Je zal waarschijnlijk denken, je bent bot, boers en vreselijk lomp.. Maar ik word eigenlijk een beetje moe van jou betweterigheid.. je weet altijd alles beter enz enz.. T kan wel zijn dat je 2 kinds heb, heel fijn en leuk,en een halve opleiding maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je alles beter weet... Het is mijn kind, en ik denk dat ik het zelf heel goed weet wat mijn kind wel of niet kan en nodig heeft... CB heb ik het uitgebreid over gehad... En die zeiden dat melk voor hongerige baby's eigenlijk het beste is voor kindjes met reflux.. Deze is wat dikker en blijft ook wat dikker in de buik waardoor spugen minder makkelijk word... Ik heb heus alles wel uitgezocht hoor... Dus bedankt voor je waarschijnlijk goed bedoelde adviezen maar ze komen bij mij geheel verkeerd over...
Dink: Wat goed dat Sem zn eczeem bijna weg is! Heeft hij er een middeltje voor gehad? Romina heeft soms ook last van eczeem. Ene keer erger dan de andere keer, maar HA wil geen hormonenzalfje voorschrijven dus gebruik vaseline lanette. Werkse morgen! Roos: Alleen maar fijn dat kay geen last heeft gehad van de prikjes. Sterk ventje! Romina heeft ook niet echt erg veel last. Met 3e prikjes merkte ik niks aan dr. Moet je morgen voor je tattoo of vrijdag? Nou in elk geval veel plezier. (denk ik) haha. Je houd er in elk geval een mooi plaatje aan over. Tattoo te maken met kay? Fruithapje: Romina vandaag ook voor het eerst paar hapjes fruit gegeven: appel-banaan. Ze trok er een beetje een zuur gezicht bij... Ik kan nergens alleen de smaak banaan vinden. Morgen maar kruidvat of DA proberen.. Wij hebben vandaag plantjes voor de tuin gekocht Heerlijk om dan in de tuin te zitten met al die gezelligheid.
@Chantal, beetje fijne vakantie gehad? En lukt het een beetje met de verbouwing. Wel erg warm om nu te verbouwen. Zal niet makkelijk zijn @Duo, fijn dat het daar allemaal zo goed gaat. En fijn dat Romina heerlijk buiten kan slapen. Ik merk aan Alexander dat hij toch wel moeite heeft met alle geluiden om zich heen. Hij slaapt minder diep. Ik weet persoonlijk niet wanneer ze uit de reiswieg kunnen. Weet allee dat Alexander er bijna uitgegroeid is. Geniet maar lekker van het mooie weer. @Moon, fijn dat Daan zo groeit. Is een goed teken. En wat een nachten. Wat hitte betreft, vandaag heeft Alexander een betere dag tot nu toe. We zitten hier in het zuiden van het land. De hitte krijg ik echt niet meer uit huis. @Wencke, kei goed joh, dat iedereen het er levend vanaf gebracht heeft op de weg in DenHaag, want makkelijk rijden is het daar niet. Heb zon zin in morgen, ben benieuwd hoe de mannen het doen J. Lekker Scheveningen onveilig maken. @Dink, wat een druk baasje die Sem. Heel erg veel succes met het werken. Zal wel even wennen zijn. @Picco, Je kunt gewoon op vakantie hoor. Mijn broer heeft dit ook gedaan. Misschien juist een goed moment om te rijden, want vaak slapen ze dan meer. @Roos, fijn dat Kay geen last van de spuitjes gehad heeft. Veel plezier met relaxen morgen en succes met het zetten van de tattoo. @Ego, Vandaag en goed dagje. Alexander is gisteravond na de voeding van 23.00u in slaap gevallen. Kwam na een kleine 6 uur en heeft daarna veel langer geslapen als normaal. Tot 09.45u. Dat wordt morgen nog wat wanneer ik vroeg weg wil rijden met hem. Nou ja, vroeg. 09.30u. Verder bij het bv cafe geweest waarna ik nog wat rompertjes voor Alexander en een zomerjurkje voor mijzelf gekocht heb. Eenmaal onderweg naar huis werd Alexander erg onrustig, had mega dorst. Schransen dat hij deed. Verslikken, kuchen, huilen, zeuren, krijsen. Uiteindelijk viel hij zo goed als in slaap waarna ik heb zijn bedje ingefietst heb. Zo sliep hij gister steeds amper een uurtje, nu 3 uur. Na een klein badderpartijtje in het badje buiten heeft hij zitten vertellen, niet normaal. En nu zie ik dat hij in slaap valt. Zal hem toch even in de kinderwagen moeten leggen, want moet nog een boodschapje doen. @Strand, bedankt voor de lieve reacties. Heb er zin in!. Wanneer er morgen op het nieuws komt dat het strand leeggelopen is, komt dat doordat die 2 alles bij elkaar gegild hebben . Nee, hier gaan wij niet vanuit. Strandtentje mee, en hoppa.
Ik ben vandaag ook naar de strand gelopen. Heerlijk wel windje eind middag. Ik ga altijd in duindorp hier in de buurt en veeeeel minder mensen dan scheveningen/kijkduin.. Vanavond ga ik naar bootcamp op strand haha had gratis proefles aangevraagt ben benieuwd! Vakantie: heb alles weer doorgezocht en capmings en hotels maar camping denk ik niet nooit geweest en we hebben eigenlijk niet echt spullen voor camping.. We hebben ook lichte smeetvrees beide dus willen liever altijd eigen wc en bad hebben.. Maar misschien moeten we het herzien vanaf volgende haar toch met kind is goedkoper. Z Ik ga zelf niet graag op vakantie of niet zo snel wabt thuis hebben we het luxe en strand bijna om de hoek. Geen tuin dus dat is wel jammer... En op vakantie is die we kunnen betalen die luxe is er niet en dat vind ik altijd jammer want dan loop ik te zacharijnigen hele dagen dat dit en dat etc. Slecht van mij eigenlijk haha.. Wel op vakantie ergens all in is fijn of china of honghong of zo maar dan kan onze hondje niet mee dus doen we niet zo graag. Ik denk dat we gewoon naar die landhuis gaan en gaan morgen bellen proberen een nacht gratis te krijgen )
Ohh Dink, wat doe je me aan! Wat zien ze er lekker uit en dan zijn ze nog niet eens gebakken. Hessel zijn gekwijl is er nu niets bij . Duo, hihi, ja die twee gaan zandhappen. Bleghh! En ach, 2x 6uurtjes is ook fijn toch . Dat is zowat 2 nachten achter elkaar . Hesseltje blijft gewoon op 8,5 en 3,5 steken. Chantal, vind je het niet sonde van je wandelwagen? Onze wagen was zo ontzettend duur, zou het jammer vinden als hij nooit gebruikt werd. Maargoed, ik heb niet voor niets een limited edition wagen, wil er mooi mee pronken . Dink, hihi ik zie jou ook al op zijn spijlen sabbelen, whaha. Hij zal wel raar opkijken als mama met hem mee doet . Hihi en mooi al die rondjes dat hij draait, en maar zijn best doen en zijn best doen. Zal vast niet lang duren voor jullie knapperd de hele kamer doordraait . Hessel begint ook steeds meer te draaien in zijn wiegje, maar hij is te groot om zich helemaal om te draaien . Denk dat als hij in zijn bedje komt te liggen dat we hem ook ondersteboven terug vinden. Picco, ik heb zelf geen bondolino, dus kan je er niet mee helpen van achter de pc, maar als je een keer hulp nodig hebt dan kom ik wel meekijken hoor, die paar meter hier vandaan . Wat betreft de prikjes kan ik je geen advies geven. Volgens mij heeft het merendeel van de ukjes hier wel last gehad helaas van hun tweede prikje . Een huilerig ukje meezuilen zit je niet op te wachten. Van de andere kant, Hesseltje sliep eigenlijk continu in de auto en dan slaapt ze mooi door de narigheid heen (mocht ze er al last van hebben). Ohh en wat leuk zo'n bootcamp! Ik wil eigenlijk ook wel zoiets, maar eerst maar eens iets van conditie kweken + mijn rijbewijs halen en een goede start maken op de uni. Daarna een vaste sportactiviteit vinden. Zwem jij eigenlijk met Belle? Ik vind het jammer dat er geen babyzwemmen in de buurt zit . Maartje/Schmidt mag morgen trouwens kiezen waar we heen gaan, zuiderstrand of scheveningen. Wordt echt een mooi! Roos, wat heerlijk om te horen dat het meeviel voor schatje Kay , dat zijn de betere dingen. Ik ben wel benieuwd naar de foto's van een Kay vol met hapjes rond zijn mondje (hint!). Fijn ook om te horen dat zijn ontlasting direct verbeterd door de vaste voeding. Begint het al te stinken . Nu krijg je dadelijk echte mensenpoep (of valt het verschil tussen kunstvoeding en borstvoeding wel mee?). Superleuk die tattoo! Laat je wel een foto zien zodra hij er op zit? Was dus gelukt met de stempelunit? Nu maar eens beginnen met het huis toonbaar te maken, schaam me dood als er nu iemand binnen zou moeten komen . Fijne avond lieve meiden! X
Wencke, ik zei al... Ben heel wat gewend. En wat strand betreft. Ik ken alleen Scheveningen. We kijken morgen wel. @ontlasting, bv poep kan ook stinken hoor. Heb deze week al 2x gehad dat ik met een gasmasker zijn kamertje op moest
duo: tattoo is indd van kay... K heb paar weekjes terug afdrukje gemaakt van zijn handje en die laat ik zetten samen met zijn naam.... maar krijg wel beetje de kriebels hoor haha, heb er al 2 maar toch.. we gaan het zien! Lekker dat romina ook fruit krijgt! en indd de eerste gezichten zijn feest.. Camera was ook dicht in de buurt.. Ik heb ze gehaald bij etos... Daar heb je alleen banaan en alleen peer... beide hier favoriet... super leuk die plantjes! staat indd zoo gezellig. Ik ben bezig alles uit de tuin te slopen/halen... We hadden een klein boompje, die inmiddels in 2 jaar tijd uitgegroeid is tot een boom van 3.5 meter... En hij zou maar een meter worden... pfff heeft een stam, denk dat ik bijna een kapvergunning nodig heb haha dink waar woon je?!?! dit kan dus echt niet he... miss ff met paar meiden afspreken om miss een keertje op zaterdag middag te komen *hint hint* @schmidt, super fijn dat alexander zo goed geslapen heeft!! Lekker hoor het badje buiten! ik ga hem morgen ook ff buiten zetten, want t word morgen bloed heet! en hihi gasmaskertje.. leuk leuk! @picco, succes met de bootcamp! bikkel! @wencke, foto's ga ik erop zetten... enne luiers... pfff stinken is nog een understatement! wassenaar heeft wel babyzwemmen hoor! sterrenbad.. miss maar ff op google? al is dat k*t zonder rijbewijs... en have fun on the beach...
Pfff net van de bootcamp.. Was echt super leuk ik had boksen strsnd gedaan. Uur vlog zo voorbij... Was wel pityig maar erg divers en als je niet meer kan kan je ook lichtere versie doen. Ik heb ook geen conditie dus na de bevalling maar kon het wel net aan omdat ik gewoon doorzetter ben. Nu echt pijn mijn benen.. Super goed sag voor benen armen en conditie. Elke les is ook dan anders elke keer en je kan 60min van te voren aanmelden of 4 uur ervoor afmelden online. Super handig met kind dan en andete zaken vind ik het. 10 euro per les maar uiteidelikk toch hoedkoper dan sportschool van 50 euro per maand waneer je bijna nooit gaat... Suzanne: wat ga je studeren? Bondolino is geen doek maar soort draagzak maar dan zachte material ik heb steeds het iedee dat ze daar ingezakt zit terwijl ik haar best wel strak tegen aan heb..,heb je verstand van dan?? Ik had nog gedacht over draagdoek kopen maar dsn moet ik ook nog cursus ervoor betalen om het te kunnen inbinden... Zwemmen nee jammer niet hier direct bij de deur haha )) Wel bij thorbekelaan van florance. Ik ga daar het wel doen van september ( ga morgen inschrijven misschien weet niet hoe bezet het is..) Jong Florence Doe je ook mee? ) Sterrenbad ken ik ook maar is toch stukje verweg dan thorbekelaan. Zit er bij sterrenbad ook cursus of is het gewoon vrij?
Maartje, ohhh echt, ik vind het hier wel meevallen. Misschien iets speciaals gegeten wat het extra feest maakte in zijn broek? Roos, hihi, ben je mooi klaar mee met zo'n boom. En zodra ik mijn rijbewijs heb kom ik wel een keer mee zwemmen in Wassenaar . Pik ik jullie wel even op. Picco, ik studeer rechten. Dit deed ik al voor ik Hessel kreeg, maar ben er even een jaartje tussenuit geweest. De combi wordt erg wennen vrees ik . Ohh, ik wist niet dat het bij de Waterthor ook kan, maar het is pas vanaf 6 maanden, dus dan kan het in september nog niet. In november kan het wel zie ik. Denk dat ik me daar wel voor op wil geven ja, superleuk!! En bikkel met je bootcamp! Pfff, lijkt me echt zooo pittig! Knap hoor . X
Ohhh ik zie net dat het op een woensdagmiddag is, dat komt niet handig uit , dan zit ik op de uni en Hessel op het KDV. Ook niet handig, wanneer mogen de werkende mama's dan met hun ukjes zwemmen??
Picco, dat klinkt leuk. Net gegoogled en hier achter in het park hebben ze ook bootcamp. Zit alleen dat ik nooit weet wanneer ml thuis is. Dus een bedenken hoe of wat, maar ik heb er nu al zin in
Suzanne, veel zwembaden hebben familie zwemmen op zondagochtend. Geen cursus zoals baby zwemmen. Maar wel alleen kinderen met ouders en soms verwarmd bad. Als wij gaan zwemmen gaan we ook naar familiezwemmen, kan papa ook mee.
Goedemorgen dames! Vannacht poging 2 van kay laten slapen zonder laatste fles.. Hij lag gister om 20.30 En waar ik dacht hij komt om 3 uur kwam hij rustig pas om half 8!!! Gaat dus super goed Leuk dat jullie willen gaan zwemmen! Wij gaan ook soms naar t familie zwemmen! Indd verwarmd speciaal baby en peuterbad en alleemb voor ouders en kleine baby's en peuters! In dh al zon? Hier wass nog niet....
Goedemorgen meiden, Pff wat waren wij blij vannacht, hadden we een jongetje die lekker doorsliep tot 6:30 hebben we een kat die midden in de nacht denkt dat het tijd is om te spelen.! Dus die is er subtiel door vl uit gebounjoured! @babyzwemmen, leuk leuk leuk! Wij zijn tot nu toe inderdaad ook alleen maar op zondag geweest. Vl geniet er dan ook super van en je hebt zelf je handen vrij om foto's te maken! Roos, wauw wat gaaf je tattoo! Ben al heel benieuwd!! Inderdaad showen! Waar ga je hem zetten? En waar heb je de andere 2 en wat? Ik ga rond mijn verjaardag Ferron zijn naam laten zetten, twijfel alleen nog of ik ook zijn geboortedatum erbij wil.. Ohh en heb je een foto van een smullende Kay? Heerlijk toch zo'n mannetje dat zo geniet van het eten! Jammie! Fruit is ook heerlijk. En een hele mooie bijkomstigheid dat ie daardoor weer goed poept (heerlijk die aroma's ) Ik kreeg vroeger zelf ook al fruit toen ik nog geen 3 maanden was en ben er niet slechter van geworden hoor @stinkies, pff Ferron heeft gister worteltjes gehad, met als gevolg dat hij vanmorgen heerlijke oranje poep had haha! Wat een boefjes zijn het toch hè, zo te genieten van het poepen Picco, stoer hoor bootcamp! Jij bent wel een sportertje zo te lezen! Leuk dat jullie nog op vakantie gaan. Wat betreft de prikken zou ik gewoon even aankijken hoe Belle reageert. Wij zijn zelf 2 weken naar Zuid Frankrijk geweest, een hele trippel vanaf hier (1270 km) maar heel goed te doen. Ook wij hebben het in tweeën gereden. Wencke & Maartje, heel veel plezier op jullie stranddate! Ben heel benieuwd naar de foto's van jullie mannetjes, dat word vast genieten! Wencke, je huis weer helemaal tip top? Dink, heel veel succes meis! Zet 'm op! Ohh en die patatjes!! Jammieeeeee!! Wanneer staan ze weer klaar? Haha wat geweldig dat Sem op zijn spijlen lag te sabbelen. Net wat je zegt misschien moeten we zelf ook eens proeven, het moet toch wel lekker zijn zou je denken. Ik heb overigens wel eens gehoord dat sommige vrouwen tijdens hun zw ook enorm behoefte hebben aan niet eetbare dingen. Nou toch pass ik hihi Wat geweldig dat hij alle kanten op draait in de hoop om te draaien. Het zal vast niet lang meer duren Fijn dat zijn eczeem zo is afgenomen! Maartje, heerlijk dat Alexander zo deed slapen! Leuk dat je nog even geshopt had. Een leuk strandjurkje ? Duo, wat leuk dat Romina ook zat te smullen van het fruit. Potjes banaan heb je wel bij de Kruidvat, ik had het niet genomen ivm verstopping. Je hebt ook potjes met alleen peer dat is lekker zoet en geeft niet zo veel prikkels op de darmpjes Leuk dat jullie plantjes hebben gescoord, staat zo gezellig hè? Ik zou inderdaad ook nog even wachten met het ombouwen van de wagen. Het is toch wel belangrijk dat ze goed stevig zelfstandig zitten. Hier ook zo'n nieuwsgierig aagje maar hij wacht lekker nog maar even, is ook beter voor zijn ruggetje Misschien kun je Romina op haar buik leggen zodat ze over de rand kan kijken? Monica, wat groeit Daan super! Wauw wat een kanjer! Heerlijk dat hij zo goed slaapt zeg! Ohh jullie dus ook nog even optimaal genieten! Gek hè om weer te moeten gaan werken? @ego, gister was ik ziek Lag tot 15:00 op me bed, Ferron zat ook niet lekker in zijn vel, weinig slapen veel huilen en hangerig. Waarschijnlijk voelde hij aan dat mama niet lekker was. Gelukkig knapte ik daarna op en nu ben ik er wel weer. Denk door de oververmoeidheid. Heb dus gister heel veel geslapen. Vl was een paar uurtjes thuis gekomen zodat ik Ferron even niet had. 's Avonds heeft Ferron voor het eerste groente gehad. Een half potje worteltjes. En wat vond hij het lekker!! Hij werd zelfs boos als papa het te langzaam deed hihi. Ook werd hij weer boos toen het bakje leeg was, maar om nou meteen al een heel potje te geven vonden we niet zo'n goed idee. Vanmorgen dus lekker een oranje broek dus het loopt goed door hihi. Vandaag komen er vrienden BBQ-en en doen we verder rustig aan. Fijne dag meiden geniet van het mooie weer!
@roos, super. @rianne, Thanks. Vervelend dat je zo ziek was. Heerlijk zo'n groentehapje. Hier voorlopig nog geen groentehapje. Met bv raden ze aan tot 6 mnd. niks anders te geven. Over 2 wkn even op het cb bespreken. @ego, @&*[%#. Zo, dat moest er even uit. Ml kwam laat thuis, zit meteen voor het werk ruim 30 min. te bellen. Eet wat waarbij we kort samen gezeten hebben en gaat weer aan de gang. Om 02.30u kwam hij pas naar bed. Tot die tijd hebbik wakker gelegen en was ik woedend. Hij hoefde maar dit te zeggen en had gezegd dat hij kon ophoepelen (wil ik natuurlijk eigenlijk ook niet, maar kan er soms gewoon niet meer tegen). De mensen die hem inplannen in België lijken het die Hollander wel erg zuur te willen maken. Elke dag komt hij ongeveer langs dezelfde plaatsen. En deze liggen ook nog een mijlenver uit elkaar (waardoor het een garantie is dat hij laat thuis is). Heb gezegd dat ze in het strijd kennen zakken daar. Nu heeft vannacht al die tijd aan een mail gewerkt. En natuurlijk kwam Alexander veel te vroeg...zul je net zien. Na wat drinken huilend zijn bed weer in gelukkig viel hij weer in slaap. Na 1 uur was het weer raak. Heb hem met die hitte en voor mijn eigen rust toch maar wat drinken gegeven maar ben nu erg moe. Pfff. Even rustig eten en dan Alexander wakker maken voor een gezellige dag.
Haaa lieverds! Als eerste sorry sorry da ik amper op zp zit! Ml heef vakantie en we willen veel elke dingen doen en heerlijk genieten van het mooie weer! Was een hoop terug lezen maar altijd zo leuk om van iedereen van alles te lezen! Heb nu even tijd om alles rustig te lezen en te beantwoorden alles slaapt nog hier! @dinky wat een leuk mannetje hebben jullie toch! (Foto op pg 68) Voetbal leuk! Ik heb het kok even gedaan vroeger! Nu doe ik helemaal niks aa sport. Straks ga ik "fietsen" naar me werk haha. Wat leuk een supriseparty! @wencke nog gecondoleerd meis! wat een ]*}$~'kv van jullie cb die navel! Echt super auwie!! Leuke rok trouwens (pg 67) Mama melk is vele malen lekkerder haha Naomi kreeg al vrijstel hier af en toe kv erbij. Die vind alles best zolang er maar sapje uit komt! Spannend het rijden! Trams veren ook niet zo mee maar goed dat je die heel gelate hebt 😁 hoe ging het met de wagen op het strand? @picco shop verlsaving heel herkenbaar! Ik heb voor Naomi al kleertjes aangeschaft in maatje 74 haha. Wel herkenbaar je verhaal op pg 67 ml i paniek door huilen! Is hier soms ook hor! @roos @vhantal hoe was je vakantie? @rianne klinkt als een super weekend! wat grappig dat je collega de intake deed! @maartje naom heeft ook we last van de hitte @duo wat doet jullie meisje het goed! Was het een kliederboel met de eerste hapjes? @mo wat fijn dat Daan zo goed groeit! @werk pfffffff volgende week zaterdag begin ik weer. Zo geen zin! Kan onze kleine meid zo moeilijk achter laten denk ik! We proberen optimaal te genieten van onze laatste weekje vrij gelukkig is het prachtig weer! Lekker veel naar Scheveningen terrasje doen heerlijk ❤ @slapen Naomi slaapt als een blok 2100 laatste fles en sochtends pas weer om 0800. Naomi heeft de afgelopen dage last gehad van regendagen/sprongetje ze kwam opeens 4 nachten achter elkaar om 4uur😔 waren we niet meer gewend met zon voorbeeldige slaapster. Afgelopen zaterdag gingen we naar de zoo met mij n schoonouders omdat ze zoveel jaar getrouwd waren. Naomi heeft toen aan een stuk door gehuild! We kregen d'r niet stil! Gelukkig viel ze na een uur huilen in de reiswieg in slaap. Zat er toen al helemaal door heen. Deze week gaat het verder super goed sprong regendagen zijn weer voorbij. Ze is he zonnetje in huis. Maatje 50/56 zit in de doos. Nu hangt d'r kast vol met 62/68. Gister zijn d'r nieuwe kleertjess voor de winter binnen gekomen. Ik blijf kopen voor de kleine....... @hapjes wanneer gaan jullie ermee beginnen? @zh indd veel mensen! Jammer dat we allemaal zo gespreid wonen van elkaa anders konden we leuk is een keertje daten! Ik moet even stoppen want er is iemand wakker die heeeeeel veel honger heeft ik reageer straks verder vanaf pg 70 haha