April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rsky

rsky Niet meer actief

@rianne, hihi die kat.... zou ik ook gek van worden als me kind eindelijk lekker slaapt! dan wil je indd zelf ook optimiaal van genieten! En tattoo: super leuk dat je ook gaat... De naam is altijd goed he... Vl gaat ook voor alleen zijn naam, en die gaf aan misschien ook zijn datum te willen alleen zei die man toen ja dat moet jezelf weten maar meestal staat dat gelijk aan de sterfdatum en niet aan de geboortedatum dus vl zei gelijk, ohneeee dat doen we dus niet... maar dat moet je natuurlijk helemaal zelfweten, al denk ik niet dat dat je bedoeling is! heb jij er al meerdere? ik heb op me onderrug een hart met vleugels... Soort tribal.. en een die loopt vanaf me enkel naar me voet met allemaal sierlijke krullen en bloemetjes... Morgen dus indd het handje en zijn naam... iets onder me schouder.. Rond de plek van me sleutelbeen richting schouder... beetje lastig uit te leggen maar ik zet er morgen zeker een foto op!! en heerlijk oranje poep! kay had ook peertjes... heerlijke groen!

lieve schmidt, dikke knuff!! straks spoelt de zee de "zorgen" weg en krijg je vast een heeeleee dikke knuff van lieve hessel en dikke kus van je eigen lieverdje! geniet lekker van je dagje! en die hitte... Zo sneu als die kleintjes er last van hebben...

en yihaaa zon schijnt hier nu ook!

2. rsky

rsky Niet meer actief

zijn fruithap

Bijgevoegde bestanden:

3. rsky

rsky Niet meer actief

heb natuurlijk zoveel foto's van dat halve potje... ;)

Bijgevoegde bestanden:

4. rsky

rsky Niet meer actief

@flientje, wat lekker dat ze zo goed slaapt zeg! en maak je niet druk om zp... familie gaat voor he ;) geniet lekker meissie!!

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Schimt: handigste is dat je kan zich aanmelden uur van te voren voor les.

Suzanne: jammer! We hebben erg droge hiid dus ze kan alleen in speciale zwembad zonder chloor. Geen iedee dan of het vrij zwemmen ook dat bied.. Moet bij thor website kijken misschien

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Maartje, ohh grrr! :( Niet leuk. Stomme Belgen :p Lijkt me heel vervelend dat ml zulke lange dagen moet maken. Ook voor hem, hij mist nu zoveel van Alexander en dat is natuurlijk ontzettend jammer :( Dikke knuf meis!
    Gelukkig vandaag een leuke dag tegemoet ;)

Eef, geeft niks. Geniet lekker met je gezinnetje! De tijd gaat al hard genoeg. (dat weten we allemaal hihi)
    Snap best dat je even moest omschakelen naar de gebroken nachten weer. Hier hebben we echter nog geen volledige week gehad met doorslapen dus ben het wel gewend hihi, ik schrik juist als hij een nacht heeft doorgeslapen haha!
    Jij moet dus ook weer bijna beginnen :( Bah hè? Waar gaat Naomi naar toe? Naar je ouders/schoonouders?
    Fijn dat ze nu weer zichzelf is, zo zien we onze moppies natuurlijk het liefste :)
    Wij zijn deze week begonnen met hapjes. Sinds zondag krijgt hij pap door zijn fles van 22:30 en gister heeft hij voor het eerst worteltjes gegeten, jammie hihi!
    Geniet lekker van het mooie weer ;)

Ohh Roos, geweldig die foto's!!! Heerlijk! Krijg er zelf helemaal trek van. Wat een lekker ventje is het toch!
    Thanks voor de tip betreffende de tattoo hihi, zo had ik er nog niet over nagedacht nee :) Post je ook even foto's van je tattoo's :p? Mag ook in een pb hoor, ben zo benieuwd! Ik heb er zelf eentje op de binnenkant van mijn rechterenkel. Me Chinese sterrenbeeld. Alleen heb ik hem laten zetten toen ik 16 was en nu is hij niet heel mooi meer :(. Over Ferron zijn naam twijfel ik nog of ik hem op mijn voet laat zetten of op de zijkant van mijn pols. Vind op de pols niet heel erg origineel, dat zie je zoveel. Succes morgen :D

Heb ook even foto's toegevoegd van Ferron zijn eerste groentehapje en een andere foto (was even aan het klooien met het fototoestel hihi)

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Iedereen veel plezier met de zon die naar het strand gaan! Het is heerlijk!!

Roos: lekker knoeien :))

Schmidt: jammer dat je man zo m werktijden heeft het is niet anders neem ik aan? Mijn man is ambtenaar het is dus juist andersom hij os vaak vrij etc hij kan zelfs sporten op werk en studeren. Maar dat levert minder als ambtenaar in salaris helaas:((

Suzanne: rechten? Wow pittig en nu ook met Hessel.
    Ga je elke dag in uni of kan je ook op afstand? Toen ik in kunstacademie studeerde was het 4 dagen en veel huiswerk waar je nog creatiev mee moest zijn ik had echt geen vrije tijd toen..

8. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Klooien met de camera :p

9. rsky

rsky Niet meer actief

oo rianne, die foto is fantastisch!! wow! heel goed geklooid! ;)

zal is even kijken of een foto lukt ;) en lieve ferron, helemaal op zijn neus hihi... Kay had t aan t zijn oor kwam ik later achter.. Meneer moet namelijk altijd met zijn handen erbij haha

10. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Haha heel herkenbaar. Hier moest zijn slab ook mee zijn mond in. Stel je voor dat je een hapje katoen mist ;) Ach ik vind dat kliederen wel schattig hihi! Kay zelfs achter zijn oor haha. Ferron had het op zijn knie zitten smeren. Nou over 16 jaar doen ze dit vast niet meer :p

11. rsky

rsky Niet meer actief

haha op zijn knie, dat denk ik ook niet nee ;) mij maakt het ook niks uit... is toch lekker juist..

krijg me foto's er ff niet op.. ga straks ff verder kijken x

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    OMG!! Wat een poepies!!! Ik wil ook al hapjes geven, maar wacht er nog even mee.. Wat zien ze er zoooo lief uit! Jaloers meiden :D.

Gisteren keek Hessel wel heel verlekkerd naar mijn appelpartjes en heb hem er toen even op laten sabbelen, blij dat hij was! Volgens mij gaat hij dat wel lekker vinden.
    Volgende week moet ik toch even naar het CB, kan ik dan direct vragen hoe ik nou precies de overstap moet gaan maken met bv, kv en hapjes.

Huis is een janboel, ik maar denken dat als ik gasten kreeg dat ik alles wel opgeruimd zou hebben, maar ik kon mezelf er niet toe zetten, erg he.
    Maartje kan elk moment hier zijn. Picco, als je twee dames met krijsende babes/slapende engeltjes ziet (je weet het nooit met die ukjes ;)), ons gewoon aanklampen he ;).

Fijne middag lieve meiden! Ennuh, iedereen is welkom om mee te gaan naar het strand he ;).

X

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Zo. Naar cb geweest. Prik gehad kleine huiltje en sliep ze weer:))
    Ze groeit perfect ze is gemiddelde lijn overaal.
    5.650gr en 61.5 cm, hooft omtrek 42 cm
    Ik mag haar 5x per dag 6 schepjes geven dus max zoals ik al ook gaf maar arts gaaf aan dat ik wel over de liter heen mag omdat haar groei niet boven ligt maar perfect is. Dus als ze te hongerig zal zijn dan mag ik 210cc ook geven keertje. Bijvoeden is hier dan nog zeker niet tot 4mnd en tussen 4 en 6 mnd alles meeproeven max 2 lepeltjes per dag
    Nou ben blij dat ze zo goed doet!!

Enige minpuntje is dat ze verschillende billetjes heeft!!!???
    Een is wat groter anders is wat kleiner :(( volgens arts is wel erg bij haar al zelf zie ik het amper nu. Volgens arts zal ze het altijd blijven houden... Zo zielig

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Suzanne: zal ik doen als ik jullie zie :)) maar denk niet dat ik naar het strand ga. Ben toch vanuit cb naar vaste wandelroute segbroeklaan gegaan. Belle slaap na de prik, hondje heeft het warm dus niet te lang wandelen...
    Morgen gaan we toch moet nog even wat kopen water voeding etc...
    Is toch gelukt om 5 nachten voor de prijs van 4 doen haha :))) babybedje wordt geplast en ik dacht zelf nog aeroslerp nemen toch wat hygiënischer...

15. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Veel plezier wencke en maartje! Volgende x gaan we gezellig mee met jullie!

Picco heeft het gevolgen 2 verschillende billen. Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord....
    Heerlijk! Scheelt weer met de nachten lekker van genieten straks!

Wij duiken ons zwembadje in!

16. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Grrrrr!! moet even mijn frustratie kwijt!! Ben nog niet aan het werk of het gezeur begint al. Krijg net een mailtje. Rianne volgende week donderdag sta je laat ipv vroeg. Kon het niet anders met inval regelen! Hoop maar dat het geen probleem is. Pfff
    leuk en goed voor de kinderen en ouders dat een inval opent!!
    En niet even overleggen gewoon via mail mededelen!! Ik had al geen zin en nu zeker niet

17. rsky

rsky Niet meer actief

Stom rianne! Niet echt een nette manier! Ik had ook zoiets... Kreeg ochtenden ipv avonden heel irritant! Grrr ik vloek wel ff net je mee!!

18. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een heerlijke moppies met al dat fruit en groente :)

19. rsky

rsky Niet meer actief

bij deze rianne.... :)

Bijgevoegde bestanden:

20. rsky

rsky Niet meer actief

@picco... ook nog nooit gehoord van 2 verschillende billetjes... bijzonder! hier ook de vraag of dat nog gevolgen heeft? lijkt me niet toch?

Deel Deze Pagina