Mooie foto's van de hapjes. De lieverds. @roos, mooie tatoeages. Waar zijn de foto's van de strand date? voor iedereen in Zh, verspreid is toch geen probleem. Doen we na de vakanties één gote groeps date in het midden.
Roos: mooi tatoo! Gefeliciteerd ermee! Billetjes: tja.. Kan ook niks google erover?!! Ik heb zelf nu nakeurig gekeken en ik zie gewoon verschillende bilplooien dus als ik zo bekijk dan inderdaad een bil in circa 20% kleiner oppervlakte. Nee ze zei geen nadeel en dat vaker voorkomt maar bij ons wel erg is 8/// ze zei nog dat enige misschien naderl dat ze later geen strings aan kan vond bizaaar... Het klont alsof ze afwijking heeft die niet erg is of zo.. Ik bleef maar in hoofd nadenken straks gaat bellen mij zeggen: mamma mijn billen zijn niet mooi( of plastische operatie wil.. Pfff ik vond die arts zoiezo raar.. We hebben altijd hetzelfde en deze was vervanger dus
Aaaaah wat een leuke foto zo van de mannetjes naast elkaar Ze vinden het allebei wel heerlijk haha. Nog zand gehapt? Was het niet bloedheet in het strandtentje?
Picco, ook nog nooit van gehoord nee. Moet ook zeggen dat ik nooit eerder heel bewust naar de billetjes van babies heb gekeken hihi. Maar als je er over in zit zou ik morgen gewoon nog even nabellen hoor. Dan ben je in ieder geval gerust gesteld Snap namelijk wel dat je er mee zit Roos, wauw mooi hoor Ben al heel benieuwd hoe het morgen gaat en wat het resultaat zal zijn. Thanks voor het mee GRRR-en hihi @ZH, Ik zit in NH! (en Duo ook, ) Wencke, wat leuk de mannen zo samen, zo te zien genieten ze heerlijk! En blijkbaar klikt het goed gezien Maartje nog gezellig bij jullie was hihi Dink, hoe ging het vandaag? Viel het mee? @ego, wij hebben een erg gezellig avondje gehad! Ferron vond zijn grote vriend erg interessant! (hij is een half jaar ouder, dus zijn grote voorbeeld hihi) Slaap lekker allemaal!
Even bijkomen en dan zal ik even uitgebreider reageren. Rianne, ik kom wel even mepjes uitdelen hoor!
@ kipje, we gaan gewoon puzzelen naar een plek die ook voor nh goed bereikbaar is. Hoewel als je bovenin het puntje woont dit iets meer puzzelen wordt. @ werk. Ik heb vanmorgen wat traantjes gelaten, maar gedurende de dag 3 leuke fotootjes gehad via whatsapp. Het werk is super leuk en het viel me alles mee. Maar volgende week de eerste week 5 dagen, dat zal wat pittiger zijn. Maar hoop na mijn vakantie snel iets voor 3 dagen vind. Lekker veel bij mijn boef en toch een beetje werken. Overigens wordt ik stiekem een beetje nieuwsgierig naar de leeftijden van de maart/april papa's en mama's. Ik kom wat later invallen, dus sorry als dat al besproken is . Ml wordt volgende maand 26, ik ben vorige maand 26 geworden. (ik heb een toy-boy 1,5 maand jonger)
Ohh Alexander lekker van Hessel te smikkelen!! Dink, pittig hoor! Die traantjes snap ik helemaal. Ik vind het maar stoer van je! Ik woon tussen Hoorn en Enkhuizen in. In de neus van NH. @leeftijden, vl is 1 april 26 geworden en ik word eind oktober 26. Leuk hoor een toyboy hihi
Suzanne: wow ziet erg gezellig uit jammer dat ik toch niet bij kon ( Volgende week weer?? ) ben woensdag al terug Weet je je gezicht komt mij bekend voor volgens mij heb ik je paar keren in AH gezien met kinderwagentje afgelopen maanden toen ik nog niet wist van je neon roze wielen. Nu let ik extra op haha ) Die laatste foto is te grappig hahs zit hij aan zijn hand te knagen )) Hier: zo bijna alles ingepakt hoop niks vergeten.. Aerosleep gaat mee voor babybedje en sterelisator en water en veel kleren.. Hoop past alles in auto want hondje neemt ook haar grote speeltjes mee en mandje. We hebben echt een aparte hondje ze is net als poesjes masseert grote knuffels met voorpootjes.. Probeert melk uit te krijgen haha zo doet ze al 7 jaar ) kopen altijd voor haar grote zachte beesten van ikea die ze dan tot moes masseert binnen paar jaar. Ons hondje heeft ook in tv reclame van BCC gespeeld ( kerst reclame): hier is link BCC Commercial Kurk - YouTube Leeftijd: ik ben 31, mijn man is 36 Ik ben trouwens niet nederlands woon hier 9 jaar al dat wel... Vandag leuke foto gemaakt van ons tweetjes.. Bekijk bijlage 338524
Hoi meiden, Even alles lezen hoor . Roos, wat een bikkel! Goed geslapen kleine Kay! En die foto's, zooo lief! Ahhh en als je die tattoo's overleeft hebt, komt het helemaal goed. Was die met de bloemen niet pijnlijk? Lijkt me echt een gevoelige plek. Ben heel benieuwd naar het resultaat morgen! Rianne, foei foei kat! Lieve baasje laten tukken hoor. Wat goed trouwens dat Ferron weer zo heerlijk lang geslapen heeft, you go bink! Wat leuk dat jij ook een tattoo neemt! Hihi, alleen de info van Roos is dan wel weer iets om over na te denken m.b.t. de datum. Mooi dat de bbq geslaagd is . En dat Ferron dikke vriendjes was met jullie jonge gastje . Zo leuk die ukjes bij elkaar! En mooi gedaan die foto! Doe je dat wel vaker? Ik vond dat ook altijd leuk, moet ik toch weer eens gaan uitproberen met Hesseltje. Overigens echt te stom voor woorden met je werk. Je bent nog niet gestart en het is alweer begonnen. Daar zit je toch niet op te wachten . Kan me voorstellen dat je niet gecharmeerd, inderdaad ook omdat het zonder overleg gaat. Eef, wagen op het strand ging erg goed. Had ik niet verwacht. Overigens is het niet aan te raden om km door het mulle zand te wandelen, maar het was prima te doen. Fijn dat jij en vriendlief zo genieten van jullie quality time, en terecht natuurlijk ! Hoe was het zwembadje? Etende knapperds, verliefd op jullie! Zo cute die hapjes!!! Zoals ik al eerder zei, kan ik niet wachten tot ik met Hessel kan gaan experimenteren. Supermooi . Picco, ja of ik kijk eens in Scheveningen. Vind dat zwembad bij het Zuiderpark was ver weg. Eens op onderzoek uitgaan. Ik studeerde overigens fulltime, maar ik ga het nu deeltijd afronden. Hessel zal 3 dagen naar het KDV gaan en het is de bedoeling om meneertje 's ochtends af te leveren, mama gaat dan huilen, en dan door naar Rotterdam. Fijn trouwens dat het goed ging met de prikjes, maar het nieuws omtrent de billetjes is wel apart. Ik had er ook nog nooit van gehoord :s. Jammer dat de arts ook een beetje apart reageerde. Wie had je nu (hoe zag ze er uit?). Fijn dat jullie break toch nog in te plannen was . ZH date, ook NH is welkom hoor , net als de resterende provincies . Dink, ach meissie, ik kan me voorstellen dat er tranen over je wangen liepen. Stiekem ben ik erg blij dat ik Hessel pas per september naar het KDV hoef te brengen. En ik hou me dan maar voor dat er allemaal net zo'n lieve dames werken als Rianne, dan is het makkelijker. Hessel en ik zijn op 28 maart jarig . Ik werd 28 en Hesseltje was 0. Manlief wordt in december 30. Alexander die Hessel opeet, jaaaa prachtig he . Vind het zo'n briljante foto! Picco, prima hoor! Zuiderstrand was echt prima te doen! Al moet ik me dan wel beter insmeren. Ik was veel te laat met insmeren en ben nu echt een kreeftje :S. Normaal let ik daar heel goed op, maar nu... Auw auw. Nou, onze dag was supergezellig! Hessel en Alexander gingen direct breeduit lachen naar elkaar, superschattig! We hebben heel even hier een ijskoffie gedronken en zijn daarna naar het strand gelopen. Daar aangekomen hebben we zo'n half tentje opgezet en onszelf geinstalleerd. Het weer was echt perfect. Heerlijke temperatuur met een lekker verkoelend windje. Alexander is echt een beer van een vent met heel vaak een brede grijns op zijn gezichtje. Ik wil steeds een foto uploaden waarbij je het verschil goed kan zien tussen de twee, maar het systeem werkt niet mee. Probeer het zo nog een keer. Hessel daarentegen lijkt al een paar dagen ongesteld te zijn. Zijn o zo zo geliefde grijns was slechts sporadisch op zijn gezichtje te zien. Hij is de hele week al uit zijn sas en erg verdrietig. Ik weet niet zo goed wat er mis is. Hij is zo aanhankelijk, wil heel veel drinken, is steeds doodmoe maar slapen ho maar. En dat terwijl hij 's avonds wel als vanouds als een blok in slaap valt en een goede nacht maakt. Hoop dat hij snel weer de oude is. Tot die tijd hem maar overladen met extra veel mamaliefde (al vraag ik me af of dat wel mogelijk is ). Nou lieve meiden, ik vond het zo leuk om Alexander en Hessel samen te zien. Hoop jullie ukjes ook echt een keertje te mogen bewonderen. Slaap lekker lieverds! X
Picco, wat een leuke foto! Ja, we kunnen wel samen die kant op . Hihi en wie weet was ik dat wel. Doe inderdaad al mijn boodschappen bij de appie. Dit ben ik zonder zonnebril, maar hier ben ik wel mooi opgemaakt. Whahaha, grote kans dat je me ook ziet lopen met mijn een knot midden op mijn hoofd, snel door de AH zoevend met slaperige oogjes . X
Late night update poging 2 Wencke en maartje wat een leuke foto's van die twee ukkies bij elkaar! Helemaal waar Hessel Alex zijn hand beknabbelt! Roos mooie tattoo!!! Zou ook wel willen maar ik durf niet! Picco wat een mooi meisje! Leuk jullie hondje in het filmpje! Dinky kan het me helemaal voorstellen! Bij het idee alleen al dat ik volgend weekend moet werken en Naomi voor het eerst een hele dag niet zie moet ik al slikken! Knoeifotos heerlijk om te zien kan niet wachten om hier een eerste knoei foto te maken! Oppas Naomi gaat straks gezellig naar d'r oma's toe en papa heeft wdag altijd papadag! Zwembadje was heerlijk! Morgen weer! Wanneer zijn jullie begonnen met rijstebloem? Ik ben 26 ml 27 Naomi 3maanden en 1 dag Meeting met dit clubje mama's moeten we zeker doen! Lijkt me super gaaf om iedereen te zien! Lieverds deze mama gaat slapen! Welterusten xxx
@dink! Ik ben 13 april 24 geworden.. Vl 29 jan 30... Dit zijn wij ( niet prins en prinses charming maar kroeg, drankje en foto's zijn vaak geen combi)