April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Leuke fotos allemaal!!

2. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Leuk al die foto's zo als ik al zei lees ik nog volop mee, alleen reageren wat minder.

Ik dacht dat Sem overal op Sabbelde, maar Alexander kan er zo te zien ook wat van. Wat een schatjes samen.

hier een trouwfoto van ons en nog wat van onze boef. Ps: mijn profielfoto is ook Sem, hadden een newborn shoot.

Bijgevoegde bestanden:

3. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Een wat oudere foto en één van 2 dagen geleden. Boekje sabbelen.

Bijgevoegde bestanden:

4. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Piccolina, fijne vakantie

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Even heel snel. Zit niet zo lekker in mijn vel. Leg ik later wel uit. Maar dan ben ik er ook minder.

Ik ben de oudste denk ik. 34 en ml is 32. Zoontje is 2, baby is 3 maanden.

Afspreken is leuk. Zh zou wel prima zijn. Nh net te ver. Kijk maar wat uitkomt bij iedereen.

Nu grote broer vermaken totdat kleine broer wakker wordt. Straks maar cb.

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    #766 kipje87, 19 jul 2013
    Laatst bewerkt: 19 jul 2013
    Hey meiden,

Wat een leuke foto's met jullie partner!
    Kunnen we mooi even vergelijken op wie de ukkies nou lijken hihi ;)
    Picco, lief zo samen met Belle!
    Eef, wat schattig Naomi zo hihi, stiekem dat tongetje ;)

Wencke & Maartje, super dat jullie zo'n geslaagde dag hadden! Jullie hadden natuurlijk ook super weer en dan de mannetje zo blij samen hihi.

Wencke, dat met die foto is een toevalstreffer hoor hihi. Heb namelijk geen idee wat ik ingesteld had haha! Doe altijd maar wat en perongeluk zitten er dan mooie foto's tussen hihi!
    Jij hebt een spiegelreflux met verwisselbare lenzen toch?
    Dus misschien moet ik op cursus bij je ;)
    Wat betreft mijn werk het bleek nog niet eens alles te zijn. Ik werk gezellig maandag en donderdag in me eentje, joepie! Word echt een geweldige eerste week :( Bah! Hopelijk is Hessel gauw weer zichzelf geef die kanjer maar een dikke knuffel!

Picco, mag ik vragen waar je vandaan komt? En 9 jaar is inderdaad alweer een hele tijd. Is het gelukt om alles in de auto te krijgen? Wat een luxe krijgt jullie hondje dat er van alles voor mee gaat hihi!
    Fijne vakantie!!

Eef, wij zijn sinds afgelopen zondag begonnen met rijstebloem. Ferron maakt het allemaal niet uit zolang ie maar eten krijgt haha! Heerlijk hoor :D Hopelijk blijft dat ook zo. Wat heerlijk dat jullie genoten hebben in het badje, veel plezier vandaag weer ;)

Dink, leuk dat jullie een newborn shoot hadden laten doen, mooie fotos!

Fem, hopelijk zit je snel weer beter in je vel, sterkte!

@ego, hier gaat alles prima, vanmiddag gezellig even een terrasje pikken. Vl heeft bouwvakborrel, joepie! Morgenochtend krijgen we nog even gezellig kraamvisite haha.

Fijne dag meiden!!

zal ook even een foto plaatsen :) eentje van de zwangerschapsfotoshoot en een vakantiefoto :)

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Owww meiden, wat een leuke foto's!!

Later een uitgebreidere reactie. Meneertje gaar zich laten badderen door zijn tante :).

X

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kipje: ik kom uit Moskou. Ben russisch :)) mijn man is dan nederlands komt uit amersfoort. We hebben elkaar 10 jaar geleden leren kennen via ICQ: soort mns messenger... In 2009 getrouwd in wassenaar..

Ja alles ingepakt en toen we al weg waren heb ik toch zonnehoedje van Belle vergeten en computer uit te doen dus teruggereden.. Uiteindelijk pas 12.00 weg... Auto propvol :))

Nou ik ga voorlopig offline!
    Iedereen veel plezier en fijne weekend!

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  11. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Fem wat een lekker mannetje

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Net naar cb geweest. Alles was prima. Olaf is nu 64 cm en weegt 6400 gram. Flinke beer dus

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poeh wat is er weer een hoop geschreven en heb geen zin om achter de laptop te gaan zitten, dus dan maar pagina voor pagina.

@roos, wat een lieve foto's. Lekker smullen.

@rianne, Liefie dat oranje mondje. En die andere foto is ook mooi geworden zeg.

@picco, ml heeft tot 2 wkn na de geboorte helemaal geen werk gehad en kreeg nu de mogelijkheid om als zzp'er te beginnen. Hij doet komenteel fietsenreparaties aan huis (garantie). Dit is dus voor hem het hoogseizoen. Zelf zit ik in het onderwijs, dus ik heb juist nu vakantie. Val ook onder de ambtenaren en het salaris is er idd ook naar.

Next page

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @picco, ik heb er nog nooit van gehoord..een verschil van 20%. En leuk lijkt het mij inderdaad niet.

@duo, het was juist heerlijk. Er stond een verfeissendwindje. Het was juist fijn dat het strandtentje dit tegenhield.

Next one!

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, dit is maat 62/68 van rompertje. Hij is al aan de strakke kant.

@dink, ik ben 31 en ml 42

@picco, je bent inmiddels al weg, maar toch nog wil ik je onwijs veel
    Plezier wensen.

@wencke, wilde al zeggen zh en nh. Ben je me nu al beu :p. Maar als Brabander ben ik dus ook gewoon welkom ;).

@eef, ahh wat een poepie.

@roos, leuk stel :)

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dink, leuke foto's. Die trouwjurk komt mij heel bekent voor. Ook met 1 schouderband? Want die had ik.

@rianne, wederom super mooie foto's.

@femm, wat een mooie mannen heb jij ;)

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Meiden wat is er weer veel geschreven.
    Ik heb nu heel effe de tijd. Ze liggen allebei op bed maar ze liggen op een kamer omdat het op zolder nu echt te warm is voor Lars. Altijd maar afwachten hoe het gaat.

De reden dat ik nu niet goed in mijn vel zit is omdat ik noodgedwongen in de ww zit.
    Ik zou eigenlijk beginnen bij het pretechoburo. Alles was bijna rond en toen zei ze dat ze geen tijd had om me nu al in te werken, want hoogseizoen en vakantie en nog meer mensen die ingewerkt zouden worden. enz enz enz. Lekker dan!
    Wel nog een nulurencontract gekregen maar dan moeten er wel aanvragen zijn en die zijn er momenteel ook niet. Druk bezig met solliciteren, met mij vele andere volgens mij.
    Ik heb er een hekel aan om 24 uur per dag 7 dagen per week thuis te zijn en dus mijn kinderen bij mij te hebben. Natuurlijk ben ik dol op ze maar af en toe zonder ze is ook heerlijk en voor mij heel hard nodig.

daarnaast voel ik mij in mijn eigen huis doodongelukkig. De buren zijn knettergek met hun harde muziek en de mensen achter ons zijn ook losgeslagen. Het is een continu lawaai van gillende kinderen van 0800 tot 2300 uur. Lars kan er niet van slapen. Zeg je er iets van krijg je een grote bek terug. Ik loop op mijn tenen om te zorgen dat andere mensen iig geen last van mij hebben maar dat is natuurlijk ook geen doen.

En ik voel me heel erg onzeker over mezelf. Vroeger liep ik altijd vol zelfvertrouwen rond. Ik zag er goed uit, voldoende aandacht van de mannen, noem maar op.
    Nu ben ik twee kinderen later en dus een heel stuk dikker, zelfvertrouwen is gezakt naar een dieptepunt en durf niet meer zo goed over straat te lopen zonder me goed te verstoppen in mijn kleding. Lees; lange broek en tshirt wat veel bedekt.

Ik ben al begonnen met fietsen en hardlopen ook gezonder eten en er toch vaker op uit naar mijn ouders of vriendinnen. En het komt ook allemaal wel weer goed. Maar dit is nu even de reden waarom ik hier minder ben, waarom ik minder reageer op anderen en waarom ik mezelf nauwelijks laat zien.

Ik lees alles mee en vind het super leuk om alle fotos te zien. Ga daar vooral mee door.

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nu eindelijk mijn verhaal ;).

Na een vermoeiende nacht ben ik op pad gegaan naar het Haagse. Eenmaal daar werd ik ontvangen in een gezellig appartement, door een super aardige wencke en een hele vrolijke Hessel (toen we eenmaal binnen waren). De 2 mannen hadden samen al snel de grootste lol. Na een tijdje zijn we heerlijk naar het strand gewandeld, bepakt en bezakt. Daar kwamen wij aan op het strand met 2 kinderwagens en gingen we met 2 zoete kindjes het tentje opzetten. We hadden wel wat bekijks :p. Het was super gezellig. Hessel heeft daar wel even geslapen, maar hij wilde niks missen. Alexander heeft boven verwachting lang geslapen op het strand. Na 5 uurtje strand zijn we terug gegaan en heb ik Kees mogen ontmoeten. Zowel aan het einde op het strand als bij wencke thuis hebben die 2 mannetjes er gezellig gehad. Handje pakken (uhmm en opeten), Alexander wilde Hessel niet meer los laten. Het was ook erg leuk om het verschil te zien. Na een mega poepluier, wat eten en een bakkie ben ik naar huis gereden (moest nog een x terug want was wat vergeten). We waren pas laat thuis, maar heb Alwxander en mijzelf toch nog maar even opgefrist. Vervolgens heeft Alexander 7 uur geslapen! Waar die zeelucht toch goed voor is.

Oja, Alexander is ook verwend met een nieuw speeltje. Vanochtend zat hij hier al volop mee te spelen.

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Schmidt: leuk om jullie verhaal te lezen. heerlijk dat alexander en Hessel zich zo goed vermaakt hebben met zijn tweeen. En wat is het lekker om samen met een medemama op het strand te zitten, elkaars verhalen aanhoren en vertellen en te genieten van de zon.

Deel Deze Pagina