April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @femm, wat een rotstreek van het pretechoburo. Daarvoor heb je een andere baan afgewezen. Balen dat jij je zo rot voelt. Het is heel makkelijk Eggen door anderen, maar je hebt wel 2 prachtige mannen op de wereld gezet. Dat vraagt wat van je lichaam en geest. Gelukkig heb je alweer het 1 en ander om handen. Neem tijd voor jezelf en weet dat je er mag wezen. Je bent en blijft de persoon die je voor de zwangerschappen ook was. Vergeet dat niet.

2. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hehe, een half uur bijgelezen en 3 pagina's verder. ;)
    Wat kletsen jullie weer veel.

Ik heb echt een boel leuke foto;s voorbij zien komen, kan ik natuurlijk niet achterblijven. Zal er zo 1 uploaden.

Picco: Fijne vakantie!

Fem: Dat is inderdaad een rotstreek. En wat vervelend dat je je momenteel zo voelt. Neem vooral je tijd en think positive.

Schmidt en Suuz: Vind het echt leuk voor jullie en jullie mannetjes dat jullie zo genoten hebben. Super leuk om te zien die kleintjes. (nouja kleintjes...)

Suzanne: Misschien de 3maanden sprong? Hessel is toch ook een aantal weken eerder geboren dan de uitgerekende datum?

Dink: Mooie fotos ook en wat leuk dat sem je profielfoto is :)

Ik ben trouwens afgelopen mei 25 geworden en vl is 30.

3. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Romina en Romina en ik

Bijgevoegde bestanden:

4. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

Vannacht heeft ze voor de 2e x het klokje rond geslapen.
    20:30 eten, 22:00 slapen en weer om 8:00 wakker. :)

5. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kipje, roos en Flieentje: Ook leuk om jullie foto's te zien.

Kipje: Was de BBq lekker?
    Roos: Waar blijft die foto van je tattoo? :) Ben zooo benieuwd!
    Flieentje: Rijstebloem? Is dat een pap ofzo? Hmmm ben er niet bekend mee...

6. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1 om het af te leren (hihi:))

Bijgevoegde bestanden:

7. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Geweldige foto duo!!!! Haha nu al fan van de Mac! Zat er milkshake in 😀

8. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Rijstebloem stat op mijn cb lijstje.... Ken het zelf ook niet! Ken alleen brinta haha

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Femme wat een klote zooi zeg! Snap helemaal dat je je zo voelt met het werk! Denk je een super leuke baan te hebben krijg je dit!
    En dan nog is van die £~£#££<< buren in de buurt!!
    Hadden jullie het huis nog te koop gezet?
    En wat Maartje zegt helemaal waar!

Meiden ik lees straks terug ga even zonnen met me witte lichtgevende lichaam xxx

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Rijstebloem is een pap. Moet aan de fles toegevoegd worden en zorgt voor een voller gevoel. Meestal wordt het of smorgens gegeven als ontbijt of savonds om langer te laten doorslapen. Mag vanaf 4 maanden. Lars was er dol op. Die heeft tot anderhalf jaar een 20.00 uur avondfles gehad met 200ml rijstebloempap.

11. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Schmidt, wat grappig dat we waarschijnlijk dezelfde jurk hadden :) inderdaad 1 schouderband. Van Ladybird.

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    dat is inderdaad dezelfde

E3052918.jpg

Poeh, en wat een hitte hier weer. Wanneer je op KNMI kijkt is het hier weer het warmste

13. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Dat is leuk toeval

14. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Wauw meiden wat toevallig dezelfde trouwjurk :D Beide erg mooie foto's!

Maartje maat 62/68 word al krap? Hihi Ferron heeft nu net 62 aan. Fijn dat je ook zo genoten hebt gister en super dat Alexander meteen heerlijk met zijn nieuwe speeltje speelt :D

Fem, wat ontzettend vervelend meis :( Hopelijk vind je snel wat anders (ook al is dat lastig, dat snap ik) en kom je weer wat beter in je vel te zetten. Allemaal vervelende dingen doen een mens geen goed nee. En zo te lezen ben je al begonnen met een goede start :)
    Wat een moppie die Olaf zeg! En Lars al een echte stoere vent! Was ie gevallen? :(

Picco, wauw Russische hihi dat had ik niet gedacht. Lijkt me overigens een erg mooi land. Gaan jullie er nog wel eens heen?
    Woont je hele familie nog daar?

Duo, whahaha geweldig die mac beker! I'm lovin' it ;) Wat een lekker grietje is Romina ook! Leuk om een foto van jou te zien :D Wat super dat ze weer zo goed sliep! Ja de BBQ was erg gezellig :D Vanavond heb ik spontaan weer bij andere vrienden geBBQed, vl at niet thuis en ze vonden het zo sneu als ik alleen zat hihi.

Roos, inderdaad we worden nieuwsgierig!!!

Eef, inderdaad rijstebloem is pap. Je hebt het in naturel smaak of met vanille. Ik had een proefverpakking vanille dus die gebruikt en daarna naturel gekocht, had zoiets als hij dat pikt ga ik hem niet extra zoetigheid aanbieden. (al zitten er geen toegevoegde suikers in etc maar het smaakje is wel zoeter natuurlijk)
    Je bent een mooi vragenlijstje aan het maken dus? ;)

@ego, hier een heerlijk dagje gehad. Vanmiddag terrasje gepakt en daarna spontaan bij vrienden gaan BBQen. Ferron lag heerlijk te chillen in de hangmat, ik zal een foto bijvoegen hihi!
    Nu lig ik lekker languit op de bank, kleine op bed en vl de hort op hihi.

Fijne avond!!

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nee lars is niet gevallen. Is chocoladepasta. Net zijn boterham op. Haha

16. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    hahaha ohh dat kan ook ja!!

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, wauw, wat een gave foto. Echt super leuk. Fijn dat het zo'n heerlijk dagje was. Geniet van je rustige avond. Het gaat bij Alexander idd erg snel met de maatjes. Ik wil hem nog geen grotere rompertje aandoen. Die zijn meteen zo groot. Alleen zit de voorkant soms zover naar onder zodat je (wanneer hij ze had) zijn borsthaartjes kunt tellen.

Gelukkig begin het hier nu wat af te koelen. Ik merk dat Alexander duidelijk vaker drinkt, wel minder per keer. En veel van die hazenslaapjes.

18. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    @Maartje, ik vond dat rompertje sowieso erg klein vallen. Had een maat 50/56 maar hij heeft hem denk ik 2 weekjes aangehad. Nu heeft hij van de V&D een 62 aan en die begint ook al strak te zitten. Het verschilt zo erg per merk wat de maat doet. Snap wel dat je nog geen grotere wilt. Hihi en borsthaartjes tellen, geweldig!!

19. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Meiden/vrouwen/ medemama's , wat wordt er héérlijk veel gekletst. Geweldig al die foto's heb je een gezicht bij de verhalen.

20. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt: Wat een mooie trouwfoto :)
    Kipje: Geweldige foto van Ferron. Lekker aan het chillen.
    Wel lief dat ze aan je gedacht hebben met de BBq. 2 avonden op rij, toe maar.

Hier vanavond ook wezen BBqen bij vrienden. Romina sliep binnen in de wagen, maar werd steds na een half uurtje wakker. Wat er nu voor zorgt dat ze haar laatste voeding niet wilt, alleen maar loopt te krijsen en nu al een uur bezig is met zichzelf in slaap huilen. Volgens mij zakt ze nu af en toe weg.
    Vind het zooo sneu om te zien, maar als ik erheen ga maak ik het alleen maar erger. (al denk ik dat ik toch maar even ga sussen).
    Vl is weer teruggegaan om nog even verder te feesten dus ik zit alleen thuis. Ga ook maar vroeg na bed denk ik.
    Denk dat Romina misschien een wat onrustige nacht gaat krijgen omdat ze zo weinig geslapen heeft vandaag. We zullen zien..
    Slaap lekker meiden.

Deel Deze Pagina