hi girls! jeetje wat gaan jullie snel! hihi... alles gelezen op telefoon maar reageer toch maar ff op lappie... Moet op vl wachten die is shift 1 verjaardag en als hij thuis komt mag ik shift 2... @trouwjurk, wat onwijs leuk dat jullie dezelfde hadden! @foto's.. leuk om bij iedereen eens een ander gezicht te zien als wat ik eigenlijk in me hoofd had haha... sommige zijn blond en dacht ik donker, of lang haar en heeft diegene kort... @bbq, heerlijk he! wij gaan zondag lekker bbq-en... doordeweeks mag ik blij zijn als een vl een keer rond 7 uur thuis is, dus om dan nog te bbq enz enz heeft weinig zin... @duo.. ik hoop een rustige nacht voor je... best kans dat ze zo moe is dat ze wel lekker tukt... @dink, hoe waren je eerste 2 dagen? of heb ik daar schandalig overheen gelezen? wat hebben we toch heerlijke kinderen!! @ego... Nou tattoo is gezet... Moesten vanmiddag pas om 16 uur... kwamen we daar aan, dacht die vrouw pas om 5 uur... Dus die moest alles nog in orde maken.. Stencil enz enz.. Dus toen ik eindelijk zat was het indd 17 uur.. Heeft 5 kwartier geduurd, en pijn bijna niet gevoeld... Vl daarna nog, die was 30 min.. en tja toen was het ineens 7 uur toen we naar huis gingen, half 8 thuis (bij vriendinnetje daar was kaytje) daar lekker gegeten en toen naar huis.. Kay fles en naar bed, mama klaar maken voor bday en ff beetje opruimen, en vl naar bday.. En nu dus ff tijd voor jullie kaytje had bij vriendinnetje alles onder gepoept haha, geniaal vind ik dat.. dus meneer lag alleen in luier op de bank daar... (mama was vergeten een rompertje in de luiertas te doen... OEPS) Foto voeg ik bij! (het is toch me pols geworden ipv schouder.. voordat jullie denken, die roos is half invalide met dr schouder op een rare plek )
@rianne, klopt. Het verschilt heel erg. @duo, balen dat ze zo onrustig is. Hopelijk beloofd het toch een goede nacht te worden. @roos, ik ben niet van de tattoos, maar moet zeggen, hij is mooi geworden. @ego, ml even tussendoor gezien om te eten en is net weer thuis en wat voorbereidingen voor morgen aan het treffen. We hebben afgesproken zondag heel de dag naar zee te gaan. Zal denk Zeeland worden. Vlissingen. Verder ben ik toch weer aan het twijfelen of ik na het weekend weer naar Luxemburg ga. Zoals het eruit ziet gaat ml lange dagen draaien komende week. Het is hier snik heet en daar ook. Hier is het binnen al 25 graden en erg benauwd. En Alexander kan in zijn eigen bed. Alleen zit ik heel de dag alleen. Daar zijn mijn ouders. Is het warm. 1 verkoeling is een boompje en de rivier en moeten we in een tentje slapen. Ik twijfel heel erg.
Zo precies een uur later en Romy ligt weer in bedje. Heb er toch nog de laatste voeding ingekregen en even met haar gespeeld. Hopelijk gaat ze nu snel slapen. Roos: De tattoo is mooi geworden. Waarom afgezien van je schouderblad? Schmidt: Lastige keus idd. Snap ook wel dat je behoefte hebt aan sociale dingen, je ouders omdat je man laat thuis is elke keer. Vind hij het niet vervelend als je naar luxemburg gaat? Tja ik weet het niet meis.. Denk er rustig over na dit weekend. Meiden, ik ga even snel de was nog ophangen en me bed opzoeken. Romy heeft niet eens gehuild en is al knock out
Goedemorgen dames! @schmidt, ze zeggen dat er grote kans is op een hittegolf vanaf maandag met temperaturen boven de 30 graden... Weet niet hoe blij je er van word om dan in een tentje te liggen.. Aan de andere kabt snap ik ook goed dat je ff weg wilt.. Als ml zolang van huis is alle dagen was mijn keuze denk ook snel gemaakt... @duo.. Schouder werd hem niet omdat mijn bh bandje er dan altijd over heen zit en hij binnen een jaar vervaagd zou zijn.. En omdat er om t handje geen buitenste lijnen zitten kan ze hem dan nooit meer bijwerken... En dat vind ik zonde... Zijn al duur en pijnlijk zat! Heeft romy nig beetje geslapen?
Goedemorgen. @duo, en hoe is het slapen gegaan? Ml vindt het enerzijds niet leuk wanneer ik ga, maar hij begrijpt het wel. @roos, tentje is idd warm. Gelukkig zitten mijn ouders zelf in de caravan (ook warm). En overdag ligt Alexander gewoon ergens in de schaduw. 1 voordeel. De nachten zij koeler. 1'nadeel Alexander slaapt momenteel bijna nooit door en een tentje is erg gehorig. Al is het alleen maar aanleggen en verder slapen. @ego, wat een boefje is Alexander ook. 07.45u begint ie te huilen. Ik dacht, even wacht, soms valt ie weer snel om, maar het leer door te zetten. Ikke iets aangetrokken, sanitaire stop...stil. Kom beneden, huilen. Ik het medicijn maken (mag maar een half uur staan en moet even intrekken...stil en nu is het nog stil. Weer een portie medicijnen die weg kan. Verder is hij na 6 uurtjes gekomen. Mag niet klagen, al zou ik graag hebben dat hij eens echt gaat doorslapen. Slapen jullie kleintjes gewoon door, of worden ze wel tussendoor wakker, maar krijgen ze gewoon geen drinken? Oké het was duidelijk dat hij dorst had, want hij ging mij meteen zowat opeten. Gelukkig is het nu wat koeler en is de zon even weg. Kan ik tenminste even wat in huis doen. Maar eerst moet Alexander wakker worden, want anders wordt hij wakker van de stofzuiger. Ook ga ik maar eens de gordijnen ophalen die al ruim een week liggen te wachten. Hmm, hij lijkt weer wakker te worden. Eens kijken.
He schmidt.. Ja kaytje slaapt door snachts.. Eigenlijk al heel lang... Kay krijgt nu 4 flessen van 210 met 7 en een half potje fruit en hij doet het super! Krijgt rond 20/20:30 de laatste fles en dan ff spelen knuffelen en kroelen en nu met die warmte slaapt die wat later dus rond 22 naar bed en meestal tussen 7 en 8 komt die weer... T is dan gelijk super honger! En eten!! Hihi maar kay is ook wel een beetje een uitslover met zulke nachten! Maar kay begon ook met 6 uurtjes dus wie weet doet alexander dat straks ook lekker, ik hoop t!
Het zou fijn zijn. Het is wel gewoon een feit dat bv eerder verteerd. Ik kan ervoor kiezen hem een fles aan te gaan bieden voor het slapen gaan, maar mijn doel is 6 mnd volledige bv. Over 2 wkn. op het cb overleggen, want wanneer ik straks weer werk heb ik mijn slaap hard zat nodig.
@ Schmidt, moeilijke keuze. Ik snap dat je behoefte hebt aan wat gezelschap. Ik zou toch even gaan. Maar moeilijk, moeilijk want je wilt ook bij je man zijn. Sem slaapt al een tijdje door. Met dit weer wordt hij s nachts soms wel wakker. Meestal huilt hij dan niet maar kreunt alleen 2x. Als ik ga kijken slaapt hij nog half en krijgt hij de speen. Maar als hij iets langer door spookt maak ik lekker een flesje voor hem. @ roos, mooie tatoeage. @ Duo, hoe heeft je prinsesje geslapen? @ werk. Het werk is erg leuk. Het is héérlijk om weer bezig te zijn. De eerste dag vond ik het wegbrengen moeilijk, de tweede dag ging dit beter. Maar de tweede dag werd gedurende de dag erg zwaar omdat ik mijn boefje miste. @ ego, Sem heeft zijn voedingen vandaag een uurtje vervroegd dus de hele dag indeling op zijn kop. Kleine schurk. Vanmiddag ff spullen installeren bij schoonmoeders. Daar gaat meneer de maandagen heen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Daarna naar de surprise party .
Goedemorgen, Romina is dus 23:00 gaan slapen en kwam vanmorgen weer om 6:30. Flesje erin en weer geslapen tot 9:30. Goede nacht dus wel gehad. Toch wel grappig dat de meeste van jullie baby;s een vast drinkrooster heeft. Ideaal. Romy heeft dat niet hoor. Is geen touw aan vast te knopen. Ene keer word ze 9 uur wakker, andere keer 7 uur. De ene keer komt ze overdag om de 3uur en andere x om de 4uur. Roos: Aaaah klinkt logisch. Zou inderdaad zonde zijn als die na een jaar al vervaagd zou zijn. Goede keuze dus En hij is erg mooi geworden. Schmidt: Wanneer moet je weer aan het werk? Lijkt me inderdaad dat je je slaap dan hard nodog hebt. Kun je anders ook Rijstebloem in de BV doen en dat geven met een flesje voor het slapen gaan? Dan krijgt die wel BV maar slaapt dan hopelijk wat meer door? Maarja ik weet niet of dat door BV heen mag... Hahahahhaah wat een Boefje is alexander.. Hier net zo 1 hoor! Hoevaak ik een flesje heb kunnen weggooien... Ow ow ow. Nou meiden, een beetje een bewolkte dag vandaag. Vinden jullie dat erg? Je kan in elk geval wat doen in huis haha. Ik moet nog verder met de tuin onwieden. (hmm zeg ik dat goed?) Dus dan is een beetje schaduw wel lekker.
Hier is de zon ver te zoeken en dat is fijn! Me huis is schoon en 3e was zit in de machine! Kleine man zit ff tv te koekeloeren en dan kan ik eten... Daarna lekker kroelen en knuffelen... Is t weer voor... Lekker geslapen die kleine schat!! Scheelt zo voor jezelf vind ik!
Goedemorgen meiden! Eef, ohhhh wat een schatje is Naomi toch! Mjam mjam, lekker dr eigen vingers opsmikkelen. Roos, ik vind jullie wel prince and princess charming hoor, de foto's in de kroeg zijn de mooiste (tenzij ik er zelf met mijn dronken harses op sta, dan moet ik ze snel deleten ). En wow! Dat ze zo'n handje er zo goed op kunnen krijgen . Ziet er wel pijnlijk uit, hihi (wat ben ik toch een non-bikkel). Nu alleen niet meer dan 5 kids er bij, want anders past het niet meer . Ow ennuh Roos, als je klaar bent met knuffelen en de kleine slaapt. Hier moeten ook nog 3 wassen gedaan worden. Pfff, was ik maar zo slim om ze al in de wasmachine te hebben gegooid, was ik er ook klaar mee. Dink, wat een mooie foto's meid! En wat hebben jij en Maartje een mooie jurk! Prachtig trouwens die foto's van de shoot! Hessel is ook het jongetje op mijn profielfoto . Wat fijn om te horen dat het werk zo bevalt , dat maakt het achterlaten van je uk ook een stuk makkelijker he. Heerlijk om weer aan de slag te gaan . Rianne, ja klopt, heb inderdaad een spiegelreflex die het werk voor me doet, hihi, maar ik snap geen hol van dat ding. Ik weet alleen dat een van de lenzen hele mooie portretten maakt en dat is het . En wat heb jij een heerlijke dag gehad gisteren, lekker drankjes doen en daarna nog getrakteerd worden op een bbq. Dat is het goede leven! Superleuke foto's van jou en vriendlief ! Bij jullie is het ook echt een beetje van allebei bij Ferron. En ook nog die fantastische pic van Ferron in de hangmat. Whaha, wat een hummeltje is hij toch in dat grote ding <3. Picco, wow Rusland! Hoe vet! Ik moet daar ook nog steeds een keer naartoe. Mijn vriendinnetje en ik waren ingeloot om daar vrijwilligerswerk te doen, had er zo veel zin in! Maar toen vond zij het eng worden en haakte af. We hebben ons toen laten indelen in Italie. Ow wat baalde ik, maar zij voelde zich als aziatische niet veilig genoeg (had dat dan bedacht voor we ons daarvoor inschreven...). We zouden anders naar Pskov zijn gegaan (geloof ik). Heel veel plezier op vakantie! Fem, wat lijken Olaf en jij op elkaar! Wat mooi om te zien. En wat betreft je emoties.. Wat jij nodig hebt is een dag voor jezelf, ga naar de kapper en eens flink shoppen! Koop een jurk waar jij je prettig invoelt en wat hakjes en dan hop -> heerlijk paraderen door de stad met vriendinnen. Zodra jij jezelf weer mooi vind, komt die aandacht van de kerels vanzelf hoor (en uiteraard ben je dolblij met je man, maar dat wil niet zeggen dat de rest je niet ook nog mag bewonderen ). Wel mega balen van je werk. Pffff. Hier is het dubbel. Ik zit nu sowieso vrijwillig thuis, omdat ik geen zin heb om een zomerbaantje te fixen voor ik weer ga studeren. Maar als ik er dan aan denk dat hij straks 3 dagen naar het KDV gaat en ik weer richting Erasmus, dan maakt dat me heel verdrietig en ook heel blij. Tijd voor jezelf doet wonderen! Maartje, hihi ja de brabanders zijn ook welkom. Zou wat zijn he . Grenscontroles instellen . Hessel slaapt hier overigens ook echt door. Na 2 maanden begon ik steeds vaker wakker te worden, terwijl hij eigenlijk nog niet aan eten toe was. In het boek 'Franse kinderen gooien niet met eten', las ik toen dat kinderen gewoonweg moeten "leren" doorslapen. De natuurlijke slaapcyclus duurt zo'n 1,5uur. Ook als volwassen persoon wordt je daarna in theorie wakker, maar wij hebben geleerd dat als het ware te negeren en door te slapen. Babytjes moeten dat nog leren. De tip die gegeven werd -> observeer en herken de signalen. Te vroeg oppakken kan zijn ritme juist verstoren, waardoor hij niet leert door te slapen. Als dat er eenmaal in zit, krijg je dat er niet meer uit. Volgens mij is het tot een maand of 4 a 5 nog aan te leren, zonder dat je het extra moeite kost. Ik werd dus wakker van Hessel en legde hem maar gewoon aan, omdat ik er vanuit ging dat hij toch elk moment wakker kon worden en toch nog niet doorsliep. Anyway, nadat ik dat stuk gelezen had kon ik Hessel laten liggen (of hij nou onrustig was in zijn slaap, of half aan het huilen was terwijl hij half sliep/half wakker was). Binnen 2 a 3 dagen sliep hij door. Ik was verbluft... Ik kan me niet meer herinneren dat hij zomaar wakker werd sindsdien. Op die nacht afgelopen week na, toen hij een soort droge tsunami's aan het creeeren was in zijn bedje. De uitleg die ik nu geef is uiteraard erg simplistisch gesteld. Misschien een keer het boek kopen of lenen bij de bieb? Duo, thanks meis! Ja klopt, hij was 2 weken eerder geboren. Misschien was dat het wel. Ik dacht zelf ook nog aan clusteren (doen ze bij borstvoeding) of aan de hitte, maar sinds gisteren is hij weer de oude en toen was het ook warm. Misschien dan toch een sprongetje inderdaad . Ohhhh en die foto's!!! Wat is het toch een prachtmeid!!! En jij bent echt ook zo'n mooie meid om te zien. Zo mooi aux naturel! Ik denk dat ik meer make-up verwacht had bij je, hihi weet het niet. Romy lijkt ook echt op jou vind ik . Fijn dat jullie kleine meid een goede nacht heeft gehad na zo'n onrustig avondje. Doet die kleintjes ook weer goed voor de dag erna + een blije papa en mama. Hessel is sinds gisteren weer de oude . Hij sliep weer goed en was weer het gezellige mannetje. Pfff, wat een verademing. Je gaat je tenslotte toch een beetje zorgen maken op een gegeven moment. Verder, tadaaaaaaa, heeft hij zich vanochtend omgerold van zijn buik naar zijn rug!!! Ik weet dat sommige ukjes hier dat al veel langer doen, maar voor Hessel was het de eerste keer! Nu kijken of het een toevalstreffer was . Anyway, het sprongetje wat jij al noemde Duo, zou het dus inderdaad kunnen zijn geweest. En nu we toch ook foto's met de partner plaatsen + weddingpics, gooi ik er ook even wat tegenaan . Ik had twee jurken . Overigens had manlief ook twee looks. Overdag gewoon heel net en chique en 's avonds gouden leren schoenen en gouden bretels, hihihi. Nou meiden, papa, Hessel en ik gaan de hort op. Waarschijnlijk eerst naar een museum en daarna nog even winkelen. Kus
Wow jullie zijn al vroeg aan het poetsen hahaha. Ikzelf ben pas net gedouched en aangekleed. Ik heb het nog steeds bloedheet. Poetsen.. Tja, moet eigenlijk wel gebeuren! Denk dat ik maar het keukenkozijn ga schrobben. Die is iewie. En misschien vanmiddag nog even de tuin, maar ik zal wel even zien. Vl wilde eigenlijk dit weekend aan de tuin besteden, ontwieden, schutting plaatsen etc, maar gister zijn we met de kleine met de trein na de stad geweest even, en de trein terug reed niet en romina moest eten dus was flink aan het krijsen. Hij heeft een uur chagrijnig lopen wezen en klagen dat die de tuin niet meer gaat doen, maar dit weekend de auto in orde maken zodat die verkocht kan worden. Maar goed, hij was pas om half 6 thuis vanmorgen dus volgens mij zal die wel weer de hele dag slapen. Ben het zoo zat soms! Heb soms het idee dat ik alles alleen moet doen en dat die niks uitvoert, net als de kinderkamer waar ik 11 maanden op heb moeten wachten tot het af was. Zo gaat dat met alles. Wil gewoon dat het huis afkomt en ik lekker buiten kan zitten, zonder me te ergeren aan het feit dat alles maar half af is.
klagen mag hier ook duo... Ik zou daar ook een punthoofd van krijgen.. En ik ben misschien daar iets harder in, maar s'avonds een vent en dus smorgens ook een vent... Mag wel iets uitslapen maar op gegeven moment is t klaar.. Het is ook zijn kind, en dan kan je niet meer alles doen wat je vroeger ook deed, zoals uren in je bedje liggen... (zo denk ik er iig over hihii ) En ben wel vroeg met poetsen, maar moet nu mezelf nog aankleden he.. haha, ben een heerlijke luilak en heb deze dag dan ook uitgeroepen tot pyjama dag! dus ik ga nu douchen en dan hup me pyjama weer in...
Ik vind dat je best mag klagen Duo. Ik moet zeggen dat ik het erg getroffen heb wat dat betreft. Ml gaat er hier vaak 's ochtends uit voor Sem. En hij doet meer in het huishouden dan ik <3
@wencke, hij huilt ook vaak flink wanneer ik Alexander uit zijn bed haal om te drinken. Je merkt aan alles dat hij dan ook echt honger heeft. Knap hoor van Hessel. Ik leg Alexander veel te weinig op zijn buik. Mooie foto's trouwens. Wat zagen jullie er daar mooi uit . @duo, klagen mag. Ik klaag hier ook, en wanneer ik jouw verhaal zo hoor zal ik echt gek worden. Zeggen dat je niks meer doet omdat je kond heeft lopen gillen. Van zo'n gedrag gaat de kleine juist gillen. En je bent vader of niet. Nee, hier sta ik er veel alleen voor, maar wanneer Alexander overstuur is dan is Ml er voor hem. Hij is juist degene die steeds zegt, maar hij kan nog niet praten dus hoe moet hij het anders duidelijk maken? Em. Dan zo laat thuiskomen. Zijn bed uit met die luie donder. Als hij nou tot zo laat had gewerkt. Meid sterkte en ik zou er wel iets van zeggen als ik jou was. Ben natuurlijk een buitenstaander, maar zoals ik dit lees kan het echt niet. Hoer beneden gepoetst, boven Eem bijna helemaal gepoetst. Ben trots op mijzelf. Ben idd vroeg, maar ik ben liever op tij klaar dat ik de rest van de dag nog voor mijzelf heb. Alhoewel ik vandaag zat te doen heb. Zo nog maar een wasje draaien en kijken wanneer Alexander wakker wordt.
Duo, hè wat vervelend van vl zeg! Moet zeggen dat ik hier ook wel veruit het meeste doe, maar als ik over 1 week ook weer moet werken is ml toch echt de enige in huis met Daan. Hij kan dan niet anders, hihi. Geweldige foto's! Wencke, goed zeg van Hessel dat hij zich omdraaide! Daan deed het toevallig gisteren van buik naar rug! Mooie foto's ook hoor! Dink, veel plezier vanmiddag op de party! Maartje, kan me voorstellen dat je inmiddels wel toe bent aan doorslapen in de nacht, hoop dat Alexander dat snel gaat doen... Daan krijgt de laatste fles tussen 22.00-23.00 en slaapt dan meestal tot 08.00-09.00. Ik mag dus absoluut niet klagen! Met deze temperaturen leg ik hem alleen met een luier om in zijn dunne slaapzakje, hij heeft het al zo snel warm! Roos, mooie tattoo hoor! Rianne, heerlijk hoor, Ferron in die hangmat! Fem, dikke knuffel meis, vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Gaat je baan bij dat pretechobureau nu helemaal niet meer door, of wordt het later? Hopelijk lukt het je om wat af te vallen zodat je letterlijk ook beter in je vel zit, succes!
Goedenavond meiden Is bij iedereen het zonnetje vandaag nog doorgebroken? Het was dan ook meteen weer warm! Duo, gezellig dat jullie ook naar een BBQ waren, wel vervelend dat Romina eigenlijk niet wilde slapen! Die warmte in die kamertjes is ook maar niks hè voor die ukkies. Gelukkig heeft ze het toch nog helemaal goed gemaakt hihi Wat ontzettend naar de situatie met vl. Lijkt me ontzettend lastig. Hoop dat hij niet de hele dag is blijven liggen en je mag er inderdaad wel wat van zeggen hoor. Net wat de andere meiden al zeiden het is ook zijn kindje en Romina vindt aandacht van papa vast heerlijk Ennuh, klagen mag hier hè meis Even lekker je hart luchten! Roos, echt ontzettend gaaf hoor jullie tattoo's! Wel vervelend even dat die vrouw zich had vergist in de tijd maar het resultaat maakt alles weer goed hè? Geweldig dat Kay lekker alles onder gepoept had hihi, liever in zijn blote buikkie dan in een vieze romper hihi Wat was je vanmorgen al goed bezig zeg, heerlijk! Zo'n lekker gevoel hè als de was weer weg is Maartje, snap heel goed dat je toch nog naar Luxemburg wilt, iedere keer alleen zitten is ook niets. Bovendien duurt jouw vakantie nog even dus dan wil je wel wat afleiding ja. Slaapt Alexander dan naast jou in het tentje? Ben wel benieuwd hoe dat gaat hihi Wat een boefje die Alexander hihi Ferron gaat om 20:30 naar bed (soms al om 20:00) en krijgt dan om 22:30 nog een fles, die hij halfslapend drinkt en slaapt daarna weer verder tot meestal 6:30 (dit is pas sinds afgelopen week trouwens) soms is het nog 5:30 maar hij krijgt echt pas om 6:30 een fles. Wij zijn wel nog echt van de 3 R'en. Misschien net wat Duo zei, pap door de fles of drinkt ie echt alleen uit de borst en nog helemaal niet uit een flesje? Maartje bij jou ook lekker alles weer schoon? Dink, fijn dat het werk wel erg leuk is. Dat verzacht de boel toch wat Ohh erg hè die ukkies zo missen? Wat doen ze ons toch aan die hartendiefjes hihi Veel plezier bij de surprise party maar dat zal vast lukken Wencke, ohh jij bent dus ook een mazzelaar met mooie foto's hihi. Ik vind dat dan ook wel weer grappig, geen idee van wat we doen en toch mooie foto's produceren. Ik dacht als jij er nou wel wat van snapt kom ik met Ferron voor een fotoshoot bij je hihi Ferron begint overigens nu wel heel erg op mij te lijken als baby. Waar hij eerst precies vl was word hij nu een mini mama in jongetjes vorm hihi Wat fijn dat Hessel weer lekker zichzelf is. Hessel blij = mama blij Wat een kanjer zo goed omrollen, hoe trots ze dan kunnen kijken hè? Mooie foto's van jullie bruiloft, en een kledingwissel wauw hihi Is jullie uitje er nog van gekomen vandaag? Monica, wat goed dat Daan ook doet omrollen, ook al zo'n kanjer! Ferron kan beide kanten op maar van buik naar rug is toch makkelijker dan andersom hihi. En bovendien als je op je zij ligt kun je alles helemaal goed zien hihi. Zijn jullie nog lekker aan het genieten? @ego, vandaag een lekker dagje gehad Vanmorgen weer kraamvisite (joepie!) maar was wel erg gezellig! Vanmiddag met z'n drietjes heerlijk gewandeld en een ijsje gehaald, jammie! Vanavond hebben vl en Ferron nog lekker in het badje buiten gezeten hihi. Morgen mijn laatste dagje vrij Maandag moeten weer aan de slag. Wilde eigenlijk morgen er nog even op uit maar vl heeft weekenddienst bij de reddingsbrigade Hij is schipper ook nog eens dus kunnen niet weg. Dus lekker relax dagje er van maken en 's avonds BBQ-en bij me schoonouders Fijne avond meiden!