Hey meiden, Ik reageer misschien straks nog. Mijn eerste werkdag zit er weer op! Pfff, zat er al vrij snel weer in en de kindjes vonden het ook niet vreemd, gelukkig hihi. Om 10:00 zat ik al met een spugend kindje op schoot die werkelijk niks binnen hield. Wij dachten aan een zonnesteek de arme schat! Verder erg warm natuurlijk dus deden we rustig aan. Vl is Ferron nu ophalen, gauw weer knuffelen met me vriendje! @badje, wij hebben een groot bad van de kruidvat en daar gaat hij gewoon in mee. Ook hebben we een klein badje maar na de vakantie eigenlijk niet meer gebruikt. mocht ik niet meer reageren, fijne avond meiden
Besloten te kijken eerst wat te lezen en afhankelijk van hoe ver ik kom wel of niet te gaan vanavond. Heb maandag het examen, maar morgen komt mijn mama en die blijft ook overnachten en vrijdag tm zo heb ik allerlei verplichtingen.. Verstandig hè ! Ukje is een half uur geleden wakker geworden, hoop dat hij nog wil tukken zo. Jij nog leuke plannen? X
Rianne, Ahhh fijn dat de kindjes ook goed reageerde. Heeeeeel veel plezier met het platknuffelen van je mannetje!! X
hier geen plannen! vl maakt lange dagen en als die thuis is heeft die zoiets van lekker, thuis! terwijl ik zoiets heb van zo wat gaan we doen... maarja.. kay is vandaag uit zijn hum.. Veel huilen.. liefst bij mama, snapt nog niet helemaal dat dat juist super warm is.. en wil om de haverklap drinken... na vanmorgen 8.30 niet meer geslapen en huilen huilen huilen... Niks voor hem, maar t zal wel door de warmte komen... slaapt nu vanaf half 4... in zijn luiertje... wel onrustig.. steeds zuchten kreunen enz enz...maar goed.. hij slaapt...
rianne, fijn dat je er snel weer in zat.. en zielig klein hummeltje! indd zo warm voor die kleintjes.. Nu indd lekker knuffelen, hij zal blij zijn je weer te zien!
Arme kleine man , sneu hè! Hoop voor jou dat hij snel weer de oude is. Hihi, als het 4 dagen duurt en hij maakt wel normale nachten zou ik zijn tandjes checken . Misschien hebben ze naar elkaar lopen seinen . Moehoeeee, zin in een dutje. Maar manlief kan elk moment binnenkomen en dan wordt ik toch weer wakker. Wordt lekker loom vanit weer . X
Pffff Vl is vanmorgen om 10uur weggegaan om zijn auto te stofzuigen en een parasol te kopen, maar hij is nooit meer thuisgekomen. Begin me nu wel echt zorgen te maken. Heb al iedereen gebeld maar niemand weet waar die is. Zou bijna in staat zijn om het zkh te bellen of ze hem daar hebben...
Ahh nee meis, ik snap dat je in de rats zit , dat is niet leuk . Hou je ons op de hoogte? Hele dikke knuffel!
Lieve duo, ik snap dat je ongerust bent. Ik hoop dat hij snel opduikt. Wou dat ik wat voor je kon doen. Ziekenhuis bellen voor je gerust stelling kan eventueel toch. Heb je enig idee waar hij precies zijn auto ging stofzuigen en de parasol ging kopen? Hele dikke knuffel.
Hij kwam 21:15 thuis. Hij was de auto gaan checken waarom hij motorolie lekt en toen kreeg de auto een storing. Zucht... Maar goed. Hij is veilig thuis.
Nou lieffie, fijn om te horen!! Pffff en terecht dat je het zkh al gebeld had, ik had waarschijnlijk ook al de politie gebeld hoor . Dus dat blozen is nergens voor nodig . X