Nou lieve schat, ik had ook het zkh gebeld. En ik had hem bij thuiskomst eerst geknuffeld uit blijdschap en daarna flink uitgefoeterd en naar de logeerkamer doorverwezen. Ik ben blij dat hij thuis is. Maar had hij geen mobiel mee om jou of de ANWB te bellen?
Zijn mobiel deed de laatste paar dagen al moeilijk, maar is gisteren echt kapot gegaan. Lekkere timing he. Hoe is jullie nacht gegaan? Romina werd 2:30 wakker en vond haar toen op haar rug, krijsen natuurlijk. Het heeft geen zin om haar dan weer alleen goed te leggen want ze is te wakker geworden door het krijsen, dus heb maar een voeding gegeven. Daarna teruggelegd maar is nog een uur lang tot 4uur lopen spoken waarbij ik er wel 10x uit moest om haar weer goed te leggen. Het is ook wel 28 graden op haar kamertje en ze moet wel in een slaapzak anders slaapt ze helemaal niet. Pfff arm kind, arme mama. Wat dat betreft mag het van mij wel iets kouder worden, 23 graden ofzo.
Goedemorgen meiden! Iedereen goede nachten gehad? Pff, ik heb manlief nog tot na 12en geholpen met sparren voor zijn werk en daarna kon ik maar niet in slaap komen. Zo irritant! Gelukkig heeft uk geen last van de hitte. Ik weet het redelijk goed buiten te houden, doordat de zon tot een uur of 4 op de achterkant staat en ik de deuren aan die kant dicht hou. Wat ik me afvroeg, is er echt animo om eens met z'n allen af te spreken? Ik zet hieronder even een lijstje met namen en als jullie die dan willen kopieren met welke dag van de week jullie normaliter kunnen en waar jullie wonen (al weet ik het volgens mij van bijna iedereen). Verder moet ik even weten of je afhankelijk bent van het OV, dat beinvloedt immers de plek (dan is centraal in een stad bijvoorbeeld makkelijk). Ik zet mezelf even bovenaan als voorbeeld. Wencke/Suzanne, Den Haag, OV, tot eind augustus in principe elke dag doordeweeks. Roos, Wassenaar, Rianne/Kipje, Andijk, Maartje/Schmidt, Eindhoven, Duo, Haarlem, Eef, Rotterdam toch?, Monica, buurt van Utrecht , Picco, Den Haag, Dink, Dordrecht, Femke, Breda, Chantal, Bolsward?, Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Hoor het wel meiden! Mijn mama komt straks en mijn zoon is net wakker van zijn ochtenddutje. X
Duo, wat een pech allemaal. Het zal je maar gebeuren op 1 dag en dan ook nog deze temperaturen . edit: en dan ook nog zo'n rotnacht.. Ik zeg, 'Op naar een betere dag!' X
Hihi ik woon in Hoorn Ik zou wel graag met de hele groep afspreken, maar weet niet precies of ik de kleine dan mee kan nemen als het redelijk ver weg is. Romina is zelfs nog nooit Hoorn uit geweest omdat ze niet echt kan slapen, alleen in haar bedje. Laat staan dat me vriend me naar verweggistaan laat gaan. (jullie weten een beetje hoe die is ).
ja, jaa jaaaaa!! gezellig... Wencke/Suzanne, Den Haag, OV, tot eind augustus in principe elke dag doordeweeks. Roos, Wassenaar, OV.. Rianne/Kipje, Andijk, Maartje/Schmidt, Eindhoven, Duo, Haarlem, Eef, Rotterdam toch?, Monica, buurt van Utrecht , Picco, Den Haag, Dink, Dordrecht, Femke, Breda, Chantal, Bolsward?, Bij mij heeft het weinig zin om er achter te zetten welke dagen, want ik werk onregelmatig haha... Ik ben alleen standaard de maandag vrij, maar ik ben redelijk flexibel qua werk dus pik een datum en dan hoor ik het wel! Wencke wat een nacht... Hier heb ik wel redelijk geslapen zelf... Vl liep te draaien en doen en dacht vanmorgen ineens "he schatje! ik kom even lekker bij je liggen" nou die heb ik gelijk een gooi gegeven haha, veelste warm! Kleine man heeft heerlijk geslapen van gister 22 tot vanmorgen 8.30... zooo schattig! ik werd een keer wakker gemaakt door zacht gebrabbel tegen zijn muziekschaapje ipv "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAA IK HEB HONGERRRRRR!!!" iK eruit, fles gemaakt komt ik boven slaapt die weer... Hmm!
Duo, misschien kan je met Rianne meerijden? En baby's slapen in de auto, dus daar kan ze op de heen- en terugweg slapen. Ennuh je vriend heeft pech, je hoort er wel bij hoor . Roos, ahhh die kleine man, wat een lekker ding is het toch. Fijn dat hij geen last had van de hitte! Misschien moet iedereen er nog even bijzetten tot wanneer je verlof hebt? X
Lunch. Wencke/Suzanne, Den Haag, OV, tot eind augustus in principe elke dag doordeweeks. Roos, Wassenaar, OV.. Rianne/Kipje, Andijk, Maartje/Schmidt, Eindhoven, Duo, Haarlem, Eef, Rotterdam toch?, Monica, buurt van Utrecht , Picco, Den Haag, Dink / Darinka, Papendrecht, tot en met 8 september helaas niet beschikbaar. Daarna nog onbekend, maar gok dinsdag en donderdag. Niet van ov afhankelijk Femke, Breda, Chantal, Bolsward? Wat naar dat veel ukjes last hebben van de warmte s nachts. Hier valt dat gelukkig wel mee.
He meiden. Poehhh Romina slaapt eindelijk!!! Wat een verschrikking is dit zeg. Hele dag ontzettend moe zijn en chagreining maar niet kunnen slapen. Ik heb vl op pad gestuurt om een ventilator te kopen voor haar kamertje. Baal wel een beetje.. Omdat we hebben gezien nu dat romy 2 dagen al bijna niet slaapt door de hitte, hebben we besloten dit jaar niet naar suriname te gaan, wat betekend dat we dus ook ons grond niet te koop kunnen zetten. Het is onduidelijk wanneer we wel kunnen. Misschien moet Vl maar weer alleen een 2 weken weg om alles te regelen daar. Romina trekt het denk ik niet. Het is daar tussen de 30 en 40 graden. Ik baal ontzettend
das balen duo! pff beetje jammer! hier een fruitsalade gemaakt, heeeeeeeerlijk! is zo ongeveer t enige wat ik eet met dit weer.... en kay weer onderste boven in zijn bedje gevonden vanmorgen
Wat een heerlijk kindje heb je ook Ik sta echt versteld dat alle kindjes het zo goed hebben uitgehouden in zuid frankrijk. Daar was het toch ook al warm??
@ duo, super balen, geef romina maar een dikke knuffel. @ roos. Mjam. Geweldig zo vind ik ons monster ook geregeld terug.
Afspreken helemaal voor! Wencke/Suzanne, Den Haag, OV, tot eind augustus in principe elke dag doordeweeks. Roos, Wassenaar, OV.. Rianne/Kipje, Andijk, Maartje/Schmidt, Eindhoven, Duo, Haarlem, Eef, Rotterdam/krimpen ad ijssel geen Ov. Wel auto. Vanaf zaterdag weer werken Augustus september werk wel vreselijk onregelmatig Monica, buurt van Utrecht , Picco, Den Haag, Dink / Darinka, Papendrecht, tot en met 8 september helaas niet beschikbaar. Daarna nog onbekend, maar gok dinsdag en donderdag. Niet van ov afhankelijk Femke, Breda, Chantal, Bolsward? Roos je fruitsalade looks delicious! Wat een droppie is kay toch! Duo so das warm daar! Gaan jullie er niet meer wonen? Wel balen dat jullie nie meer gaan! Kunnen jullie niet in het najaar als de temp daar wat gezakt is? Goed idee een ventilator! Ga vanavond gelijk even kijken bij de karwei! Wencke lange nacht vooral als en niet kan slapen! Hier warm warm warm, zo blij met ons privé zwembad! Zal straks een foto uppen van Naomi in d'r badje! Ze ligt nu helemaal KO van het badderen. Morgen zijn we 8 jaar Samen! We gaan heerlijk saampjes uit eten bij shabushabu. Naomi gaat voor het eerst een paar uurtjes bij opa e oma spelen. Nu lekker pannenkoeken bakken! Xxxx
De bedoeling is om er nog wel te gaan wonen, maar ik weet het allemaal niet meer. Vl wil ons grond verkopen omdat die niet naast zn ouders wilt wonen meer. Als die dat nu eerder had bedacht...?! In suriname is het het hele jaar door ruim 30 graden Ben nu aan het zoeken voor ander alternatief. Ik wil graag dan in september naar spanje, daar is dan 20 graden, maar vl wilt dat niet Hij zegt: zoek maar huisje hier in NL. Grrr! Ik ben jaloers op jullie zwembad. Ik heb vandaag gekeken voor babybadje hier om de hoek bij bart smit maar alles was uitverkocht. Ook alle zwemluiers waren uitverkocht. (helaas). Heb romina gewoon in dr normale bad gezet hier in de woonkamer omdat ik nog steeds geen parasol heb. Maar ze had het al gauw gehad, ze was erg moe en niet te genieten. Ook ik het best lastig haar vast te houden terwijl ze zo druk doet. Ga toch binnenkort nog eens kijken voor dat badje van Dink. Kan ze gewoon lekker liggen. ideaal.
Flieentje: Zo 8 jaar samen al Goed van jullie. Gefeliciteerd alvast. Lekker samen uit eten, heerlijk. Veel plzeier morgen. Ow en geniet van de pannekoeken. Jammie!
Goedenavond meiden! Duo, jeetje wat een situatie gister met vl zeg! Pfff!! Vooral nu hij een kleine heeft is het wel belangrijk te laten weten waar je rondhangt! Waarom gaan jullie de auto eigenlijk weer verkopen? Vervelend dat de grond in Suriname ook weer verkocht moet worden. Had hij inderdaad beter wat eerder kunnen bedenken. Hij is wel een beetje wispelturig zeker? En waarom laat vl je niet uit Hoorn gaan? Hij vertrouwt je toch met Romina? Je doet het tenslotte fantastisch met haar! Is het nog gelukt met de ventilator? Wat vervelend zeg dat Romina zo last had van de warmte Het is ook echt van dat vieze plakkerige weer, bah! Wencke/Suzanne, Den Haag, OV, tot eind augustus in principe elke dag doordeweeks. Roos, Wassenaar, OV.. Rianne/Kipje, Andijk, woensdag & vrijdag, verlof is al af ben NIET afhankelijk van het OV Maartje/Schmidt, Eindhoven, Duo, Haarlem, Eef, Rotterdam/krimpen ad ijssel geen Ov. Wel auto. Vanaf zaterdag weer werken Augustus september werk wel vreselijk onregelmatig Monica, buurt van Utrecht , Picco, Den Haag, Dink / Darinka, Papendrecht, tot en met 8 september helaas niet beschikbaar. Daarna nog onbekend, maar gok dinsdag en donderdag. Niet van ov afhankelijk Femke, Breda, Chantal, Bolsward? Roos, wat fijn zeg dat Kay niet zo'n last heeft s nachts en hij mooi door tukt hihi. Niet zo handig van vl nee dat hij aan je wil plakken haha! En jammie wat heerlijk die bak fruit! Ohh ik ben echt een fruitmonster dus werd lichtelijk jaloers!!! Maartje, veel plezier in Luxemburg, hopelijk gaat alles goed en genieten jullie volop Dink, hoe gaat het werken? Eef, wat leuk dat Naomi zo geniet van het badje! Heerlijk badderen en daarna KO! Heel veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd! Wencke, jeetje het lukte ml dus niet erg? Ach aan de ene kant met die warmte wil je niet te vroeg in bed liggen, al is het wel fijn om als je eenmaal in bed ligt je wel kunt slapen Hoe deed Hessel het vandaag met de warmte? Hoe is het met je moeder? Genieten jullie lekker? mocht ik iemand vergeten zijn, sorry lieve schatten ben nogal moe na 2 dagen werken en nogal lichtelijk chaotisch op me werk betreffende het rooster @ego, hier weer lekker gewerkt. Vandaag een late dienst En Ferron kwam wennen op het kdv. Hij was bij mij op de groep, best wel even gek hihi, maar hij deed het super! Vl was lekker vrij en heeft s middags heerlijk met hem gebadderd, want oh wat heeft hij het warm, zweet zich kapot arme schat! Hopelijk een fijne nacht voor jullie en jullie schatjes! Ik duik lekker vroeg mijn bedje in x
Heyhey. Romina heeft eindelijk weer een nacht doorgeslapen. 22:00 laatste fles en werd 6:30 wakker vanmorgen. Misschien dan toch door de ventilator.... Vl vertrouwt me wel met Romina, maar hij vind dat ze als ze wil slapen overdag, dat eigenlijk gewoon in haar bedje moet doen. Omdat ze in de kinderwagen misschien max een halfuurtje slaapt en dan de rest van de dag chagreinig wordt omdat ze niet goed kan slapen. (Romina is nog echt een slaapkop wat dat betreft, tussen elke voeding van 3uur slaapt ze zeker nog 1.5 a 2uur.) Meiden ik reageer later weer want romina wil niet in de box ligge.
Goedemorgen lieverds! @duo! wat een heerlijke nacht.. Hopelijk houd Romina dit vol! Kay is ook een slaapkop hoor, maar goed, dat weet iedereen wel hihi... @ego.. Ik ben gisteravond even met een vriendinnetje naar Katwijk geweest.. Daar heb je in de zomer elke dinsdagavond toeristenmarkt.. Ik had Kay even bij me moeder gebracht zodat ik even Roos kon zijn ipv Mama Roos alleen... Afgelopen dagen veel binnen met dit weer... Was zo warm.. Kay sliep veel en iedereen was werken dus veel kan je dan niet... Zat me ff hoog, dus was wel lekker dat ik ff avondje weg kon.. Kay heeft bij me moeder rond 20 de fles gehad, lief geweest en heerlijk geslapen op oma's plekje in bed... (vind me moeder fijn want als ze dan naar bed gaat, ruikt ze kaytje nog) heerlijk om te zien hoe gelukkig die kleine haar maakt.. Ook me papa natuurlijk... Heb hem om 22 opgehaald en zo zijn bedje in gefietst en meneer kwam rustig pas om 9 uur... flesje erin, lekker tutten op bed.. en viel weer ff in slaap voor een hazeslaapje en kijkt nu ff lekker tv (babay tv.. ik word er af en toe echt simpel van en betrap me er soms op dat ik die liedjes gewoon overdag aan het zingen ben...) Verder heb iedereen hier in huis dus heerlijk geslapen vannacht en heb ik echt een rampennacht gehad... heb elk uur gezien en 2x onder de douche gestaan... pfff 32 graden boven... belachelijk!!:x Mijn naam is dus ook vanaf nu Punky... IK doe mezelf al vanaf dat ik jong ben in slaap "rollen" met als resultaat dat als ik niet kan slapen mijn haar 's morgens recht om hoog getoupeerd staat hihi... nu kay even lief tv kijkt heb ik de klus die pruik uit te kammen... verder zat ik net nog even te lezen in het april uitgerekend topic... geweldig om terug te lezen hoe nieuwsgierig iedereen was in het begin en naarmate de tijd verstreek te lezen hoe zat iedereen het is..dat de eerste kleintjes (te vroeg ) geboren worden en hoe trots iedereen is.. Hoe gefrustreerd we zijn dat het allemaal te lang duurt en hoe blij we allemaal voor mekaar zijn en hoe lief! prachtige foto's en als ik dan kijk naar me mannetje nu, denk ik shit... time flies! is allemaal zo snel gegaan... Erg leuk gehad met jullie toen! en nog! Blij dat jullie mijn groepje van vertrouwen, vragen/antwoorden en betrokkenheid zijn!! thanks!! Verder niks te melden...ga even snel aankleden nu kay nog vrolijk aan t babbelen is met het paarse nijlpaardje die aan het koordansen is op tv...
@kip,,, Fruit was zo op... voelt je gelijk gezond als je dat eet hihi... En wat fijn dat Ferron het goed deed! en zielig he die kleintjes.. vandaag gelukkig ff wat afkoelen! (het is natuurlijk nooit goed bij ons nederlanders haha) @wencke, is het gezellig met moeders...?