April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Even een bericht uit Luxemburg. Mijn vader heeft hier wifi (beperkt aantal uur), en ze zijn nu even op pad. Het is de eerste dag en nacht goed gegaan. Hij kwam ne als thuis 1x. Gister had hij teveel last van de hitte. Na een verkoelend bad is hij uiteindelijk rond 15.30u in slaap gevallen voor bijna 4 uur. Avond was hij weer onrustig en vannacht ook. Ik ga in het tentje niet aanklooien, waardoor hij vannacht 2 a 3x drinken heeft gehad. Welsteeds maar kleine beetjes. Nu is het lekker koel, omdat we een flinke bui hebben gehad. Alexander wilde weer niet slapen en heeft ht verscheidene malen op het krijsen gezet. Mijn moeder is het natuurlijk (zoals gewoonlijk) meteen goed beu. Wanneer hii zo blijft wil ze dat ik naar huis ga, torvallig opgevangen. Thuis zal het door de hitte niet veel anders zijn. Snap wel dat ze wat rust wil. Mijn vader stelde voor et zijn allen boodschappen te doen zodat hij in de auto slaapt. Ik heb ze samen weggestuurd en 1x raden, alexander is meteen in slaap gevallen. Nu nog hopen op een flink poepfestijn want dat heeft hij sinds gisterochtend niet meer gedaan. En dat vergelijk met andere baby's ben ik een beetje beu, hier door mijn moeder. Die zijn ruim 7 mnd. Maar goed, ik ben er weer van tussen. Zal wel meelezen, maar niet snel reageren. Succes met de hitte. Oja, eergister sloeg her de blisem im. Hij zat 10sec. Voor zich uit te staren en zette het toen op het krijssen. Logisch.

Doegies allemaal!

2. rsky

rsky Niet meer actief

maartje, snap heel goed dat je dat niet leuk vind.. Zou ik ook niet vinden! en het maakt indd niet uit waar je ben qua hitte.. het is hier in huis wel van 30 naar 27 gegaan... Nog onderbroeken weer hihi...

Hele dikke knuff voor jullie... en geniet ff van je rust nu ;)

3. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo, hallo!

Puf, puf, wat een warmte, haha! Daan zweet zich echt een ongeluk, arm mannetje. Slapen doet hij gelukkig wel goed, dat scheelt.
    We hebben sinds gisteren een zwembad in de tuin, daar heeft ie ook eventjes in gelegen. Hij vond het heerlijk!:D
    Ik ben aan het genieten van mijn laatste dagen verlof, maandag moet ik weer beginnen. Zal wennen zijn, maar daardoor krijgt mijn leventje wel weer regelmaat en afwisseling.

Wencke, Hessel is er snel bij met zijn tandje zeg, de kanjer!

Maartje, goed dat je er even lekker uit bent, maar jammer dat Alexander zo'n last had van de hitte. Jammer dat je moeder niet leuk doet, beetje meer medeleven zou fijn zijn. Toch maar lekker genieten van de andere omgeving!

Roos, wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad in Katwijk en dat je moeder zo blij is met Kay! En doe mij wat van die fruitsalade!;)

En ik ben ook héél blij met jullie als aanspreekpunt en de gezelligheid hier, al ben ik wat minder actief dan voorheen, maar dat zullen jullie wel begrijpen, aangezien jullie ook allemaal een kleintje hebben, hihi!

Afspreken lijkt me erg leuk, heb mijn gegevens aangevuld.

Wencke/Suzanne, Den Haag, OV, tot eind augustus in principe elke dag doordeweeks.
    Roos, Wassenaar, OV..
    Rianne/Kipje, Andijk, woensdag & vrijdag, verlof is al af ;) ben NIET afhankelijk van het OV :)
    Maartje/Schmidt, Eindhoven,
    Duo, Haarlem,
    Eef, Rotterdam/krimpen ad ijssel geen Ov. Wel auto. Vanaf zaterdag weer werken Augustus september werk wel vreselijk onregelmatig
    Monica, buurt van Utrecht, auto, dinsdag of vrijdag voorkeur, maar hier ook wisselende diensten
    Picco, Den Haag,
    Dink / Darinka, Papendrecht, tot en met 8 september helaas niet beschikbaar. Daarna nog onbekend, maar gok dinsdag en donderdag. Niet van ov afhankelijk
    Femke, Breda,
    Chantal, Bolsward?

Rianne, hoe bevalt de combi werken/zorgen voor Ferron je?

Eef, gefeliciteerd met jullie 8-jarig jubileum, eet smakelijk voor straks!

Duo, lastig dat Romy zo slecht tegen de hitte kan, zeker ivm Suriname enzo...

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #904 piccolina, 24 jul 2013
    Laatst bewerkt: 24 jul 2013
    Sorry meiden heb niet alles gelezen wel doorgebladerd :))
    We zijn vandaag terug van een weekje Luxemboug. Gelogeerd in Asselborn dorpje in landhuis tussen de natuur. Nou 1e vakantie met Belle en ik vond het niet zo geslaagd helaas.
    Ten eerste had ik wat anders verwacht van Luxembourg ben wel teleurgesteld: het is volledig niet kinderwagen toegankelijk- natuurpark, bos, wegen gaan op en neer dat na 10 min heb je gevoel dat je marathon had gelopen en Belle kon niet eens slapen werd geschud als in vracht :)) dus rond hotel konden we niet echt wandelen. Vianden: moesten berg op en toen we kwamen bleek dat hond niet naar binnen mocht. Luxembourg stad zelf: konden niet eens makkelijk de park in want alleen trappen daar. Moesten de helft van de stand door tot lift...
    In hotel bedden 1.90cm of zo mijn man lag 10cm met hangende voeten te slapen...
    het Weer was erg warm en klam nergens koel of zwemmen etc.. Geen airco in hotel. Geen koelkast dus mineraal water voor belle moesten we beneden in de bar bewaren en steeds het vragen. In de nacht is die dicht dus moest ik 2 voedingen met niet gekoeld doen... Wifi in hotel maar niet in onze kamer bizaar... Met de auto belle had last van haar oortjes..
    En dan nog Belle rust en regelmaat baby die eerste drie dagen huilde niet slapen, snachts ritme verkeerd pakken vaker huilend voor eten in grote babybed niet willen slapen etc.. Pff echt maar laatste twee dagen was van ouds een keertje om 05.00 eten maar.

We zijn echt blij thuis te zijn hier tenminste goede bed, lekkerdere koffie, koelkast, zee, wind... We zijn dus niet echt uitgerust haha

Belle hier steekt ook steeds haar vingertje in mondje maar geen tandjes nog. Ze drinkt nu 5x 185/6. Dus echt max en ze is steeds hongerig. Forte heb ik gemengt met comfort gegeven een maandje maar dat verandert niks... Ik weet ook niet zo goed wat te doen verder met eten want na elke flesje drinkt ze erop op en begibt ze gelijk gillen als die op is. Na 5sec stopt ze wel omdat begrijpt wel dat die op is maar als flesje net even weg is dan is drama...

Hier paar fotootjes...
    Bekijk bijlage 339437

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
  6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dubbel

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Afspreken: lijkt mij leuk. Ben met de auto en kan eventueel Wencke en Hessel meenemen. Maar heb ook hondje dus moet ook mee of moet niet lang weg want ik laat haar nooit thuis langer dan 4 uurtjes.
    En heb ook in de avond toernooien maar de planning weet ik pas op de week van toernooi zelf.

Wencke: we kunnen wel gewoon afspreken in B&b wonnen niet eens 300mtr van elkaar ;))) pb me je tel nummer kunnen we whatsuppen dan erover. Wel jammer dat je toen niet ging naar Rusland maar inderdaad is erg racistisch helaas. Maar ook wel mooi en divers.
    Mijn ouders zijn in 2009 overleden dus sindsdien niet naar Moskou gegaan. Heb daar nog tante wonnen.

8. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Snel tussendoor, het fulltime werken valt me erg zwaar. Zeker nu Sem sinds maandag besloten heeft dat hij wel van 20uur tot zijn laatste fles kan slapen(wat hij eerst nooit deed). Als ik hem sinds zondagavond 4uur gezien heb is het veel. Dit doet echt super veel pijn.

Van mijn ouders hoef ik geen begrip te verwachten, dan krijg ik : je zus had het er in het begin ook moeilijk mee.
    Leuk maar die werkt 2dagen minder. Niet echt vergelijkbaar

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi meiden,

Ik reageer straks even uitgebreider, dan pb ik je ook even Picco.

Dink, las je berichtje en wilde je even een hele dikke knuffel geven!!! En niets van die opmerking van je mama aantrekken hoor, als zij in jouw schoenen stond had ze het er net zo moeilijk mee!

X

10. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kipje: Wat leuk dat ferron bij jou op de groep kwam :)!
    Kun je meteen zien hoe sociaal die is. Was een leuke dag dus. Snap wel dat je moe bent na zolang niet gewerkt te hebben. Lekker dus savonds van je mannetje genieten.
    Hahahaha Vl zou zeggen dat die niet wispelturig is, maar ik zou zeggen ja. ;) Is dus gelukt met de ventilator, want kleine dame slaapt weer heerlijk. We verkopen onze auto voornamelijk omdat me vriend hem toch een beetje te klein vind met de kleine. (heeft maar 2 deuren). En hij lekt ook motorolie.

Roos: Leuk om terug te lezen he. Is ook wel fijn inderdaad dat we nog steeds onze dingen kunnen delen met het groepje. :)
    Goed van je dat je even tijd voot jezelf hebt genomen! Moet ook af en toe gebeuren. Snap wel wat je bedoelt hoor. Pfff 32 graden! Nouja gelukkig is het nu een beetje afgekoeld.

Schmidt: Hey meid, wat vervelend dat je dat moest opvangen. Is niet leuk om te horen. Wil je nu wel blijven of ga je liever weg om hen niet "tot last" te zijn. Zul je net zien dat alexander gaat slapen als je ouders even weg zijn. Probeer toch te genieten!

Moon: Maandag gaat het weer gebeuren! zin in?
    Gelukkig maar dat daan gewoon goed slaapt met dit weer. Aaaah jij ook al een zwembad ;) .. Ik blijf achter :( Nouja, mooi dat het beviel!

Piccolina: Mooie foto's :) Van belle en de trouwfoto;s.
    Jammer dat Luxemburg niet geslaagd is geweest. eens maar nooit weer, weet je nu voor de volgende keer.
    Het heeft in elk geval wel mooie foto;s opgeleverd haha.
    Jeetje wat drinkt belle veel. Hmm heb geen advies voor je. Misschien CB?

Dink: Hmmm jeetje:( snap dat je daar een beetje verdrietig van word. Is ook niet niets om ineens zo weinig je moppie te zien. Heb je ook een beetje het idee dat het oneerlijk is naar sem toe? Vervelend ook dat je moeder het niet echt snapt, is inderdaad heel anders als je zus 2 dagen minder werkt!

Ikzelf: Ik dacht dat romy zo onrustig was vanwege het weer, maar nu zit ik te twijfelen of het misschien een tandje kan zijn. Nadat ik hoorde dat hessel al een tandje kreeg ben ik ook proberen te checken en zie inderdaad ook een soort van wit puntje bij haar kies. Ook zit ze steeds met haar vinger in die hoek van dr mondje te porren en kwijlt ontzettend.
    Wil niet spelen, wil niet liggen, wil alleen maar op de arm en zelfs dan is het soms niet goed. Vermoeiend!!

Heb nu een bjtring in de koelkast gelegd. Is dit goed?

11. rsky

rsky Niet meer actief

alohaa!!

picco jammer dat je vakantie zo tegenviel... maar wel super mooie foto's! en Belle heeft duidelijk de beauty van der moeder ;)

moon.. logisch dat Daan zich rot zweet.. doen wij ook.. Pff t is hier in nederland altijd weer zwaar overdreven haha... heerlijk dat zwembad.. Wij hebben er geen voor ons zelf, al was dat wel heel lekker geweest! misschien het weekend eentje halen, mocht het weer zo blijven... Snap trouwens dat het wennen zal zijn weer werken, ik mag dinsdag weer... indd lekker weer regelmaat erin...
    Enne klein foto'tje van Daan? we hebben die lekkere vent al weer een tijdje niet gezien!

@flientje.. Gefeliciteerd, 8 jaar alweer! heel veel plezier vanavond.. geniet en neem een portie sushi met pittige tonijn voor mij ;) mmmmjammie!!! ik ga zaterdag weer met vriendinnetjes!

@ego... rustig dagje!
    knuffelen met me vriendje!

Bijgevoegde bestanden:

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemiddag lieve meiden!

Dink, fijn dat ook Sem weinig last heeft van de hitte :). Wel echt balen dat je je nu zo rot voelt. Ik snap het wel hoor. Zoals ik laatst ook al tegen Fem zei, kijk ik er naar uit om weer mijn eigen ding te kunnen doen. Echter direct fulltime mijn kindje weg vind ik maar niets :(. De 3 dagen die we nu hebben zijn prima!
    Laat je mama maar lekker kletsen, wat weet zij daar nou van.

Duo, ohhh misschien wel een tandje ook!! Wat hebben wij een gekke baby's, want kiezen komen normaal nog later! Maja, de baby's die waren uitgerekend in april 2013 zijn dan ook toppertjes he!
    Wat betreft de hitte/Suriname. Persoonlijk vind ik 30-40 graden veel te warm voor een baby die dat niet gewend is. Toen wij naar Frankrijk reden hebben we specifiek gekeken naar plekken waar het niet TE warm werd. Van de andere kant, als jullie echt naar Suriname willen zal ze er toch een keer aan moeten wennen ;).
    Vervelend van de auto trouwens, lastig ook met verkopen als er olie lekt, dat zijn geen grapjes.
    Wat betreft het afspreken met z'n allen. Ik zou het superjammer vinden als je er niet bij kan zijn. Dat vriendlief er weinig trek in heeft hebben wij weinig boodschap aan. Hij is immers toch niet uitgenodigd ;). Wij willen gewoon dat je er bij bent. Bovendien ben je oud en wijs genoeg om zelf ook keuzes te maken ;). Dus gewoon meekomen hoor!
    Heb je al een klein badje gevonden? Ze zijn echt ideaal hoor. Die van Hessel (HEMA) is dezelfde grote als die van Dink en ik vind ze persoonlijk echt ideaal!

Roos, Die fruitsalade + Kay = <3 HEERLIJK!!
    En wat ben je toch een lieve schat! Misschien dat ik binnenkort ook weer eens ga terugkijken bij ons oude topic, beetje zwangerschapsentiment opsnuiven :D.
    Overigens, heerlijk om weer even Roos te zijn, in plaats van mama Roos. Snap ik helemaal!

Eef, fantastisch he om met kleine Naomi te badderen. Die kleintjes genieten dan zo erg (en de mama's ook ;)). Hebben de pannenkoeken gesmaakt? Ik krijg er spontaan ook zin in, mjammie!
    En 8 jaar samen, wow!!! Mooi jubileum :D! Hopelijk hebben jullie een heerlijke dag vandaag! Geniet er maar lekker van.

Rianne, sparren was wel leuk hoor. Het is voor hem altijd handig om er met een leek over te sparren, krijg je andere inzichten. Alleen dat ik dan vervolgens pas 2uur later zelf in slaap viel was even minder.
    Wat is Ferron toch een toppertje he! Niet stiekem streekjes uithalen bij mammie? Zie ik de kleine boefjes wel voor aan later, en dan heel hard grijnzen :D.

Uh er begint er hier een te brullen om melk.

Typ later verder ;).

X

13. rsky

rsky Niet meer actief

@dink dikke knuff! kop op meis... snap dat je baalt... en indd geen leuke opmerking van je mama en indd niet te vergelijken met je zus! dikke kwijlkus van kay! ;)

@picco... je heb speciale voeding voor hongerige baby's... die al eens geprobeerd? die mocht ik evt met kay ook proberen, als de 210 niet genoeg zou zijn maar kay heeft er genoeg aan... miss zou je dat ook nog kunnen proberen? 4*210 ipv 5*185... miss is ze dan sneller verzadigd en doet ze er langer mee dus meer tijd er tussen.... is maar een idee...

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Fotos: bedankt :)) nou zo knap ben ik ook weer niet, het is dank aan instangram haha :)) vind mij nu behoorlijk dik in buik dus met elke foto ben ik niet blij wel bij sommige waar buik niet te zien is haha:))

Dink: kan tandje zijn moet binnen paar dagen dan uitkomen. Belle had ook iets wits toen ze 5weken was maar bleek kleertje of zo. Bleef maar zitten zonder groei en nu is die weg. Heb ook gevoeld naar tandjes maar ze vind iemand anders vingers niet leuk in haar mond :))
    Ze is ook super veel eisend geworden na tien min zelf spelen wil ze constant vermaakt worden.. Vermoeiend.. Ook bij het eten wil ze op schot zitten en op tafel slaan...
    Nu eindelijk thuis kunnen we onze rust en regelmaat weer aanpakken..

Roos: leuke foto!! Belle zweet eigenlijk nooit bijna zelfs in Lux. niet eens bij 35 graden... Maar ze heeft warmte uitslag beetje rode pukkeltjes...

Hier: Belletje in bad gedaan vond ze heerlijk eindelijk!!
    Zelf ook opgeruimd gedoucht etc en blij voor tv met internet haha :))
    Wat had ik die internet gemist op vakantie: ontbijt gingen we gelijk iphones pakken om alles bij te werken:))

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Roos: forte is voor hongerige babys maar het haalt nix uit hier..
    4 keer 210/7 kan maar dan moet ze eerst nachtfles van 05.00 laten vervallen..
    Ik denk volgende week naar cb toch gaan voor advies want ik geef nu echt veel. Te veel eigenlijk denk ik. Ofwel cb vorige week ze dat het ok is omdat ze precies middellijn volgt en ook niet dik is of zo. Ik heb het toen ook gedaan maar nu merk ik wel dat ze dikker wordt en steeds niet verzadigt met eten...
    Ik ga nu nachtfles proberen minder geven 5 schepjes en dan 4 kijken of ze dan steeds om 09.00 komt..

16. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzanne:
    Jaaa ik denk een tandje maar weet niet helemaal zeker. Even kijken of het nog verder groeit. Misschien wel kliertje net wat picco zegt, maar dan snap ik haar mood niet haha.
    30-40 graden is ook wel eigenlijk te warm. Daarom is het maar beter misschien dat we niet gaan dit jaar. Misschien volgend jaar als ze wat ouder is..
    Ik heb het er nog niet over gehad met me vriend over dat dagje, wacht even een juist moment af haha. Maar ik ga zeker me best doen want zou het ook jammer vinden als ik er niet bij kan zijn. Ben zo nieuwsgierig naar iedereen geworden. Maar eerlijk is eerlijk, zal er wel een beetje vanafhangen waar we precies gaan afspreken. Me lieve meissie heeft er niets aan dat mama persee wil gaan en dat zijzelf niet te genieten is. Dat wil ik haar ook niet aandoen. Dus ik wacht even af wat precies de planning is en dan ga ik er over nadenken.

17. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Super bedankt voor alle lieve berichtjes, knuffels en kwijlkusjes. Dat doet me echt goed. Als mijn boef zo wakker wordt ga ik hem helemaal plat knuffelen.

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Zo ben ik weer, al kijkt Hessel uberwakker uit zijn oogjes en lijkt hij zich vooral met mama te willen vermaken ipv in zijn eentje. Enfin, we zullen zien.

Maartje, Iewwww ik hou niet van onweer (jep, held op sokken). Eng hoor! En een beetje jammer van je mama d'r opmerking. Ik snap wel dat een huilend kindje niet leuk is en ik denk ook dat ze niet doorheeft dat je er niets mee kan. Maar heel handig is het niet. Zoals ik al zei, je kan er NIETS mee, behalve je er slechter door voelen.
    Fijn dat de kleine schat uiteindelijk wel ging slapen. Hopelijk gaan de resterende dagen wel goed. Blijf je lang? Heel veel plezier nog, ook echt fijn dat het minder warm is nu.

Monica, ahhhh die arme Daan! Het is ook echt warm voor die kleintjes. Gelukkig hebben jullie het zwembad :D. En maandag ook weer starten, wat vliegt de tijd he. Nog even en je bent alweer richting Turkije aan het vliegen.
    Ik heb trouwens een schema gemaakt, hoe ver iedereen moet rijden, ik heb bij de plek aangehouden waarvan je aangaf dat je dichtbij woonde een tijd terug. Mocht dat absoluut niet overeenkomen moet je me even pb-en.

Picco, ahhh meis, wat ontzettend balen van jullie vakantie! Daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Ook geen draagdoek bij zeker waardoor jullie wel nog wat konden doen? Pfff, echt een tegenvaller. Naja, het grote voordeel, dan is naar huis gaan wel heel erg leuk :D.
    Misschien heeft Belle wel een groeispurt en wil ze daarom steeds eten? Ik vind het lastig om je te helpen daar ik borstvoeding geef. Hoop wel dat ze toch sneller verzadigd is. Kan me voorstellen dat het anders erg veel energie kost.
    En die foto's!!! Wat is ze toch een mooie meid, zo lief! Denk dat Hessel direct verliefd is als we koffie gaan drinken :).

Duo, ja bijtring uit de koelkast kan zeker helpen. Je mag ze alleen niet in de vriezer leggen. Ik het bij Hessel niet gedaan, wist niet dat het aan de tandjes lag.
    Komende dinsdag krijgt hij zijn 4 maanden prikjes, dan ga ik meteen ff die tandjes laten zien.

Roos, wow wat een mooie foto!!! Ohhh wat een mooi paar vormen jullie, super!

En tandjes?? JAAA tandjeS! Ik heb ene ware dracula gebaard, want de andere hoektand onder lijkt ook door te komen?!... Ik heb echt een rare baby hoor :). Daar lijkt nog wel vel overheen te zitten, maar het blijft lastig kijken vanwege de locatie.
    Vind het echt gek dat het zo snel is en dan ook nog eens de hoektanden, ben bijna bang dat het niet helemaal goed is.

Heb het heel erg leuk gehad met mijn mama, ze heeft zo intens genoten van de kleine. HEt is zo mooi om dat te mogen aanschouwen, precies zoals Roos al eerder zei. Echt <3!

X

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Over het afspreken.

Ik heb gekeken naar twee plekken, te weten Den Haag en Utrecht. Waarschijnlijk zijn er wel kleinere dorpjes te vinden die echt letterlijk in het midden liggen, maar dat lijkt me niet wenselijk.

Vanuit die gedachte heb ik een schema gemaakt waarbij ik de reistijden van zowel Utrecht als Den Haag heb uitgerekend. Hierbij heb ik bijvoorbeeld Andijk-Utrecht en Andijk-Den Haag ingevuld en geen specifieke adressen. Het lijkt me echter dat de ene wat dichterbij woont dan de ander en dit elkaar opheft. De tijdens zullen dan ook iets verschillen, maar dan compenseert elkaar.

Den Haag - Den Haag - Utrecht
    0min - 51 min

Den Haag - Den Haag - Utrecht
    0min - 51 min

Den Haag - Wassenaar - Utrecht
    24min - 1u18min

Den Haag - Andijk - Utrecht
    1u25min - 1u22min

Den Haag - Hoorn - Utrecht
    1u8min - 1u5min

Den Haag - Krimpen aan de IJssel - Utrecht
    35min - 45min

Den Haag - Papendrecht - Utrecht
    42min - 44 min

Den Haag - Eindhoven - Utrecht
    1u32min - 1u2min

Den Haag - Breda - Utrecht
    54min - 1u

Den Haag - Bolsward - Utrecht
    1u42min - 1u28min

Den Haag - Zeist - Utrecht
    53min - 17 min

555 min - 643 min

Daarbij komen we uit op een verschil van 1,5uur reistijd als we voor Utrecht gaan, ipv Den Haag.
    Daar bovenop komt ook nog het gegeven dat Roos met het OV moet en ik het niet echt wenselijk vind dat zij 1000x gaat overstappen met zo'n kleintje. Ik weet hoe vervelend dat is (thanks Picco!!! Je bent een toppertje dat ik met je mee zou mogen rijden als dat kan).

Mijn voorstel is dan ook om de eerste keer in Den Haag af te spreken. Of dat bij iemand thuis is of in een cafe moeten we nog maar even bezien. Maar dat lijkt me wel het handigste.

Afspreken in het weekend kan ook, maar dat is persoonlijk voor mij bijna niet te doen tot midden september (ja ja, popie jopie ikke ;)). Mocht de rest echter wel allemaal kunnen dan wil ik jullie daarin uiteraard niet belemmeren.

Ik vind het een beetje raar om Den Haag voor te stellen nu ik hier zelf woon, maar hopelijk snappen jullie aan de hand van de schema waarom ik dat voorstel.

Fijne avond lieve meiden! Ik ga zo eens avondeten fixen :).

X

20. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Wencke: dankje:) Ja draagdoek(zak) bondolino van dunne enkel kantoen had ik maar het was zo warm! Tegen mij aan en dan zweten niet normaal vond ze niet leuk:((
    Ja Hessel en Belle mooi paar:)) ofwel we hebben nog net geborene prins op het oog ;)))

Deel Deze Pagina