Wencke ik hoop Hessel niet erg huilerig is van zijn tandjes. Poetsen, he! bedankt voor uitrekenen! Den Haag lijkt mij ook beter aan dat schema te zien.... Strandtentje lijkt leuk met dit weer? Overdag moet het rustig zijn. Kunnen bij Kwartel of duindorp is dan rustiger en gratis parkeren. Thuis kan ook hoor (bij mij bijvoorbeeld kan ook) maar ik heb geen tuin en moet iedereen waarschuwen voor trap . Hangt ook van aantal mensen want 3-4 mammas is wel te doen maar meer is dan huis veel te klein lijkt mij met babys erbij! Overdag vind ik prima om af te afspreken. Weekend hier ook lastiger. Hier: belle slaapt gewoon lekker door nu vanaf 17.00.. Bizaar want in LUx wil ze dat niet...
Ik vind alles best qua afspreken! Vind 2/3 x overstappen geen probleem mits we een redelijke tijd afspreken! Niet dat ik om 8 uur al in de trein hoef te zitten! Hihi.... Maar aub niet van nij af laten hangen... Anders voel ik me net dr prinses op de erwt! Maar wel super lief wencke! Je bent een schat!
Picco, hier ook trap + ons appartement is ook krap met de hele groep. Laten we maar even kijken wie er allemaal kunnen/willen en dan zien we wel even hoe en wat. Strandtent is heel leuk en overdag inderdaad prima te doen. Anders cafe Madeleine, Catootje of Bagels & Beans. Roos, ahh meis, dat is lief en mocht er een volgende date volgen met z'n allen zal het waarschijnlijk ook wel moeten, zodat het rouleert. Echter vind ik Kay nog wel heel klein om helemaal mee te zeulen met het OV. Bovendien heb ik ook bij jou gewoon eerlijk gekeken wat de reistijd zou zijn en opgeteld bij de resultaten. X Bovendien
bij zuo evt altijd kunnen! zowel binnen als buiten maar dat is voor mensen met ov niet erg handig... dus dh prima, strandtentje altijd goed! morgen vroeg op... 8.50 krijg ik me spiraaltje... GOEDEMORGEN! daarna met de zus van me omatje (88) nog een afspraak in t zh.. Die duurt alleen een uur minimaal! dus word een ochtendje zh.. Gelukkig is het daar koel en schijnt het morgen weer warm te worden! fijne avond meiden, goede nachten!
Enige nadeel aan strandtent is wel dat de ukjes uit de zon moeten blijven. Weet niet hoe lastig dat is. Wassenaar kan ook, dat is vanuit rotterdam e.v. 5 min verder, maar vanuit Andijk is het weer een stukje dichterbij. Naja, laten we eerst maar wat reacties afwachten . Anders hebben we een date met z'n 3en . Succes morgen in het ziekenhuis! Viel bij mij echt reuze mee. X
Hee lieverds Dank jullie wel voor alle felicitaties! Sushi was weer heerlijk! Zit prop vol! Naomi is even een paar uurtjes bij opa en oma geweest en is weer heerlijk vertroeteld! Dinky je zou juist wat support verwachten! En fulltime werken met een kleine is veel! Ik zou het nu niet meer kunnen respect voor jou dat je dat nu gewoon doet! "Knuff" Duo tandje!! Zou best kunnen hor! Hoe romina haar vingers in d'r mondje doet zo zit Naomi ook altijd! Picco jammer dat jullie vakantie tegen viel! Indd niet fijn wandelen Bertje op en af! Met afspreken neem je toch gezellig je hondje mee! Roos succes morgen! Denk dat ik ook maar overga op spiraal! Maartje jammer dat e moeder zo reageerT! Probeer er een beetje van te genieten dat je er even uit bent! Xxx Wencke wat super dat je alles uitgerekend hebt! Nog een tandje! Jullie mannetje is op dreef met tandjes! Mo zit je er tegenop om onregelmatig weer te werken? Den haag date vind ik prima vind het ook prima als het hier is hor me huis is opzich groot (eengezins woning) zat en een tuin met zwembadje 😁 Vind alles prima ben niet zo moeilijk. Weekend liever net aangezien ik de weekendje om en om werk. Dag pas ik mezelf aan aangezien ik zo vreselijk onregelmatig werk. Naomi draait sinds gister onwijs veel op de buik ze begint zelf te tijgeren over de grond haha zo grappig! Ik reageer morgen uitgebreid we gaan nu lekker aan de sangria! Een klein update fotootje van ons gezinnetje
Even heel snel via tel terwijl ik aan het voeden ben. Ik vind afspreken ook leuk. Maar moet dan wel twee kids meenemen. En dan is sochtends wel de beste optie omdat Lars nog slaapt van 1 tot 3. En dat doet hij dus niet in een kinderwagen ofzo. In het weekend kan ik alleen met Olaf komen want dan past papa op Lars. Mag ook best hier hoor. Maar Breda is niet voor iedereen goed te bereiken
Sem net bij mijn ouders gebracht( andere oppas was ziek), voelde niet goed. Toen ik hem daar gisteren ging halen was het alleen maar klagen over het kind. Hij kon zichzelf niet vermaken, wilde niet liggen in hun buggy. Hier herken ik mijn kind helemaal niet in. Nee, hij speelt niet uren stil in se box, maar het is een baby. Hij had ook lang geslapen, van 10 tot 12..... Eehms 2 uur slapen is redelijk normaal. En hij hoort tot 10 te slapen dan een fles en dan vanaf 11 a 11:30 tot 13 te slapen geen wonder dat hij niet te genieten is. Maar nu zit ik dus met een klote gevoel op mijn werk. Sorry dat ik momenteel zo ego ben. Lees jullie berichten nog wel mee hoor.
Jeetje dinky! Word er gedacht dat je met een baby van net 3 maanden al kan stoeien en doen ofzo!? Snap dat je met een rot gevoel op je werk zit! Zou mezelf ook zo voelen! Is hij nu nog een dag bij je ouders? Vind het lastig om te zeggen het komt wel goed.... Je werkt nu voor een paar maandjes fulltime dan hoor je sowieso ook support te krijgen! Daar heb ik zowiezo al bewondering voor! Kan me helemaal voorstellen hoe zwaar het moet zijn! Sem is pas 3 maanden zon kleine kan zich dan toch ook nog niet goed dranken en een baby slaapt veel moeten ze toch weten van jou toen je baby was? Meis zet hem op! Na je werk lekker met Sem knuffel. En nu proberen aan leuke dingen te denken en dat de dag snel voorbij mag gaan zodat je Sem kan ophalen! Dikke knuffel meis!!!
Dink: bizaar dat ze zo reageren.. Heb je geen andere opppas reserve dan?? Hier: herkennen jullie het ook?- altijd iets in handen willen vasthouden. In de bed vooral heeft ze speendoekje en knuffeltje die houd ze stevig vast. Als ze moe is valt ze zo in dipe slaao waardoir looslaat en zo blijft maar in de tijd tussen 05-09.00 wordt ze wakker: trapt deken weg, pakt steeds haar voetjes schrikt ervan, pakt doekje dan loos laat stopt vingertje in mond valt die uit etc. Dus echt druk met benen en handen. Ik probeer dan haar beentjes stil houden maar val zelf ook in slaap. Uiteindelijk naast mij gelegt in bed met handjes vast en viel ze in slaap. Inbakeren doen we niet meer want nu is tijd al het afbouwen ) Deken blijft niet vast ze trap het snel weg.. Andere tips?
Flieentje: Jeetje wtat lijkt naomie op dr papa Wat goed dat ze al zelf op de buik draait. Romina doet dat nog steeds niet echt. Als ze op dr buik slaapt gooit ze zichzelf wel altijd op dr rug, maar dan is het meteen krijsen want terugdraaien naar dr buik lukt dr niet. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister! Picco": Sorry geen tips. Romina heeft eigenlijk geen doekjes of knuffels nodig om in slaap te komen. Dink: Vervelend meis Het is heel normaal hoor dat een baby zichzelf niet lang alleen weet te vermaken. Romina vermaakt zich ook maar uiterlijk een half uurtje alleen en wil dan vermaakt worden, net als de meeste baby's hier denk ik. Je ouders zijn gewoon te lang uit de routine, baby;s van nu zijn ook heel anders dan baby's van vroeger. En een baby moet slapen wanneer hij moe word, dus niet persee tussen 11 en 1! Gewoon naar je kind kijken en daarna handelen. Je doet het super! Laat je niet van de wijs brengen. En gewoon tegen je ouders zeggen dat ze zich niet moeten bemoeien met hoe jij je kind opvoed. Ego: Romina weer een goede nacht gehad. 21:00 tot 6:30!
Dink dikke knuffel! Wat de rest al zegt.. Je weet zelf heel goed wat je kind wel of niet nodig heeft! Beetje jammer dat je ouders zo doen! Als je in de buurt had gewoond had je hem zo bij mij kunnen brengen! (Al is dat helemaal vreemd natuurlijk ) snap je heel goed hoor! Ik heb dat gelukkig totaal niet met mijn ouders dus kan me er ook niks bij voorstellen maar ik zou me zeker zo rot voelen als jij... Nog ff op je tandjes bijten en gauw je ventje op halen! Picco... Kay is ook heel druk met zijn handjes en beentjes... Maar ik laat hem gewoon.. Deken maak ik me al heel lang niet meer druk om.. Ik kan met liefde de deken goed erin doen en ik heb me nog niet omgedraaid of hij heeft hem als los geschopt! Haha kleine draak... Kay pakt nog niks vast qua speelgoed alleen zijn zijn doekjes... Duo.. Wat een heerlijk nacht weer! Romina gaat het leren! Ego... Nou ochtendje zh zit er weer op! Maakte me weer druk om niks! Ze zei: ontspan! Nou toen was t zo gebeurd niks gevoeld! Zusje van me oma was ook zo aan de beurd en dus waren we half 12 weer thuis! Verder rustig dagje
Bedankt voor de lieve reacties. Als het ophalen vanavond hetzelfde gaat zoek ik een andere oplossing. Had al gesmst ze moesten laten weten of het vandaag beter ging, anders zou ik voor 1 van hun 2 oppasdagen iemand anders zou zoeken. Dit hoefde, ze moesten gewoon even aan elkaar wennen. Ik denk dat ze hem teveel met zijn nichtje vergelijken ofzo. Maar Sem is een heel ander kind. Ik ga zo aan het eind van mijn lunchpauze ff bellen hoe het gaat.
Ja. Het probleem, mijn pa is geen kroeler,leuk voor pa, maar je kunt Sem niet al zijn wakkere tijd in een box flikkeren en niet meer naar omkijken Pa zegt. Het is nu gewoon een strijd en kijken wie er wint. Wil hier zsm met ze over praten want dit werkt natuurlijk niet. Op woensdag past hij alleen op en werkt mijn moeder, op vrijdag doen ze het samen. Vrijdags gaat wel goed. Vandaag was omdat de eigenlijke oppas van vandaag ziek is.
ooow dink... daar zou ik ook een eng gevoel van krijgen... Prima als je vader geen kroeler is maar een babytje heeft gewoon de nodige zorg en aandacht nodig!! Zou er zeker goed over praten! dikke knuff
Dink toch vind het echt klote voor je! Al woonde je om de hoek dan had ik graag een dag op Sem willen passen!
Hmmm. Dit vind ik niet echt kunnen, sorry dat ik het zeg Ik zou zeker een andere oppas zoeken voor de woensdag. Volgens mij heeft je pa er helemaal geen zin in.