Net de kleine man opgehaald. Het bellen vanmiddag heeft geholpen. Opa zat met hem op schoot en helemaal trots te vertellen over dat er misschien een tandje aankomt. Hij snapt helemaal dat kleine Sem gewoon een lekker aanhankelijk mannetje is. Dus heb er weer vertrouwen in.
Ow kijk, dat is fijn Hebben ze toch naar je geluisterd. En ook al een tandje. Wat een super kanjers, wat gaan ze snel he...
Super bedankt voor al jullie lieve woorden en steun. Hier trek ik me zulke momenten echt aan op. Ik baal dat ik er door werk de eerste groepsdate waarschijnlijk niet bij ben. Een volgende kan altijd hier gehouden worden, dan snij ik friet Ik ben blij te lezen dat het bij alle/ de meesten goed gaat. @ Schmidt. Jammer dat je moeder zo naar doet. Ze weet toch dat baby's huilen, zeker als het warm is. Als ze 100% rust wil moet ze jullie niet uitnodigen. Het lijkt wel of onze ouders vergeten zijn dat kindjes huilen . Verdrongen ofzo denk ik Ben nog hard aan het bedenken wat wij dit weekend gaan doen. Ik wil iets leuks doen met zijn 3en. Lieve lieve dames, allemaal een hele fijne avond gewenst.
Hoi hoi allemaal, Wat betreft het afspreken. Ik stel voor dat we het bij mij of Picco doen of anders bij Roos in Wassenaar (afhankelijk van wie er allemaal kunnen). De volgende keer wordt het dan meer richting het noorden of juist het zuiden. And so on. Ik wacht nog heel even af met het kiezen van een datum tot ook Maartje heeft gereageerd. Dink, vind het inderdaad lastig om vooralsnog een weekend te kiezen, omdat veel meiden dan ook niet kunnen. Vind het wel stom dat jij dan bij voorbaat afvalt , maar de volgende keer kiezen we zeker een moment dat het voor jou dan ook uitkomt. Chantal, jij ook geinteresseerd om te komen? Eef, wat een mooi stel zijn jullie! En Naomi lijkt inderdaad heel erg op dr papa . Supermooi om dat te zien. Fem, super dat jij ook wilt komen! Lijkt me dat het wel moet lukken met de tijden van Lars. Ben ook zo benieuwd naar jullie grote mannetje. Dink, geen enkele baby kan zichzelf 24/7 vermaken. Lijkt me ook niet echt goed als een kindje zo in zichzelf gekeerd kan zijn de hele dag. Je hoort wel vaker dat ouders vergeten hoe het vroeger ging toen ze zelf kleine ukjes hebben. Bovendien is lekker op bezoek ook anders dan een dagje fulltime zorg dragen. Dat is echt even wennen denk ik. Gelukkig hebben jullie er goed over gebabbeld en komt het helemaal goed. Picco, ahhh meis, herken het wel een beetje. Hessel kan zichzelf ook wel eens wakker houden met zwaaiende armpjes en benen, maar gelukkig valt het mee als hij echt heel moe is. Hij heeft ook heel graag dingen vast, maar niet voor zijn avondslaapje. Vind het dan ook lastig om je er advies in te geven. Wij stoppen Hessel altijd heel strak in, als hij niet TE wakker is helpt dat op de momenten dat hij wel aan het zwaaien is. Duo, ahhh wat goed van Romina! Grote meid is ze toch . Hoe ging het vandaag overdag? Ook beter? En hielp de bijtring nog? Roos, fieuwww geen pijn dus. Gelukkig maar . Heb je wel nog een beetje buikpijn gehad? Ik had was ongesteldheidskrampen, maar ik vond het reuze meevallen . Hier een lekker dagje gehad. Vanmiddag bezig geweest met mijn theorie, alleen heb ik echt veel te weinig gedaan. Zo nog even naar de AH lopen en wat Red Bull halen, want ik ga het nodig hebben vrees ik. Zo druk dit weekend en ik moet maandag om 9uur al . Verder genoten van de heerlijke temperatuur. Manlief, uk en ik hebben ordinair pizza afgehaald en in de tuin liggen opsmikkelen (deze week de tuin van de buren tot onze beschikking ). Nou meiden, ik hoop dat jullie allemaal lekkere nachten hebben! X
Meiden ik reageer morgen op jullie!! Lig nu uitgeteld op de bank na mijn eerste werkweek! Slaap lekker!!!
Ow en weer een foto van mijn mannetje! Vandaag is zijn favoriete hapje mama dr vinger . Check zijn kale zijkantjes, dat is allemaal uitgevallen . Hessel goes bald!
Aaaaaaaaaaahw, sweet. Die oogjes, da mondje, gewoon alles. Ik geniet echt vollop van de foto's van alle mooie kindjes. Het valt me wel op dat alle maart/april kindjes knapperds zijn. Goed geoogst
Suzanne: Heeeeeeeel veel sterkte met leren vanavond en gaat vast helemaal goed komen morgen met je theorie! Aaaah wat een schatje is hessel. Kipje: Meis slaap lekker! Even lekker genieten nu van je gezinnetje na zo 1e week werken. Ik zit nog steeds in dubio over of ik ook naar de groepsmeeting zal gaan. Maar ik weet zowieso dat ik er een x bij zal zijn Misschien de andere keer als het wat meer in de buurt is. Hoop niet dat jullie me dit zullen afrekenen . Maar goed, ik zal het zowieso even laten weten tegen die tijd. Misschien wel, misschien niet.
wow wencke... Ik ben verliefd!! wat een beauty is Hessel toch ook! enne... mamma's vinger zijn het aller lekkerste ik had indd wel wat menstruatie achtige pijn in me onderrug en buik maar nu al weer over! gelukkig... Hoop dat het bloeden ook weg blijft... Jij lang gevloeid? @kip.. cu 2morrow lekker relaxen...
en indd allemaal beauty's en duo----> *geef je een schop onder je hol* we willen je er bij hebben!! ( al is de keus geheel aan jou en snappen we je wel mocht je besluiten volgende ronde mee te doen!)
Thanks meiden, Hessel en mummy are in love <3 (op de goede manier hihi). En inderdaad, die maart/april baby's are the best!!! Duo, ik heb hem maandag pas, maar zit helemaal vol tot en met zondag, dus moet elke vrije minuut er nu aan gaan spenderen, blegh! Verder sluit ik me aan bij Roos dr tekst . Roos, in het begin eigenlijk niet maar nu nog steeds af en toe een ienieminiebeetje. Wel irritant, maar dat kan dus. Fijn dat het mee viel . Eerst melk voor mijn zoon en dan aan de studie, bleghhhhhh. X
Wencke: wat een schattig kopje! Voorlopig geen andere meisjes introduceren aan hem Belle moet hem hebben!! ) Tja ik heb het grijpertje hier ze pakt echt alles hier: mijn bh, tshirt, speeltjes, mijn wangen mijn neus en mijn vingers. Soms echt pijnlijk!! Heb eczeem op rechte hand door de bevalling ( stress) waar dommige plekken huid echt dun en kwetsbaar is. Ze pakte keertje zo vast sat ik schrok en begon keihard huilen en flesje gevallen. Hier succes een giraf sofie kan ze goed pakken en rammelaar van hout ( noemen we een knokkel) want als ik zo kijken lijkt het een oervaby die aan kippenboutje sabbelt haha Verder zo gedoe met instoppen.. Als ik het niet bevind ze zich boven wieg in garnaal positie: ze is echt slim wat dat betreft als ik haar instop zet ze gelijk benen ophoog en met hand pakt ze deken en duwt het opzij en houd stevig vast.. Echt een gevecht hier elke keer. Als ze toch slaapt dan slaapt ze gelukkig door.. Dat wel Ik merk dat is super veeleisend is nu ze door geeft wie mamma en pappa zijn en plekken en ritme etc. Ze huilt veel voor aandacht. Ligt bijvoorbeeld te spelen in box dan liggen speeltjes op afsrand de meeste anders is te veel maar ze duwt het naar zichzelf met benen gaat wel goed dan ok maar als niet dan begint gelijk huilen. Kom ik boven hangen lacht ze... Ga ik even weg weer huilen... Hier was keertje komisch echt: ze wil niet slapen lag huilen in bed. Man komt kijken ik achter hem na. Ze zien pappa en gelijk pruillipje en zeur gezicht en bijna huilen. Toen ik bovenop hang ziet ze mij, kijkt naar mij dan naar pappa en zo met pruillip heen en weer kijken. Ziet dat wij lachen dan gelijk ook lachen.. Echt zo slim ik geloofde nooit dat babys zo slim konden zijn maar blijkbaar wel.. Ik denk dat Belle licht allergisch is op melk want ze heeft soms tode vlekken uitslag bij drinken en eczeem. Maar ha zei dat als ze verder vrolijk en rustig is dan is geen reden om pepti te geven want dan heb je weer reflux en darmenproblemen etc. Hier lekker geklust vandaag ( meerdeel mijn man haha )): moesten bankirai op balkon overnieuw leggen want 2 jaar geleden toen we verbouwde hebben we die vastgelijmd en nu begon die werken door vocht. Niet echt slim maar we hadden bouwval verbouwing achter de rug en gingen laatste klus van balkon voor makkelijke oplossing.. Nu ziet het weer netjes uit. Morgen even in olie zetten.. Afspreken: lijkt mij goed plan! Even afwachten wie en waneer dan kunnen we beslissen waar) Wencke: lekker tuin voor weekje!! Hier hebben we dat niet maar het was of meer m2 en geen bovenburen of minder m2 en bovenburen en tuin... Toch geen tuin dan ik mis hem alleen maar paar weken in het jaar als het warm is voor de rest niet... We hebben hier ook mooi speeltuin achter en onze balkon in super leuk als verlenging van de woon-keuken kamer en volledig in zon... Dink: goed dat het opgelost is! Ik zelf ben blij dat ik niet hoef te werken 5-9.. Kan mij niet voorstellen mijn meisje aan iemand laten ook niet aan schoonouders.. Ik laat haar af en toe in de kdo van mijn beste vriendin maar dan weet ik hoe ze ermee omgaat.. Nou ik ga even filmpje kijken)
Goedemorgen dames! Picco, Ahhh, jullie zijn druk aan het klussen geweest . Leuk hoor! Over het algemeen mis ik de tuin ook niet zo, maar zodra Hessel wat groter wordt zou ik het wel leuk vinden om een leuk tuintje te hebben. Toen we dit appartement 4 jaar geleden kochten, hadden we in gedachte er een jaar of 5 in te zitten. Tegen die tijd zouden we allebei wel een inkomen hebben en evt een klein herenhuis kunnen bekostigen. Een baby zou daarna wel komen . Hihi, maar dingen lopen anders . Wij hebben overigens ook dezelfde afweging gemaakt, liever meer m2 dan een tuin. Ook een van de redenen om niets in Amsterdam te kopen, want waar we daar aan het kijken waren was het helemaal een drama (kosten per m2). Lief he, dat grijpen, alleen niet als ze mama pijn doen . Hessel kan soms ook venijnig in mijn borst knijpen als hij aan het drinken is. Heel onschuldig, maar auw auw auw. Rianne, alweer een beetje bijgekomen van de eerste week? Duo, hoe gaat het met de kleine prinses? Weer zo'n goede nacht achter de rug? Eef, nog aan het uitbuiken van de ShabuShabu? Mjam! Ik wil ook! Fem, hoe gaat het met je kleine mannen en met jou? Maartje, al bijna terug uit Luxemburg? Ook daar veel onweer voorspelt? Hoop dat het mee zal vallen in het tentje, maar ik ben dan ook een mietje met betrekking tot onweer, brrrrrr. Roos, hoe gaat het met je tummy? Niet te veel last? Dink, weer bijna weekend meis. Heerlijk genieten met jullie knapperd. Het gedoe van gisteren van je af kunnen slapen? Monica, hoe gaat het met kleine Daan? Het lekkere slaapkoppie ! Al zin om weer aan de slag te gaan komende week? Nou, ik ga proberen nog een klein uurtje te lezen. Gisteravond sliep ik vrij snel . Mijn zus komt straks en dan gaan we aan het cadeau voor mijn opa en oma werken (55 jaar getrouwd), maar daar gaat zooo veel tijd in zitten. Lukt het echter niet, krijgen ze het wel een andere keer hoor. Geen zin om vanwege dat cadeau mijn theorie niet te halen. X P.S. ondanks dat ik nog zo veel moet ben ik echt trots dat ik wel al begonnen ben! Tijdens mijn studie lukte dat nooit!! Ik heb steeds in mijn hoofd, dat ik dit voor Hessel doe. Hopelijk een goed teken voor het komende jaar .
hi lady's! zo pfff mijn ochtend zat weer goed vol... Liep om half 8 al met de stofzuiger door het huis en om 9.15 was ik boodschappen aan het doen! erg vroeg maar nu hoef ik dus de rest van de dag helemaal niks meer kaytje slaapt in de box, ik heb net ontbeten en nu kan ik rustig even kijken hoe het met mijn forum vriendinnetjes gaat! @wencke, topper! goed bezig! ik moet ook eens aan de bak met lessen en leren! maar eerst me huis nog maar is verkopen, en dan hup aan de bak! ik heb alleen maar respect voor je!! Picco.. Hier grijpt kay alles behalve speelgoed mijn haar is favoriet) en vaak ook het velletje van je onderarm, onder je oksel... Dat ik echt ff heeeeeel snel tot 10 moet tellen, auw auw auw!! liefs
Wencke, goed hoor dat je met je rijbewijs bezig bent, succes met leren! Knappe Hessel! Picco, baby's zijn inderdaad verrekte slim, huilen om aandacht hebben ze snel genoeg door, de boefjes! Rianne, beetje bijgekomen van je werkweek? Dink, fijn dat je weer vertrouwen hebt in de situatie bij opa en oma! Roos, gelukkig viel het mee in het zh! Geen na-pijn gehad? Eef, ik zie er niet tegenop hoor om te gaan werken, ik heb in principe een 2-wekelijks terugkerend rooster, dus zo onregelmatig is het niet. We zullen zien hoe het bevalt! Ego, hier heeft het net flink geregend, koelt het wel lekker van af. Maandag weer werken, spannend! Goed weekend allemaal!
Wencke: als je rechter wordt koop je een villa )) dan komen we graag vaker op bezoek hihi) we dachten hier dakterras bouwen en toen hadden 2 jaar geleden ook geen kinderwens. Maar dakterras is van de baan want vve was tegen en het is ontzettend veel wind op de dak omdat we geen achter gebouwen hebben.. Succes met leren je kan het! Hier nieuwe bezigheid: sokjes uittrekken en weggoieen.. Pff ik blijf maar bezig Roos: dat pakken speeltjes en echt bewust en gericht kan erg snel gaan. Week geleden pakte ze het ook niet. Nu wel met twee handen gelijk en echt open en dicht doen en duim eromheen. Gaat echt snel dan verandering dat ik het bijna niet door had