April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rsky

rsky Niet meer actief

picco.. dat geloof ik... Ach ik wacht het rustig af... Meneer draait zich ook nog niet om hoor, komt vanzelf... maak me niet druk...

@moon, hier ook 2wekelijks wisselend rooster... ivm de weekend natuurlijk ;)
    jij ook fijn weekend!

@ego... Geen pijn meer gehad, geen bloeding ook... valt me alles 100 % mee :)

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Roos: hier draait ze ook niet hoor.
    Goed dat het meeviel!! Geen kinderwens voorlopig? :)

Ik wil wel tweede.. Maar mijn man had advies van arts goed gehoord dat 1 jaar niet zwanger worden na ks en nu hij is bang dat iets mis kan dan gaan... Maar ik denk niet dat het erg is.

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vanavond rijd ik weer naar huis toe. Het is heerlijkgeweest. Vandaag hebben we alleen nog maar regen gehad. Verder is de sfeer hier ook snel verbeterd. Heb een leuk stel leren kennen met een klein meid van 7,5 mnd. We hebben elkaar veel tips gegeven. Eenmaal thuis ga ik hier mee an de slag. Verder ben ik gisteravond er emotioneel geweest na een gesprek et en bekende van mijn ouders hier op de camping die aan reikie doet. Dit kwam aan bod omdat Alexander hier bijna niet slaapt. Het gesprek met haar heeft mij goed gedaan. Alexander heefg de afgelopen dgn veel pin gehad. Wanneer dit thuis niet veranderd ga ik het ziekenhuis bellen. Maar verwacht dat het thuis weer beter zal gaan.

@meeting. Ik heb nog 3 wkn waarin dit geen enkel probleem is. Hierna ga ik het denk te druk krijgen. Wel zak vanaf dan de vrijdag mijn vrije dag zijn. Alleen is dit ook de dag om thuus iets te doen.

Mkrgen probreer ik weer wat uitgebreider te reageren. Met nadruk oo het proberen, want het was een relaxte week, maar lijd aan chronisch slaaptekort.

Groetjes!!!

4. rsky

rsky Niet meer actief

@schmidt... Fijn dat je het lekker heb gehad... en leuk een stel ontmoeten met nog een kleintje... Fijn dat jullie tips hebben kunnen utiwisselen... en jammer dat alexander weer zo'n pijn had :( hoop indd dat het thuis weer beter gaat!

en lekker bijslapen thuis!! ;) en vooral knuffelen met ml.. Die heeft jullie vast mega gemist...

@picco.. Hier voorlopig nog geen kinderwens haha... kay is mijn grote lieveling en dat mag die voorlopig nog blijven, ;)
    Ik heb in dit huis geen kamer over, dus wil dan sws eerst verhuizen...
    En aangezien in allebei de familie's 2lingen voorkomen is de kans groot dat wij een 2ling krijgen... ( kay gelukkig maar in zijn eentje ;)) dus als ik er dan misschien bij de volgende 2 krijg dan heb ik helemaal geen ruimte meer hier hihi...

5. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Ik ben bang dat ik zojuist mijn eigen glazen heb ingegooid :eek: . Ruzie met mijn ouders. Gezegd dat ik wel een andere oppas zoek. Nu dus 2dagen per week een oppasprobleem. Hun heb ik er niet mee, hun buurvrouw past 2 dagen in de week op Sem dus kunnen ze hem alsnog zien. Over 4 weken 2 weken vakantie, waarvan hun 1week naast ons op de camping staan.

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

Zo heb denk ik even de tijd om te reageren :)
    Merk weer dat ik weer aan het werk ben want me huishouden moet nu weer op woensdag en vrijdag hihi. Dus ben lekker zoet vandaag ;)
    Ik reageer even van achter naar voor :) Sorry als ik iets vergeet, moet geloof ik weer aardig reageren haha ;)

Roos, jeetje tweelingen in de fam, dat risico ga je inderdaad niet te snel aan hihi :) Jullie willen dus ooit nog verhuizen? Wat fijn zeg dat het spiraaltje erg mee viel :) Wat was je vanmorgen al goed bezig, top zeg! Ohh ja die velletjes aan je onderarm grijpen, auwie! En hoe stevig ze dan ook vasthouden hè haha!

Maartje, wat fijn dat het uiteindelijk heerlijk is geweest. Fijn dat je mensen hebt leren kennen, dat is altijd gezellig en hopelijk werken elkaars tips ;) Ennuh goede tips kun je ook altijd nog hier plaatsen hè hihi ;) Fijn dat het ook opgelost is met je ouders, wat zul jij je opgelaten gevoeld hebben :( Dikke knuf! Balen dat Alexander niet al te goed sliep, ook zo warm natuurlijk, die regen is dan best even fijn hè?
    Hopelijk heeft Alexander thuis niet meer zoveel last. Misschien ook wel doordat hij nu vaker heeft gedronken omdat je hem natuurlijk niet wilde laten huilen s nachts? En kun jij thuis weer lekker bijtanken! ;) En inderdaad lekker knuffelen met ml! :D

Picco, wat jammer dat jullie vakantie zo was tegengevallen. Dat wij naar Frankrijk waren was de draagdoek inderdaad een grote uitkomst gezien het daar ook niet erg vlak was en veel padjes niet begaanbaar voor wandelwagens. Hopelijk hebben jullie evengoed genoten van de tijd samen met zn 3tjes :) Prachtige foto's trouwens! :D En inderdaad wat je man aangaf is het inderdaad gevaarlijk om te snel na een ks weer zwanger te raken. Je baarmoeder zou dan kunnen scheuren.
    En ieder kindje heeft zijn eigen ontwikkeling, komt vanzelf :) Niet te veel willen ze zijn nog zo klein. Ze kunnen hun hele leven nog omrollen, kletsen, gek doen en smikkelen van al het lekkers.

Monica, spannend ook weer aan het werk. Nou je zult merken, alsof je nooit weg bent geweest en die maanden dat je verlof hebt gehad lijken meteen lang geleden haha! Hoe is het met Daan?

@tuin, wij hebben zowel voor als achter een grote tuin en ik vind het heerlijk!! Elke dag de tuindeuren open (met dit weer ;)) en dan lijkt mijn huis heel wat m2 groter hihi ;) Ik zou niet zonder tuin kunnen.

Wencke, super hoor dat je zo goed aan het leren bent. Dat komt vast helemaal goed maandag! En wat een super schattige foto weer van Hessel, en zelfs het kale staat hem goed hihi. Je moet maar denken straks zit er op die kale plekken een weelderige haarbos! Lekker ventje. Ohh en jammie mama's vingers zijn zo lekker!! Vooral voor die tandjes natuurlijk hihi. En heel logisch dat je in love bent met je lekkere ventje :D

@tandjes, hier nog niks te bekennen hoor :D:D Vind het helemaal niet erg! Hij wordt al zo snel groot en met die tandloze lach is hij nog zo lekker baby :D! Bovendien met die hapjes van hem heeft hij ze voorlopig nog niet nodig haha :D

@werk, ik zat er zo snel weer in. De 5 maanden verlof zijn ergens verleden tijd hihi. De kindjes zijn ook gewoon vertrouwd en geen enkel kindje reageerde vreemd echt super! Dus heb weer lekker kunnen knuffelen met al me vriendjes en vriendinnetjes hihi :D Gister de hele dag alleen gewerkt, had 6 kindjes. 1 baby, 2 van bijna 1,5, 1 van 2 en 2 van 3. Lekker gevarieerd dus, maar erg lekker dagje. Vind het alleen wel gek dat ik "maar" 3 dagen hoef te werken haha.

Dink, wat een vervelende situatie met je ouders zeg :( Gelukkig is het opgelost en snappen ze het nu. Een baby kan zich gerust even vermaken maar inderdaad geen uren! En Sem is zo'n schatje die wil je toch de hele dag knuffelen :). Jammer als je er de eerste keer niet bij zou kunnen zijn. Ondanks dat het is opgelost nog een dikke knuffel vanuit hier!! :D

Duo, jaaaa je moet mee hoor met de groepsmeeting!! Fijn dat Romina zulke goede nachten maakt! Heerlijk! Romina misschien ook al een tandje? Jeetje wat gaan al die ukkies hard met hun gebitjes!

Eef, wat leuk je foto's! Inderdaad lijkt Naomi wel op der papa hè? Vind het zo grappig dat iedereen er zo anders uitziet dan dat je je voorstelt!
    Wat een lekker grietje heb je toch ;)

Fem, neem je Lars toch ook mee, kan ie mooi de baby's entertainen haha ;)

ik denk dat ik het meeste wel weer beantwoord heb, hopelijk lukt het me nu weer om bij te blijven ;) Aan de hand van jullie gezellige geklets merk ik weer dat ik weer werk, dan mis je alles weer haha.

@ego, Ferron is veel aan het slapen de laatste dagen. Ik denk dat hij alle indrukken moet werken. Maandag bij mijn moeder, dinsdag KDV en papa, donderdag naar schoonmoeder. Vandaag doen we dus lekker een dagje rustig aan :) Maar wel goed nieuws!! Ferron heeft al 2 nachten niet ingebakerd geslapen!!!!!!!!!!! Vandaag probeer ik het overdag ook en dat gaat ook super :D Jeeeeej zo trots op me mannetje, eindelijk slaat ie zichzelf niet meer wakker :D Verder kan ie op het moment erg gefrustreerd raken als het niet op zijn manier gaat haha.
    Wanneer hij onder de babygym speelt wil hij de speeltjes grijpen maar die moeten wel je mond in kunnen en ze laten maar niet los haha! Dan word ie boos, zo grappig. Als je dan tegen hem praat moet ie erg lachen. Verder smult hij van zijn groentes. Aan broccoli moest hij wel even wennen, dat spuugde hij de eerste paar happen gewoon uit richting mij haha. Sperziebonen daarentegen waren weer erg lekker net als de worteltjes.
    Vanavond is het hier nachtmarkt dus na het eten lopen we even een rondje :)

Fijne avond lieverds!

7. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    ohh Dink nee toch :( Wat is er gebeurt? Wat ontzettend vervelend :(!!
    Hopelijk is het nog op te lossen. Zeker als jullie nog samen op vakantie gaan.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dink:
    Vervelend... Maar ik begrijp het helemaal!!
    Hebben jullie andere opties voor oppas? Misschien die tijd tot vakantie overbruggen met oppas bij vrienden of extra vakantie dagen nemen en na vakantie gewoon weer ouders proberen?
    Ouders zijn goedkopere oplissing dat wel :)))
    Misschien iemand met kindje bij je in de buurt die kan oppasen voor redelijke prijs of ruiloppas zodat ze ook jan haar kindje ecen dumpen? :))

Roos: ik begrijp het ook van kinderwens want is zo heerlijk te genieten van eerste baby!! We hebben ook maar 3 slaapkamers waarvan twee groot zijn en een meer werkkamer aangezien in vanuit huis nu werk is niet te missen maar ik wil in grote baby kamer later als belle 2 is of zo een grote soort hout speel-slaap-kleding plaats bouwen waarbij dus plekje voor twee kinderen ook kan.. Maar inderdaad tot 10 jaaris prima maar later...

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kipje: goed van Ferron zeg dat afbakeren goed gaat'
    Werk je bij kdo? Neem je zoontje mee dan?

Hier vandag eerste poging tot kruipen gezien. Ze buigde knitjes en probeerde zich kruipen maar armen zijn nog niet sterk genoeg. Zr zag aapje op box hangen en heeft zich wel op buik naar die richtig gedraaid en dan met heleboel geluideb 10min volgehouden om vooruit te komen maar lukt natuurlijk nog niet. Hebben filmpje van gemaakt :))

10. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
  11. rsky

rsky Niet meer actief

lieve dink, Ik geef je gelijk... Het is jouw kind en jij bepaald wat die wel en niet mag... dat je zus het zogenaamd allemaal beter weet, dat is fijn.. maar dan wel bij haar kind.. niet bij die van jou... Ze had jou de kans moeten geven om zelf antwoord te geven... rustig aan slaap er een nachtje over en probeer het morgen nog een keer...

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Lieverds ik lees morgen uit me werk al jullie berichten maar zit nu vol spanning zenuwen dat ik morgen weer niet beginnen!
    Kan er niet eens van slapen
    Xxx

13. rsky

rsky Niet meer actief

Succes flientje! Ook gelijk t weekend bah! Ik mag dinsdag weer, en dan ook gelijk t weekend...

14. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen meiden,

Picco, ik werk inderdaad op een kdv. Ferron gaat mee naar mijn werk ja maar zit niet bij mij op de groep. Breng hem naar mijn lieve collega's :)
    Leuk hè die kruipbewegingen? Raakt ze nog niet gefrustreerd dan? Hier eentje die dan boos word omdat het niet lukt haha.

Dink, vervelend meis! En bovendien brood mogen ze helemaal nog niet voor een half jaar! Net als aardappelen en vlees. Inderdaad is het jullie opvoeding en weet jij wel wat het beste is voor Sem. Hopelijk komt het toch nog goed, lastige situatie.

Eef, hopelijk heb je toch nog kunnen slapen! Heel veel succes vandaag, hoop dat de dag voorbij vliegt :)

Roos, jij dinsdag ook weer dus, spannend! Komt vast goed :)

@ego, vl gaat vandaag naar Texel, hij gaat met mannen een nachtje weg. Dus ben vannacht helemaal alleen met me kleine mannetje :) Zou hem haast bij me leggen, lig ik lekker niet alleen haha :p Maar nee hoor hij gaat lekker zijn eigen bedje in :D

Fijne dag!!

15. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    @ flien, werkse vandaag.

@ kipje. Niet stiekem project X party gegeven he ;)

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kipje: ja ze probeert het 5-8min draait op zijn as en lukt niet naar voren begint ze boos worden.. Ik leg nu onder haar romp een speciale kussentje van babygym zodat ze leert handen gebruiken nu want merk dat ze steeds beter kontje optilt en met knietjes en voetjes afzet maar hoofd/handen niet gebruiky bij

17. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flieentje: Veeel succes vandaag! Uiteindelijk nog wel een beetje kunnen slapen?

Ego: Vl zijn maat had afgelopen week sluitels van zn huis gekregen dus waren ze gaan vieren daar, hij was vanmorgen om half 9 thuis. Ligt nu dus voor een paar uurtjes wel knock out denk ik. Beetje jammer, had wel zin om vandaag even paar uurtjes eruit te zijn. Ben al paar dagen niet buitengeweest. VL en ik Maken wel plannen steeds, maar komt niets van.

Nou de kleine meid slaapt weer, dus ga even snel douchen.

18. rsky

rsky Niet meer actief

Waarschuwing: ego bericht on the way.....

Word vanmorgen wakker van vl die zijn bed uitging ( 8 uur)
    Dacht hmm kay zal zo ook wel komen maar ik viel weer in slaap.. Word wakker om 10 uur.. Denk ooh heb kay niet gehoord.. Loop maar beneden vl op de bank maar geen kay! Meneer lag heerlijk nog te pitten!! Loop ( oke ren ) naar boven sta ik boven zijn bed.. Ligt die vrolijk te kijken en begint hard te lachen! Ik ben in shock!! Nacht van 12 uur ( gister avond 10 uur lag die in bed ) nu flesje er dan word ik mee genomen de stad in om te shoppen # heeeeel lief!!

Reageer vanmiddag op jullie! X

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kort berichtje.. NOODWEER !!!

20. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    @ roos, geweldig.

@ ego, zit in diergaarde Blijdorp. Lekker weertje.

Deel Deze Pagina