Ja alles is snel en goed verlopen. Zit nu bij de friettent om vervolgens naar Rotterdam te gaan om hem te bewonderen.
Ahhh wat leuk! Gefeliciteerd met de kleine man! Leuke naam trouwens, die is hier ook nog voorbij gekomen . Heel veel plezier meissie. x
Suzanne: Jeetje wat een wachttijden . Pfff. Flieentje: Zo 10 km gelopen., wat een end! Doen jullie goed. Zo gaan die zw kilo's er wel vanaf haha. Jammer alleen van de zonnebrand.. Moon: Aaaah meid. Snap dat je gestrest raakt. Hopelijk kun je met fv meer je rust vinden en spuugt daan niet meer zoveel. Ik duim in elk geval voor je. Romina krijgt ook fv en poept ook 1x per 3 of 4 dagen. Schmidt: Gefeliciteerd met jullie neefje Thijmen! Jeej. Oh wat lekker dat je hebt genoten in zeeland. En wat een goede nacht. Het word beter . Nou hier een super mooie dag geweest. Lekker in de zon gezeten met een boek en daarna even naar de winkel geweest om wat zomerkleertjes voor Romina te kopen. Ze is maatje 50 inmiddels uitgegroeid. Nu even snel afwassen want kleintje moet alweer bijna eten.
Hee ❤❤❤❤ Maartje gefeliciteerd met je neefje! Zwaai je even als je in rdam bent Wencke pfff ze zuigen zo onwijs hard! Me tepels worden zelf blauw ervan! Hopelijk helpt het kolven! Zet hem niet op de hardste stand net als mij dat bevorderd de genezing niet! Zou mooi zijn als hij hierdoor rustiger blijft! Als ze eraan zuigen word het wel met macht 10 naar binnen geschoten! Naomi verslikt zich aan de borst sneller dan aan de fles! Hoe is je cake? Stuur je nog een stukje door? Duo ik hoef nog maar 2 kilo kwijt was ook amper aangekomen. Ik wilde nog wat bij je typen maar ben het even kwijt.... Mo wat rot dat je je zo voelt! Is het niet alle spanning van de afgelopen tijd wat nu los komt? Juist als je je zo voelt moet je je ei kwijt! Ven benieuwd hoe het afbouwen gaat bij je! En meis huilen mag! En vind het niet gek dat e soms onzeker word dat heb ik zelf ook als Naomi gaat huilen terwijl ze net gegeten en verschoond is. Cb update: Ze is flink gegroeid! 51.5cm nu en 3,6 kg Navel is aan gestipt omdat er nog wat troep uit kwam als het dinsdag nog troep is stippen ze het weer aan Ze heeft helemaal niet gehuild daar! Onze eerste dag samen is goed verlopen! Viel reuze mee! Morgen naar de dokter om te beginnen met de mini pil.
Hallo lieverds, Bedankt voor de steun, jullie zijn stuk voor stuk kanjers! Hier vandaag een betere dag, sm is geweest en 2 collega's zijn vanmiddag op bezoek geweest. Heb nog menig traan gelaten, maar wel heerlijk om te kunnen praten en begrip te vinden. Ze zeggen stuk voor stuk dat ik een goede keuze maak om voor mezelf te kiezen en de bv te stoppen en over te gaan op kv. Ik kolf nu nog 3x per dag, als dit goed blijft gaan afbouwen naar 2x per dag kolven. De kv gisteravond ging gelukkig goed, Daan dronk het zonder problemen op. Hij had om 20.30 gedronken, en werd vervolgens pas om 02.00 weer wakker! Vanavond krijgt hij als laatste fles de kv, hopelijk maakt ie dan weer een ruk van zo'n 5 uur, dan kan moeders ook bijtanken. Nogmaals allemaal bedankt voor jullie opbeurende woorden!
Goedemorgen lieve meiden, Hier krijgen we er een beetje ritme in. Nu de spruw wordt behandeld drinkt hij in een keer zijn flesjes van 135 cc leeg en laat er keurig vier uur tussen. Nu komt hij om 0800 1200 1600 2000 en 2400 uur en om 0400 uur. Helemaal prima. Verder is het prima te doen als ik met Olaf alleen ben. Het wordt wat drukker als ik beide jongens heb. Meer plannen en er ook op uit gaan. Anders verveelt Lars zich dood. Maar eigenlijk mag ik niet klagen. Het gaat goed ik voel me ook best goed ik heb een beetje ritme, ben graag met mijn gezinnetje. Sorry als ik niet altijd op iedereen reageer.
Flieentje: Lekker hoor, nog maar 2 kilo. Doe je goed. Fijn dat Naomi het zo goed doet Ze groeien als kool he! En de tijd vliegt ook echt voorbij.... Succes bij de dokter Moon: Goed dat je die keuze hebt gemaakt en je ziet het.. Voor daan is het ook beter. Nu moeders bijtanken inderdaad. Heeft Daan weer goed geslapen vannacht na de kv? Fem: Wow 135 cc voor een manneke van 2 weken. Krijgt die het op? Lijkt me ook inderdaad best veel. Romina is nu bijna 2 maanden en drinkt max 120cc. Vaak krijgt ze dat niet eens op. Maar wel fijn, dat Olaf dan om de 4 uur komt. Kun je zelf ook wat doen in huis en nog eens de deur uit met je jongens.
Omdat hij daarom vraagt. Hij wil zijn flesje zelf leeg drinken! Voeden op verzoek. De ene keer is het 100 cc, dan weer 135 cc, dan weer 120 cc, dan weer 110. Maar we bieden 135 cc aan en hij mag er mee doen wat hij wilt. Hoeft hij niet alles, prima, wil hij alles, ook prima.
Hoi lieve meiden, Straks een uitgebreide reactie, maar ik wil even laten weten dat wij over een half uur richting SEH gaan met ons kleintje. Het is niet opeens extreem verergert dus don't worry . Ik heb de huisarts opnieuw gebeld en uitgelegd dat we nog een maand moesten wachten en dat dit wel echt heel erg lang is voor ukje en of er niet nog andere dingen waren we konden uitproberen. Ze hebben in eerste instantie geprobeerd de afspraak te verschuiven, maar dat lukte gewoonweg niet en toen hebben ze in overleg besloten dat we naar de eerste hulp mogen met hem ! Ik ben zo blij dat ze er naar gaan kijken. Manlief is nu onderweg naar huis . Update volgt en sorry dat ik pas iets later op jullie kan reageren. Kus
@Wencke, en?? Sorry dames, ik heb het zo druk met fulltime kolven, de baby verzorgen en Dave bezig houden, dat ik gewoon geen tijd heb om uitgebreid op iedereen te reageren. Ik probeer er nog wat huishouden tussendoor te doen. Maar daar kom ik vaak niet eens aan toe. Ik lees wel alles en leef met jullie mee en geniet van jullie verhalen!! Hier gaat het op zich goed. Ben nog erg moe, ook al is het al dik 1,5 week geleden dat ik ben bevallen. Maar 's nachts komt ze ook gewoon om de 4uur, dus lang slapen zit er nog niet in en Dave is ook gewoon rond 7uur wakker. En kolven is ook vermoeiend, maar wil het nog vier weken volhouden in elk geval.
Nog even een foto, ze ligt lekker bij me te slapen, daar slaapt ze nog steeds het beste. Ze is vandaag wat onrustig...
@wencke, ben ook heel benieuwd. Even geen uitgebreide reactie. Ben gewoonweg te moe van/door s"alles.
Hoi meiden, We zijn net 5 minuten terug uit het ziekenhuis en zit nu een soort van gepikeerd op de bank. Ten eerste is mijn zoon een beetje een aap, want hij gedroeg zich voorbeeldig! Geen enkele oprisping, geen enkel raar dingetje. Helemaal niets noppes nada. En vrolijk dat hij was en nu zit hij nog steeds heel vrolijk om zich heen te kijken.... Hihi, liever dit dan het zielige hoor . Die mensen dachten vast dat ik gek was . Ten tweede was ik niet helemaal te spreken over de laatste arts die binnen kwam met de vraag 'Is dit jullie eerste kindje??' en we ons beide voelde als een kind van 3. Anyway, hij is door drie verschillende personen onderzocht en ze hebben van alles besproken. Het eindoordeel is dat hij inderdaad last heeft van verborgen reflux, maar we gaan er niets aan doen... Heel handig dus. Volgens hen heeft hij er last van, maar het is verder een gezonde bink die goed groeit dus we hoeven ons geen zorgen te maken. Niemand weet ook of ze (baby's in het algemeen) echt wel last hebben van zuur wat omhoog komt... uhuh... Het feit dat mijn zoon niet meer slaapt, pijnlijke gezichten trekt en het soms uitschreeuwt als het omhoog komt is voor mij reden genoeg om aan te nemen dat dit toch echt te maken heeft met dat zuur wat omhoog komt. We hebben geluk dat hij nog steeds relatief stil is en weinig huilt, maar dat haalt niet weg dat het heel erg pijnlijk is om te zien hoeveel last hij alsnog heeft. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben er niet voor om zo'n kleintje vol medicatie te proppen, helemaal niet omdat ze echt behoorlijk pittig zijn. Maar ik kan het moeilijk accepteren dat er zo makkelijk wordt gezegd dat hij hier nu last van heeft (terwijl ze zich tegelijkertijd hardop afvragen of baby's uberhaupt last hebben van dit soort dingen, want zo hoog is die zuurgraad niet), maar omdat hij op de langere termijn er overheen groeit we er vrede mee moeten hebben en het er bij hoort... Desalniettemin blijft de afspraak begin juni staan, zodat ze hem in de gaten kunnen houden. Ik moet nu even bijkomen en wat eten. Hopelijk heb ik daarna tijd om even te reageren op iedereen (anders morgen!). Bedankt voor jullie lieve interesse! Kus