Owww en ik heb mijn theorie-examen gehaald!!! Over het afspreken, stel iedereen kan de 9e, kan de een ook iets vroeger komen dan de ander.. Vind ik geen probleem. X
Wencke: wooeeehooooeee gefeliciteerd met examen!!! Zielig dat Hessel wat ziekjes was nu al beter? Misschien door het warme weer? Kussentje doe ik ook van babygym maar dan draait ze helemaal niet dan mee keuipen doet ze of zo. Wil ook altijd zitten maar werd mij verteld door baby masseur dat het absoluut niet mag tot 5-6mnd.. Praten en gillen: hier ook haha soms echt 15-20min echt non stop praten en tussendoor gil ) kunnen ze samen zich uitleven met Hessel ) ik denk dar Belle een pratertje wordt net als mamma haha soms ben ik ook niet te stoppen hihi ) Spel je golf?
Hi girls, @schmidt, ik snap hele goed dat je wil beginnen met een vast ritueel, zeker nu je over 3 weekjes weer moet beginnen! wat fijn dat je gister zo'n relaxed dagje had, alleen jammer dat Alexander zo verdrietig was... arm mannetje..! Wat rot van je rug! en lekkere bink zeg, 8 kilo Lekker chinees!! En ooow wat balen dat je moet stoppen met bv... maar indd, wat de andere ook al zeggen.. Waarschijnlijk is het wel beter voor jullie beide... Je schiet er niks mee op om Alexander bv te blijven geven met dit al resultaat... En misschien krijg je straks een "heel ander kind" met speciale voeding... Vast wel ff slikken, want het is kl*te om weer te stoppen maar komt helemaal goed meis! kay krijg trouwens 210+7 maar is dan ook een mega hongerlap! krijgt 4 flessen op een dag en fruit dan.... @picco, heb je belle in het begin toen ze net geboren was veel thuis gehouden? Ik heb kay toen echt overal mee naar toe genomen, en hij slaapt dan ook overal nu... in de maxi, reiswieg of in bed bij wie ik dan ook ben... Soms wel met een beetje huilen hoor, maar goed dat is thuis ook.. Maar wat dink ook zegt, elk kindje verschilt indd en kan best zijn dat Belle een lekkere huismus is @Rianne, nee kay ging voor de 2e keer... maar alles is weer goed gegaan, ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht! Me ouders waren dan ook helemaal in de gloria haha! Wat een heerlijk schema heb je al met Ferron! Die fles met rijstebloem pap? geef je die gewoon omdat die het lekker vind en dan lekker slaapt? of andere rede? en past t in de fles? komt het er goed uit met de speen? Hoe ging je nachtje alleen? Ferron lekker in zijn eigen bedje? @dink, super leuk een abbo op de zoo... Ik zelf ben er ook gek op, en vl totaal niet.. Dus komt goed uit dat we nu een kleintje hebben en dat die dus wel moet haha... wat leuk dat Sem de katten "aait" en super leuk dat sem zo op zijn buik draait haha, lekker ventje! Hoe is het gegaan vannacht? @flientje.. Wat fijn dat het werken mee viel... wel rot dat ze je zomaar op de andere kant hebben gezet... Ik heb hier wel de Avent flessen maar totaal geen moeite mee, Kay drinkt er heerlijk uit en ze lekken niet.. Maar hoor indd meer dat mensen overgestapt zijn... maakt het uit.. als de kleintjes maar lekker kunnen drinken toch... Wat rot dat je een minder goed gevoel heb bij je ouders... gewoon kijken hoe het bevalt na een dagje... en wat een lekker grietje is Naomi zeg! stoer dat draaien op der buik ! en tijgeren hihi, dat doet Kay wel.. draak.. Binnen no-time is die een meter voor uit maar op zijn buik draaien ho maar! haha.. ach tijd zat... @fem, jammer dat je zo aan huis gekluisterd zat met 2 mannetjes... Met dat heeeeleeee hete heb ik ook niet veel gedaan hoor... kay had t ook bloedje heet! Slaapt olaf ook echt als je hem na 3 kwartier al weer terug legt? @wencke... oooooooh lieve hessel! is die vandaag weer beetje opgeknapt? En druk weekend, pfff ik ken het! en wat ben je toch een kanjer met je theorie! nu op voor de golf! enne CHAMPAGNE!! @Ego.. wat een heerlijk weekend... Zaterdag natuurlijk lekker gegeten bij sumo.. Met 3 vriendinentjes.. Heerlijk gekletst en gelachen, buikkie weer vol en 3 kilo er bij... (minstens) Kaytje was bij oma en opa en heeft zich daar weer keurig gedragen.... 20 uur de fles en werd de volgende dag om 8 uur wakker... Wij haalde hem op rond 12 uur en zijn lekker naar huis gegaan, was mooi weer gister dus gingen rondje wandelen, even snel schoentjes afgooien bij een vriendinnetje voor haar kleintje en dan een stuk lopen... maar ze vroegen of we even wat kwamen drinken en na 2 uur zei ik maar dat we naar huis gingen want we kregen om 16 uur nog bezoek van een neef van vl.. Met zijn vriendin voor de kleine nog... (kraamvisite bij 3.5 maand.. wie verzint het?!?!) haha... rond 19 weer terug naar mijn vriendin want we gingen ineens bbq-en.. Kay heeft zich keurig gedragen maar dacht wel he, jullie feestje ik ook! dus heeft maar 45 min geslapen en dacht toen, zo ik blijf lekker wakker! haha, dus waren om 22.30 thuis, klein flesje en zo zijn bedje in, 7.30 kwam die weer met mega honger... Snap het niet maar goed, fles erin en hop weer terug zijn bedje in, heeft nog geslapen tot 12.30... Slaapkop! en ik tot 11.30 (mega slaapkop) van wie zou die het hebben.. haha.. verder kreeg kay vandaag sperzieboontjes... geen succes, vond meneer maag vies.. dus die liggen in de prullebak en morgen krijgt meneertje lekker worteltjes... Verder weinig nieuws.. Morgen laatste dagje chillen met mijn liefje en woensdag weer aan de arbeid.. Heb er ook wel weer zin in.. Een ritme eindelijk ipv nergens rekening mee hoeven houden omdat ik toch altijd vrij ben haha! @afspreken! gezellig! ik ben erbij! smorgens is indd een goed plan, aangezien ik s avonds moet werken maar goed, dat is pas om 18 uur dus tijd zat! Nu even naar een vriendinnetje die ik al 5x heb afgezegd, hihi... En dan straks lekker op de bank met filmpje... Fijne avond meiden! Liefs....
9 aug. kan ik wanneer we niet alsnog een midweekje weggaan. Even ego: ze proberen nu bij Alexander een fles binnen krijgen. Zit zelf te kolven. Dit is zoooooo moeilijk!
@ Suzanne, gefeliciteerd. @ rood, ooohw Sumo, jaloers. @pico, geeft niets dat Belle nog niet rolt. Sokjes uittrekken kan Sem nog niet, dus komt allemaal goed. @ anderen, sorry mijn weinige reacties. @ego, vandaag met mijn papa gepraat en gaat iets beter, maar geheel uitgepraat is het nog niet. Met mij en mams gaat het nog hard tegen hard, allebei erg temperamentvol (moeders is Zuid-Amerikaan ) . Meneertje heeft wel lopen spoken vannacht maar viel steeds snel in slaap voor ik kon bedenken een fles te maken, dus gewoon 10,5 tot 11 uur "geslapen". Nog steeds wel constant op zijn buik. Ik vermoed dat er een tandje aankomt maar ben niet zeker. Maar momenteel is alleen kauwen goed, verder jengelen, slecht eten, slecht slapen, rode wangen, rode neus en af en toe iets verhoging. Ben benieuwd .
knuff voor je mannetje dink.. en wat betreft je ouders... fijn van je vader en je qua moeders... Poot stijf houden! misschien draait ze nog bij... en knuffie voor jou!
Thanks lieve meiden!! Ben helemaal happy! Ohh Eef, ik zie dat jij het over 9 september hebt, dus 9 aug kan jij niet? Picco, hihi dat gebrabbel wordt nog wat bij de Bagels & Beans . Ik heb het er bij het CB over gehad (zitten) en zij gaven aan dat hij prima ondersteund mag zitten. Bovendien liggen ze veel vaker dan dat ze zitten. Ik geloof dat de meeste ukjes hier ook al een tijd kaarsrecht omhoog zitten om niets te hoeven missen . Dus dat mag vast wel een keer hoor . Roos, ohhh slaapkopje Roos en slaapkopje Kay. Is papa ook van het lange tukken? Was het gezellig bij je vriendinnetje? Erg is dat he, als je al 100x een afspraak moet afzeggen . Veel plezier met film kijken! Dink, ohh spannend, klinkt wel echt als een tandje! Een van manlief zijn nichten geloofde niet dat Hessel al aan de tandjes was, laat staan een hoektand.. Morgen naar het CB, misschien even een bewijs laten opmaken, hihi. Fijn dat het alweer de goede kant op gaat thuis. Is nooit leuk dit soort dingen, maar jij bent Sem zijn mama en niemand anders! Hier een heerlijke avond gehad. We zijn lekker met z'n 3en op pad gegaan om in de haven oesters en bubbels te bestellen en daarna lekker ordinair kibbeling te smikkelen bij Simonis. Mjam! Nu Hessel aan de melk en daarna mag hij zijn bedje in . Nog een hele fijne avond lieverds! X
even snel: Suzanne: gefeliciteerd!!! Wat goed. En succes morgen bij het CB! Schmidt: Wilde alexander de fles niet?? Ja zal wel lastig geweest zijn om hem je borst te moeten onthouden. Sterkte meis. Dink: Arme sem. Hopelijk knapt die snel op!~ Roos: Slaapkopppies! Jeetje al 5x afgezegd. Shame on you! Was het wel gezellig. Wat een kanjer is die Kay ook. Makkelijk kind heb je. Nou ik ga romina wakker maken voor de fles en dan zelf ook me bedje induiken. Toedels!! (hihi).
Hiii meiden Pico het draaien komt van zelf, zal tegen Naomi zeggen hoe Belle dat moet doen! Wencke achhhh arme Hessel! Is hij wat opgeknapt? Succes morgen met de prikjes! Dan is hij er voor een korte tijd weer even vanaf! Beterschaps knuffel voor Hessel van Naomi ( en mij)! *kolven was niet wennen omdat ik vrij vroeg kolfden geloof met 3 weken al. Roos nou indd als ze maar drinken! Het maakt Naomi overgens niet uit waar of hoe het drinken in d'r mond komt als ze het maar krijgt! Zo dat doet kay goed! Zo hard vooruit komen doet ze nog niet hier! Wat ze vooruit komt is hooguit 2 à 3 cm! Soms gaan de ontwikkelingen wel snel hor ze worden zo snel groot. Wat super dat kay zo geslapen heeft bij opa en oma! 3,5 mnd en dan nog kraamvisite wel wat laAt maar ach beter laat Dan nooit toch. Stelletje slapers zijn jullie heerlijk zeg! Haha nog voorkeur met eten ook! Ben benieuwd hoe Naomi al die hapjes vind straks! Was het gezellig met je vriendin? Maartje hoe ging de fles? *knuff* voor jou meis! Je kan het hoe moeilijk het ook is! ❤ Dink fijn dat je gepraat hebt met je pa hopelijk draait je moeder snel bij! Spannend een tandje! Ego naar bed was een ramp huilen huilen huilen. Sliep madam net knalt de woonkamer deur met een noodgang dicht door de wind. Naomi helemaal over de toeren! Gelukkig slaapt ze nu. Oppasschrift helemaal bij gewerkt hoop dat het morgen goed gaat. Me ma heeft af en toe wilde plannen wat ze allemaal wilt doen. Hier heen daar heen dit doen dat doen blablabla... Probeer het te remmen maar soms gaat het bij hun het ene oor in andere oor uit...... Grrrrrr Maar ben allang blij dat de opa's en oma's zo graag willen oppassen scheelt een hoop Kdv centjes aangezien wij amper wat terug ervoor zouden krijgen volgens de berekeningen die we wel eens gemaakt hebben. Date tot hoelaat willen jullie dat doen? Want ik werk tot half 12 de 9e kan daarna gewoon komen. Ligt er wel aan tot hoelaat er wat gepland word. Welterusten lieverds! Dikke kus en knuffels voor iedereen!
Ahhh, dus wel augustus. We gaan er gewoon voor zorgen dat er rekening mee gehouden wordt dat jullie kunnen komen en niet slechts voor n half uurtje . Doelde met kolven meer op het kolven in een vreemde omgeving, ver van het ukje vandaan . Ja, jij was direct goed op dreef in het begin, ook superhoge productie, dat haal ik echt niet met kolven . Succes morgen meissie, hoop dat je papa en mama geen fratsen uithalen hihi onder het motto 'komt wel goed' . Ach, jij bent ook groot geworden, dus het zal wel loslopen allemaal. Hopelijk gebruiken ze je schriftje als leidraad . Hessel leefde trouwens alweer helemaal op . Krijg je met zo'n lekkere knuffel. Duo, lekker nog even kroelen met de kleine meid en slaap lekker ook . X
Tussenstand 30 ml en een hoop gekrijs verder. Een goed doorzettingsvermogen van opa en oma en heel wat tranen van mama.
Schmidt... Doorzettingsvermogen vergt een hoop energie! Maar komt vast goed... 30 is niet veel maar iig iets! Hoop dat alexander het op gaat pakken! Dikke knuff! Hier ondertussen al 1,5 uur aan t wachten op mijn date met klaasvaak!
@wencke, bah oesters...!! simones is wel ordinair lekker!! Mjammie! Klaasvaak laat op zich wachten! Ik heb dit nooit! Lig inmiddels al zolang te wachten dat ik al honger heb! En naast me ligt er een een heel bos door te zagen en door de babyfoon hoor ik ook zacht gesnurk! Lucky me.....
Goedemorgen meiden! Maartje, dikke knuffel meid! Ik hoop dat afgelopen nacht goed is gegaan. Roos, heeft het slaapzand van Klaas Vaak je alsnog weten te bereiken, of ben je inmiddels ene halve zombie ? Niets zo irritant als niet kunnen slapen. Hier een lekker druk dagje. Eerst naar het KDV voor het officiele kennismakingsgesprek, daarna kraamvisite (jep, ook hier nog steeds :S). Vervolgens heb ik een date bij het CB waar ik dan maar incl visite heen ga en op het begin van de avond mijn eerste echte rijles (vorige keer was intake). Wordt een grote gezelligheid. Fijne dag meiden!
sjee wencke, lekker druk dus... half 3 kwam klaasvaak aangehobbeld... tot 7 uur.. toen kwam kay om de hoek! fijne dag en geef lieve hessel maar een dikke kus van me, alvast voor de rottige prikjes!!
Suzanne: Veeel plezier vandaag met je drukke dagje. En veel succes met hessel zn prikjes! Flieentje: Succes vandaag met naomie naar oma en opa brengen. Hopelijk houden ze een beetje rekening met jou wensen. Hier een goede nacht gehad. Half 11 wakker gemaakt voor flesje en vanmorgen kwart voor 7 kwam ze weer.