April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Super grappig dat jullie zo dichtbij wonen waar zij woont!
    Me zusje woont waar de tram stopt in de Edison. Er zit volgens mij een Surinaams hapjes winkeltje in hun rijtje.

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat gaat het snel. Alexander ligt lekker te slapen (in de avond is het altijd de vraag voor hoe lang) en ik zot lekker buiten op mijn tel. dus werk weer even pagina voor pagina

@duo, heerlijk zo'n slaapkoppie

@roos, weet dat ik dit zeg om even lekker te stangen dus niet boos worden :p. Maar jij kan er lekker op tijd in 's-avonds en kan lekker heel de nacht slapen ;). Ik heb over 2,5 week gebroken nachten en helemaal geen rustmoment meer ;). Maar ik snap je ;)

@femm, fijn om weer iets van je te horen. Dijn on te horen dat Olaf het zo goed doet en iedereen met hem wegloopt. Ennum ja, 2 is zo'n lekkere ondeugende leeftijd. Knap hoor van het potje. Ik hoop je volgende week te zien.

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmmm, begint er 1 te jengelen. Even afwachten of dit overgaat in hard gesnik ;). Ondertussen schrijf ik verder (ja Olivier was vroeg thuis maar weer de hort op Grrr)

Deze pagina gaat zo te zien alleen over onze date ;). Jaja, ik heb mijn ouders gevraagd of het midweekje weg door zou gaan (was niks gepland, maar was eerst wel de bedoeling voordat bleek dat ik zoveel naar Luxemburg kon komen). Dit gaat dan ook niet door, dus kan ik mee op date! Ieder nadeel heeft zijn voordeel ;).
    Ik ben gewoont van het begin af aan van de partij en ik rijd voor ons de spits terug, want het is een flink eind rijden. Bij wie maakt mij niet uit. Ik denk wel dat het prettig is om bij iemand te beginnen en bij mooi weer idd een lekkere wandeling te maken en te eindigen op het strand. En dat met vrolijke of krijsende baby's maakt niet uit. Denk dat we sowieso bekijks trekken ;). Ik heb er zin in!!!!

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ego, vandaag was wel ok ;). Ben vanochtend eerst bij het bv café geweest. Dit was erg gezellig en ook fijn dat iedereen begreep dat ik ging stoppen. Toen ik weg ging zeiden ze met een lach, je bent ook welkom met de fles hoor ;). Helaas kan ik nog maar 2x. In de middag ben ik met mijn moeder (het is weer bijgelegd, had een schema gestuurd en duidelijk vermeld dat dit onze keuze is, maar hun zagen ook wel wat in het schema wat fijn is) maar de Makro geweest om even in de uitverkoop kleertjes te kopen voor Alexader. Heb maatje 74 maar aangeschaft, want hier is hij al bijna aan toe (paar weekjes). Eenmaal thuis wilde ik een half uurtje plat, Alexander lag al een poos in de maxicosi te slapen. Ik ben ook plat gegaan, maar op het moment dat ik wegdoezelde gooide in van de katten een vaas kapot :(. Alexander gaf geen krimp. Daarna ben ik maar eens kleertjes gaan uitzoeken.

@dles, hebben tip gekregen om een speen bij me te dragen zodat mijn geur erin trekt, dus heb nu een speen tussen mijn bj. Blij dat ik nu een mega boezem heb voor mijn doen (deze zal ik gaan missen).

Oja, Alexander gilde vanochtend weer tijdens het drinken en met alles wat er nu speelt heb ik besloten de kinderarts te bellen of ik eerder kan komen. Morgen kan ok al terecht (9.00u :(). Niet alleen het gehuil, maar ook zijn ontlasting baart mij zorgen. Hij poept 1x per 2 dgn. dit mag officieel, maar heel anders dan anders hier. Nu heeft hij al ruim 48 uur niet gepoept en een stinkwinden. En het ergste is nog dat zijn ontlasting klinkkla schuim is. We zullen morgen wel horen hoe of wat.

@katten, ik heb iemand gebeld of zij een adres weet voor 1 of beide katten. M.n. 1 sproeit momenteel regelmatig en schiet steeds naar boven. Vooral het eerste kunnen we niet hebben.aar hij gaat alleen weg wanneer wij een goed adresje vinden.

Ik ga mi maar eens boven kijken. Het ging even weer harder, maar het is nu weer stil.

5. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Goedenavond meiden!

Gewoon volgende week al, leuk! Ben zo benieuwd naar iedereen en naar alle mooie lieve ukkies :D Inderdaad zullen we genoeg bekijks krijgen. Ben het wel met Maartje eens dat het inderdaad wel handig is om eerst te verzamelen aangezien ik helemaal niet bekend ben in de omgeving. (dat is dan wel iets waar ik tegenop zie)

Eef, wat ideaal een schommelstoeltje! Elektrisch :p? Leuk dat je met de lunch gezellig aanschuift :D Ferron krijgt nu nog 4 flesjes. 3x180ml+6 en 1x180ml+6+3 schepjes pap. En dan nog een groentehap :) Naomi krijgt der avondfles toch ook fv?

Grappig meiden dat jullie zo bij elkaar in de buurt wonen en dan ook nog het zusje van eef, wat kan de wereld toch klein zijn he ;)

Maartje, ik hoop heel hard met je mee dat Alexander het dan net zo als Ferron het doorheeft dat mama weer moet werken dat het tijd is voor doorslapen ;) Echter word ons kleine neefje bijna 1 en die komt heerlijk nog om 4 uur pff!:$ Superleuk dat je ook kunt komen! Joepie :D Inderdaad ieder nadeel heeft zijn voordeel! Heb je vandaag nog flesjes geprobeerd te geven, zo ja hoe ging het?

@ego, Ferron had vandaag een ik-wil-niet-spelen-dagje hihi. Vanmorgen hadden we me buuf op visite met der 2 kids. Eentje van 2 en eentje van 1 maand, pff die van 2 is toch een barrel, die wilde even al Ferron zijn speelgoed gaan slopen, grr! Misschien dat Ferron daarom niet meer wilde spelen haha! Nu zit ie lekker aan zijn fles bij vl en kan daarna lekker naar bed! Morgen gaat ie weer naar me schoonmoeder (joepie.....:(, hopelijk valt het deze keer mee)

Fijne avond nog meiden!

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Maartje, fijn dat jullie een goede dag hadden :) Lief dat je evengoed nog welkom bent bij de bvclub hihi ;) Goede tip inderdaad, dat word ook geadviseerd met knuffeltjes dus klinkt heel logisch met een speen ook :) Wat goed dat je zo snel terecht kunt bij de KA. Hopelijk weet die snel meer en gaat het beter, hier hebben we ook wel schuimpoep gehad maar nu al een hele tijd niet meer. Arme Alexander! En jeetje maat 74 alweer!!! Ik ben net 62 aan het aanschaffen haha! Wat balen van je kat zeg! Wel jammer als ze weggaan :( Het is zo gezellig in huis. Maar zijn je katten niet geholpen dan? Omdat ie sproeit? Ik ga morgenochtend duimen voor jullie :)!

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey meiden,

We spreken inderdaad gewoon bij picco of mij thuis af. Wij regelen dat jullie niet verhongeren (lekkers en lunch). Als onze buikjes vol zitten gaan we pas op pad, dus dat komt goed.

Picco en ik gaan morgen dus koffie drinken en bespreken dan wel even hoe en wat. Daarna pb-en we jullie het adres.

X

8. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Lieve meiden wat gaan we snel.

ALARM. Hier even een ego bericht omdat ik alles wel lees, maar het gaat te snel om overal op te reageren.

@ ouders, ben nog steeds bezig alles te laten bezinken. Ik denk dat ik vrijdag even ga praten. Als we allemaal wat water bij de wijn doen moeten we er toch uitkomen lijkt mij.

@ last van ??? Ik wilde bij de assistent van de ha informeren over hoelang ik hem s avonds met paracetamol naar bed mag, nu moeten we morgenochtend langs omdat in hun systeem staat dat hij maandag een hersenschudding had :$ . Hij had zich gestoten bij SM dus ze was uit voorzorg met hem naar de ha gegaan en daar hebben ze hem gecheckt en zeiden ze niets aan de hand. En nu ineens hebben ze het over hersenschudding. Schrok me de rambam :eek: . Dus ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Zal wel meevallen denk ik.

@ Smelt . De eerste schaterlach is een feit. Ik kon wel janken van geluk zo lief. Krijg ze alleen niet uitgelokt helaas.

@ draaien. Zodra je hem los laat ligt hij op zijn buik. Hij slaapt ook constant op zijn buik, met zijn kont in de lucht :p

Bijgevoegde bestanden:

9. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Even heel snel, 9 augustus gaat waarschijnlijk wel lukken. Uitgebreide reactie enzo en waarom ik een tijdje afwezig was, volgt morgen als ik er tijd voor heb.

10. rsky

rsky Niet meer actief

Jeetje dink wat schrikken! Had je sm het wel gezegd tegen je?
    En lief dat draaien! Kay maakt nog geen enkele aanstalte.. Het enige wat die doet is op alle mogelijke manieren zijn vuist ( ja helemaal!!) in zijn mondje te krijgen... Hij maakt er een hele dagtaak van!

Rianne, als k ferron was zou k ook niet willen spelen! Hihi lekker ventje! En net pas 62? Kay gaat nu naar 68 merk ik... Al vind ik t lastig nu t zulk lekker weer is en hij alleen rompertjes bijna aan heeft!

Date klinkt gezlig! Heb er ook zin in!

Maartje, heel veel succes morgen, we denken aan je!

Liefs

11. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen!

Wencke echt super dat je het zo opneemt en regelt! Top meis!

Dink, een hersenschudding! Jeetje, snap dat je verbaasd was en neem aan ook wel schrok? Pff! Leuk schateren, inderdaad smelt je dan helemaal!
    Zo schattig hoe die ligt in zijn bedje, moppie!

Roos, ja denk nu 3 weken 62 Ferron heeft natuurlijk een inhaalslag te maken gezien waar hij vandaan komt en zijn start :). Heeft Kay nog steeds alleen een romper aan? Afgelopen dagen kon dat hier niet, zelfs lange broek aan gehad. :) Maar shoppen voor je ventje is altijd goed toch? ;)

Picco en Wencke veel plezier!!

Hier weer een goede nacht, heerlijk! Straks weer aan de arbeid en om 18:00 weekend hihi!!

fijne dag!

12. rsky

rsky Niet meer actief

Rianne... Ja qua temp buiten niet echt een succes maar hij is voornamelijk binnen geweest... Kay heeft het van zichzelf erg warm altijd en ik heb t niet voor mekaar gekregen de warmte uit huis te krijgen dus het is hier in huis nog steeds 25 graden :(
    En snap het indd wel van ferron! Maar t is zo'n lief schatje! Maakt het uit 62.... T gaat al snel zat!! Shoppen is altijd goed voor de kleine indd! Hihi
    Bijna weeeeekend!! Ik mag t hele weekend :(

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wencke en Picco: veel plezier samen

Dink: snap dat je je helemaal wezenloos geschrokken bent. Heftig hoor. Oh en dat schaterlachen geweldig he. Dan smelt je helemaal

Schmidt: he meis toch. Ook nog je katten wegdoen? lijkt me erg moeilijk voor jullie.
    Wel een goede tip om de speen de lichaamsgeur te laten overnemen. Maar pfff wat een hoop gedoe weer allemaal. Hoop dat de ka nog iets nuttigs te melden heeft. En fijn dat je zo snel terecht kunt.
    Hoop dat jullie snel in rustiger vaarwater komen. DAt heb je zeker verdiend

Kip: lekker werken vandaag. hopelijk hebben jullie airco

Ego: Voor de tweede nacht op rij heeft olaf doorgeslapen. Heerlijk. Nu hopen dat hij het vaker gaat doen. Hij heeft al een keer 4 nachten op rij gemaakt maar daarna kreeg hij zijn prikjes en was het weer iedere nacht kassa.
    Nu zijn beide kids naar het kdv. Heb ik even de tijd om bij te slapen, te strijken en mijn hobby uitoefenen. Fotografie

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  15. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Roos, oh vandaar! Ja dan blijft het inderdaad warm pff! Zweet Kay ook echt? Ferron heeft na zijn fles altijd helemaal natte haren haha!
    Het gaat zeker heel hard bij die ukkies pff! Ging gister een afspraak maken voor zijn halfjaarlijkse controle in het zh maar dat is gewoon in september al wahhh!! Ahh balen zeg dat je het hele weekend moet :(

Fem, lekker even bijtanken! En HOERAAA voor Olaf!! Lekker joh :D
    Wij hebben helaas geen airco dus lekker met de kindjes naar buiten en met water spelen ;) Leuk dat je hobby fotografie is :D Leuke foto's weer :D!

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  17. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Lieve meiden, ik ga even voor korte tijd off line. Mijn nichtje is gisteren in een nachtmerrie gekomen die je niemand toewenst. Ik beloof dat ik terug kom. Maar eerst het bericht een plekje geven.

Mijn nichtje was 35 weken zwanger, veel tests gehad, kindje had wat afwijkingen, maar zou allemaal goedkomen. Helaas was niets minder waar.
    Ze is gisteren bevallen, helaas mocht zij niet genieten van het moederschap.

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    O dink kippenvel echt waar. Pfff wat ontzettend heftig en zo unfair en onwerkelijk. snap dat je het even een plekje moet geven. Even geen woorden voor.

19. rsky

rsky Niet meer actief

Heel veel sterkte lieve dink! Vreselijk nieuws....

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Lieve dink sterkte denk aan je xx

Deel Deze Pagina