April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dink: veel sterkte voor jou en voor haar!! Wat erg!! :((

Sorry reageer niet op iedereen zit op iphone dan lukt het bijns niet...
    Inderdaad zo verschil baby net geboren en nu bijna 4mmd!!

Vandag lekker warm. Thuis is wel lekker verkoelend met alle ramen open. Belle zweet niet dat is voordeel.. Slaapt met lange mouw rompetje en dekentje... Maar nu voor buiten doe ik iets korts en licht

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dink, jeetje, kippenvel. Heel veel sterkte!

@ego, ik reageer later uitgebreider, maar even een verslag van de kinderarts. Alles ziet er goed uit. 8,9 kilo (oeps) en 68,5 of 69,5 cm (weet het niet precies). We hebben de overstap naar kunstvoeding doorgesproken en dat we idd uiteindelijk kinnen kijken welke voeding het beste voor Alexander is. Dit zal geen pepti zijn. Deze kan ik overigens in het begin wel gewoon gebruiken. Eerst uit de fles leren drinken. Eind augustus terug. Eerst was de bedoeling voor die tij te stoppen met de medicatie. Nu doen we dat nog maar even niet, zodat er gekeken kan worden naar het daadwerkelijk probleem. 1 DIN staat vast, hij heeft gevoeligere darmen dan gemiddeld.

3. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    #1103 flieentje, 1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
    Maartje opzich goed nieuws! Fijn dat er nu goed naar gekeken word!
    Wel zielig dat hij zulke gevoelige darmen heeft!

Fem wat heerlijk! Hopelijk gaat hij de nachten zo vol houden! Wat word Olaf groot!!

Picco en Wencke veel plezier!

Rianne wat goed weer een goeie nacht! Op naar de logende! Werkse meis!

Warmte Naomi heeft het net als kay van zichzelf ook al zo warm. En dat terwijl ik zelf een koukleum ben! Dat ze het snel warm heeft komt door d'r papa die heeft het ook altijd heet!

Wip/schommelstoel elektrisch met geluidjes valt helemaal in de smaak hier!
    Als ik met haar erna toe loopt begint ze al te lachen!

Romertje ik wilde bij de prenatal romertjes halen waar gaatjes in zitten leek me ideaal voor Naomi allemaal uitverkocht! Ga maar op internet neuzen.

Flesjes bv tijd hier tussen 08.00-09.00, tussen 12.00 - 13.00, 15.00, 17,00-18.00 en de laatste tussen 20.00-22.00 we proberen voor 21.00 gaan ze nog een uur rommelen voordat wij naar droogmalend gaan.

Ego, Naomi pakt sinds gister voor het eerst speelgoed en gaat het zitten te bewonderen!

Nou lieverds ik ga straks aan de avond arbeid. Zo flesje geven en dan gaat Naomi gezellig naar opa en oma!

4. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog teruglezen hoor maar kom er even niet aan toe.
    Kan me even niet concentreren omdat de kleine boven flink tekeer loopt te gaan. Niets is goed vandaag.
    Drinkt niet, slaapt niet, alleen maar gillen en huilen. Weet echt niet meer wat ik kan doen. Maar weer met alleen een beetje water na bed gedaan. 1 zo'n dag en je kan me al opvegen. Respect voor de dames die dit vaker hebben!

Pfff :(

5. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Lieve dink, jeetje wat een ontzettend naar bericht :( :( Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie brr :( dikke knuf

6. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Duo heeft ze last van de hitte?

7. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Goede zonnige morgen meiden! :)

Het word nu al weer aardig warm, heel veel succes met de warmste dag van het jaar, hopelijk houden de ukjes het goed voel en kunnen we allemaal voldoende verkoeling vinden :)

Fem, ja wat gaat het hard hè. Zeker als je dan foto's terug kijkt dan valt het pas op hoe snel de tijd is gegaan. Grappig dat jij die kaartjes hebt, had het al eens gelezen in een boekje hihi :)

Picco, wat heerlijk dat Belle niet zweet! Jeetje lange mouwen en dekentje hihi. Kan me bijna niet herinneren wanneer we voor het laatst lange mouwen aan hadden :)

Picco & Wencke, genoten gisteren :)? Alle voorbereidingen doorgesproken? hihi ;)

Maartje, wauwie 8,9 kilo alweer! Lekker binkie! Ik zie er dan ook zo naar uit om Alexander te ontmoeten, wat zal dat een verschil zijn met mijn ventje hihi. Wel redelijk nieuws, al vind ik het echt ontzettend sneu voor je mannetje dat hij zulke gevoelige darmpjes heeft :( Pepti vinden kinderen vaak heel vies, althans dat hoor ik van mensen om mij heen die het gebruikten. De ka stond dus wel achter je keuze om te stoppen met bv? Hoe gaat het met het flesje? Fijn dat jullie gewoon de medicatie nog kunnen gebruiken :)

Eef, rompertjes met gaatjes? Nog nooit van gehoord, klinkt wel super inderdaad voor die warme kindjes! Wat leuk dat Naomi nu ook echt speelgoed gaat pakken, schattig hè? :D Viel het werken weer mee?

Duo, oh wat lastig zeg :( Zeker als ze ook niet wil drinken en dan nog met dit warme weer, wat vervelend! Hoop dat ze vandaag weer een betere dag heeft!

@ego, weer heerlijk weekend na een horrorweek op mijn werk pff! Volgende week word ook nog een rare week en daarna komen in ieder geval de collega's weer terug dat haalt iets van de onrust weg :) Vandaag gaan we lekker veel in het badje zitten, zwemles voor Ferron haha :p Als we hem op zijn buik in het water leggen is het namelijk net zo'n hondje haha!

Fijne dag meiden!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @eef, leuk hè, die ontwikkelingen.

@duo, balen. Hopelijk is het uiteindelijk toch nog wat beter gegaan. En anders hopen dat het vandaag beter gaat. Op een gegeven moment weet je het niet meer en dan is er nog maar 1 optie, met pijn in het hart, maar wegleggen.

@rianne, heerlijk dat je weekend hebt. Snap dat je niet kunt wachten tot je collega's weer terug van vakantie zijn. Vervelend dat het allemaal zo slecht georganiseerd is. Is het een grote organisatie waar jij voor werkt? Ik kan ook niet wachten om de verschillen te zien met die reus hier.

@ego, heb geloof ik maar 2,5 uur geslapen. Ml was pas om 23.00u thuis. Grrr. En wilde toch nog even hoi zeggen. Dan wil hij tot rust komen voor hij gaat slapen en dat houdt in tv kijken op bed :(. Ik lag vannacht echt in mijn bed te denken, wat nu. Ik ga dit niet trekken. Ml is van de 5 avonden misschien 1 soms 2 avonden op een schappelijke tijd terug. En dan is ie binnen gooit ie vanalles neer en ruimt de helft maar op. Wanneer hij met water bezig is geweest is alles zeik nat. Ga zo maar door. Hij had geluk dat ik vanochtend weer rustig was en ik ook, anders denk ik dat ik dingen gezegd had welke te ver gaan, want aan de andere kant hij doet zo zijn best. Gister heeft het ook echt tegen gezeten met zijn werk, maar daartegenover was hij de avond ervoor vroeg thuis waarop hij nog eens 150 km heen en 150 km terug gaat rijden voor zijn bus. Ben bang dat ik eerdaags zo knap dat ik hem kwijt ben.

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oja, beetje te ego want mijn grootste schat is er ook nog. Al 2 slechte nachten achter elkaar. 2x 4u. Drinken uit te fles verloopt moeizaam. Steeds beetje bij beetje en ik maak er een spelletje van. Moet er wel veel voor kolven, want moet ook steeds een voorraad opbouwen. Gelukkig is het vanochtend wel gelukt iets bij hem binnen te krijgen.

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @weer, succes allemaal maar weer met de hitte. Ik kan wanneer de zon schijnt normaliter niet binnen zitten, maar moet aan Alexander denken.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    @gisteren met Wencke
    hebben we lekker icecappuchino gedronken en veel gepraat. Hesseltje en Belletje vonden het leuk samen, wisselden steeds met huilbeurten dus dat ging goed haha. Daarna nog geschopt in kinderwinkel: voor Belle (alweer) paar kleertje gekocht geloof ik maat 86 en wilde bijna 92 halen maat toen de verkoopster zei dat het 2 jaar oud is kind dacht ik dat het al te ver gaat haha. Hessel van mamma heeft een erg mooie speendoekje gekregen in leuke kleur!
    Was erg warm en baby's zweten erg in kinderwagen of op handen.

@schimidt
    Lijkt mij lastig en vermoeiend voor jou om het allemaal allen te doen en voor je man lijkt het mij zwaar irritant om zo veel te rijden voor werk. jammer dat het niet anders dan kan :(
    Misschien kan je met hem praten over dat als hij gelijk opruimt na zichzelf heb je dan minder werk te doen?

Hier wordt het altijd opgeruimd en schoongemaakt dan heb ik minder werk te doen dus. kleine moeite voor mijn man. Ik ruimt het huis ook op overzichtelijk keuken, kleding, kussens op bank, vaatwas etc ook vlak voordat we naar bed gaan dan wordt ik wakker in schone huis en dat is fijn. Ik ben ook erg dwangmatig met opruimen ik hou niet van als spullen niet liggen op hun plekken, kan erg boos worden van sokken die op de grond liggen terwijl ze in de wasmand behoren...

@9 augustus: we hebben met Wencke afgesproken dat we bij mijn thuis verzamelen. Dat is dan wat handiger qua hondje en naar het strand lopen ook dichterbij. Ook heb ik thuis lekkere cappuchino voor liefhebbers :)
    Wencke haalt wat lekkers bij de bakker en ik haal wat brood en beleg zodat we kunnen lunchen.
    Wie komt, laat het weten dan stuur ik naar die personen een PB met adres en tel. nummer en routebeschrijving. Het is portiek woning met 2 trappen, dus als je met de auto komt laat kinderwagen in auto liggen. Neem je baby op handen of in maxicosi mee. Bel dan ervoor als je hulp nodig hebt!

Nou dat was het!
    veel plezier vandaag als jullie iets leuks gaan doen!
    Wencke is heel dag aan het golfen :)

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ha lieverds!

Wat warmpjes he!

Rianne fijn he die vakantie tijd dat iedereen weg is! Hier precies het zelfde! Gelukkig komt meer dan de helft hier ook al weer terug!

Duo verveled zeg dat ze nu niet wilt drinken! Sprongetje misschien? Hopelijk wilt ze wel iets drinken met dit warme weer!

Maartje wat een rot situatie zeg! Kan me voorstellen door alles dat je je zo denkt en voelt! Je moet niks op je hart laten liggen! Als je ergens mee zit of tege aa loopt met ml moet je hem da zeggen! Hoe moeilijk het soms is! Je bent geen robot die alles kan opkroppen! Lucht je hart af en toe dat doet (bij mij) wonderen, (meestal)!
    Je bent een top meid en het komt vast goed al duurt het helaas even een tijdje!
    Fijn dat Alex een klein beetje drinkt beter iets dan niets!
    Denk aan je meis dikke knuff

Picco haha shoppen heerlijk he! Ik heb ook flink geshopt al voor maatje 74!!!
    Jullie date van gister klinkt als erg gezellig!

date ik ga proberen te komen! Heb bedacht om tot 11uur te werken geen pauze te nemen scheelt weer een half uurtje. Kan ik eerder naar jullie. Zit denk alleen dan wel met kolven.....

Wencke veel golfplezier!

Succes met de warmte!

Ik ga me zwembadje verversen en even een snoekduik nemen.

Fijne warme dag!

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #1113 piccolina, 2 aug 2013
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
    filieentje: je mag van mij hier kolven als je wil of borst geven hihi :))
    kijk maar wat je wil

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    wie komt of van plan bent te komen PB mij dan stuur ik info door

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik leg hem zelf overal aan ;) (nog wel)

16. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Romina is vandaag bij me schoonouders geweest en blijft daar vannacht overnachten. VL en ik waren vandaag naar rotterdam om voor een auto te kijken. Helaas was de rit voor niets want we kregen niet hetgeen wat we voor onze auto wilde. (inruil).
    Dus zonder nieuwe auto weer terug naar Hoorn.
    Zoektocht gaat gewoon door.

We zouden eigenlijk vanavond even de deur uitgaan nog, maar vl is in slaap gevallen dus denk lekker betijds erin en heerlijk uitslapen morgen.

Ik hoorde van me sm dat ze het goed gedaan had vandaag. Was vrolijk, dus vandaag minder last van de hitte dan gister gelukkig.
    Ze adviseerde me ook om diksap aan te schaffen. Iemand hier bekend mee?

Dink: Jeetje wat erg :(.

Kipje: Gelukkig betere tijden in het vooruitzicht :)

Picco: Lekker dagje gehad dus gister. Goedzo!

Schmidt: Snap dat je het soms echt gehad hebt. Maar ws wilt je man ook liever bij jullie thuis zijn. Ik hoop voor jullie dat het snel veranderd en jullie lekker samen van de kleine kunnen genieten. Heb je ook meer steun...

Flieentje: Was badje lekker?
    Nee denk geen sprongetje. Denk gewoon het warme weer.
    Al heb ik wel gemerkt dat ze nu ong sinds een week overdagd bijna niet meer slaapt. Ja hazenslaapjes van een half uurtje, 3 kwartier. Best wel vermoeiend hahaha.

17. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey meiden,

Ik kom er gewoonweg niet aan toe om even lekker te gaan zitten, bij te lezen en te reageren. Hopelijk zondagavond weer en anders maandag.

Zoals Picco al aangaf spreken we vrijdag af bij haar thuis. Heb er zo veel zin in!! Ben zo benieuwd naar iedereen en alle ukjes :). Het was ook zo gezellig met Picco en Belle :).

Chantal, Fem, leuk dat jullie er waarschijnlijk ook bij zijn.

Hopelijk hebben alle ukjes zich goed gehouden in de hitte. Hessel wilde niet slapen, maar bleef desalniettemin verbazingwekkend vrolijk. Gelukkig maar, want hij is vandaag, morgen en overmorgen lekker bij oma en om dan continu een sjaggo ukje te hebben lijkt me ook niets.
    Golfen was ondanks de hitte superleuk! Geslaagd voor het theorie deel en goede ballen geslagen op de driving range.

Slaap lekker meiden.

Kus

18. rsky

rsky Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

alle baby's de warmte overleefd gister?

@rianne, wat een rot situatie op je werk! wel fijn dat volgende week weer collega's terug komen, scheelt weer iets iig!

@duo.. jammer van de auto.. Voor niks gereden.. Fijn dat Romina het zo goed doet bij je schoonouders... Vinden ze vast super gezellig! en zo kan jij even relaxen :) Lekker op tijd naar bed gegaan?

@Wencke, Yihaaaa!! gefeliciteerd met je theorie ;) fijn dat praktijk ook goed ging en het belangrijkste natuurlijk dat Hessel zo lief was voor je schoonouders... :) (had natuurlijk niet anders verwacht van dat schatje)

@flientje, super leuk dat je ook komt!! en bv/kolfen... Als je het niet erg vind kan het toch gewoon bij ons... denk niet dat wij er raar van op kijken ;)

@picco... Ik hou ook wel van een opgeruimd huis, maar soms laat ik het ook gewoon de boel de boel even hoor... ;) en het grootste nadeel aan Roos-zijn is dat ik bijna nooit wat terug leg op de goede plek zodat ik en vl altijd alles zoeken hihi...

@schmidt, hoe gaat het nu? las dat die wel weer iets binnen kreeg! elk beetje is een vooruitgang lijkt me!
    Wat betreft ml... De tv had ik zelf uitgezet ;) dan gaat die maar beneden kijken... Vl hier had altijd de neiging als die uit de kroeg kwam om een zak chips nog leeg te eten in bed (sowieso al een hekel aan kruimels in me bed) en dan liefst ook nog de tv snoeihard, nou dat was die snel afgeleerd kan ik je vertellen!
    Haal af en toe ff diep adem, tel tot 10.. Neem aan dat het niet je bedoeling is dingen te gaan zeggen die hem kwetsen of waar je hem mee kwijtraakt... want de rest al zei, neem aan dat hij het niet expres doet en graag bij jullie is...

@ego...kay is net opgehaald, en ik ga zo weer werken... Vandaag nog, morgen nog en dan gelukkig weer 2 hele dagen kunnen genieten van me kleine mannetje.. mis het echt hoor :(
    maar goed! er moet gewerkt worden ;)
    hier gister weinig gedaan, kay sliep super veel, en heeft zich prima (slapend) vermaakt de eerste ochtend alleen met papa!
    mijn telefoon is 500 x gegaan maar goed, alles ging goed hihi...

meiden fijne dag, jullie nog leuke plannen dit weekend?

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Eef, nog lekker gezwommen?

@rianne, heeft Ferron ook weer lekker genoten van het spetteren?

@wencke, succes en veel plezier!

@duo, fijn dat de kleine het goed gedaan heeft. Wel jammer van de auto. En zijn jullie uiteindelijk toch nog weg geweest of hebben jullie gewoon lekker bijgeslapen?

@roos, fijn dat de papadag zo goed verlopen is. Komisch, al dat gebel. Vooral in het eerste jaar zijn het toch vaak de moeders die hun kind het beste kennen 😉. Begrijpelijk dat je Kay zo mist. Ik probeer hier de gedachten dat ik over 2 weken weer moet beginnen met werken ook heel ver weg te stoppen. Betreffende de tv. Dit laat ik over 2 wkn ook echt niet meer gebeuren. Dan heb ik helemaal mijn slaap hard nodig en ik wil Alexander de laatsteavondvoeding zonder tv op de achtergrond geven.

@ego, gister ook even gepoedeld met Alexander in de achtertuin. Verder gekeken naar hoe de kinderwagen verbouwd moet worden naar liggende buggy. Alexander begint langzaamaan echt te groot te worden voor de kinderwagen. Ml was lekker op tijd thuis :), en we hebben gebarbecued. Ik weet ook wel dat ml zijn best doet, maar soms kan het ook echt anders. Hij stapt nl wel heel makkelijk in de auto om nl door te crossen.

@weekend, vanmiddag een high thee met 2 vriendinnen en Alexander.

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vergeet ik weer de belangrijke gedeelten. Alexander heeft na het overslaan van weer een voeding uiteindelijk uit een flesje gedronken. Deze ochtend drinkt hij hier weer nIet uit dus zal eerdaags moeten doorhalen hmmmzz. Maar het gaat lukken. Nog iets belangrijks hij heeft ruim 7 uur geslapen. Yes, eindelijk weer een keer

Deel Deze Pagina