Fijn dat met iedereen goed gaat! Vandag hier in Den Haag lekker warme windje! Heerlijk!! Net van bootcamp musmasters op het strand gekomen. Erg pittig maar onwijs leuk. Volgende week moetrn we extra schoenen en kleding meenemen want gaan vies en nat worden 8/ Uurtje rust dan ga ik halvefinale toernooi spelen. Schoonouders op bezoek nu ook. Morgen ochtend nof laatste kraamvisite haha en dan nog andere toernooi of als ik win finale dee week toernooi.. Druk dus... Dacht ook bbq vandaag bij beste vrienden doen even kijken of ze het nog willen hihi ) Fijne weekend allemaal!!
Hey meiden, Maartje, ik werk inderdaad bij een grote organisatie. Grootste kinderopvangorganisatie van Nederland, nu zo'n 1,5 jaar terug zijn we gefuseerd en meestal zitten er weer haken en ogen aan een fusie zo ook aan deze. Daardoor is er dus ook een reorganisatie geweest en zijn er 700 medewerkers ontslagen. Wat vervelend zo de situatie met ml. Kan jou ook wel begrijpen, je wilt gewoon dat hij er is voor jou en zeker voor Alexander. Snap heel goed dat je daar dan helemaal klaar mee kunt zijn! Vorige week had vl hier iedere keer onder het eten een uitruk en daar was ik al helemaal klaar mee en jij zit er al maanden in Dikke knuffel meis! Wel fijn dat hij gister op tijd was en jullie konden barbecueën Wij hebben heerlijk gebadderd gister, hij vindt het zo geweldig hihi Jullie dus ook lekker afgekoeld Ja geloof graag dat de wagenbak voor Alexander al krapjes wordt. Hopelijk lukt het om hem een beetje liggend te krijgen En echt geniet deze 2 weken van je mannetje want voor je het weet zit je weer in het werkende leventje, en ook dat went weer snel. Wat goed dat hij toch wat gedronken had, het is een begin in ieder geval Veel plezier met de high tea!! Picco, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad, en nog lekker geshopt niet verkeerd Ik zal je straks een pb sturen want ik kom wel Alleen even een vraagje, als ik de reiswieg niet mee kan nemen zit ik wel met zijn slaapje dus dat moeten we dan maar even bekijken, denk dat wel meer meiden daar mee zitten. Want om die kleine nou op schoot te laten slapen vind ik niet zo'n succes Top dat jullie het samen regelen! En fijn dat we bij jou thuis welkom zijn Knap hoor die bootcamp! Ik doe het je niet na hihi, al klinkt het wel geweldig. Veel succes vandaag, hopelijk win je! Eef, fijn dat bij jullie ook iedereen weer terug komt Komende week is bij ons nog drama maar daarna word het beter Heb je lekker gezwommen? Naomi ook weer genoten? Wauw en geen pauze willen nemen, bikkel! Duo, wat jammer dat het niks werd met de auto. Wel fijn dat Romina het zo goed deed. Wel jammer dat jullie uiteindelijk niks meer gedaan hebben maar een avondje rustig aan doen en uitslapen is ook heerlijk hè? Heb je dan niet dat je evengoed vroeg wakker word? Wencke, top dat je theorie binnen is Goed bezig!! Fijn dat de praktijk ook al lekker ging. Wel een beetje uit te houden in de warmte? Gelukkig vandaag even wat minder warm En wat een toppertje is Hessel ook hè.. ondanks weinig slaap gewoon gezellig blijven! Roos, heel veel succes met je werkweekend Snap heel goed dat je je mannetje mist! Is ook gek, na al die maanden samen nu opeens weer aan het werk, hopelijk vliegt de tijd en kun je snel weer lekker knuffelen Hahaha hilarisch dat je telefoon wel 500x ging @ego, hier alles weer prima Vanmorgen waren we lekker naar het zwembad met zn drietjes! Wat vond Ferron het geweldig! Voor zijn gevoel zwom hij het hele zwembad door (oftewel als een hondje trappelend door het water) Er was nog een kindje van zijn leeftijd die vond Ferron erg interessant, Ferron boeide het echter helemaal niets haha! Verder nog weinig plannen, we zien het wel Fijn weekend meiden! x
@kipje @afspraK Jullie kunnen reiswieg meenemen natuurlijk en op bed in slaapkamer leggen voor slapen geen probleem. Ik bedoelde onderstel laten in auto. Ik weet niet of ze gaan slapen in reiswieg thuis ben benieuwd Heb hier extra ledikant en box voor twee babys als nodig. Belle heeft wiegje nog... Zelf slaapt Belle tussen 10.00-11.30 dan tot 13.00 niet. En om 13.00 krijgt ze flesje. Ik stel voor dat als baby slaapt bij aankomt in auto dan gewoon in Maxicosi naar boven en reiswieg als je wil. Als hij wakker in dan kan je hem en reiswieg meenemen. Bel anders als het te zwaar is. Maat kijk maar wat je het zelf het beste vind maakt mij niet uit.
Suzanne: Jeeej geslaagd voor theorie. super. goedzo van hessel Roos: Haha grappig he. Dan missen onze mannen ons op zulke momenten wel he Schmidt: Hoe was de high tea? Alexander beetje vrolijk. Fijn meid, dat alexander het toch allemaal zo goed oppakt! Picco: Wow ik doe het je niet na. Je bent wel sportief zeg! Veel succes morge met je toernooi en hoop dat je wint zodat je na de finale kan Hoelaat moeten we duimen draaien? KIpje: Hhahaahah een trappelend hondje Gweldig. Ik zou laatst ook naar het zwembad gaan voor het eerst, maar is er nog niet van gekomen haha. Ben vandaag weer voor badpak wezen kijken maar kon niets leuks vinden. Grrr. Volgende week toch nog maar een x kijken want als ik al jullie verhalen lees wil ik toch ook echt een x gaan zwemmen met romy Ego: Jeeeej we hebben vandaag een auto gekocht. Helemaal in Twello! Pfff. Maar het is gelukt. Ben helemaal blij. Daana meteen romy opgehaald want die werd het wel een beetje zat bij opa en oma. Vl en ik lagen er gister vroeg in en dat is maar goed ook, anders waren we vast te laat wakker geworden en hadden we de autro vandaag niet gehaald.
Effe ego bericht: poeh, ben kapot, maar trots op mijzelf dat ik het volgehouden heb. Voor de High thee die zeer geslaagd was heeft Alexander on 12.30u nog gedronken. Hierna heb ik steeds weer op nieuw een flesje aangeboden. 9 uur verder, 2x kolven en een kolf die tijdelijk niet goed werkt verder heeft ie 65 ml uit de fles gedronken. Nu mag ie gewoon weer aan de borst. Ik weet niet of ik dit dagen ga volhouden. Ik zou nu niet verder kunnen zonder hem de borst te geven want dan zou ik gek worden. Moeilijk om een wisselend huilend en vrolijk kind te ziende eigenlijk wil (moet) eten. *zucht* maar wel een schouderklopje voor mijzelf.
@duo bleek dat het kwartfinale was dus ik heb gebootcampt om 09.30 daarna kwartfinale om 13.00 gehad en dan nog om 18.00 halvefinale. Alles gewonnen ondanks heftige windstoten... Morgen finale spelen om 14.30. Ben nu echt kapot benen doen pijn en sinds krizersnede bij erg lange benen belastingen heb ik ook pijn tussen mijn benen. Geen iedee wat het is maar het is een soort spierpijn geen iedee. Volgende dag meestal over.
schmidt: Goedzo!! Snap dat moeilijk is om een zielige alexander te zien Maar goedzo). Picco: Knap van je! Ik zal voor je duimen morgen. Zo me sm zei al dat Romina erg slecht dronk, maar idd! Probeerde dr net wakker te maken voor dr laatste fles, maar er is geen 1 slok naarbinnen gegaan. Heb dr maar weer in bed gelegd en binnen 1 minuut was ze weer weg. Heb altijd het idee dat ze bij me sm nooit slaapt overdags dus dat ze gewoon te moe is om te drinken. Maar goed. Ik zal wel zien hoelaat ze gaat komen vannacht. Nu zelf ook naar bedje, want morgen weer een drukke dag. Gaan met me schoonzussen naar sprookjesbos hier in enkhuizen en daarna naar me schoonzus huis. Ben benieuwd of romy zo'n dag een beetje gaat trekken. Maar goed, anders zijn we zo weer thuis. De eerste dag dat romy dus hoorn uitkomt hahaha. Jeeej!
Duo: dankje en veel plezier in sprookjesbos! Schmidt: goed zo! Volhouden is lastig.. Had ik maar niet zo hongerige baby gehad haha hier echt elke 15min telt als ik het kan uitstellen.. Ze grijpt naar flesje elke keer met handjes als weken honger had en als ik sec flesje weghaal gelijk echt schreeuwen... Ik ga slapen mij man doet late fles en nacht fles gelukkig in weekenden kan ik altijd doorslapen begaalve dat hij het steeds vraagt om 05.00 hoeveel water is 5 schepjes.. Haha
Goedemorgen Picco, jeetje wat knap zeg! Snap dat je helemaal kapot was daarna pff! Heel veel succes vandaag, zal voor je duimen Komt Belle nog elke nacht voor voeding? Slaapt ze daarna meteen weer lekker door? Duo, fijn dat jullie geslaagd zijn voor een auto! Welke is het geworden? Hoe is de nacht uiteindelijk gegaan? Ohh wat leuk Sprookjeswonderland Wij reden er gister langs (gingen naar het zwembad in Enkhuizen) en toen zei ik al tegen vl, ik kan niet wachten tot Ferron oud genoeg is hihi! Super leuk, heel veel plezier! Jammer dat jullie laatst toch niet zijn gaan zwemmen, hier is het iedere keer genieten en hij vindt het steeds leuker worden hihi Maartje, wauw super!! Er gaat dus steeds een beetje meer in, knap hoor! Ook super van jouw doorzettingsvermogen, top meid! @ego, gisteravond ineens weer een heel deel van zijn voeding eruit gegooid, het is dus duidelijk dat de reflux nog steeds niet over is. Ook gaan de sperziebonen hier de deur uit. De eerste 5x at hij het gewoon, niet zo graag als worteltjes of broccoli maar hij at het. Gisteravond kreeg ik alle happen gewoon weer richting me hoofd en hij slikte mooi niks door, toen worteltjes voor hem gemaakt en zat meneertje heerlijk te smikkelen, boefje! Vandaag gaan we ook fruit geven, ben benieuwd! Meneertje bedacht vanmorgen dat 5:55 wel een mooie tijd was om wakker te worden, dus lekker tussen papa en mama in liggen spelen en het favoriete spelletjes, speen uitkwatten spelen haha! Fijne dag meiden, weer een lekker zonnetje
Rianne, wat een boef is Ferron toch met zijn sperziebonen! Ben benieuwd hoe het fruit gaat vandaag! Duo: veel plezier in het sprookjesbos, er gaat (letterlijk) een wereld open voor Romy dus, haha! Wat voor auto hebben jullie gekocht? Maartje, sterkte hoor met de fles, valt ook allemaal niet mee! Hopelijk heeft ie binnenkort de smaak echt te pakken! Wencke: gefeliciteerd met je theorie, ik heb nog nooit aal golf gedaan, maar zo te horen is het leuk! warmte/slapen: Daan slaapt gelukkig erg goed ondanks de warmte, alleen in luier of romper en dan in hele dunne slaapzak. Het blijft een echte buikslaper, in de wagen al rijdend valt ie nog wel in slaap op zijn rug, maar zodra we dan stil staan wordt ie wakker. Ach, het is niet anders! voeding: Daan krijgt sinds gisteren 4 flessen van 180+6, hij heeft het er gisteren goed op gedaan: 21.30 laatste fles, om 22.15 sliep hij en vanmorgen was hij om 08.00 wakker. Bijvoeding doen we vanaf 6 maanden, werd ons geadviseerd door de KA ivm zijn vroeggeboorte. werk: afgelopen week 2 dagen gewerkt, maandag overdag en woensdagavond. Eigenlijk wel erg leuk en ik ben ook wel blij met de afwisseling. Denk echt dat ik een leukere moeder ben als ik ook mijn 'eigen' leventje kan hebben naast het moederen. Komende week ook weer maandag en woensdag werken en het weekend, dus ben benieuwd hoe dat gaat. meeting gaat me niet lukken volgende week, maar ik neem aan dat de foto's wel geshowd gaan worden hier! Wie weet de volgende keer!
Duo: ze krijgt om 23.00 flesje dan slaapt ze tot 04.00 ogeweer soms paar keer wakker maar dan doe ik speentje erin en instoppen dan slaapt ze weer. On 04.00 flesje dan slaapt ze daarna gelujk en dan rond 08.30-09.00 pratend wakker voor aandacht.. Soms wordt ze om 07.00 wakker helpt niks in wieg dan leg ik haar op bed en slaap ze weer op haar zei tot 08.30... Beetje vermoeiend soms.. Ze krijg nu ook volle 29 schepjes. Is het raar om bijvoeding met pampoen beginnen ipv worteltjes? In winkel waren geen bio worteltjes.. En doen jullue echt worteltjes of kan ook winterpenen??
Even weer ego, ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ik het moet doen. Gister na 9 uur dus eindelijk gedronken.na de avondvoeding erg onrustig (moest 2 uur ervoor kolven). Iuteindelijk weer de fles gegeven. Deze wilde hij niet, na toch wat slokjes ging hij om. Net wilde hij de fles weer niet. Ik kan dit niet elke dag weer opnieuw. Voel dat dit niet goed is. Maar wat nou?
Schmidt: Kan je met kinderarts niet overleggen? Als het allegie is dan gewoon fv geven toch?? Geen pepti dan maat nutramigen bijv?? Of medicatie voor kraampjes?? Osteopaat al geweest maar hij verklaarde dat alles goed was toch? Hier gewonnen!! Heb nu zoveel tennis bonnen moet even iets bedenken te kopen maar kleding heb ik volle kast moet eerst wat kilotjes kwijt haha... Schoenen dan of zo of iets voor mijn man voor zijn badmington..
@picco, gefeliciteerd met de overwinning. De osteopaat kan Alexander juist niet helpen. En er wordt juist geadviseerd om hem eerst moedermelk aan te bieden, omdat dit bekent is. Even verder over het overgaan op de fles. De vrouw van mijn neef heeft veel kinderen gehad op de opvang die niet uit de fles wilde drinken. Zij zegt, 14 dagen, maar dan zitten de kinderen al daar. Ik als mama en hier thuis zal het niet gaan lukken. Ze weten maar al te goed hoe het werkt die kleine. De komende 2 wkn dus lekker spelen met een lepeltje met melk en de fles. Heel veel meer kan ik niet. Nog een x een voeding over laten slan bij weigering, etc. We wachten geduldig af. Al met al zit ik dadelijk uiteindelijk nog op de 6 mnd volledige borstvoeding .
Schmidt: maar als het niet werkt- moeder melk - dan lijk mij dat je iets anders moet gaan proberen. Je moet gewoon doen wat je zelf denk het beste is. Ikzelf snap gewoon niet waroom moedermelk als hij allergisch is of kan niet tegen iets door zijn maag en als hij moedermelk niet wil om die reden. Ala hij alleen het flesje niet wil maar melk wel dat moet je andere flessen proberen: brede/smalle/dr brouwn/difrax/ dental speen/kersspeen. Bv komt in mond anders dan bij fles. Bij fles is gelijke stroom. Dentalspeen heeft dan meer dat het moeite kost voor baby. Als je het niet meer weet dat bel je ka lijkt mij en vraagt? Maar zolang hij niet afvalt en goede plas luiers heef ook wienig drinkt is alles ok lijkt mij. Ik heb vriendien die baby drinkt ook bijna niks toch gaat het gewoon goed en met slaap en met groei
Kipje: Ow als die van de groente al smult zal fruit helemaal een succes zijn Haha ik zie ferron al zwemmen als een hondje haha. Moon: Jeetje wat drinkt daan goed. Picco: Jeeeej gewonnen. Goedzo Van harte. Schmidt: Pfff. Ik weet het ook niet meer meid. Sprookjeswonderland was leuk. Romy is nog eigenlijk iets te klein, maar de bewegende poppetjes waren wel leuk. Ben ook met dr in het treintje geweest maar meteen pruillipje en huilen. Geen succes. Ze heeft niet veel geslapen dus naarmate de dag vorderde werd ze steeds chagreiniger. Van 1 tot 6 weggeweest en dat was lang zat. Eigenlijk net iets te lang. Maar weten we ook weer voor de volgende keer, dat ze ong een halve dag van huis kan zijn. We hebben de auto ingeruild voor een mercedes ML. Wat een ruimte! Heerlijk!!
@rianne, je had idd al het 1 en ander verteld over de situatie op je werk met de bezuinigingen. Een organisatie gaat hier niet beter op draaien. Helaas is het in de opvang ook vaak zo dat bepaalde zaken niet goed geregeld zijn. Hier in de omgeving zie je dat vooral bij de grote organisaties. Heb weleens een dagje met 1 organisatie meegelopen. Ik kon er toen komen werken, maar wilde dit toen zelf niet. Wat een boefje is Ferron toch ook . @moon, jammer dat je er niet bij kunt zijn. Fijn dat het op je werk goed gaat. Hoeveel uur per week werk jij eigenlijk? @picco, bedankt voor je reactie. Ik krijg het niet voor elkaar om hem helemaal alleen de fles te bieden tot hij deze pakt. Het overstappen op flesvoeding kan ook wat geleidelijker, al was het beter wanneer dit sneller zou gaan. Het is gelukkig geen must van leven of dood en Alexander heeft er ook veel goede dagen tussen. @duo, fijn dat de auto goed bevalt. Jammer dat Romy het niet zolang heeft uitgehouden in sprookjesland. Ze komt toch ook niet echt veel buiten de deur? Kan me dan namelijk goed voorstellen dat het wat minder ging en het blijven bij die kleintjes momentopname. Ik heb dagen dat ik heel goed met Alexander op pad kan en er zijn dagen dat ik beter meteen kan omdraaien. Wel merk ik dat de uitstapjes steeds beter verlopen. @ego, gisteren hebben wij hier de stenen uit de vijver schoon gespoten en hebben we een flink stuk gewandeld. Alexander heeft zich top gedragen. Gisterochtend om 6 u en gisteravond rond 10u was meneertje helemaal overstuur (hij lag te slapen). Kom ik op zijn kamer, ligt was ie op zijn buik gedraaid, maar ligt dan op zijn arm. Ik dacht, eens kijken hoe het komende nacht gaat. Om 5u gebeurde dit weer. Heb maar iets gebrouwen midden in de nacht waardoor hij niet meer op zijn buik kan draaien tot hij snapt wat hij net zijn arm moet . En toen was ik klaarwakker. Verder belde ze net van de opvang. Volgende week maandag en donderdag gaan ze 2 ochtenden proefdraaien. Ben benieuwd. Maandag beginnen ze ook op hun nieuwe lokatie waar Alexander naar toe gaat. Vanmiddag gezellig naar een vriendin toe waar Alexander lekker weer kan poedelen. @flesje, gister was de rustdag zeer welkom. Alexander en ik moesten beide bijtanken. Dadelijk gaat ie weer een keer een flesje aangeboden krijgen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden @schmidt, Wat lekker dat Alexander een nacht gemaakt heeft van 7 uurtjes...en super dat de high tea goed is gegaan, Wat betreft het drinken... Ik zou echt niet weten wat ik eventueel nog voor kan stellen... Contact opnemen met cb of ka? de arme lieverd! knuff voor jullie! @picco, Wat goed dat je zo sportief ben, ik ben alles behalve sportief haha... Vind dat ik al genoeg fiets met me werk en loop met die kleine Vriendinnetje van mij deed ook mee met de mudmasters op het strand maar weet iet of het nou die zaterdag was of die zondag (als het uberhaupt op zondag was...) super goed dat je gewonnen heb! gefeliciteerd!! @Rianne, wat leuk, Ferron als trappelend hondje.. Ik zie het al helemaal voor me haha... Ik ben met Kay niet meer geweest kon natuurlijk niet door die stomme tattoo's maar ga zo even opzoeken wanneer we weer mogen en dan gaan we gelijk... en zielig dat er toch weer voeding uit kwam.. dat willen we niet hebben! @duo... wow dat is een mooie auto!! En fijn dat Romy het toch goed gedaan heeft, scheelt weer! ga je misschien makkelijker nu op pad @moon, fijn dat het werken je weer bevalt! @ego... Hier is mijn eerste werkweek voorbij.. Pff! viel mee en tegen.. Werk was prima te doen, wat de rest al zei.. alsof je nooit ben weggeweest! mijn oudjes waren blij me weer te zien en ik liep bij iedereen uit omdat ik al mijn foto's moest laten zien... Vandaag mijn vaste vrije dag! en moet nu de rest van de week weer, en dan het weekend lekker weer samen vrij! gewoon niet 1x samen wakker geworden met lief, of een ochtendje rustig wakker worden met me kleine draakje, dat is dus het nadeel.. Maar ach als ik dan weer thuis ben haal ik het 3 dubbel in dus uiteindelijk valt het allemaal mee... Gister zijn we even naar de stad geweest, nieuwe broek en shirt gekocht voor Kay en verder weinig... (dh is een zooitje dus je loopt hobbeldebobbel overal overheen haha) daarna bakkie gedaan bij me ouders en toen lekker thuis of het bankie.. Kay lag te slapen, vl naar vriend om voetbal te kijken en ik filmpjes kijken.. heerlijk!! Lag er om 21.30 in en werd pas weer wakker om 8 uur.. Kay om 9 uur! en nu... nu weet ik niet wat we moeten gaan doen.. nadeel van de zorg is dat als jij vrij ben iedereen werkt en oja!! moet het even delen (niet dat jullie er wat aan hebben) maar mijn liefste en beste vriendinnetje is zwanger!!!! ben zo blij, heb staan dansen in de kamer haha... Fijne dag meiden!
En oja! ik heb al 2 dagen achter mekaar dezelfde droom... 1 van jullie is zwanger...alleen weet ik niet wie! dus kom maar uit de "kast" dames!!
Roos: haha ik niet!! Het is alleen om zaterdag geloof ik mudmasters den haag. Je werkt veel pff.. Wat doe je? Schmidt: nou gewoon doorzetten dan! Gisteren ze we ook samen naar bed gegaan om 21.00 8/ Belle kwam om 00.00- min man gaf flesje. En dan 06.30. Om 08.30 was ze pratend wakker heb ik haag in bed gehaald bleef ze praten tefen mij gezicht min neus en wangen pakken.. Heb haar handjes opzij gedrukt viel ze in slaap maar om 10.00 uur weer praten. Ik deed alsof ik slaap bleef ze tegen knuffeltje 30min ongeweer praten en bellen blazen. Kon totaal niet slapen meer ziet ze mij open ogen begint lachen en praten naar mij. Dan jengelen ik moest snel eruit flesje maken