@picco, klinkt als een prima nacht! ooh ja dan is het zaterdag indd, ze had foto's geplaatst, dus misschien sta je daar ook wel op... Met hoeveel waren jullie bij die mudmasters? Ik werk in de thuiszorg.. Maar wat ik werk zijn veel dagen, maar t zijn maar halve dagen dus valt mee qua uren
Hi lieve meiden! Yeeeehh picco wat goed!! Belle ik ook een flinke babbelaar haha Roos wat een gekke droom heb je toch haha! Ben benieuwd wie er zwanger is! Haha oude mensjes en baby foto's duurt heel lang voordat je gezellig alle foto's hebt bekeken! Had ik ook op me werk! Leuk dat je vriendin zwanger is! Geniet lekker van je vrije dag! Maartje je moet doen wat jij denkt dat goed is. Jij kent Alex het beste! Ik heb een delta anti buikdraai kussen ding wil je die hebben? Naomi slaapt alleen maar op d'r buik en uit dat ding schuift ze... Duo fijn dat de nieuwe auto bevalt ondanks dat jullie heel nl gezien hebben! Mo jammer dat je er niet bij kan zijn! Volgende keer kom je gewoon gezellig Ego vanmorgen komt me ma vroeg om op te passen. dacht ik vanochtend dat ik moest werken. Kom ik op me werk iedereen kijkt me schaapachtig aan wat ik kom doen heb ik avonddienst!! Pfffff Me ma heeft Naomi mee genomen zodat ik het hele huis kan schrobben! Vanavond word ze weer terug gebracht. Hoeft Erik d'r ook niet op te halen. Lieverds geniet van het mooie weer! De gene die moeten werken werkse! Xxx
Schmidt: Ja dat hoop ik eigenlijk ook dat de uitstapjes steeds beter gaan, maar heb het idee van wel. Normaal moest ik altijd met haar slaapje gewoon thuis zijn, maar nu leg ik haar gewoon op haar buik in de wagen en uiteindelijk na 10-15 min huilen gaat ze wel slapen. Ik vind het erg goed gaan met haar buiten, maar VL kan er niet zo goed tegen als ze huilt, en al helemaal niet als we buiten zijn. Maar goed, dat heeft elke baby. Hahahahah ja die arm he! Je moet creatief zijn met een baby haha. Hier draait ze ook al een beetje op haar rug, maar haar arm blijft nog onder haar lichaam waardoor ze niet lekker komt te liggen. Gelukkig slaapt ze zowieso op haar buik dus snachts heb ik dit probleem niet echt. Roos: Wat leuk dat je beste vriendin zwanger is Jeeej. Heb je tenminste een vriendin die je een beetje begrijpt en waar je lekker mee kan kletsen over jullie kanjers. Hmmm ging die droom niet gewoon over je beste vriendin? Ik val in elk geval ook af. Picco: Hahahah prachtig kind heb je Babbelaar. Flieentje: Jeetje dat is balen. Ach 1 voordeel, je bent nu wel vroeg op dus kan je mooi aan de schoonmaak haha. Ego: Na zo'n drukke dag gister heb ik besloten romy niet wakkerf te maken voor de laatste voeding van 22:00uur. dus ze heeft 19:00 gedronken is gaan slapen en werd vanmorgen pas 5:30 wakker. Flesje erin en weer doorgeslapen tot 9:30. Die drukke dagen doen er wel goed haha. Ik ga nu ook even snel aan de schoonmaak eventjes. Kijken hoe ver ik kom. Vanmiddag even lekker terrasje pakken met een vriendin. Ga niet te lang want ben niet zo heel lekker vandaag. Beetje buikpijn en keelpijn. Opgezwollen kliertjes.
roos: 8 mensen of zo, maar ik zag niet echt dat iemand foto's maakte. weet je zeker dat ze bij de Bootcamp team zit en mudmasters den haag? want er zijn ook andere mudmasters andere steden. als Belle gaat zoveel praten als haar moeder dan wordt pappa hier gek van haha )
als je het niet gemerkt heb zal het wel niet, zag een foto van 8 mensen geposeerd dus denk t niet dan
Hoi lieve meiden! Daar ben ik weer! Na al die drukte eindelijk weer tijd om normaal te reageren en bij te lezen . Ik probeer het kort te houden, maar er is zooo veel geschreven dat ik me afvraag of dat me gaat lukken. Dink, wat een raar verhaal met je mama en de hersenschudding?!! Hoe zit het nou tussen jullie? En hoe gaat het verder nu met jou en je nichtje? Chantal, toch nog wat tussengekomen om te typen? Het is ook zo druk allemaal met 2 kids en een verbouwing. Respect dat je dan toch nog wilt komen vrijdag. Ben echt benieuwd naar Dave en Sofie, of neem je alleen Sofie mee? Nog leuke nieuwe draagdoeken gescoord? Fem, hoe gaat het met het doorslapen van Olaf? Heerlijk he! Nog aan foto's maken toegekomen? Ik wil d'r ook echt meer mee doen, maar ik kom er gewoonweg niet aan toe helaas . Wat een superleuke kiekjes van Olaf en Lars. Ik vind dat jullie kleinste schat echt op jou lijkt . Mooie kindjes hoor. Maartje, wat een narigheid en wat ene gedoe! Maar wel kanp dat hij gewoon 7uurtjes gemaakt heeft! Mega trots op hem! En je kunt altijd je ei kwijt bij ons. Vind het verder moeilijk om je te kunnen helpen, maar luisteren kan ik altijd . Hoe was de high tea? Eef, ahhh wat leuk dat ze dr speeltjes pakt, super is dat he! Vind het altijd zo'n mooi gezicht . Leuk dat er nog eerder bij kan zijn! En Maartje, jij en ik zitten alledrie met de borst/kolven, dus dat komt goed . Hihi en lekker nog in slaapmodus vanochtend toen je dacht dat je moest werken . Ach, nu heb je tenminste een lekker fris huisje! Duo, ohhh wat een naar dagje had jullie kleine prinses afgelopen week. Niet leuk he . Ik had dat een beetje toen zijn tandje doorkwam. Gelukkig niet de hele tijd, maar ik wist me zo geen raad toen . Des te fijner is het dan als jullie uitstapje naar Sprookjesland dan wel goed uitpakt . Hessel en Ferron hebben daar ook al een date staan, al wachten we nog even tot ze iets ouder zijn . En het is heel normaal dat kindjes af en toe huilen, al moest ik dat ook even begrijpen hoor . Fijn een nieuwe auto! Rijdt hij prettig of heb je er zelf nog niet in gereden? En hoe voel je je verder? Weer een beetje de oude of nog steeds niet helemaal fit? Rianne, hihi die Ferron is zo'n waterratje! Heerlijk! Ik wil ook zwemmen met Hessel, maar dan wel samen met zijn papa en dat gaat pas lukken over drie weken . Ach, dan heb ik wat om naar uit te kijken . Hoe beviel het fruit bij Ferron? Net zo lekker als worteltjes, of linea recta op mama zoals de sperzieboontjes? Roos, whoehoe, de eerste papaochtend! Mooi dat alles goed ging . Ow en hier ook niet zwanger hoor . Kom maar op meiden met die bekentenis richting Roos, nu ben ik ook benieuwd . Picco, superleuk de mudmasters!! Lekker afbeulen die hap, hihi. Lijkt me superleuk, ware het niet dat ik al buiten adem ben als ik er aan denk . En wat goed van je wedstrijden, chapeau! Hoe gaat het verder met hongerige Belle? Monica, fijn dat het werken zo goed ging . En wat super dat kleine Daan de warmte zo goed heeft getrotseerd, supermannetje! Jammer dat je er niet bij bent vrijdag , maar uiteraard showen we foto's! Ego, zelf dus weer terug van weggeweest. Hessel heeft gelukkig helemaal geen last gehad van de warmte en heeft zich het hele weekend (do t/m zo) voorbeeldig gedragen. Pas op zondagavond toen we nog even stopte in Amersfoort bij vrienden was hij er klaar mee. Heel begrijpelijk, want wat was het druk en waren er continu veel mensen om ons heen. Achteraf bleek het overigens niet de drukte te zijn geweest, maar zijn darmpjes die dwars zaten. Speciaal voor ons een uitgebreid knetterconcert, incl raakvlakken in de MaxiCosi. Trots op mijn zoon, dat begrijpen jullie . Vandaag bijkomen en nagenieten, want ondanks dat ik doodmoe ben was het golfen zelf wel superleuk. Manlief en ik hebben ook ons GVB in the pocket. Joepie! Nog een fijne middag lieve meiden!! X
Suzanne: De auto rijd lekker Heb er ook zelf heel even in gereden idd. Gefeliciteerd met jullie GVB! Jeetje wat goed van hessel dat die zo zoet is geweest het hele weekend. Aplausje waard. Makkelijk kind heb je he
Lieve meiden, het begint een plekje te krijgen hier. Voor mijn nichtje is het uiteraard een nachtmerrie waar ze niet uit wakker zal worden. Het arme meisje is uiteraard gebroken. Het laatste wat ik gehoord heb is dat ze Revenna vrijdag mee naar huis heeft genomen. Ik denk dat ze het afscheid in een hele kleine kring gaan doen. Het verhaal met mijn schoonmoeder en de hersenschudding beruste gelukkig op een foutje van de doktersassistente. Schoonmoeder had Sem zijn hoofdje gestoten. Dit wisten we wel. Ze is met hem naar de huisarts geweest en na controle bleek alles oké. Ik heb wel gezegd dat volgende keer als er iets gebeurd, wat dan ook, dat ze eerst ons belt ipv achteraf. Dan kan ml mee naar de huisarts. @ Schmidt gaat het al iets beter met Alexander? @ dames, sorry ik heb niet alles terug gelezen. Ik heb het forum en jullie serieus gemist 0 @ weer, hier staan de sluizen open. Heerlijk even alles afkoelen. @ tandjes. Kouwen is nog steeds de bom . Maar ik gok dat het een sprongetje was. @ ego. Meneertje is af en toe nog flink uit zijn hum, morgen controle bij de kinderarts voor onze "overspannen" baby maar dat probleem ligt ver achter ons. Sem heeft ontdekt dat als hij zijn benen optrekt hij iets heeft om vast te pakken, hij heeft alleen nog niet gezien dat het zijn voetjes zijn. Daarnaast moet alles op zijn buik gebeuren, alleen meneer is het er niet mee eens dat speelgoed afsabbelen op je buik niet zo makkelijk gaat . Mama's hooligan. Sem geeft sinds kort aan als hij iets wat jij in je handen hebt wil hebben. Dan steekt hij gericht zijn handje ernaar uit, ik mis alleen nog de woorden "mijn" of "hebben, hebben, hebben" Met mijn ouders is trouwens alles weer goed. Gelukkig maar. We hebben elkaar nu hard genoeg nodig. Ik merk dat mijn moeder Sem in die ene week erg gemist heeft ookal is hij wel bij der buurvrouw voor de oppas geweest. Dit deed me stiekem wel goed (erg hé) @ weer terwijl ik dit schrijf is de lucht hier letterlijk geklaard. Happy to be back girls.
@ groentehapjes, een poging gedaan Sem aan een paar hapjes worteltjes te laten wennen , goed geprakt ipv gepureerd. Meneer vond het niet zo heel lekker . Mama heeft zich the day after flink schuldig gevoeld. Poppetje had zo'n buikpijn en poepen ging moeilijker, dat laatste had ik wel verwacht alleen het eerste niet. Nu dus nieuw strijdplan maken. Misschien heeft de kinderarts morgen nog tips. Maar deze kon ik jullie niet onthouden
Even weer in 2 delen een reactie @roos, leuk hè, met de kleine kunnen pronken. Hopelijk heb je flink genoten van je vrije dag. Je ochtend was in ieder geval goed begonnen. @picco, echt leuk hè dat praten en het zelf ontdekken. Je hebt nu echt contact. Geweldig gewoon!
@eef, bedankt voor je aanbod. Ik houd het in gedachten. Maar heb het idee dat Alexander te groot is om hierdoor geremd te worden. Wat een actie van je werk. @duo, wat knap van romy! @wencke, applaus!!! Top meid!!! Weer een beetje bijgekomen? @dink, wat een verdriet. Wat moeilijk allemaal. Eisten ze al dat er iets niet goed was of was het echt onverwachts? Sterkte de komende tijd, maar fijn dat je het al deels een plaatsje hebt kunnen geven. Succes bij de kinderarts! Lieve foto. @ego, schrijf hier morgen over want moet er 1 wakker gaan maken. Ligt al sinds 19.45u te slapen.
Nooit geweten dat je uitslapen kunt verleren. Dit is al de 2de x dat ik eerder uit bed ben en Exander nog ligt te slapen. Ik ben helemaal beduusd van wat er hier allemaal gebeurd. Ik durf ook niet te vroeg te juichen. Gister om 19.45u is Alexander gaan slapen. Om 23.00u heb ik hem Walker genaakt voor de voeding en zijn medicatie. Dat laatste ga ik maar voor de zekerheid vervroegen 😉. Vervolgens is hij weer in slaap gevallen. Om 06.15u werd ik pas wakker van een oversture Alexander. Hij had het toch weer voor elkaar gekregen on op zijn bui te draaien. Na wat drinken is hij weer in slaap vallen en ligt hij nu nog te slapen. Ik heb natuurlijk steeds met 1 oor liggen luisteren en had voort honger. Even een boterhammetje eten en wanneer mogelijk kruip ik nog even terug om wat te doezelen. Verder is het nu zo leuk hè, net als bij velen van jullie. Het praten, contact maken, aankijken, je pakken. Tijden het voeden extra dicht tegen mij aankruipen wanneer ik liggend voed. Het rond draaien en cirkeltjes draaien in de box. Het gaat ineens zo snel, en het is allemaal zo leuk. Omdat ik nu al een tijdje echt contact met hem kan maken kan ik een lachende Alexander zijn medicijnen geven en trots dat hij is. Verder hebben we besloten dat Alexander van groenten mag gaan proeven. Ik begin hiermee wanneer ml op tijd thuis is. Zo leert hij ook dat hij op andere manieren voeding binnen kan krijgen en misschien bevorderd dit mede het drinken uit de fles. Ben zo vrolijk, en ik wil shoppen!!!! 😜
@ Schmidt, geweldig om te lezen dat het zoveel beter gaat. Nu kun je een beetje bijkomen en heerlijk van je man genieten. Super. We wisten wel dat het dochtertje van mijn nichtje afwijkingen zou hebben, maar ze zou er lang mee kunnen leven. Helaas was de werkelijkheid anders. Ik ben benieuwd wat Alexander van zijn eerste groente gaat vinden, ik wacht met smart op de foto's. @vrijdag, ik werk tot 12:30 , rond 13 uur haal ik Sem op dus zou pas 14 uur in Den Haag kunnen zijn helaas, dit zou zijn als alles mee zit. Anders was ik zeker mee geweest. Dus ik houd me aanbevolen voor de volgende keer, wens jullie veel plezier. En ik eis veel foto's
Schmidt: Fijn om te lezen dat je vadaag goed in je vel zit Lekker gaan shoppen ook, word je nog vrolijker van haha. Geniet ervan vandaag en blijf idd positief! Ego: gister keihard me kleine teen gestoten. Auw! Kan bijna niet lopen. Vandaag krijgen we eindelijk de ziggo box met alle zenders. Kan romina baby tv kijken
Goedemorgen meiden, Duo, fijn om te horen dat hij zo lekker rijdt . Kun je lekker touren met Romina! En Hessel is over het algemeen inderdaad erg makkelijk, maar hij heeft ook zo zijn slechte dagen hoor . Ik had echt niet verwacht dat hij zo zoet zou zijn in die hitte. Maar drie hoeraatjes voor mijn kleine man . Yeeeeeey, baby tv! Ik heb laatst Hessel naar Bumba laten kijken (JAK!), maar hij vond het reuze interessant . Dink, fijn dat het allemaal een misverstand was. Wat betreft je nichtje, ik ken haar niet, maar het doet mij zelfs zeer. Het is zo oneerlijk dat die ukjes moeten lijden. Dat breekt een moeders hart . Overigens, wat een superleuke foto van Sem! Hahaha, dat koppie wat hij trekt, onbetaalbaar! Ennn om 14u mag je ook nog aanschuiven op vrijdag hoor , maar ik snap dat het wat veel is allemaal. Maartje, wow wat een kanjer is Alexander toch! We gaan de goede kant op ! Komt helemaal goed met de kleine man. Heb je noh een beetje kunnen doezelen? Hier een prima nachtje gehad, maar ik zou nog steeds de hele dag willen slapen. Helaas is dat geen optie, daar ik eerst gezellig met Picco naar het strand ga en ik vanmiddag met een vriendin uit Amsterdam heb afgesproken. Pffff en ook nog even naar het kinderdagverblijf. Morgen en overmorgen maar even helemaal niets doen denk ik . X
@ duo, snoepje op je teen (deed mijn moeder altijd toen ik te oud was om in het kusje te trappen) @ Suzanne, zal vrijdag even kijken. Ligt er echt aan hoe het echt loopt. Want dat perfecte scenario heb je alleen als je je voorbereid op 6 poepluiers en spuugshirts voor vertrek. Dan doet meneer niets en kom je een uur te vroeg . Je hebt een drukke dag voor de boeg, lijkt me heerlijk het strand zo dichtbij. @ego, Sem doet het zo goed dat hij niet meer terug hoeft naar de kinderarts. Ik had vandaag voor het ziekenhuis bezoek een vrije dag, dus vanmiddag ook even lekker shoppen
Dink, wat fijn om te horen! Heerlijk dat hij niet meer terug hoeft. En dat snoepje op de pijnlijke plek ga ik onthouden . Het strand was heerlijk! Date met mijn vriendinnetje is verschoven, waardoor Picco en ik nog wat langer konden genieten van het strand. Het weer was echt perfect <3. Hoop dat we vrijdag ook echt die kant op kunnen. Mooi met z'n allen als een optocht die kant op . Hopelijk hebben alle dames een fijne dag gehad! X
@dink, ik hoop zo dat je er vrijdag alsnog bij kunt zijn ;/) @duo, hoe gaat het nu met je voet? @wencke, heerlijk dat jullie zo naar het strand kunnen. Ik zou willen dat de zee iets dichterbij was. @ego, gister had ik al een bericht getyped, foetsie. Alexander is gisteravond om 19.00u al gaan slapen. Ik heb hem om 23.00u echt wakker moeten maken voor zijn avondvoeding. Om 05.15 was hij behoorlijk boos en gefrustreerd aan het mopperen en trapte tegen het voeteneind van het bed. Ik had het vermoeden dat hij zelfstandig van buik naar rug gedraaid was. Na wat drinken heeft hij nog tot 07.00u geslapen. Vind het wel vreemd om nu 2 avonden een slapende Alexander te hebben, maar vind het ook heerlijk. Voor ml is het wat minder, maar dan moet hij maar eerder thuis komen. Vanavond maar eens proberen aan een ritueel te beginnen. Badderen/wassen, voorlezen, slapen. Zul je zien dat hij vanavond weer vaal later gaat slapen 😉. Maar het begin is er. Verder heb ik flink geshopt. Heel v&d voor Alexander leeg gekocht. Verder heb ik zelf ook een aantal shirts een broek en schoenen gekocht. Wat is de opruiming toch leuk, zeker wanneer je lievelingsmerk ook afgeprijsd is. Desiquel. Fijne dag allemaal. Hopelijk kan ik zo nog een ditje doen 😉. Owja, kreeg verschillende vragen over hoe de high thee was. Super gezellig, erg lekker. Gewoon helemaal top. En Alexander heeft bijna heel de tijd geslapen en aan het einde werd hij lachend wakker.
Dink: Fijn dat de lucht met je ouders geklaard is Ben je nog geslaagd met shoppen? Lekker zeg dat sem niet terug hoeft! Schmidt: Wat goed! Het begin is er zeker. Snap dat je het lekker vind als die vroeg slaapt. Kun je voor het slapen nog even tot rust komen en je eigen ding doen. Ik vind het ook lekker als romy vroeg slaapt hoor. Suzanne: Heerlijk het strand om de hoek Fijn dat jullie genoten hebben! Nou zelf heb ik niet veel te vertellen haha. Alles gaat zn gangetje.