Hey lieve meiden! Zo heb ook weer tijd gevonden om te reageren hihi. 2 drukke dagen achter de rug Dus heb wel even een paar blz terug moeten lezen, ik reageer gewoon op alles, al zijn sommige dingen waarschijnlijk niet meer relevant Duo, wauw een ML! Toe maar Vl heeft een tijdje een ML als werkauto gehad, reed echt heerlijk! Hopelijk hebben jullie van deze wat langer plezier Grappig dat Romina toch al op de figuurtjes reageerde! Super leuk! Sprookjeswonderland is ook echt geweldig! Wat goed dat Romina zo lekker doorsliep! Hoe gaat het nu met jou zelf? Er zijn echt veel mensen verkouden enz. Vl loopt ook al dagen te klagen over keelpijn en verkoudheid. Hopelijk valt het mee! Maartje, een hele grote schouderklop voor jou meis! Vind dat je het super doet, lijkt me heel moeilijk als je kleine de fles niet wilt pakken. Hopelijk trapt Alexander er binnenkort toch snel in Hoe gaat het met Alexander zijn omdraaien in bed? Of blijft ie dankzij jouw constructie goed liggen nu? Spannend hoor naar de opvang! Hmm ja uitslapen kun je verleren helaas Haha! Super dat hij zo slaapt! Lekker hoor Ben benieuwd wat Alexander van hapjes zal gaan vinden! Wat lekker dat je zo geslaagd was met shoppen ! Uitverkoop is altijd goed hihi! Picco, super dat je alles gewonnen had op het toernooi! Top hoor Pompoen mag inderdaad volgens mij wel, zolang het maar enkelvoudige groente zijn en zo min mogelijk nitraatrijk, koolsoorten mogen nog niet. Ga je alle groente bio kopen? Wat gezellig dat Belle zo kletst hihi, en ook wel een klein boefje hihi! Als mama der ogen open doet lekker kletsen hihi, gezellig hoor Monica, jammer dat je niet komt Met Ferron zijn we evengoed begonnen met groente en fruit ondanks zijn vroeggeboorte Maar ach die 2 maandjes maakt ook niets uit, zolang Daan het goed doet op die 4 flessen. En zo te lezen slaapt hij erg goed, lekker hoor! Werkse deze week Roos, hopelijk mag je weer snel zwemmen met Kay, ik merk bij iedere keer dat het leuker word. Zo grappig Wat lief dat alle oudjes de foto's wilde zien, schattig! Jeetje wat een nachten maakt jullie mannetje toch, heerlijk hoor! Wat super dat je beste vriendinnetje zwanger is, kun je lekker veel delen samen En over je droom, it isn't me! Heb gewoon weer me maandelijkse periode hihi Eef, oh wat balen dat je al naar je werk was en toen toch niet moest Wel fijn dat je lekker even je handen vrij had om je huis goed onder handen te nemen! Wencke, ben heel benieuwd hoe Hessel het zwemmen zal vinden! Hopelijk vliegen de weken voorbij en kunnen jullie lekker heen met z'n drietjes! Haha lekker knetteren in de maxi cosi! Ach het kan maar opluchten hè ? En had mama ook weer eens wat te doen Top van jullie GVB! Ook weer in de pocket! Leuk dat jullie weer samen naar het strand waren! Dink, echt verschrikkelijk voor je nichtje Snap wel dat ze helemaal gebroken is, het mooiste wat je overkomt word je afgenomen Hopelijk kunnen ze mooi afscheid nemen van Revenna. Leuk hè dat ze hun voetjes pakken hihi! Ferron kon in het begin ook heel geïnteresseerd naar zijn voeten kijken, nu pakt hij ze voornamelijk om mee om te draaien? Lijkt mij niet heel handig maargoed het lukt haha! Fijn dat alles met je ouders weer goed gaat Geweldige foto van Sem haha! Hij kijkt erbij van; Mam moet ik dit nou echt lekker vinden?!?! Hihi super! Top dat hij niet meer terug hoeft naar de kinderarts! Goedzo Sem @ego, op mijn werk weer 2 drukke dagen gehad, maar ach daar wijken we gewoon niet meer over uit hihi. Gister Ferron voor het eerst de hele dag mee naar het kdv. 's Morgens had hij wel wat moeite, weinig geslapen en daardoor veel huilen. 's Middags ging het gelukkig veel beter en nam ik evengoed een blij jongetje mee naar huis! Het fruit ging er super in, alsof hij het altijd al at, heerlijk vond hij het. Hij heeft nu 3 dagen peer gehad en heb vandaag banaan gemaakt maar moet even kijken hoe dat gaat ivm zijn ontlasting, al vond hij peer toch wat lekkerder. En hij eet weer sperziebonen, we zijn het gewoon blijven aanbieden want ze moeten ook wennen aan smaken Vandaag doen we lekker een dagje rustig aan. Morgen nog een dag werken, heb late dienst en Ferron naar mijn sm. Verder ook nog even voor Ferron online geshopt Had voor mezelf ook een broek besteld maar die is meteen weer terug gegaan haha! Hij was wel erg laag Fijne dag meiden, ondanks de regen! En meiden die moeten werken succes! x
hi girls, He wencke, wat een giller die Hessel, met zijn knetterconcert! hihi... H E R O! Duo.. Fijn dat de auto zo lekker rijd! en hoe is het met je teen? Dink.. Welcome back babe! Fijn dat alles weer goed gaat met je ouders... En dat jullie elkaar kunnen steunen nu in deze tijd.. Vind het indd, wat wencke al zei, erg rot voor jullie.. en wat een heerlijke foto van Sem! Mmmjammie wortels!! ik heb ook nog zo'n foto van kay... Fijn dat Sem niet meer terug hoeft naar de KA Schmidt, fijn dat je zo vrolijk was, en wat doet alexander het super goed! lekkere boef! irritant he , heel verhaal en alles weer ineens weg... grrr... heb je nog een dutje kunnen doen? @ego.. hier is mijn werkweer weer begonnen... En al werk ik halve dagen, het valt me toch wel beetje tegen.. Ben savonds erg moe (vroeg naar bed gaan ho maar ) maar opzich red ik het allemaal prima... vanavond ga ik echt vroeg... Ik zet na het eten me laptop uit, telefoon uit (hihi) en ga douche en samen met kay naar bed... Kay gaat alles prima, is een lieffie! Over vrijdag... Ik heb heerlijk vrij geregeld... dus heb er zeker zin in meiden!!
rianne, wow!! wat een knapperd is het toch!! heerlijke lachebekkie! Lekker relaxen vandaag... Ik zit ook al lekker in me huispak en doe niks meer hihi....
Roos, ja het werken moet toch wel weer even wennen hè? Jij hebt natuurlijk ook een verzorgend beroep dus je bent gewoon nog steeds continu aan het verzorgen. Daar moet je weer even je draai in vinden en dat maakt je vermoeid natuurlijk Ohhhh en die foto's! SMELT Wat een lekker moppie! Hier inderdaad ook lekker in een joggingsbroek hihi Fijn dat je vrij hebt kunnen regelen Geniet lekker van je vrije middag!!!
Hier 4mnd gevierd met kilo bio worteltjes ) Ik moest twee monden voeden en je ziet gelijk wie worteltjes lust haha ons hondje is verslaafd aan komkommer en wortels.. Belle vond het niet zo denk ik begon uiteindelijk huilen en wilde gelijk flesje hebben.. Morgen weer proberen haha Bekijk bijlage 342681
Hi babes! Ohhh meiden, wat een leuke foto's weer! Ferron en Kay, lekkere stoere binkjes! En Belle <3 en Bucksie zijn gewoon heel amicaal , zij doet gewoon alsof ze het niet lekker vind zodat hij zijn favoriete kostje krijgt . Maartje, joepie voor koopjes!!! I love it! Fijn dat je ook voor jezelf wat hebt kunnen scoren . En drie hoeraatjes voor een slapende Alexander! Duo, hihi lekker zijn gangetje dus bij jou . Nou, beter toch . Rianne, jij ook los met shoppen! Heerlijk . Jammer alleen dat jouw broek hem niet was . Nog 1 dagje en dan weer weekend, fijn hoor . Ben benieuwd wanneer Ferron de sperzieboontjes wel lekker gaat vinden. Hessel lijkt vooralsnog niets echt lekker te vinden :S, de textuur vind hij echt niets. Terwijl als hij op een harde appel sabbelt (zacht ben ik bang dat hij afbreekt), wordt hij woest als ik hem durf weg te halen. Gek klein mannetje heb ik . Roos, verstandig voornemen om er op tijd in te duiken! En fantastisch dat je vrijdag vrij hebt kunnen regelen . Respect voor alle dames die weer braaf aan het werk zijn. Besef ik me des te meer hoe hard ik nu nog moet genieten voordat het hier weer allemaal aanvangt. Picco, ohhhh sweety! Bergen worteltjes nog voor Belle om aan de smaak te wennen <3. Hier gaat alles goed! Hessel is vandaag van de korte slaapjes, maar blijft gelukkig erg gezellig. Net nog even met een vriendin een drankje gedaan en vanavond is het opruimen geblazen.. Er liggen overal spullen van Hessel (een kast wordt vervangen, waardoor een deel sowieso niet weg te krijgen is ), maar ik wil in ieder geval weer een vrije eettafel hebben want het wordt nou echt te gek. Nu eerst een bak rauwe snackgroentes maken met daarnaast pannenkoekjes. Mjam! Fijne avond lieve meiden! X
@picco... Ik geef kay altijd eerst 100 van zijn fles en dan pas groente zeg maar... Miss werkt dat? anders krijg ik het regelrecht terug gespuugd in mijn gezicht en kijkt die me boos aan van, hoe durf je, hoe durf je! waar is mijn fles om vervolgens keihard te krijsen net zolang tot die een speen in zijn mond voelt... Misschien werkt dat? Bij kay iig wel hihi... succes wencke! je kan het fijne avond meiden, ik ben even roos inspiratieloos en duik me bedje in! x
Lieverds wat een schattige foto's!!! Als Naomi begint met d'r hapjes ga ik ook foto's schieten! Ik heb alles gelezen maar even geen tijd om alles te beantwoorden. Beetje druk hier met Naomi en me huishouden loopt maanden achter! Maar ik zie jullie vrijdag dus dan klets ik live bij 😄 Even een vraagje, er was toch hier ook iemand die dr Brown flessen had? Welke speen gebruik je voor rijstepap? Ik heb fase 2 speen maar daar komt geen melk met pap door! En fase 4 papspenen is pas vanaf 6 mnd Xxx
Nou hier stond vanavond verse broccoli op het menu. Na een aantal potjes broccoli aten we vanavond zelf broccoli dus ook even voor Ferron gepureerd, nou dat ging er dus echt niet in!! Hij keek echt zo vies en had op slot zelfs door hoe hij de lepel weg kon slaan, met gevolg, mama onder de broccoli, Ferron onder, wipper eronder, alles op de muur en bank en meneertje lachen hoor haha boefje! Ach we blijven gewoon proberen Fijne avond, weltrusten voor strakjes!
Hier toch die wortels niet goed gegaan denk ik. Om 20.00 wakker huilend en scheetjes laten. Ik denk dat ze last van darmen heeft.. Weet nu niet moet ik stoppen of toch morgen weer proberen..
Nou, even tijd, want beide kinderen zitten even rustig naast me. Waarom ik hier een tijdje niet was, had idd te maken met de opmerkingen van Roos. Eerst al op mijn bericht toen ik er helemaal doorheen zat omdat Sofie zoveel huilde. Ik kwam hier voor een beetje steun en werd vervolgens aangevallen op het feit dat ik haar soms even liet huilen of wanhopig van haar werd. Nou zitten we op het internet en kijk je elkaar niet aan, dus dingen die hier getypt worden, zijn niet altijd zo bedoeld als dat ze opgevat worden, dus heb ik het beter uitgelegd en verder laten gaan. Maar toen ik vervolgens een hele normale vraag stelde en van Roos zo'n sneer kreeg, was ik er wel even klaar mee. Ik vond het onnodig en vooral onnodig en ontzettend kwetsend. Zoals ik al zei, dingen die geschreven staan, kunnen heel anders opgevat worden dan bedoeld. Ik vroeg gewoon netjes waarom je al wel bijvoeding geeft. Er zijn wel eens uitzonderingen, en niet elk kindje is hetzelfde. Je had ook gewoon kunnen antwoorden en kunnen zeggen, we hebben alles al geprobeerd en in overleg dit besloten. En als je dat al gezegd had, dan spijt me dat, het gaat soms zo snel hier dat ik ook wel eens ergens overheen lees. Ik was vooral nieuwsgierig naar de reden waarom je nu al bijvoeding geeft en niet bijvoorbeeld voeding voor hongerige baby's, mijn cb zegt bijvoorbeeld om juist eerst voeding voor hongerige baby's proberen (zo als dat dus dan verschilt per bureau). En als je dat had gezegd, was mijn nieuwsgierigheid bevredigd en had ik gewoon geantwoord met, als dat bij jou werkt, moet je dat vooral doen. Ik heb nog nooit gezegd, ik weet het beter en jullie doen het fout en als je dat wel zo opvat, dan spijt me dat, maar dan moet je misschien maar in je achterhoofd houden, dat je aan tekst geen enkele emotie kan aflezen. Want uiteraard weet ik niet altijd alles beter, want elk kind is anders, maar daarom kan ik nog wel MIJN ervaring delen. En daar kun je wat mee doen, of je kunt het naast je neerleggen. Beide keren even goede vrienden, iedereen beslist immers voor zichzelf wat ie wel of niet doet.
Nu over hoe het hier gaat! Het gaat wel redelijk. Ik heb een extreem stressvolle periode achter de rug. Kort gezegd, ik ga niet meer aan het werk komen in de callcenter wereld. Mijn ex-werkgever, die mij een positieve referentie had beloofd, heeft dit niet gedaan en daardoor ben ik op 1 of andere zwarte lijst terecht gekomen, dus wordt ik nergens meer aangenomen. Ik snapte er al helemaal niks van, maar gelukkig was het laatste uitzendbureau zo eerlijk om me even op de hoogte te brengen. Ik heb dus ontzettend in de stress gezeten over hoe nu verder. Met mijn opleiding kan ik ondertussen niks meer (doodzonde en bovendien dikke studieschuld verder ), want daar ben ik te lang uit nu en daar is hier ook geen werk in, dus geen kans om binnen korte tijd daar alsnog in te gaan werken. Ik heb nu dus besloten om weer naar school te gaan. Vroeger wou ik altijd kraamverzorgster worden, maar heb me toen over laten halen om verloskunde te gaan studeren. Ik ben vanwege omstandigheden toen gestopt (ik ben heel erg depressief geweest in die tijd) en dus wat anders gaan doen. Het is echter altijd blijven hangen en ik heb altijd in mijn achterhoofd gehouden; ooit.... Nu komt dat ooit dus wat sneller dan verwacht, want eigenlijk wou ik pas weer studeren als de kinderen naar school gaan. Maar omdat ik niet thuis wil blijven zitten en echt heel graag snel weer aan de slag wil, nu dus weer naar school. Het is MBO verzorgende IG niv3 geworden en dan wil ik de kraamzorg in. Uiteindelijk hoop ik MBO verpleegkunde niv4 te halen en dan in het ziekenhuis op de kinder/kraam/neonatologie afdeling. Het gaat loeizwaar worden, want het is gewoon een fulltime 2 jarige opleiding. Ik ga dan dus ook heel weinig tijd hebben en kan niet beloven dat ik hier veel zal antwoorden, want als ik 5 dagen in de week naar school ga, dan wil ik alle tijd die ik heb zoveel mogelijk aan mn kinderen besteden. Ik zal wel meelezen via mobiel, maar reageren is dan wat lastig. Hopelijk kan ik na een jaar doorstromen naar de BBL (werken/leren) variant en krijg ik het dan wat minder druk. Ik ga mn kinderen wel echt ontzettend missen, maar het is ook voor hun toekomst, want ook op het werk van mijn man gaat het minder en die is van het vaste contract af en heeft een jaarcontract gekregen. Dus ook die stress kwam er nog bij. De vakantie was leuk, maar kort. De verbouwing is ondertussen klaar en onze woonkamer is totaal getransformeerd. Ml heeft nog een mooie bank gemaakt voor aan de eetkamertafel en ik had nog een ongelukje met het verven van de gordijnen Met de kinderen gaat het goed, Sofie heeft haar tweede prikjes ondertussen gehad. Ze drinkt eindelijk beter, de oplossing was vier flessen geven van 180 en nu krijgt ze er sinds kort 5 van 180, met dat warme weer. Het heeft effect, want ze was in de laatste 4 weken net zoveel aangekomen als in de eerste 9, 1 kilo in 4 weken! Ze weegt nu een hele respectabele 6 kilo en is 60,5cm. Het huilen is gelukkig ook minder, ze blijkt niet zo'n slaapkop als zl en slaapt zeker voor haar leeftijd gewoon niet zo heel veel. Dus ligt ze meer beneden te spelen en minder boven in bed te huilen, omdat ik denk dat ze moet slapen. All is well uiteindelijk dus, al ben ik nog aan het bijkomen, ik zat weer gevaarlijk dicht bij overspannenheid door alle stress en het feit dat ik even geen uitweg meer zag. Maar we kunnen weer rustig ademhalen en al gaat het zwaar worden en een flinke investering vragen, we komen er wel! Van wat ik zo vluchtig heb bijgelezen, gaat het wel aardig goed met alle kindjes en zijn de meeste al heerlijk aan het groente en fruit! Sofie is net 3mnd en die is nog volkomen tevreden met alleen melk. Domme mama besloot alleen om van Nutrilon over te gaan op kruidvat en dat was een minder geslaagd experiment. Ben benieuwd wanneer zij behoefte krijgt aan bijvoeding. Dave was laat, pas met 6mnd. @Maartje, jij hebt het wel aardig zwaar lees ik. Knuffel meis, hopelijk gaat het snel weer beter, jij hebt ook geen gemakkelijke tijd zo met Alexander!!!! En hoe zit het nou precies met de meeting? Onze auto is nu nog bij de garage, want we hebben ook nog even een ongeluk gehad twee weken geleden, maar die zou vandaag klaar moeten zijn. Plaats en tijd zou wel handig zijn En ik neem beide kinderen mee ga ik even vanuit, maar het ligt er dus nog even aan hoe laat het zal zijn en of de auto klaar is! Sorry voor het lange verhaal! Ik probeer wat vaker te reageren, maar heb het erg druk met 2 kindjes, huishouden en alles eromheen, maar ik lees wel mee!
Wat een geweldige foto;s suzanne: Hier ook nog geen fan van groentehapjes. Fruit gaat er wel in. Gister liep ze constant bellen te blazen dus al het fruit werd elke keer weer door de lucht geslingerd. Hmmm pannekoekjes. Lekker!! Roos: Ja zwaar om ineens na zoveel maanden weer te beginnen. Maar je bent lekker vroeg na bed gegaan. Goedzo! Kipje: Zo ferron word maar verwend . Ja dat is het nadeel van online shoppen he, dat je niet kan passen. Hihi ook een fruitliefhebber dus! Met mij gaat het weer goed. Was gelukkig maar die ene dag dat ik niet zo lekker was. (afkloppen). Jaaa de auto rijd heerlijk. Hopelijk kunnen we hier idd langer van genieten. Flieentje: Ik heb dr brown fles, maar romy krijgt geen pap van me. Alleen maar melk en diksap (limonade). Dus ik weet het niet. Sorry. Picco: Aaaah arme belle. Je zou denk ik wel kunnen geven weer, maar gewoon echt maar een paar lepeltjes. Haar darmen moeten nog wennen dat ze nu vast voedsel krijgt dus een heel of half potje is misschien wat te veel voor dr 1e x. Mamavandave: Fijn dat je er weer bent meis. Wel minder om te lezen hoe zwaar je het de afgelopen tijd hebt gehad, maar gelukkig gaat het nu weer beetje beter. Heel knap van je dat je weer besloten hebt naar school te gaan. Vooral doen! Een blije mama, geeft blije kinderen! En je doet het ook zeker om je kinderen een goede toekomst te geven. Heeeeel veel succes! Wanneer moet je beginnen? Gaan de kids naar het kdv? Fijn om te lezen dat sofie het nu zo goed doet. Zo zie je maar he, elk kind is anders. Maar uiteindelijk krijg je ze wel door. Blijf positief! Oef een ongelluk met de auto. Zaten je kids ook in de auto? Zal wel schrikken zijn geweest? Ego: Zo ik ga zo proberen een badpak te scoren. Hopelijk word romy zo een beetje vrolijk wakker. Hoop dat ik ga slapen want wil echt zoooo graag gaan zwemmen met me mooie meissie.
Straks misschien een uitgebreide reactie, maar Alexander heeft vandaag 2 prikjes gehad. Hij heeft alles bij elkaar gekrijst. Een zetpil heeft hem goed gedaan waardoor hij 2 uur heeft liggen slapen. Ik moet hier nog vanalles doen en dacht eventjes te gaan liggen. Gevolg, 2 uur van de wereld en nog erg sloom. Vannacht was ook geen beste nacht, maar in de avond heeft ie weer lekker geslapen. Het cb had nog een goed idee. Hij krijgt nu eerst als tussendoortje een papje met kv aangeboden. Deze gaat een voeding vervangen in de hoop dat hij de kv ook uit een flesje gaat drinken. Gister zijn eerste worteltjes en hij vond het hoogstens interessant. Op het cb hebben ze trouwens nog een extra aantekening gemaakt. Nl dat het zo'n gezellige alerte jongen is 😉. Oja, ze gaan me wat voeding betreft echt extra begeleiden. Erg fijn. @chantal, welkom terug. Wat een nare situatie betreffende werk zoeken, dat je in het verleden noodgedwongen hebt moeten kiezen te stoppen met je opleiding. Je kunt idd niet meer doen dan er het beste van maken. Het zal niet makkelijk worden, maar waar een wil is is een weg. Heel veel succes ermee! Betreffende de reden van afwezigheid. Ik had mijn vermoeden, maar heb mij hier bewust buiten gehouden. Zoals je zelf al zei:" dingen kunnen op internet anders gelezen worden en je ziet geen emotie". Dit geldt van beide kanten. Verder wil ik geen partij kiezen want jullie zij allebei leuke meiden met een totaal ander karakter. Ik hoop je morgen in Denhaag te zien. En wat fijn om te lezen dat het met de kids goed gaat.
Aaaahw al die foto's wat een lieve en knappe kindjes. @schmidt dikke kus voor Alexander voor zijn prikjes. @ geen idee ik ging nog iets schrijven maar ben vergeten wat
Opleiding start als het goed is september. De kindjes gaan drie, hopelijk 2 dagen naar de gastouder. Mn schoonmoeder past 1 dag op en hopelijk 2 en ml is nog een dag vrij. Aanrijding was wel schrikken ja! Gelukkig reden we beide niet zo hard (was in 30km gebied) en was het de schuld van de andere partij, want wij kwamen van rechts. We zijn linksachter in de wielkas geraakt. Paar cm verder en die ander had de deur geraakt waar Dave achter zat! De baby sliep er doorheen en Dave reageerde alleen heel droog met "boem" toen ik de deur open deed. Dat viel gelukkig mee dus Eef, dr Brown en pap? Wil je weten of er een papspeen voor is? Die bestaat namelijk, ik heb ze geloof ik gewoon bij Prenatal gekocht! (Als het niet je vraag was, heb ik niks gezegd ) Zijn er hier meer die dr Brown gebruiken? Sofie drinkt er niet uit en ik heb dus nog iets van drie of vier flessen en een hele lading bijna niet gebruikte spenen, had bij Dave veel te veel bij gekocht. Duo, badpak scoren nog gelukt?? voor jou of Romy?
Hey meiden, Even geen tijd voor een uitgebreide reactie, maar ach de meeste zie ik morgen Wilde even kwijt dat ik het super leuk vind dat de meeste morgen gezellig komen, ben zo benieuwd naar jullie en vooral naar al die lieve mooie moppies! Slaap lekker en tot morgen x
Kan iemand met whatsapp mij even PB-en? Dan kan ik morgen polsen of het mocht alles goed lopen nog de moeite is die kant op te rijden. Wil ook zo graag