April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    #1181 mamavandave, 8 aug 2013
    Laatst bewerkt: 8 aug 2013
    Ik weet nog steeds niet of ik het red. Auto zou morgenochtend klaar zijn, maar aangezien ze blijven verschuiven, kan ik niks beloven, want als ie te laat klaar is, heeft het geen zin meer (wij moeten nog best een eind rijden). Omdat het een gewone werkdag is, wil ik dan ook weer om half vijf thuis zijn, als ml thuis komt uit zn werk. Pfff stomme garage.

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Jaaa meiden, morgen is het zo ver! Dikke baby party!

Eef, hier geen Dr. Brown, kan je er dus helaas niet mee helpen.

Rianne, wow zo'n broccoliwandschildering is vast geld waard :D. Desalniettemin hoop ik die hier te voorkomen :). Hessel leek vanmiddag zijn peer + appel te waarderen gelukkig.

Anna, arme Belle :(, dikke kus voor die kleine schat!

Chantal, wat ontzettend naar van alle tegenslagen. Soms lijkt het allemaal dubbel en dwars tegen te zitten. Gelukkig, maar cliche > na regen komt zonneschijn!
    Fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat met Sofie. Ik kan me voorstellen dat het lastig is als je gewend bent aan het een (Dave) het dan best even wennen is aan een geheel ander patroon. Wat Duo al aangeeft, zo is elk kindje anders.
    Balen (voor de portemonnee) dat het Kruidvat drinkpoeder niet aansloeg en jullie dus toch bij de Nutrilon moeten blijven.
    Hessel vind geen enkele kunstvoeding lekker, zodra hij ook maar iets proeft spuugt hij het uit. Binnenkort gaan we dus mengen, zodat hij aan de smaak gewend raakt.

Duo, hihi volgende keer foto's van die mooie bellen die ze blaast :). Of filmpjes, nog beter ;). Is het nog gelukt met het zwempak? We gaan je morgen missen meissie, volgende keer ben je er bij hoor!

Maartje, ahhh wat een leuk compliment! En mjammie, worteltjes!! Morgen weer lekker knuffelen met de kleine (grote) knul ;).

Dink, je hebt pb!

Nou meiden, sinds afgelopen nacht hier een zieke echtgenoot. De arme stakker ligt hier met twee dekens en kruikjes van Hessel om maar enigszins warm te blijven. Vind het zo sneu.
    Met Hesseltje gaat het helemaal top. Ik hoop maar dat hij immuun is voor het virus wat zijn papa heeft :(.
    Mijn rijles werd geannuleerd en heb zelf kraamvisite afgezegd (niet handig met mijn zieke man). Daardoor een vrije avond en heb daar gretig gebruik van gemaakt om even richting haven te wandelen met uk en een vriendinnetje. Het was echt heerlijk!

Heb zoooo veel zin in morgen! Kan niet wachten tot ik al die ukjes zie!

X

3. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Lieverds tot straks!!!!!
    Spannend!!!!!

Ego Update ml heeft zich gisteravond flink verwond aan de combi magnetron van zijn zus. Deze was kapoet en hij wilde hem samen met zijn pa maken. Op de een of andere manier heeft zijn duim flink verwond was een een bloedbad en zijn we even langs de hap gegaan omdat we dachten dat die gehecht moest worden omdat die nog al die en groot is. Hij hoefde niet gehecht te worden! Scheelde weer!
    Nu ml thuis want hij zit dik ingepakt haha

Ik ga even werken en dan komen ik naar het Haagse!
    En klets ik weer verder!

Xxx

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ahhh Eef, wat een narigheid :(. Gelukkig waren hechtingen niet nodig! Brrrr, al dat bloed :(.

Ben benieuwd wat het weer hier gaat doen, of het dicht trekt of juist verder open. Zo leuk om jullie ukjes straks te zien! Twijfel of ik nu ga bakken of nog even een dutje doe. Denk het laatste :D.

Tot straks lieverds!!

X

5. rsky

rsky Niet meer actief

Gooooodmorning en tot straks!!!! Xx

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Can't wait! Geen zin in de autorit, maar wel in alle gezelligheid. Ik heb gewoon een korte broek aan, kom immers uit het zonnige zuiden. Dus laat die zon maar komen!

Tot straks!!!

(wencke, al zin in het papje 😉?)

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieverds, tot straks.
    Over een uurtje zit ik al in de auto met twee kids.

8. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Klaar met werken even omkleden en dan komen we xx

9. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Onze auto is pas net klaar, dus ik red het niet meer!!! Jammer!!!!!! Veel plezier nog dames!

10. rsky

rsky Niet meer actief

Ahh jammer! We missen je.... Wencke, Rianne, Maartje, Eef, Femke, Anna & Roos

11. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Jaaaaa vind het ook echt heel jammer!!!!! :'(

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Meiden ik vond het super gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar!!

13. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Idem!!!

Bedankt voor de gastvrijheid Anna! Je had het top voor elkaar! Ik kom snel weer een lekkere cappuccino drinken :D.

X

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik vond het ook super leuk!
    Bedankt voor gebakjes en bloemen en dat sommige van erg ver kwamen met auto. Top!!
    Allemaal leuke schattige mooie babys!! En moeders :)))

Iemand heeft zijn zonnebril vergeten en blauwe mini sokjes :)))

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik vond het ook super leuk om iedereen te hebben gezien. Ook al was het voor mij maar voor korte duur. Lars viel gelijk in de auto.

Leuk om de gezichten bij de namen te zien en ook om al die schattige ukjes te zien.

En Anna bedankt voor de gastvrijheid en het goede zorgen!

16. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Anna bedankt voor je gastvrijheid.

Wat een lieve kindjes en lieve mama's :)

Zo Sem lekker naar bed en ml komt zo thuis met Chinees dus lekker eten :p

17. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Anna zonnebril hoort bij mij kom hem wel weer ophalen!

18. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    ❤❤❤

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,6 KB
      Weergaven:
      8
  19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Haha die foto TE schattig!!'

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anna, bedankt voorde gastvrijheid. Blauwe stokjes zijn van Alexander ;). Ach ja, nu heb je een andere kleur als rose in je assortiment.

Ik ben weer thuis. Was zo moe, dat ik onderweg maar bij de Mac gestopt ben. Zo erg, hè. :p

Het was erg gezellig. Sorry voor het vele gehuil van ons mannetje. De terugweg heeft ie als een blok liggen slapen en nu nog.

Deel Deze Pagina