April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Zeker voor herhaling vatbaar lieve meiden!!
    Was echt super, ondanks dat ik niet helemaal mezelf was door de erge hoofdpijn vond ik het erg leuk iedereen gezien te hebben en van al die ukjes kunnen genieten! Wat een moppies!

Anna heel erg bedankt voor je gastvrijheid en je verzorging :)
    En Wencke, top van de gebakjes hihi :D

Hier sliep er ook één meteen in de auto, alhoewel voordat ik Den Haag uit was, grr! Had 1 straat verkeerd genomen en hij pakte mijn GPS niet dus schoot niet erg op haha. Gelukkig geen file gehad en niet heel druk bij Amsterdam, joepie :D! Thuis nog lekker op bed gaan liggen en vl had pizza's besteld :D

Fijn weekend verder!

2. rsky

rsky Niet meer actief

he lieverds!

Ook wij vonden het gezellig, als had ik net als Rianne vreselijke koppijn.. ( lang leven de ongesteldheid :( )

wat een lieverds allemaal, ik helemaal verliefd!

en maartje, niks geen excuus voor het huilen hoor... je ziet het.. ze huilen allemaal.. Vind het een heerlijke beer!!

Hier ligt kay lekker op bed met een fles pap in zijn buikje.. en mama duikt er zo achteraan.. Ben inmiddels 6 pcmol verder en een portie avondeten minder.. dus denk dat er migraine op komst is...

Gooi nog even de foto's online en dan zzz

Fijne avond nog meiden!

3. rsky

rsky Niet meer actief

en lieve anna,

Indd bedankt voor je gastvrijheid... en de heerlijk verzorgde lunch....

Wencke, die gebakjes... mmmmmmm

4. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden.
    Leuk om te lezen dat het zo gezellig was :)
    Was al erg benieuwd hoe het gegaan was. Nog naar het strand geweest. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar hopelijk next time inderdaad.

Geweldige foto trouwens!

Hier een rustig dagje gehad. Terwijl kipje andijk verliet, ben ik vandaag in andijk geweest haha. Even op kraamvisite bij een goede vriendin van Vl.

Heb gister een badpak gescoord voor mij en ook voor romy. Morgen gaan we zwemmen :).

Slaap lekker!

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, vervelend dat je zo'n hoofdpijn had, hopelijk is deze inmiddels gezakt.

@roos, hoe gaat het net jou? Nog veel hoofdpijn?

@ego, gisteravond heb ik iet gedaan wat ik nooit doe. Ben om 22.00u in slaap gevallen. Had wel de wekker on 23.00u gezet om te voeden. Ik kon bijna niet meer wakker worden. Om 03.30u kwam meneer weer. Had met ml afgesproken dat wanneer Alexander voor 05.00u zou hij hem even zou troosten. Zo gezegd, zongedaan. Alexander was flink verdrietig. Na denk 20 min viel hij weer in slaap. Om 05.00u begon hij weer te huilen. Dus toen heeft hij drinken gehad. Ik zat me net te bedenkenndat zijn nachten weer korter zijn sinds hij weer in zijn slaapzak ligt. Ik denk dat ik deze voorlopig even weglaat. Wel kan hij dan weer op zijn buik draaien, maar wil weten f hij dan langer slaapt.

Dadelijk op naar Zeeland. Helaas lopen de temperaturen vandaag wat achter, maar het beloofd een gezellige dag te worden. Al vind ik het niet leuk zelf heel dat stuk te moeten rijden, maar goed.... ml heeft al zoveel km in zijn benen zitten. En ik gun hem vanavond een pilsje ;)

6. rsky

rsky Niet meer actief

Duo, fijn dat je een badpak heb gevonden! Eindelijk!! Lekker zwemmen met je meisje!

Hier een spooknacht gehad tot ik me herinnerde dat ik toch nog medicijnen had... En toen was t snel over... Nu roos hoofdpijnloos! Beetje brak maar dat komt wel goed!
    Kay was blijkbaar gister erg onder de indruk van de meisjes ( en van de stoere mannen) en stond vanmorgen om half 7 al in zijn bed te springen of we vandaag weer gingen... ;)

Fijne dag meiden....

7. rsky

rsky Niet meer actief

Hele fijne dag maartje!!

Ik hoop dat de zon nog flink gaat schijnen!!

8. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    @ Maartje . Hele fijne dag in Zeeland. Ik hoop dat de zon nog doorbreekt. Ben wel benieuwd of Alexander op zijn buik beter slaapt. Je hoort vaak van wel, maar ieder kindje is anders natuurlijk ;) en geen sorry voor Alexander zijn huil momentjes. Daar is het toch een baby voor. Kunnen jij en de lieve man niets aan doen. Het is een schatje.

@roos, gelukkig is je hoofdpijn weg. Lief dat Kay het zo leuk vond. Volgens mij wil Sem ook verder spelen want gaan slapen duurt sinds gisteren middag iets langer ;)

@ Rianne, is je hoofdpijn weg?

@ ego, de foto's aan ml laten zien. Het viel hem op dat Sem "the creepy kid" is die alle andere kindjes op eet ;) . Het was supergezellig. Na wat protest heeft Sem van 20:30 tot 7:00 geslapen zonder te spoken.

9. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen meiden,

Maartje, inderdaad geen verontschuldigingen hoor! Het huilen viel reuze mee! Ik vond Alexander een lieve knuffelbeer! Ferron was bovendien ook niet op zijn best, s avonds was hij echter aan het uitsloven en alles vertellen hihi. Balen van de nacht :( als hij dan inderdaad beter zou slapen zou ik zijn slaapzak lekker uit laten! Heel veel plezier vandaag!

Roos, fijn dat je nog medicijnen kon vinden! Hihi die Kay had er alweer zin in!

Duo, jeee een badpak! Lekker zwemmen! Waar in Andijk was je? Misschien ken ik der wel hihi!

Dink, hahaha ja Sem vond alle kindjes wel lekker, klein kanibaaltje hihi :p en wauw wat een nacht zeg!

@ego mijn hoofdpijn zakte gister na het eten weg. Had nog even kunnen slapen voor het eten met een advil en daarna goed gegeten. Ferron had vannacht om 3:30 even een kreet maar sliep daarna weer verder. Waarschijnlijk was hij de dag aan het verwerken hihi! Gisteravond was hij nog erg aan het uitsloven, gek doen en hard gillen. Hij moest even zijn verhaal kwijt hihi! Fijne dag!

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het was leuk inderdaad om iedereen te zien!
    Daarna nog kwart gespeld 3 uur lang 3 sets..,gewonnen. Vanochtend bootcamp gedaan: we zijn in de zee geweest rennen. Ben nu helemaal kapot. Vanavond halve finale even doorbikken.

Belle is wat onrustig.. Ik denk dat ik ook maar met biobim rijstmeel stop.. Avonden huilt ze maar vanaf 18.00 tot 21.00. Vannacht gillend wakker om 1.00. Kon echt niet troosten. Haar lijfje is dan zo gespannen en scheetjes laten en overstrekken.. Denk krapjes dan.
    Uiteindelijk flesje gegeven was ze weer 05,00 wakker. Toen nog voor de huil lukte haar tussen ons in bed in slaap te krijgen.
    Vanochtend ook niet slapen en dan wisselen van rustig kijken en praten naar opeens een gegil...

Weet niet wat het is misschien omdat ze licht kma heeft is nu erger door rijstmeel en wortels geworden of haar darmpjesnog niet rijp zijn?? Ik stop ermee en 22e naar cb voor prik vragen we het even..

Ik heb even geen tijd op iedereen te reageren maar ik heb alles gelezen. We gaan nog even boodschappen doen en dan ga ik tennisen!
    Fijne weekend!!

11. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Succes vanavond Anna. En wat naar dat Belle zo'n buikpijn heeft. Geef haar maar een dikke kus van mij en Sem.

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Maartje, leuk zeeland!! Enne, ik denk dat iedereen hier wel aan huilende kindjes gewend is toch? Maar snap je gevoel wel, ook al weet iedereen dat baby's nou eenmaal huilen, je voelt je toch een beetje gegeneerd als het in gezelschap is. Terwijl dat helemaal niet hoeft! Hoe gaat het nu met kleine Alexander verder? Hier is het wel mooi weer. Dus daar bij jou vast ook! ;)

@Roos, gadver, migraine! Hier gelukkig eigenlijk nooit meer last van sinds de zwangerschappen, maar mén wat kun je je daar beroerd van voelen. Wel heel fijn dat je er medicatie voor hebt!! Moet altijd erg lachen om je beeldspraak ;) (of staat Kay echt al? Dat zou echt snelle jelle zijn!!!)

@Rianne, ook al hoofdpijn! Fijn dat het alweer beter is!

@Anna, succes vanavond, gaat vast goedkomen!!!

@duo, heerlijk zwemmen, veel plezier!!!

@ego, hopelijk niemand vergeten. Hier alles goed. Sofie slaapt veel vandaag. Zo gek, want normaal is ze juist veel wakker!

Verder niet zoveel nieuws. Morgen moet ML zn vader helpen, want die zijn zwaar getroffen door die windhoos laatst en er moeten nog heel wat enorme eiken opgeruimd die zijn gevallen. Ik ga Dave wegbrengen, hij gaat logeren bij mn vader. Helaas, maar ja, moet ook eens hé....

Slapen jullie kindjes nog in de wieg? Ik had Dave al met 6 weken op zn eigen kamer in ledikant, maar Sofie ligt nog altijd in haar rieten mandje naast mn bed. Ook wel fijn, en gezellig! En handig, want ze heeft nog steeds niet echt een regelmatig schema.

13. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Hoi hoi, is het hier al vol of mag ik er ook nog bij? Ik heb 27 april mijn 4e kindje gekregen.

14. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Van mij wel! Welkom!!

Ik ben Chantal (26) en heb twee kids. Dave (30-04-2011) en Sofie (26-04-2013). Ben getrouwd en woon in Bolsward (frl).

15. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Anna, wat vervelend dat Belle zo onrustig was, arme schat :(
    Je zou het inderdaad kunnen uitproberen of ze rustiger word zodra je stopt. Hoop dat ze gauw zichzelf weer is. Veel succes met tennissen, vind het maar knap hoor al die sporten!

Chantal, fijn dat het beter gaat met Sofie! Lekker zon slaapdagje, hier juist een anti slaapdag :( Alleen maar lachen en uitsloven hihi.
    Wat vervelend dat je schoonvader zo getroffen was, hopelijk kan ml hem helpen. Succes met het wegbrengen van Dave naar je vader. Hier al heel lang niet meer in de wieg. Ik sliep er zelf niet meer van of onrustig. Maar als jij zelf rustig slaapt zou ik het nog lekker zo laten hihi!

Zeewoldemama, welkom, gezellig dat je mee wilt kletsen en nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 4e kindje! Wat is het geworden en hoe heet hij/zij? Ik ben eigenlijk een maart mama maar was in april uitgerekend. 10 maart ben ik bevallen van een zoon Ferron, de eerste voor ons. Hij is bijna 4,5 week te vroeg geboren.

@ego, nou hier een ik-hoef-niet-te-slapen-dag! We zitten al op 1 uur en 3 kwartier in totaal, joepie! Echter is hij wel super gezellig en moet ik regelmatig mijn lach inhouden hihi! Vl is de hele dag al op het water :)
    Fijne dag nog!

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ha lieverds
    Even een kort berichtje vanaf me werk! Ben rel druk aan bezig (ahum, het is onwijs rustig)

Rianne haha ik had ook een verkeerde straat gepakt druk dat het was!
    Vervelend dat je hoofdpijn had!
    Haha die ferron ook! Hij moest zijn verhaal kwijt nadat hij al onze beebjes gezien had!

Maartje veel plezier in Zeeland! Hoop dat je goed weer hebt!
    Miss heeft Alex het warm in de slaapzak. Bn benieuwd hoe het vannacht gaat zoder slaapzak!

Dink haha ach en sen was zo rustig!wel een droppie hor!

Roos vervelend hoofdpijn! Gelukkig had je een wonderpil!
    Kay is volgens mij helemaal in love!

Picco achhh arme Belle! Zou kunnen dat ze er nu meer last van heeft! Op cb kunnen ze vast advies geven!
    Ik ben nog niet met hapjes begonnen kan er nog niet over mee praten.
    Succes met je toernooi!!!

Welkom zeewolde!

Chantal, Naomi heeft hier maar 2weken in de wieg gelegen ze wilde er niet langer in.

Terug reis,Kwam in het centrum uit! Helemaal verdwaald!
    TomTom was leeg op me mob had de routeplanner een kompas storing! Maar ben thuis gekomen! Heb ook rdam vanaf een andere kant gezien alles was opgebroken waar ik heen wilde heb alle schorem wijken gezien daar!

Nou ga maar is wat doen voor de mensjes hier!

Xxx

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Haha eef, gelukkig was ik dus niet de enige. Ik ging ook richting centrum Den Haag oepsie! Ik dacht alleen maar hmm kom steeds meer trams tegen dat is geen goed teken! Haha gelukkig zijn we beide weer veilig en wel thuisgekomen ;) Werkse nog! Hopelijk word het nog wat drukker anders gaat de tijd zo langzaam :( En je wilt natuurlijk weer snel naar je mooie meisje!

18. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Fijn hè de grote stad!!
    En soms zijn tomtom |$$~£}$}$~$
    De avond zal wel langzaam gaan we hebben amper cliënten en als we er al een paar hebben hoeven we er niks aan te doen!
    Wel heerlijk normaal hebben we amper pauze!

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Pfff gewonnen! Morgen finale nog even en dan op naar de volgende toernooi..

Met Belle gaat het beter!!
    Ik heb echt sterk het vermoeden dat rijstmeel hier de boel bij haar pijn deed.. Ook bijvoeden wellicht.
    Ze heeft nog steeds niet gepoept maar ze sliep vanmiddag dn vanavond gewoon door en ze is weer ons vrolijk lief meisje!

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Yeeeh gefeliciteerd met je overwinning!!! X

Deel Deze Pagina