Gefeliciteerd MiniMii! Wat bijzonder om op zo'n speciale dag papa en mama te worden. Mooi moment voor jullie . Hier officieel een maart baby, maar hij was uitgerekend op 9 april . Meneer kwam twee weekjes te vroeg. Onze zoon is vandaag alweer precies 5 maanden . Andere dames, druk druk druk , idem! X
Ha meiden! Hoe is het met jullie? Wat stilletjes hier zeg! Welkom mini!! Leuk dat je gezellig mee komt kletsen! Wat bijzonder dat jullie kleine op de trouwdag geboren is! Chantal hoe gaat het met Sofie? Huilt ze al wat minder? Gaat met dave ook alles goed!? Mama zijn is een drukke baan erbij naast je gewonen baan! Ben blij als ik weer is vrij ben! Beetje tot rust komen en genieten van de kleine. Ze groeit zo hard! Ik wilde een fotootje spammen maar hij pakt hem niet 😔 Lieve meiden een fijne dag Xx
Jaaaa gaat goed met Sofie, huilt al stuk minder! En met Dave ook prima, vorige week cb en was ie 91,5cm en 13kilo. Aan de lichte kant, maar niet heel erg. Ik ga vanaf maandag weer fulltime naar school, morgen dus eerste dag. Spannend!!!
Ik post wel een foto hoor Eef!!! <3 ukjes!! Het beviel Hessel wel tussen Naomi en Belle . Chantal, fijn dat Sofie minder huilt. Heb zin in de volgende meeting!! Om te zien hoeveel groter alle ukjes dan alweer zijn. Vorige week was ook zoooo leuk, jammer dat niet iedereen ff mee kon richting strand! En daarna wordt het tijd voor dag spa-dagje hoor . Alle babes bij de papa's en wij eindelijk visjesvoetjes, sushi en cocktails <3. X
Hiero druk druk druk. 4 dgn. werken valt best zwaar. De 3 dgn. die ik over heb bestaat m.n. uit slapen en wassen . Alexander doet het verder goed. Het is een beer van een vent van alweer bijna 10 kilo.