Dag dames! Ik zag een topic jan 2014 en ik dacht leukkk!! Alleen ben ik uitgerekent in dec en wel 1 dag voor kerst als k goed heb gerekent! Ik vind het erg leuk in de feest maand dec! Wie nogg meeer?
Sadieraven .. Gefeliciteeeeeerd met je zwangerschap! Aaah 26 dec op kerst leuk!! Je heb je echo al vroeg gehad! Was alles goed? Mijn eerste echo is 15 mei
Gossiekimmie dankjewel!! Jij ook gefeliciteerd!! Ik ben medisch in het zh dus ze wilden mij vroeg langs laten komen, je kon helaas nog te weinig zien en dus de 22e de 2de echo! Kan niet wachten! Neem aan jij ook niet?!
19 dec volgens mijn berekening, maar gyn zei vermoedelijk 21 dec 22 mei termijnecho dan weten we het zeker
Joehoee ik volgens mij ook 18 dec. Als alles goed gaat, fingers crossed! Wordt wel een drukke maand zo hihi . Zo blij met dit wondertje! Voelen jullie je goed? Ik heb volgende week pas eerste echo.. Pffff zolang wachten!
Hallo medemaand uitgerekenden!! Hahaha allemaal gefeliciteerd trouwens! Word wel gezellig zo met ze alle hihi Alles goed met iedereen??
Gefeliciteerd allemaal! Ik dacht eerst dat het bij mij 5 dec zou zijn, alleen bij de eerste echo zeiden ze al dat ik iets verder was. Het staat nu op 1 dec. Volgende week mn termijnecho!
Jaa echt leuk zoo met elkaar! Spannend allemaaaal de eerste echo in aantocht!! Ik ben benieuwd naar alle echos.. De eerste maanden zijn toch het spannends... Ik zelf vind de echos dood eng naar me verleden maar ben zeeeer positie! Jaa ik vind de december maand echt super leuk! Is iedereen toch exstra blij
*breekt even in* ps er zijn onder het kopje Bevallingslijst forum iig 3 december topics: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/429106-1-15-december-2013-a.html http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/431513-15-31-december-2013-mamas.html http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/435514-20-dec-t-m-26-dec-2013-mamas-kleinschaliger-kletscluppie.html 't is maar een suggestie. Allemaal gefeliciteerd en ik verdwijn weer
Dag mede zwangere dames, Ook ik ben uitgerekend in december, precies weten we niet maar als ik een beetje tel zit ik ergens tussen 25 en 31 december . Maar wat krijgen jullie al vroeg de echo zeg? Wij weten niet precies hoelang ik zwanger ben maar 27 mei heb ik een intake en controle en pas 1 of 2 weken later de eerste echo (dus de 12 weken echo). Ik heb wel gevraag of het wel voor 14 juni kon ivm onze trouwdag. NU moet ik zeggen dat ik onze vk-praktijk niet zo fijn vind als vorige. Dit is echt een ziekenhuis praktijk met 4 verschillende vk die je ook allemaal krijgt tijdens je controles. Bij onze eerste zwangerschap woonde ik ergens anders en had ik een fijne vk die een praktijk aan huis had. Helaas is het de enige praktijk in de buurt dus ik moet er wel heen. Verder niets mee trouwens, maar ik vind het meer alsof je daar een nummertje bent. Ach ja, ik ben normaal niet zo'n probleem-geval en sta binnen 5 min weer buiten. Maar ik kan net als jullie niet wachten tot de eerste echo. En dan weten we precies wanneer ik uitgerekend ben.
Ik breek even in Onze zoon is 24-12-12 geboren dus wilde even reageren. Iedereen vroeg of ik het niet vervelend vond dat onze baby in december geboren zou worden en dan ook nog rond kerst. Nou het was de mooiste kerst van ons leven, erg chaotisch en ongeorganiseerd maar des te leuker met de kleine man erbij. Echt het mooiste kerstcadeau dat je kuknt krijgen en je partner kan geven Geniet van je zwangerschap!!
Hallo allemaal... Iedereen gefeliciteerd .. En als ik het goed heb komt onze 2de wonder rond 18 december en natuurlijk zijn wij er heeeeel blij mee alleen wij gaan straks sparen voor de maand december ben ik bang haha ... Ik ben zelf op 2 dec jarig dan Sinterklaas dan onze 2de wonder en 23 dec is onze dochter jarig en dan nog kerst wordt lekker druk hier in dec hahaha
@ Wmvss ..Jaa ik denk dat iedereen die vraag gaat krijgen... Aah super leuk dat het zo leuk is rond de kerst! Ik kan me geen leukere kerst voorstellen ... In de wolken...
Welcome en gefeliciteeeeeeerd allemaaal!! Begint er bijna iedreen al een buikje te onstaan? Ik wil het tot de 12 weken geheim houden wegens verleden.. Maar moet geen strakke shirtjes aan hoor! Zou wel foto wille plaatsen maar zou niet weten hoe dat hier kan.. Iemand een idee?