April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ohhh nee, balen!!! Ik duim voor je meissie!!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jij in ieder geval veel plezier.

3. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Maartje, wat jammer meis!! Hopelijk voelt ie zich morgen toch wat beter... En ja, mannen zijn nou eenmaal wat zieliger ;)

4. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Tja vl zei al dat ze het vanaf begin al niet zo goed kan hebben dat we niet weten of althans volgens haar niet zeggen. Maarja we weten het zelf dan ook echt niet dan had ik wel gezegd van ja we weten het maar zeggen het niet. Zal ook wel enige jaloezie zijn. Was ruim 3 jaar terug ook al dat ik eerder ging samen wonen dan zij vond ze ook niet leuk. Heel apart!

Maartje balen zeg als het niet doorgaat! :( tja mannen zijn zieliger hè als ze ziek zijn hihi. In ieder geval beterschap voor jullie beide! En hopelijk worden jullie goed wakker en kan het toch doorgaan! Truste voor straks.

Chantal, zou fijn zijn als die band lukt. Hopelijk een goede prijs, succes met de onderhandelingen!

Wencke, jammie Mac Donalds!! En tja die weegschaal ach dat komt wel goed, geniet inderdaad ook maar voor mij van al dat lekkers en leuke dingetjes! Shopze!

Hier druk met kerstkaarten schrijven pff hihi. En The Voice kijken, wie zal er winnen...

Fijne avond lieverds!

5. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @bekkenband, Jeej, de juiste band gevonden via mp, normaal 70euro, nu 20 plus verzendkosten!!

@wencke, ach joh, bedenk maar gewoon dat er straks een periode is dat de baby zo hoog ligt dat je amper kan eten, dan komt het wel weer goed :p ik kan het ook merken nu met de feestdagen, als ik een dag gesnoept heb zit er ineens 3,5 kilo aan ipv de nog geen 2 kilo tot nu toe... Dit is gewoon een ongezonde maand, zeker met al dat lekkere eten en gesnoep, maar na de feestdagen gewoon weer gezond en dan komt alles goed. Geniet maar lekker van je McDonalds en een keer kan heus geen kwaad.

Ik ga slapen, hopen op een goede nacht, zonder paracetamol, want die wil ik niet te veel nemen. Fijne avond nog lieve meiden en welterusten alvast!

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen ladies!

Maartje hoe voelen jullie je? Gaat de kerstmarkt lukken? En anders een dagje lekker bankhangen!

Chantal, top dat het gelukt is met de band. Goed koopje dacht ik zo!

Wencke, jij sowieso veel shopplezier! Al zul je dit waarschijnlijk pas lezen als je weer in NL bent hihi!

Ik krijg zo gezellig een lieve vriendin met haar dochter om een bakkie. Haar man is nu aan het dakdekken bij ons dus wij dan gezellig kletsen hihi!

Fijne dag meiden!

7. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @maartje, En zijn jullie nog naar de kerstmarkt gegaan?!

@Rianne, Heerlijk, gezellig!! Geniet er maar lekker van ;)

Ik heb nog even een buikfoto gemaakt gister ;) Deze laat het verschil zijn, al is de foto wel wat onduidelijk helaas...

Bijgevoegde bestanden:

• buik.jpg
      buik.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      3
  8. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Nog twee foto's, vreemd genoeg lijkt op de ene foto van opzij mn buik kleiner als op bovenstaande foto, misschien omdat ik een beetje gedraaid sta en niet recht van opzij de foto heb genomen. Of omdat de tweede van iets verder weg is... Die met mn zoontje is vanochtend, dus dan is mn buik altijd iets kleiner ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Wencke: Bedankt voor de opbeurende woorden, scheef zijn we dus allemaal, hahaha!:)
    Succes met het vinden van werk en fijn weekend Duitsland!

@Rianne: Vervelend dat je vriendin zo vreemd reageerde toen je zei dat jullie het een verrassing willen laten zijn. Er bestaan echt nog wel mensen die het niet willen weten, vind ik niks raars aan hoor...
    Maar ja, mensen blijven nou eenmaal 'apart'.

@Maartje: ml ziek, ach gut!

@Chantal: Goed zeg van die bekkenband! En mooi gegroeid hoor!
    En wat is Dave een schatje!:)

@ego: Vandaag gewerkt, maar heb me nu toch een pijn in mijn onderrug en heupen, niet leuk!!:x Ben helemaal geen 'pieperd' maar weet nu echt niet hoe ik moet zitten/liggen...:$
    Hoop maar dat het gedurende de avond weg zakt en dat het morgen niet zo heftig is, anders bel ik maandag de therapeute op en zeg ik dat het niet goed gaat zo.
    We zullen zien, verder mag ik niet klagen over mijn zwangerschap dus doe ik dat ook niet, maar pijn is NIET fijn!

Gisteren was de kerstborrel best gezellig, maar wat zijn mensen toch raar soms, of ligt het aan mij??
    Zitten zonder te vragen aan je buik, een collega van mijn man zei zelfs dat 'mijn voorgevel ook wel gegroeid was':$ en de een vindt dat je een kleine buik hebt en de ander vindt weer dat je een ENORME buik hebt...ZUCHT! Was helemaal gesloopt toen we naar huis gingen, hou er al niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, en zeker niet als je dan ook nog eens zo bekeken wordt en becommentarieerd wordt...;)
    Maar ja, het is natuurlijk allemaal wel lief bedoeld van iedereen dat weet ik ook wel...:)

Zo, genoeg 'geklaagd', ik ga een hapje eten en dan op tijd mijn bedje in! 05.45 gaat het wekkertje weer!

Fijne avond lieverds!

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @monica, haha een ontzettend schatje. Helaas was dat schatje alleen wel om 6.15 wakker vanochtend... En aangezien mama haar rust echt hard nodig heeft om enigszins bij te komen en te herstellen van de pijn overdag, was het niet zo leuk :p Maar verder is het echt een heerlijk kind, dat vroeg wakker is meestal een fase, dus dat wordt wel weer beter ;)

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen reageer ik uitgebreider, maar we zijn in Dortmund geweest. Het was super leuk.

@chantal, mooie buik. Ik moet nog een foto maken. Heb gisteren 10 min. met tranen in mijn ogen van geluk voor de spiegel gestaan. Vanochtend lag de kleine ineens aan de linker kant, mist hem rechts. Hier heeft hij namelijk alle tijd gelegen.

12. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen allemaal!

Chantal wat een mooie buik! En wat een lief ondeugend gezichtje heeft Dave, vast een boefje soms. Wat een schatje! Ach en als hij later om 5 uur uit de kroeg komt ga jij gewoon om 7 uur stof zuigen hihi ;)

Monica, wat balen zeg dat je nog steeds/weer zon pijn hebt :( Je voelt je met rugpijn zo machteloos hè. Goed je eigen kunnen en gevoel aan blijven geven hoor. Je werk is al zwaar genoeg en met je groeiende buik zeker. Gelukkig was het feestje wel gezellig al was je een bezienswaardigheid. Zwanger zijn is opeens een vrijpas om ongeneerd dingen te vragen ja. Normaal doen ze dat toch inderdaad ook niet. Vooral dat ongevraagd voelen! Snap wel dat je niet helemaal op je gemak was, zelfs al is het lief bedoeld ja hihi.
    Hopelijk heb je vannacht goed je rust kunnen pakken zodat je rug een beetje bijkomt. Sterkte met werken, en wat niet gaat gaat niet hè, je bent echt geen pieperd hoor :)
    Succes meid, knuf!

Maartje, wat lief tranen van geluk. Het is ook zoiets moois hè wat in je buik groeit en dat het je gegeven word. Ben benieuwd naar je buik ;)
    Wat fijn dat jullie naar Dortmund zijn geweest! Toch nog gelukt. Nog wat leuks kunnen scoren? Vandaag een rustig bij kom dagje?

Wij hebben gister heel gezellig dagje gehad. S Morgens eerst gezellig me lieve vriendin op bezoek. s Middags lekker rustig aan en s avonds kwamen die vrienden met dochter gourmetten en spelletje spelen. Dochtertje ging mooi slapen in ons bed zodat paps en mams nog konden blijven zitten. Uiteindelijk was het half 2 voordat wij in bed lagen hihi maar super gezellig. Vandaag komen me schoonouders om een bakkie en de opbouw bekijken :)
    Fijne zondag meiden!
    x

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, vervelend van je rug. Hopelijk gaat het snel beter. En het middelpunt zijn als je zwanger bent... enerzijds vind ik het leuk, anderzijds zitten er mensen aan je waarvan je het liever niet hebt. En opmerkingen plaatsen die niet goed vallen. Sommige mannen zijn hier heel goed in. Ik probeer het zelf steeds weer snel opzij te zetten.

@rianne, fijn van de gezellige dag/avond. Heerlijk al die gezelligheid om je heen.

@ego, ik krijg vandaag de rekening gepresenteerd. Voel me belabberd. Moe, warm en hoest me kapot, maar goed het was gister een erg leuke dag en ik weet na zo'n dag dat er bijna zeker een zware volgd. Ik heb het 1 en ander gekocht. Een kruik/knuffel voor de kleine. Tas en sjaal voor mezelf en een kado voor mijn moeder.
    Vandaag wilde ik eigenlijk kerstkaarten schrijven, maar voorlopig doe ik helemaal niks.

Fijne dag allemaal! En succes iedereen met de toenemende lichamelijke klachten ;).

14. rsky

rsky Niet meer actief

ff snel, morgen reageer ik uitgebreider...

hier 22 weken, ga nu plat... rugpijn is killing me...

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nice picture ;)

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey girls,

Rianne, sommige mensen vinden het lastig om blij te zijn voor anderen, jammer!
    Kerstkaarten moet ik ook maar eens mee beginnen. Ik heb serieus al meerdere jaren gehad dat ik ze wel schreef, maar ze vervolgens vergat te posten ;) (ADHD he).
    En je dag klinkt heerlijk!! Wat zijn dat soort dagen toch leuk he.

Chantal, wow al een flinke buik meis! En wat een deugnietje is Dave, heel schattig!!

Monica, wat balen dat je zo veel last hebt, hopelijk trekt het een beetje weg en kan desnoods de therapeut nu meer voor je betekenen. Het was immers niet de bedoeling dat je er niets aan zou hebben (behalve de kennis dat je "scheef" bent ;)).
    En die opmerkingen + aanraakpogingen zijn echt apart he! Bij mij valt het nog mee, maar weet niet hoe ik het vind als ik straks echt duidelijk zwanger ben.

Maartje, ow wat fijn dat je kon gaan :D! Hadden jullie ook zo'n lekker weer? Balen dat je er last van hebt nu, maar het was het wel waard he :).
    Hihi en dat voor de spiegel staan vol emoties herken ik helemaal. Mijne ligt vaker links, maar het schoppen is eigenlijk continu in het midden :). Misschien dat daar de placenta er het minst voor zit, dat zou ook kunnen in mijn geval :).

Roos, wow mooie buik ook! Vervelend van je rug meis :(.

Mijn weekend was fantastisch! Het weer was heerlijk, ons hotel kon niet centraler (oude markt) en we hadden ook uitzicht vanuit onze kamer op de Dom. Naast tevens een bezoekje aan de Dom zijn we ook in het Ludwig museum geweest en hebben we 3 kerstmarkten bekeken. Alles binnen 5 minuten loopafstand.

Nu heel moe, maar voldaan weer terug in het Haagse. Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar het viel me reuze mee. Heb er alleen wel een beetje spijt van dat ik maar 1 appel met chocolade heb genomen ;).

Nog een hele fijne zondagavond lieve schatten!

X

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Maartje, balen dat je de rekening kreeg gepresenteerd, maar dat was het wel waard? Leuk dat jullie zo genoten hebben! Kun je weer even op teren. Hopelijk voel je je vandaag beter na een rustig dagje!

Roos mooie buik! Lekker showen hihi.

Wencke, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Wat super van het hotel. Ideaal! Tja je had inderdaad makkelijk iets meer kunnen snoepen hihi. Succes vandaag met je gesprek!

Gister lag ik op de bank en zag mijn hele buik heen en weer gaan echt een apart maar super gaaf gezicht! Vl ook vol verbazing hihi!
    Nu weer aan het werk.

fijne dag meiden x

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, leuk joh, dat jullie zo centraal zaten. Ik ben zelf van het chocolade fruit afgebleven, heb een hoop andere lekkere dingen op. Hoe ik me gister voelde was het waard, en het weer was super.

@rianne, lijkt me heel apart wanneer je buik zo op en neer gaat. Bij mij zie je aan de buitenkant niks.

Vandaag weer gewerkt. Heb mega pijn aan me midden rif door het hoesten. Ach ja. Vanavond wordt de bank gehaald, dan mogen we 2 avonden doorbrengen op tuinstoelen. Hopelijk heeft ml alles voorbereid.

19. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    #2019 mamavandave, 17 dec 2012
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
    @Maartje en Wencke, Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!! Wel vervelend Maartje, dat het zo'n last gaf!

@Roos, Mooie buik ook hoor! Is het je eerste? ;)

@aanraken. Mn zusje gister, ik was echt letterlijk net een stap uit de auto en ze zat al zonder te vragen aan mn buik te voelen. Dan kun je zeggen, het is toch je zusje? Maar ik hou er ook gewoon niet van als mensen steeds maar ongevraagd aan mn buik zitten. Zeker niet als ik nog geen stap uit de auto ben en alles.

@rianne, Ben ook heel benieuwd naar jullie opbouw!! ;) Fijn dat het zo gezellig was!! Leuk he, je buik zo zien bewegen! Hier ook al een paar keer een schop die duidelijk te zien was.

@ego, Ik ben echt gesloopt, gister naar mn oma geweest. Mn stiefmoeder was er ook met mn broertje en zusje. Nou ja, broertje... Hij is ondertussen 18 en al jaren groter dan mij ;) Ik noem hem tegenwoordig ook altijd grote broer ;) Was heel erg gezellig, maar was natuurlijk wel een lange en vermoeiende dag, zeker omdat Dave weer heerlijk vroeg wakker was... En ben natuurlijk ook sneller moe omdat ik de hele dag pijn heb en 's nachts ook nog slecht slaap door de pijn. Eigenlijk kom ik gewoon niet toe aan goed uitrusten en herstellen. Vandaag dus ook ontzettend pijn, kon vanochtend eigenlijk nauwelijks lopen en Dave van de trap tillen om hem bij mn man neer te zetten voordat ie naar zn werk ging, zodat ik even terug naar bed kon.

Begon mn vader ook nog eens... Lang verhaal en eigenlijk geen puf om het hier allemaal neer te zetten, maar komt erop neer dat sinds hij en mijn stiefmoeder zijn gescheiden hij elke keer mij aanvalt op van alles en nog wat als ik naar die kant van de familie ben geweest en dan vooral mn oma, de moeder van mijn moeder en stiefmoeder (ja ze zijn zussen, dus mn stiefmoeder is ook mn tante). Hij kan het niet hebben, want hij wil het middelpunt van belangstelling zijn, iets wat bij zijn extreem narcistische aard past. En het liefst ziet ie dat ik kies en die kant van mn familie laat vallen. Wordt er helemaal niet goed van, al dat gekonkel van hem constant, want hij is de enige die daar mee bezig is. De rest van de familie doet gewoon normaal, behalve hij....

Wordt echt gek ervan dat ik steeds mezelf moet verdedigen als ik bij mn oma ben geweest en wordt doodziek van dat bemoeien en in de gaten houden en paranoïde gedrag van mn vader. Hij is daar met de scheiding twee jaar geleden mee begonnen (toen ik zwanger was van Dave) en nu twee jaar later ben ik weer zwanger en hij doet het nog steeds! Heb echt zin om hard te gillen en tegen hem te schreeuwen dat ie zich eens met zichzelf en zn eigen leven moet gaan bemoeien.... Hij kan het gewoon niet loslaten en blijft maar bezig en bezig en bezig, en als je ook maar iets ervan probeert te zeggen loop je tegen een muur, want hij hoort het gewoon niet, hij hoort en ziet alleen zijn eigen waarheid en wil ook niks anders horen of zien....

Soms wil ik wel eens zeggen hou eens op met dat zielige gedrag en er alles aan doen om maar aandacht te krijgen. Gedraag je gewoon eens als een man en zet je er verdomme overheen. Er zijn zoveel mensen die scheiden en die mannen blijven ook geen jaren bezig met iedereen terroriseren omdat het niet gaat zoals ze willen. Die gaan ook gewoon verder met hun leven. Hij is zo extreem met zichzelf bezig, dat ie altijd denkt dat alles en iedereen om hem draait en moet draaien... Ik ben er zo doodziek van dat ie mij er altijd tussenin probeert te slepen. En dat ie altijd alles direct als verraad naar hem toe ziet en hij is zo zielig, want de hele wereld is altijd alleen maar tegen hem....

Sorry voor mn geklaag ;) Zit echt zo niet weer te wachten op die stress tijdens de zwangerschap, heb al twee keer gezegd dat ik er klaar mee ben, maar hij kan het gewoon niet laten.... Dit is 1 van de redenen waardoor ik ook overspannen ben geraakt en nu nog steeds elke maand naar de psycholoog ga. Ik wil soms wel eens zeggen stik er maar in, maar hij is wel mijn vader, maar misschien nog wel belangrijker, de opa van mn kinderen en ik wil mn kinderen niet hun opa ontnemen...

Overigens was beeb gister vrij rustig, maar vandaag weer heel druk in mn buik!!

20. rsky

rsky Niet meer actief

@mamavandave, ja eerste kindje :)

Deel Deze Pagina