April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Die schapenvachtjes van ikea zijn super zacht! Ze kunnen volgens mij ook in de wasmachine maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen!
    Ruim kamertje trouwens! Zon soort formaat kamertje hebben wij ook! We gaan er volgende week mee aan de slag voor het weet is het april!

Nicole fijn dat je je hier thuis voelt!
    Had me Zelf nog niet eens in het kort voorgesteld: evelien 25jr ml is 27jr. Eerste kindje, we zijn ruim 7,5 jr. Samen en we wonen 1,5 jr. Samen. We wonen bij rdam in de buurt.
    Werk in de zorg.

Meiden ik ga aan de arbeit zo geen zin!!!

2. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Wencke: Wat irritant zeg dat het allemaal zo lang moet duren voordat je iets hoort over die functie.
    Mooi buikje al hoor, en die fake-smile zal ik je vergeven...;)
    En wat een druk sociaal leven hebben jullie zeg, hartstikke leuk, maar wel vermoeiend denk ik, zeker in jouw 'toestand'!

@Nicolle: Ach, we zijn allemaal van die jonkies...AHUM...:p
    Ben ál 29,5...Da's bijna 30:$...hihi;)

@Rianne: Heb je al een idee wat voor kaartje je wilt? En zitten jullie een beetje op één lijn als het gaat om smaak? Ml en ik hebben gelukkig wel dezelfde smaak wat kaartjes betreft, ik ga binnenkort een paar voorbeeldboeken lenen bij de drukkerij en op ons gemak 'snuffelen'.
    *applaus voor vl*!!!
    Schapenvachtje: LUDDE Schapenvacht - IKEA

@Eef: Werkse!

Vannacht redelijk goed geslapen, maar blijf hondsmoe...
    Moeten jullie nu ook meer dromen als normaal? Ik word er helemaal gek van, word regelmatig wakker en kom dan moeilijk weer in slaap.

Gisteren heb ik trouwens wel de blije doos opgehaald bij de Prénatal, hartstikke blij met al die gratis producten! Scheelt toch weer.

Eindelijk weekend, 3 dagen vrij, heerlijk! Kerst moet ik overdag werken, maar eerst genieten van 3 dagen géén werk.
    We gaan wat kasten uitmesten, die moeten weg als de stukadoor komt, dus dan kunnen we maar beter gelijk opruimen!

Fijn weekend allemaal!

3. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Wencke, wat irritant zeg! Inderdaad zou ik nu ook buiten hun gaan zoeken! Veel plezier met je leuke dingen.

Eef, ja ze zien er alleen op foto al superzacht uit! Dus ga er denk ik toch maar voor op jacht hihi ;) Dit is overigens niet het hele kamertje, dit is alleen de dakopbouw :) Leuk dat jullie ook bijna aan de slag gaan, inderdaad voor je het weet is het april en dan willen al onze ukkies lekker kunnen slapen ;) (en wijzelf ook natuurlijk hihi)
    Succes met werken, hopelijk vliegt de tijd voorbij!

Monica, we weten wel wat voor soort kaartje willen en liggen ook helemaal op één lijn, wel erg fijn ja. Ga ook net als jij binnenkort boeken ophalen bij de drukker. Wil toch alles even zien en voelen hihi ;) Tekst hebben we ook al dus schiet al lekker op :) En dat schapenvachtje bedoelde ik ja! Ben benieuwd!
    Fijn dat je redelijk goed hebt geslapen, hoe gaat het met je rug nu? Morgen moet je weer naar de therapeute toch? En dat dromen.. pffff..! Soms ook TE realitisch gewoon, veel meer dan voorheen en inderdaad daarna lastig in slaap komen. Sowieso word ik om de 3 uur wakker om naar de wc te gaan *zucht*
    Wat heerlijk 3 dagen vrij! Lekker van geniet meid, succes met de kasten hihi toch altijd weer nadenken wat je wilt houden en wat weg kan. Of kan je goed weggooien?

Fijne avond allemaal!

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zal me ook eens even voorstellen. Had ik nog niet gedaan.
    Ik ben Femke, 33 jaar (denk de oudste?) mijn vriend is 31 jaar en ik heb een zoontje van nu 1.5 jaar.
    We zijn nu zo'n 8,5 jaar samen en wonen 6.5 jaar samen. En we wonen in Breda maar werk in Rotterdam in het ziekenhuis als radiodiagnostisch laborant. Ik werk 3 dagen in de week en heb het nog steeds super goed naar mijn zin. Helaas wordt mijn contract niet verlengd vanwege geldproblemen dus vanaf maart ben ik toos werkeloos.
    Mijn vriend werkt bij een koekjesfabriek als plantmanager. Sinds aug van dit jaar. Hij heeft het ook super naar zijn zin.
    Voor mijn zoontje zijn we anderhalf jaar bezig geweest met zwanger worden. Ik heb PCOS en heb 4 keer aan de clomid gezeten voordat het raak was. Met 40w2d is meneer geboren. De bevalling was niet leuk(zacht uitgedrukt) maar de nasleep was nog veel heftiger. Ben pas net een half jaar van de pijn verlost.
    En toen werd ik zwanger van dit wondertje. Wat met recht een wondertje is omdat de artsen dachten dat het op zijn minst down moest hebben vanwege een dikke nekplooi maar na weken van spanning blijkt het kindje geen chromosomale afwijkingen te hebben.
    Omdat ik nog erg moe ben en bekkenklachten heb ben ik vanaf nu 6 uur per dag aan het werk.
    Pfff willen jullie nog meer weten? Ik hoor het wel. Op mijn weblog staat mijn bevallingsverhaal voor degene die het wilt weten

5. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ff snel om iedereen een heerlijke kerst te wensen. Reuze druk hier met onze voorbereidingen voor tripje ierland dus helaas geen tijd om persoonlijk te reageren.

Maar welkom ukkie, gezellig!
    Schapenvacht heb ik net op marktplaats gekocht, van ikea kun je niet wassen. Daar wordt de achterkant hard van.
    Ik geloof dat ik dan de oudste ben 38+
    en je baan verliezenin het nieuwe jaar sucks!! Hoop dat jullie beiden iets beters vinden.
    Ik heb net een pret echo gehad die helemaal mislukte. Er was niet genoeg vruchtwater rond het hoofdje en dus geen beeld. Ben de volgende dag nog terug geweest maar was hetzelfde verhaal. Heel jammer maar het is onze dochter en ze weet wat ze wil geloof ik :)
    Nu dus nog snel een ander kado voor de schoonfamilie verzinnen.....

Hoop dat het allemaal heel goed met jullie gaat, en jullie fijne mooie kado's krijgen. (ik heb net een borstpomp gekregen als early kerstkado... Tres romantique hahahahah)
    Alle liefs en have fun!

6. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @rianne, Super ziet het eruit hoor!! Ben heel benieuwd naar de kamer als het helemaal af is! :)

@geboortekaartje. Had ik al eens geshowd geloof ik? Wij bestellen via internet, nu ik het er zo over heb, zal zo de bestelling even definitief maken!!

@Wencke, He wat vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. Maar je gaat dus niet terug naar je oude baan? Ach, zijn we met zn drietjes gezellig toos werkeloos, ik mag straks na de bevalling ook op zoek naar iets nieuws! Leuke foto hoor, ondanks de nep smile!!

@eef, Werkse meid, hopelijk gaat het snel en mag je voor je het weet weer naar huis! Tot hoe laat moet je werken?

@monica, Super leuk he, die blije doos!! Hoe is het met je rug ondertussen?? Lekker even vrij, heb je nog plannen of lekker rustig aan? Hier idd ook dromen, maar minder als bij de eerste!

@fem, Jeetje, wij hebben best veel gemeen! Allebei een zoontje van 1,5, allebei geen baan (meer) straks, allebei niet bepaald een leuke eerste bevalling... Ik ga je blog zeker even lezen! Schrijf je dit keer ook een bevalplan? Ik wel, weet nu na de eerste ook zeker wat ik NIET wil. Natuurlijk heb je bepaalde dingen niet in de hand, maar ga ook nog even goed nadenken over hoe ik bepaalde dingen graag zie als er iets mis gaat. Beval je nu in het ziekenhuis? Ik moet vanwege fluxus post partum (extreem bloedverlies door niet loskomende placenta) naar het ziekenhuis. Maar ik ga zeker mn wensen en eisen op papier zetten.

Weten jullie allemaal al of je thuis of in het ziekenhuis gaat bevallen?

@chanti, Jeetje wat balen van de pretecho, mag je nu nog een keer??

@ego, Meiden, ik heb wat advies nodig. Misschien ligt het aan mij en aan de hormonen, maar ik heb zo'n raar gevoel bij een vriendin de laatste tijd. Ik zal het even uitleggen.

Wij kennen elkaar nu ruim vier jaar. We hebben elkaar op school leren kennen. Best veel gemeen en ondanks dat zij toen tegen een behoorlijke depressie vocht hele goede vriendinnen geworden. We hebben geprobeerd om samen een bedrijf te beginnen, maar zij was er nog niet klaar voor en aangezien ik alleen er geen tijd voor had met school, kind en werk zijn we gestopt, voornamelijk door haar passieve gedrag, terwijl ze thuis zat zonder werk. Onze partners kunnen het ook erg goed met elkaar vinden. Na de bevalling heb ik haar ook als eerst laten weten dat Dave er was en zijn ze op koninginnedag direct naar het ziekenhuis gekomen.

Nou heb ik de laatste tijd het idee dat ze een beetje afstandelijk is ofzo. We spreken bijna nooit meer af, ik hoor ook bijna nooit wat van haar. Ze was niet op de verjaardag van onze zoon (1ste verjaardag) en dat kan gebeuren, maar vond ik wel jammer. Maar goed, ze zouden dan nog langskomen.... niet gebeurd. Wel op onze verjaardag geweest in juli (vieren we samen, man en ik zijn 13 en 14 juli jarig). Toen hebben we het ook even over oud&nieuw gehad. Wij vieren dat al zo'n beetje zolang manlief en ik samenwonen bij ons thuis, met een groep vrienden. En dus ook vanaf het begin dat ik haar ken met hun erbij.

In eerste instantie was het dus, ja daar zijn we bij, zoals elk jaar, dat weet je toch enzovoorts. Maar toen vroeg ik het later nog een keer, toen het wat dichterbij kwam en toen wist ze het ineens niet. In november zijn ze beide jarig, dus zijn we twee avonden daar geweest en heb ik het weer gevraagd. Toen zei ze ineens, ja misschien gaan we wel naar groningen of assen (daar wonen vrienden van haar). Nou is dat prima, wij hebben geen alleenrecht op hun ofzo.

Maar wat me dwarszit, is dat ik een beetje het idee heb dat wij ineens niet meer zo belangrijk zijn, nu ze weer meer met haar vrienden van haar studie in Groningen omgaat. Ze heeft daar dus tijdens de studie gewoond en wil daar nu graag weer naartoe, ze hebben het huis dus ook al 2 jaar te koop staan (wonen nu boven leeuwarden).

Maar ze heeft dus wel alle tijd om heel vaak naar haar andere vrienden te gaan, gaat met ze naar concerten en festivals en dergelijke, maar hier langskomen doet ze niet. Het rare is, als ze dan eens een keer langskomt zegt ze wel dat het zo gezellig was. Maar ik wil niet steeds maar vragen of we zullen afspreken. En oud en nieuw zit me dus wel dwars. Ze zei altijd, ja dat vieren we samen! Maar nu ineens wil ze naar andere vrienden. En nu lees ik ook nog op facebook dat ze gisteren nog in Groningen/Assen is geweest voor een feestje en dus waarschijnlijk over negen dagen weer daarheen gaat. Nogmaals, wij hebben geen alleenrecht, maar wij hebben wel eerder hun uitgenodigd en ze komen al niet zo vaak en we zien ze dus al niet zo vaak.... Vind het gewoon apart.... Ze kan wel doordeweeks naar vrienden in Groningen en Assen en vaak naar haar zus in Purmerend en naar haar moeder op Ameland en feestjes en concerten af, maar contact opnemen of hier langskomen is blijkbaar teveel. Ze heeft zelfs nog niet 1 keer gevraagd hoe het gaat sinds ik zwanger ben uit zichzelf, terwijl ik haar toch beschouw als een goede vriendin.... Wat moet ik hier nou mee? Stel ik me aan?? Sorry voor het lange verhaal ;)

7. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Chanti, Allereerst jullie ook hele fijne dagen gewenst in Ierland! Jullie tripje komt nu heel dichtbij! Wanneer gaan jullie precies weg? En early presents zijn nooit verkeerd haha ook al was het een handigheidje en geen romantisch kadootje hihi :D En wat jammer zeg van die echo :( Hopelijk kun je nog gauw iets nieuws bedenken hihi. Lekker eigenwijs moppie al ;)
    Heb je trouwens een echt schapenvacht of nep?

Chantal, wat enorm vervelend zeg! :( Zulke situaties zijn altijd lastig. Vooral als je als vriendinnen in een andere levensfase zit. Ik heb dat ook met een paar vriendinnen die niet geïnteresseerd lijken, toch kan ik het nu ik zwanger ben op één of andere manier een plekje geven. Natuurlijk vind ik het niet leuk dat ze niet tot weinig vragen en interesse tonen maar ze komen er nog wel achter als ze zelf in zo'n situatie zitten. Dit lost natuurlijk niet je probleem op en als ik jou was zou ik het haar eens vragen hoe zij de vriendschap tussen jullie ziet? Misschien vind zij het juist ook wel heel erg lastig, hoe jullie samen om moeten gaan. Vervelend meis, hopelijk vind je een weg om er mee om te gaan. Succes :)

8. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Nou ja, het probleem is een beetje dat dit pas van het afgelopen jaar is, van na de verjaardag van mn zoontje, dus na april. Daarvoor, tijdens mn eerste zwangerschap en toen mn zoontje er was nooit problemen. Maar nu lijkt ze altijd heel veel tijd vrij te kunnen maken voor andere vrienden en speciaal de vrienden waar ze straks weer dichtbij hoopt te wonen en hoor en zie ik niks behalve doodse stilte... Jammer!!

Ik ga ook even meedoen met de babykamer foto's tot zover ;) Zicht vanuit de deur in onze slaapkamer (let niet op de rommel!!) De boekenkasten in het midden zijn dus als afscheiding. De foto is wat scheef, want heb er twee aan elkaar geplakt ;) Tweede is van de muurtekst, heb de muurstickers erop geplakt vorige week!

Bijgevoegde bestanden:

9. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    IMAG0616.jpg

Bijgevoegde bestanden:

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Er komen nog nieuwe verduisterende rolgordijnen en het hemeltje heeft mn schoonmoeder gemaakt voordat Dave kwam. Ik zal als het klaar is even een mooie overzichtsfoto maken ;)

Bijgevoegde bestanden:

11. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Leuk Chantal! Word al echt haar eigen plekje zo! Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn! Wat een leuke jasje ook die met die stippen!!

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha je ziet het niet zo goed op de foto, maar het zijn zwart witte ruitjes. Met roze binnenkant, kan aan twee kanten.gedragen worden. Ben zo blij dat ik eindelijk een jasje heb gevonden, ben er helemaal verliefd op :p Eronder hangt een wit jasje, die is wat groter, voor later ;)

Pff ben vandaag niet fit. Ml is ziek en lag al om 7 uur op bed, flink verkoudheidsgriepje denk ik. Ik was op de bank in slaap gevallen en lag om half twee ofzo in mn bed, maar heb nauwelijks geslapen, alleen al omdat ml verschrikkelijk snurkte de hele tijd. Wordt wat, want morgen moeten we naar mn vader, zie het alweer gebeuren dat ik alleen met Dave moet... Ik heb vandaag beetje last van mn darmen en wat buikpijn. Lekker rustig aan en straks maar even een dutje!!!

13. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Oja nu zie ik het beter, zag net de foto's op mijn telefoon en nu op de laptop is het goed te zien hihi! Echt leuk hoor!
    Wat vervelend dat ml ziek is :( Hopelijk is ie morgen weer opgeknapt ja, anders zit je er helemaal ongemakkelijk! Hopelijk kun je vandaag je rust nog pakken!

Wij gaan zo even naar de stad, moet nog wat cadeautjes hebben voor de kerst. We houden het dit jaar klein, de kleine kost al genoeg hihi :)
    Ook maar even de blije doos ophalen, moet voor 30 december nog haha.

Fijne dag meiden!

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, ziet er leuk uit. Ennum doe rustig aan. Helaas heerst er een hele zware verkoudheid. Lekker vroeg te bed en anders met oordoppen (deze gebruik ik altijd(.

Men wat heb ik hier veel gemist. Moet weer flink teruglezen. Gister heb ik hier wat gepoetst, waardoor ik vandaag niks moet. Boodschappen zijn ook al in huis voor de feestdagen.
    Vanochtend mijn ouders verrast. Het was een uitgebreid ontbijt. Ze vonden het erg leuk. Net liggen dutten en denk dat ik dit dadelijk weer ga doen, want vanavond mogen we weer op feest bij mama ;).

15. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Rianne/kaartje: wij willen inderdaad de kaartjes in het 'echt' zien en voelen. Zit een hoop verschil in vind ik, dat viel ons op bij het uitzoeken van onze trouwkaarten.
    En ik moet nu gewoon dingen weggooien, vooral kleding. Sommige kleding heb ik 5 jaar geleden bij de verhuizing in de kast gehangen en nooit meer aangehad. Dan ga ik het écht niet meer dragen!:D
    Ben benieuwd hoeveel vuilniszakken er in de Humana-bak gaan verdwijnen...

@Chanti: Jammer dat de pretecho mislukte zeg! Eigenwijze dame!;)
    En wat een romantisch cadeau inderdaad, welke heb je gekregen?

@Chantal: Ik wil in het geboortehuis bevallen, naast het ZH maar toch een huiselijke omgeving. Vanaf ons huis is het een half uur rijden naar het ZH en dat vind ik te lang. Ook een ambu is lang onderweg naar ons, want er is bij ons geen ambu-post.
    En over je vriendin: Mijn eigen ervaring is dat het wisselt met wie je veel omgaat, ligt aan de periode in je leven en of je gelijktijdig bepaalde dingen doormaakt. Ik zou proberen er niet teveel achter te zoeken en het maar te laten gaan. Je erover opwinden is in ieder geval niet goed.
    Leuk hoor die foto's van de babykamer!
    Hoe is het met ml en jou?

@Maartje: Veel plezier op het feest voor je moeder!

Vandaag naar de Cesar-therapeute geweest, ze heeft mijn onderrug gemasseerd en ik moet doorgaan met mijn oefeningen. Maar ik kom bijna niet op de grond, doet zo'n verrekte zeer onderin mijn rug! Kan de oefeningen ook wel op bed doen, maar op de grond is beter...
    Ben benieuwd of het van de week een beetje beter gaat, want dit is niet grappig...:(
    Verder een paar boodschapjes gedaan en de was. Nu lekker thuis blijven en beetje relaxen, morgen naar het voetbal en maandag gaan we beginnen om de kamers leeg te maken voor de stukadoor.

Fijn weekend allemaal!

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, vervelend van je rug. Ik hoop dat het snel beter gaat. Zelf heb ik het nu redelijk onder controle al heb ik in vlagen flinke pijn. Door alles kom ik niet aan de oefeningen toe. Hopelijk lukt dit na de eerste week rust.

@kaartjes, een collega van mij heeft toen der tijd ons trouwkaartje ontworpen en wil ook graag ons geboortekaartje ontwerpen als vriendendienst. Hij drukt deze dan op school zodat er naast het papier/inkt geen kosten bijkomen. Volgende week komt hij langs en dan gaan we het over het ontwerp hebben. Ik heb al een paar voorbeelden opgezocht.

@vandaag, heerlijke lamlendige dag. Blijf goed brak, maar dat is logisch. Het zal niet 1,2,3 beter gaan. Even de schakelaar omzetten om vanavond fit te zijn ;)

17. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik me weer melden na een dikke maand afwezigheid? Ik was mijn wachtwoord een soort van kwijt en vakantie enzo *bloost*

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi lieve meiden!

Caro, wat leuk weer wat van je te horen. Hoopte al dat er niets mis was :). Genoten van je vakantie? En hoe gaat het verder?

Monica, hihi en dan heb ik het sociaal nog relatief rustig nu. Stiekem vind ik dat ook niet heel erg :), manlief en ik hebben veel meer quality time nu.
    Hier ook hele duidelijke dromen en die zijn vaak genoeg zo raar, grappig of juist eng dat ik inderdaad ook niet direct weer in slaap val. Ik heb laatst al gedroomd dat ik Ukkepuk kwijt was, hihi. Begint nu al ;).
    Heerlijk nu aan het genieten van je rust of vandaag druk bezig met het inpakken van de dozen? En wat balen dat de oefeningen die je rug moeten verbeteren nog niet echt heel makkelijk te doen zijn, juist door je rug :(.

Chanti, balen meis van je pretecho! En helemaal jammer dat het dan ook een dag later niet lukte :(.
    Mooi cadeau trouwens, vooral heel handig! Wij worden ook altijd heel erg verwend met kerst. Ik weet dat ik in ieder geval een mooie staafmixer van Krupps krijg, maar verder weet ik niets (dus extra spannend) :). Wij geven zelf aan mijn familie de kaarten voor het ballet waar we heen gaan op tweede kerstdag (Notenkraker). Alles bij elkaar (inclusief een uitgebreid kerstdiner voor 9 personen) geen goedkoop grapje, maarrr het scheelt me wel heel veel inkopen doen :D.

Chantal, wat balen meis van de vriendschap met je vriendin :(. Zoals een paar andere meiden ook al aangaven is het bij mij in ieder geval zo dat ik het ene moment meer contact heb met de ene vriendin en de andere keer weer met de andere. Ik heb vrij veel losse vrienden en vriendinnen verspreid door het land en manlief heeft ook nog eens drie grote vriendengroepen. Het lukt me gewoonweg niet om iedereen altijd even veel aandacht te geven. De ene keer is dat meer Marietje, volgende keer Pietje, and so on. D
    Snap dat je baalt, maar denk dat je er niet te veel van moet denken. Desalniettemin is het naar dat jij er niet vrolijk van wordt. Dikke knuffel meis!
    En wat superleuk die foto's van het kamertje! Hier is nog niets te showen, het is nog gewoon een studeer/logeerkamer :).

Maartje, super dat je al je boodschappen al zo vroeg in huis had :). Heerlijk hoor! Hoe was het bij je mama?

Vrijdag was heerlijk en ik kreeg veel complimentjes over mijn beginnende buikje. Gisteren geklust in het nieuwe huisje van vrienden, supergezellig ook weer :D.

Hier inmiddels zo goed als alles in huis voor kerst, al huppel ik zo nog even de straat in om de laatste dingetjes te kopen. Manlief is toch aan het klussen en ik kan daar niet echt mee helpen :). We gaan straks ook nog even lekker naar Bagels and Beans.

Bij deze wil ik jullie allemaal ook fantastische feestdagen toewensen :). De eerste kerst voor onze Ukkepukjes :D (via ons genieten ze immers ook een beetje van alle gezelligheid en lekkere dingen)!

Dikke kus

19. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suus, thnx, ik voel me prima, onze uk groeit ook goed en ik heb echt al een flinke buik. Hoe gaat het met jou?

Ik ben niet bijgelezen hoor, maar ik haak hier weer in.

20. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Fijn om te horen dat alles goed gaat :). Ik ben sinds 2 weken aan de betere hand en begin langzaam mijn normale leventje weer op te pakken. Het duurt even maar dan heb je ook wat ;).

X

Deel Deze Pagina