April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker stoom afblazen hoor, als dat oplucht is dat toch prima.

Moon, hopelijk voel je je snel wat beter, ik heb het ook gehad en het is een smerig virusje.

Hier ligt de beeb, tot nu toe links (daar lag Sarah ook) en ik voel alleen voeten onderin ....of eigenlijk voel ik alle beweging alleen onderin. Misschien nog wat vroeg om te zeggen, maar ik heb het gevoel dat dit exemplaar hetzelfde gaat liggen als nr 1, dus uiteindelijk lekker in stuit met het hoofd onder mijn ribben.

Vanmorgen me nog even de kerstgekte supermarkt boodschappen gestort, dat is erg grappig in die drukte met een hormonaal plof humeur, hihi.

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @caro, ik voel hem ook alleen onderin. Hormonen en die drukte, ben blij dat alles al in huis is.

Ml loopt lekker te brassen. Gelukkig is mijn vader gekomen. Ml is echt een schat, maar soms hihi.

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaja, daar kom ik weer. Heeft hij gewoon ook het halve buitenkozijn mee geschilderd. Met andere woorden, buitenkant ziet er ook niet meer uit. Denk dat ik zo ga ontploffen. Wordt een gezellige kerst. Sinds mijn vader er is, is hij gevlogen onder het mom van eten halen.

Ik zit hier gewoon te janken.

4. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, zou dat het pre kerst humeur van onze ml zijn, hier ook al iemand zwaar aan de mopper al de hele ochtend, maar dan omdat er een computer niet doet wat hij wil.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk hè. Kan wel gillen, schreeuwen. Waarom kan ik zelf niet ewoon schilderen?

6. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat jij je wondertje uit aan het broeden bent, maar alsnog *dikke knuffel* hoor. Laat die mannen lekker klussen en mopperen en als je nu vanavond teveel pijn hebt dan trek je lekker die deur dicht en dan maak je het gewoon een andere keer schoon!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks.
    Helaas is het niet mogelijk om de deur achter me dicht te trekken, want ml heeft witte gruis onder zijn schoenen zitten, waarmee hij door heel het huis looprt. hihi.
    Ze zoeken het ook maar uit, maar men, wat baal ik van het buitenkozijn.

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga mijn tijd eens gunstig besteden. Ik ga de zorgverzekeing omzetten. CZ gezin, zodat werkelijk alles vergoed wordt rondom de bevalling.

9. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Maartje, grrrrrrrrrrr wat balen! :(:( Snap dat je even stoom moest afblazen! Hopelijk word de Kerst wel gezellig!

Monica, inderdaad verkoudheid neusspray en onder de warme dekens uitrusten. Ik had voor het erge hoesten toen ook nog thijmsiroop (geeft heel even verlichting)

Caro, bij jullie ook gezellig dus. De Kerstgedachte wordt hoog gehouden haha :D

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ IK HEB VAKANTIE :D:D:D:D Joepie!!! Hele gezellige dag vandaag nog gehad en met z'n allen om 16:00 uur afgesloten wat is dat toch altijd leuk.
    Vandaag gek genoeg als ik aan het werk ben helemaal geen harde buiken, blijkbaar mag ik gewoon niet rustig doen want dan had ik het wel haha :p
    Dus een heerlijk dagje!

Fijne dagen lieverds!

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, jehoe..heerlijk, vakantie. Heerlijk gevoel hè. Meteen komt de energie dan terug ;). Ik las vandaag dat het normaal is dat je nu meer harde buiken krijgt. Ik krijgt geen harde buiken, maar merk wel een bepaalde werking en vandaag mijn banden. Ook fijn dat jullie een gezellige afsluiting hebben ehad.

De rust is hier weer weder gekeerd. Heb net gezogen en gedweild en dan probeer ik het voor even te vergeten.

Fijne kerstavond!!!

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden, fijne kerstdagen.... !!!

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Sorry meiden, even heel erg ego. Maar sinds vandaag loopt mijn zoontje!!! Hij is hypermobiel en in alle ontwikkelingen was hij zo traag. Met 7,5 maand rolde hij pas. Daarna ging hij op zijn kontje kruipen. En nu met 19.5 maand loopt hij. Uitzinnig van vreugde!

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of Femm, dat is nog eens goed nieuws. Jullie kerst kan niet beter beginnen.

Hiero liggen de croissantjes in de oven, zo de worstenbrood (idd echt Brabants) en dan is het tijd voor ons avondmaal.

14. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Femm, wat stoer!!! Jullie Kerst begint goed. Zelf ben ik ook hypermobiel dus grappig dat jouw zoontje dat ook is. Geniet van deze dappere ontwikkeling! Tof!

Maartje fijn dat de rust is wedergekeerd! Nu lekker genieten van je worstenbrood hihi.

Ik ga zo nog maar ff rondje lopen op zoek naar onze kat, is sinds zaterdag op zondag nacht weg en nu met het vuurwerk in de buurt vind ik het niet zon fijn idee dat ie rond zwerft..

Fijne Kerstavond!

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Femm.. Oh wat fijn, jullie kerst kan idd niet beter beginnen..!

Kipje.. Hmm vervelend dat je kat weg is, is hij vaker langer van huis of toch niet... altijd vervelend!

16. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femm, wat gaaf!!!
    Wat leuk om wat van je te lezen trouwens, moest laatst nog aan je denken!

Ohw Bah een vermiste kat!! hopelijk komt hij snel terug! Wij hebben een maand geleden 1 van onze katten in moeten laten slapen, heel plotseling ook nog, maar mennnnn wat mis ik dat dier nog steeds zeg, het verdriet heeft wel plaats gemaakt voor mooie herinneringen, maar tjonge...

Wij gaan lekker gourmetten

17. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Rianne, lekker genieten van je vakantie!!! Wel naar van de kat :( hoop dat je m vindt!

Femke, Jeej!!!! Ik vond het echt heerlijk toen mn zoontje ging lopen :)

Maartje, lekker eten zo!!!

@ego, wij hebben de gourmet alweer op, wij kunnen dat nooit zo lang :p en zoonlief is er op den duur ook wel klaar mee. Wij gourmetten meestal een uurtje, dan zit ik echt wel vol!! Net traditiegetrouw 1 van de kadootjes al opengemaakt. Wij doen altijd 1 op kerstavond en de rest kerstochtend, ook omdat wij verkering kregen op 24dec ;) vandaag dus precies 7 jaar samen alweer!!

Nu lekker op de bank en vanavond wel op tijd op bed, ben dus toch wat grieperig, al heb ik het niet zo erg als manlief... Of ik heb het ergste vannacht gehad, maar nog steeds keelpijn en erg moe!

Ik ga nog even genieten van een blij kind die lekker zit te spelen hier bij me ;) Fijne avond nog verder meiden!!!

18. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier rollen we ook net van tafel.......oeffffff zit vol!! maar het was wel lekker.

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, hopelijk vind je de kat snel.

@chantal, ken het, wij zitten ook nooit langer als een uur te groemetten. Hopelijk voel jij je na een goede nacht weer wat beter.

De worstenbrood was heerlijk. Ben net wakker (was op de bank in slaap gevallen). Denk dat ik zo lekker ga slapen. Hoop morgen avond wat wakkerder te zijn als afgelopen avonden. Wil steeds alleen maar slapen ;)

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Lieve allemaal

Wij wensen jullie fijne kerstdagen!
    Na de kerst reageer ik weer en lees ik alles bij!
    Ik ga nu weer aan de arbeid voor 3 vreselijk lange dagen!

Dikke kusz Eef

Deel Deze Pagina