Succes met werken eef!!!!! Ik ben ook erg moe steeds 's avonds, de laatste dagen. Denk dat het er ook wel wat bijhoort! Het is natuurlijk best zwaar en energievretend, zo'n kind in je buik!! Weet niet of ik het al gezegd had, maar dan nog maar een keer iedereen fijne dagen!!!
Chantal, ik denk het ook. Die kleine groeit en beweegt en dat alles van mama's energie. Wij zaten vanochtend aan het kerstontbijt geeft ml aan dat hij vandaag voor de tweede x wil schilderen zodat alles af is. Heb gezeg wel met een roller werken en niet de buitenkant. Zegt hij, heb ik bewust gedaan. Hmm... Hihi.... Mannen. Ben ook biet meer boos op hem.
Hey meiden, Fijne eerste Kerstdag allemaal! Zo te lezen hebben vele van jullie gister hun buikjes al lekker rond gegeten hihi Genoten van jullie avondjes dus? Heerlijk hoor! Wij zaten gister nog heel degelijk aan de bloemkool, de komende dagen al genoeg lekkere dingen op het menu! Geniet lekker van al het lekkers meiden Chantal, wat leuk dat Dave zo blij was! Kun je heerlijk van genieten he Maartje, lekker toch al dat slapen! Blijkbaar heb je het echt nodig en je hebt er nu lekker vrij voor Heerlijk luieren! Wat een grapjas die man van jou haha Wel fijn dat ie vandaag weer verder wil gaan, dat zal voor jou lekker rust geven. En fijn dat de rust tussen jullie weer is wedergekeerd Vredige Kerst hihi Eef, wat balen dat je moet werken meis. Hopelijk is het op je werk wel gezellig deze dagen (al zal het wel druk voor je zijn) toch ook voor jou fijne dagen, succes! Hier is de kat gelukkig weer terecht. Vanmorgen om 8 uur kwam meneer maar eens thuis! Nu ligt ie al uren total loss te slapen, ja wat wil je na ruim 2 dagen weg te zijn geweest pfff, maar wat was ik opgelucht dat ik zijn belletje vanmorgen hoorde dacht zal toch niet tijdens Kerst gebeuren dat ie niet meer terug komt. Daarna lekker nog kunnen slapen (waren vannacht ook pas om 1:45u thuis). Vl is nu weer op het kamertje bezig, ik ga zo de muur boom schuren want die wil ik een andere kleur, schilderen mag vl doen Eind van de middag naar me moeder om gezellig samen met me broertje en schoonzus te gourmetten Fijne dag allemaal! x
Verdorie, dat is toch minder.... Met Dave was ik twee weken minder ver en kreeg ik pas na kerst en oud&nieuw last van een overvol gevoel na een klein beetje eten... Nou heb ik het nu al!! Kast vol hapjes, maar tot nu toe 's avonds nog niks op tafel gehad Vanavond lekker varkenshaas met aardappelrozetjes uit de oven en stoofpeertjes. Heb panna cotta na gemaakt, dus we zullen zien hoe ver we komen Iedereen nog veel plezier deze tweede kerstdag!!
Herkenbaar, mamavanDave. Gisteren ook maar nauwelijks kunnen eten omdat beeb dwars onderin mijn buik ligt (lag?) Toen kon ik ook gewoon niet lekker op een stoel zitten. Gelukkig ging dat vandaag wel beter. Naja het is goed voor de lijn zullen we maar zeggen.
Haha dat is waar, het is wel goed voor de lijn. Bij Dave had ik het ook, maar pas na.de.feestdagen... avondeten en de rest van de avond zit ik vol! En wij eten niet eens heel veel, vanavond gewoon bescheiden stukje vlees, iets aardappeligs, stoofpeertjes en een toetje. Nou ja, het meeste is nog wel even houdbaar, dus dat komt de komende tijd wel op en anders moet manlief maar wat meer eten, die kan het hebben!
Haha manlief moet gewoon niet mauwen en dooreten. Dat eten voor 2 heb ik nooit begrepen, dat kan ik niet eens, al zou ik het willen. Wij hebben vandaag gegeten bij mijn ouders, gezellig hoor met 6 volwassenen en 3 kids....heerlijk gegourmet en de kindjes waren allemaal allerliefst. Bij Sarah was ik 2 jaar geleden net een weekje moeder en herstellende van de KS, weet niet eens meer wat we toen gegeten hebben.
Nou, ml mauwt hier ook echt niet, die eet wel door. Maar met twee meter lang en misschien net 80 kilo mag dat van mij ook best. Wel gemeen, hij komt gewoon geen gram aan, wat hij ook eet... Nee heb ik ook nooit begrepen. Maar ik heb een hele korte romp, dus beeb ligt bij mij snel hoog tegen mn maag. Had ik bij Dave dus ook, zelfs toen Dave in was gedaald kon ik nog helemaal niet veel eten. Pas na de bevalling, na een paar dagen kreeg ik weer echt honger. Ik kan ook niet eens voor twee eten al zou ik het willen en nog een nadeel, nu al behoorlijk last van maagzuur, mn eerste fles antagel is weer bijna op... Bij ons zit er op elf dagen na precies twee jaar tussen, ben nu elf dagen verder dan de vorige keer, bijna twee weken dus. Dat is wel grappig, daarom kan ik goed vergelijken
Dat vergelijk is wel heel grappig dan. Spannend ook met de geboorte straks! Wie weet zijn ze er straks opdezelfde dag, dat is ook bijzonder! Hier zit er sraks waarschijnlijk 2 jaar en een maand of 3 tussen (eigenlijk 4 maanden, maar dat zal ik wel niet redden) Ik kan gelukkig wel eten zonder al teveel last van maagzuur, soms een hapje, maar dat mag nog geen naam hebben. ml kan hier ook aardig bunkeren zonder overdreven gevuld te zijn ,ernstig oneerlijk want ik moet echt wel opletten niet te zwaar te worden, behalve dan dus als ik zwanger ben. hihi.
Gelukkig laten ze me vanwege mn extreme bekkeninstabiliteit niet over tijd laten lopen als het goed is, en zeker geen elf dagen, dus geen dubbele verjaardag, maar wel heel dicht bij elkaar!! Haha hebben we strak gepland, moet er nog steeds zo om lachen... Maar 1 kind jarig op Koninginnedag is wel genoeg Jaaaaa vervelend zo oneerlijk he!! Mijn man is gewoon aan de magere kant, hij weegt meestal iets van 79kilo met 2.00m lengte... En ik werd alleen maar zwaarder vanaf dat we gingen samenwonen, omdat ik gewoon mee at. Maar ik heb altijd al aanleg gehad om dik te worden en ik moet echt oppassen..... Gelukkig val ik tijdens zwangerschappen alleen maar af en na de geboorte maar weer verder met het verliezen van al die kilo's die er na het samenwonen zijn aangekomen. Voor deze zwangerschap was ik al 13 kilo kwijt door er hard voor te werken en kan niet wachten tot ik mn hardlopen enzo weer op kan pakken! Tot nu toe 3,4 kilo aangekomen, en ben er wel echt bewust mee bezig om zo min mogelijk aan te komen door echt gezond te eten... Alleen deze feestdagen laat ik me wat meer gaan, al valt dat dus genoeg mee!!
@Rianne, oh wat zou ik mij zorgen maken als 1 van de 2 katten langer als 24 uur wegblijft. @Eten, ik ben kampioen in eten. Het wordt wel minder. Heb steeds meer last van maagzuur, maar wanneer ik te weinig eet heb ik heel snel weer een honger gevoel waar ik flauw van wordt. Ik zou willen dat ik minder kon eten. Maar vergeleken met de eerste maanden eet ik nu al stukken minder. Mijn man kan ook heel veel eten. Hij moet wel wat opletten, want hij is in het verleden zwaarder geweest. Nou is hij gewoon goed . Soms is het vervelend. Heb ik iets gehaald wat ik later op de dag wil opeten en dan is het al op voor ik eraan kan beginnen . Misschien maar goed ook. @Kerst. En hebben jullie deze overleefd? 1ste kerstdag was zeer geslaagd, Het was super gezellig met de familie, en ik heb het ook goed volgehouden. Gisteren, de sauna, was helemaal geweldig. Wat hebben we genoten. Ik voelde mij fitter als ooit tevoren. We hebben ook een opgieting gedaan. Ik kende dit niet. Men wat werd dat op een gegeven moment warmer. Het zou nog warmer worden (mocht niet in de heetste sauna van de vk) toen zijn we toch maar naar buiten gegaan. Maar wat ergerde ik mezelf aan die hollanders. Allemaal vooraan, onderaan willen zitten en ik met mijn zwangere buik naar boven moeten klauteren. Scheelt per verdieping ongeveer 7 graden. Toen we eruit wilde, wilden ze eigenlijk geen ruimte maken. Tijdens een korte pauze legde ze handdoeken neer, want ojee ze zullen toch een verdieping hoger moeten. Wij wilden om die reden niet meer terug naar binnen, toen was de medewerker die de opgieting verzorgde zo vriendelijk om een stoel voor mij te pakken, zodat ik erbij kon. Ik weet nog dat we vorige week in Duitsland waren. Men maakte meteen plek voor mij zodat ik kon zitten, hoefde zelfs niks te vragen. Maar goed, al met al hebben wij een ongelooflijk fijn dagje gehad.
Maartje, wat fijn dat het zo leuk was!! Hier de kerstdagen ook overleefd, vandaag nog even een derde kerstdagje erachteraan bij mn oma van moeders kant. Oom en tante zijn er, mijn moeder, mijn stiefmoeder/tante en mn neefjes en broertje en zusje. Dus dat is wel gezellig!!! Ik heb vanochtend trouwens even op de weegschaal gestaan en ben nu in totaal 4,1 kilo aangekomen, ineens even 700gr meer dan de laatste keer, vorige week ofzo Nou ja, na volgende week zal het wel weer stuk minder snel gaan, ben wel benieuwd wat de VK zegt volgende week Maartje, dat onbeschofte gedrag herken ik hoor, en dat zit er al vroeg in! Bij mijn vorige zwangerschap liep ik fulltime afstudeerstage en toevallig was dat bij een bedrijf die bij onze school in zit. Ik moest toen met de bus elke dag, omdat wij geen auto hadden. Dan stap je hoogzwanger die volle bus in, overduidelijk zwanger en reken er dan maar niet op dat er iemand uit zichzelf opstaat... Ik moest er altijd om vragen, overal valt me dat op.... Apart is dat, ik sta wel altijd op voor ouderen en zwangeren. Ik heb zelfs wel eens gehad dat er een oud vrouwtje instapte en dat ik, terwijl ik zwanger was, als enige bereidt was om op te staan voor haar!! Slaat nergens op, maar goed.... Meiden, ik ga rijden, fijne dag!!!
Veel plezier met de 3de kerstdag voor jullie. En dat verhaal van de bus herken ik. Ik ben benieuwd wat vandaag brengen gaat. Krijg weer een flinke dut hihi. Denk dat mijn ouders komen voor een middagje klussen. We wachten af.
Hey meiden, Een gezellige kerst dus allemaal gehad, lekker genoten van al het lekkers! Maartje fijn dat jullie zo genoten hebben en tja dat opstaan etc pff. Respect voor elkaar is erg moeilijk in deze wereld, ieder voor zich en God voor ons allen? Zo jammer altijd. Gelukkig dat jullie evengoed lekker verder genoten hebben! Ben benieuwd of je ouders een klusmiddag hadden gepland hihi. Chantal, veel plezier vandaag! Hier ook leuke dagen gehad. 1e kerstdag bij mij moeder gourmetten en gister bij mijn schoonouders hele dag doorgebracht en leuke cadeautjes gekregen. Ook voor de kleine eerste schoentjes, adidasjes zo tof!! Vanavond met zn 14e uiteten en daarna de kroeg in. Doe nu dus nog even heerlijk rustig aan. Fijne dag allemaal! x
@rianne, toe maar jullie hebben dus ook al een soort van 3de kerstdag gepland. Heerlijk uiteten. En leuk, adidasjes voor de kleine . Leuk hè, verwent worden. Mijn ouders komen idd vanmiddag. Dan gaat mijn vader met ml verder op de kinderkamer. Verwacht schoonmaken, commode neerzetten en de kast in elkaar zetten. Ik ga met mijn moeder langs de Hema, prenatal en babydump. Eerste 2 om te neuzen (en moest al iets van de Hema hebben voor mezelf) en bij de babydump even een broek bijhalen. Dan gaan we ook meteen langs de zaak waar we de bank hebben gekocht, want we zijn niet tevreden over de afwerking. Dus allerlei ditjes en datjes. Wil me goed oriënteren zodat we komende week bijna alles voor onze kleine man kunnen kopen. Nu eerst wat rustig aan doen. Heb net wel even het rolgordijn voor de babykamer schoongemaakt.
Hallo allemaal! Even snel voordat ik zometeen naar mijn werk moet: @Fem: Wat geweldig dat je zoontje loopt!! Prachtig kerstcadeau! @Rianne: Wat een opluchting dat jullie kat weer terecht is zeg! Zo te lezen heeft iedereen fijne kerstdagen gehad, wij hebben het ook prima gehad. Ik heb beide kerstdagen gewerkt, 1e kerstdag zijn we lekker met zijn tweetjes thuis gebleven en 2e kerstdag hebben we mijn sm en haar vriend en ml zijn oom en tante over de vloer gehad. Gezellig! @ego: Net bij de VK geweest, alles was in orde. Bloeddruk 105/55, mooi laag dus maar ik voel me er niet zo lekker bij. Moe en snel duizelig. Maar ja, beter dan een hoge bloedduk! Morgen weer naar de Cesar-therapeute, last van mijn rug blijft, kan de oefeningen ook niet goed uitvoeren omdat ik niet op de grond kan liggen (doet teveel pijn links-onderin mijn rug). Benieuwd wat ze morgen zegt. Verder blijf ik verkouden en hoesten, mijn linkeroor zit nu bijna 1 week dicht, doet gelukkig geen pijn meer maar is wel heel irritant. Ach ja, kleine kwaaltjes, gelukkig geen ernstige dingen! Ik ga naar mijn werk, fijne dag allemaal!
Maartje, jeetje als alles wordt neergezet gaat het hard! Gaaf hoor! Wel even fotootje posten he LEUK En heerlijk even overal neuzen, kijken of je de verleiding van al die leuke dingen kan weerstaan maar oriënteren is niet verkeerd. Vervelend van de bank zeg! Hopelijk kunnen ze er wat mee. Monica, fijn dat jullie ook genoten hebben ondanks dat je moest werken. Maar zo vervelend dat die pijn blijft! Schiet niet echt op zo. Gelukkig dat je oor niet meer pijn doet al is een dicht gevoel ook vervelend. Inderdaad een lage bloeddruk zeg! Snap wel dat je dan afentoe duizelig bent, maar te hoog is inderdaad minder gunstig. Ik mag volgende week vrijdag weer En inderdaad wat was ik opgelucht dat de kat weer terug was, maarja het is nu aldoor droog weer dus dan gaat ie de hort op. Vorig jaar is ie een week weggeweest toen zat ie gevangen in een val, zo zielig! Dus sindsdien ben ik er altijd angstig voor dat die man hem weer gevangen neemt. Zal even de schoentjes spammen, vind ze zo leuk Oja zal ook even de lijst met data opzoeken van de uitgerekende data enzo, volgens mij moet er een hoop veranderd worden
@moon, fijn dat de kerst geslaagd was en nog beter dat alles bij de vk goed was. Wij mogen woensdag pas weer. Maar hij beweegt goed. Vervelend van die kwaaltjes. Een flinke verkoudheid werkt ook niet bevorderlijk voor de rug. En vervelend dat je geen oefeningen kan doen. Hopelijk heeft ze een oplossing. Helaas lukken de oefeningen hier ook niet.
Wat een L*L zeg die vent met zijn kattenval! Wat is dat voor een malloot? Kan me daar zoooo kwaad om maken hè!!! Wij hebben 2 binnenkatten, ze komen nooit buiten. Dit omdat we vlakbij een drukke weg wonen en ik zo vreselijk bang ben dat ze aangereden worden of vermist raken... Ze hebben er volgens mij geen problemen mee, zijn al 4,5 jaar bij ons en weten niet beter van kitten af aan. En ze kunnen met elkaar spelen, dat scheelt! En wat een leuke schoentjes!!!