April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    #2181 mamavandave, 28 dec 2012
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
    @maagzuur, Antagel!!! Te krijgen bij de apotheek, meestal moet je er even naar vragen. Werkt echt wonderbaarlijk, heb heel wat liters versleten vorige keer en ben nu alweer bijna toe aan mn tweede fles.

@Nicolle, Jeej, eindelijk!!!!! Feestje dus dit weekend!

@moon, Jeetje, fijn dat dat zo kan met die vloer, is alles direct ook goed af!

@Fem, Pff lekker is dat, hopelijk knap je snel op! Heb je amoxicilline? Dat heb ik met Dave ook gehad en dat is een blakend kind ;)

@ego, Weet niet of ik het de vorige keer over gehad had, maar mijn vader is nogal moeilijk aan het doen steeds als ik bij de andere kant van de familie ben geweest. Hij betrekt er ook van alles bij en zoekt er van alles achter. Nou dus weer, we waren gisteren bij mn oma, want mn moeder, stiefmoeder en oom en tante waren er ook. Nou, ja hoor! Kreeg weer een boos smsje en van alles over me heen. Ik ben er echt klaar mee, hij hoeft ons nooit weer te zien. Nou wij hem nu dus ook niet... Jammer voor mn zoontje, maar dat kind heeft nog 7 oma's en 3 opa's dus die zal heus niks te kort komen en gelukkig is hij nog jong en zal hij het zich toch niet kunnen herinneren.

Er moet nu heel wat gebeuren voordat het weer goed is, ik ben er zo klaar mee. Zo klaar met vechten en strijd. Me zorgen maken en in de stress zitten als ik weer een keer naar de andere kant van de familie ga. Overwegen om niet te gaan omdat ik al weet wat voor problemen ik dan weer krijg... Hij is gewoon zo intens jaloers en maakt overal een zo veel groter probleem van dan het is, zoekt overal wat achter.... Verziekt de relatie van mij en mijn zusje en van mn zusje met haar familie. En als klap op de vuurpijl zet ie het ook maar direct even op facebook nu om iedereen tegen me op te zetten. Hopelijk zijn de mensen op facebook slimmer.... Hij heeft alleen op 1 ding niet gerekend. Je kunt ver gaan bij mij, maar te ver is te ver. En hij heeft er volgende week weer spijt van, maar ik vergeet dit echt niet... Zit hier te huilen, maar ik ben echt klaar. Over. Ik kies voor mezelf en mn gezin en de gezondheid van mn ongeboren kind. Dit speelt al sinds mn vorige zwangerschap en het is nu gewoon klaar.

2. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Chantal, wat ontzettend vervelend meid. Je had erover vertelt ja! En inderdaad te ver is te ver hoe moeilijk dat ook is. Goed dat je voor jezelf kiest en voor je eigen gezinnetje! Hopelijk kun je hier wat rust bij vinden!
    Sterkte meis!

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chantal, wat een ellende. Ik denk idd datje er goed aan doet om afstand te nemen. Niet voor een week, maar voor veel langer en misschien voor altijd. Jij hebt al zat aan je hoofd met een zoontje, zwangerschap en het huishouden. Nu is het tijd om aan jezelf te denken. Sterkte ermee!

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Dank jullie wel lieve meiden! :)

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Lieve meiden!

Ahhh, terug van weggeweest ;)! Ow meiden wat had ik het druk en heb tussendoor wel even gelezen, maar had niet echt de mogelijkheid om dan direct te reageren op alles :D. Nu eindelijke even tijd.

Caro, ben nog niet helemaal fit, maar ik kan de meeste dagen weer gewoon leuke dingen doen en dat is echt een verademing :). Hoe was je controle bij de gyn? Leuke foto trouwens, lekker spontaan :D.

Monica, wat was je berichtje superlief! Zo hartelijk dat je het me gunt. Gun het jouw ook zo dat je rug zich binnenkort beter gaat houden :(!
    En inderdaad liever een lagere bloeddruk dan dat hij te hoog is, dat is echt niet goed he.
    Fijn dat de therapeute tips voor je had, maar had ze ook nog iets voor je oefeningen op de grond? Dat lukte toch niet goed of zijn de tips ook een soort oefeningen?
    En wat super van de nieuwe laminaatvloer! Ik snap dat het een hele klus is, maar zoals je zelf al zegt is dit de ideale gelegenheid :).

Rianne, over de harde buiken. Ik had ze tot week 22, maar die waren anders dan ze normaliter beschreven hebben. De harde buiken die opeens opzetten, kort aanhouden en snel weer weggaan heb ik maar 1x gehad sinds ik week 22 passeerde en dat was in totale ruststand, net als bij jou :).
    Wat een bizar verhaal van jullie kat trouwens, arm beest! Dat dit soort mensen nog bestaan. Echt ongelofelijk . Dan ben je extra blij als je schatje weer terug is he.
    Die schoentjes zijn overigens te schattig!! Supercute!
    Flink aan het genieten van je vrije dagen? Dat etentje met z'n 14en klinkt enorm gezellig in ieder geval :), ook al werd je daarna flink betast ;).
    Wat een service van de verf! Heel relaxt, chapeau!

Chantal, hihi grappig dat de baby bij jou weer op hetzelfde plekje is gekropen. Mijn Ukkepuk zit eigenlijk altijd links en ik heb daar dan ook echt meer bolling dan rechts :D.
    Wat balen dat het allemaal zo naar loopt met je pa meis, dikke knuffel.

Maartje, dat lezen kom ik ook echt niet aan toe. Raar eigenlijk he. Kom gewoon niet erin, terwijl ik normaliter goed in staat ben om de wereld om me heen te vergeten (of het nou om Shopaholicboeken of fatsoenlijke literatuur gaat :)).
    En heel vervelend dat gedoe met het klussen, maar het is nu toch mooi allemaal goed gekomen en jij hebt de zorgverzekering gefixt ;)!
    Fijn dat je trouwens genoten hebt van de sauna, maar wat een rare mensen die niet eens even de moeite nemen om jou die extra ruimte te gunnen.

Fem, wat een leuk nieuwtje dat je kleine man loopt! Gefeliciteerd hoor!!

Eef, hoe was het werk? Heb je nu wel lekker vrij?

Nicolle, heerlijk dat je mannetje weer bijna terug is, wat fijn zeg :). Leuke babykamer trouwens!

Duo, wat leuk je hier te zien!! :) Heb je leuke kerstdagen gehad? Balen dat vriendlief naar het buitenland gaat :(.

Hier een leuke, maar iets te intensieve kerst achter de rug :). Gisteren een dagje bijgekomen van alle drukte om vandaag eerst bij een vriendin op bezoek te gaan en voor het eerst sinds mijn zwangerschap weer ouderwets op Plein de kroeg in te duiken om te borrelen met de meiden. Echt heerlijk!

Verder zag ik mijn buik vorige week al enkele keren bewegen, maar ik wist het steeds niet zeker, maar sinds kerst is het overduidelijk! Ik moet er gewoon hardop van lachen, elke keer weer. Heerlijk! Hij trappelt er vrolijk op los en het is prachtig om mijn buik dan ook te zien bewegen :D!

Nou lieve meiden, ik ga mijn bedje induiken. Morgenmiddag ga ik heerlijk lunchen met wat vrienden en gaan we de boodschappen fixen voor oud op nieuw. We gaan vaak naar het buitenland met de jaarwisseling, maar dit jaar blijven we lekker in Nederland. Daar komt ook nog eens bij dat we geen gastheer/vrouw hoeven te spelen en de mensen van buiten het haagse blijven ook nog eens niet hier slapen, joepie!!!

Dikke kus

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Wencke, fijn weer wat van je te horen. Gezellige drukke dagen gehad dus. Lekker genoten? En wat gaaf dat je ook je buik ziet bewegen! Bijzonder hè?
    Wat heerlijk dat je dit jaar op boodschappen na niet veel hoeft te doen voor oud en nieuw! Hoe was het in de kroeg? Veel plezier vandaag!

@ego, ik twijfel om straks even de vk te bellen. Heb nu al meerdere keren gehad dat ik na het plassen een harde buik had. Heb gisteren weer 6/7x een harde buik gehad, nog niet extreem veel maar wat is normaal? Juist nu ik vrij ben heb ik ze.. Lastig..
    Vandaag lekker een dag niksen..

Fijne dag meiden!

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi,

Ja het was heerlijk in de kroeg. We hebben er expres een uitgezocht waar je makkelijk kan zitten, zodat ik prinsheerlijk op mijn krukje zat te genieten van mijn 0,0% biertje ;).

Even de vk bellen kan nooit kwaad. Ik weet niet wat precies normaal is, maar 6/7x terwijl je je rustig houd lijkt me best een vraagje waard. Misschien moet je toch nog meer rust nemen dan je nu doet, ondanks dat je juist nu je vrij hebt er meer last van hebt.

Ik heb 1x de vk gebeld omdat ik zo'n pijnlijke steken in mijn onderbuik had, echt vreselijk pijnlijk was dat zeg. Dat bleek niets ernstigs te zijn en ze had me gerustgesteld, maar daarnaast benadrukte ze ook dat ik altijd kan bellen en dat geen enkele vraag te veel is.
    Waarschijnlijk is dat dezelfde gedachte van jou vk, gewoon even bellen. Daar zijn ze voor!

Succes ermee meissie!

X

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rianne, vervelend dat je zoveel harde buiken hebt. Doe inderdaad rustig aan en houd je buik goed warm. En wanneer je het niet vertrouwd, gewoon bellen, daar is de VK voor

@Wencke, je bent er weer! Fijn dat het leuke geslaagde dagen waren. Jij blijft maar leuke dingen doen ;)...jaloers! Wij hebben geen uitgebreide vriendengroep, dus mis dit weleens. Het is inderdaad fijn om de boodschappen gehaald te hebben, ik wil dadelijk ook boodschappen gaan doen. Wij vieren hier geen oud op nieuw dat doen we elders, maar op maandag wil je niet in de supermarkt komen. Daarnaast vind ik het altijd leuk om een lekker ontbijt in huis te hebben.

Ik wil vandaag dus boodschapjes doen en ben bang dat we op zoek moeten naar een nieuwe regelaar voor de verwarming. Zet je hem op 20 wordt het 20,5 en blijft hij veel stoken. Wordt dan weer te warm. Eens kijken of we hiernaar gaan kijken. Ik zie wel hoe de dag gaat lopen. Hopelijk net zo goed als afgelopen nacht. Oh, wat heb ik lekker geslapen :)

9. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Wencke, heerlijk he om gewoon weer in de kroeg te kunnen zijn! Al is het maar voor het sfeertje ;)

Maartje, wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen!! Kon je vast goed gebruiken ;) Inderdaad wel apart van je thermostaat! Is ie al oud?
    Succes met boodschappen doen.

Nou ik heb toch maar even de VK gebeld, ben bang dat ik er anders toch mee blijf zitten. Ze kwam een beetje verbaasd over maar volgens mij was ze nog met wat anders bezig want hoorde veel achtergrondgeluiden. Ik vertelde dat ik er vanochtend al 3 had gehad en voor een ochtend vond zij dat niet veel. Ik mag er geen 6 in een uur gaan krijgen en geen pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. In ieder geval goed in de gaten houden en extra rust pakken hoefde nog niet zo nodig omdat ik ze juist met rust heb. Ook mag ik natuurlijk geen bloedverlies krijgen. Ook kan ik altijd bij de huisarts even mijn urine inleveren om te kijken of ik geen blaasontsteking heb want dat kan ook harde buiken veroorzaken. En mocht ik het niet vertrouwen dan moet ik gewoon aan de bel trekken. We houden het dus in de gaten.
    Gelukkig moet ik vrijdag weer op controle dus dat is wel fijn!

Fijne dag meiden!

10. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nicolle: Leuk kamertje zeg! Ik zou ook voor lichtgrijs gaan (doen we ook:D), is inderdaad zoals eerder genoemd neutraal en makkelijker te combineren met accessoires.

@Duo Penotti: Gefeliciteerd en welkom!
    Waarom moet ml zo lang naar het buitenland? Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

@Maartje: Applaus voor ml!!!;)

@Rianne: Leuk zeg dat je bij een tankstation een uil hebt gescoord, hihi! En wat een goede service zeg van de Babyland en de verffabriek!
    Balen van je harde buiken, een keertje bellen kan geen kwaad lijkt me!?

@Chantal: Jeetje meis wat een ellende in de familie, zit je nu écht niet op te wachten...:( Kan me wel voorstellen dat je nu voor jezelf en je gezin kiest, hoe moeilijk ook.

@Wencke: Wil je NOOIT meer zo lang niks van je laten horen!?:p Ik had al weer allerlei visioenen over wat er allemaal wel niet aan de hand zou kunnen zijn (hormonen, welnee...;))!
    Leuk dat je het zo fijn hebt gehad en wat ontzettend leuk dat je je buik kunt zien bewegen!

Dit weekend mag ik van 14.30-23.00 werken, ml vindt het niet zo gezellig, maar ja het is niet anders;)

Mijn rug heeft zich gisteren goed 'gedragen', ben benieuwd hoe dit weer is na 2 dagen/avonden werken.

Fijn weekend allemaal!

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Maartje, als je in Den Haag bent of ik in de buurt van Breda gaan we ook gezellig borrelen ;).
    Hihi en ja ik ben blij dat we niet op maandag pas hebben afgesproken voor de boodschappen, op za vind ik het altijd al megadruk maar nu zal de maandag ook erg irritant zijn.

Rianne, goed dat je gebeld hebt! Even urine laten checken op maandag en dan is dat ook uitgesloten :). Hopelijk worden het niet meer en anders wel direct weer bellen hoor!

Ik ga me zo lekker optutten, maar nu eerst nog even genieten van mijn bewegende buikje hihi :).

Kus

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, fijn dat je volgens de vk geen zorgen hoeft te maken. Idd gewoon je urine inleveren om dat ook uitte sluiten. Succes ermee. De thermostaat is idd al oud. We kijken het even aan en anders toch maar even langs de bouwmarkt. Of mijn broer bellen, die kan wss wel wat regelen.

@monica, fijn dat je rug weer wat rustig is. Pak op je werk genoeg rust tussendoor ;). Suc6 met werken.

@wencke, is goed al betwijfel ik dat ik binnenkort in de buurt kom ;). Heel veel plezier.

Net boodschappen gedaan. Was lekker druk en ml was erg vrolijk (not). Vind het alleen moeilijk om al iets voor nieuwjaarsdag te bedenken. Denk dat ik mijn ouders een hint geef, nl dat we aan het einde van de dag pas komen ;).
    We wilden eigenlijk ook meteen een oudejaarslot kopen, maar het was mega druk bij de balie. We winnen nooit iets, maar vind het op oudejaarsdag altijd wel wat hebben. En we hebben dit jaar al wat meer geluk gehad ;). Super bruiloft waarbij werkelijk alles meezat en dan meteen zwanger nadat ik al ruim 2 jr. van de pil was.....dus wie weet! Keep in dreaming!!!

13. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Monica, wat fijn dat je rug zich goed heeft gedragen! Hoop dat dat ook zo blijft! Snap wel dat ml baalt, met zn tweeën is toch gezelliger ;) succes met werken en goed om je rug denken hè!

Maartje, als ik jou was zou ik het proberen ja! Het geluk is aan jullie zijde! En mocht je die miljoenen winnen denk je wel even om ons hè haha! Fijn dat de boodschappen binnen zijn! Heb je dat ook weer achter de rug. Jullie vieren oud en nieuw bij je ouders?

Wencke, have fun! Heerlijk hè als ukkie zo bewegelijk is.

Ik ga inderdaad maandag gewoon voor de zekerheid urine inleveren, kan maar uitgesloten zijn. Houd me tot die tijd gewoon rustig en genieten van alle bewegingen!

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Idd lekker rustig aan doen. Tijdens de jaarwisseling zitten we bij vrienden. We gaan er al aan het begin van de avond naar toe en nemen onderweg Chinees mee. Wordt een gezellig avondje ;). Op nieuwjaarsdag gaan we altijd even naar mijn ouders toe.

15. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Zo hier word aardig gekletst he? Als je even niet oplet is het moeilijk om bij te lezen en alles te onthouden haha.

@Mamavandave: Jeetje, dat is wel een vervelende situatie. Heel veel sterkte ermee. Vind het dapper van je dat je voor je gezin kiest. Kan me voorstellen dat het best lastig is. Kop op!

@Suzanne: Hey ja, ook leuk jou hier te zien.
    Werd een beetje te rustig bij de andere club. We houden toch van gezelligheid he ;)
    Hoe was de lunch? Lekker gegeten?

@Schmidt: Hahahaha zou leuk zijn om 2012 met een mooi bedrag af te sluiten he. Postitief denken :) Ben benieuwd.

@Moon: Vriend gaat met zn stiefpa naar Suriname om stuk perceel of een huisje te kopen voor ons. We willen in 2013 in Suriname gaan wonen. Super spannend allemaal dus, maar wel lastig om dus straks 10 weken alleen te zijn ja. Mijn schoonmoeder woont hier zo goed als om de hoek en ook mijn schoonzus woont in de buurt, dus ben niet helemaal alleen.

Hier voel ik de kleine sinds deze week ook beter. Vannacht harde trap gehad helemaal in me zij. Auwtsh haha. En volgens mij voel ik ook dr handjes aan de andere kant soms kietelen. Heel leuk.

Vandaag hebben we de kinderwagen en box gekocht. De Mutsy Evo :) Helemaal blij mee. Nu wachten op de levering.

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    hellooo,

monica, sorry sorry sorry ;), hihi. En ik duim voor je rug hoor! Echt balen als je dadelijk weer direct de pijn zou hebben :(.

Maartje, ik zeg we delen de 30 miljoen ;). Hebben hier ook 2 halve loten, ondanks dat we nooit wat winnen. Ik ben er helemaal niet van maar precies zoals jij zegt met oud op nieuw sta ik er opeens helemaal voor open :).
    En leuk zo'n avondje met vrienden!

Rianne, verstandig meissie. En tot die tijd genieten we heerlijk van de ukjes :D.

Duo, thanks babe :). Ja ik heb heerlijk gegeten. We hebben hier in de buurt een paar hele leuke tentjes waar we wisselend naar binnen gaan en het is altijd een groot succes :).
    En superleuk van jullie wagen! Mooi hoor :), welke kleur als ik vragen mag? Volgens mij was er in ieder geval nog 1 dame hier die ook voor de Mutsy was gegaan :). Wanneer laten jullie hem afleveren?
    Wij hebben zelf voor de Bugaboo Cameleon Neon edition gekozen, maar laten hem pas in februari bezorgen. Hihi, spannend!

Hier is de champagne gekocht (voor mij jip en janneke :)), veel eten en vlees ingeslagen plus de deco :). Oud op nieuw here we come! Zelfs de erwtensoep staat klaar voor de volgende dag, want de mannen gaan met z'n de allen in Scheveningen de zee inspringen, brrrrr mij niet gezien :). We waren alleen te laat met inschrijven, dus geen Unoxmuts plus soep vanuit de organisatie, maar wij laten de heren niets te kort komen door zelf een soepje mee te nemen :)!

Dikke kus ladies!

17. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah mooi dat jullie lekker gegeten hebben.

Heb de Mutsy Evo in de kleur Wit gekocht. (Ik vind het meer zilver, maar goed). En dan een rode voetenzak. Lekker combineren met kleurtjes haha.
    Maandag even bellen wanneer ze hem kunnen leveren. Wil hem eigenlijk zo snel mogelijk. Kan ik alvast rondjes rijden in huis hahahaa. Ben zoo ongeduldig.

Ik heb even gegoogled voor de Bugaboo Cameleon. Is wel een grote kinderwagen he? Hij lijkt me zo laag?

Champagne?? 0% alcahol zeker?
    Oefff de zee in? Brrrrr. Moet er niet aan denken. Wel stoer hoor van die mannen. Verwen ze maar lekker met een soepje dan!

Ik heb ook wel echt zin in de jaarwisseling. 2013 moet goed ingeknald worden. Het gaat namelijk een topjaar worden met die kleine op komst. 2013 moet goed van start gaan. Oliebollen/ appelflappen, here i come :)

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @duo, altijd leuk nieuwe spullen kopen. Wij hebben een 2de hands duowagen. Ziet er nog goed uit, al gaan we de stof nog wel reinigen. Die van ons is rood. Leuk dat je de kleine zo goed voelt. Ik voel hem steeds meer, maar moet me er vaak wel op concentreren.

@wencke, klinkt goed. Champagne, veel vlees en die erwtensoep. Krijg spontaan honger. Ik moet er ook niet aan denken om de zee in te springen. Ik wens iedereen daar veel suc6 ;).

Zelf zit ik een beetje te zitten. Eerst kwam vanmiddag mijn vader langs. Mijn moeder heeft moeite met onze kinderkamer. De kast is veel te groot. Klopt, maar wij hebben met beperkte middelen iets gecreëerd. Ja, je moet meer beweegruimte hebben. Klopt, maar we hebbenoeten willen en wegen over waar wij de prioriteit aan geven. Ja ze wilde zelfs extra sponsoren. Heel lief allemaal. Het kamertje is erg klein en wij willen alles kunnen opbergen, maar ik word dan meteen onzeker.

Zelf zit ik nu wat ik al zei wat te zitten. Wat ik al eerder zei kan ik me er niet toe zetten om te lezen. Zat te denken om zelf 2 kleine schilderijtjes te maken voor op de kinderkamer, maar kan niet bij de schilderspullen. Ik moet echt een rustige bezigheid gaan zoeken. Iemand nog tips ;).

Hoor net dat ml morgen met mij bij die vriend in Hilversum wil langsgaan, dus ga na het avondeten maar even naar mijn moeder met alle kleertjes enzo, om alles uit te zoeken en te sorteren.

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hellooo,

Duo, hihi ja voor mij de Jip en Janneke champagne oftewel de kindjesversie :). En de bak van de Bugaboo is relatief laag, we gingen in eerste instantie ook voor een andere. Echter is deze het minst zwaar, ideaal ook voor de stad en was ik dol op de kleurencombi (enerzijds klassiek, maar tegelijk springt hij er wel uit).
    2012 was voor ons al een fantastisch jaar, maar 2013 met al die nieuwe ukjes... hihi moet ook echt briljant worden :D.

Maartje, jaaa we hebben zo veel heerlijks in het karretje gegooid. Ik vond het wel eventjes jammer bij de wijnhandel dat ik geen lekkere wijntjes uit mocht zoeken dit jaar (iig voor mezelf), maar dat duurde maar even toen ik linea recta uk weer voelde trappen toen we de zaak uitliepen :).
    Wat betreft ideetjes om jezelf bezig te houden, hihi dat is bij ook lastig.
    Leuke dingen uitzoeken om te maken voor de baby wellicht (Etsy - jouw online marktplaats voor het kopen en verkopen van handgemaakte producten, vintage items en creatieve materialen is briljant om inspiratie op te doen, zoals ook veel amerikaanse/britse websites)? Dan zou je naast het maken van schilderijtjes nog meer creatieve gedachtes kunnen uiten.
    Verder hou ik normaliter zelf van bakken, braden en koken. Ik weet alleen niet of jij dat nu al kon, daar het eten bij jou ook tot kort geleden nog niet helemaal lekker liep. Mocht dat wel lukken zou je bijvoorbeeld een mooie taart of iets dergelijks voor je lieve papa en mama kunnen maken.

Ik sta op het moment ook gewoon in de keuken trouwens :). Ben een stoofschotel van hertenbiefstuk aan het maken, maar dat duurt een paar uur. Het kan bijna de oven in en dan heb ik er 2uur lang geen omkijken meer naar. Overigens met complimenten naar Jamie Oliver en de Appie die de basisingredienten al voor me gefixt hadden in 1 pakket :D.

Kus

20. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0

Deel Deze Pagina