Hey meiden! Maartje, dat zitten erg he. Ik voel me er ook zo opgelaten bij. Enerzijds omdat ik me nog zo fit voel en alles wil doen en aan de andere kant weet ik dat het beter is voor mezelf en ukkie om afentoe te zitten. Heb je nog inspiratie gevonden? Leuk inderdaad om zelf schilderijtjes te maken! Je mag mijn schilderspullen wel lenen, kan er zo bij hihi Hoe ging het uitzoeken van de kleertjes? Alles bij elkaar gevonden? Leuk he al die kleine kleertjes Veel plezier morgen! Duo, wat heerlijk dat je je kleine nu ook goed voelt! Wat bijzonder he? Van elk trapje kan ik zo genieten, alhoewel het meer draaien is waardoor ik met een scheve buik zit haha! Top dat jullie geslaagd zijn voor de wagen, kun je dat ook mooi weer afstrepen op het lijstje! Leuk dat je combineert met de kleren, hopelijk heb je hem snel in huis, al is het maar om er naar te kijken he Wij krijgen donderdag alles geleverd. Wij hebben als wagen voor de maxi cosi mura 4 total black gekozen. En willen jullie helemaal emigreren naar Suriname? Wat ontzettend spannend zeg! En wanneer ongeveer? Wencke, wat stoer van die mannen dat ze de nieuwjaarsduik gaan doen! Gelukkig vriest het niet, al zal je soepje er evengoed goed in gaan bij ze! Heerlijk dat je alle boodschappen ook hebt! En al dat lekkers.. mmmm!! Wat lekker dat je zo uitgebreid hebt staan koken! Hopelijk heeft het gesmaakt? Leuke site ook, heerlijk die aparte niet standaard spulletjes! Nou meiden als we allemaal verlof hebben moeten we maar een freubel/bak/kook dagje doen hihi Wij zijn vanmiddag spontaan even naar een auto wezen kijken, ik had zitten rond snuffelen op marktplaats en zei toen vl thuis kwam voor de grap "Kijk, mooie auto hè?" Vl was echter meteen enthousiast en we zijn gaan kijken haha. Wel een beetje een aparte autodealer en we kijken voor de zekerheid nog eerst even verder. Het was in principe niet de bedoeling dat we nog een andere auto zouden kopen maar onze is eigenlijk wel klein (audi A3) en een 5 deurs zou toch handiger zijn met wat meer laadruimte. Verder zijn mijn harde buiken gelukkig niet doorgezet en heb soms het idee dat de baby helemaal tegen mijn buikwand aan ligt en dat het daardoor dus hard voelt. Echt een hoofd of kont! Ook is mijn bod geaccepteerd op marktplaats voor een stoel voor op de babykamer Had het helemaal niet verwacht dat ze akkoord zouden gaan haha! Vanavond lekker rustig avondje! Fijne avond meiden! xx
Ik reageer later weer wat uitgebreider maar moet wat van het hart. Kleertjes uitzoeken is uiteindelijk gelukt, al was mijn enthousiasme ver te zoeken. Mijn moeder begon weer te preken over het kamertje. Ik had al wat tassen in mijn hand en was onderweg naar de deur. Mijn vader hield mij tegen. Het is dat ik het zo met mijn vader te doen heb, anders was ik heel boos vertrokken om een punt te maken. Heb ook tegen mijn vader gezegd dat mijn moeder hier niet meer over moet beginnen, want dan barst de bom en is ons leuk en fijn contact ineens verstoord. Ik heb hele lieve ouders, alleen is mijn moeder heel erg van het doordrammen. In het verleden heeft dit voor veel wrijving gezorgd. Het werd mij zelfs aangeraden om toen der tijd op mijzelf te gaan wonen. Sinds ik op mijzelf woon gaat het stukken beter, maar soms ( ik weet dat het bezorgdheid is) gaat ze te ver. Als ik er al niet meer tegen kan dan is het voor ml al helemaal een stap te ver.... en dan hebben we de poppen aan het dansen. En dan staat mijn vader er tussenin. Men ben nu echt even verdrietig.
Maartje wat ontzettend jammer dat het vanavond zo moest lopen. Snap wel dat je het bemoeizuchtige soms even niet wil horen. Klaar is klaar en jullie doen het op jullie manier tenslotte! Misschien maar even laten rusten en mocht je moeder er weer over beginnen er inderdaad maar duidelijk over zijn, zou jammer zijn als het jullie band verslechterd natuurlijk! Vervelend meid! Even lekker van je af huilen kan soms goed opluchten, snap dat je er wel even verdrietig om bent. Dikke knuf!
Oh meissie, dikke knuffel! kan me voorstellen dat het frustrerend is. Mensen zijn soms zo niet in staat hun grenzen te kennen. Het is jullie zaak en jullie keuze! En hoe goed het dan ook bedoeld is, wil niet zeggen dat het niet vreselijk vervelend is. Rianne, ohhh spannend opeens naar zo'n nieuwe auto kijken . En wat mega relaxt van je stoel! Leuk hoor . Eten is hier bijna klaar. Ik wilde er een pie van maken, maar we hebben last minute besloten om frietjes te halen zodat het niet nog langer zou duren. Zodra manlief daar van terug is kan ik gaan smikkelen (hoop ik ). Kus
Tjonge wat gaan jullie snel, ik moet even wennen aan het tempo, maar ik ga een poging doen om het bij te houden Volgens mij beginnen we nu met zijn allen wat lichamelijke beperkingen te merken, hihi. Kipje heeft lekker kleding geshopt. mamavandave, wat een ellende zeg met je vader, ik kan me zo goed voorstellen dat je er klaar mee bent, ik heb heb iets soortgelijks in het verleden ook meegemaakt en op een bepaald moment moet je gewoon voor jezelf kiezen, al blijft het moeilijk, zeker met ouders. Wencke, klinkt als een leuke kerst en de dag erna ook nog! Kipje, even bellen, dan checken ze je urine en mss heb je wel gewoon een blaasontsteking en daar moet je voorzichtig mee zijn in de zwangerschap. Suus, dapper hoor die mannen van jullie op nieuwjaarsdag, al hebben ze wel een redelijk jaar uitgekiend, volgens mij wordt het zo ongeveer lente. Schmidt, laat je moeder lekker kletsen hoor, tis jullie leven en jullie beslissing, blijkt dat later dan niet de juiste ...tja shit happens hoor. Ik zoek ook nog iets rustgevends, maar ik ben echt a creatief, wel ben ik begonnen met de zwangere mutsen yoga, volgende week de 2e les, maar dat vind ik wel heel relaxed en even iets helemaal voor mezelf. @Suus, ik heb laatst een heel aardig wijntje bij de Gall en Gall gescoord...alcoholvrij!!! van Faber, tis nog best te drinken ook, het is in elk geval een fijne afwisseling op water, sapjes en frisdranken enzo. schmist, dikke knuffel meis, zo niet leuk als mensen hun mening aan die van jou op proberen te dringen. Hier doet mijn schoonloeder dat ook heel graag en mijn schoonouders zijn heeel goed in het proberen je een schuldgevoel aan te praten, nou daar heb ik een paar jaar geleden een flinke discussie mee gevoerd en heb hardop gezegd dat ik niet met hun zoon ben getrouwd om hun de kans te geven hun gemaakte fouten in het verleden te herstellen. Dat heeft geloof ik niet echt vrienden gemaakt, maar ik was er zo klaar mee! Ik ben afgelopen vrijdag goedgekeurd bij de gyn. Bloeddruk was 120/60 en down under was alles nog zo mooi op lengte dat het bijna niet te meten was. Dat is de perfecte uitgangpositie om de 34weken te gaan halen. Zelf hoop ik echt op minimaal 36 weken want dan mag beeb gewoon mee naar huis. Klein detail is dat beeb al 4 weken overdwars onder in mijn buik ligt en we wel hopen dat het nog draait, alleen kan niemand garanderen omdat die baarmoeder nu eenmaal afwijkend van vorm is. Ik voel dus ook echt alle bewegingen down under, dat is niet altijd even prettig. Verder ben ik in mijn nopjes, na eindeloos twijffelen over een babykamer heb ik gisteren een bod gedaan op mp en dat is nog geaccepteerd ook en het mooiste is ....we kunnen het morgen al halen. Nu dus nog een goed huis zoeken voor een buro en een dressoirtje en dan schilderen en dan ....finito ..!!! Dat geeft stiekem wel een hoop rust moet ik zeggen.
@wencke, klinkt goed dat uitgebreide koken van jou. Was het ook lekker? In deze periode zou ik ook graag een wijntje lusten, maar goed.. alles voor onze kleine man. Ik kan ook goed zonder . @rianne, toe maar, op pad voor een nieuwe auto. Zijn ook leuke zoektochten, maar je moet idd wel vertrouwen hebben in de verkoper. Ml had 2 jaar terug ook een auto op het oog, maar na wat speurwerk bleken ze met de meter geklooid te hebben. Suc6 met de verdere zoektocht. Ennum leuk dat je bod op de stoel geaccepteerd is. @caro, leuk dat je de babykamer uitgezocht hebt en dat je hem vandaag al kan ophalen... lekker. Zeker wanneer straks alles afhebben. Het geeft idd rust. En fijn dat het bij de gyn allemaal goed was. Heeft de kleine bij jou door de afwijking ook minder beweegruimte? Want ik begreep dat de kleine tot een paar weken voor de geboorte nog draait. @bezigheid. Ik vind koken opzich leuk, maar wanneer ik uitgebreid kook geef ik ook veel geld uit hihi. Daarnaast werkt mijn smaak idd niet echt mee. Taartenbakken, dit ga ik dien wanneer ik met verlof ben. Dan ga ik naar vrienden die dat als hobby heeft. In ieder geval dat is de bedoeling. Rianne, lief dat ik jou schilderspullen mag lenen, maar je woont niet om de hoek . Nee ml zorgt er maar voor dat ik erbij kan. Betreffende het rondneuzen op internet. We hebben eigenlijk alles al. Van de week de rest halen en dan neus ik alleen nog rond voor kleertjes. @ouders/kamertje. Gister bij ml goed uitgehuild. Heb gelukkig vrij goed geslapen al heb ik een vervelend gevoel. Ik ben wel heel duidelijk van mening dat wij de juiste beslissing hebben genomen betreft de indeling van het kleine kamertje. Mijn moeder doet net alsof het om leven of dood gaat. Werkt het niet dan moeten we op dat moment een oplossing vinden en deze is er zo. Hopelijk begint ze er niet weer over. Dat is mijn grootste angst. Fijne dag allemaal!!!
JAAA! Gisteren heb ik mijn buik zien bewegen, grappig hoor! Ging er eens rustig voor liggen en ukkie was na een paar minuten erg druk, je zag 'm echt van links naar rechts in mijn buik 'zwemmen'! Blijf het een wonder vinden! Wij hebben ook 1 oudejaarslot, wie weet... @Duo: Wowie, Suriname! Spannende periode dus voor jullie! Wij hebben ook naar de Mutsy Evo gekeken, maar uiteindelijk hebben we toch een Joolz Day aangeschaft, bleef er maar mee in mijn hoofd zitten... @Wencke: Hihi, vriendin van mij heeft ook J&J champie gekocht voor mij en andere vriendin, een een fles kinderchampie van de Lidl... Rollend naar huis dus met oud en nieuw...hahaha! @Maartje: Jammer dat je moeder het niet los kan laten en jullie niet lekker jullie gang kan laten gaan met de kamer. Advies ok, maar doordrammen is zooo irritant... @Rianne: Wat voor auto hebben jullie bekeken? @caro: fijn dat je goedgekeurd bent én dat je een kamer op de kop hebt kunnen tikken!! Lekker gevoel hoor! Vanavond 2e avond werken, gisteren ging vrij goed, alleen aan het eind van me dienst merk ik dat mijn benen/heupen moe worden en ga ik wat meer 'waggelen'. Maar mag niet klagen! Fijne zondag!
Wencke, lekker gegeten gister? Klonk erg goed allemaal Jammie, kreeg spontaan honger Caro, ja de ene keer gaat het heel hard en dan weer dagen rustiger hihi. Fijn dat je weer helemaal goed gekeurd bent, en hopelijk blijft ukkie voorlopig gewoon nog lekker zitten! Grappig dat je zegt dat uk al 4 weken overdwars ligt, de vorige controle kon de VK bij mij nog niet voelen hoe uk lag. Hopelijk vrijdag wel. Al heb ik het idee dat het lekker met het kontje rechts onderin me buik ligt. Gisteravond echt een enorme scheve buik, zo scheef was ie nog niet geweest. Wat super dat jullie het kamertje hebben Leuk! En al supersnel ophalen. Post je even een foto? Zijn natuurlijk nieuwsgierig Maartje, goed dat je even lekker uitgehuild hebt! Wat kan dat opluchten hè? Ach en me spullen lenen, voor het idee hihi Taarten bakken, leuk hoor! Ik ben er juist tijdelijk mee gestopt door de zwangerschap, mijn bekken/onderrug vonden het duwen op de marsepein niet zo fijn, gezien je een verkeerde houding aanneemt. En je moeder lekker laten gaan, net wat je zegt werkt het niet dan kon je daar vanzelf zelf wel achter! Monica, gaaf dat je uk in je buik hebt zien zwemmen! Tof he?? Echt volop genieten. Ik was altijd wel nuchter over het feit wonder maar het is echt een wonder. Laatst zei ik nog gewoon van een zaadje en een eitje komt gewoon een kindje met hersentjes, botten alles! Zo bijzonder! We hadden gekeken naar een Renault Mégane stationwagon, morgen gaan we bij een garage in Deventer kijken. Hoop dat het wat is. Vind een auto aanschaffen toch altijd wel weer spannend. Fijn dat het op het werk meeviel! Succes vanavond weer, en waggelse hihi Werkse! Vanmorgen ben ik even bij een vriendin een koppie wezen doen, ze is sinds vandaag over in der eigen huisje. Daarna de stoelen opgehaald! Wat zijn ze enorm, maar echt relaxed. Zie mezelf al helemaal zitten met uk Alleen hebben we er 2 en maar 1 nodig dus moet er 1 zien te slijten aan iemand anders hihi Zal ook even een foto posten. Op de foto lijkt het bruinig een beetje maar ze zijn antraciet. Fijne zondag nog meiden! x
@Schmidt, Tja niemand weet hoeveel effectieve ruimte die kleine uk heeft, dat is op de echo niet te zien, volgens de echo heeft de kleine nog plek zat, maar dat was bij Sarah ook zo en die is eigenlijk ook nauwelijks van haar plek geweest. Het tussenschot is op de echo's niet te zien. We gaan het gewoon beleven. Zow het kamertje staat boven, had wel nog behoorlijk wat voeten in aarde, de kennis die zou rijden liet niks van zich horen en de auto van paps daar bleek het net niet te passen, gelukkig was de man van de verkopende partij zo engelachtig lief om mee te rijden ....en!!! om het mee naar boven te tillen ...echt ik kon hem wel zoenen!! Van alle stress en het geregel heb ik nu pijn in mijn buik. We kwamen er ook net achter dat we vergeten zijn te eten dus we eten nu burgerlijk vroeg en dan gaan we heeeeeeel erg chillen vanavond. dit is nu trouwens van ons Marktplaats.nl - Leuke whitewash kast - Kinderkamer | Commodes en Kasten
Mooi Caro!!! Ziet er goed uit. Wat super van die man, die mensen bestaan dus toch nog! Fijne chillavond
Hi girls, Caro, wat een superleuke meubeltjes en wat relaxt dat je ze gewoon nu al hebt! Wat geweldig ook dat die man die moeite voor jullie wilde doen . Maartje, ja dat gaat dan heel makkelijk he, veel geld uitgeven met koken. Het eten van gisteren was absoluut verrukkelijk, maar met hertenbiefstuk tikt het ook al snel aan. Fijn dat je goed geslapen hebt en uithuilen is soms echt het beste medicijn. Monica, joepie!!! Leuk he! Ohhh ik geniet er steeds zo van, ben steeds aan het giechelen . En met al die J&J champagne kan onze avond niet meer stuk he . Bovendien 'waggelen' is zoooo 2013, nog even en we doen het hier allemaal mee , trendsetter ! Rianne, die stoelen zien er uberrelaxt uit meis! Goed gescoord hoor . En lekker ruim zo'n megane station. Wij gaan ook voor een station komend jaar. Nou meiden, morgen een drukke dag voor de boeg dus mocht ik niets meer kunnen posten wil ik jullie bij deze een fantastische jaarwisseling toewensen! Op afstand een toost voor dit fantastische jaar waarin we onze Ukkepukjes in onze buik kregen ter afsluiting en vervolgens nog een voor 2013, HET jaar waarin we onze babytjes in onze armen mogen sluiten. Dikke kus lieve schatten!
@rianne, mooi stoelen zeg. @caro, mooie meubels. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal gelukt en heeft de verkoper geholpen met sjouwen. @wencke, fijn dat het allemaal gelukt is. Geniet morgen van oudejaarsdag. Had aan het begin van de middag weer een dip. Beetje down door alles en mijn buik is ook aan het vervelen. Dit was vanochtend al. In Hilversum hebben we een gewandeld was op zich heerlijk maar kreeg een harde buik. Net heerlijke pannenkoeken gegeten. Maar nu heb ik weer mega last van mijn buik. Ga dus rustigaan doen. Voor iedereen albast een fijne jaarwisseling. Op naar een jaar die wij nooit zullen vergeten
Moet het toch even kwijt. NET BEWOOG MIJN BUIK!!! Ml helemaal verbaasd dat ik helemaal hysterisch happy werd.
Meis wat leuk!!!! Super he !!! Wat er nog over was van je dipje is nu zeker als sneeuw voor de zon verdwenen .
Lieve meiden Ik wens jullie allemaal alvast een knallend uiteinde en een super mooi 2013!!! Sorry maar heb het zo druk de laatste tijd dat ik niet kan lezen of reageren sorry sorry sorry!! Dikke kusz ❤❤❤
@Rianne: Mooie stoel hoor! Helaas is mijn huidige bankstel bruin, dus een antraciet stoffen stoel gaat niet op hier... En dan nog een stel katten... @Caro: Mooi kamertje hoor! En wat een lieve verkopende partij zeg, dat ie meehielp!! @Wencke: Zal waggelen dé trend worden van 2013?? @Maartje: Jeej!!! Van een dip naar een hoogtepunt in 1 uur tijd! Het kan snel gaan in het leven van een zwangere vrouw... Iedereen een hele fijne jaarwisseling, dat 2013 maar ONS jaar mag worden met veel lieve, mooie en bovenal gezonde kindjes!
@rianne, Mooie stoel, helaas hebben wij geen ruimte voor een stoel erbij @caro, Mooi, leuke meubels!! En gelukkig bestaan er dus nog wel aardige mensen! @waggelen, Wordt hier ook al veelvuldig aan gedaan hoor, ik heb naast de extreme bekkeninstabiliteit nu ook zwangerschapsischias in mn linkerbeen (dat had ik bij dave ook). Daardoor kan ik nu dus echt bijna niet meer lopen... Dus waggel ik in de hoop dat ik wat minder pijn heb in mn linkerbeen... Het helpt nog niet echt @bewegende buik, Ik heb mn buik ook al zijn bewegen, is toch weer heel speciaal!! @ego, Ik ben de laatste dagen wat afwezig geweest, we hadden nog wat familiebezoek en gister de hele dag bij mn schoonouders om daar appelflappen te bakken. Nu zijn we aan het klaarmaken voor vanavond, wij vieren oud&nieuw altijd met vrienden. Zijn dit jaar met zn zevenen en drie kids. Mn stiefmoeder/tante komt ook, dus dat is wel heel gezellig, anders zat ze alleen. Dus die komt vanmiddag al, de rest komt rond 19.00. Dan gaan we eerst lekker gezellig gourmetten met zn allen, aan onze nieuwe tafel, die we een tijdje geleden hebben gekocht en die uit kan schuiven tot 2,25m, zodat we er met zn allen aan kunnen zitten. Toch wel leuk, ik vind dat zo gezellig, met zn allen aan een lange tafel... Zometeen nog even hapjes maken en ml zou nog even dweilen. Straks mn stiefmoeder even lief aankijken of zij de WC schoon wil maken voor me... Ik heb trouwens wel alles gelezen, dus als ik iemand vergeten ben te antwoorden nu, ik heb het wel gelezen! Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne avond. Het zal in elk geval een bijzonder jaar worden! Zeker voor iedereen die zn eerste kindje krijgt!!
Dames, even een vraagje, hebben jullie het kraampakket al aangevraagd? En krijgen jullie dat vergoed? Volgens mijn verzekering niet.. snap er niets van. Ik dacht dat ik dit bij de verzekering aan moest geven. Allemaal een goede jaarwisseling gewenst!
Je kunt vandaag nog overstappen . Heb vanalles uitgezocht, en bijna overal betaal je bij veel zaken als kraamzorg en ziekenhuis bevalling een eigen bijdrage. Ik heb CZ gezin en krijg werkelijk alles vergoed. Toen ik kraamzorg aanvroeg werd mij medegedeeld dat ik het kraampakket vanzelf opgestuurd krijg. Heb van mijn schoonzus begrepen dat het ook erg uitgebreid is vergeleken met haar zorgverzekering.