April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, klinkt allemaal super gezellig. Wel schrikken van het kaarsenincident. Gelukkig maar dat het met een sisser is afgelopen. Het was idd een aparte jaarwisseling. De laatste met zijn 2.

@chantal, lijkt mij mega vervelend van je darmen. Ik heb een periode lat van een spastische darm gehad (noemen ze al snel zo). Had wel veel last in die tijd, kon maar weinig lekkere dingen eten. Fijn dat het bij de vk op de suiker na goed was.

@maagzuur, gisteren ook last van gehad. Wel
    Iets minder als de dag/nacht ervoor. Ik heb al veel rennies op, maat vind ze vrij prijzig. Pepermunt en bananen kunnen helpen volgens de vk. Dus vanalles proberen.

@ego/shopping, 3 mega grote tassen mee naar huis. Veelal nuttige dingen, maar ook een lampjes met poppetje en muziek voor op het kamertje, een knuffel waar ik al weken verliefd op ben. Heb de zeep/was spulletjes met tijgertje erop gekocht. Zo lief!!! En gewoon de goedkoopste babyfoon. Ga er vanuit dat deze ook goed zat is. Hij moet bereik hebben tot de overkant van de straat en dat heeft ie. Nu even relaxen en straks even zuigen/dweilen en boodschapjes doen.

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi,

Chantal, nou hopen dat je de komende maanden dan verder aanval vrij bent meis. Fijn dat alles goed was bij de vk! En wat betreft de kilo's, ik ben op dit moment serieus 2,5 kilo zwaarder dan 2 weken terug. Enfin, dat ben ik ieder jaar na kerst + oud op nieuw en de week erna zakt dat weer terug, dus ik hoop dit jaar ook :).
    En ik snap wat je bedoelt met de overgang van 0 naar 1 en 1 naar 2 hoor :).

Ik was even naar mijn zorgverzekering aan het kijken door Loes dr vraag en nou kan ik dus ook gratis een Tens machine kopen. Gaan jullie dr een aanschaffen/huren of vinden jullie het wel best?
    Dat ding helpt tijdens de bevalling om de weeën een soort van te verlichten, de scherpe kantjes er van af te halen.

X

3. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Wow Maartje!!! Klinkt super! Lekker al dat shoppen :D.
    Wel echt balen van je maagzuur, zo irritant! Mijn schoonzus had er ook veel last van, tot overgevens aan toe. Zij at veel vla, dat hielp dr een beetje. Misschien ook iets voor jou?

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben geen vla mens, maar als het werkt. Wat betreft dat apparaatjes om de pijn tijdens de weeën te onderdrukken hoor ik veel verschillende meningen. Ik twijfel nog. Al schaf ik hem zelf niet aan. Dan huur ik hem gewoon.

@kolfapparaat, heb ik hier nog niks over gelezen, maar die dingen zijn mega duur. Ik ga eerst eens kijken of het überhaupt lukt om borstvoeding te geven. Mijn schoonzus had er toen der tijd 1 aangeschaft, maar het geven van borstvoeding was geen succes, waardoor ze hem toen nooit gebruikt heeft.

5. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Voor degene die goedgekeurd zijn door de VK. Goedzo :)
    Ik had vandaag ook een afspraak bij de VK en ook alles goed.
    Ze gaf aan dat de baarmoeder goed gegroeid was, maar weet zelf niet hoe hoog. Dit gaf ze niet aan. Ook kon ze nog niet voelen hoe de kleine lag. Misschien volgende keer.

Vergeleken met 3 weken terug precies 2 kilo bijgekomen daar.
    Ik moet wel zeggen, ik ben in totaal al aardig wat aangekomen. Van 65 kilo naar 83 kilo. (bloos). Pfff. Toch zegt de VK niks over het gewicht dat ik aangekomen ben al.

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @duo, ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die zoveel ik aangekomen. Ik kreeg te horen dat dit niet uitzonderlijk is ;). Na de bevalling heb ik wss 9 mnd nodig om alles weer kwijt te raken. Ik woog bij 83 nu 99,9. Ik was helemaal happy, nog geen 100 !!! ;)

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Maartje, ja ik ben ook niet zo'n vlatypje, hihi dus snap het wel. Maar als het inderdaad helpt :). En ik ga ook geen kolfding aanschaffen voor ik weet dat de bv loopt.

Duo, super dat bij jou ook alles goed zit :). Mijn vk en ik hadden het de vorige keer ook nog over kilo's en toen gaf zij ook nog aan dat het eigenlijk niet belangrijk is (al zijn er uitzonderingen). De een komt nou eenmaal harder aan dan de ander. Het was vooral belangrijk dat we proberen fit te blijven, omdat dat helpt bij de bevalling.

Rianne, ik vroeg me af of je nog tips voor me hebt wat betreft het kinderdagverblijf. We hebben morgen een afspraak en eigenlijk heb ik geen flauw idee waar ik op moet letten. Ben nu aan het googlen, maar first hand information is nooit weg ;).

X

8. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

Zo ben weer bijgelezen. Had de afgelopen dagen niet veel tijd.

Fem, fijn dat het uitgesproken is! Dan ga je de volgende keer weer wat geruster heen! Hopelijk blijft dat ook zo.

Maartje wat heerlijk dat je zo geshopt hebt :D Leuk he al die spulletjes! Fijn dat je ook weer goed gekeurd bent bij de VK. Wat toevallig ik heb ook rhesus c negatief dus vrijdag krijg ik ook weer een bloedprik formulier mee. Zelf moet ik ook een suikertest ondergaan :( Helaas, mijn moeder had tijdens haar zwangerschappen suiker en daardoor mag ik ook gezellig een ochtend vertoeven in het ziekenhuis (nuchter :() Maarja voor het goede doel hihi!
    En top nog geen 100 ;) Al zal dat wel gaan komen, maar straks gaan we met zn allen lijnen en komt het helemaal goed toch ;) Vervelend van je maagzuur zeg, hopelijk word het niet elke dag zo!

Loes, ik heb mijn kraampakket al een maand binnen via de verzekering. Moest alleen mijn zwangerschapsverklaring opsturen en kreeg het pakket toegestuurd. Ook krijg ik mijn volledige kraamzorg vergoed omdat ik aanvullend ben verzekerd. (Stad Holland) Hopelijk ben je er uit gekomen :)

Monica, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! En super snel al ja dat de stukadoor komt :D Leuk!!!

Chantal, geweldig Dave in die wieg hihi :D. Fijn dat je ook weer goed bent gekeurd. Zo doorgaan he ;) En ik hoop voor je dat die aanvallen niet meer terug komen, vervelend zeg!

Wencke, wat een happening met die kaarsen :$ gelukkig is het goed afgelopen! En inderdaad een bijzondere jaarovergang. Vl had het juist tijdens de jaarwisseling helemaal niet, die kijkt alleen maar uit naar april zegt ie iedere keer hihi :D Balen zeg van die functie, stom excuus inderdaad! Hopelijk lukt het andere wel! Wat betreft die geboorte TENS die ga ik niet gebruiken, oerkrachten ofzo? hahaha :p We gaan het ervaren ;) Oei, kijken op het kdv altijd spannend hihi :D
    Ik zou zeggen kijk goed naar het kind/leidster ratio. Hoeveel kindjes zitten er in 1 groep, horizontale of verticale groepen. Krijg je een warme indruk/welkom gevoel. Wat is het beleid van het kdv dat soort dingen. Verder zou ik echt wel op je gevoel afgaan. Je merkt snel genoeg of het desbetreffende dagverblijf iets voor je is. Al beveel ik je nog steeds aan om bij mij te komen uiteraard hihi ;) Succes!! Toch weer spannend.

Duo, fijn dat je ook goed gekeurd was. Gaat inderdaad hard met de kilo's bij je. Maar zolang de vk er niets over zegt zou ik me er geen zorgen over maken. Hier zit er nu 9,8kg aan, best confronterend he die weegschaal! Ach als je jezelf maar goed voelt dat is het belangrijkste ;)

@ego, oudjaarsdag hebben we een nieuwe auto aangeschaft :D Een echte gezinswagen hihi. Een zwarte Renault Megane station, wat een ruimte zal dat straks zijn. Verder een gezellige jaarwisseling gehad, eerst bij een vriendin van ons en daarna naar de kroeg. Was rond 3.30 thuis. Helaas was ik gister nergens. Heb wel nog de auto helemaal schoongemaakt van binnen want die wordt ingeruild. Zelf ben ik enorm verkouden, hoest de longen uit mijn lijf en overal komt er snot uit pff krijg weinig lucht dus helaas ook slechte nachten :( Ben nu wel gesloopt na een dag werken :( Hopelijk vanavond optijd slapen en gauw weer fit worden. Wel als verassing dat ik thuis kwam lag bijna de hele vloer in de babykamer, inmiddels zit ie er helemaal in :D Wat word het mooi!!! Morgen worden de meubels, box en wagen geleverd! Heb er zo'n zin in :D:D Vrijdag weer op controle bij de VK en daarna gaan we onze nieuwe wagen ophalen, best wel spannend zal ons oude auto wel missen. Mijn racemonster hihi :D
    Verder weinig nieuws geloof ik hihi :)

Fijne avond meiden!

xx

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, toe maar een nieuwe auto!!! En een hele grote. Wij hebben een oude mercedes statio, zo'n rechthoekig blok, met heel veel ruimte. Ml heeft heel veel tijd, geld en energie erin gestoken, maar dan heb je ook wat (zelf ik anti Marcedes vind het een mooie auto. Jaarwisseling klinkt gezellig. Idd vervelend an die verkoudheid. Ben er nu eindelijk vanaf. Veel stomen en voor het slapen aan de paracetamol en neusspray ;). Beterschap. Wel fijn dat er bij thuiskomst zoveel gebeurd is. Heerlijk.

@wencke, ga voor de eerste indruk. Persoonlijk vind ik uitstraling en de klik met het personeel erg belangrijk. Verder moet je goed kijken naar de regels die er gelden. Wat ik verder erg belangrijk vind is dat er ook mannen werken. Is toch ook een stukje opvoeding. Kan er niet tegen wanneer er tijdens de intake gezegd wordt in de trant van, er werken hier geen mannen. Maar dat is persoonlijk. Heel veel succes morgen. 1 voordeel, je hebt nu keuze zat ;).

@ego, ml heeft mega hard gewerkt op zolder om de zooi op te ruimen. Wel staat tijdelijk de kinderkamer vol met spullen voor de kleine, maar dat is even niet erg. Heb een flinke bandenpijn. Dadelijk zwemmen. Hopelijk lucht het op, maar dat zal wel.

Fijne avond allemaal !!!

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    #2250 mamavandave, 2 jan 2013
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
    @maartje, heerlijk zwemmen!! Ik moet nog even wachten, maandag pas weer. Door kerst en oud&nieuw twee weken moeten wachten!!

@kolf, ik heb er al 1 gekocht. Tweedehands via marktplaats, de difrax breast2baby, of b2b. Maar ik heb natuurlijk al de ervaring van de vorige keer. Ik zou idd wachten tot je weet of de bv lukt. Ik heb vorige keer ook pas een electrische kolf aangeschaft na de kraamperiode. In de kraamperiode heb ik een dubbele electrische geleend via de kraamzorg, daar zit ook standaard een handkolf bij en die heb ik overgekocht. Ik heb dus ook nog een handkolf en een electrische kolf van avent, maar die electrische van avent vind ik persoonlijk bepaald geen succes.

@geboortetens, ik moet het even nakijken, maar ik kon er geloof ik ook 1 krijgen via de zorgverzekering en twijfel er ook over. Vorige keer een ruggenprik en alle oerkrachten ten spijt, bevallen zonder pijn is toch wel prettig. Overigens wou ik in eerste instantie ook "puur natuur", maar ik moest een ruggenprik omdat ik uitgeput was, omdat het allemaal niet opschoot. En ik ben er wel anders over gaan denken daarna. Maar daar zal ik jullie nu niet mee vervelen. :p ik vond alleen niet kunnen lopen tijdens en na de bevalling geen groot succes, net als de katheter, vreselijk!!!! En ik wil eigenlijk met mn eigen vk bevallen, zodra je medische pijnstilling krijgt is dat niet meer zo. Weer een puntje voor mn bevalplan trouwens!! Even onthouden ;)

@maagzuur. Ik zou zeggen, haal eens antagel bij de apotheek. Meestal hebben ze het achter de balie, dus even vragen, maar werkt echt als een trein!!! Heb het bij Dave ook veeeeel gebruikt, vooral op het eind, omdat ik zo'n korte romp heb en mn maag daardoor erg in de verdrukking zat, dus erg maagzuur....

@darmen, het is chronisch, dus het komt hoe dan ook weer terug, maar hopelijk pas na de zwangerschap weer.... Tijdens de zwangerschap is het toch extra naar gevoel met die grote buik enzo.... :p

@Rianne, wat super, een nieuwe auto!!!

@kilo's, ik ben er ook wel wat door geobsedeerd omdat ik voor de zwangerschap bezig was met afvallen. Ik mag ook gewoon geen 20+ kilo aankomen omdat mn startgewicht al hoger was dan bij een "normaal" persoon. Maar idd, dit is ook vooral van de feestdagen. Wie gaat er dan ook op de weegschaal staan de dag na twee dagen gourmet en een week lekker eten en kerstdagen enzo :p trekt wel weer bij komende tijd!!

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey!

Rianne, wat superleuk van jullie nieuwe auto! En ja het is altijd even afscheid nemen van de oude he :). Wel echt ontzettend balen dat je nu zo verkouden bent :(, verkouden zijn sucks big time! Zo'n verrassing met de laminaatvloer is dan extra verdiend ;)!
    Heb jij nog een mening wat betreft verticale/horizontale groepen?
    Beterschap meissie!

Maartje, jaaa jij hebt natuurlijk ook first hand information :). En deze tijd is inderdaad wel ideaal wat betreft keuze in kinderopvang, al zou ik het liever anders zien (beter voor de economie tenslotte).
    Wat heerlijk dat manlief zo hard aan de zolder heeft gewerkt trouwens en alvast veel plezier met het zwemmen, hopelijk helpt het :).

Chantal, ik ga er sowieso een aanschaffen heb ik bedacht. Ik heb even gekeken en het is zelfs zo dat als ik hem bestel en mijn gegevens doorgeef zij het rechtstreeks bij mijn verzekering declareren (lekker handig ;)).
    Wat betreft het terugkomen (pds), hoop dat je de zwangerschap uit kan zitten zoals bij Dave voor het terugkomt.
    En die kilo's trekken inderdaad wel weer bij en we kunnen sowieso na de bevalling met z'n allen elkaar mooi ondersteunen om de extra kilootjes er af te krijgen :D.

X

12. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Maartje wat fijn dat ml zo hard had gewerkt! En wat heeft zon minimensje een hoop nodig hè? Veel plezier met zwemmen!

Chantal, jouw argumenten snap ik ook helemaal wat betreft de bevalling. Maar als alles goed gaat wil ik thuis bevallen dus dan sowieso geen pijnbestrijding, ach nog een aantal weken om na te denken hihi!

Wencke, zelf zeg ik verticaal. Zelf werk ik op een verticale groep en de actie reactie van kinderen van diverse leeftijden op elkaar is geweldig. Ze zien en leren zoveel van elkaar wat uitdaagt tot ontwikkelen. Maar andere zweren bij horizontaal. Net wat je zelf prettig vind. Succes, je gevoel zegt het vanzelf wel :)

Nou ik ga ff een goede warme douche nemen en slapen met een ui naast bed, jammie hihi.

fijne avond
    x

13. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ik mag sowieso niet thuis bevallen, heb een medische indicatie. Maar wil het zo "normaal" mogelijk, dus met eigen vk, zonder ander medisch personeel en dus zonder pijnstilling waarbij ik over wordt gedragen aan het ziekenhuis.

Ik heb geen ervaring met kdv, want ik heb een gastouder en geen specifieke kennis, maar ik denk dat een verticale groep net zo iets zal zijn als de groep bij mijn gastouder?? Allemaal kinderen van verschillende leeftijden. En dat vind Dave echt super. Hij speelt ook meer met (voor zover ze op die leeftijd al MET spelen) kinderen die iets ouder zijn, dan met zn eigen leeftijd. Dat zie ik steeds weer met de kids van mn beste vriendin (1 van 3, 1 van zelfde leeftijd). En bij de gastouder... Als ik dus een kdv zou doen, zou ik voor een groep met verschillende leeftijden gaan.

14. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajah joh :) Die kilo;s gaan er ook weer af. Tja wel in beweging blijven. Ik doe me best, maar omdat me vriend straks 2 maanden weggaat en ik dan geen auto heb, heb ik me niet aangemeld voor zwangerschapscursus. Ik heb ook geen werk, dus veel beweeg ik niet.. (moet ik toch wat op verzinnen). Als me vriend met 37 weken terugkomt, wilt die ook geen sex meer (bang dat die het kind raakt, pfff). Dus word denk een zware bevalling :(
    Moet maar een hometrainer kopen hahaha.

@Kipje: Zo jij hebt vandaag aardig wat afgeleverd gekregen. Helemaal blij zeker? :) Veel plezier morgen met jullie auto ophalen.

Hier is vandaag ook de kinderwagen afgeleverd :)

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chantal, bedankt voor de tip. Je had hem al eens genoemd, maar ben bang dat dt middeltje ook aan de dure kant is, maar heb gisteren gemerkt dat pepermunt, vla en banaan niet genoeg werken. Ik zet het wel even door en zal moeten proberen op te letten wat ik eet. Over jouw ervaring in het ziekenhuis betreffende de ruggenprik. Vervelend. Ik ben er wel achter dat het bij iedereen anders gaat en iedereen andere evaringen heeft. Ik laat het allemaal gewoon op mij afkomen. Meer kan ik toch niet doen. Het zal even pijnlijden zijn, maar dan komt er ook iets moois voor terug ;)

@Rianne, hoe gaat het nu met je? Voel je, je weer wat fitter? Ml is op verzoek (al voor dat ik zwanger was speelde dit) begonnen met het opruimen van de zolder waar hij heel vee spullen had neergezet. Je kon je kont niet meer kere. En elke keer was het weer, ja ik weet nog niet hoe ik het wil. Ik denk dat de druk van mijn vader ook geholpen heeft, want die had het anders gedaan.

@Duo, vervelend dat je weinig om handen hebt wat voor beweging zorgt. Ik zou zat kunnen bewegen, amar mijn lichaam houdt mij helaas tegen. Ik kan je helaas geen tips geven. Het enige waarmee ik extra beweeg is met het wandelen, maar in de winter moet je, je er soms echt toe zetten met het weer.

@Ego, gisteren heerlijk gezwommen. We hadden een nieuwe instructrische die ons flnik heeft afgemat. Met mijn banden gaat het nu redelijk, maar ben dan ook nog niet zo lang uit bed. Toen ik thuis kwam was ml weer hard aan het werk op zolder. Ik heb even een blik op zolder gewerkt. Het wordt gewoon een logeerkamer, met vooral spulletjes van mij. Heerlijk. Ik begin helemaal te stralen als ik eraan denk. Nu is hij weer bezig.
    Ik weet zelf nog niet goed wat ik ga doen. Denk het nieuwe dekbedovertrek uitwassen etc. En even kijken of er van mij nog wat weg kan. Volgens mij wel. MIsschien ben ik hier weer zo mee klaar en ga ik (wanneer het even droog is) lekker wandelen. Ik zie wel.

Fijne dag allemaal!!!

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hoi lieve meiden!

Als eerste iedereen de beste wensen voor het prachtige jaar 2013!

Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd hebt op alles. Ondanks me vrije week heb ik het onwijs druk!
    We zijn nu bezig de babykamer aan het verven dan kunnen half januari de meubels erin als ze geleverd worden!

Me buik groeit sinds de laatste 2 weken als kool! Sommige zwangerschaps broeken pas ik nu ook niet meer!
    Volens manlief waggel ik nu ook steeds meer.
    De kleine meid is heerlijk druk en elke keer op vaste tijden word ze "wakker" dan begint ze te trappen en alles. Me buik golft nu ook onwijs heel leuk om te zien!
    Voel me de laatste tijd klote het lijkt hier wel pieterburen zoveel hoest ik, ook snot verkouden....
    Waar ik ook onwijs last van heb lekkende tepels! Als ik wakker word ben ik drijf nat bij me borsten zo hard lekt het!

Ik heb niet alles terug gelezen want dat zijn volgens mij zowat 10 pagina's!

Xxx

17. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @maartje, de ervaring met de ruggenprik en het ziekenhuis was niet echt negatief hoor! Zou het alleen ook wel leuk vinden als alles dit keer wel goed gaat :p

@antagel, ik vind de prijs wel meevallen. Voor een fles van 350ml geloof ik 7euro ofzo?? Maar je hebt per keer ook maar een klein beetje van nodig, dus je doet er wel redelijk lang mee. Ik denk dat rennies uiteindelijk even duur zijn. Bij mij helpt op mn eten letten helaas niet ;) omdat de baby tegen mn maag drukt en door de hormonen de opening slokdarm/maag een stukje open staat, wordt er als ik eet sowieso maagzuur omhoog geduwd, dus ik kan niet zonder!! Al wil melk ook nog wel eens helpen.

@beweging, ik heb ook geen werk en extreme bekkeninstabiliteit, maar probeer wel te bewegen. Voor de zwangerschap liep ik hard, maar dat mag niet meer ivm mn bekken. Stukken wandelen gaat ook niet meer, dus ik fiets veel, want dat gaat wel. Sowieso op woensdag boodschappen op de fiets, op donderdag en vrijdag mn zoontje naar de gastouder brengen en halen en op maandag naar zwangerschapszwemmen. En vergeet niet dat je ook beweegt als je je huishouden doet!!!!

18. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Vandaag trouwens weer naar de bekkenfysio geweest, maar het blijft waardeloos. Ik dacht ischias te hebben aan de linkerkant, net als bij Dave en spierpijn aan de binnenkant van mn benen en het gebied van mn schaambot... Mn linkerbil en been doet erg pijn en lopen is erg pijnlijk daardoor, maar het is dus allemaal pijn wat uitstraalt van mn bekken. Nou ja, je raakt toch ook enigszins gewend aan de pijn. Nog drie maandjes ;) dan ben ik er als het goed is weer vanaf!!!

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @eef, jaja dat waggelen hoort er helaas voor veel vrouwen bij ;) (hier nog 1). Leuk hè die kleine die zo beweegt. Zo bijzonder on dat leven in je te voelen. Wel balen van je verkoudheid. Beterschap!

@chantal, pijnig nooit fijn, maar het went inderdaad wel voor een gedeelte. Je gaat een weg zoeken om er mee om te gaan.

@antagel, net gehaald. Ik ben benieuwd. Het gaat nu nog redelijk, maar gister kreeg ik er in bed weer heel veel last van. Vanavond komen de overbuurtjes op bezoek, dus wordt er ook wat gesnoept. Kan ik het drankje meteen goed uitproberen ;).

@vandaag, grootse plannen, maar uiteindelijk komt er niks van. Heb allerlei kleine dingen geregeld en de katten hadden weer een enting nodig en dan doen we er altijd meteen een wormenkuur bij. Men het was een rib uit mijn lijf. Het leek wel alsof het schrikbarend duurder is geworden. Nu even lekker sloom doen, want dat ben ik :p

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hallo meiden, jullie weer schandalig verwaarloosd. Komt mede door die gruwelijke ontsteking van mijn bijholtes. Gelukkig werkt de kuur en ben ik er bijna van af.

Ruggeprik/tense: Ik ga zowiezo niet meer voor een ruggeprik. de vorige keer was het drama. 7 keer verkeerd geprikt werkte maar aan 1 kant. Daarna bleek dat de ruggeprik een lek had veroorzaakt in mijn ruggemerg en ik dus langzaam hersenvocht verloor. Knallende en knallende hoofdpijn, extreme duizeligheid en de eerste 2 weken van mijn zoontje gemist. Dit NOOIT meer
    Nu zit ik inderdaad te denken aan het tense apparaatje. Veel goede verhalen over gehoord, maar ben nog niet overtuig.

Darmen: Ik heb ook pds. Tijdens de zwangerschap heb ik er nog wel last van. Maar alleen de verstoppingsvariant. Zit ook lekker aan de lactulose.

Kamertje: Over een kleine week wordt onze zolderkamer verbouwd. Dat wordt de kamer voor mijn zoontje. En dan kunnen we eindelijk alles inrichten en eventueel nog nieuwe spullen kopen. Babykamer blijft zoals die was. Alleen wat nieuwe spulletjes.

Wenke: mijn zoontje zit in een verticale groep en hij vindt het zo leuk om te kijken en te helpen met de kleintjes en te ravotten en te spelen met de oudere.

Rianne: Wauw een nieuwe auto!! Gaaf hoor.

Flieentje: ja dat pieterburen gevoel herken ik. Balen. Hoop dat je snel weer opknapt. Lekkende borsten hier ook al sinds een week of 3. Blegh

Mensen vergeten? Sorry geheugen is een zeef

Deel Deze Pagina