Pas als ze met 36 weken niet goed liggen gaan ze nog proberen te draaien, dus uk heeft nog +/- 9 weken de tijd om goed te gaan liggen hihi Zullen we anders een weekje ruilen van kast? En nee ik veroordeel je absoluut niet, ben stiekem een beetje jaloers! Ik denk dat een vrouw sowieso nooit tevreden is over haar kledingkast en de aangetrokken outfit. Of je nou heel veel hebt of juist niet zoveel het is nooit goed en kan altijd beter
@rianne, fijn dat het bij de vk allemaal goed was. De kleine uk blijft momenteel nog draaien. Ook super dat de auto zo goed bevalt. @wencke, ik veroordeel je ook niet. Zou willen dat ik meer kleren had, maar mijn lengte vormt ook een probleem. Weinig keus of je betaald de hoofdprijs. Op zich is het wel voordelig dat ik geen uitgebreide garderobe heb, want heel veel keuze heb ik niet
@Duo: Grappig dat jullie ook de hele bovenverdieping doen... Inderdaad veel werk, maar voor een goed doel! @Chantal: Al in de vriezer gekeken? Serieus nu, echt balen dat je het boekje kwijt bent... @Wencke: Ik herken het probleem van de vele schoenen... Geen 100 paar, maar wel veel (waarvan ik 75% nooit draag). Hopelijk krijg ik nog een keer een brainwave om alles lekker weg te doen naar de Humana ofzo... En hier ook mega-emo hoor! Kan om het minste janken, ben dan ook héél onredelijk. Gelukkig kan ik er meestal na een paar uur wel weer rationeler tegen aankijken, maar toch... Hier nu weekend, morgen gaat de zonnebank naar het grof vuil en gaan we wat laatste dingen weghalen en dan zijn beide kamers leeg! Donderdag komt dan de stukadoor, ik ben toch zóóó benieuwd hoe het wordt! Bij de therapeut geweest, ze heeft me gemasseerd en me geadviseerd dit zelf ook dagelijks te doen, er zit een en ander flink vast links onderin mijn rug/bil... Hoop dat het werkt! Fijn weekend allemaal!
Tjonge zeg, jullie gaan hard, ik kan het momenteel niet bijbenen, maar ik lees wel braaf mee, mijn excuus hoor. Hier een enorme shit week, waar ik me tot volgende week echt super fit gevoeld heb, zo gaar voel ik me nu, de 3 dagen die ik gewerkt heb loop ik telkens tegen mijn eigen lijf aan. Uiteindelijk dus de telefoon gepakt en mijn bazin gebeld (uiteraard was die gisteren en vandaag vrij) en die was zo lief en begrijpend dat ik meteen in een enorme (hormonen?) jankbui uitbarste. Dussss per volgende week direct halve dagen aan het werk ipv 3x9 uur. Wat een opluchting zeg.
Hi!! Rianne, ohhh 36 weken zelfs, hebben we nog 10 weekjes . Hihi mooi een week ruilen . En je hebt gelijk, veel vrouwen hebben wel wat op te merken aan hun kledinggarderobe. Manlief kijkt me soms ook bedenkelijk aan als ik klaag dat ik niets heb om aan te doen en hij moest grinniken toen ik gisteren met open mond mijn collectie begon te reorganiseren. Maartje, jaaa ik kan me voorstellen dat het dan zo veel lastiger is om kleren te vinden (wat natuurlijk ook opgaat voor Rianne). Een studievriendin van me is letterlijk 2 meter en heeft maat 34. Zij moet dus naar speciale zaken en moet ook dr schoenen op maat laten maken, echt vreselijk voor dr. Monica, hihi jaaa dat heb ik ook met mijn schoenen hoor. Sowieso de winter en zomerschoenen, maar dan ook nog schoenen die gewoon heeell mooi zijn maar niet plezierig zitten. Of ze zijn dusdanig uitgesproken dat ze maar bij enkele outfits passen. But i do love my shoes ! Maak je foto's als het klaar is volgende week? Leuk al die wijzigingen, ben er stiekem wel een beetje jaloers op . Hier krijgen we natuurlijk een babykamer, maar alle andere dingen (nieuw bed en behandelen houten vloer) zijn maar kleine aanpassingen. Geniet van jullie weekend lieve schatten! X
Wencke, hier heeft het ook een paar jaar geduurd voordat ik op het punt was dat ik mn pinpas in kon leveren Maar het scheelt hier heel veel, we hoorden bijna mijn hele loon over te houden, maar hadden altijd te kort en nu konden we toch bijna 600!euro per maand sparen.... Creditcard hebben wij wel, maar ligt achter slot en grendel en gebruiken we alleen voor als we niet op een ander manier kunnen betalen, zoals de huurauto voor de vakantie via hertz. Wij kunnen ook niet in termijnen betalen, als we de creditcard gebruiken wordt het hele bedrag aan het eind van de maand van de betaalrekening afgeschreven zodat de creditcard direct is afbetaald. Hier kan ik ook soms ineens heel onredelijk boos worden op ml. Maar meestal is dat dan iets waar ik me al langer aan erger en waar ik nu onder invloed van hormonen heel kwaad om kan worden, heb wat een korter lontje Een echte aanrader voor ml is trouwens het boek van Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Heel herkenbaar en ook leuk om zelf te lezen. Zelfs mijn man vond het leuk en die is echt geen lezer. Ondanks dat Kluun erg overdrijft is het ook nog goed voor de mannen, omdat ze ons dan wat beter begrijpen. Maar het is vooral echt een heel leuk en grappig boek voor de mannen en ze vinden het altijd heel herkenbaar het circuleert hier al vele zwangerschappen in de vriendengroep
Oh ja, heb een kraamkado, maar heb gehaald wat ze me had gevraagd, ze wou graag gekleurde hydrofielluiers, omdat ze de witte echt nog als luiers gebruikt en dan de gekleurde voor afdrogen enzo kan gebruiken, houdt het wat gemakkelijker uit elkaar en heb er een kadokaart van de Hema bij gedaan.
@Monica, idd spannend. Wanneer de stucadoor is geweest ziet het er allemaal ineens zo anders uit, zoveel mooier . Hopelijk heeft de massage geholpen. Mijn fyshio geeft mij alleen maar oefeningen (jaloers). @Caro, vervelend zo'n week. Wel fijn dat ze begrip hebben en dat je midner kunt gaan werken. Hopelijk helpt het. Ik ben zelf heel beniewd hoe het gaat wanneer ik weer ga werken. @Wencke, men 2 meter maat 34, dan mag ik niet klagen met mijn 1.84 en mt 40/42. @Rianne, net vergeten te zeggen, maar idd nog maar een paar weekjes werken. Schiet al op. 5 wkn en dan is het voorjaarsvakantie en dan moet ik nog 1 week en een dag, dus 6 wkn en 1 dag werken . @ego, heb bij mijn ouders gegeten en mijn vader stond erop dat hij de kerstspullen mee zou opruimen. Dus dat is gebeurd. Wat hebben we ineens ruimte zo zonder boom, en met de nieuwe bank. Wauwie!!! Fijn weekend allemaal!!!
@chantal, die onredelijkheid herken ik. Aan de andere kan heeft ml ook zijn kuren, maar ik maak het ook biet altijd makkelijk. Dat boek hebben we hier liggen maar ml is dyslectisch en leest liever niet. @box, mijn vader wilde meteen de box neerzetten. Ml kwam thuis, o jullie hadden meteen de box kunnen neerzetten. Ik vind het eigenlijk nog wel erg vroeg. Heb gezegd dat ik hem in de voorhaarsvakantie naar beneden wil hebben.
Heb je m zelf wel gelezen maartje? Hij is zo leuk!!! We hebben m beide gelezen, maar als degene die m aan het lezen was bleef stukjes voorlezen, ook al had de ander m al gelezen er is ook een theater voorstelling van gemaakt, daar ben ik laatst geweest en die is ook op tv geweest ergens met oud&nieuw geloof ik.
Maartje, jaaaa zij is echt zo lang en ze vind het echt vreselijk (begrijpelijk). Superfijn dat je papa je zo goed geholpen heeft . Hier komt de box voorlopig ook nog niet, vind het nogal vroeg. Als babylief eerder komt is het alsnog zo opgezet. Wij hebben echter geen huisdieren die er aan moeten wennen. Chantal, dat is het eerste wat ik gekocht heb voor manlief toen we dr achter kwamen dat we papa en mama worden. We hebben het inderdaad allebei gelezen en af en toe ook hardop geciteerd . X
De box komt hier pas als het kraambed weg is... Baby komt eerst in mooie ouderwetse kinderwagen... Wij hebben er gewoon geen plaats voor zolang het kraambed in de kamer staat!
❤ Uitgerekende datum ❤ 05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - Meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje -geslacht nog onbekend 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend 20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - A Boy! 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - Meisje 29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht nog onbekend ❤ Afspraken ❤ 02 januari - Schmidt (Maartje) - controle VK 04 januari - Kipje87 (Rianne) - controle VK 08 januari - Ukkie87 (Nicolle) - Controle VK 14 januari - roos100 (roos) - Co vk 24 januari - Moon83 (Monica) - controle VK Hi dames.. Lang niet gelezen, veeeeeeeel gemist... Heb niet alles gelezen...(dan kan ik nog wel een week vakantie nemen...) Hoe is jullie kerst geweest? en o&n? vast heerlijk... Hier prima, kerst heerlijk rustig en "3e kerstdag" hup op de boot naar engeland met lief.. 3 dagen shoppen.. Hier is boon(tje) lekker druk... als ik rustig zit iig en vind die het geweldig om tegen mama's blaas te trappen, dus mama kan af en toen rennen! Ik ga proberen vanaf hier weer in te haken... Voor alle nieuwelingen, welkom welkom welkom! Fem, wow! lopen is super! top hoor meis... En verder weet ik het niet meer.. Hoest met alle zieke meiden? niet meer misselijk? Hier nog steeds niks gelukkig behalve als ik naar bed ga.. duurt 1 min en dan krijg ik het toch zuur... zo rot... Alles al geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat.. Nog niet begonnen met t kamertje maar wel alles in huis.. dus binnekort gaan we starten... Vandaag trouwens nog 9 weken werken!! en dan heb ik verlof! gaat zo super snel... meiden fijne avond, k ga douchen en me bedje in... liefs
dit ben ik trouwens in me "kerstoutfit" zowaar een jurkje kunnen vinden waar ik nog inpaste... hihi (hopelijk na de bevalling ook nog )
@chantal, ik heb een deel gelezen, maar kan me momenteel niet tot lezen zetten. @wencke, wij hebben dan wel 2 katten die eraan moeten wennen, maar doe dat liever wanneer ik weer een week vrij ben. Ze moeten flink afgericht worden. Al zie ik ml ervoor aan om hem ineens naar beneden te halen hihi. @roos, leuk dat je er weer bent. Mooie foto. Ik heb echt een nieuw jurkje moeten kopen. Dat maagzuur verhaal herken ik. Een paar pagina's terug staat een middeltje wat ik nu gebruik, maar weet de naam zo niet. Het verlicht in ieder geval wel. En merk dat ik helaas niet alle lekkernij kan eten. @ego, vandaag zijn we precies een half jaar getrouwd. Niet dat we hier iets mee doen. Ml is niet zo romantisch, zelf geen bos bloemen. Vind ik soms wel jammer. Misschien dat ik hem dadelijk een hint geef . Verder heb ik eindelijk een macht weer doorgeslapen. Vandaag staat winkelen op het programma. Gewone boodschappen en wil een nieuwe bril uitzoeken. Ik draag deze vaak op het werk en tijdens de zwangerschap ook vaker in de avonden enzo. Fijne zaterdag!
Hoi lieve meiden! Hier een korte krabbel vanuit pieterburen, dolfinarium, ecomar pfffff word gek van het hoesten heb het al 2 weken! Vannacht amper kunnen slapen ben kapot! Daarom reageer ik ook amper! Manlief en schoonvader hebben de babykamer de eerste keer in de verf gezet: http://imgur.com/api/upload.json http://imgur.com/api/upload.json Milkshake aardbei roze met wit. Ook gelijk een foto van me buik gemaakt. Foto van me gezicht er af gehaald want ik zie zo wit als een lijk: http://imgur.com/api/upload.json En deze is van vorige week: http://imgur.com/api/upload.json Als ik de foto's bekijk lijkt me lichaam wel een geheel (een grote bal) je ziet àmper verschil tussen buik en borsten.. wencke je gevoel van het niks hebben in de kast komt mij heel bekend voor! Soms lijkt het net of ik de modeshow loop omdat me sochtends 1000000 keer verkleed haha en dan heb ik het nog niet over schoenen of me haar doen! Lijk wel ijdel! mo nog veel na weeën gehad van de masseur? Ben benieuwd hoe jullie kamer word! caro . denk dat je tot rust komt als je idd minder gaat werken! Chantal hoort erbij heb er ook regelmatig last van al zegt manlief dat het nog wel mee valt! Maartje wij halen de box naar beneden als ik met verlof ga nog 2,3 maandjes werken wat gaat het hard! roos mooi buikje heb je meis! Iedereen die ik vergeten bent sorry sorry sorry! Me hoofd barst uit elkaar en de kleine meid word helemaal door elkaar geshakt van het fijn hoeste van mij! Fijne zaterdag allemaal! ❤❤❤❤❤❤❤
❤ Uitgerekende datum ❤ 05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje -geslacht nog onbekend 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend 20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - jongen 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - jongen 24 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - meisje 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - meisje 29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht nog onbekend ❤ Afspraken ❤ 02 januari - Schmidt (Maartje) - controle VK 04 januari - Kipje87 (Rianne) - controle VK 08 januari - Ukkie87 (Nicolle) - Controle VK 14 januari - roos100 (roos) - Controle vk 24 januari - Moon83 (Monica) - controle VK 24 januari - Flieentje (Evelien) - controle vk
ik zat ook al te denken indd met de lijst... misschien makkelijk om ze eruit te halen? of is dat weer boers van me? tactisch ben ik niet echt meer haha sorry!! @schmidt, ik heb nu antagel gehaald bij de apotheek.. schijnt een wondermiddel te zijn.. hoop dat het werkt...