@maagzuur, het wondermiddeltje is idd antagel, ik zweer erbij, moet maandag even nieuwe halen!! @box, voor de mensen met katten, als je de box neerzet, even vullen met.opgeblazen ballonen. Springen ze erin, schrikken ze omdat de ballonnen knallen en zou het als het goed is snel afgeleerd moeten zijn. @ego, pfff heb een nieuwe verslaving zit elke middag aan de magere yoghurt met meusli.... Heerlijk!!! Alles wat over was van oud&nieuw is nu zo goed als op, we hebben normaal weinig snacks enzo in huis, dus hopelijk kom ik nu niet weer drie kilo in vier weken aan totaal nu bijna 5 kilo, is nog netjes vind ik zelf!! Vanochtend even op kraambezoek, Jeetje wat is dat dan weer klein!! Kan me helemaal niet meer voorstellen dat Dave zo klein was!!! Wel heel lief, verheug me er echt wel op dat de kleine er straks is!! Vond het wel fijn dat wij nog drie maandjes hebben en mn zoontje drie maandjes ouder is. Onze oudsten schelen acht dagen, en zitten nu in de kattenkwaad en uitprobeerfase, dus ben blij dat we nog een paar maandjes hebben om daar mee bezig te zijn voor deze komt
Ik had mezelf ooit eens op die lijst gezet, maar ik ben verdwenen *lol* Antagel is 1e keuze bij maagzuur, ik heb van de week ook een fles meegenomen, al is het meer om in huis te hebben. Uk woont overdwars onder in mijn buik dus veroorzaakt meer last van mijn blaas dan van maagzuur, maar je zal het altijd zien ...op zondag. Box, hier hebben de katten er nooit naar getaald, nu hebben we er nog maar 1 en die ligt graag op het aankleedkussen, dan kan ze zo lekker naar buiten kijken, maar ach ik ben geen meut met haren en zo erg verhaard ze nu ook weer niet, meestal ligt er toch een hydrofiel op en die gaan makkelijk mee in de was. Mooooie buikfoto in kerstoutfit, ik moet ook eens een buikfoto maken weer. Wij hebben vanmorgen verf gescoord voor het kamertje, weer een stapje verder richting af!
@Eef, dat hoesten is megavervelend. Ik hoop voor je dat het snel minder wordt. Bij mij is het denk ook 2 wkn heel erg geweest, en nu gaat het al even goed, al moet ik af en toe nog hoesten. Het heerst, en als zwangere vrouw kom je er nog moeilijker vanaf. Ik kan helaas de fotos niet bekijken. Hij wil ze niet laden. @Roos, Antagel, dat was hem. Bij mij neemt dat spul echt de scherpe kantjes weg. Ik probeer het drankje alleen na het avondeten en voor het slapen gaan te gebruiken. Voor het slapen is het ergste L. @Chantal, gelukkig wel een gezonde verslaving. Ik moest langs het kruidvat en kom meteen met pure chocolade thuis. Heerlijk voor het maagzuur L Not. Altijd leuk zon klein hummeltje en ze worden zo snel groot. @Namenlijst, een korte periode waren er 2 lijsten in omloop, denk dat het daar fout gegaan is. Misschien is het inderdaad een optie om de meiden die er echt niet meer komen tussenuit te halen, maar vind moeilijk te zien wie dat precies zijn. De oprichtster van dit forum heb ik zelfs nooit gesproken hier . Zullen de andere meiden een miskraam hebben gehad of zoiets? Het forum is natuurlijk erg vroeg ontstaan. Ik durfde mij hier pas bij aan te sluiten toen ik zeker wist dat het er goed uitzag, al kun je dit nooit zeggen. @Box, over de ballonnen heb ik gelezen. Een andere optie is zilverfolie. Ik verwacht dat die 2 nieuwsgierige drollen alles proberen. En 1 zal vast en zeker een keer tegen de box sproeien. Bah. @ego, ml en ik gaan dadelijk waarschijnlijk lekker uit eten. We willen toch iets doen om te vieren dat we vandaag precies een half jaar getrouwd zijn. Wie had een half jaar en 1 dag terug durven denken dat wij op de warmste dag van het jaar, net voordat het weer om sloeg zouden trouwen. Dit was echt ongelooflijk. Overal was het noodweer behalve hier. Klokslag 19.00u, toen de receptie buiten afgelopen was begon het te regenen. Een dag later zijn we op huwelijksreis gegaan en is onze kleine man gemaakt . Na 2,5 jaar zonder pil en 2 jaar na de buitenbaarmoederlijk zwangerschap was het ons ineens gegund. Dat hadden wij nooit durven dromen. Na een hoop ellende keerde het tij zich ineens . Geweldig!!! Wilde deze herinnering en gedachten toch even delen.
❤ Uitgerekende datum ❤ 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - jongen 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - jongen 11 april 2013 - Caro - .... - 2e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - meisje 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - jongen 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - jongen 24 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - meisje 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - meisje ❤ Afspraken ❤ 02 januari - Schmidt (Maartje) - controle VK 04 januari - Kipje87 (Rianne) - controle VK 08 januari - Ukkie87 (Nicolle) - Controle VK 08 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - Controle VK 14 januari - roos100 (roos) - Controle VK 24 januari - Moon83 (Monica) - controle VK 24 januari - Flieentje (Evelien) - controle VK 29 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - 30 weken echo Zo, hopelijk niet te veel weggehaald . Caro ik heb je toegevoegd, maar weet niet meer hoe oud je nou bent . Chantal, voeg jij jezelf ook nog even toe?
Hoi dames, Chantal, fijn dat je goed was geslaagd voor het kraamcadeau en wat zijn die hummeltjes klein he . Nog 3 maanden en dan hebben we zelf allemaal zo'n kleintje op de arm, vind het maar snel gaan . Ik heb ook gekeken naar zo'n ouderwetse wagen trouwens en heb er al eentje staan bij mijn ouders, maar ik weet nog niet of ik hem ook daadwerkelijk hier in de kamer ga zetten omdat er zo veel spul voor Ukkepuk bij komt. Je hebt ook nieuwe in de oude stijl --> Silver Cross UK | Classic Prams | Traditional Prams maar die zijn erg prijzig en voor ons niet handig. Helaas helaas, want wat een beauty's! Roos, wat een superleuke foto zeg! En echt een jongensbuikje . Wel flink balen van je maagzuur, hier valt dat gelukkig nog mee. Hopelijk helpt dat goedje bij je . Eef, ik zie ook geen foto's . Ze hebben ook allemaal dezelfde bestandsnaam, misschien dat er daar wat mis is gegaan? Hihi en zijn we mooi samen ijdel . Maartje, speciaal voor jou een digitaal bosje . Hoera hoera, leuk hoor! En het voelt onrealistisch aan allemaal he. Eerst een fantastisch huwelijksfeest en dan krijgen we zo'n hummeltje cadeau. Voor jullie natuurlijk helemaal een fantastische verrassing naar je voorgeschiedenis. Nu nog even het maagzuur verbannen . Heel veel plezier vanavond met manlief! (bosje komt onderaan). Hier verder een rustig dagje. We zijn bezig geweest in het huis, maar hebben de dag verder heerlijk voor onszelf. Morgen wordt mijn nichtje gedoopt dus moeten we even op en neer naar Utrecht om vervolgens in Heilo een oud op nieuw familieborrel te hebben van manlief zijn zijde. Nog een fijne avond lieve schatten! X
Dank je!!! Zo eens kijken hoe het met ml is. Nsdat we besloten uit eten te gaan is hij in slaap gevallen. Meestal meot hij dan weer even opgepept worden. Fijn dat jullie een dagje saampjes hadden. Geniet van jullie rustige avond en veel plezier morgen.
❤ Uitgerekende datum ❤ 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - jongen 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - jongen 11 april 2013 - Caro - 35 jaar - 2e kindje - geslacht= bekend voor ons 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - meisje 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - jongen 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - jongen 24 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - meisje 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - meisje ❤ Afspraken ❤ 02 januari - Schmidt (Maartje) - controle VK 04 januari - Kipje87 (Rianne) - controle VK 08 januari - Ukkie87 (Nicolle) - Controle VK 08 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - Controle VK 14 januari - roos100 (roos) - Controle VK 24 januari - Moon83 (Monica) - controle VK 24 januari - Flieentje (Evelien) - controle VK 25 januari - Caro (Carolina) controle gyn 29 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - 30 weken echo
Wat heerlijk zeg, uit eten!! Ik heb gewoon geen honger vanavond, dus ik heb ml medegedeeld dat hij zal moeten koken en dat we anders vla eten. Nu staat hij burito's te maken, ruikt toch wel lekker. Sarah wilde niks eten, maar die is snotverkouden. Vanmiddag nog een rondje ikea gescharreld, maar mensen wat was het daar druk, wordt ik zooooo sjago van momenteel. We hebben nog niet eens wat gekocht! hihi Trouwens de verwachting is dat ik niet heel veel verder ga komen dan 36 weken zwangerschap, dus eigenlijk hoor ik hier niet eens...
Carolina, jij hoort hier net als alle anderen. Jij bent even ver als ons. Wie zegt dat wij in april bevallen. De één zal in maart bevallen en de ander misschien in mei. You never now!!! Boritos zijn altijd lekker. SMakelijk.
Ik heb al eens geprobeerd om mezelf toe te voegen aan het lijstje, maar het lukte niet!! Moet op een laptop denk ik en ik zit bijna altijd op mn telefoon hier. Zal eens kijken of ik de laptop nog kan gebruiken vanavond, meestal neemt ml die in beslag. Zit erover te denken misschien voor mezelf een (tweedehandse) tablet aan te schaffen. Vandaag de draagdoeken van mn vriendin even bekeken, ik ga een nieuwe kopen voor beeb, denk dat het een amazonas wordt, heel mooi! @wencke, wij doen dus eerst geen box, en zo'n wagen neemt minder ruimte in dan een box. Als de box in de kamer komt, gaat de kinderwagen vlak daarna weer terug naar de rechtmatige eigenaar dat is het voordeel dat we hem lenen van een bekende.... Wij gaan morgen even met Dave naar de dierentuin hier bij leeuwarden, maar zit te twijfelen over of ik een rolstoel moet doen, het is natuurlijk wel veel lopen.... Zal in elk geval mn bekkenband nodig hebben...
Foto kamertje http://i.imgur.com/neUVq.jpg http://i.imgur.com/hPPqg.jpg Foto dikke buik 23 weken http://i.imgur.com/H6xgq.jpg 24 weken http://i.imgur.com/YDyb1.jpg Nu zijn het andere codes 😁 Caro ikea is altijd onwijs druk pfffff als ikea, als ik al die auto's zie staan denk ik soms wel eens waar ben ik aan begonnen! En je hoort idd gewoon bij deze club! Voor het zelfde geld krijgen wij een mei kindje! Chantal moet ik je op de lijst zetten? Mij lukt het wel via me tablet. Misschien een gek gezicht maar als ik jou was zou ik mooi een rolstoel nemen anders zit je er straks mee! Kan je altijd nog een stukje lopen. Wij gaan hier lekker filmpje kijken "de blaffende zeehond" Fijne avond allemaal! Xxxx
❤ Uitgerekende datum ❤ 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - jongen 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - jongen 11 april 2013 - Caro - 35 jaar - 2e kindje - geslacht= bekend voor ons 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - meisje 19 april 2012 - Mamavandave - 25 jaar - 2e kindje - geslacht hebben we het niet over 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - jongen 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - jongen 24 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - meisje 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - meisje ❤ Afspraken ❤ 02 januari - Schmidt (Maartje) - controle VK 04 januari - Kipje87 (Rianne) - controle VK 08 januari - Ukkie87 (Nicolle) - Controle VK 08 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - Controle VK 14 januari - roos100 (roos) - Controle VK 23 januari - Mamavandave (chantal) - Controle VK 24 januari - Moon83 (Monica) - controle VK 24 januari - Flieentje (Evelien) - controle VK 25 januari - Caro (Carolina) controle gyn 29 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - 30 weken echo
Hey meiden, Zo jeetje, weer wat pagina;s bij moeten lezen. Half uur bezig geweest dus nu best wel moe hahaha. Jammer inderdaad dat mannen de "belangrijke" datums meestal vergeten he haha. Wij krijgen woensdag de box binnen. Eerst de kerstboom weghalen maar dan kan ik hem neer gaan zetten. Hier geen rekening hoeven te houden met katten. Ben ongeduldig he Vandaag de heeeeeeeeeele dag geslapen tot half 5. Ook vl lag lekker de hele dag te slapen dus ben goed uitgerust. Al is het nu half 2 en toch zo maar weer naar bedje toe. Morgen zal wel weer een saaie dag worden. Jullie nog leuke plannen morgen?
❤ Uitgerekende datum ❤ 01 april 2013 - Duo Penotti - 24 jaar - 1e kindje - meisje 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - jongen 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - jongen 11 april 2013 - Caro - 35 jaar - 2e kindje - geslacht= bekend voor ons 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - meisje 19 april 2012 - Mamavandave - 25 jaar - 2e kindje - geslacht hebben we het niet over 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - jongen 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - jongen 24 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - meisje 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - meisje ❤ Afspraken ❤ 02 januari - Schmidt (Maartje) - controle VK 04 januari - Kipje87 (Rianne) - controle VK 08 januari - Ukkie87 (Nicolle) - Controle VK 08 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - Controle VK 14 januari - roos100 (roos) - Controle VK 22 januari - Duo Penotti - 30 weken echo en controle VK 23 januari - Mamavandave (chantal) - Controle VK 24 januari - Moon83 (Monica) - controle VK 24 januari - Flieentje (Evelien) - controle VK 25 januari - Caro (Carolina) controle gyn 29 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - 30 weken echo
❤ Uitgerekende datum ❤ 01 april 2013 - Duo Penotti - 24 jaar - 1e kindje - meisje 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - jongen 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - jongen 11 april 2013 - Caro - 35 jaar - 2e kindje - geslacht= bekend voor ons 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - meisje 19 april 2012 - Mamavandave - 25 jaar - 2e kindje - geslacht hebben we het niet over 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - jongen 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - jongen 24 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - meisje 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - meisje ❤ Afspraken ❤ 02 januari - Schmidt (Maartje) - controle VK 04 januari - Kipje87 (Rianne) - controle VK 08 januari - Ukkie87 (Nicolle) - Controle VK 08 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - Controle VK 14 januari - roos100 (roos) - Controle VK 22 januari - Duo Penotti - 30 weken echo en controle VK 23 januari - Mamavandave (chantal) - Controle VK 24 januari - Moon83 (Monica) - controle VK 24 januari - Flieentje (Evelien) - controle VK 25 januari - Caro (Carolina) controle gyn ❤ Echo's ❤ 29 januari - SuzanneVVdO (Wencke) - 30 weken echo 14 februari - Roos - 30 weken echo Hier vanacht heerlijk in slaap gevallen met de antagel.. had hem ingenomen half uurtje voor ik naar bed ging, maar man wat een verademing... Heb zelf patat gegeten maar nergens last van,,, heerlijk!!
@Eef, Mooie foto's. Kamertje schiet al op. En je hebt een mooi buikje. @Roos, heerlijk dat spul he Wilde nog meer reageren, maar ben het even kwijt. Ik upload zo een foto.