April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn urine ruikt ook sterker, snel doorspoelen voor het mijn neus indringt:D schijnt normaal te zijn had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en toen laten testen, was ook troebel maar er was niets te vinden wat op ontstekingen leek. zwanger dus

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hoi Meiden,

Ik kom mij ook heel erg voorzichtig melden. Zag dat jullie maar een klein groepje zijn, dat vind ik persoonlijk wel fijn. Ik had mij ook aangemeld bij de bevallingslijsten, maar ik heb helaas niet de tijd om meerdere keren per dag te antwoorden, dus voor mij is het bijna niet te doen om iedere avond 20 pagina's terug te lezen. Ik hoop dat ik met jullie kan meekletsen.

Even in het kort. Ik ben Priscilla, 27 jaar, ik woon samen met mijn vriend, mijn 2 honden en 2 katten. Ik ben zwanger na een miskraam. Op 19 juli 2012 heb ik een miskraam gehad en nu dus weer zwanger, erg spannend maar oh zo eng. 12 september heb ik de intake en de echo. Nu maar hopen dat alles goed gaat. :)

Groetjes,

Priscilla

3. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    terug zwanger worden van uit een miskraam is altijd eng he. je hebt er immers een gehad daar zit je nietop te wachten
    ook als je nooit een miskraam heb gehad zit je daar op te wachten

we blijven positief en blijven hoop houden het komt vast wel goed nu

xxx

p.s en ik vind het ook eng hoo

4. rsky

rsky Niet meer actief

ukkie... Dat heb ik ook hoor! ik drink ook erg veel maar nu is t ook..
    En ik heb bij moeders voor moeders geen ochtendurine gebruikt.. Ik was t vergeten maar dat geeft niet zegt ze haha

Het boek wat je krijgt is fantastisch... Had t in 1 dag uit...

liefs

5. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb me ook aangemld bij moeder voor moeders
    toen ik zwanger was , kon het niet in denhelder en de inleverstations waren te ver weg. nu kan het wel dus heb me aangemeld maar als ik weer krijg te horen dat ik ze zelf moet inleveren zie ik er wel vanaf. aangezien mijn druk bezetten gezinsleven en nu al weken met een gebroken teen zit en nu mijn bekken ook direct beginnen te klieren ga ik die moeite niet nemen om kilometers te fietsen, heb geen auto namelijk die heeft mijn man altijd mee. en die zei ik ga ze ook niet brengen als je wilt dan prima maar ze komen dan wel halen

6. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik twijfel nog steeds over MvM, wij zitten nog in de verbouwing, dus vind het eigenlijk zo'n gedoe dan. En dan nog eens de angst dat het mis gaat. Ik twijfel nog even door

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik heb me wel aangemeld bij MVM en ik moet ze idd zelf inleveren en lege flessen ophalen maar het is voor mij hooguit 10minuten lopen dus heb t er wel voor over! (mopperkonijn, woon in zelfde woonplaats ;) )
    zelf heb ik jaren pregnyl gebruikt en daardoor ben ik nu zwanger dus ik vind het eigenlijk mn plicht om mee te doen! vind het al erg genoeg dat ik straks tijdens mn vakantie niets kan "leveren" !
    dus des te meer doe ik nu mn best! de consulent van MVM gaf al aan dat er namelijk weer weinig aanmeldingen zijn, dus we zullen WEER met een te kort komen te zitten waardoor er misschien weer behandelingen gestopt moeten worden!!! ik heb nu vandaag mn derde fles in gebruik en het voelt zooo goed! en het lijkt meer een gedoe dan het is! ik neem m zelfs mee naar het werk!

8. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah waar moet je inleveren dan?

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik kan ook niet álles inleveren... Maar in de avonden dat ik thuis ben plas ik wel lekker in de fles haha.. Alle beetjes helpen !!!

10. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hier hetzelfde, ik moet het ook wegbrengen. Voor mij is dat zo'n 10 minuten met de auto. Wel al twee keer bijna vergeten en nog vlak voor op bed gaan weggebracht en gister was ik er, elastiekje vergeten erom te doen dus weer terug moeten rijden! Dat was balen!
    Ik doe ook alleen de urine die ik thuis 'produceer' en kom dan net niet alle vier de vlessen vol. Ik kom bij veel mensen thuis, dan kan ik dat geklieder gewoon niet hebben.
    De opbrengst hier is volgens mij ook niet denderend. Er staan meestal vier volle kratten in de bak, er is bij ons een bak voor volle en een bak voor lege kratten.

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    mopperkonijn : bij de verloskundigepraktijk in het centrum, staat buiten een container. kan ook bij t ziekenhuis maar centrum is voor mij dichterbij.
    als de (hele leuke vrouw trouwens) consulten van mvm komt, vraagt ze waar je het wil brengen.
    voor mij komt donderdag de chauffeur ! ik loop op woe altijd naar het centrum en neem dan mn flessen mee. do vanuit mn werk naar huis pik ik de lege op!
    ik neem de flessen wel mee naar mn werk. zit op kantoor en neem 1 fles en de kan mee. in een rugzakje. als ik dan ga plassen gaat het rugzakje mee! ik werk 9uur op een dag en ben dan ook nog eens half uur aant fietsen dat vind ik echt zonde van mn opbrengst! dus heb besloten ze mee te nemen. ik heb zoveel verbruikt (en onnodig moeten weggooien!) dat ik het mezelf gewoon verplicht vind! ga straks ook lang op vakantie en dan heb ik helemaal niets! en vind dat erg jammer!!!

rara: hoe bedoel je elastiekjes?!?!!?
    wel lastig dat je zolang moet rijden maar SUPER dat je dan toch meedoet!

ukkie: helemaal mee eens! alle beetjes helpen!

12. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah dat is wel te doen.... Ben erg emo vandaag zeg pffff.....

13. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik heb elastiekjes gekregen waar een label met nummer aan zit. Zo kunnen ze zien welke vol zijn en welke leeg. Er zullen wel meer redenen voor zijn, maar dat weet ik niet. Bij ons word het op dinsdag gehaald dus ruil iedere maandag avond de kratten.

14. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    net gebeld naar verloskundige mag i.p.v volgende week donderdag aankomende donderdag komen kan niet langer wachten hopelijk is de echo nu goed word vervolgd

15. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Wat is er met je dan ann?
    Heb ik even gemist!

16. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Helaas mag ik niet mee doen met MvM want ik heb in die periode van de BSE in Engeland gewoond. Dan mag je dus niet mee doen. Baal er echt van maar het is niet anders. Ik heb het in ieder geval geprobeerd...

17. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei nee dat kan niet inderdaad

wat zijn eigenlijk de redenen dat je niet mag geven?

18. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hoi meiden,

Het lukt niet om alles bij te lezen van 2 weken.....
    Hoe voelt iedereen zich?

Ik heb alleen onwijs last van mijn boobs vooral Savonds! Kan er amper op slapen niks ligt lekker!
    Misselijkheid valt nu opzich wel mee, alleen aan dat plassen komt geen eind! Ben nog nooit zo vaak in me leven per uur naar het toilet geweest als nu!

Straks gaan we aan mijn schoonouders vertellen dat ze opa en oma worden! Zo spannend

X❤X

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    MK: aanraking met levende varkens , medicatie, antibiotica
    volgens mij zijn dat ze. je krijgt vragen lijstje bij de intake! volgens mij zijn de voorwaarden ook op de website te vinden.

ann: ik heb t gemist,...wat is er loos mop!? wel fijn dat je dus eerder terrecht kunt!

Ralin: helaas !!! als het niet kan, dan kan het niet! ;) wel fijn dat je het iig geprobeerd hebt!

20. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ♥ Uitgeteld ♥
    14 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend
    19 april 2013 - Leona - 24 jaar - 3e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    22 april 2013 - Flieentje - 25 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend
    23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    25 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013- mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend.

♥ Afspraken ♥
    28 augustus 2012 - Ukkie87 - Moeders voor Moeders !
    30 augustus 2012 - Kipje87 - 1e echo + 1e intake verloskundige
    31 augustus 2012 - Femmelepem - 1e echo
    31 augustus 2012 - Moon83 - 1e echo
    07 september 2012 - Roos100 - 2e echo
    07 september 2012 - Ukkie87 - 1e echo
    07 september 2012 - Leona - echo & gesprek gyn
    07 september 2012 - Leona - 1e intake verloskundige
    08 september 2012 - Flieentje - 1e intake verloskundige
    10 september 2012 - Engeltj - 1e intake vk
    11 september 2012 - Roos100 - 1e intake verloskundige
    11 september 2012 - Loesje88 - 1e intake en 1e echo
    12 september 2012 - Jolie1984- 1e echo