Hahaha, 4 hele aardappelen goed dat je het gedaan hebt hihi. Wencke, ml ondertussen lekker thuis? Hier is vl juist net weer een uurtje weg richting Ijmuiden om mede opstappers op te halen. Zit dus gezellig alleen op de bank filmpie te kijken. Fijne avond nog! x
Zo groot als op de foto??? Manlief was rond 8uur thuis en hebben lekker gerelaxt samen.. Tot we gingen Wii-en en dan krijgen we altijd "ruzie". Ik heb heel wat jaren danservaring (ook in een professionele dansgroep gezeten) alleen die stomme Wii geeft manlief ALTIJD veel meer punten, terwijl hij alleen een beetje dom met dat ding staat te zwaaien.. Hahahaha, ik kan daar echt niet tegen (ook als ik niet zwanger ben ).. Ben boos op de bank gaan zitten mokken en heb na een half uurtje maar mijn excuses aangeboden, hihihi.. Nu een weekendje puur gericht op de baby en dingen die we daarvoor moeten doen, want ik kwam er achter dat we tot en met het weekend van 17 febr al helemaal vol gepland zitten .. Fijne zaterdag lieve meiden! X
whahaha nee gelukkig niet!!! Ik vind just dance stom ik heb vroeger altijd gedanst en dat stomme ding vind mij ook niet goed genoeg!
Hahaha die aardappel! Je zal die inderdaad toch moeten schillen! Wencke, frustrerend hè de Wii, moet zeggen dat ie hier al een hele tijd staat te verstoffen haha. Gelukkig krijgen wij dan geen ruzie maar levert wel frustraties hihi! Wat gaan jullie allemaal nog regelen? Tijd gaat opschieten hè? Zijn jullie al uit het kaartje? Ik was me aan het oriënteren voor een zwangerschapsshoot, heb een fotografe gemailt dus ben erg benieuwd of er nog een gaatje is. Vanavond eten en Sinterklaas vieren, zit nog te twijfelen om aan te kaarten dat mijn vriendinnen zo weinig interesse tonen, enerzijds denk ik laat maar andere kant vind ik het erg jammer. Weet het dus nog niet. Goed weekend lieverds!
@Rianne, hebben je vriendinnen zelf kinderen? Ik heb het nu met 1 bepaalde vriendin, die laat eigenlijk niks van zich horen, terwijl ze vorige keer wel geïnteresseerd was en ik haar ook wel als goede vriendin beschouw. We hebben haar zelfs gebeld voor de ouders toen Dave was geboren. Nou ja, ik laat het maar. Heb nog genoeg geïnteresseerde vriendinnen. Maar valt me wel op dat vriendinnen met kids vooral geïnteresseerd zijn. Van de vriendinnen zonder kids verwacht ik het ook niet zo, al verrassen die me meestal juist! Hoop dat het een gezellig avondje wordt! Hier toch even naar de winkel geweest vanochtend, ondanks dat ik erg moe ben. Dave slaapt slecht door de waterpokken, dus vannacht van 1 tot 3 bij me gelegen en dan slaap ik niet, ook omdat ik al bijna niet kan bewegen vanwege de bekkenpijn en dan ook nog niet teveel wil draaien om hem niet te storen. En vanochtend vroeg wakker... Mar moest toch even een kadootje halen voor mn moeder en neefje, morgen naar Maassluis voor hun verjaardag, want ze zijn op dezelfde dag jarig Dus vieren het met zn allen bij mn oom en tante. Lekker simpel, mama wat lekker douchespul enzo en een romannetje (vind ze leuk ) en neefje krijgt geld. Direct even bij de kruidvat luiers gehaald, want die waren nu in de aanbieding, 3 pakken voor 25euro. Dus twee pakken voor Dave en alvast 1 groot pak voor de baby gehaald. Daarna nog even naar de supermarkt, krieltjes gehaald voor vanavond en wat brie en stokbrood. Nu voor de tv, tlc kijken, I didn't know i was pregnant.... Oh ja en nog even de keuken opgeruimd en doekje erdoor en vaat in de vaatwasser.... Stomme nesteldrang!
Hihi, die aardappels. Ik had gister net voor we vetrokken een mega lange reactie getikt op mijn tel. omdat ml momenteel heel veel filmpjes aan het kijken is op de laptop, post ie mijn bericht niet . @wii, we hebben er wel 1, maar heb hem ook al lang niet meer gebruikt, misschien straks tijdens het verlof. Helaas reageerd de mat alleen op aanraking en niet op wat je daadwerkelijk kan. @vriendinnen. Wanneer ik ze zie zijn ze erg geïnteresseerd. Maar bellen om te vragen doen ze niet. Hier baal ik ook niet van, want ze hebben het zelf druk zat, geen relatie en laat staan kinderen. Een andere vrienden die zelf wel kinderen heeft bel soms uit het niets op. Ik vind het leuk om veel contact te hebben, maar heb nu ook veel aan mijzelf. Weer een vriendin die helaas een tijdje terug een bbz gehad heeft houdt zich vrij stil, maar logisch, voor haar is het al moeilijk zat. Ga tijdens het verlof wel een keer of vaker mee taarten bakken. Ik uiteraard zittend. Nu is ze van de week wederom met spoed geopereerd en hebben ze haar galblaas verwijderd, dus ja moeilijk zat. @werk, Arbo heeft niet meer gebeld. Heb mijn leidinggevende wel verteld dat ik van de huisarts minder moet gaan werken. Moet dit verder via de Arbo regelen, dus dit weekend een mailen. Zou voor maandag weer beter gemeld worden, maar zag dat ik nog als zie sta. @ego, gister was gezellig. Waren om half 1 thuis en heb flink geslapen. Vanochtend boodschappen gedaan en net weer in slaap gevallen en toen kwam papa de hond brengen. Werd wakker van de bel. Nu lig ik nog te lammen. Zo even naar het kruidvat en dadelijk wss even de bossen in op een plek waar ik warmen chocomelk kan drinken. Even kijken of dat doorgaat want het is wel erg koud. Oh ja, had gister nog iets geschreven over het feit (niet leuk voor iedereen) ik blij ben niet de enige te zijn met al die mankementen. Het hoort er duidelijk bij en het lijkt meer een uitzondering on zonder al te veel klachten een zwangerschap uit te dragen. Voelde me een zeur, maar het hoort er dus gewoon bij. Iedereen sterkte met alles . Lekker denken aan al het moois wat over 2 à 3 maanden op ons pad komt en nu genieten van de beweging in de buik. Fijn weekend allemaal !!!
Hellow! Zo, de rolgordijnen worden volgende week ingemeten en besteld Prijs viel me nog alles mee, gelukkig! Het zijn lichtgrijze, verduisterende rolgordijnen geworden. @choco: Hier ook verslaafd aan warme choco (met/zonder slagroom). Is het weer ook wel naar! @Chantal: Hoe is het nu met je zoontje en zijn waterpokken? Inderdaad 'gelukkig' dat ie het nu heeft, straks met een kleintje in huis zit je er niet op te wachten! En hoe is het met je bekken? @Kraampakket: Hier nog niet gehad, komt geloof ik in de 7e maand... @Box: Wij ook een (witte) Bopitabox met lade (tweedehands). @Eef: Zo, jij hebt het druk met cursussen! Ik ook, volgende week bijeenkomst over Electronisch ZorgDossier, en de week erna BHV. Vind het wel vermoeiend hoor, de hele dag zitten en luisteren... @Rianne: Balen zeg dat je suikerwaarden te hoog bleken te zijn, ben benieuwd wat ze woensdag te zeggen hebben! @verlof: Rooster voor maart gekregen, en ik heb de hele week waarin mijn verlof zou ingaan al vrij gekregen Mijn verlof gaat nu officieel 11 maart in, dus nog 7 weken werken... Fijn weekend allemaal!
Hey meiden, Iedereen een lekker weekend? Wat zijn de plannen? Hier is vanmorgen het laminaat gelegd en meteen de grote kledingkast weer in elkaar gezet. Ook heeft me schoonmoeder me geholpen met de box, dus die staat nu ook in elkaar. Nu is iedereen weg, dus kan ik de kledingkast schoonmaken en weer inruimen. Ben helemaal blij Zo ik had vannacht wel super slecht geslapen. Ben zoveel bezig met suriname in me koppie, dat ik daar snachts nog uren aan loop te denken/piekeren. Viel pas tegen 3 uur in slaap. Pfff. Had gedacht dat het allemaal wat makkelijker zou zijn daar met een woning zoeken, maar de prijzen liggen toch wat hoger dan we hoopte. Me vriend is nu 4 dagen weg, maar soms lijkt het wel of die de moed al heeft opgegeven. Dus gister maar weer gezocht op internet en weer wat adressen doorgemaild. Nouja, we zullen zien..
@moon, Het gaat wel redelijk, alleen vannacht dus veel wakker en huilen omdat het jeukt natuurlijk. Het zieligste vind ik dat ie de pokjes ook in zn liezen heeft, waar zn luier dus overheen wrijft en rond zn balzakje en onder zn piemeltje. Dus als ie plast is dat even niet zo prettig, tot de luier het opneemt. De meeste zijn al wel open gegaan en aan het opdrogen en er komen nu niet zoveel meer bij. Gistermiddag had ie ook minder goed geslapen, maar vandaag gaat het goed. Hij heeft 1 keer even gehuild en toen is ie weer verder gaan slapen na wat troost en hij slaapt nu nog. Mn bekken doen nu nog meer pijn dan op andere dagen, omdat ik gister naar dat gesprek moest en daarvoor zelf moest autorijden. Wij hebben een vrij lage auto en dan dat in en uit stappen met het stuur wat in de weg zit is niet fijn. En de weinige nachtrust vannacht (ook slaap ik sowieso slecht) maar vooral dat rondlopen enzo vannacht met Dave heeft ook niet geholpen. Grappig dat we bijna allemaal dezelfde box hebben wij hebben m trouwens ook via marktplaats
Aaaaah dat is inderdaad wel sneu... Arme Dave. Gaan die pokken snel weg, of duurt dat wel even? En dan heb jij ook nog eens last van je bekken.. Ow ow ow. Sterkte daar!
Het verloop van begin tot eind kan tot twee weken duren. Eerst bultjes met rode vlekjes, daarna worden het rode vlekjes met blaasjes en daarna gaan ze open, drogen ze in en komt er een korstje op. Het vervelendste zijn de blaadjes, die jeuken erg en die gaan geloof ik meestal na 2 dagen open. Maar veel van zijn blaasjes gaan open op zn hoofd met slapen, omdat hij dan met zn hoofd over het matras schuift. Zolang hij er maar niet aan krabt, want dan krabt hij ze open en kunnen ze ontsteken door vuil onder de nagels. En straks aan de korstjes mag ie ook niet krabben, van beide kan ie lelijke littekens krijgen... Gelukkig krabt ie niet!!
@monica, fijn dat de prijs meevalt . Wilde nog wat zeggen maar ben het helaas al kwijt. @chantal, vervelend een ziek zoontje en zelf zoveel pijn. Sterkte: hopelijk gaat het snel beter met Dage. @duo, zozo, wordt heel hard gewerkt. Fijn. Geniet van het resultaat . @ego, ml was te moe en wilde niet meer de bossen in. Vond ik niet leuk, zeker omdat ik alleen moest glibberen en glijden om de hond uit te laten. Toen later ml meeliep begreep hij wel wat ik bedoelde met gladheid: vind het dood eng. Verder heb ik een poging gedaan tot echt schilderen van een schilderij voor op het kamertje. Ben zeker nog niet tevreden met het resultaat. Verder heb ik mezelf helaas behoorlijk in de weg gezeten.
@Duo: Fijn dat het kluswerk lekker opschiet! Welke kleur laminaat hebben jullie gekozen? @Chantal: Hoop dat je mannetje minder jeuk heeft inmiddels! En inderdaad uitkijken met krabben, ik heb zelf een paar 'mooie' littekens overgehouden aan het krabben aan de waterpokken... @Maartje: Hoop dat je vandaag een betere dag hebt! Ik hou ook echt niet van gladheid, bah! @werk: Ze zijn lekker bezig, heb het rooster voor week 4/5 net bekeken en ivm een ingelaste verplichte scholing moet ik 7(!) dagen achter elkaar naar mijn werk!!! Ze zijn hartstikke gek, maar zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet onder die scholing uit en niet ruilen met een collega...:x Ga morgen maar gelijk met mijn leidinggevende babbelen, want ik ben écht niet van plan om van zaterdag t/m vrijdag elke dag te komen! Nu heb ik wel kortere diensten (7-13), maar toch... ZUCHT! Nu lekker dagje bank hangen, voetbal kijken en weinig doen!! Fijne zondag, ben benieuwd hoeveel sneeuw we hier in het midden van het land krijgen!!
Chantal, gefeliciteerd met je mama! Veel plezier vandaag! Gister een productief dagje geweest dus voor je Sneu hè die waterpokken! Arme schat! Balen dat je zon pijn hebt! Hoop dat je vandaag een betere dag hebt. Maartje, balen dat ml te moe was! Gelukkig begreep ie het later wel, vooral met de hond als die natuurlijk aan de lijn gaat trekken. Je moet natuurlijk niet vallen! En wat betreft die kwaaltjes, tja het laatste trimester hè haha! Wat voor schilderij ga je maken? Ben benieuwd! Monica, heerlijk hè om je verlof tegemoet te zien! Maar wat absurd dat ze je 7 dagen willen laten werken! Hopelijk heeft je leidinggevende wel begrip! Leuk dat jullie eruit zijn voor de rolgordijnen! Dat maakt het straks helemaal af! Fijne dag vandaag, lekker van genieten! Duo, wat lekker zeg dat het laminaat ligt en de kast weer staat. En de box eindelijk gelukt hihi! Wel vervelend dat je zo slecht had geslapen. Snap ook wel dat je dan gaat piekeren. Hoop dat vl weer een beetje de moed kan vinden en hij een mooi stekkie voor jullie gaat vinden! Gister met de meiden nog Sinterklaas gevierd en spelletje gedaan. Onvoorspelbaar van Paul de Leeuw, echt heel leuk. Was om 1:15 thuis. Vl daarentegen kwam om 5:15 thuis en ligt nu dus nog in coma.. pfff saai haha! Vandaag dagje niksen maar. Fijne zondag!
Hello ladies! Rianne, klinkt als een lekker weekend! Lekker rustig een filmpje op de bank en dan zo'n gezellige avond met de meiden . Heb je het nog met de dames gehad over de interesse die ze tonen? Ik denk dat het vooral voor dames die zelf geen kids hebben het gewoonweg niet bewust gebeurd. Zelf hield ik altijd natuurlijk wel rekening met zwangere vrouwen, maar de beleving + inleving is veel groter nu ik het zelf ben. Wii, hihi, denk dat gefrustreerd bij mijn Wii avontuur ook een betere beschrijving is. Manlief gaat dan altijd grinniken en kan de humor van de situatie niet onderdrukken waardoor ik helemaal gefrustreerd raak . Stomme Wii! Hier was het ook alweer een hele tijd terug dat we hem gebruikt hebben, maar het is wel een mooie manier om toch "iets" te doen als ik een dag weinig gedaan heb. We hebben een soort van chip erin en een externe harde schijf erop, waardoor we superveel spellen hebben. Genoeg keus, dus ik moet nu van mezelf een half uurtje per dag iig iets doen. Chantal, gefeliciteerd met je mama en je neefje! Vreselijk vervelend dat je nou nog meer last hebt van je bekken. Hopelijk helpen de verjaardagen een beetje in afleiding, al zo totale rust natuurlijk wel beter zijn. Maartje, mooi dat je zo'n leuke avond hebt gehad vrijdag . En ik snap dat je je alles behalve prettig voelt met die gladheid. Hier pas ik ook erg goed op met naar buiten gaan en vooral de voorzichtigheid die bij ons zwangere dames nog eens extra aanwezig is, draagt niet bij aan onze stabiliteit... Ik stap ook niet op de fiets nu. Het is een grote ijsbaan op de niet doorgaande wegen, dus mij niet gezien! Monica, wat naar dat je volgende week zo druk bent op je werk! Lijkt me echt heel pittig. Dan lijkt 11 maart weer een stuk verder weg he. Vandaag gelukkig een rustig dagje voor je . Duo, ach meissie, kan me voorstellen dat je niet lekker slaapt. Een huis in een ander land kopen lijkt me ook nogal een onderneming en dat is nou eenmaal niet 1, 2, 3 gefixt. Hebben jullie daar familie of vrienden of is het gewoon een favo vakantiebestemming? En balen van de prijzen zeg. Hier dus een babyweekend . De babykamer is nu echt helemaal leeg (gordijnen en spiegel moeten er alleen nog uit) en schoon, we zijn uit het geboortekaartje incl tekst en ik heb even uitgezocht hoe het zit met het aangeven van je kindje na de geboorte. Ook het kraampakket werd gisteren bezorgd. Waar ik laatst nog even half in paniek raakte dat het zo snel gaat en ik bijna mama ben (wat ergens nog steeds heel raar en spannend is), ben ik nu weer een en al enthousiasme en kan ik niet wachten tot de kleine er is. Ik ben zooo benieuwd naar de kleine , wat hij van mij krijgt en wat van manlief. Ik zal ook eens wat foto's plaatsen van de kamer, mooi voor het voor en na effect. Nog even genieten van de zondag dames! X
@minica, jeetje balen van je werk. Ik snap dat je het niet graag doet, maar er bestaat ook zoiets als jezelf ziek melden wanneer het echt teveel wordt. @chantal, gefeliciteerd !!! @rianne, fijn dat het zo gezellig was. Is idd ongezellig wanneer ml nog ligt te slapen. Probeer lekker van je eigen ding te genieten. @ego, zit weer wat beter in mijn vel. Het sneeuwt hier, waardoor er tijdelijk weer wat meer grip buiten is. Misschien straks toch even een rondje wandelen on alles los te krijgen. Is het niet met ml dan gaat mijn vader misschien wel mee. Het is nu niet druk op de weg, dus durf dan ook auto te rijden. De ochtend is vreemd begonnen voor een zondag. Lig lekker uit te slapen, maar om 10.30u vond onze kleine man het genoeg . Uiteindelijk kreeg ik een bui dat ik de spiegels wilde schoonmaken, slaapkamer onstoffelijk en de gordijnen afspelen en een wasje draaien. Toen kreeg ml het ook te pakken en begon te stofzuigen en gaat zonnig dweilen. (leuk hoe mannen dat doen, alle meubels staan bijna van de plaats, op zich goed maar hij verschuift ze weer wanneer de vloer nat is ). Net tussendoor een de eerste basis van een groentensoepje op het fornuis gezet en dan een kijken waar ik me zo veilig kan bergen wanneer ml gaat dweilen . Fijne zondag allemaal !!!
O ja... @wencke, was je niet vergeten. Mooie kamer, daar kun je echt iets moois van maken. En het gaat inderdaad allemaal ineens heel snel al heb ik het idee dat dadelijk de laatste 10 wkn. vooruit gaan kruipen. Over 3 mannen hebben we als het goed is onze kleine man in onze armen. Love it!!! @raampaket, afgelopen vrijdag Jean hij hier binnen. Vol met bandages. Nu de hoofd koel proberen te houden!
Thanks, het is inderdaad een prima ruimte om mee te spelen al ben ik nog steeds niet uit over de kleur van de commode. Lastig lastig . Fijn dat je weer een betere dag hebt en een extra laag sneeuw loopt inderdaad wel fijner ja . Hier komt het ook weer vol naar beneden. Jaaaaa leuk he, onze lieve kleine mannen in onze armen. I can't wait!! En dat kraampakket inderdaad! Alles wat daar in zat dacht ik, ow yeey. Zo veel bandages etc??!! Help! X
Kleuren blijven altijd lastig. Ik heb bewust voor neutraal gekozen omdat we toch ooit voor een 2de willen gaan. Ik hou van eenheid in de meubels en het opleuken met allerlei leuke fleurige spulletjes welk nu voornamelijk hier in het appeltjesgroen is. @kraampakket, ik zag het, heb even geneusd en heb hem meteen weer gesloten. Ik wil het niet weten . Wat komt dat komt en die kleine moet er toch een keer uit. Nee, gelukkig valt de angst voor de bevalling tot nu toe mee. Hopelijk blijft het zo. Het moet toch, maar je ervoor terugkrijgt ....