@mamavandave: Nou, gelukkig krabt dave dan inderdaad niet. @Moon: Jeetje meid, dat is inderdaad best pittig elke dag werken. Ben benieuwd wat je leidinggevende inderdaad zegt. We hebben gekozen voor grijs laminaat en de muren gewoon wit. @Suzanne: Mooie vloer ligt er in de babykamer. Beetje landelijk. Mooi hoor. Wanneer komen je meubels? Tja nog 10 weken, schiet zeker al op. Ben ook zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet. Hebben ook geen 3d echo laten maken, dus is echt een verassing. Nou vannacht gelukkig wel geslapen . Ging half 12 naar bed en heb het klokje rond geslapen. Kwam er pas 1 uur uit ahahaha. Aja ben zwanger, dan mag het he. Vl heb ik vandaag nog niet gesproken, maar ben ook benieuwd of het een beetje vordert daar en of die de moed al weer terug heeft. @Schmidt: Hahahah zo gaat dat hier ook vaak. Als ik eenmaal begin met schoonmaken, gaat vl ook ineens iets doen om te helpen. Wandelse vandaag! Hier boven in NH sneeuwt het niet. Nou hier staat er vandaag niet veel op de planning. Beetje relaxen, want morgen word weer een klusdag. Komt me schoonmoeder helpen de zolder leeg te halen. Staat helemaal vol met spullen die opgehaald kunnen worden door grof vuil. En dan mijn slaapkamer leegruimen want dan kan daar volgend weekend laminaat gelegd worden.
@duo, uitslapen mag zeker. Je hebt de rust nu wel nodig, zeker met dat harde werken van jou . Neem vandaag goed je rust en succes met het ruimen en klussen morgen . Mijn lichaam zou dat allemaal niet meer trekken nu, maar ken mensen die idd nog alles kunnen. Alleen maar fijn. @ego, huis schoon, zo gordijnen naar mijn ouders brengen. Ml wilt nog een plaat zagen bij mijn vader, maar mijn. Vader ziet dat met dit weer niet echt zitten. Ze zoeken het samen maar uit. Ik neem dan even de hond mee voor een korte wandeling. Nu eerst de auto sneeuwvrij maken. Ml vond dat ik wel sneeuw kon schuiven, heeft e wel 5x gezegd, heb gezegd dat ik dat geen leuk grapje vind. Doegies !!!
Nou hier ligt dan ook sneeuw! Wel een klein laagje nog maar maar wie weet morgenochtend een pak.. ben benieuwd. Vanavond dan ook lekker erwtensoep gegeten, kaarsjes er bij aan en studiosport op tv. Heerlijk! Wencke, nee ben er niet over begonnen. Had zoiets van laat maar waarschijnlijk doet het meer opwaaien dan nodig is. Wie weet ervaren ze het zelf eens. Wat een leuk kamertje! Daar kunnen jullie zeker wat leuks van maken! Heerlijk dat jullie zoveel hebben kunnen regelen! Maartje, na al je schoonmaakverhalen had je mij hier ook aangestoken haha! Lekker de koelkast uitgesopt en de kasten uitgezocht. Heerlijk hè? Fijn dat ml ook de smaak te pakken had. Heb je nog lekker kunnen wandelen? Duo, lekker zo uit kunnen slapen! Nu kan het nog dus lekker doen! Fijne avond nog meiden!
Even kort berichtje, wij waren vandaag dus naar mn oom en tante in maassluis, bij rotterdam. Normaal kleine twee uurtjes, nu hebben we door de toch wel behoorlijke sneeuwval in de randstad maar liefst 4,5 uur over gedaan! Mn oma is zelfs gestrand, de treinen rijden niet. Wij gaan nu maar even eten!!
@rianne, oh lekker, erwtensoep. Veel plezier bij het kaarslicht. @chantal, balen van vertraging. Ben ook op de weg geweest, het is op veel plekken goed glad. Dus rustig aan. Vanmiddag naar mijn ouders gegleden. Als je maat oppast is het goed te dien. Heb zelf even met de hond gewandeld. Daarna zuurkool voor ml gemaakt. Ik heb aan de groentensoep en broodje rookworst gezeten. Nu zit ik half te knikkebollen. Ze maar slapen om vervolgens te zien wat er morgen op het werk komen gaat rondom het minder gaan werken en het feit dat ze mij nog niet beter gemeld hebben.
Haha nou ja, vertraging hebben we wel opgelopen ja en het was nog niet eens echt de gladheid, het sneeuwde gewoon heel hard! Konden meestal maar 60 rijden. Pas bij hoorn werd het beter en vlak voor de afsluitdijk waren we echt uit de sneeuw en was het schoon, dus laatste stukje konden we gelukkig weer normaal rijden. Half negen waren we thuis, zijn om vier uur daar weg gegaan. Dus net pas gegeten en zo maar naar bed, ben helemaal bekaf!
Hoi lieve meiden, Maartje, hihi ja gelukkig krijgen we er het mooiste voor terug he. Alle kersverse mama's die ik ken of op tv heb gezien zijn zo intens gelukkig, dus dat zal bij ons ook zo zijn . Mjammie broodje rookworst!! Duo, ja het lijkt wat landelijk zo he. Die kamer was als enige in het huis ook klassiek ingericht, maar dat gaat nog veranderen . We hebben een grote witte kast die er in blijft staan, een retro babybedje uit 1959 en een ouderwetse commode. Het wordt een mix tussen retro/vintage en modern . Volgende week wordt wel de kinderwagen geleverd, wij krijgen de Bugaboo Limited edition Neon Pop. Can't wait!! Rianne, ja ik snap je wel. Soms loop ik ook tegen dergelijke situaties aan en besluit ik er ook toe om het gewoon te laten gaan. En leuk dat jullie ook sneeuw hebben! Hier is het uren losgegaan, maar gelukkig is er niet zo veel gevallen als vorige week. Echter zou ik hier inderdaad niet op de weg willen zitten zoals Chantal, want het zicht was echt gelimiteerd. Chantal, fijn dat jullie heelhuids thuis zijn gekomen. Het was hier echt erg he met al die sneeuw. Gelukkig is het alweer een tijdje droog en ik ga er vanuit dat de normale wegen morgen weer goed begaanbaar zijn (hoop ik althans voor manlief). Wij hebben lekker pannenkoeken gesmikkeld, mjammie! Btw, kennen jullie de website What will my baby look like? Morph Faces and Celebrities Online For Free - MorphThing.com hihi, daar kun je door middel van twee foto's kijken wat een mogelijke mix tussen man/vriend en onszelf oplevert. Echt hilarisch! X
Owja, ik heb zojuist de geboortetens besteld . Ben heel benieuwd of het bij gaat dragen tijdens de bevalling. En heb ook mijn bevallingsplan gemaakt, al zal ik vast nog wel wat dingen aanpassen. Voor diegene die er nog mee aan de slag willen, dit was heel handig! GEBOORTEPLAN - KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen X
Even Ego, ben met veel moeite (stukje 20 min) op het werk gekomen. 4 ongelukken door ijzel. Kom ik op school aan ik meteen naar de leidinggevende overste 50% maar dat de Arbo nog niet gebeld had. Je moet ewoon 63% werken tot de Arbo anders zegt. Daar zit ik dan, alle moeite gedaan om te komen en steeds weer bereidwillend ben. En nu...
Wat vervelend maartje!!!! Stom zeg dat ze geen rekening met je houden!! Helemaal omdat het al geregeld is met de arbo. Ik was gewoon thuis gebleven. Het is veel te slecht weer om bijna 7mnd zwanger de weg op te gaan!
Uitgebreide reactie volgt nog. Arbo heb ik juist nog niet gesproken en ik weet wat de huisarts zegt niet hoeft worden overgenomen. Maar anders ga ik de VK bellen. Ben best boos, zeker omdat ik de wil laat merken om te werken. is toch belachelijk dat ik eigenlijk ziek moet blijven totdat het allemaal geregeld is. Daarnaast vroeg ik me inderdaad later af wat ik op de weg deed wat 1 grote ijsbaan was. Maar dat weet je niet van te voren. had ook meteen kunnen omdraaien. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, want ik wil geen ruzie maken.
Hey meiden, Wat een sneeuw he! Hier ligt echt een behoorlijk pak. Moet vandaag boodschappen doen, maar vl gister gesproken en wil niet dat ik alleen met boodschappen door de sneeuw banjer. Is veel te bang dat ik uitglijd.. Pfff.. Wel een gedoe hoor. Moet ik weer me schoonmoeder vragen, terwijl ze al zoveel voor me doet.. :s @Suzanne: Klinkt als een mooi eindresultaat straks. Ben benieuwd. Hahahah je hebt lang op de kinderwagen moeten wachten, was ook erg blij toen de mijne eindelijk binnen was. @Mamavandave: Jeetje.. Je hebt er lang over gedaan idd. Het waaide ook wel hard gister. Zielig voor je oma dat ze gestrand was. Had het gezien op het nieuws inderdaad. @Schmidt: Dat meen je... Wat een gezeur daar op het werk bij jou. Snap dat je boos bent.. Wanneer kun je met de arbo praten?
Oh Jeej. Weet niet wat ik gedaan heb, maar kan bijna niet lopen vandaag... Gelukkig hoef ik verder niks, maar moet wel voor Dave zorgen en kan bijna geen stap verzetten. Hopelijk is ml op tijd thuis
hey meiden, wat denken jullie? Sinds gister voel ik de kleine veeel minder bewegen (tot bijna niet) en als ze beweegt is het minder duidelijk. Maak me best wel zorgen. Mijn vriend heeft met zijn ex een kindje verloren met 5 maanden omdat de placenta om het nekje zat. Dit spookt nu best wel door mijn hoofd. Zal ik de vk bellen of ik even langs mag komen? Of heeft dat geen zin omdat ze alleen het hartje zullen luisteren? Wat zal ik doen?
Gewoon even bellen!!!! Ik voelde Dave met 35 weken niet meer en in eerste instantie luisteren ze even naar het hartje, maar als het goed is gaan ze ook even goed voelen en porren. Reageert beeb daar niet op, sturen ze je naar ziekenhuis voor echo en even aan de monitor. Dus als je het niet vertrouwt, gewoon bellen!!!
Heb net even gebeld, kan om 3 uur langskomen. Heb net een choco koek gegeten en nu voel ik de kleine weer iets meer. Hahah zul je net zien. Maar goed, beter het zekere voor het onzekere.
Ff korte reactie, want typ met mijn telefoon. Duo, gewoon bellen meis. Daar zijn ze voor en een normale vk wimpelt je onrust echt niet ff weg. Succes! Chantal, balen meis, sterkte er mee! Maartje, PIEP werkgever. Hopelijk is t snel geregeld. X
@Wencke: Best grote babykamer of niet? Ben benieuwd hoe het wordt!! @Maartje: Gelukkig ben je heelhuids aangekomen, eng hoor die ongelukken om je heen, bah! Rare situatie op je werk, vreemd... Al die regels, volgens mij snappen de mensen die ze gemaakt hebben ze zelf niet meer! @Chantal: Wat vervelend zeg van je bekken, hoop dat het van tijdelijke aard is... Sterkte ermee! @Duo: Hoop dat je goed nieuws krijgt bij de VK, nu heeft de kleine inmiddels ook wel steeds minder ruimte om te bewegen, dus dat kan ook een verklaring zijn. Ik heb vaak dat als ik er echt op let de kleine niks doet, en als ik er niet bewust mee bezig ben krijg ik ineens een por... Zal het 'etteren' dan nu al beginnen? Ik word al snel onzeker als ik even niets voel wanneer ik dat wil, maar blijkbaar heeft meneer zijn eigen ideeën daarover... @weer/sneeuw: Hier waren de doorgaande wegen en de snelweg gelukkig vanmorgen om 06.15 al prima begaanbaar, heb er vannacht wel over wakker gelegen hoor! Kreeg zelfs een poosje kramp in mijn buik, denk dat ik me echt te druk heb gemaakt! Kramp bleef ongeveer een minuut ofzo aanhouden en zakte toen weer weg, om na een paar minuten weer te beginnen. Niet echt fijn, zeker niet om 03.00 's nachts... Gelukkig was alles weer rustig toen ik op mijn werk aankwam en beweegt uk goed. @werk: Mijn leidinggevende gaat kijken of ik een cursusdag kan ruilen en anders kan ik er een dag extra vanaf of eerder weg (buiten mijn 8 uur ziekmelding om). Erg fijn dat ze het zo serieus neemt en gelijk een oplossing zoekt! Iedereen voorzichtig op de weg en een fijne avond!