April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Duo, last is niet de beste omschrijving denk ik, maar ik weet meer uit mezelf te halen als ik wel medicatie slik :).

Chantal, ik vind het ook jammer dat borstvoeding soms wordt opgedrongen. Mensen moeten zelf weten welke keuze ze maken, leven en laten leven. Daarbij geloof ik ook niet dat kv slecht is voor een kindje.
    Zelf ga ik de bv gewoon proberen en ik zal ook niet direct opgeven, maar als het echt niet op gang komt of andere problemen optreden waar ik dusdanig ongelukkig van wordt waardoor ik geen goede mama meer kan zijn.. Dan schroom ik echt niet om over te gaan op kv :).
    Ik kan mij niet voorstellen dat mijn ADHD er voor zorgt dat ik niet de gelukkige mama zal zijn, maar als dat uiteindelijk wel zo blijkt te zijn ga ik dus ook gewoon over op kv.

We zullen zien hoe het gaat :).

X

2. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha nee, dat denk ik ook niet, dat de ADHD direct ervoor zal zorgen dat je niet goed in je vel zit. Al kan het natuurlijk wel. En je zegt het precies goed ;). Ik had vorige keer graag deze kennis gehad en ook geweten dat bv niet ten koste van alles en vooral van jezelf hoeft te gaan en kv dan ook prima is. Bij mij lag het ook nog eens niet aan de bv zelf, maar aan hoe ik er zelf aan toe was na de bevalling. En die *piep* wijkverpleegkundige maar elke dag langskomen om bv door mn strot te duwen :p

Wat dat betreft ben ik nu veel relaxter bij de tweede, meer ervaring en weet wat ik wel en vooral niet wil. En dit keer zal ik ook niet te bang zijn op mn strepen te staan. Geen last meer van onzekerheid oid zoals bij nr 1 ;)

3. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

Er is weer heel war afgekletst hier hihi. Moest echt veel bijlezen :)

Duo, fijn dat het goed is afgelopen. Snap dat je je wel even ongerust maakte. En in het ziekenhuis zullen ze het inderdaad wel weten. Om jezelf en de kleine denken is nu het belangrijkste natuurlijk. Wat grappig dat jullie al die namen al hebben haha :D Wel makkelijk!

Wencke, goed dat je een uitgebreide mail over info hebt gestuurd. Hopelijk komen ze met een antwoord waar je wat aan hebt :) En natuurlijk word je die gelukkige moeder hihi :D Wat fijn dat je je geboorteplan hebt gemaakt. Had het er gister nog met vl over denk dat ik ook maar zo'n plan ga maken. Wel eens goed om er goed over na te denken (al denk ik het liefst nog niet aan bevallen haha, maar het zal het er toch een keer uit moeten ;)) Leuk dat je wagen bijna komt :D

Maartje, wat balen dat ze zo reageerde op je werk. Lijkt me toch wel lastig hoor als je werk steeds zo tegenstribbelt. Je bent toch niet je hele leven zwanger en het is een bijzondere tijd die soms gepaard gaat met kwaaltjes die je liever zelf ook niet had. Fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Jammer dat het in eerste instantie toch weer stress oplevert. Rustig aan meid, goed dat je zo voor jezelf kiest! Hopelijk heb je net lekker kunnen slapen.

Monica, die kramp klinkt inderdaad als harde buik. Piekeren schijnt niet heel goed te zijn maar gaat soms automatisch he. Voorheen vond ik het helemaal niet erg om met sneeuw te rijden maar met de zwangere buik vind ik het opeens heel eng. Fijn dat de wegen goed schoon waren :) En heerlijk dat uk zich gelijk goed liet voelen dat je op je werk aangekomen was :) Wat goed zeg dat ze op je werk er gelijk mee aan de slag gingen! Zo hoort het :)

Eef, wat vervelend zeg dat gevoel :( Hoe was je gesprek gegaan bij de arboarts en je leidinggevende? Wat super dat het kamertje klaar is! Hopelijk komen je meubeltjes inderdaad dan snel! Heerlijk he als het klaar is! Leuk dat jullie ook al over het kaartje uit zijn :) Dat babyhangmatje, bij ons op het werk is het niet echt een succes maar misschien dat dat thuis wel het geval is. Vooral bij babietjes die erg van geborgenheid houden is het lekker want ze liggen er echt helemaal in :)

@geboortekaartje, wij zijn er nog niet helemaal uit welke het gaat worden. De tekst is wel klaar, we hebben een one liner en verder gewoon de info inderdaad :) Wel ook een tekstje voor kraambezoek.
    Wat gaan jullie doen kraambezoek thuis of een kraamfeest?

Zo volgens mij heb ik alles weer geupdate nu :) Sorry als ik iets of iemand vergeten ben :)

@ego, gister nog een hele dag gewerkt. Zou eigenlijk per deze week de maandagmiddag en donderdagmiddag thuis zijn maar gister was er geen inval dus heb vandaag de middag vrij gehad. Wel gek hoor om maar een half dagje te werken. Maar is beter voor mezelf en de kleine :)
    Overigens heb ik morgen om 16:15 weekend, wat een heerlijk gevoel hihi :D Ook een afspraak gemaakt voor een zwangerschapsfotoshoot :D en vanavond heb ik me eerste avond zwangerschapsgym. Zwanger, fit en gezond, ben heel benieuwd. Morgen afspraak bij de vk en dan krijg ik meer info over de zwangerschapsdiabetes. Wel spannend en dan donderdagochtend weer naar de vk dan geloof ik naar mijn eten kijken. Vind het zelf wel lastig want het is niet zo dat alleen minder suiker moet maar ook juist koolhydraten. Nouja we wachten het wel af. :)

Fijne avond alvast meiden!

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier ook morgen controle!

@kraamfeest. Mn vriendin had een kraamfeest en vind dat toch wat onpersoonlijk. Veel mensen bij elkaar die elkaar vaak niet kennen en nauwelijks tijd om even echt met de kersverse moeder te praten en de baby echt te bewonderen. Wij doen dus geen kraamfees. Gewoon bezoek en wij zijn wel echt streng met hoe lang ze blijven en sturen ze gerust weg als het niet kan of teveel wordt. Maar kan me voorstellen als je heel veel familie en vrienden hebt en het lastig vind om mensen nee te verkopen of weg te sturen, een kraamfeest ideaal is.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wencke, kan nooit geen kwaad om jezelf alvast te laten informeren. Het zou mooi zijn wanneer borstvoeding lukt, maar dit moet niet ten koste gaan van alles. En natuurlijk zul jij er ook voor je kleine zijn zonder medicijnen ;). Nu ik 50% werk, werk ik elke dag voor halve dagen. Zo houd ik toch een bepaalt ritme. Dat vind ik alleen maar fijn ;). Brengt rust.

@Duo, fijn dat er van alles gebeurd nu, maar denk wel aan jezelf! Ik merk zelf nu ik vermoeid ben ik de kleine minder voel. Gelukkig voel ik hem wel ;), al is het vrij zachtjes. De kleine pakt wat hij nodig heeft, maar zeker in deze fase is het belangrijk dat je genoeg rust pakt. Geniet van je avondje bankhangen.

@Chantal, logisch na zo’n ervaring dat dit onderwerp jou hoog zit. Dit heb ik ook gezien bij mijn schoonzus toen ze zwanger was va de 2de. Het is niet zo vanzelfsprekend dat je borstvoeding kan geven. Het lijkt mij een geweldige ervaring en het is over het algemeen goed voor moeder en kind, maar het vergt ook veel van de moeder. Jaja, heb goed geluisterd om mij heen ;). We zullen zien.

@Rianne, het is inderdaad wennen om minder te werken, maar het zal je wel wat meer lucht geven. Toch een mooi vooruitzicht dat je alweer bijna weekend hebt. Bij mij lijkt deze nog ver weg. Een fotoshoot lijkt me ook leuk, maar volgens mij is dit vrij prijzig. Anders mag ml gewoon wat foto’s maken ;).

@geboortekaartje, hier komt niks bijzonders op te staan, alleen de basis. Verder gaan wij zeker geen kraamfeest houden. Ik vind het juist leuk om mensen persoonlijk te kunnen spreken en dat heb je dan niet. We zien wel hoe het gaat lopen. Zit dadelijk zo lang thuis dat ik het volgens mij wel gezellig vind wanneer iedereen gespreid komt.

@Ego, vanmiddag heb ik 2,5 uur geslapen, heerlijk. Heb het gevoel dat ik zo weer kan slapen, maar dat heb ik momenteel elke dag en dat wil niet zeggen dat dit ook gaat lukken. Verder is de kleine rustiger als normaal, maar hij krijgt ook minder ruimte en zit nu veel aan de andere kant (waar mijn placenta zit). Wij hebben donderdag weer controle. Verder heb ik het idee dat mijn buik weer mega gegroeid is.

Slaap lekker allemaal.

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Maartje wat heerlijk dat je 2,5 uur hebt geslapen. Ik had vanmiddag ook 1,5 uur gepakt helemaal gek hihi. Wij hebben nu trouwens een gratis shoot, je betaalt alleen de extra fotos die je wilt. Voorwaarde is wel dat je binnen het jaar dat je kindje geboren is je terug komt voor een shoot met de kleine! Had overigens zelf de shoot gekregen voor mijn verjaardag dus nooit verkeerd hihi :) Lekker dat je nu 50% werkt.

@kraamfeest, doen wij ook niet. Vind het inderdaad leuker om persoonlijk voor iedereen aandacht te hebben.

Nou hier net terug van zwangerschapsgym. Beetje onwennig nog en een erg gevarieerde groep, we gaan het ervaren de komende tijd :)
    Morgen in pyama op me werk, de nationale voorleesdagen beginnen met het voorleesontbijt. Ga nu gauw douchen en naar bed.

Slaap lekker!

7. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Rianne, is dat van die fotostudio in de v&d? Moet ik je wel even waarschuwen, de foto's die je bij kunt kopen zijn wel vrij prijzig :p dus kost het je alsnog genoeg ;) maar ze maken daar wel mooie foto's. Mn vriendin heeft het ook gedaan

8. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Nee is niet bij de v&d, maar thanks voor de waarschuwing ;) is een vrouwtje met een studio aan huis hier vlakbij :)

9. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha oke! V&D is wel heel goed hoor! Maar de meesten willen toch meer dan 1 foto en daar leven ze van ;) hoorde van iemand die wou alle foto's en dat kostte dan alsnog 300euro ofzo. Maar mn vriendin heeft er goede ervaring mee, die had mooie foto's. En die kon zich wel beheersen en heeft er maar iets van drie genomen ;). Ik ga zeker nog straks met Dave en de beeb, als ze paar weekjes oud is. Zelf hoef ik niet zo nodig ;)

10. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi dames,

Rianne, hihi ja die bevalling... Ik ben er deze dagen dus meer mee bezig en tot mijn eigen verbazing heb ik ook ingevuld dat ik in eerste instantie gewoon natuurlijk wil bevallen, met het gebruik van de Tens en dat pas in de uiterste situatie ik voor de ruggeprik wil gaan. Terwijl ik voorheen altijd gezegd heb, spuit mij maar plat ;).
    Echt leuk zo'n fotoshoot en heerrrrlijk zo'n lang weekend :D. Succes ook bij de verloskundige morgen.
    Hihi, je klinkt overigens nogal politiek correct over je klasje ;).

Maartje, ja ritme houden lijkt mij ook fijn :). Mooi dat je lekker hebt kunnen slapen en hopelijk val je vanavond ook heerlijk vroeg in slaap.

Manlief was pas om 10uur klaar met werken, maar hij heeft een paar dagen vrij genomen dus quality time tot en met zondag :D.

Slaap lekker lieve meiden!

X

11. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Maartje: Fijn dat de Arbo akkoord is en dat je nu 50% mag werken! Ik vind het zelf ook fijn om wel hetzelfde aantal dagen te werken maar minder lang, zo blijf je inderdaad in een ritme.

@Eef: Vervelend hoor zo'n leidinggevende die niet zo meelevend is, die van mij is in sommige gevallen een beetje té meelevend denk ik, sommige collega's willen er wel eens misbruik van maken... Het is ook niet snel goed hè...;)
    Hoe was het bij de bedrijfsarts?

@Chantal/Wencke: Denk hetzelfde over bv als jullie: ik probeer het, maar het moet niet ten koste van alles gaan. Ik zou zeker om hulp vragen bij een lactatiekundige als het problemen zou geven, maar een kindje heeft er ook niets aan als mama doodongelukkig is!

@kraamfeest: Gaan we niet doen, wil liever iedereen apart ontvangen. Ben er wel eens geweest en vond het persoonlijk niet fijn, zoveel mensen in één keer en al die drukte. Maar ieder zijn ding natuurlijk!

@ego: Ik heb geluk: de cursusdag volgende week dinsdag gaat niet door!:D:D Ben dus gewoon de hele dag vrij en hoef er niet 7 achter elkaar, heerlijk!
    Vanavond werken van 15.30 - 22.00, morgenochtend komt Eneco voor onderhoud aan de CV-ketel en moet ik 's middags naar de VK.
    Vrijdag komt de kinderkamer en wagen (!) en moet ik 's middags naar de Cesartherapeute...Druk? Welnee...ppfff!!!

Fijne dag allemaal!

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @maartje, fijn dat het nu geregeld is!!!

@eef, en wat zei de bedrijfsarts? Eigenlijk belachelijk dat we zoveel moeite moeten doen om mensen ervan te overtuigen dat zwanger zijn niet altijd soepeltjes verloopt. Natuurlijk ben je niet ziek, maar je kunt wel erg last hebben van kwaaltjes en het is toch belachelijk dat daar niet meer rekening mee wordt gehouden.

@kraamfeest, grappig dat we er allemaal zo over denken :p

@moon, haha lekker druk idd, heb je soms mijn agenda overgenomen? ;)

@ego, zometeen even boodschappen. Daarna vk, en mn vriendin brengt haar dochtertje bij de vk zodat wij haar mee kunnen nemen, moeten even oppassen! Morgen Dave naar de gastouder en mama fysio en psycholoog. Vrijdag op verjaardag bij mn beste vriendin. En zondag naar verjaardag van mn oma en bij mn stiefmoeder langs. Hoe kom je erbij dat het druk is?! :p

13. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

zo iedereen is zeker druk hahaha.
    Veel succes bij de VK en met alle druktes erom heen.

Hier ook geen kraamfeest, maar apart de mensen ontvangen. Mijn vriend heeft wel behoorlijk wat familie, dus zullen wel streng moeten zijn. Anders komen we niet aan onze rust toe.

Ben ook van plan borstvoeding te geven. Wil eigenlijk nog naar zo borstvoedings voorlichtingsavond. Ik hoop dat het inderdaad lukt en zo niet dan niet. Zou ik wel jammer vinden.

Nou hier gister lekker avondje bankgehangen. Had om kwart voor 10 de tv uit, zou net naar bed gaan belde me vriend. Uiteindelijk tot half 11 aan de tel gezeten en eenmaal in bed kon ik weer niet in slaap komen. Denk dat ik weer iets van 12 uur sliep. Gelukkig wel uitgeslapen tot 10 uur.
    Merk toch dat ik savonds in bed loop te denken over zwangerschap of over suriname.

Is er trouwens iemand bekend met 30 weken echo? Placentalocalisatie? Ik heb maandag nl een afspraak maar met de 20 weken echo zeiden ze me dat ze dit inwendig zullen doen. Weten jullie of dit ook uitwendig kan? Dat vind ik namelijk prettiger, zo met me schoonmoeder erbij.. (bloos). Ben preuts hahaha.

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, fijn dat ml een paar dagen vrij heeft. Geniet ervan.

@monica, heerlijk dat de cursus niet doorgaat. Succes met je drukke programma en pak tussendoor ook rust.

@chantal, idd druk druk druk. Veel suc6 maar vooral ook veel plezier.

@duo, zo vervelend wanneer je niet in slaap valt. Maar gelukkig heb je heel wat uurtjes kunnen slapen. Verder weet ik niet of zo'n echo inwendig is. Anders even bellen. Een inwendige echo is niet erg, maar kan me voorstellen dat dit met schoonmoeder erbij niet prettig voelt. Ze kan altijd buiten wachten. Suc6.

@ego, heb vanacht weer wat beter geslapen. Ben goed duf, schrok van mijn wallen. Werkdagje zit er weer op. Nu slapen en hopelijk heb ik straks de puf om naar de babydump te gaan. Moet nog iets terugbrengen en kan ik meteen weer wat halen. Vanavond staat zwemmen weer op het programma. Morgen naar de vk. Ben wel toe aan weer een controle. Hij is wat minder actief nu, maar dat is natuurlijk altijd mogelijk. Toen ik vandaag voor de klas stond trapte hij bovenin, was goed te zien. Lln hebben dit niet gezien. Hij wilde denk even laten weten dat hij er ook bij was ;)

15. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Moon, heerlijk dat je nu die dag vrij hebt, hihi al ben je alsnog hard aan het rennen deze tijd :). En inderdaad is een lactatiedeskundige er ook altijd nog om ons te helpen, maar als het daarna nog niet lukt dan houdt het inderdaad op.
    Leuk dat vrijdag het kamertje en de wagen komen :D!

Chantal, hihi bij jou ook lekker rennen geblazen :).

Duo, ik weet niet hoe ze dat precies doen. Ik heb dinsdagochtend pas de 30 weken echo, maar zo ver ik het weet wordt die gewoon uitwendig gedaan. Echter werd er bij mij niet gesproken over een localisatie van de placenta. Zit deze bij jou misschien in de weg?

Kraamfeest, wij twijfelen nog. Het wordt sowieso EN EN en niet of of. We hebben nogal een brede groep aan kennissen en vrienden en daarbij heeft manlief ook nog eens een gigantische familie... We zijn er nu over aan het nadenken om na 6 weken een kraamfeest te geven. Dan zijn de beste vrienden allemaal al langs geweest en uiteraard ook de belangrijkste familie, maar dan kan de rest onze uk ook nog zien als hij nog echt een klein hummeltje is. Ik heb nu al tig mensen die roepen dat ze direct langs willen komen, waarvan ik denk uhhhhh....
    Het kost alleen nogal een smak geld, omdat we het extern zouden doen (mooi alles uitbesteden, maar wel mooi gedelegeerd door mijzelf). En het grootste nadeel vind ik eigenlijk dat we geen idee hebben hoe Ukkepuk dan is. Zitten wij of hij er dan wel op te wachten...

We hebben de knoop dus nog niet doorgehakt, maar ga binnenkort wel even wat schattige tentjes hier in de buurt benaderen over het hoe en wat..

X

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Maartje, fijn dat je werkdag er weer op zit. Geniet van je middagdutje en veel plezier met zwemmen vanavond :).

X

17. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Voor de dames die nog geinteresseerd zijn in de geboorteTens. Ik had m enkele dagen terug besteld, hoefde alleen maar mijn verzekeringsnummer door te geven (omdat deze voor mij volledig vergoed wordt) en ik heb hem vandaag al binnen! Gaat dus heel makkelijk en vlot.

Ben benieuwd :D!

18. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Alles was weer goed!!! Bloeddruk was zelfs meer dan netjes, 110/65. Terwijl we daarvoor boodschappen hadden gedaan en op de fiets waren :p ik hoef vooralsnog geen groeiecho. Kon de groei goed beoordelen en was prima. Ze ligt alleen wel nog met dr hoofd bovenin, dus hoop dat ze binnenkort wel gaat draaien, al kan dat nog tot 36 weken. Vind het toch fijn als ze dat eerder doet, Dave heeft eigenlijk altijd met zn hoofd beneden gelegen.

Ook goed nieuws, ik kan via de thuiszorg toch een hoog/laagbed gratis huren en nog wel een electrische!!! :) en nog beter nieuws, de vk heeft een geboorteTens, die ik gewoon kan lenen! Super!! :)

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedenavond meiden!

Chantal, ook leuk fotos van de kids samen hihi :) Inderdaad druk, druk hihi, ach dan gaat de tijd lekker snel ;)
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk, top dat je kraambed toch geregeld kan worden! :)

Wencke, wat heerlijk dat ml tijd maakt voor quality time :D Nooit verkeerd! Top zeg je geboorteplan. Zal me er binnenkort eens in verdiepen :) Kraamvisite en kraamfeest hihi toe maar. Wel heel leuk natuurlijk en een beetje oriënteren kan nooit kwaad ;) Inderdaad veel mensen dat je denkt uhmm oke?!?! Nouja altijd maar weer zien hoe het uitpakt :)

Monica, wat fijn zeg dat de cursusdag niet door gaat! :D En jeeej bijna het kamertje en de wagen, leuk leuk :D Veel succes/plezier weer bij de vk morgen :)

Duo, wel fijn dat je vl zo lang had gesproken. Ja dat piekeren gaat automatisch he. Wat betreft die echo, heb ik echt geen idee. In principe krijg ik geen 30 weken echo. Kan echter wel begrijpen dat je het prettiger vind om uitwendig te krijgen met schoonmoeder erbij. Anders even bellen? Dan hoor je het vanzelf :) Succes!

Maartje, wel lekker dat je beter geslapen hebt. Hopelijk ging het werken ook nog een beetje? Had je nog genoeg puf over? Veel plezier met zwemmen en succes/plezier morgen bij de vk :) Leuk dat jullie mannetje zich even goed liet voelen haha! Wil alvast meedenken met mama ;)

@ego, vandaag naar de vk geweest. Had nu gewoon een reguliere controle. Bloeddruk was perfect, ijzer gehalte super en de kleine lag nu keurig met het hoofdje naar beneden en zelfs al een beetje in mijn bekken. Helemaal top dus. Morgenochtend echter naar het ziekenhuis. Vl had het verkeerd begrepen en dacht dat ik morgen ook gewoon bij de vk moest zijn. Maar moet dus naar gynaecoloog/verloskundige in het ziekenhuis. Als het tegenzit word ik dus medisch en dan moet ik onder controle in het ziekenhuis ipv bij mijn eigen vk. Dan zit de thuisbevalling er dus ook niet meer in :(. Nouja het is allemaal nog even afwachten en we zien het morgen wel.
    Hopelijk slaap ik vannacht beter, had afgelopen nacht echt letterlijk elk uur op de klok gezien *zucht*.

Fijne avond meiden! x

20. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hellooo,

Chantal, fijn dat alles weer helemaal goedgekeurd is :).

Rianne, ohhh wat zou het balen zijn als je nu bij je eigen vk weg moet en alsnog in het ziekenhuis moet gaan bevallen. Enerzijds natuurlijk wel fijn dat je kleintje extra in de gaten gehouden kan worden, maar anderzijds snap ik dat dit niet was wat je in gedachte had.
    Gelukkig was alles verder wel weer tip top :D en ik duim voor je dat je vanavond beter slaapt.
    Was de voorleesochtend in pyjama nog geslaagd?

Wij zijn net bij de bouwmarkt geweest om kleurtjes uit te zoeken voor de commode en zijn daarna een visje gaan eten in de haven, mjam! Vanavond waarschijnlijk het kastje schuren en morgen al beginnen met de eerste laag verf, ben nu ook de nieuwe knoppen aan het uitzoeken bij zarahome.com.

Fijne avond lieve meiden!

X

Deel Deze Pagina