April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wencke, idd lastig wanneer je het zo groots wil aanpakken.Je weet idd niet hoe de kleine het doet. Maar kan me voorstellen dat wanneer er zoveel mensen willen komen je een andere optie zoekt. Zowiezo kun je zeggen dat je bijvoorbeeld alleen de naaste familie wil zien de eerste week. Oh en een visje uit de haven bij jullie...mjammie!!! Verser als vers kn je het niet krijgen.

@Chantal, fijn dat alles goed is. HEt is toch nog helemaal niet belangrijk hoe de kleine ligt? Hij draait er nog vrolijk op los hier. Al blijf ik hem momenteel minder voelen.

@Rianne, fijn dat alles goed was. Misschien een stomme vraag, want waarschijnlijk heb je het al 20x verteld, maar waarom zou het medisch worden? Duimen dat het meevalt.

@Ego, net terug van het zwemmen. Ben moe. Was minder enthousiast als anders. Het is er zo druk momenteel. EN sommige blijven meer langs elkaar de oefeningen doen waardoor een ander alles alleen doet zonder aanspraak. Zo had ik een duo voor mij en een duo achter mij. Ach ja, we zijn weer bezig geweest. Denk door de vermoeidheid een klein emotioneel/onzekerheidsdipje. Verder gaat het goed hier. Heb vanmiddag meer liggen dommelen als echt slapen. Heb me ertoe gezet om naar de babdump te gaan. We wilde nl ook nog een luchtdichte luiervuilnisbak hebben ;). Denk dat ik vanavond al vroeg om val. En dan hopelijk de hele nacht door :p. Oja, we hebben vandaag trouwens lekker pannenkoeken gegeten!!! Mjammie!!!

2. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @maartje, Jeetje dat is hier wel anders ik was alleen met zwemmen maandag. En daarvoor met zn tweeën. Hopelijk heb je een goede nacht!!

@wencke, hmm lekker visje!! Wel goed luchten met verven hé! Of doet ml het verven??

@ligging baby, nou in principe is het idd nog helemaal niet erg. Maar de ervaring met Dave was, die lag goed (hoofd naar beneden) vanaf 26 weken ofzo en heeft nooit andersom gelegen. En deze madam ligt dus altijd met dr kont naar beneden. Ik voel haar nooit omdraaien. Net als Dave.... Dus hoop niet dat ze net als Dave blijft liggen, want ik wil eigenlijk echt geen ks, tenzij het echt moet omdat er iets mis is. Nou ja, we hebben nog even, maar hopen dat ze snel draait.

3. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Chantal: Nou, jij hebt inderdaad ook een drukke agenda zeg, ppfff... Maar ja, sommige dingen moeten nou eenmaal!
    Fijn dat je controle goed was en dat je toch een hooglaag bed kunt lenen.

@Duo: Bij mijn vk krijg ik met 36 weken ofzo een liggingsecho, placenta hebben ze op de 20-weken echo gezien dat die achter ligt, dus moet geen probleem zijn denk ik. Inwendige echo is alleen als ze op de uitwendige echo geen goed beeld kunnen krijgen volgens mij, als de zwangerschap nog erg pril is bijvoorbeeld. Uitwendig kunnen ze volgens mij beter het geheel bekijken...

@Wencke: Ben benieuwd of de geboorteTens jou goed gaat 'bevallen'!;)

@Rianne: Ook goedgekeurd zie ik, mooi zo! Succes in het ZH vandaag.

Heb volgende week mijn BHV-herhalingscursus ook maar afgezegd, zie het niet zitten op nu op mijn knieën te moeten zitten voor de reanimatie en stabiele zijligging enzo...;) Heb een verlofdag genomen, dus ben nu dinsdag en woensdag vrij, lekker vooruitzicht!

@slapen: ALS EEN KRANT!!:x:( Ik word om de haverklap wakker, kan geen houding vinden, verschrikkelijk! Als ik op mijn zij lig gaat de kleine meneer ook vaak (hard!) schoppen, dus dat slaapt ook niet echt lekker...;) Ach ja, zal vanzelf wel weer beter gaan, toch!?;)

Fijne dag allemaal, ik zit te wachten op de monteur van Eneco, tussen 8.00-12.30 komt ie voor onderhoud...

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, dan snap ik jouw bezorgdheid ;).

@minica, heerlijk is dat. Ik heb daar ook 2 wkn ongeveer last van gehad. Enerzijds mooi on te ervaren, maar niet wanneer je er weer op tijd uit moet. Snap dat je geen BHV cursus gaat volgen nu :).

@bewegen kleine man. Ik hoor nu van veel mensen om mij heen dat ze inde 29ste week ervaren dat de kleine minder beweegt. We horen het vanavond wel ;).

@ego, rustig dagje op het werk. Voor mijn rug is hè zitten funest, maar vind zo'n rustige dag wel fijn ;). Vanmiddag weer even plat en kijken hoe het met internet zit. Onze modem van UPC heeft kuren, maar de monteur kan pas maandag komen :(. Nu is ml naar de UPC winkel. We waren al niet tevreden en voor maart moeten we weten o we glasvezel nemen. Nou dat gaat hem zeker worden, maar nu nog kijken welke provider.

Fijne dag allemaal!!!

5. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kipje: Succes vandaag in het zkh. Hopelijk word je niet medisch en kun je bij je eigen vk blijven.

@Suzanne: en welke kleur is het geworden??
    Veel plezier met verfen vandaag.

@mamavandave: Eigenwijs kindje heb je haaha. Aja, waarschijnlijk draaid ze nog wel om. Het is nog vroeg..
    Hier lag kleine afgelopen maandag al wel met het gezichtje naar beneden. Ben ik erg blij mee.

@Moon: vervelend dat je zo slecht slaapt. Hier is dat helaas ook wel eens een probleem. Vooral als ik snachts naar de wc moet. Dan kom ik daarna voor uren niet meer in slaap. Draai ik ook van zij naar zij. Maar goed, ik heb het geluk dat ik niet vroeg op hoef.

Nou je kan volgende week di en wo lekker bijslapen :) Geniet van die vrije dagen.

@Schmidt: Je hebt groot gelijk. Lekker weer even plat vanmiddag. Ben blij om te horen dat er meer dames de kleine vanaf week 29 ong minder voelen. Maakt me er wat meer gerust op.

Hier net de vk gebeld en gevraagd hoe het zit met de 30 weken echo. Ze gaan inderdaad eerst uitwendig proberen en als het niet goed te zien is, dan inwendig. Ben benieuwd dus.
    Hoop dat de placenta goed naar boven is geschoven. Op naar maandag.

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi meiden!

Even voorstellen

ik ben Griet (net 28 geworden) en verwacht mijn tweede zoon rond 8 april (het kan dat mijn banner niet helemaal klopt). Mijn eerste zoontje is ruim 2 jaar.

Volgens de gyn ben ik nu 29w3d. In tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap, heb ik nu wel last van mijn bekken, harde buiken, lage rugpijn, ...

De baby is wel nog steeds een druktemaker. Ik begrijp niet hoe die nog zo rondjes kan blijven draaien (weegt al 1,5kg.).

Ik werk nog tot 18 maart normaalgezien maar ben stikkapot. Heb al een volledig verweekte baarmoederhals, vraag me af of dit wel normaal is. Nuja, of dat het normaal is dat ik ondanks harde buiken enzo, gewoon druk mag blijven doordoen (terwijl dat eigenlijk niet zo meer lukt).

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @duo, fijn dat ze eerst uitwendig kijken.

@grietje, welkom! Vervelend van al die klachten. Trek wel op tijd aan de rem ;).

Ego, thuis, internet doet het weer, boterhammetje eten, rusten, vk :p

8. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden!

Wencke, wat leuk dat jullie de kleur hebben gekozen! Wat is het geworden? En ook knopjes gevonden? Voorleesontbijt was heel leuk hihi. We hadden de verhalenvertelster uit Sprookjeswonderland geregeld en die kwam als prinses. Top dus.

Maartje, wat jammer zeg van het zwemmen. Hopelijk volgende keer weer wat leuker. Fijn dat je een rustig dagje hebt op je werk.
    Vervelend gedoe met internet, hoop dat het snel is opgelost. Succes en veel plezier bij vk.

Chantal, hoop inderdaad dat je moppie wel bedenkt om om te gaan draaien. Even streng toespreken hihi ;)

Monica, balen van het slapen! Hoop dat je het wel weer beetje bij kunt trekken. Goed dat je je BHV hebt afgezegd, dat is inderdaad geen.doen meer nu. Is de monteur ondertussen geweest en alles weer goed?
    Geniet nog van je dag.

Duo, goed dat je even hebt gebeld en dan ga je er gewoon voor dat ze goed beeld krijgen hihi! Moet je bij Eva van Hoorn? Vandaag een rustig dagje of weer klusjes?

Grietje, welkom! Vervelend die kwaaltjes. Je verhaal klinkt inderdaad wel apart. Als je het niet vertrouwd zou ik aan de bel trekken. Ik moet ook rustiger aan doen ivm harde buiken. Succes!

Nou vanmorgen in het ZH geweest en ben vanaf nu medisch. Doordat mijn suikerwaardes verhoogd waren loop ik vanaf nu voor alle controles in het zh. Ook de bevalling dus. Wel even balen maar alles voor de kleine. Één positief iets is dat ik nu met 32 & 36 weken nog echo‘s krijg. Kijken of de kleine niet mega word hihi. Volgende week een afspraak bij de dieetist en word nog gebeld voor een afspraak bij de diabetesverpleegkundige. We gaan alles ervaren en we zien het wel.

Fijne middag meiden!

9. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Griet, welkom bij de club!
    geen idee mbt je baarmoederhals maar de VK kan je wel info geven toch?

@Duo: placenta localisatie is gewoon standaard 1 van de dingen die ze doen met de 30 weken echo. hier is dat trouwens pas met 32 weken. hoop dat die van mij ook gezellig mee naar boven groeit. ik voel nog steeds minder dan anderen omdat de placenta voor ligt. de 30 weken echo is ook om de positie en grootte van je kindje te bepalen. lijkt me dat dat allemaal makkelijk kan vanaf de buitenkant: ze kijken toch gewoon door die placenta heen?

@slapen: hier ook als een krant bahbah... ik kan gelukkig wel weer af en toe omdraaien s'morgens maar slecht slapen betekend bij mij nog steeds een slechte dag qua misselijkheid en hoofdpijn. verder gaat het echt uitstekend met de misselijkheid: ik kan het wel van de daaaken schreeeeuwen! wat een energie heb ik weer en er op terugkijkend kan ik er nog emo van worden soms zeg bleh

@kraamfeestje: wij gaan dat wel doen: er zullen ook vrienden en familie onze kant op komen na de geboorte, maar voor sommige is dat gewoon te ver weg. dus komen wij rond een week of 6, afhankelijk hoe onze kleine dame het doet, naar Nederland en vieren dat in het huis van een vriendin: zij hebben een fijn groot huis en wij kunnen dan ook daar blijven slapen of even liggen als het nodig is. Ik vind het zelf moeilijk in te schatten wie er allemaal de moeite gaat nemen om een paar uur te gaan rijden om onze baby te zien dus dit leek me een mooie oplossing.

verder zijn wij ons aan het orienteren welk ziekenhuis we willen bevallen. toch echt weer anders hier, het is best een geregel allemaal in een ander land maar ook leuk om te doen. ik vind de ziekenhuizen over het algemeen een beetje mwah... behalve 1 nu die is gaaf en nieuw en schoon maar nu lijkt het of daar niet 24 op 24 een gynaecoloog aanwezig is. sja wat is dan de toegevoegde waarde om naar het ziekenhuis te gaan vraag ik me af. maar ik ga ze nog eens bellen om dat extra uit te zoeken.

@suzanne: ben je bij simonis geweest in scheveningen? hmmmmmm zo lekker! (of heb ik nou de naam fout?) en wat zijn de kleurtjes gewordn?

@kipje: Hoe was het bij het ziekenhuis? waarom wordt het wellicht medisch voor je?

mijn buik groeit goed door: ik zal snel weer eens foto's maken en plaatsen: echt naar voren en soms in een punt. ik voel niet hoe ons kindje ligt, probeer er soms wel wijs uit te worden maar ga maandag bij de VK even vragen of zij het kan voelen en mij kan uitleggen hoe ik dat zelf uit kan vinden. ik voelde haar laatst wel iets heel grots doen enmisschien is ze toen omgedraaid, verder heb ik het idee dat ze altijd hetzelfde ligt maar ik kan er dus ook naast zitten. de angelsound (zo'n ding om de hartslag te luisteren thuis) geeft wel een beetje aan waar het hartje zit. tenminste dat is wat ik denk als ik het makkelijk aan 1 kant kan vinden. heerlijk om naar dat geluid te luisteren. was dan ook een heel lief kado van een vriendin.

kopen jullie al kleertjes voor een iets latere fase? Het is hier nu grootse uitverkoop en ik heb toch ook al een paar dingetjes in maar 62-68 en 72-74 gekocht. vind het wel een beetje lastig want natuurlijk geen idee wanneer ze die maat heeft maar ik hoorde laatst dat je ongeveer op 1 maat per 2 maanden moet rekenen? iemand een idee?

fijne dag iedereen weer
    lfs

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Even snel voor ik weer door moet naar de psycholoog. Ik heb even alle nare berichten van mn vader uitgeprint, zodat ik die zo mee kan nemen naar de psycholoog.

@chanti, Ik koop tot 62. Na de bevalling winkelen is ook erg leuk. En bij mn zoontje klopte het niet, elke 2mnd 1 maat verder. Hij heeft erg lang in 56 gezeten en ook lang in 68. En weer heel kort in 62. Dus ik koop tot en met 62. Vandaag nog lief jurkje gehaald, kon me niet beheersen bij de hema en een super stoer leren jasje voor Dave!

Ik weet trouwens zelf hoe de beeb ligt, omdat ik alle beweging altijd onderin voel. Als ze niet draait, gaan ze een draaipoging doen in het ziekenhuis, dus dan gaan ze aan de buitenkant proberen te draaien. Is best pijnlijk, maar als ik daarmee een ks kan voorkomen...

Wij lenen trouwens de geboorteTens van de verloskundige, echt zo handig!! Kost het ons niks, want de zorgverzekeraar die wij hebben vergoed het niet.

@slapen, hier ook niet echt super, ook al paar keer langer wakker gelegen na het plassen 's nachts. Overigens verheug ik me ontzettend op de eerste nacht na de bevalling, wanneer ik weer in bed kan liggen en omdraaien ed ZONDER bekkenpijn. Ik heb eigenlijk alleen maar pijn tijdens het in bed liggen en het slapen... Daar wordt je niet echt vrolijk van....

Ik zal even naar de psycholoog. Fijne middag nog dames!!

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, vervelend dat het medisch wordt. Probeer het van de positieve kant te bekijken. Extra echo's zijn ook mooi meegenomen.

@chanti, in België moet je toch in het ziekenhuis bevallen? En kreeg niet iedereen een ruggeprik daar?

@chantal, heel veel suc6 bij de psych. Hopelijk krijg je weer wat bruikbare handvaten.

@slapen, na het plassen weer slapen is vaak ook een feest. En ik wil het liefste mijn benen eraf schroeven. Heb nu net niet kunnen slapen alleen liggen luieren. Ml was aan het rommelen en de honden van de buren zitten steeds te blaffen. Zei met al tegen ml dat ik tijdens mijn verlof een briefje in de bus doe... van.. Tot.. rust ik. Hmmmzz. Ach ja, het os natuurlijk ook overdag.

@kleertjes. Grotere maten blijk je ook veel te krijgen. Zelf wil ik nog wat 62-68 halen, maar niet veel. De kans is namelijk groot dat ons mannetje snel groeit.

12. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Chanti, wat lastig zeg als je niet helemaal goed je keuze kunt maken, hopelijk komen jullie er snel uit! Wat leuk dat jullie een kraamfeest doen! En wat lief dat dat bij een vriendin in huis kan :) Dat is fijn! Ben heel benieuwd naar je buik! Dus kom maar op met die foto's hihi.
    Verder met kleding ga ik nog geen grotere maten kopen dat komt dan wel en inderdaad schijn je veel in grotere maatjes te krijgen. Ik ben medisch geworden doordat ik na een glucose tolerantietest een verhoogde waarde had. Oftewel zwangerschapsdiabetes. Wat super van je misselijkheid, wat zul jij je fijn voelen. Geniet lekker meis ;)

Chantal hoe was het bij de psycholoog? Hebben ze je een beetje kunnen helpen?

Maartje, inderdaad bekijken we het ook van de positieve kant. We zitten daar op de goede plek en de extra echo's zijn natuurlijk helemaal super hihi :D Lekker nog extra spieken bij uk. Alleen nog vaker zeggen dat we niet willen weten wat het word haha.
    Wat irritant van die honden ja grr!! Maar wel lastig ja als het overdag is hihi. Alvast een nep geboorte kaartje sturen :p? haha Nouja je hebt evengoed even lekker gelegen en je rust genomen :)

@ego, hier zijn alle afspraken gepland. Dinsdag naar de dieetist, volgende week vrijdag naar de diabetesverpleegkundige en dan mezelf leren prikken. Ben heel benieuwd :) Verder rustig aan gedaan vandaag alles even laten bezinken en lekker genoten van ukkie zijn/haar bewegingen :)

Fijne avond meiden!

13. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey girls,

Maartje, ik geniet nog na van mijn visje :). Jammer dat het zwemmen dit keer een beetje tegenviel, normaal geniet je er zo van.
    Fijn dat je inet het weer doet :). Wel echt balen van je nachtrust he!

Chantal, ja er wordt goed gelucht. Ik kan normaliter al niet goed tegen geuren, dus ik ben het wel gewend. We letten ook goed op of het wel op waterbasis is enzo.
    Hopelijk gaat je kleine uk uiteindelijk nog goed liggen, er is nog tijd. Hier voel ik de kleine echt nog goed draaien :), moet er altijd van giechelen.
    En nog even doorzetten, al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik mag dan tot en met week 22 me half dood hebben gevoeld, maar ik ben echt dankbaar voor het te kort aan kwaaltjes op dit moment.
    Hoe ging het bij de psycholoog?

Monica, mooie woordspeling schattie ;). Heerlijk dat je nou zelfs twee dagen vrij hebt, dat is het betere werk! Wel ontzettend naar van je nachtrust , hopelijk wordt dat snel nog beter en kun je nog een beetje genieten van je nachtjes voordat onze ukjes zich laten horen ;).

Duo, ik hoop voor je dat het uitwendig allemaal lukt, want ik snap je wel hoor. Ik heb de eerste echo met 8 weken inwendig gehad en ondanks dat het heel subtiel gebeurd was ik toch enigszins opgelucht dat de keer erna gewoon via de buitenkant werd gekeken (toen was er ook andere fam bij). Misschien anders voor de zekerheid een rok aan doen, dan heb je nog meer bescherming ;).

Griet, welkom en gefeliciteerd met je tweede zwangerschap :D. Misschien nog eens contact opnemen met je vk/gyn over die verweekte baarmoederhals? Wat raar dat ze je daarin redelijk in het onbekende laten.
    Zelf ben ik 27 en zwanger van mijn eerste kleintje. We krijgen een zoontje :).

Rianne, ohhh dat klinkt leuk :). En nog in een prinsessenjurk ook (i'm a sucker for princesses, ik ben elk jaar minimaal 1x prinsesje tijdens de carnaval ;)).
    Flink balen dat je nu officieel medisch bent en dus ook in het ziekenhuis moet bevallen, maar die extra echo's zijn wel echt fantastisch!!! Heerlijk lijkt me dat :).
    Alvast veel succes met alle geplande bezoekjes, fijn als je straks zelf je bloed in de gaten kan houden.

Chanti, we zijn inderdaad bij Simonis geweest ja :). We komen daar heel vaak, visjes zijn zooo lekker daar. Maar als het echt te druk is negeren we het, dat is het handige aan er een paar minuten vanaf wonen :).
    Ik ben overigens heel benieuwd naar de foto's van je tummy, snel posten!! En wat betreft de kleertjes, ik heb al een hele lading gekregen van mijn schoonzus en een collega in allerlei maten. Daarnaast ook veel rompertjes en pakjes als losse cadeautjes, maar zelf heb ik dus gewoonweg nog NIETS gekocht... Dinsdag krijgen we de groeiecho en ondanks dat ik weet dat ze er flink naast kunnen zitten, wacht ik die nog even af. Als meneer een reus blijkt te zijn hou ik daar rekening mee :).

Commode, we gaan voor de kleur 'Haags Blauw'. Het is een hele donkere, maar warme kleur blauw. Vandaag ben ik uiteindelijk helemaal niet meer toegekomen aan verven, dus dat wordt een klusje voor volgende week.

Hier vandaag verder vooral gerelaxt met manlief. Vanavond zit ik echt in mijn uppie, want hij is "aan het werk" oftewel als VIP naar Vrienden van Amstel.. Werk??? Uhuh ;).
    Morgenochtend eindelijk bloedprikken, dat kwam er eerder niet van en daarna gaan we naar Limburg voor onze kasteelovernachting inclusief diner. We rijden nog even om, zodat we ook het bedje voor Ukkepuk hebben.
    Op zaterdag vervolgens naar Eindhoven naar het nieuwe huis van vrienden kijken, vervolgens naar Utrecht voor de volgende housewarming/verjaardag en daar blijven we dan ook slapen... Het mooie is wel dat we de logeerkamer en het logeerbed krijgen terwijl er veel mensen blijven tukken.. maar ik ben zwanger he ;).
    Op zondag vervolgens naar mijn schoonzus en dan hoop ik op zondagmiddag weer terug naar Den Haag te kunnen.

Drukte drukte drukte, maar het wordt vast en zeker allemaal supergezellig.

Fijne avond meiden! Ik ben me nog aan het bedenken of ik naar Albert loopt, maar ik ben bang dat ik dan heel veel ongezonde dingen in mijn mandje gooi, want ik heb me toch zin in zoetigheid ;).

Kus

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, poeh, je krijgt het ineens mega druk. Suc6 met alles.

@wencke, ik denk dat wij ongeveerdezelfde kleur in onze commode hebben zitten ;). Werken bij Amstel live, hoe gaaf. En wat komen er weer drukke dagen voor jullie aan. Wel weer hele leuke dingen. Heel veel plezier. In Eindhoven wel even toeteren hoor ;).

@ego, alles was goed. Bloeduitslagen, hartslag. Wel weer wat veel aangekomen :(. Hij ligt met zijn hoofdje beneden. Billen recht net boven mijn navel en links steekt zijn voetje uit aan mijn zijkant. Dat dacht ik al. Ml heeft het ook mogen voelen.

15. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Maartje, superfijn dat alles weer goed was en fijn dat hij al de goede kant op ligt :). En mocht hij toch nog af en toe draaien, heeft hij in ieder geval al even geoefend :). Die kilo's sporten we er met z'n allen na de zwangerschap wel af joh.

Mooie kleur commode hebben jullie dan ;).

En jaaa ik zou willen dat ik mee mocht vanavond. De eerste twee jaar dat hij bij Heineken werkte kon ik nog mee, maar tegenwoordig hebben ze een veel strenger beleid (zal wel door de recessie komen). Zelfs binnen zijn team mag bijna niemand meer gratis (hij is verantwoordelijk voor de online marketing van Amstel, dus heeft hij geluk).
    Ik vind het echt zoooo leuk altijd, maar helaas pindakaas.. Ach, ik vermaak me gewoon met Ukkepuk, dat zal hem leren ;).

X

16. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Grietje: Welkom! vervelend dat je zoveel last hebt van je zw. Inderdaad aan de bel trekken als het echt teveel word!

@Schmidt: Fijn dat internet het weer doet en dat alles goed was bij de vk.

@Kipje: Ja zeker fijn dat ze eerst uitwendig gaan proberen haha. Zit inderdaad bij Eva van Hoorn. Bekend mee? Mwa, toch wel weer redelijk druk geweest vandaag. Hopelijk vanavond lekker slapen dus haha.

Oef vervelend dat je nu medisch bent. Komt een hoop nieuws op je af nu. Nouja die echo;s zijn inderdaad een voordeel.

@mamavandave: Succes bij de psycholoog.

@Suzanne: Owjaa je kasteelovernachting. Geniet ervan meid!
    Ben je nog naar de ah geweest? Beetje kunnen inhouden? Haha. Komt me wel bekend voor.

17. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Maartje: Fijn dat internet weer werkt, als het niet werkt merk je weer hoe vaak je het eigenlijk gebruikt...:)

@grietje: Welkom!

@Rianne: Monteur van Eneco was er om een uur of 11, uurtje bezig geweest (onderhoud en onderdelen vervangen). We blijven er dus warmpje bijzitten deze winter, wel erg prettig!
    Balen dat je nu tóch in het ZH onder controle moet blijven, maar die extra echo's zijn dan wel weer leuk... En maar goed dat ze het in de peiling houden, op een bevalling van een reuzenkind zit je niet te wachten...;)

@kleertjes kopen: Hier nog niets zelf gekocht, ik wacht af wat ik krijg en kan altijd later nog kleertjes bijkopen. Moet sowieso de hele uitzet nog kopen. Ga eerst bij een vriendin op zolder struinen en dan kijk ik wat ik verder nog nodig heb. Eerst de grote dingen maar op hun plek!

@Chantal: Hoe was het bij de psych?

@Wencke: Dat 'werk' van je man wil ik normaal gesproken ook wel!:)
    Ik word al moe als ik naar je programma kijk van komend weekend, ppfff! Maar wel erg gezellig!:)

@ego: Controle VK was goed, wel gemeld dat ik zo moe blijf dus heeft ze nu alvast HB geprikt, maar dat was goed. Ik moet er maar naar gaan leven en desnoods extra rusten. Op Valentijnsdag moet ik weer terugkomen, hihi!
    Kamertje en wagen komen trouwens een weekje later, commode en ledikant waren nog niet binnen, die verwachten ze morgenmiddag.
    Ach, we hebben nog tijd zat!

Fijne avond!

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, fijn dat bij jullie ook alles goed was. Vervelend dat de vermoeidheid zo blijft. Wij mogen 14 febr. ook weer terug komen. Vorig jaar zijn wij op die dag in ondertrouw gegaan, was toen ook toeval.

@wencke, het is helaas niet anders. Geniet van je rustige avond.

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Wencke, ben heel benieuwd naar je commode! Sowieso word ik steeds nieuwsgieriger naar alle kamertjes hihi. En wat een baan heeft ml van jou toch! Zo leuk vrienden van Amstel! Volgend jaar maar hopelijk ;) en tja die crisis treft ons allemaal.. zelfs op evenementen hihi ;) Maar ml is waarschijnlijk aan het genieten! Je hebt weer een druk weekend voor de boeg. En wat heerlijk dat morgen al die overnachting is! Jaloersssss!! Veel plezier van het weekend maar zo te lezen gaat dat helemaal lukken ;) Geniet er van meis!

Maartje, fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd! Grappig dat je het zelf ook al zo voelde! Gaat helemaal goed. En ach die kilo's komen wel weer ;)

Duo, stil zitten zit er bij jou niet in volgens mij? hihi :) Wel lekker hoor dat je mooi zo kan rommelen dat dood de tijd ook wat. Ja bij Eva ben ik geweest voor mijn 20 weken echo :) Dat deed mijn vk niet zelf. De volgende echo's die ik nu krijg zijn gewoon in het ziekenhuis. Rustig aan meis, hoe gaat het trouwens met de huizenjacht van vl?

Monica, fijn dat alles weer gemaakt is. Je moet er nu toch niet aan denken om in de kou te moeten zitten.. brrr!
    haha en inderdaad een reuzenkind pff.. alhoewel het waarschijnlijk sowieso geen iniemini wordt hihi.
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Tja beter luisteren naar je lijf en goed rust nemen als je lijf dat aangeeft (ben er zelf ook echt heel goed in *ahum*) Ik mag ook 14 feb. bij mijn eigen vk nog een keer terug komen. Gewoon om even te horen hoe het met me gaat wilde ze graag hihi :) Dus we hebben met zn 3en allemaal een romantische afspraak staan de 14e hihi ;) Jammer dat het kamertje een week later komt. Maar liever alles compleet dan alles weer apart. En wat je zegt nog genoeg tijd :) Rustig aan meis ;)

20. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Wij mogen 13 feb weer naar de vk!

Bij psycholoog ging goed. Ze vond dat ik het zo goed oplostte met mn vader. Ze zei je kunt er toch niks aan veranderen, want hij verandert toch niet... Ga nog 1 keer voor de bevalling en dan na de bevalling nog maar kijken. Ondanks dat het stukken beter gaat, ben ik gewoon nog niet helemaal hersteld van die burn out.

@kamertjes, ben ook heel benieuwd!! Ik heb vandaag even nieuw waskussen gekocht, voor in de baby hoek. Rolgordijnen moeten er nog voor... En dan is het zo'n beetje af denk ik, dus dan zal ik even een foto plaatsen ;) ben alleen nog niet zeker over wel/niet commode, nu willen we de ladenkast die we gebruiken als kledingkast gebruiken. Maar die is vrij hoog...

@wencke, heerlijk even weg!! En wat een mazzel voor ml! Ik had zondag gekund, stiefmoeder had kaartje over... Maar waren staplaatsen en dat ga ik toch echt niet redden met mn bekken!! En ben ook al eens geweest twee of drie jaar geleden. Voordat amstel ruzie kreeg met de organisator :p

Deel Deze Pagina