mamavandave, super knappe instelling hoor! Dat doen niet veel mensen je na. Zeker niet als je al een kleintje rond hebt lopen, tenminste ik merk daarin wel een duidelijk verschil met de eerste zwangerschap.
Ja dat merk ik ook wel, ben nu ook veel vermoeider. Maar mn zoontje gaat twee dagen naar de gastouder en mn man is natuurlijk twee dagen thuis, dus hoef zelf maar drie dagen echt fulltime voor hem te zorgen. Dat scheelt ook wel hoor. Maar juist omdat ik Dave heb kan ik, vind ik zelf, niet de hele dag depri in een hoekje zitten omdat het allemaal zo erg is...
Hey meiden! Daar ben ik weer. Heb de afgelopen dagen wel afentoe gelezen maar had geen tijd om te reageren. Druk druk druk. Dus hopelijk reageer ik op iedereen en anders sorry Eef, wat goed dat je het bij de arbo hebt aangegeven. En inderdaad lijkt me 50/50 beter dan. Fijn dat je leidinggevende zo meegaand was. En 6 weken van te voren is ook wel erg lekker hoor. Succes nog meis Wencke, wat een super echo! Wat een schatje Leuk zeg dat je zo vaak echo's krijgt. Inderdaad zou ik daar bij een volgende ook weer terug komen hihi . Hopelijk draait je mannetje nog even voor de volgende echo! Had je nog gekeken voor een baan? Wordt inderdaad wel steeds lastiger nu. Ach anders daarna toch weer Hoe is je wagen? Wat heerlijk dat ze zo optijd waren!! Veel plezier met borrelen Maartje, wat vervelend dat je een nieuw luchtje moest hihi Lekker hoor Hugo Boss, altijd goed! Grappig he van die bulten in je buik hihi. Je had het dus beter even kunnen afkloppen dat de kleine zo rustig was gezien hij daarna een hele marathon gehouden heeft haha. Wat heerlijk dat je 3 uur overdag hebt kunnen slapen. Slaap je dan s nachts wel weer? Fijn dat het zwemmen weer leuker was dan vorige week! Monica, En heb je spullen uitgezocht bij je vriendin? Had ze nog veel liggen wat je kunt gebruiken? Ideaal hoor. Ik ben hier de eerste die zwanger is dus vriendinnen hebben niets hihi. Collega's hebben wel nog maar gezien er nog 2 collega's net een kleintje hebben is het even afwachten. Wat leuk dat je meubels morgen komen! Dan word het echt af he LEUK! Chantal, wat vervelend zeg dat gedoe met ml zijn salaris! Zijn jullie ondertussen al een stukje wijzer geworden? Hopelijk lost het zich goed op dat getouwtrek is maar niks. Wat top van de intake zeg, en ja een positieve instelling is wel beter dan alleen maar negatief zijn, super! Geniet lekker van je dagje niksen! Caro, welkom terug weer Gezellig dat je weer meekletst. Wat vervelend zeg dat je zo ziek was. Vooral nu kun je je energie natuurlijk niet echt missen. Hopelijk knap je snel weer helemaal op. Wel fijn dat ze op je werk meedenken! En spannende tijd inderdaad ja! Hopelijk blijft jullie ukkie gewoon nog een hele tijd zitten Duim hard met je mee @ego, nou druk druk druk dus haha! Allemaal afspraken en tussendoor nog even werken hihi Dinsdag naar de diëtist geweest. Was gelukkig al goed op weg, maar het was inderdaad niet de bedoeling dat ik af ging vallen. Dus heb nu voorbeeldmenu ontvangen en een koolhydratenlijst en we gaan ervoor! Morgen naar de diabetesverpleegkundige om mijn waardes te leren prikken. Wel weer spannend. Uk is lekker druk in ieder geval pfff! Maar wel leuk alhoewel ik afentoe wel echt heel hard word getrapt hihi. Foto's van het kamertje komen echt hoor hihi Fijne dag meiden! x
@Chantal: Irritant zeg, een jaaropgave die niet klopt... Ik werd deze maand wel erg vrolijk van mijn salarisstrookje, heb in december 2 weekenden en kerst gewerkt, en daarbij hadden ze een fout gemaakt in december, waardoor we de onregelmatigheidstoeslag van november ook nu uitbetaald kregen... Goed dat je positief blijft ondanks je bekkeninstabiliteit! @caro: Welcome back! Balen dat je griep hebt, beterschap! @Wencke: En, hoeveel proefrondjes heb je al gereden met je mooie wagen? Kan niet wachten tot morgen... @spullen vriendin: Heb me schandalig uitgeleefd op haar zolder, schaam! Heb meerdere grote stukken speelgoed, wipstoeltje, boxkleed, flessensterilisator (voor in de magnetron), wat beddengoed en nog wat klein spul overgenomen, ben d'r zo vreselijk blij mee!! Gisteren heb ik alles gelijk schoongemaakt en het boxkleed gewassen, zo leuk! Morgen komt dan het kamertje en de wagen en ik ga met mijn schoonmoeder naar een optreden van LA The Voices in Amersfoort! Van tevoren lekker tapas eten, dus leuke dag voor de boeg!
@Wencke, jaja lekker visje. Ik verwacht dat mijn vader mij wel even meeneemt . En zon emotioneel momentje herken ik maar al te goed. Kan zo ineens uit het niet huilen van blijdschap, ongeloof, etc. Enerzijds kan ik niet wachten, anderzijds hoor ik van iedereen dat we ervan moeten genieten dat die kleine in onze buik zit. @Caro, het komt toch zoals het komt . Probeer nu idd je rust te pakken en te genieten . @Chantal, natuurlijk is de komst van een 2de anders, maar ook erg mooi. Je bent aan de ene gewend en mijn ervaring is dat ik bij mijn broer even aan de 2de heb moeten wennen. Maar wat is ook hij een mooi mannetje. De 1ste vraagt momenteel de meeste aandacht, omdat hij kan praten, lopen etc. Er komt dadelijk juist een moment dat nr. meer de aandacht gaat krijgen, dan is de oudste zijn hoge aaibaarheidsfactor kwijt. Ik denk niet dat je bang moet zijn, zo is de natuur. En ook nr. 2 zal heel veel liefde ontvangen. Ennum betreft de opmerking van kraamzorg. Steek die maar in je zak . @Rianne, fijn dat je tips wat voeding betreft blijft krijgen. Blijf goed voor jezelf zorgen! @Monica, heerlijk zo neuzen bij bekenden om vervolgens met heel veel naar huis te gaan. Heel veel plezier in Amersfoort. Ennum Tapas, Jammie!!!! @Kleine man/beweging: Jaja, hier is hij ook druk en gaat ie steeds harder trappen. Lijkt wel alsof hij 1,5 week zijn krachten heeft opgespaard en nu volledig los gaat. Heel gemeen, want als ik ml roep dan stopt ie meteen of wanneer ik wil filmen stopt ie ook meteen. Ik voel steeds vaker echt lichaamsdelen uitsteken, zo apart. @Kraamzorg, Ik ben van de week gebeld. Ze komen bij mij op de da dat ik mijn laatste ochtend werk. Dus met 34 wkn. @Ego, vannacht weer wat beter geslapen. Werk dagje is ook goed gegaan, altijd fijn om weer en dag te kunnen wegstrepen . Net een poging gedaan tot wat slapen maar onze kleine man wilde niet meewerken. Straks gezellig bij mijn ouders eten en denk even een korte wandeling maken.
Monica, heerlijk toch dat je je zo hebt kunnen uitleven bij je vriendin Wat een leuke avond heb jij in het vooruitzicht zeg! Heel veel plezier maar dat gaat vast lukken. Maartje, jij wordt dus ook bont en blauw van binnen haha. Het is maar goed dat het van buiten niet te zien is, anders liepen we allemaal met een blauwe buik. Fijn dat je beter hebt geslapen, en inderdaad het aftellen begint he naar je verlof! Heerlijk Veel plezier bij je ouders. Nou meiden ik zal even een collage foto uploaden van het kamertje. Viel niet mee om alles een beetje bij elkaar te zetten (gezien ik op de laptop zit en geen muis had wilde de foto's niet geheel meewerken) en sowieso ziet het er op foto weer anders uit hihi Maar dan hebben jullie een beetje een beeld
Lieve meiden, Sorry dat ik zo weinig van me laat horen! Zit er de laatste tijd een beetje door. Ben onwijs moe en heb geen puff om te reageren op alles en iedereen. Op me werk hebben we nu vaste afspraken gemaakt. Sommige collega's doen nog moeilijk maja moet ik schijt aan hebben! Van het weekend ben ik gelukkig vrij en dan lees ik alles bij van jullie! Fijne avond Dikke kusz
Idd heel mooi Rianne!!! Hier ook later uitgebreide reactie, heb me verslapen en Zl moest eigenlijk 20min geleden al bij de gastouder zijn!
Kipje, super mooi kamertje!! Over bewegende kindjes, die van ons is nu ook heel erg druk, inderdaad telkens bewegende ledematen, meestal voeten want hoofdje ligt al onder die voorbij komen en ook hier laat het zich niet of nauwelijks aan ml voelen, terwijl ik verbouwd wordt zodra zijn hand van mijn buik af is. Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie buikjes dit is die van mij op 30weken en 1 dag http://www.mijnalbum.nl/Foto-PVPQ3O8D.jpg
@Caro, mooi bescheiden buikje.Ik moet eerdaags ook weer een een foto maken. @beweging, hij lag vorige week met zijn hoofdje beneden. Nu niet altijd. Gister voelde ik duidelijk 2 harde vlakken, te goot voor zijn voetjes. hij draait er nog heerlijk op los. Ook op vaste plekker en die zijn vrij gevoelig aan bhet worden. Gisteren heeft ml eindelijk ook 1 keer zo'n hele duidelijke harde beweging gevoeld. Toen kon hij zich voorstellen dat dit mij uit mijn slaap houdt.
Hoi lieve meiden, Caro, ohhh lekker lang uitgeslapen . Is maar weer een teken dat je het nodig had he. En wat een mooie buik! Best bescheiden voor een tweede kindje . Chantal, ik zie bij mijn schoonfamilie eigenlijk geen verschil tussen nummer 1, 2 en 3 wat betreft hoe de familie er op reageert. Allemaal even enthousiast. Het scheelt misschien wel dat de oudste spruit al 4,5 is en de twee kleintjes 7 en 5 maanden, dus dat er een groot verschil tussenzit. Het zal dus wel los lopen denk ik. Liefde vermenigvuldigt zich . In alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat ik het idee heb dat Kees (manlief dus) zijn vader wel extra uitkijkt naar ons kleintje. Het is de eerste stamhouder en het eerste kindje van zijn enige zoon en dan ook nog eens een jongetje (al was een meisje net zo welkom geweest, maar toch...). Niet dat hij meer van Ukkepuk zal houden dan van de andere spruitjes, maar ik merk toch wel iets van verschil in benadering. En heerlijk zo'n compliment, stiekem verdien je dat ook gewoon, maar als het dan uitgesproken wordt is het wel extra leuk . Rianne, hihi klinkt inderdaad druk . Fijn dat je zo'n goede begeleiding krijgt he. Wat dat betreft hebben we maar geluk dat we in Nederland wonen en niet in een of ander verweggiestan landje. Monica, en en en? Zijn je spulletjes al binnen? Heerlijk dat je zo goed geslaagd bent bij je vriendin, mooi meegenomen zeg. Maartje, hmmmz visje, serieus ik heb er nu gewoon alweer zin in . Superfijn dat je weer wat beter geslapen hebt. Na al die gebroken nachten is dat extra fijn . Eef, ben je gek, kom lekker bij meis. En laat die collega's maar miepen, desalniettemin wel irritant. Je was toch ook liever gewoon fris en fruitig geweest. Kinderwagen, het blijft een beauty (in onze ogen dan ) alleen hij moet dus nog wel in elkaar worden gezet (en echt met veel werk enzo). Ik had hem expres in de doos laten zitten zodat manlief en ik hem samen konden openmaken. Ik had eerst een etentje + borrel en zou daarna proberen op tijd thuis te zijn. Helaas pindakaas had ik een platte band en met 11cm hakken (ik dacht tenslotte alleen een spetterende "wow wat ziet zij er mooi en fantastisch zwanger uit entree" te maken en vervolgens de rest van de avond om mijn kont te zitten) leek het me niet verstandig dat ik naar huis zou lopen. Lief me dus opgepikt, alleen komen we wat collega's tegen en uiteindelijk dus pas tegen middernacht thuis . Het zal dus even moeten wachten tot zondag, want dan zijn we pas weer thuis. Verder trappelt mijn kleine er ook vrolijk op los, maar ik merk toch dat ik er een beetje mee zit dat hij in stuit ligt (trappelen is nog steeds continu onder). Mijn schoonmama vertelde me gisteravond dat manlief ook in stuit lag en ze hem middels een draaipoging hebben weten te keren in week 35/36. Dadelijk is deze uk net als zijn pa . Ik geniet dus wel van zijn vrolijke getrappel, maar ik hoop toch snel dat ik het binnenkort tegen mijn ribben aan ga voelen. Ondanks mijn goede voornemens om rustig aan te doen organiseer ik hier vanmiddag een high tea, hebben we vanavond een borrel + overnachten we ook bij de schoonouders. Morgenmiddag een lunch met vrienden en 's avonds een verjaardagsfeest. Dan rijden we wel terug (al zal dat midden in de nacht zijn). Op zondagmiddag nog een vergadering en dan is het alweer maandag . Dikke kus lieve meiden!
Owja, joepie!! We hebben een nieuw bed uitgezocht! We hebben wat ideetjes van het internet afgehaald en laten het nu op maat maken geheel naar onze wensen. Helemaal uniek in zijn soort dus. Yeeeeeey!!!
@Rianne: Mooie kamer zeg! @Eef: Die moeheid is helemaal niet raar, en dat je daardoor minder reageert ook niet hoor! Heb er zelf ook last van, ik lees alles, maar reageer niet altijd even uitgebreid. En inderdaad lak hebben aan de collega's die moeilijk doen, als je afspraken hebt gemaakt hebben ze gewoon niets te zeuren. @Caro: Net buikje hoor! @Wencke: Ben wel heel nieuwsgierig naar je bed hoor! Ik zit op wacht voor de kamer, ben zooo benieuwd... Ze moeten er als het goed is rond 13.00 zijn...
Caro, wat een mooi buikje! Bescheiden inderdaad voor een tweede Toevallig was ik gister bezig met buikfoto's hihi zal zo even plaatsen Hoe gaat het verder met je? Al weer opgeknapt? Maartje, haha leuk he die reacties van die mannen! En inderdaad wij moeten er de hele dag mee lopen en aanvoelen haha Maar nu kunnen we er nog van genieten over een aantal weken zijn onze buiken alweer leeg! Wencke, inderdaad wat ben ik blij dat ik niet in een oekieboekieland woon! Die begeleiding is wel geruststellend ja! Al kost het zoveel tijd, bezine en parkeergeld haha Hoop hard met je mee dat jullie mannetje niet zo eigenwijs is als manlief hihi Maar ze kunnen nu nog draaien dus hard duimen! Haha en wat een verhaal met je hakken en platte band! Zul je altijd zien haha! Fijn dat ml je op kon pikken En een lekker druk weekend dus weer voor de boeg! Klinkt allemaal wel weer erg gezellig hoor, en een high tea jammie!!! Veel plezier meis En joepie een nieuw bed, gaaf hoor! Wanneer moet ie komen? Nou hier straks dus weer naar het ziekenhuis, op naar de diabetesverpleegkundige. Stiekem hoop ik iedere keer dat ze zeggen ach valt wel mee en een chocolaatje op zijn tijd mag best hihi. Heb zo'n zin in bon bon bloc, ach nog 9 weken haha Verder het weekend nog weinig plannen. Zal wel druk zijn met prikken in me vinger, ach we zien het wel Fijne dag lieve meiden! onderaan dan mijn buikfoto's hihi
Hi! Monica, hihi zo bijzonder is het niet hoor . Het is een houten bed, met een hoog hoofdbord (150cm geloof ik dat we het wilde hebben), geen achterbord en 3 grote lades aan allebei de zijdes (schoenencollectie ook weer wat ruimte ). En waren ze er om 13.00uur? Ben je helemaal happy?? Rianne, mooie buikencompilatie zo!! Superleuk ! Kan me voorstellen dat het allemaal nog best veel moeite kost, niet alleen de afspraken, maar ook het leren kennen van je nieuwe voedingspatroon. Hoe is het bij de diabetesverpleegkundige gegaan? High tea was een groot succes. Mijn mama (woont bij Arnhem) was er samen met mijn zus en hebben heel veel gebabbeld over Ukkepuk ! Nu even lekker bijkomen en hopelijk komt manlief over een uurtje al thuis en kunnen we op tijd de hort op. Fijne avond allemaal! X
@Rianne, Mooi overzicht van buikfoto's @Monica, is het kamertje goed aangekomen? Ben benieuwd. @Wencke, wat klinkt dat allemaal weer gezellig. Jij en je voornemens @Ego, vanavond bij kennissen op bezoek. Morgen de eerste helft van mijn dag naar mijn opa en op naar de haven . Voor de rest ga ik lekker rustig aan doen. Ml vetrekt zondag naar Italië.
Hey meiden, Beetje druk hier momenteel dus heb ook niet echt bijgelezen nog moet ik eerlijk zeggen. Wel een mooi compliment voor: Kipje: Wat een mooie babykamer!! En je buik is ook mooi gegroeid. Mooi hoor! Nou ik ga weer verder, zal me best proberen te doen vanaf nu weer bij te lezen, maar of het zal lukken.. We zullen zien haha. Tot snel dames.