Hey meiden, Mijn werkdag zit er weer op voor vandaag Toch wel erg lekker hihi. Maartje hoe was de nacht gegaan? Hopelijk wel een betere nacht zeker nu ml er niet was. Fijn dat ie veilig is aangekomen. Wat naar voor je opa zeg. Wel fijn dat jullie weer contact hebben. Jullie kunnen wel goed worden met zijn tweede vrouw? En foto's uitzoeken pff altijd een heel klusje nog! Maar nog even en dan verlof dus dan heb je ook tijd Weer een drukke dag op je werk of valt het mee? Wencke, goed om jezelf denken hoor Die harde buiken zijn inderdaad wel een teken van rustig aan doen. Fijn dat jullie dan optijd naar huis zijn gegaan. Leuk hoor weer een weekendje weg Gek idee eigenlijk he dat dat één van de laatste keren zo is. De volgende keer als je weg wilt zul je oppas moeten regelen etc. Lekker van genieten Fem, wat fijn dat het af is! Toch een goede aannemer gevonden Wel gek inderdaad ja dat Lars dan een ander kamertje krijgt. Maar wel heel stoer natuurlijk! Een echte grote jongenskamer Duo, een weekendje helemaal niks doen is ook niet verkeerd toch. Soms kun je daar echt van genieten Straks heb je je handen vol en is het niet meer niets doen hihi Monica, wat heerlijk 2 dagen uiteten. Dat is nooit verkeerd! En wat voor theater zijn jullie geweest? Wilde de foto's in je album kijken maar kan niets zien bij je?? Wel heerlijk dat het af is! Goed zeg dat jullie helemaal uit het kaartje zijn. Wij moeten nog steeds een definitieve keuze maken Chantal, fijn dat het bijna klaar is. Ben benieuwd naar de foto's Hoe was het bij het cb? Dave weer helemaal goed gekeurd? Nou het alternatief gister is geworden dat we komende zondag naar de Eemhof gaan haha We wilden gister lekker een boswandeling gaan maken maar het kwam met bakken uit de lucht dus dat werd hem niet. We hebben Madagascar 3 gehuurd en lekker filmpie gekeken op de bank. Na het eten zijn we in bad gegaan bij mijn schoonouders, heerlijk! Dus een relaxed dagje Verder weinig nieuws! Fijne dag!
@Rianne, lekker hé halve dagen werken. Ik mag tot 13.00u. De leerlingen zitten nu een toets te maken dus heb even wat ruimte. Het was gister dus een relaxte zondag voor jullie. Wandelen was gister inderdaad egeeen optie. Ik was ook zo weer thuis . @Opa/2de vrouw: Ik weet niet anders dat hij een 2de vrouw heeft. Het probleem is altijd mijn opa zelf geweest. Een behoorlijke blaaskaak die liefde probeerde te kopen. En alles en iedereen is o zoe geweldig....Hiertegen moet je, je kunnen wapenen.Dit lukt mij gelukkig goed, mijn vader kan hier tegenwoordig ook mee overweg, maar daar heeft hij een hoop hulp voor gehad. @ego, de nacht is vrij goed verlopen. Heb best goed geslapen, maar ben niet echt fit. Begin weer verkouden te worden en heb al een paar daagjes een gevoelige keel. Vandaag is het op het werk erg rommelig, ik heb mijn flexibiliteit voor deze week er weer op zitten. Ach ja, 1 week, dan vakantie...daarna nog 1 week en 1 dag.. Heerlijk dat aftellen.
@Moon: wat een gezellig weekend! Theater? Naar wat voor iets ben je heengeweest? Productief weekendje . Kaartje klaar, babynaam zeker en kamer af. Goed bezig! @Mamavandave: Hoe is het gegaan bij consultatieburo en de dokter? Blaas ontsteking zit je ook niet echt op te wachte nu.. Is het gelukt met het ophangen van de rolgordijnen? @Schmidt: Fijn dat ml veilig is aangekomen. Wel jammer van die obstakels. Je kan er nooit rekening mee houden. Heb je goed geslapen zonder ml? Wat ga je eten bij je ouders? Wel fijn dan dat je ouders zo dichtbij wonen. Ik mis dat nu wel hoor, nu ik zo alleen ben. @Kipje: Lekker zeg zo'n kort dagje! Ga je nog wat doen vanmiddag? Het weer ziet er wel lekker uit. Nou jij ook dus lekker relaxd dagje gehad gister. Wel lekker inderdaad he haha. Vooral dat bad klinkt goed. Jaloers! Nu wat naar uit te komen komend weekend. Eemhof!
@maartje. En, hoe is de eerste nacht zonder ml geweest?? Lekker he, dat aftellen @wencke, Rustig aan hoor, met die harde buiken!! @moon, Lekker zo'n weekendje!! @rianne, Fijn dat je waardes zo goed zijn!! @ego, Gister even naar schoonouders geweest en 's middags de rolgordijnen opgehangen. Moest ze zelf op maat maken en ben bang dat ze niet zo heel mooi recht geknipt zijn... :S Nou ja, ze hangen en het valt niet zo heel erg op... Nu nog even kijken of ik het laatste idee uit kan voeren, om de wand te camoufleren die eigenlijk opnieuw geweefseld moet worden en de achterkant van de kasten die als scheiding dienen opleuken. Dan nog een kapstokje ophangen en dan is het klaar... Geen blaasontsteking hier, maar wel even geschrokken, want er zat suiker in mn urine. Gelukkig schijnt dat vaker voor te komen en hoeft dat niks te betekenen. Even suiker geprikt door de wijkverpleegkundige en die was 5,1, niet nuchter. Dus was prima in orde. Dave is weer goedgekeurd. Hij is 86cm en 12,5 kilo. Qua ontwikkeling was ze ontzettend tevreden en had eigenlijk niks op te merken of wat dan ook. Ze was gewoon heel tevreden, ook al wou hij echt niet meewerken. Hij had het vandaag op zn heupen, hij wou ook al niet naar binnen in het kamertje van de verpleegkundige en op het CB niet naar binnen en hij wou geen blokjes stapelen en geen bal gooien... Hij wou vooral spelen met een speelgoedveger die hij gevonden had Maar ze geloofde me op mn woord dat hij het thuis wel allemaal doet en het was dus allemaal super in orde! Vanavond weer zwemmen, ben benieuwd of er meer mensen zijn. Als er weer niemand is behalve ik, dan ga ik woensdag een plaats verderop zwemmen... Nu maar even verder breien, ben een dekentje aan het maken voor in de wieg
Oh ja, zoals beloofd nog even een buikfoto!! Zal vanmiddag nog even een keer proberen een duidelijkere te maken....
Hoi hoi meiden, Duo, fijn dat je je zo goed voelt meissie . Hoe gaat het bij vriendlief? Deze week kwam de eigenaar van dat stuk land toch? Spannend! Monica, ohhh wat heerlijk om lekker uit eten te gaan + theater . Welke voorstellingen ben je geweest? En ik vind jullie kamertje helemaal leuk! Mooie meubeltjes hoor. Ga je er nog veel accessoires in doen of hou je het lekker rustig? Leuk dat ABC bord! Fijn ook al die vorderingen . Wat betreft de naam moet ik wel gaan oppassen, want ik heb me afgelopen weekend echt n paar keer bijna versproken . En de naam al bekendmaken wil ik echt niet, omdat ik gewoonweg niet beïnvloed wil worden door anderen. Chantal, gelukkig geen blaasontsteking en thumps up voor de suikerwaardes . Ik heb niets meer gehoord na het bloedprikken, dus ik ga er vanuit dat hier ook alles helemaal in orde is (anders hadden ze wel gebeld). Fijn dat Dave ook weer goed door de keuring is gekomen ! Leuk je buikje . Maartje, ja dat was zeker fijn. We hadden een meeting met de VVE (ik ben secretaris) en de penningmeester heeft een zoontje van 2,5 maand oud. Superleuk . Dus eerst even de serieuze zaken besproken en daarna met z'n allen nog wat geborreld en zij en ik lekker gebabbeld en geknuffeld met de kleine man. Fijn dat je nacht trouwens prima was en ik duim voor je dat de verkoudheid niet echt zal doorzetten. Rianne, ohhh lekker dat je dag er weer op zit . Fijn dat je rustiger aan kan doen door je verkorte werktijden . En heerlijk zo'n dagje niets doen, er komt nog een hele druk tijd aan dus dat zouden we allemaal vooral te weinig moeten doen . Ik zal nog even een foto uploaden van mijn tummy , al is die met dat jurkje niet helemaal duidelijk te zien. X
Maartje, nou inderdaad die halve dagen werken is niet verkeerd. Maar komende 2 dagen moet ik weer 2 hele dagen Maargoed donderdag ben ik vrij (of nouja vrij, hele ochtend in het ziekenhuis rond hangen ) Wat vervelend zeg dat je weer verkouden word . Er heerst ook nog steeds griep dus hoop niet dat je dat krijgt. Lekker onder de dekens Fijn dat je evengoed goed hebt geslapen zonder ml. Ik vind dat altijd toch maar gek hihi Went zo snel he.. Wat lekker zeg dat weekje vakantie inderdaad nog tussendoor! Echt aftellen.. spannend!! Eet smakelijk bij je ouders Duo, ik heb heel veel gedaan vanmiddag haha!! Nee heb lekker even liggen slapen en het huishouden. Inderdaad was het weer wel erg lekker, wat kun je daar weer blij van worden he als het zonnetje schijnt. Heerlijk! Hoe ver wonen je ouders van je af? Lijkt me inderdaad wel gek. Maar als jullie naar Suriname gaan word het nog verder natuurlijk. Hopelijk krijgt vl meer te horen deze week. Chantal, fijn dat het geen blaasontsteking was. En ook goed dat je waardes oke waren Gelukkig maar Haha die Dave bij het CB echt een peuterpuber! Maar hij is weer goedgekeurd dus dat is weer mooi Hoop voor je inderdaad dat het zwemmen meevalt en er weer meerdere zijn. Lekker buikje ook hoor Gaat hard opeens bij iedereen hihi Wencke, ook al zo'n leuke buikfoto! Ondanks je jurk is je buik echt niet te verbergen hoor en goed te zien LEUK! Eet smakelijk en een fijne avond!
@weer, heerlijk vandaag!!! Wel harde wind hier, maar dat vond ik niet eens erg, zo lekker die zon, wordt er helemaal blij van!!! Nog even een duidelijke foto zoals beloofd! Mn idee voor de muur is leuk geworden vind ik, nu nog kijken hoe ml het vind. Nu de kasten nog en dan ben ik echt tevreden!! Ik doe de foto even apart, anders ben ik mn bericht weer kwijt...
@buikfoto's, mooie foto's en wat een verschil. Leuk om te zien. Ik heb gister ook een foto gemaakt. Ik weet niet of ik hem vandaag nog plaats, want ben behoorlijk duf. Er volgt in ieder geval snel een foto. @Ego, het eten bij mijn ouders was heerlijk. Daarna heb ik even met de hond gewandeld. Net ml even gesproken al was de verbinding erg slecht. Er zijn heel wat problemen met de productie, waardoor de kans groot is dat hij langer moet blijven. Leuk voor de centen, maar baal wel een beetje. Moet steeds de haptonoom verzetten en de bavalling komt steeds dichter bij, waar ik goed op voorbereid wil zijn. Ach ja, het zal wel los lopen. Fijne avond allemaal!
hmmm eerste deel had ik in words getyped, maar werd afgeleid. Hier volgt het deel wat hierboven bij hoort . @Duo, kan me voorstellen dat je dat mist nu je zolang alleen bent. Dit is ook mede een reden dat ik altijd gezegd heb dat ik niet te ver van mijn ouders wil wonen. Ml heeft geen ouders om op terug te vallen. We hebben op mijn verzoek tacos gegeten. @chantal, hihi, herken het verhaal van die rolgordijnen. Ik heb dat met de gordijnen. Ben zelf alsmaar niet tevreden. Fijn dat je geen blaasontsteking hebt, en snap dat je van het suikergehalte in je urine wat geschrokken bent. Ook top dat Dave weer goedgekeurd is. En het is inderdaad zo dat een kind maar net zin moet hebben om zon toren te bouwen. Vind dat een vreemd onderzoek . Hopelijk ben je vanavond niet weer alleen tijdens het zwemmen, ander zou ik inderdaad een ander zwembad zoeken wat kwa afstand betreft te doen is. @Suzanne, dat soort vergaderingen zijn altijd gezellig . @Rianne, het went inderdaad best snel, zeker omdat het gewoon rustiger ligt. Ml gaat vaak later naar bed, of staat weer vroeger op en ik word overal wakker van en ik voel me met mijn vele draaien van nu vaak schuldig en ben ik bang dat ik hem uit zijn slaap houd.
Hoi hoi, Ineens is het weer even rustig hier. Wat een verschil per dag. Ik heb net even de vk gebeld i.v.m. De onrustige nacht van afgelopen weekend. Ik kreeg op mijn kop, want had op dat moment moeten bellen. Verder niks, omdat het nu gewoon rustig is. Vanacht heb ik een nachtje slecht geslapen, maar goed, dat hoort er ook bij. O ja en toen ik gisteravond ml nog even aan de tel. had zei hij dat hij misschien gewoon woe naar huis komt en volgende week terug gaat. Ik ben nu aan het twijfelen. Heb dan vakantie, dus misschien kan ik wel mee. Maar ja, is weer een hoop geld en hij is daar aan het werk. Ach ja, even laten bezinken.
Hey girls, Rianne, ja ik krijg nu overal opmerkingen van mensen die ik niet ken, echt superleuk! Chantal, grote buik meid!! Maargoed het is ook je tweede, maar desalniettemin mooi hoor! Maartje, ben ook benieuwd naar jouw kiekje! Snap wel dat je baalt dat manlief misschien nog langer wegblijft. En dat gevoel dat je het vervelend vind dat je steeds moet draaien in bed en daarmee manlief wakker houd.. HEEL herkenbaar! Ik slaap superlaat en wat ik ook probeer, ik kom niet terug in een normaal ritme. Meestal lig ik dan met mijn laptop naast hem met t scherm bijna uit en een headset op mijn kop. Heb al voorgesteld om ergens anders te zitten, maar hij vind het fijn om gewoon tegen me aan te liggen en zegt geen last van me te hebben. Hier niet een al te beste dag. Ik heb normaliter wel last van kleine kwaaltjes zoals rugpijn, bandenpijn en maagzuur, maar gelukkig niet extreem. Daar komt bij de verstoorde nachtrust en sinds zaterdagavond heb ik dus standaard last van de harde buiken. Daarvoor had ik het ook wel, maar niet zo extreem. En ze blijven maar komen, ook in ruststand. Gisteravond dus alles tegelijk . Zo'n rugpijn dat ik op geen enkele manier normaal kon liggen, vreselijke maagzuur en irritante bandenpijn. Daarnaast veel harde buiken en dat in combi met 2,5uur slaap... Hihi, nee ik ben geen fris en fruitig vogeltje vandaag . Om het feest compleet te maken ben ik na weken spuugvrij ook weer heerlijk de wc aan het knuffelen (al zal dat er wel aan te komen, want ik ben 's ochtends steeds vaker weer misselijk). Hopelijk vanavond een betere nacht en morgen een betere dag. Hihi, sorry voor mijn geklaag! Fijne middag lieve meiden! X
Maartje!! Ohhh jaloers als je gaat hoor! Wij hebben zelf besloten dat we niet meer naar het buitenland gingen (iig niet meer vliegen), omdat ik het zelf niet meer helemaal aandurf. Ik snap je twijfel dus heel goed. Maar als je het aandurft zou ik gewoon gaan hoor (als de centjes het toelaten). Heerlijk genieten!
Hallo, hallo! @Duo: Ik ben vrijdag naar LA The Voices geweest in Amersfoort en zaterdag naar een cabaretier bij ons in de stad. Was allebei erg leuk! @Chantal/Wencke: Mooie buiken hoor!! @Maartje: Hoop dat ml woensdag thuis komt!! @Wencke: Balen zeg dat je je zo waardeloos voelt, laat je maar goed verzorgen!! Knuff! @ego: Moe, moe, moe... En last van mijn linkerbil/onderrug en liezen... Maar wel bijna 29 weken zwanger... Ga lekker even een uurtje liggen, hopelijk knap ik daarvan op!
Foto's: Wat een mooie buikfoto;s allemaal zeg! Hier kan ik helaas even geen foto;s maken want vl heeft de camera mee naar suriname. Suriname: Ik heb begrepen van vl dat ze vandaag een afspraak hebben met de verkoper bij de notaris om de papieren te checken. Als dat in orde is, kan het geld worden overgemaakt en dan is het stuk grond van ons. . Schiet nu dus echt op. Mamavandave: Fijn dat je geen blaasontsteking hebt. Kleine zal wel lekker op je blaas liggen haha. Ook fijn dat dave helemaal goed groeit. Hoe was het zwemmen? Was je weer alleen? Schmidt: Oei, das wel balen dat vl misschien langer moet blijven. Maar idd wel lekker voor de centjes. Kipje: Mijn ouders wonen zo'n 1.5 uur van mij vandaan. Best wel ver dus. Maarja, ze zijn laatst langs geweest en komende zaterdag komen ze weer. Nemen ze me oma mee. Die heeft mij de hele zwangerschap nog niet gezien dus is erg benieuwd naar me buik. Suzanne: Meid wat vervelend dat je je zo rot voelt. Hopelijk word het snel weer beter en kun je vanavond lekker slapen! Moon: Wat leuk zeg! Klinkt erg gezellig. Meid, ga lekker slapen, je knapt dan vast op. Rustig aan he.
@duo, wauw, dat gaat erg snel, dus dan is alles al bijna rond?! En ik maak de foto's met mn telefoon hoor, te lui om de camera te pakken en dan op de computer te zetten enzo @zwemmen, ik was dus weer alleen. Weet alleen niet of ik morgen wel in sneek ga zwemmen dan, want morgen gaan we de auto naar de garage brengen en daarna moeten we ook nog boodschappen doen en wil eigenlijk nog even naar de karwei oid als ik dat red, om behang te halen voor de achterkant van de kasten en raamplastic tegen inkijk van de achterburen. En een kapstokje voor op de babykamer. @maartje, ik zou gaan als het financieel kan!!! Het is daar in elk geval warmer als het goed is... Heerlijk toch?? Informeer dan wel even bij je vk en de vliegmaatschappij, bij een aantal moet je een verklaring hebben wanneer je gaat bevallen omdat je na een bepaald aantal weken niet meer mag vliegen. @wencke, vervelend dat je je zo naar voelt!! @ego, moe!!!! Dave is al een paar dagen weer rond zeven uur wakker, veel te vroeg voor mij. Zeker omdat ik niet meer door slaap en standaard wakker ben om 2/3uur en om 6uur, en om zes uur duurt het even voor ik weer in slaap val. Dus dan slaap ik net en is Dave alweer wakker... Heel vervelend...
Hey ladies! Chantal, wat jammer zeg dat je weer alleen was! En inderdaad een duidelijker foto! Wat een buik hihi, leuk hoor Genoeg te doen dus morgen haha. Heel programma vol Vervelend dat je slecht slaapt. Geen last gehad van de onweer of viel het mee in Friesland? Maartje, ben wel weer benieuwd naar je buikfoto hoor! Zou wel fijn zijn als ml even thuis komt. En inderdaad als het financieel mogelijk is zou ik lekker gaan! Jaloersmakend!!!!! Goed dat je de vk toch nog even had gebeld. En voor de volgende keer weet je dat je dan moet bellen, gelijk een goede leer hihi Wencke, wat vervelend zeg van al die kwaaltjes En ook weer knuffelen met de wc Dikke knuffel voor jou. Wat lastig ook van die harde buiken, echt rustig aan doen dus. Hoe is de rest van de dag gegaan? Monica, ja het laatste trimester he de kwaaltjes komen Hopelijk heeft het uurtje rust je goed gedaan? Hoe was L.A.? En lekker genoten van de tapas? Duo, wat spannend van Suriname! Hopelijk is het inderdaad snel rond! Duim met jullie mee! Wat leuk dat je oma ook komt. Snap dat ze heel benieuwd is naar je buik @ego, zo weer een hele dag werken erop zitten. Het aftellen is nu toch wel echt begonnen hoor hihi. Merk goed dat mijn buik zwaarder word en dat bukken bij de kids lastiger gaat. Ook de kleine is mega druk dus dat werkt ook niet altijd mee. Maargoed nog een paar weekjes en dan thuis zitten, dat zal ook erg wennen zijn. Vanavond weer zwangerschapsgym. Fijne avond!
@mamavandave: Jammer dat je weer alleen was. Volgende keer maar een dorpje verder rijden. Je hebt een lekker druk dagje morgen. Veel succes! Snap dat je moe bent. Niks aan te doen helaas. Hoop voor je dat dave vannacht beetje doorslaapt. Kipje: Hahahah dat klinkt herkenbaar. Hier ook word het bukken steeds lastiger. Sokken aandoen is ook zo makkelijk niet meer haha. Veel plezier met zwangerschapsgym vanavond. Nou ik heb net me vriend gesproken. Papierwerk kan zo'n 3 weken in beslag gaan nemen en daarna kunnen we de eigenaar betalen. Dus duurt helaas toch wat langer dan gedacht. Was een beetje balen, want als alles snel geregeld zou kunnen zijn, kwam vl misschien volgende week al thuis. Nu moet die zowieso tot maart blijven waarschijnlijk . Ik baal... Had vandaag ook echt een Blegh dag. Zullen de hormonen wel zijn ofzo. Vandaag alleen maar lopen janken, niet normaal. Soms wist ik niet eens waarom. Me ouders en oma zouden zaterdagmiddag komen maar me vriend vond het geen goed idee omdat ze za ochtend laminaat komen leggen in de babykamer en zondag een verjaardag heb dat behoorlijk druk zal zijn. Hij vind dat ik me weekend te vol gepland hebt dus heb helaas me ouders en oma moeten afzeggen. Ze komen nu wel een andere keer, maar ook dat vond ik niet zo leuk en bezorgde me weer een huilbui. Zucht. Sorry voor het geklaag hoor dames.
Meiden even een snelle zwaai. Ik ben doodop. Dus ga zo richting mijn mandje. Morgen reageer ik uitgebreider