Geen idee eigenlijk, hihi. Ik heb aangegeven dat ik een dag of 2 a 3 per week beschikbaar ben en het me allemaal niet uit maakt waar ik bij help (zolang het maar niet fysiek zwaar is). Zo zit ik me niet thuis te vervelen (maak ik me ook nog even nuttig) en hebben zij een extra iemand die hen kan entertainen . Een win-winsituatie . Woensdagmiddag is er een optreden en donderdag ga ik helpen met het maken van valentijnsdagdoosjes. Ik ben benieuwd ! X
@loesje nee ik heb extreme bekkeninstabiliteit. Daar heb ik dus normaal sowieso al last van, eigenlijk heb ik gewoon 24/7 pijn. Maar gister 35min autorijden, stuk lopen want parkeerplaats stond aardig vol, trappen op en af, steeds opstaan en heen en weer lopen omdat het zo'n wok/lopend buffet was en dan weer trap, stuk lopen en autorijden... Dus was ook niet zo raar dat ik zoveel pijn had. Overigens heb ik de afgelopen week wel een paar keer last van mn rug gehad, hele nieuwe ervaring maar dat valt reuze mee, in vergelijking met de pijn van mn bekken. @wencke, de pijn is idd weer afgezakt naar het niveau waarop het normaal zit. Heb vannacht ook echt diep geslapen. Wel zoals altijd wakker om 2/3 en 6 uur, maar sliep om 3 uur direct weer verder, alleen om 6 uur even wc... Was zoooo moe gister! Helaas moet ml brouwen deze week en vorige week ook al, dus Dave is ook steeds vroeg wakker. Sowieso eigenlijk weer laatste dagen. Vanochtend stond ie dus ook weer om 6.50 aan mn bed... Hij komt dan nog wel bij me liggen, maar echt slapen doe ik dan niet meer. Wat leuk dat je direct kon beginnen bij het bejaardentehuis! @maartje, balen van je slechte nacht!!! Heel herkenbaar, die kriebels. Ik heb jet niet met carnaval, kom uit het noorden maar had het wel vorige keer met Dave, met pinkpop. Wij gaan eigenlijk elk jaar al sinds 2006 naar pinkpop of lowlands. Ik kreeg alleen toen Dave in april en dat was te kort op pinkpop om te kunnen gaan. Maar wat baalde ik!! Zeker omdat onze favoriete band, the foo fighters kwamen (Dave heet niet voor niks Dave ). Dit jaar heb ik er minder last van, de kaartjes zijn zo duur geworden!! @duo, zucht... Geef mij zo'n nacht!! Maar dat zit er helaas voorlopig niet meer in. Hopen dat deze baby net als Dave met zes weken door slaapt, maar zul je net zien.... Ook wel beetje jaloers op je schoonmaken, ik wil zo graag grote schoonmaak doen, maar kan het echt niet, bah... Zal echt blij zijn als ik weer pijnvrij ben! @ego, Hier toch alweer even stofzuiger erdoor gehaald beneden en tweede was zit ondertussen in de machine. En mn teennagels nog even gelakt!! dat kon ik bij Dave niet meer, maar nu ging het nog wel, op de bank. Dat is dan weer een voordeel van die extreme bekkeninstabiliteit, ben wel lenig Gister was erg gezellig, maar dus wel zwaar! Behoorlijk groot restaurant en lopend buffet/wok. En zo moe als ik was, niet normaal! Hebben deze maand nog twee afspraken staan, waarvan 1 ook eind van de middag... En moet eigenlijk nog een keer naar mn ouders, mn broertje gaat samenwonen, krijgen deze week de sleutels en wil het huisje eigenlijk nog wel even bekijken. Bovendien is hij 1 april jarig en heb al gezegd dat we dan niet komen, dus wil ik ervoor nog even gaan. Sowieso na 37 weken ga ik geen 240km meer rijden, is toch 120km heen en 120km terug, dus 1,5 uur. En de kans is er gewoon dat de bevalling begint als ik daar ben... En ik wil in mn eigen ziekenhuis bevallen, bij mn eigen vk, dus ga niet meer zo ver weg dan! Nu nog bedenken wat ik mn broertje ga geven... Hij wordt 19.... Ben benieuwd of ik dat nog red, als het niet gaat hebben ze pech Vandaag verder rustig aan en vanavond zwemmen, ben benieuwd of er meer zijn. Zo niet, dan was het de laatste keer hier en ga ik woensdag naar sneek!
Zo meiden er is weer heel wat afgekletst hier hihi. Wat betreft carnaval, ach ja woon ruim boven de rivieren haha. Al lijkt het me geweldig om een keer in het zuiden te gaan carnavallen. Wel zijn we gister naar een optocht hier in de buurt geweest, geweldig hoe ze die praalwagens maken. Grappig om te lezen dat bij iedereen de ukkies goed aanwezig zijn! Ze krijgen natuurlijk ook steeds minder ruimte en krijgen alleen maar dikkere billen Nu denken we afentoe nog pfff rustig maar eens en over een aantal weken zijn onze buikjes alweer leeg. Gek idee hoor! Maartje, lekker aan het genieten van je vrije weekje? Gelukkig kun je nu rustig aan doen na je slechte nachten! En hadden ze wat voor je bij de apotheek? Lastig zeg aambeien, lijkt me heel vervelend. Meestal werken de middeltjes wel snel toch? En had ml nog zin om naar Deventer te gaan? Wencke, wat goed zeg dat je je aangemeld hebt! En gelijk ingezet, kun je weer lekker even wat om handen hebben. Spannend hoor ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Loesje, fijn dat je controle weer helemaal goed was Heeft de lunch gesmaakt? Chantal, fijn dat het evengoed gezellig was gister. Lopend buffet is altijd goed zit altijd wel iets bij wat naar je smaak is. Grappig dat je broertje 1 april jarig is. Vl hier is ook 1 april jarig, dus ik duim heel hard dat ukkie dan niet komt hihi. Leuk dat je broertje gaat samenwonen, wel jong nog! Maarja als het goed zit Snap wel dat je dan niet meer zo ver wilt reizen. Hoop inderdaad voor je dat er meer zijn met zwemmen vanavond! Duo, wat heerlijk zeg dat jij toch zulke nachten kunt maken! Hier inderdaad net als bij de andere meiden meerdere keren eruit om naar de wc te gaan. Overdag hoef ik helemaal niet extra vaak dus blijkbaar haal ik dat s nachts in haha. En joepie bijna vl die thuis komt Hoe was je controle? Alles weer prima? Sorry meiden als ik iets vergeten ben, het is weer aardig hard gegaan hier. Het ene moment heel rustig en dan word er weer veel gekletst hihi. Heb wel alles gelezen hoor! Hier een lekker weekend gehad, zaterdag kwamen er eerst vrienden van ons naar het kamertje kijken en gelijk ff koppie gedaan. 's Avonds 2 verjaardagen, beide op loopafstand dus ideaal. Was pas 3:45 uur thuis.. oepsie hihi. Zondag wilde we gaan zwemmen maar waren geen kaartjes meer, handig hihi dus zijn we naar de carnavalsoptocht in Zwaag gegaan.. brrrrr kouddddd!! Vanmorgen weer gewerkt en morgen heb ik lekker vrij Ukkie is hier ook erg druk, vl vroeg van het weekend al word je nou nooit misselijk van al dat getrap hihi. Fijne dag lieve meiden!
Loesje: Wat fijn dat je weer bent goedgekeurd bij je VK. Hier snachts geen beurs gevoel aan me heupen maar wel aan me linker bovenarm. Denk omdat ik op me zij lig en dan met me gewicht op me arm leun? Hebben jullie hier geen last van? Soms weet ik echt niet hoe ik met me arm moet liggen hoor.. Suzanne: Hey wat leuk dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Goed bezig hoor. Moet inderdaad niet te fysiek worden. Zal vast goedkomen en een leuke bezigheid. En woensdag beginnen, dat is al snel! Mamavandave: Aaaaah ik zou zo een nacht met je willen ruilen hoor. Kun jij in elk geval een nacht doorslapen. Lijkt me echt ontzettend zwaar voor je! Gelukkig nog maar een paar weekjes zwanger, dan zullen je bekkenklachten voor een deel wel weer wegzakken? Hahhaah wat goed dat je je nagels nog kunt lakken. Dat kan ik echt niet meer hoor.. Veel plezier met zwemmen vanavond! Kipje: Zozo jij hebt een gezellig druk weekend achter de rug. Lekker laat gemaakt ook. Nouja geniet ervan, nu het nog kan Hoe was de carnavalsoptocht in zwaag? Ik moet eerlijk bekennen ik heb nog nooit carnaval gevierd... Slechte zaak he. Ik ben net bij de VK geweest voor controle. Ze willen toch dat ik volgende week do nog x terugkom voor nog een groeiecho. Ze vinden de baby aan de kleine kant en willen dit toch even goed in de gaten blijven houden.. De VK heeft gezegd dat ik me niet druk moet gaan maken want dat het nu nog niet zorgelijk is. Maarja, stiekem maak ik me dus nu wel een beetje zorgen..
Duo, Ja precies nu kan het nog en reist uk gewoon keurig mee haha De optocht viel dit jaar vergeleken andere jaren tegen. Evengoed wel mooie wagens, maar minder en kleiner.. toch crisis?! Schandalig inderdaad dat je nooit bent geweest haha Maar echt te carnavallen ben ik eigenlijk ook nooit. Goed dat de vk nog een keer een echo wil maken, ze houden je goed in de gaten. Snap wel dat je je toch wat zorgen maakt, maar goed je rust pakken dan groeit je ukkie ook weer Rustig aan meis
@Rianne, ja idd jong!! Hij is nog jonger dan ik was, ik ging op mn 20ste samenwonen, hij is net geen 19. Maar ze zijn ook al vanaf zn 15e samen ofzo. Wel tijdje uit geweest, maar nu toch alweer een tijd weer bij elkaar. Ik hoop ook dat beeb niet op 1 april komt!!! Zou wel sneu zijn... Zijn we er net vanaf dat Dave op Koninginnedag jarig is, zou deze beeb tegelijk met zn oom jarig zijn... Lekker laat trouwens, dat trek ik echt niet meer, als ik om half tien thuis ben, ben ik al gesloopt maar volgens mijn wijze man komt de vermoeidheid ook door de constante pijn. @duo, haha wat lief!! Het is idd best zwaar, ook omdat ik al een peuter heb rondlopen. Maar mijn ervaring is, als je er zelf middenin zit, doe je het gewoon... Straks kan ik me vast niet meer voorstellen hoe ik het gedaan heb, maar je moet wel... Kan niet even stoppen met zwanger zijn of moeder zijn. Gelukkig is de verwachting idd dat het na de zwangerschap helemaal over is!! Was bij Dave ook zo, dat vergeet ik nooit weer, de tweede nacht na de bevalling, weer gewoon kunnen slapen en vooral kunnen draaien in bed en opstaan en lopen zonder pijn! Heerlijk! Niet teveel zorgen maken hoor, ze houden je in de gaten!! Wij mogen woensdag weer. Ben benieuwd hoe groot ze haar schatten, Dave voelde voor mijn gevoel groter, maar die lag ook veel hoger, deze ligt altijd onderin mn buik lijkt het wel...
@Duo, oh, was ik maar zo actief als jij bent. Goed bezig. Vervelend dat de VK twijfelt over de grootte van de kleine Ze kunnen dan wel zeggen dat jij je geen zorgen hoeft te maken. Dit doe je toch. Laat je niet gek maken. Wanneer er geen vertrouwen in zouden hebben hadden ze je meteen naar de Gyn door gestuurd, dus heel ernstig zal het niet zijn, al snap ik je heel goed. @Loesje, maagzuur = antagel aanpassen, ideaal. Tip van Chantal. En dat beurze gevoel herken ik, zeker wanneer die kleine een tijdje op dezelfde plek aan het trappen is. Fijn dat het bij de VK allemaal goed was. @Wencke, leuk dat je vrijwilligers werk gaat doen. In welk verzorgingstehuis? Misschien zit mijn opa er wel . Betreffende carnaval. Wij hebben wel veel naar carnavalsmuziek geluisterd. Omroep Brabant . Dan zitten wij gezellig met zijn 2en aan het mee zingen. @Chantal, ondanks de pijn, blijf je goed actief. Respect. Ik ben heel blij dat ik zelf niet hoef te stofzuigen enzo. Want die rekening die ik daarna krijg. Ik snap dat je op het laatst niet meer zo ver wil gaan rijden. Ik kijk op het moment zelf hoe het gaat. Wanneer het met Pasen mooi weer is, kriebelt het wel om 1 dagje naar Zeeland te gaan. Maar of ik het durf. Ik weet het niet. We zien het wel. Veel plezier met het zwemmen. Ik sla deze week over, ga toch maar naar de borstvoedingsbijeenkomst. @Rianne, klinkt als een leuk, gezellig weekend. Wij zijn zelfs niet naar een optocht gewest. Zou niet weten hoe ik het lange staan zou moeten volhouden. Hier in Eindhoven is de optocht dan ook niet binnen een uurtje voorbij . Nee, carnaval zoals in Brabant vind je nergens. En dan verschilt het nog heel erg per plaats. Limburg is weer totaal anders. Geef mij de Brabantse manier maar. @Ego, het was erg gezellig in Deventer. Op het moment dat het druk werd, kon ik er niet goed tegen, dus zijn we op tijd naar huis gegaan. Eenmaal thuis vielen mijn ogen dicht en had ik geen zin om te koken, laat staan bedenken wat te eten. Uiteindelijk heb ik me toch nog uitgesloofd in de keuken. Heb Tapas gemaakt. Niks bijzonders, maar wel lekker. Veel was kant en klaar en hoefde alleen opgewarmd te worden. Heb wel zelf gehaktballetjes gemaakt, en gevulde eieren. Mjammie, alleen nu wacht de afwas. Oja en bij de apotheek is het gelukt. Nu ga ik weer kijken hoe mijn benen rustig te krijgen. Hmmzz. Misschien een rondje hossen door de woonkamer
Hi meiden! Wat schrijven jullie toch onwijs snel! Voor een paar dagen is het weer aardig wat bij lezen! @rianne neutrale kleding is er wel maar erg lastig te vinden. Bij mij in de buurt zit een zaakje die wel wat heeft maar ook echt minimaal. Bij de primarkt hebben ze soms ook wel veel neutraal. @wencke volgend jar lekker met de kleine! Ben benieuwd of te wat is. Weet je al wat je precies vrijwillig gaat doen? @loesje maagzuur pfff bij mij borreld het af en toe flink omhoog! Heerlijk aan de renies! Mooi dat je heb goed was! @maartje klinkt heerlijk luxe een service bios! Tapas heerlijke!!! Ik wil het zelf ook is maken maar je moet dan toch best veel in huis halen? @chantal klote dat je zo onwijs last van je bekken heb! Ik slaap ook vreselijk slecht, daarin tegen is de kleine meid sachets rustig behalven als ze de draai niet kan vinden nadat ik voor de 100x eruit ben geweest. Ik zou ook niet zon end meer gaan rijden. Ml wilt niet eens een weekje naar de Ardenne half maart omdat hij bang is dat me vliezen dan al breken en ik daar naar een zh moet! Wel lief die bezorgdheid maar af en toe... @duo hoe is het met het huis afgelopen? Zal vast zijnndat ik overal over heen lees en de helft vergeet!! Je hebt drukke dagen zo in huis! Ik moet ook nodig wat doen maar me rug houd het tegen..... Krijg je nog een groei echo? @rianne kinnen nog nooit bij een carnaval geweest hier doen ze er ook niet aan. Is het denk ik te drama's ervoor... Minder ruimte rijgen de ukkies zeker! @badje,,we hebben alleen zon badje en als het wat groter is mag ze gezellig mee onder de douch of ze gaat in het grote bad. @moon hoe oe jij het trouwens op je werk? 50/50?? @ego nou me ziek melding is een drama! Werd gister gebeld door vervangend leiding evende aangezien de mijne op vakantie is. Blijkt dus dat de mine al gebeld had over mij naar de vervangende! Ze heeft tegen haar gezegd dat ik best gewoon in de zorg mee kan draaien blablabla.... Heel gezeik! Hoe kan zei nou zegen wat ik voel en kan. Wel knap! Ben echt blij als me verlof begint geen gezeik meer! Hoe kan ik ooit rustig aan doen? Collega's kijken me scheef aan omdat ze niks aan me hebben en geen begrip hebben... Straks naar de vk voor Co even kijken of hun me erbij innen helpen. Morgen naar de fysio. Moet smiddags naa t werk bellen hoe of wat en dan mag/moet ik donderdag gewoon weer volledig mee draaien.... Ik ga straks een foto maken van het kamertje. Nu eerst even bellen voor de proef afdruk van te kaartje Xxxxx
@eef, wat een gedoe met je werk. Wat niet kan, kan niet. Anders gewoon contact opnemen met je bedrijfsarts en lig dit ook voor aan de vk en je huisarts. Laat je niet gel maken. Al is het alles behalve prettig. Ben benieuwd naar de foto's . Zelf ben ik nu langzaam aan het wakker worden.
@Duo: Nog één nachtje en dan is vl weer thuis!! Goed van je dat je de keuken nog onder handen hebt kunnen nemen hoor, en al die huishoudelijke klussen! Dat ga ik in mijn verlof maar doen denk ik... Kan me voorstellen dat je een beetje dubbel gevoel hebt over de groei-echo, maar probeer het positief te benaderen! @maartje: Fijn hè zo'n service-bios, lekker veel beenruimte en handig dat ze je bestelling komen brengen... Ben je nog bij de apotheek geweest? @Loesje: Fijn dat de controle bij de vk goed was. Dat beurse gevoel in mijn heupen herken ik wel, maar wat er nou aan te doen is? Heb je al een afspraak bij de fysio? @Wencke: Goed zeg dat je vrijwilligerswerk gaat doen! Ben heel benieuwd hoe het je bevalt in het verzorgingshuis! @Chantal: Hoop dat je bekken zich een beetje rustig houdt de komende tijd! Veel plezier morgen in Sneek! @Eef: Ik werk nog steeds 6 uur per dag, ben dus 2 uur per dag ziek. Dat gaat redelijk, wil het die laatste 4 weken ook nog volhouden. Ben een en ander nog aan het afronden en moet nog wat taken overdragen aan collega's. Dan kan ik met een gerust hart met verlof... Wat kl*te zeg dat het bij jou zo'n gedoe is met ziekmelden, je doet het toch niet voor je lol?! Ben benieuwd wat de vk en de fysio zeggen en of zij je wellicht kunnen helpen. Dikke knuff! @ego: Vannacht gelukkig wel aardig door kunnen slapen, lekker dagje vrij vandaag dus dat is wel lekker. Ga vandaag de truitjes en rompertjes strijken, dan is alles gewassen en gestreken... Leuk hoor, zo'n kast vol met dat kleine spul! Gisteren had ik verplichte cursus tot 16.30, dus toen ik thuis kwam was ik echt helemaal op... Gelukkig hoef ik daardoor vandaag niet meer speciaal terug te komen voor die cursus, dat scheelt weer. Fijne dag allemaal!
ha dametjes... @Moon; ja lief he.. ik kijk regelmatig in de babykast. Daar moet ik altijd van glimlachen. Morgen heb ik zwangerschapscursus, dan geef ik mn bekkenklachten wel even aan aan de fysio. @Schmidt: wat is antagel aanpassen? Nog lekker gehost? @Duo: dat van die arm heb ik met mijn polsen.. ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt.. laat je maar lekker verwennen.. Is je vriend veel weg? Ik begreep dat hij er morgen weer is? Hier hetzelfde verhaal. @ego; slecht geslapen, kon niet lekker liggen, mn voeten waren gloeiend heet, zere heupen, ml weg.. naar gedroomd (ik zou opgehangen worden... ik werd wel op tijd wakker gelukkig..) ook gedroomd over borstvoeding geven, niet zo gek na een voorlichtingsavond over borstvoeding. Gaan jullie borstvoeding geven? Het lijkt me niet heel makkelijk maar ik wil er wel voor gaan.
@monica, fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Lekker bijtanken vandaag . Al die kleine spulletjes zijn idd leuk. Ik ben trouwens gister bij de apotheek geweest en heb een zalfje gekregen zoals ze eerder hier geadviseerd hebben. @loesje, vervelend zo'n nacht. Ik denk dat wat ik getyped heb niet helemaal goed gegaan is, werk veel met mijn tel. Antagel is een drankje tegen maagzuur die je bij de apotheek kunt halen. Is een echte aanrader. @borstvoeding. Ik wil het wel gaan proberen. Morgen naar een info avond. @ego, jeh ml is weer zielig omdat hij nu ok verkouden is. Mag maar weinig vragen. Net bijna over mijn nek gegaan. Er was van het weekend iets mis met de kip en ml heeft deze doodleuk in de prullenbak gegooid, met al gevolg....een enorme stank. Zelf heb ik bet de gordijnen afgestikt voor de 100ste keer. Hopelijk is het nu wel goed. Straks denk even naar mijn ouders brengen zodat mama de zoom erin kan maken.
@maartje, Wat goed dat je toch gaat!! Vervelend he, dat die mannen altijd zo zielig zijn als ze ook maar een beetje ziek zijn! Hier ook hoor, heel herkenbaar! Net als die kip, ml kan hier rustig een poepluier in de prullenbak gooien, dat wil je ook niet ruiken de volgende dag! @eef, Jeetje wat rot dat ze zo doen op je werk! Helaas zijn er nog steeds mensen (vaak degene zonder kinderen!!) die denken dat zwangere vrouwen hun zwangerschap vooral als excuus aanpakken om niks te hoeven doen. Belachelijk, maar helaas wel waar... @moon, Haha respect! Ik weet nog niet eens of ik van te voren kleertjes ga wassen. Rompertjes zijn allemaal al gewassen, want die zijn allemaal van Dave geweest en de eerste neutrale pakjes ook. Bij Dave heb ik ook niet alles gewassen. Maar ik ga in elk geval zeker niet strijken!!! Heb ik sowieso een hekel aan! Misschien alleen nog even de katoenen en hydrofiele luiers, zodat ze weer mooi zijn zonder opvouwende randjes. @loesje. Idd antagel is echt een aanrader! Naar van je nacht!!! @Duo, Jeej ml is bijna weer thuis!!!!!!! @borstvoeding. Het is ook zeker niet gemakkelijk. Iedereen die er een romantisch beeld van heeft en denkt, aanleggen en klaar, komt vaak van een koude kermis thuis. Het is echt even je best doen in het begin, maar als het eenmaal allemaal loopt en goed gaat... Je moet goed in gedachten houden dat het zeker in het begin vaak toch wel wat pijn en moeite kost. Maar er zijn niet voor niks lactatiekundigen die je in kan schakelen als het niet helemaal goed gaat of niet helemaal lukt! @ego, Gister gezwommen en was uiteraard WEER alleen. Woensdag maar eens in Sneek kijken. Vanavond vergadering van de buurtvereniging (bah!!). Echt geeeeen zin in!!! Maar goed, het moet maar weer even. Het is altijd pas om 8uur en die mensen zijn zooooo langdradig! Kan ik niet zo goed tegen... Ik ben van het efficient vergaderen, misschien omdat ik heel wat meetings heb gehad tijdens mn opleiding. En dan zijn we dus meestal echt pas om half tien klaar ofzo, baal ik altijd behoorlijk van! Vannacht voor het eerst in tijden toch wel goed geslapen, voor zover ik geslapen heb. Ben wel wakker geweest geloof ik om uur of half twee, maar daarna tot 6uur goed diep geslapen. Helaas kan ik de laatste tijd weer slecht in slaap komen om 6uur. Sowieso moet ik dan plassen en het duurt dan wel een half uur voor ik weer kan slapen. En jullie raden het al.... wie stond er om half zeven naast mijn bed?! Juist ja, Dave! Vandaag gaan we eens proberen om hem tussen de middag korter te laten slapen en hopelijk slaapt ie vannacht dan meer...
Even een impressie van de babyhoek Zoals je waarschijnlijk wel kunt zien op de foto's is het dus echt heel klein, maar ben er wel blij mee, meer hebben we eigenlijk ook niet nodig, behalve een ledikantje, een plek om te verschonen en een stoel om in te voeden. En ons kapstokje, de foto is niet heel duidelijk, maar was er zo blij mee!!! Zal binnenkort nog eens proberen betere foto's te maken met mn gewone camera Dit zijn telefoonfoto's
@Loesje: Balen hè van die onrustige nachten... En die dromen...ggrrr! Ik ben vorige week naar een voorlichtingsavond geweest over BV, ga het in ieder geval proberen, kan ook altijd een beroep doen op de lactatiekundige. @Maartje: Hoop dat de zalf werkt! Tja, en mannen die verkouden zijn gaan half dood hè, dat wist je toch al?! @Chantal: Ik heb ook een hekel aan strijken, maar die kleine dingetjes vind ik om de een of andere reden helemáál niet erg... Vind het zo schattig... Radio aan en gaan met die strijkbout! Balen dat je alleen was bij het zwemmen, je hebt gelijk dat je morgen ergens anders gaat kijken. En schattig babyhoekje hebben jullie hoor! @ego: sm kwam langs met lekkere broodjes en we hebben gelijk de box in elkaar gezet... Echt zo superlief dat ze me altijd wil helpen, ze is eigenlijk een beetje te goed voor deze wereld... Zit nu op de bank met uitzicht op de box te genieten... Nog een weekje of 10 en dan ligt er een klein mannetje in... Nu ga ik boven een begin maken met strijken, dan kan alles in de kast...
Hey meiden, Hier net weer terug van de zwanger, fit en gezond cursus. Altijd weer leuk. Al is de groep wel een beetje stug hihi. De meeste zijn zo snel mogelijk weg als de cursus afgelopen is, wel jammer. Chantal, wat jammer zeg dat je weer alleen was Zou inderdaad dan toch maar in Sneek gaan als ik jou was. Hopen op meerdere zwangeren Wel fijn dat je beter hebt geslapen, hopelijk vannacht weer na een vermoeiende vergadering . Was het wel goed gegaan? Succes morgen bij de VK ben benieuwd op hoeveel je ukkie ongeveer word geschat Leuke foto's van jullie babyhoek Maartje, je tapas klinken niet verkeerd hihi. Krijg er helemaal trek van Balen zeg dat ml weer niet fit is Die blijft ook steeds kwakkelen. Hopelijk knapt ie snel weer op. En zijn je gordijnen gelukt? Werkt je zalfje al? Eef, wat ontzettend balen van je werk zeg.. grr Heel vervelend voor je meis. Maar wat niet gaat gaat niet he! Goed om jezelf denken jij weet precies wat je aan kan en anders hebben zij pech! Hopelijk lost het zich goed op. Wanneer heb je precies verlof? Ben wel heel benieuwd naar je kamertje! Monica, wat een top sm heb jij Lekkere broodjes en de box in elkaar, helemaal perfect hihi Gek idee he dat dat mannetje er straks in ligt. Spannend hoor! Leuk he al die kleine kleertjes gewassen en gestreken. Alhoewel ik nog moet beginnen maar dat ga ik lekker in me verlof doen hihi Hoe gaat het verder op je werk? Ben je al aan het aftellen tot je verlof? @ego, vandaag lekker een vrije dag gehad. Al me afscheidscadeautjes voor de kids zijn klaar en heb ook afscheidsstukjes geschreven voor de kindjes die in mijn verlof 4 worden. Gek idee hoor. Nu alleen nog wat orgineels bedenken voor mijn lieve collega's.. dus mocht iemand een idee hebben ik hoor het graag hihi Vanmiddag een vriendin om een koppie gehad en vanavond dus zwangerschapsgym. Heb ook weer een broekje en shirtje neutraal gescoord Verder weinig nieuws, morgen weer een hele dag werken. Slaap lekker allemaal, op naar een goede nachtrust
@ Chantal, groot gelijk dat je elders gaat kijken met zwemmen. Ik vind juist de gezelligheid zo leuk. Helaas moet ik morgen overslaan. En zo'n vergadering, dat is nou 1 van de redenen waarom ik niet bij een buurtvereniging ga. Mooie foto's trouwens. @monica, fijn zo'n schoonmoeder . @rianne, jaja over 2 weekjes is het al zo ver. Verlof! Ongelooflijk. @kwakkelen, op de 1 of adere manier krijgt ml momenteel alles over van mij. Ik heb wel vaker last van een flinke verkoudheid met holte ontsteking, maar nu lijkt het steeds weer anders. En ml volgt dan. Ik heb laatst ook gehoord dat het onderzocht is dat mannen een griepje erger ervaren. Dat blijkt dus idd zo te zijn. @ego, lekker rustig dagje. Gordijnen bij mijn ouders afgegeven en ze hangen nu alweer op de kinderkamer. Box naar beneden, heeft ml toch maar gedaan. Ik heb hem vervolgens in elkaar gezet. Ook heb ik lekker gewandeld. Ml ligt nu langs mij te snurken en ik lig te genieten van een kleine die voor de zoveelste x de hik heeft. Hij is vandaag ook erg druk geweest. Slaap lekker allemaal!
Gister bij de vk geweest heb last van harde buiken. Moet minder gaan werken en fysieke belasting niet meer doen. Gelijk het werk gebeld en Ze schrokken er wel van. Hoop dat me leiding gevende net zo schrikt als me waarnemende. Foto's babykamer http://i.imgur.com/ReFBbUr.jpg http://i.imgur.com/h9tCgl6.jpg http://i.imgur.com/M7aqiIG.jpg manlief zelf gemaakt http://i.imgur.com/fSVgRdL.jpg Op de muren moet alleen nog een Muutsticker en een plank en misschien een schilderijtje. Voor de ramen wil ik nog 2 nep plantjes halen anders vind ik het zo kaal.
@eef, wat een mooie lamp!!! Echt mega gaaf!! Verder een mooi ruim kamertje. Het is biet fijn dat je veel last van harde buiken hebt, maar het is wel fijn dat hierdoor duidelijk wordt dat je ey inderdaad rustig aan moet doen en ze op je werk de boom in kunnen. @ego, heb vanacht helaas weer veel last van uitstraling gehad. Valt weinig aan te doen. Heb wel wat uurtjes gemaakt. Dadelijk even met mijn moeder over het vernieuwde meubelplein hier. Misschien kom ik nog een leuk schilderijtje voor op de kinderkamer tegen. Van de week nog 1 of 2 plankjes en dan komen de foto's. O, ik weet niet of ik het al vertelt had maar de volgende trip van ml is een week verschoven, naar week 11. Meen wk 36 van mijn zwangerschap. Vind het maar niks, maar goed we moeten met alle klusjes momenteel blij zijn. Fijne dag allemaal!!!