Hey meiden! Maartje, fijn dat jullie een gezellig weekend hebben gehad. Inderdaad is vaak de eerste nacht na een vakantie of weekend onrustig he.. Op naar maandag! Lekker laatste dagje Wat enorm schrikken zeg van je collega, hoe gaat het inmiddels met haar? Inderdaad wel verstandig dan om je vervangster eerder te laten komen. Gaat dat ook lukken? Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen? Wel leuk dat je ouders 40 jaar getrouwd zijn! Heb je al een idee voor een cadeau? Wat een luxe inderdaad ja met de kaartjes, heerlijk! Is dat mooi uit handen hihi. En die lekkere dingen, snap helemaal dat je die niet kunt laten liggen hihi Nou sterkte meid met je laatste weekje en de overdracht etc. Verloopt nu toch heel anders zo. Monica, ja inderdaad lastig met hoeveel je van alles moet hebben. Denk namelijk dat je ook nog wel het één en ander zult krijgen, al hoor ik wel vaak van anderen dat je van mensen een maatje groter krijgt dus dat weet je ook niet hihi. Nog even doorbijten naar je verlof! Voor je het weet begint die laatste week en dan is het toch wel heel gek hoor. Wat betreft die vluchttas, ik begin er mee zodra ik verlof heb en met 36 weken wil ik hem klaar hebben staan (tenminste dat is mijn streven hihi, nog maar 3 weekjes) Hoe zijn de gordijnen? Helemaal naar wens? Chantal, ik maakte taarten en cupcakes op bestelling ja. Als hobby naast mijn werk. Heb door mijn zwangerschap al heel wat inkomsten mis gelopen hihi. Hopelijk is het weer op te pakken na de zwangerschap maar dat zie ik allemaal wel Wat leuk dat jullie het ledikant en de commode hebben, is toch wel speciaal hè. Kan het me niet voorstellen dan dat het al zo oud allemaal is hihi. Ook heel knap hoor hoe jij met de pijn omgaat, pijn hebben is nou eenmaal erg vervelend vooral als je er niets aan kunt doen en het niet kunt verminderen, voor jou helaas ook nog even doorbijten. Maar het einde komt steeds meer in zicht he Die speeldates zouden wel erg gezellig zijn ja haha! Je weekend en dagen erna klinken erg gezellig, wat leuk dat je zusje komt logeren. Veel plezier! Duo, wat heerlijk dat er zoveel in huis word gedaan. Goed delegeren hihi is ook belangrijk Zag trouwens in mijn mail voorbij komen dat er bij de Prental nu een kraampakket in de aanbieding is voor 25 euro Loesje, vervelend dat je je zo voelt meis Hopelijk trekt dat gevoel snel weer weg. Ik herken het zelf eerlijk gezegd niet zo. Lekker de weekjes aftellen tot je verlof, heerlijk idee he? Rustig aan meis Wencke, weer een leuke dag gehad met de oudjes? Hopelijk nu niet teveel gedaan waardoor je last hebt? @ego, vandaag weer naar de klinisch verloskundige in het ziekenhuis geweest. Even tussen werk door hihi. Alles was weer prima! Bloeddruk keurig en de kleine ligt al netjes ingedaald! Oftewel weer helemaal goed gekeurd. Vanavond weer zwangerschapsgym en morgen me laatste hele dag werken, dan nog maar 2 halve! Wel even balen van de site van de geboortekaartjes, we hebben als het goed is een bestelling geplaatst maar nog geen reactie ontvangen, morgen maar even bellen. Wil gewoon duidelijkheid hihi Verder weinig nieuws. Fijne avond meiden! x
Ah, zo leuk!! Moet het even kwijt. Op ander forum kwam ik toen ik nog werkte iemand tegen die toevallig ook bij de belastingdienst werkte en een kindje heeft van ongeveer dezelfde leeftijd. Nou reageerde ik toevallig op een blog ofzo van haar en vroeg of ze nog bij de belastingdienst werkte. Ze bleek al voor mij aan weg te zijn gegaan. Maar nou stuurde ze een berichtje of ik niet zin had om een keer te kletsen met de kindjes erbij! Ik ging verder niet echt met haar om, maar echt zo leuk! Vind het altijd leuk om nieuwe mensen met kinderen te leren kennen, dus nu spreken we binnenkort even af!!
@duo, fijn dat er zo hard gewerkt wordt. Suc6 met aansturen . @chantal, leuk zo'n contact. Have fun! @loesje, die dipjes herken ik heel goed. Meerdere dames hier. Hormonen in combi met het weer en dan de laatste loodjes voor je met verlof kunt. Komt goed. En laat je niet gek maken met alles wat moet gebeuren. Het zijn allemaal kleine dingetjes gewoon een lijstje maken en wegstrepen. @rianne, lekker we zijn er bijna!!! Fijn dat alles goed was en dat de kleine al ingedaald is. Wij geven mijn ouders een waardebon voor een fotozeil buiten. @ego, het is allemaal heel hectisch en iedereen zegt dat ik aan mezelf moet denken. Met mijn collega gaat het na omstandigheden goed. Morgen krijgt ze een echo van het hart. Dus dat is even spannend. Verder is onze leidinggevende ziek en de andere bobo's waren steeds in overleg. Het wordt dus niet fatsoenlijk onder collega's (mega grote school) mede gedeelt. En rondom mijn vervanger is er dus ook niks geregeld. Ik moet me niet gek laten maken. Is hun probleem. En misschien is het wel goed als alles goed in de soep loopt. Zelf heb ik vanmiddag geslapen en van die tenten voor om mijn kont genaamd zwangerschapsonderbroeken gehaald. Net lekker in bad geweest en hopelijk ben ik straks rustig genoeg om te slapen. Fijne avond allemaal.
Hi girls, Chanti, thanks voor de tip van de buikband! Morgen ben ik bij de vk en dan ga ik dat eens bespreken . En ik snap je wel wat betreft de kwaaltjes die nu wel mee lijken te vallen vergeleken met de eerste tig maanden. Ik geef nu in de praktijk weer elke dag over, maar meestal ben ik dan gewoon even misselijk om het er vervolgens uit te gooien en daarna knap ik meteen op. Klinkt alsnog vreselijk voor buitenstaanders, maar ik ben zo dankbaar dat het niet meer 24/7 is . Verder hebben wij ook een box (staat nog niet in de kamer), ben ik zelf dol op Zwitsal voor t kleintje en heb ik enkele weken terug een bevallingsplan gemaakt (maar misschien pas ik dat nog aan). Voor het laatste moet je even kijken op KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen daar kun je stapsgewijs online er een vullen, waardoor je eigenlijk alle punten bekijkt waar je eventueel tegen aan zou lopen. Fem, thanks voor de info. Ik heb nou een overzicht gemaakt in Excel wat ik allemaal in huis heb en volgens mij ben ik nou redelijk compleet . Ik heb afgelopen week wel nog wat maat 50 vergaard. Onze uk wordt op 6 a 7 pond geschat en dan zou hij daar in ieder geval nog wel even in moeten kunnen. Maat 50/56, 56 en 62 heb ik denk ik vooralsnog genoeg en als ukje er eenmaal is wil ik vast ook nog wat dingen kopen . Ik heb ook geen idee wat ik nog ga krijgen allemaal. Rianne, hihi uhuh echt een schatje als hij mijn huileigenschap als baby heeft geerft . Karakter zullen we maar zeggen he . Wat fijn om te horen van Ann. Vond het allemaal zo naar voor dr. Heerlijk om te horen dat jullie ukje goed ligt en al is ingedaald ! En hoe heerlijk dat je nu echt zo goed al klaar bent, zodat je kan gaan genieten van je welverdiende rust! Maartje, vooral je rust nemen en als je even niet kan en wilt reageren dan snappen wij dat allemaal heel goed. Wat zal jij geschrokken zijn van het nieuws van je collegaatje! Dat is niet niets zeg! Gelukkig is ze er nog en hopelijk komt de school toch nog met een goede oplossing. Al met al is het uiteraard niet jouw probleem, maar toch is dat voor jou ook het fijnst he. Hopelijk hielp het badderen en ga je een goede nacht tegemoet! Monica, ik wil hem in week 37 ook klaar hebben staan, dus zal de vluchttas eind week 36 klaar gaan zetten. Ik heb wel al een complete lijst gemaakt met alles wat ik er in wil hebben. Als je de lijst wilt hebben moet je het maar zeggen hoor, dan stuur ik m je even toe . Hoe zijn de gordijnen geworden?? Ben heel benieuwd!! Ik heb dus een kledingoverzichtje gemaakt en dit is om en nabij het resultaat (nou heb ik veel dingen die ik kan matchen, dus bijv die 4 pakjes zijn in meerdere combi's mogelijk, waardoor uk niet na 4 dagen alweer dezelfde combi aan zal moeten): Maat 50 -> 4 pakjes, 2 boxpakjes en 6 rompers Maat 50/56 -> 2 pakjes, 15 rompers Maat 56 -> 8 pakjes, 5 rompers Maat 62 -> 7 pakjes, 4 rompers En dan nog wat grotere maatjes met Sale producten die ik niet kon laten liggen . Chantal, hihi die 1,5 week van jou vliegen ook zo om . Rianne, Maartje en ik lopen inderdaad met z'n 3tjes op dezelfde termijn . Fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad en dat je ook alweer kan uitkijken naar je zus die op bezoek komt ! Wat leuk trouwens van zo'n spontaan contactje opdoen. Duo, fijn dat je mannetje druk bezig is . En ohhh je zult nog steeds wel elke dag extra genieten van het feit dat hij weer thuis is . Loesje, oh meissie, wat zijn die hormonen af en toe toch irritant he! Zoals de andere meiden al zeiden zou ik een mooie lijst maken die je makkelijk bij kan houden. Ik heb in Drive (via G-mail) een exceldocument gemaakt waarin ik alles heb uiteengezet wat nog moet gebeuren. Daarnaast heb ik daarin ook een kledingoverzicht + de babyuitzet. Zo heb ik in 1 document alles compleet rond Ukkepuk en heb dit document ook gedeeld met manlief zodat hij er ook in kan kijken en wijzigingen kan aanbrengen als bepaalde dingen zijn voltooid. Misschien is zoiets ook handig voor jou? Bevalling, ik kijk er de laatste tijd eigenlijk best naar uit. Ik heb het maanden genegeerd en volgens mij zal ik diep van binnen (of hardop ) flink vloeken van de pijn, maar het lijkt me zo'n bijzondere ervaring. We moeten er toch doorheen en ik vind het eigenlijk een enorme uitdaging om die prestatie te mogen leveren. Hier had ik een beetje pech. Ik had een ouderwets spuugdagje, waardoor ik niet naar mijn oudjes kon. Echt vreselijk dat ik nu al moet afhaken, ik schaam me dood. Echter weet ik ook wel dat zij er niets aan hebben als ik daar als graftak zit en meerdere malen richting wc moet racen, maar balen deed ik wel. Ach morgen vast weer een normale dag . Nog een fijne avond lieve meiden! Liefs
Hoi meiden, Baby ligt niet meer in stuit en is ingedaald, maar zijn hartslag is te hoog. Moet dus nu naar het ziekenhuis zodat ze me kunnen monitoren. Duimen jullie dat alles goed is? Ben nu wel een beetje aan het stressen . x
@loesje, ik denk dat iedere vrouw het nodig heeft zich een beetje terug te trekken voor de bevalling, je hoeft je nergens!!! schuldig over te voelen maar als je zo hard werkt net als jij en schmidt en nog een paar anderen dan schiet dat er gewoon bij in. Zelf ben ik ook heel emotioneel en wil soms echt ff niets en ik heb echt alle tijd voor mezelf dus zet hem op nog even met werk en neem gewoon alle tijd die je wil voor jezelf: om te bevallen moet je gewoon een beetje introspectief worden. sterkte!
hey Suzanne, wat een nieuws ineens! moet je in het ziekenhuis blijven of is het een extra controle? hopelijk valt het allemaal mee en mag je weer naar huis. sterkte! ook met het dagelijkse spugen weer. liefs
Wencke!!! Doe je even niet zo eng?!! Hopelijk is het na poosje aan de ctg weer goed... Ik duim hoor!!! Dat beeb nog maar even vier weekjes blijft zitten....
Hoi meiden, Nou ik ben weer thuis (yeey!). Het kleine opdondertje heeft ons flink laten schrikken. Om half 12 zat zijn hartslag tussen de 180/190 en dat is te hoog, waardoor ik meteen naar het ziekenhuis werd doorgestuurd om me aan een CTG machine te laten koppelen. Volgens mij was meneer bij de eerdere meting de marathon aan het lopen of iets dergelijks, maar toen ik eenmaal in het ziekenhuis met die dingen om mijn buik lag is het geen enkele keer boven de 170 uitgekomen. Hij zat eigenlijk standaard tussen de 140 en 160, terwijl hij ook gewoon aan het bewegen was. Achteraf vond ik het best leuk. Heel rustgevend dat hartslagje (ik kon zelf zien dat hij niet hoog was ) en ook grappig om een keer mee te maken, maar ik moest wel even mijn best doen om niet paniekerig te doen toen ik vanuit de vk via mijn huis naar het ziekenhuis liep. Al met al dus niets aan het handje, meneer ligt gedraaid en zijn hartslag na een dik half uur monitoren wees uit dat hij een perfect hartritme heeft zonder rare tonen en dergelijke.. Pfiewww! Ben ook blij met mijn vk, dat er zo adequaat gereageerd wordt. Nu hoef ik pas weer over 2 weekjes daarheen en krijg ik ook mijn 35 weken echo (joepie!), gewoon als laatste check. Thanks voor jullie lieve berichtjes hoor! X
Schmidt: Jeetje meid, wat erg van je collega inderdaad. Altijd schrikken en dat zal best een tijd duren voordat zij/hij weer terug is. Inderdaad verstandig je invaller eerder te laten komen. Hoe werd er op je werk gereageerd? Loesje: Vervelend dat je je zo voelt momenteel. Herken het niet echt. Hopelijk verandert dat snel en ben je weer happy. Ik denk dat ik de kleine na de geboorte een romper en een boxpakje aantrek. Lekker warm lijkt mij en zit denk ik lekker voor de kleine. Wat denken jullie? Kipje: Wat fijn dat de kleine al goed ligt en dat je weer goedgekeurd bent haha. Oehh lekker hoor, bijna verlof! Ga er lekker van genieten. Mamavandave: Wat leuk om zo weer in contact te komen met je oude bekende en dan ook nog eens allebei kids van zelfde leeftijd. Suzanne: Jeetje dat is inderdaad best schrikken ja! Maar gelukkig was alles goed en heb jij een half uur naar je kleine mogen luisteren . En kleine is gedaald en ligt goed. Wat een goed nieuws allemaal! Je hebt de kleertjes al aardig op orde in elk geval. Denk niet dat je tekort komt. Nou hier gaat het wel goed. Laatste paar dagen flink geshopt voor de woonkamer. Nieuwe bank en stoelen en een nieuwe eettafel gekocht. Ben super blij, want het huis zag er totaal niet huiselijk uit. Donderdag word er een deel geleverd en zaterdag het andere. Vl gaat vandaag beginnen met de babykamer witten, is daar nog niet aan toegekomen en dan hopelijk morgen de babymeubels in elkaar zetten . Jeeej. Kan ik ook eindelijk beginnen met inrichten.
@wencke, dat is even schrikken. Gelukkig is alles goed. Zelf heb ik net even geslapen. Word ik wakker van de hitte. Heeft ml de verwarming op 22 graden gedraaid. Nu is hij boos omdat ik er iets van zeg. Hij is boos naar boven. Verder gaat het hier goed, maar even geen uitgebreide reactie.
Goedenavond meiden! Chantal, wat leuk zeg dat jullie gaan afspreken. Gezellig! Maartje, wat vervelend zeg dat alles nu zo verloopt op je werk. Geeft toch wat onrust voor je lijkt me? Straks dus volop genieten van je verlof! Dubbel en dwars verdiend Haha lekker van ml dat ie het even opstookte haha! Is ie ondertussen weer beneden ?? Wencke, wat balen van je dag gister zeg! Vervelend En dan vandaag ook nog schrikken voor je.. pff! Jij hebt je portie wel weer gehad. Wat een boefje dat mannetje van jullie al. Gelukkig was alles goed en inderdaad goed van je vk dat ze zo adequaat reageerde. In ieder geval goed nieuws dat jullie mannetje gedraaid is.. JOEPIE En over 2 weken weer echo, weer wat leuks om naar uit te kijken. Nou meis hopelijk heb je je rust weer een beetje gevonden en voel je je goed. Dikke knuf! Duo, wat leuk zeg nog even nieuwe meubels! Niet verkeerd hihi. Hele metamorfose nog bij jullie. Geniet er lekker van meis Veel succes morgen bij de groeiecho, zal aan je denken Hoe laat moet je? @ego, hier mijn laatste hele dag gehad, gek idee hoor! (nog 2 halve te gaan ) Ook al cadeautjes gehad van kindjes die ik niet meer zie, zo lief! Vanavond nog even werkoverleg met me lieve collega's. Fijne avond meiden! x
@wencke, wat een opluchting!! Ik had bij Dave met 35 weken aan de ctg gelegen, omdat ik m de hele dag niet gevoeld had. Toen was ook alles goed en dan is het idd ook wel weer leuk even aan dat ding liggen @duo, heerlijk nieuwe meubels!!! @kleren na bevalling, ik doe de baby gewoon overslagshirtje of jurkje met broekje aan en een overslagromper natuurlijk @ego, Vandaag lekker gezwommen 's ochtends. Wel slechte nacht gehad. Ik droomde dat ml bij me weg ging en van die dromen wordt ik nooit zo blij (heb ze wel eens vaker) want ml is in mn droom dan zo koud en kil!!! Zo anders dan normaal... Hoop het echt nooit in het echt mee te maken. Maar meestal wordt ik dan wakker om naar de wc te gaan zoals gewoonlijk en slaap daarna gewoon verder. Maar vannacht droomde ik dan gewoon verder!! Heel irritant. Gelukkig heeft Dave voor de verandering wel tot half negen ofzo geslapen. Helaas hebben de buren hierachter een hond en die zit altijd heel sneu buiten en die heeft een uur!!! lang geblaft... Alles bij elkaar dus geen super nacht... Het zwemmen was wel leuk, wel heel druk (tjah vakantie...) Maar dave vond het wel heel leuk!! Vanmiddag film gekeken en Dave wou niet slapen, dus ben benieuwd hoe lang hij morgen slaapt!! Morgen hopelijk weer half negen pas wakker, heerlijk!! Ben nu namelijk best wel moe Fijne avond!!
Zo, de gordijnen hangen (sinds gisteren), helemaal super! Nu is de babykamer echt helemaal AF! Heb vandaag trouwens een gesprek gehad met mijn leidinggevende, ik ga vanaf nu uit de zorg en doe 'alleen' nog medicijnen en vooral administratieve taken. Liep mezelf echt voorbij de afgelopen dagen/weken en merkte dat het niet goed ging met mij. Gelukkig reageerde ze heel begripvol, zo kan ik de laatste 10 werkdagen tenminste goed doorkomen en met een goed gevoel afsluiten! @Chantal: En, is het gezellig met je zusje? Balen van die nachtmerrie, ben zelf ook blij als dat na de bevalling weer wat minder wordt, al dat dromen, wordt er moe van! @Maartje: Gelukkig gaat het nu beter met je collega, maar kan me voorstellen dat je je rot schrikt zeg! @Loesje: Jouw gevoel herken ik zeker de laatste weken wel, dat ik echt moet 'wennen' aan het idee van zwanger zijn en een kindje krijgen over een paar weken... Ook die depri gevoelens herken ik, wel met vlagen, maar ben wel vatbaarder voor dipjes. Nu de zon schijnt moet ik zeggen dat ik me wel beter voel, ondanks de kou. Nog even meis en dan hebben we verlof! @Rianne: Fijn dat de controle bij de vk goed was, inmiddels al iets gehoord over de geboortekaartjes? Nog 2 halve dagen meis, jeetje!! @Wencke: Jeetje, wat een gedoe! Gelukkig achteraf om niets, maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat! @Duo: Spannend hoor al die nieuwe meubels! Hoop dat alles op tijd geleverd wordt en dat het lukt om het kamertje in elkaar te zetten! Tot snel!
* breekt even in dames succes met de laatste loodjes, zelf stond ik een jaar geleden in jullie schoenen, superpannend op 20 april mijn mooie meisje geboren, nu volop genieten, en voor je het weet is het 1e jaar voorbij!! Toi toi toi en blijf genieten van de laatste wkn want dat gevoel in je buik blijft heel speciaal!! *breekt weer uit
@Rianne, Time flys. Lief die cadeautjes! @Chantal, fijn dat je hebt kunnen zwemmen. Al is het ook weer niet fijn als het te druk is ;- ). EN heerlijk die dromen, ahum. @Monica, fijn dat het kamertje klaar is. EN wat fijn dat je leidinggevende wil meewerken. Het wordt op een gegeven moment gewoon te zwaar. @Fidel, bedankt voor je lieve woorden. @Ego, ik heb alles voor de overdracht afgerond. Morgen komt mijn vervangster, en ze gaat wel 2 dagen eerder beginnen. Jaja. Ik krijg zo in ieder geval de kans om iets over te brengen . Verder belde gister mijn leidinggevende op om te overleggen en mij een flink compliment te geven. Ik was stom verbaasd, want was dat niet gewend. Kan wel zeggen dat het mij goed doet. De andere persoon die mij aanstuurt is altijd al lovend over mijn inzet. Zij maakte de opmerking dat ik de volgende keer wel even toestemming moet vragen om zwanger te worden. Zij vind het zo fijn dat ik over alles meedenk. En zo kreeg ik vandaag nog meer complimenten. Ik was vanochtend moe, na een slechte nacht, en zo heb je ineens weer energie. Heerlijk. O ja, ml is gisteravond nog wel bijgedraaid, maar hij had duidelijk een dipdag. Eigenlijk wel logisch. Geen werk, bedrijf wat niet van de grond komt. Zelf heb ik gister nog even lekker gezwommen. Nog maar 2 halve daagjes werken. Time flys!!!
@maartje. Wat fijn dat je zulke leuke complimentjes kreeg!!!! Idd vervelend voor ml, maar voor jou is het ook zwaar nu! Maar als het goed zit tussen jullie, moet hij ook eens een dipje kunnen hebben toch? En lekker gezwommen! Ik ga vanaf volgende week naar Sneek. Begin dan wel wat laat daar, maar ach, heb ik nog een paar weekjes gezellig. Ik blijf wel hier ook gaan, want zolang ik alleen ben en dus in principe geen les krijg, zwem ik gratis en het is zo lekker om even in het water te liggen en te bubbelen! @ego, Nou ik heb het hoor! Uiteraard vannacht al meer pijn omdat ik had gezwommen met mn zusje en Dave. Dat is dan het enige nadeel van in het water zijn, dan doen mn bekken minder pijn en maak ik toch bewegingen die ik normaal niet zou maken, want in het water gaat alles zo gemakkelijk!! Vannacht wakker om naar de WC te gaan, laatste dagen ben ik nog maar 1 keer wakker, rond 4uur, waarschijnlijk omdat ik echt chronisch vermoeid ben nu door de pijn en het slecht slapen daardoor. En ben toch standaard tussen 6 en 7 wakker, of Dave nou wel of niet wakker is. Ik werd al wakker uit een droom over mn ex (mn eerste lange relatie, heb sowieso maar 3 echt serieuze relaties gehad) die nergens op sloeg, na dus gister al gedroomd te hebben dat ml bij me wegging Erg pijnlijk opstaan en naar de WC. Zit ik op de WC, ben klaar, wil me even afvegen, wat natuurlijk wel wat lastiger is nu, omdat mn buik enigszins in de weg zit. Dus ik maak de beweging met mn arm naar beneden, enigszins in een bocht... En ineens pijn in mn rug! Heb ik een spier in mn rug verrekt. Dat kan er ook nog wel bij, nu kan ik helemaal nauwelijks meer lopen.... zit al de hele dag bijna op de bank te niksen, want alles wat ik doe, doet pijn. Gelukkig is mn zusje er, die haalt Dave nu uit bed.... Maar wat baal ik!! Gelukkig gaat dit als het goed is wel weer over binnen een paar dagen met rust, maar het kon er ook nog wel even bij....
Ha lieverds, Veel bij geschreven! Ik heb alleen deze pagina gelezen voor de rest heb ik geen puff! Wencke ideale site die je er neer zetten! Heb ik echt wat aan gehad! Bevallen de "jonge" mensen je nog daar Fijn dat jullie mannetje weer goed ligt! Fijn dat gisteren in het zh wel alles was!! Mo Foto!!! Fijn dat je uit de zorg ben! Ik doe ook niks meer in de zorg werk ook maar halve dagen en eigenlijk ook alleen maar medicijnen delen en administratieve dingetjes Fidel dank je wel! Maartje gek idee dat je alles afrond nu zeker! Ik moet nog 3weken werken. Leuk dat ze je een compliment gaf! Geeft je toch een goed gevoel! Chantal echt k#t dat je zoveel pijn hebt! *❤knuffel ❤* Rust maar goed uit! Ego veel last van me ribben, onder rug doet gelukkig minder zeer. Ben de laatste tijd zo onwijs moe! Kan elke keer over al slapen! Af en toe heb ik last van me schaambot soort drukkend gevoel er tegen... Kleine meid is vreselijk actief! Wel erg fijn dat ze laat merken aanwezig te zijn. Vriendin die ook zwanger is loopt te zeiken. ( Ze zit al eg lang thuis ivm medische klachten) ze vind het niet leuk als ik een halve dag later op haar sms'jes reageerd???? (Last van hormonen) heel de tijd zeikt ze daar over! Maar ze vergeet wel even dat ik gewoon nog werk en ben gewoon onwijs moe de laatste tijd, Druk beig in huis, huishouden gaat ook gewoon door. Het lijkt net of ik me heel de tijd moet verdedigen/verntwoorden tegen over haar! Nu zegt ze bel maar als je weer is wi afpreken want je reageerd toch niet op me sms'jes!! Word echt zo moe van haar gedrag, heb ik ook gewoon tegen d'r gezag maar toch blijft me dwars zitten.... Vandaag een leuk jurkje gekocht van z8 helemaal verliefd erop! Hebben jullie eigenlijk een "speciaal" eerste pakje? Proefdruk van het geboorte kaartje op gehaald! Helemaal blij mee alleen nog een foto van de klein erop! Vond het apart om d'r naam zo te zien op het kaartje n de teksten di we erin hebben laten drukken! Ik wilde nog wat typen maar weet het niet meer..... Xxxx
Hey meiden, Chantal, wat heerlijk weer gezwommen. Leuk met je zusje en Dave! Wel vervelend dat je dus eigenlijk teveel gedaan hebt . En dan ook nog zo'n nacht er achteraan! Grr even flink balen dus voor je meis, sterkte met de pijn, dikke knuf! Monica, joepieee!! jullie kamertje ook helemaal af..! FOTO'S!! hihi Wat een lekker gevoel he? Kun je helemaal trots op zijn en over een paar weekjes ligt daar gewoon een klein hummeltje! Fijn dat je op je werk uit de zorg kan, hopelijk gaat dit beter en houd je het nog even vol. Fijn dat ze begripvol waren Heb nog maar even een mail gestuurd naar de website van de kaartjes maar de bestelling was niet aangekomen zoals ik al dacht, we hadden namelijk ook al geen ontvangstbevestiging gekregen. Vandaag de bestelling opnieuw gedaan en hopelijk komt het nu helemaal goed Wel spannend hoor hihi Nou lekker af gaan tellen tot je welverdiende verlof meis! Fidel, dankjewel Lief bericht van je. Jij alvast veel plezier met de eerste verjaardag van jullie meisje! Maartje, wat heerlijk zeg van die complimenten! Snap dat dat je erg goed doet! En verdiend meis! Fijn dat je er energie kon uit halen ook na een slechte nacht, bah Wat lekker dat je ook gezwommen hebt! Ik wil ook iedere keer gaan maar heb telkens wel wat hihi. Nog maar 2 halve dagen voor je, time flies inderdaad! Fijn dat ml zijn dipdag weer voorbij trok, inderdaad wel begrijpelijk voor hem. Hopelijk vind hij snel iets. Jullie kunnen wel samen genieten van de laatste weekjes! Eef, vervelend zeg van die kwaaltjes en het zo moe zijn. Gewoon lekker aan toe geven hoor zover dat kan natuurlijk. Jammer zeg dat je vriendin zo reageert, je hebt zelf inderdaad genoeg aan je hoofd. Wat leuk dat je een jurkje hebt gescoord van Z8, vind dat een heel leuk merk! Hier hangt het "eerste pakje" ook in de kast, al moet ik nog wel alles wassen hihi. Top zeg dat jullie proefdruk goed is, alles helemaal naar het zin? Gek inderdaad he hihi. Zo speciaal. Nou doe rustig aan en denk goed om jezelf @ego, vandaag een leuke laatste donderdagochtend gehad. Dat ik binnen kwam, kwam 1 kindje meteen al enthousiast, RIANNEEEEE IK HEB EEN CADEAU VOOR JOU hahaha zo lief Dus vandaag weer allemaal cadeautjes gehad Maar ook van een aantal kindjes echt afscheid moeten nemen, die worden 4 in mijn verlof dus die zal ik niet meer zien. Toch wel moeilijk hoor, kreeg wel mega dikke knuffels en kusjes van ze. Wat zal ik ze gaan missen! Vanmorgen lekker op de peuterplus groep gewerkt en koekjes gebakken met de kids en gekookte eieren op brood gedaan. De ochtend vloog voorbij. Nu nog op naar maandag mijn allerlaatste ochtendje als Rianne, de volgende keer een working mommy hihi . Morgen ga ik samen met mijn moeder naar de 9 maanden beurs, ben heel benieuwd. Vanavond maar vroeg naar bed om genoeg energie te hebben en lekker met de beentjes languit. Net ook nog even op bed gelegen. Oja wat betreft mijn hoge waardes van het weekend, de diabetesverpleegkundige vond het niet erg en zei inderdaad net als wat ik zelf al zei ik heb er meteen van geleerd. Dus geen insuline gelukkig! Verder gaat alles prima! Fijne middag meiden! x