April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @rianne, Haha het komt idd doordat je een kindje krijgt. Ik ben heel anders gaan denken sinds ik moeder ben. Alleen mijn kind telt nog, en ml natuurlijk. En ik heb veeeeel meer schijt gekregen aan wat mensen van me denken enzo, ik ben veel weerbaarder geworden. Ik trok me voorheen dingen echt nog wel eens heel erg aan, maar nu denk ik, het kan me gestolen worden. Lastig uit te leggen, maar moeder worden doet echt veel met je, je wordt er sowieso volwassener en verantwoordelijker van vind ik.

Haha leuke tip van die pakjes in een zakje! Je kunt ook, als je zoals ik bijvoorbeeld een tas met vakjes hebt, ik heb een sporttas, elk pakje in een ander vakje doen. Of de andere pakjes die je niet als eerste aan wilt doen ergens in een zijvakje doen, daar kijken ze toch niet zo snel :p

Ik weet even niet meer wie er laatst om vroeg, maar baby-dump verkoopt idd complete kraampakketen. En ze hebben nieuwe basis collectie binnen met neutrale kleertjes!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, ben benieuwd of het lukt met de was. Ben vooral benieuwd naar de geur.

@chantal, echt balen van je bekken. Kan je alleen maar sterkte wensen en hopelijk treed er toch nog verbetering op.

@wencke, je hebt het volgens mij al eens gezegd, maar wanneer ben jij dan jarig? Ik in mijn 38ste week op 29 maart. Het is dus zeker niet uitgesloten dat wij een geweldig cadeau op deze dag krijgen.

@ego, kleine man is vandaag echt mega actief. Tegenovergestelde van zijn moeder, hihi

3. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Chantal, inderdaad heel herkenbaar! Uk gaat nu voor alles samen met vl uiteraard!
    Sporttas is ook een goeie ja, nouja binnenkort maar eens naar kijken hihi.

Maartje, jij kunt dus ook een mooi cadeau krijgen hihi. Spannend hoor. Hier kan uk tegelijk met vl zijn, 1 april. Hoop het eigenlijk niet maar we zullen zien.
    De was is echt ongelofelijk!!! Azijn is mijn nieuwe beste wasmaatje, vl zijn werkkleding heeft nog nooit zo goed geroken! Blijkbaar onttrekt de azijn ook goed olie en dat soort bende! Ook is de was echt zacht! Helemaal blij haha!

Ik ga zo nog even langs de trekpleister, zag van de week dat ze een voedingskussen hadden voor €15,- hopelijk hebben ze hem nog! Fingers crossed!

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Rianne, dat is beter, ik heb mijn voedingskussen ook voor 15euro, bij kruidvat. Kruidvat had nu trouwens ook een mooie kinderstoel voor aan tafel voor maar 50euro!

Vandaag een hoes voor mn voedingskussen gekocht, daarmee wordt het een poef... Komt rond week 14, dus ben benieuwd!!

Uk is hier ook al de hele dag heel druk!!!

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Zoooo GRRRRRR!!!! even frustratie uiten! Morgen reageer ik even uitgebreider..

Mijn zorgverzekeraar heeft dit jaar geen ovk met mijn kraamzorginstelling, terwijl dit in 2012 wel nog het geval was. Het gaat hierbij ook nog eens om een supergroot bureau, dus ik snap er niets van.
    Ben ik mooi klaar mee! Check ik alles netjes, schrijf ik me in.. kan ik er naar fluiten nu het opeens 1 januari is geweest.
    Vind het echt een naaiactie. Je moet je inschrijven in je 16e week, maar weken later hebben zij opeens de regels veranderd. Hoop dat ik nu nog normaal kan switchen naar een ander bureau.

GRRRR!!!!!!

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Joepie! Het voedingskussen was er nog! Van €40 voor €15 goeie deal dacht ik zo! Wil er alleen nog een andere hoes om deze is wit, lekker smettelijk hihi.

Wat leuk Chantal! Week 14 duurt alleen wel nog even!

Wencke, inderdaad wat een naaistreek!!! Niet normaal eigenlijk is toch absurd dat ze het ineens veranderen! Balen meis, hoop dat het overstappen nog te doen is. Had je al intake enzo gehad?

Hier net thuis van verjaardag, had gezellig met collega‘s van haar aangestaan dus dat was wel gezellig dan houd je het toch weer langer vol.Nu duik ik echter gauw me bedje in!

Slaap lekker meiden! x

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wencke, wat een naaistreek. En ze hebben het fatsoen niet genomen vanuit de zorgverzekering om jou in te lcihte. Wat een aso's. Welke zorgverzekering heb je.

@Rianne, een voedingskussen is zo fijn. Ik slaap er elke nacht mee. Fijn dat je er 1 voor een leuke prijs hebt weten te scoren. Ook mooi dat het nog gezellig was.

@Ego, gister een heel gezellig etentje gehad. Helaas was mijn nacht minder. Ik ben doodziek geweest en heb alles eruit gegooid. Dit doe ik dus werkelijk nooit. EN dit is natuurlijk ook een verschijnsel die op het lijste van zwangerschapsvergiftiging staat. Dus heb ik vannacht de vk nog gebeld. Gelukkig dacht zij net als ik dat het komt door het teveel eten. NU maar aan de beschuit enzo. Kijken hoe dat dit valt.

8. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavandave: Dat was ik die vroeg naar kraampakket. Dankjewel. Volgens mij hebben wij hier alleen geen babydump maar zal wel even kijken.

Suzanne: Jeetje dat is wel klote idd. Volgens mij kan je na 1 jan niet meer switchen.

Schmidt: Oeh lekker, wat heb je gegeten?
    Wel jammer dat je alles eruit hebt gegooid daarna.

Kipje: Jij hebt het laat gemaakt bij de verjaardag. Hoe hou je het vol?!

Kleding wassen: Hier zal ik volgende week ook maar aan beginnen denk ik. Azijn ipv wasverzachter. Dat moet ik onthouden...

Eerste pakje: Nog geen idee. Maar even snuffelen wat ik allemaal heb haha. Zit nog allemaal in een doos omdat de kinderkamer nog niet af is.

9maandenbeurs: Nou ik ben geweest. Heb het 3 uurtjes volgehouden daarna was ik kapot. Moeie benen! Vond het wel iets tegenvallen, zou er geen 2e x meer naartoe hoeven.

Meubels: 1 bank, 2 laungechairs en 2 stoelen zijn geleverd, maar nu hebben we plek tekort! Laungechairs beetje in vergist en zit niks anders op dan deze terug te brengen naar de winkel. Ik baal wel want nu hebben we 2 laungechairs en nog 2 oude banken in de weg staan. Kan niets doen in huis! Erger me dood aan de troep.

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @duo, enerzijds fijn dat de nieuwe meubels binnen zijn, maar anderzijds balen van de overvolle huiskamer. Ik had toen ik de bank op marktplaats zette een uiterste datum gesteld. Was de dag dat ze de meubels zouden komen brengen. Uiteindelijk heb ik ben wat geld gevangen ;). Zeg bijv. uiterlijk tot woensdag op te halen. De kans is dan aanwezig dat men sneller gaat reageren.

@ego, eten blijft nu goed binnen. Denk echt dat het komt door het vele eten. Was een proeverij menu, 4-gangen. Alles was zo lekker! Ze hadden ook netjes rekening gehouden met mijn schoonzus en mij.... de zwangere dames :). Dadelijk toch maar even een frisse neus halen. Beentjes strekken. Lekker de bossen in (geen lange afstanden, maar een klein rondje).

10. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal!

Zo, weekend werken zit erop, nog 8 werkdagen...:D

@Chantal/luiertas: heb inderdaad ook de tas van Babymoov op het oog gehad, maar ik vond hem inderdaad wel ERG groot...:) Heb gisteren met sm in de Babydump tassen 'getest', en ik ga de Little Company Rock Bag Black kopen, met die 40% korting komt die op €50, en dan heb ik er ook nog een mooie tas aan vind ik zelf...:D
    En niet onbelangrijk: ml heeft 'm 'goedgekeurd', haha!

@Rianne/Wencke/kleertjes wassen: Ik heb alle kleertjes gewassen met mijn standaard wasmiddel (Formil geconcentreerd van Lidl) op 30 graden, wasverzachter gebruik ik nooit. Ook gelijk de 'grote' maten gewassen, dan hangt alles maar fris in de kast...:D
    Hoeveel azijn doen jullie bij de was? En dan in het wasverzachterbakje? Ga het ook eens proberen...:)

@Chantal: Balen zeg dat je zo'n last hebt van je bekken, bleegh!

@eerste pakje: Nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk!:$
    Binnenkort ml maar eens mobiliseren en vragen wat hij wil...:)

@Wencke: Ik GGGRRRRRR met je mee, wat vreselijk vervelend zeg!!!
    Hoop dat je snel een ander kraambureau vindt!

@Maartje: Hoe voel je je nu? Nog lekker gewandeld?

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Maartje, fijn dat je vrijdag een goede nacht had! Nog gefeliciteerd met je papa en mama, maar wat balen dat het feestje zo'n nare afloop had voor je. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakte nu je zo aan het spugen was, helemaal omdat ze je zo goed in de gaten houden voor eventuele zwangerschapsvergiftiging. Fijn dat de vk's altijd bereikbaar zijn :D. Gelukkig heb je vandaag geen last meer.
    Ik ben trouwens een dag voor je het feestvarkentje :D, de 28e maart dus. Wie weet wie weet :). Enerzijds lijkt uk me het mooiste cadeau, maar ach datatechnisch is het toch al ideaal om de verjaardagen samen te vieren :). Fijn voor de familie die niet om de hoek woont.

Chantal, kop op meissie. Wat een gedoe he! Gelukkig gaan ze je sowieso niet over tijd laten lopen.
    Ik moet de tas ook nog ophalen bij de Kruidvat, maar wacht nog even tot het huis iets geordender is.

Rianne, je prioriteiten veranderen inderdaad he. Dat merk ik ook heel erg. Toen wij gingen trouwen wilde we een rustige dag en 's avonds ook een relatief klein feest waardoor we behoorlijk moesten gaan strepen. Ik merkte toen al een duidelijk verschil in mijn eigen voorkeur van mensen waar ik nog moeite in wilde gaan stoppen. Nu is dat wederom het geval. Manlief en uk zijn zo belangrijk en dat zijn mijn vriendinnen ook, maar toch verschuift de balans.
    Jij mag echt helemaal los straks met de kleertjes in grotere maatjes en dan wederom aan de slag met azijn! Mooi dat het zo goed werkt ook voor vriendlief zijn werkkleding!
    Relaxt van je voedingskussen! Superkoopje! Bij de Hema is het bedtextiel de tweede voor de halve prijs en daar vallen ook de hoezen voor het voedingskussen onder. Ik heb ook een witte en daarbij een blauwe, toch minder besmettelijk :).
    Gelukkig viel de verjaardag mee!

Duo, je hebt gelijk dat het overstappen maar tot 1 jan kon, als in het wijzigen van je zorgverzekering. Echter is dat nu niet het geval, maar gaat het om gewijzigde afspraken tussen de verzekeraar en zorgaanbieder.
    Kan me voorstellen dat je moe bent na een paar uurtjes rondlopen op de beurs. Ik durf het zelf al niet meer aan.
    Heel herkenbaar dat je je ergert aan die troep, dat heb ik hier ook. Ben blij als alle nieuwe meubels binnen zijn en op hun plek liggen.

Monica, mooi dat jij ook geslaagd bent voor een mooie tas (een die ook nog eens manproef is :)).
    Ik heb trouwens mijn kleertjes ook met normaal wasmiddel gewassen (Ariel of dreft?). Ik wilde eerst Neutral kopen, maar uk overleeft het wel lijkt me. Ik wil hem vooral niet te steriel door de wereld laten huppelen (hihi al duurt dat huppelen nog even), want dat werkt volgens mij ook maar averechts. En mocht hij er echt niet tegen kunnen, dan is het alsnog zo ingeslagen.

Ego, nou hier een bizar efficiënt weekend gehad. We hebben zo veel gedaan! Alles is gewassen voor de kleine en grotendeels gestreken (opeens kwamen er blauwe flitsjes uit mijn strijkijzer dus toen heb ik het even gelaten voor wat het was), dus niet alleen de kleertjes maar ook al het beddengoed, de boxkleden, maxi cosi bekleding, etc. Verder zijn de mannen bezig met de kinderkamer om de meubels op de juiste plek te zetten, waardoor de basis straks klaar is. Ik wacht echter nog even met fotootjes, omdat ik het veel leuker vind om straks het eindresultaat te showen.

Wat betreft de zorgverzekeraar (zilveren kruis achmea 4 sterren)... Ik ga ze morgen bellen en dan hoor ik het wel. Gisteren was ik echt een beetje pissig, maar nu heb ik alles even op een rijtje gezet voor mijn telefoongesprekje en dan hoor ik het wel. Het zal wel goedkomen. Hopelijk met dit kraambureau, want ik heb dus overmorgen mijn intake en zou het niet netjes van mezelf vinden om dat zo kort van tevoren af te zeggen.

Ik ga nu lasagne bouwen en genieten van mijn Jillz 0,0%.

Fijne avond lieverds!

X

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, fijn dat het werkweekverkorting erop zit. En 8 werkdagen zijn zo voorbij.

@wencke, lachen, 1 dag voor mij. Fijn dat jullie dit weekend zoveel hebben kunnen doen. Zal je een goed gevoel geven. Ik kan zegen smakelijk, maar je hebt inmiddels al gegeten. Betreffende kraamzorg. Zilver kruis lost het maar op.

@rianne, suc6 morgen op je laatste werkdag.

@ego, ik heb gewandeld, maar merk dat ik niet echt fit ben. Op zich logisch. Lekker vroeg te bed. De vk belde nog op hoe het nu met mij gaat. Toch wel fijn. Morgen hoop ik weer wat fitter te zijn voor mijn laatste werkdag. Vervolgens staat er t/m woensdag al weer een hoop op het programma. Intake kraamzorg, vk, rondleiding ziekenhuis en de haptonoom.

Allemaal nog een fijne avond en slaap zacht.

13. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hey meiden,

nog even een berichtje voor ik zo mijn wekker zet voor mijn laatste werkdagje voorlopig!!

Maartje, wat balen zeg dat je alles eruit gooide. Toch iets teveel van het goede. Fijn dat je vk je kon gerust stellen en dat ze zelfs nog terug heeft gebeld. Wel erg attent!
    Hopelijk maak je vannacht een goede nacht zodat je morgen kan genieten van je laatste dagje! Heerlijk hè?

Duo, had je nog leuke dingen gescoord bij de 9 maanden beurs? Tja hoe ik het volhoud ach gaat vanzelf haha. Maar ben dan vandaag wel echt moe hihi.
    Snap dat je nu niet goed word van het ruimte gebrek, kan het me helemaal voorstellen! Hopelijk is het snel weg!

Monica, super dat je een tas hebt gevonden, heerlijk met die 40%!!
    Ik had gewoon een klein scheutje natuurazijn in het wasverzachterbakje gedaan, echt ideaal! Is het proberen waard ;)
    Jeeeej nog 8 dagen, voor je het weet zijn die voorbij!

Wencke, wat heerlijk zon productief weekend!! Dat gaat lekker opschieten! Thanks voor de tip van de hema, is wel een goeie hihi.
    Ben trouwens wel heel benieuwd naar het eindresultaat straks van jullie kamertje, leuk!!
    Nou hoop dat je morgen even wat duidelijkheid krijgt van je verzekering want dit vind ik niet normaal, succes met bellen!

Nou meiden ik houd het dus even kort want ben bekaf en wil morgen genieten van mijn laatste werkochtend! Slaap lekker lieverds!

14. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @duo, Bij babydump kun je ook via internet bestellen.

@wasmiddel, neutral is idd niet echt nodig, ik vind ook dat een kind absoluut niet zo steriel mogelijk alles moet hebben.

Hier was Dave ziek vannacht. Hij had koorts, bijna 39graden. Denk omdat ie echt mega verkouden is geworden... Dan slaapt hij slecht en mama dus ook!! Vandaag ook nog verjaardagsfeestje van de beppe van ml, dat is elk jaar zo een verplicht iets, we zijn met ongeveer 30 man. Dus zaaltje en dan Chinees eten 's avonds. Maar nu ben ik dus wel helemaal gesloopt, dus ik ga slapen!!! ;)

15. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi dames,

Maartje + Rianne!!!! Yeeeeeey verlof! (tenminste dat kan elk moment ingaan!!! Joepie!!)

Maartje, wat super dat de vk nog belde om te vragen hoe het ging. Ik heb echt veel respect voor alle vk's (de stomme uiteraard even uitgezonderd). Hoe was je nacht?
    Wij hebben een redelijk simultaan programma. Morgen dus intake kraamzorg, vanavond rondleiding en info avond geboortekliniek en ik moet ook nog even contact opnemen met de haptonoom :).

Rianne, ennnn hoe was je laatste werkdag met de hummeltjes? Ik ben zelf ook benieuwd naar het eindresultaat. Ik wijzig steeds van gedachten hoe ik het wil hebben, maar de basis blijft hetzelfde dus dan kan het ook nog :D.
    Nu heerlijk gaan genieten van je welverdiende verlof! Al in gedachte wat je als eerste wilt gaan doen?

Chantal, hoe gaat het nu met de kleine Dave? Is hij alweer een beetje opgeknapt?

Wat betreft de zorgverzekering... Ik heb ze gebeld en kreeg te horen dat ik in principe gewoon pech heb en dus niet alleen die 4euro per uur zou moeten betalen, maar zelfs 8euro omdat er geen afspraken zijn in 2013. Echter omdat dit natuurlijk iets is wat al lang geleden moest worden geregeld hebben ze me doorgeschakeld naar zorgbemiddeling en die zijn er nu mee aan de slag gegaan. Het klonk alsof alles wel goed zou komen als er inderdaad in 2012 wel een contract was, maar dat heeft ze niet letterlijk gezegd.

Ze gaan me vandaag nog terugbellen. Als zij zeggen dat er in 2012 geen contract was, dan neem ik contact op met het kraambureau en wil dat vanuit hen ook bevestigd hebben (op de website van het bureau staat namelijk wel dat er een contract was in 2012). Blijkt het echt zo te zijn geweest zal ik moeten overstappen, ondanks dat alle goede misschien al bezet zijn.
    (Ik weet echt 99,999999% zeker dat ik alles uitgezocht heb destijds, maar ik was wel doodziek dus vandaar die 0,0000001% twijfel).

Mocht ik alles dus wel goed hebben uitgezocht dan mogen zij het oplossen en verwacht ik de volledige vergoeding waar ik recht op heb, ondanks dat zij geen afspraken meer hebben in 2013. En dan ga ik ze ook adviseren hier beter mee om te gaan, want ik blijf het bizar vinden allemaal.

Fingers crossed!

X

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Yeeey! Nou het is geregeld :). Omdat er wel afspraken waren in 2012 krijg ik het nou alsnog 100% vergoed.

Poeh, zat er toch echt mee in mijn maag.

17. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt/Kipje: Verlof!! wat fijn!

Schmidt: Lekker druk weekje heb je. Veel succes met al je afspraken.

Suzanne: Wat fijn dat je het vergoed krijgt en dat het goed opgelost word. :)

Mamavandave: Hoe is het vandaag met dave? Al een beetje opgeknapt?

Ik heb zometeen weer controle. Ga wel even vragen of het kwaad kan dat ik zoveel vocht vasthoud. Ben echt helemaal opgezwollen. Armbanden/ringen/sokken en schoenen passen allemaal niet meer. Pff.

Ik heb trouwens leuk nieuws :). Nadat vl eerder is teruggekomen uit Suriname is mijn schoonmoeder vertrokken voor 4 weken (zit er nu al 1 week). Maar zij heeft alsnog grond gevonden en de zaken gaan ontzettend snel! Mijn vriend gaat vandaag het geld storten naar zijn moeder en dan is het donderdag geregeld! Staat op zijn ma's naam dan, maar dat kan later worden overgeschreven op onze naam. Dus wie had dat gedacht... Alsnog grond gekocht! :)

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    JEHHHHHH, VERLOF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Wencke, fijn dat het allemaal geregeld is. Succes met alle afspraken. Ze komen inderdaadflink overeen ;).

@Duo, succes tijdens je controle, je zult ook wel een lijstje met klachten die je niet mag krijgen meekrijgen. MAar het percentage dat het niet goed gaat is gelukkig erg klein. Fijn dat het in Suriname nu allemaal zo snel gaat en dat terwijl vl lekker bij jou is.

@Ego, ik heb vannacht een goede nacht gehad. Beter dan verwacht. Op school heb ik alles kunnen afronden en ben ik flink in de watten gelegd. Een aantal collega's hadden een pakket met allemaal kleine kadootjes samengesteld. Zo lief! En tijdens mijn laatste les kwam mijn leidinggevende een bloemetje brengen. Nu ben ik best wel moe van alles, maar moet nog eventjes mijn oogjes openhoude. Ben benieuwd naar de kraamzorg. Even de keuken opruimen ;). Wil een goede indruk achterlaten :p.

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hey meiden!

Chantal, wat vervelend dat Dave het zo te pakken had. Is hij ondertussen weer opgeknapt??

Wencke, wat super zeg dat is opgelost met je verzekering. Fijn dat ze je toch tegemoet kwamen, EN TERECHT! Toch logisch wanneer je iets zover van te voren moet regelen dat ze dat niet zomaar kunnen wijzigen. Nu kan je rustig naar je afspraak toe leven ;)

Duo, hoe was je controle gegaan? Vervelend meis dat je zoveel vocht vast houdt :(. Hopelijk heeft ze tips en anders inderdaad maar extra controles! Succes. Maar wat super dat het gelukt is in Suriname! Dat is top! Spannend hoor :D

Maartje, heerlijk verlof!! Welverdiend ;) Wat leuk dat je zo in de watten bent gelegd en alles goed hebt kunnen afronden! Succes met de kraamzorg maar dat gaat vast lukken.

@ego, JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ hier ook verlof!!
    Met een lach en een traan afscheid genomen! Hoezo lekker sentimenteel door de hormoontjes hihi. Ik ben echt onwijs verwend! Had net al een mand vol voorop mijn fiets en moet zo nog met de auto terug om de andere spullen op te halen. Bijna alle kindjes en collega's hadden wat mee, zo lief en leuk. Ook hadden me collega's een afscheidsreceptie georganiseerd voor de ouders dus er kwamen nog ouders langs die hun kids niet op maandag bij ons hebben, zo blijkt wel hoe ze je waarderen. En dan nu genieten! Beentjes languit en niksen hihi :D Alhoewel eerst alle cadeautjes uitpakken haha.

Vanavond eet ik lekker bij mijn moeder, me broertje is jarig.

Fijne dag meiden! x

20. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Maartje/Rianne: Jullie hebben gewoon verlof!:D:$ Heerlijk meiden!

@Chantal: Beterschap voor Dave! Hoe is het nu met hem?

@Wencke: Fijn zeg, dat je gewoon kunt blijven zitten waar je zit!
    Maar wat een gedoe en een gestress... Afijn, geregeld is geregeld!

@Duo: Wat geweldig zeg dat jullie toch een stuk grond hebben kunnen vinden!

Zo, 1 down, 7 to go...:D Begint echt op te schieten nu!

Morgen dagje vrij en lekker weinig doen, Eneco komt de mechanische ventilatiebox vervangen en alle kanalen schoonmaken, dan is ons huis weer super-fris!:)

Deel Deze Pagina