April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi lieverds,

Rianne, ach meissie toch. Hier nog niets, maar mijn buik jeukt echt steeds meer dus ik vraag me af hoe lang ik nog kan teren op mijn grotere maat van voorheen. Het zal vast wel meevallen en met de shoot doe je gewoon iets voor het streepje! En heerlijk om die tranen er even uit te gooien, waren we mooi simultaan van streek ;) *knuffel*!
    Irritant trouwens dat de andere partners hun mond hielden, beetje flauw.

Chantal, ach meissie toch. Heel veel beterschap!!

Maartje, hihi jij hebt het inderdaad megadruk nu, maar niets MOET en dat maakt inderdaad echt het verschil :). Fijn hoor!
    Gefeliciteerd met jullie 4 jarig jubileum! Misschien komt de romantiek als je terug bent van het zwemmen ;).

Hier een fijne dag gehad (en prima nacht, al sliep ik wel pas heel laat). Eerst de oudjes vermaakt (eentje was echt een kreng en kreeg ruzie met de andere dames, hilarisch!) en daarna ben ik gezellig naar mijn zus gegaan.
    Manlief zit in Amsterdam vanavond, maar hij hij heeft beloofd op tijd naar huis te komen. In alle eerlijkheid moet ik dat eerst zien en dan geloof ik het pas ;) (erg he), want die dingen lopen altijd uit. Ga nu dan ook heel slecht een pizza in de oven stoppen en er lekker in mijn eentje van smullen op de bank :D. Geen zin om in mijn eentje te koken.

Morgen Bingo met de oudjes en 's avonds lekker de stad in met n vriendin voor een lekker etentje en even de kroeg in. Gezelligheid!

Jullie leuke dingen gepland?

X

2. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Goedemorgen!
    Het is hier wel rustig he de laatste dagen, of valt het me nu pas op omdat ik zelf thuis zit hihi :)

Chantal, wat vervelend dat je toch nog zo ziek bent geworden :( Hopelijk knap je gauw op en kun je goed je rust pakken om uit te zieken zodat je weer tip top bent voor de bevalling, je lichaam heeft nu natuurlijk extra de tijd nodig om te herstellen. Beterschap!

Maartje, van harte met jullie 4 jarig samen zijn ;) Wist eigenlijk niet dat het met leeftijd te maken had, dus hoe jonger je bent hoe sneller je er last van kunt hebben? Had er wel eens van gehoord dat het erfelijk kan zijn, gelijk aan mijn moeder gevraagd maar die had nergens last van, maar die was bij haar eerste zwangerschap dan ook 8 jaar ouder dan ik nu ben. Nouja niets meer aan te doen, er bij neerleggen en een proud mama zijn? hihi :p (makkelijker gezegd dan gedaan haha)
    Ja irritant he die partners!! Grrr sommige lijken wel onder een steen te leven ofzo zo dom ze kunnen reageren! Was de rondleiding verder wel naar het zin? Een goed beeld kunnen krijgen?
    Haha en dat drukker zijn dan dat je werkte herken ik heel goed! Het lijkt ook wel alsof ik ook meer energie heb en gister begon ik strijken zelfs leuk te vinden haha!
    Fijn toch dat het zo gaat? Lekker genieten van je vrije tijd meis, straks hebben we onze handen vol ;)

Wencke, wat fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad. Oh en die oudjes kunnen echt hilarisch zijn ja! En was ml optijd thuis? Volgens mij houden mannen zich bijna nooit aan de tijd haha :p Maar je pizza heeft vast gesmaakt ;) Vandaag dus ook weer een leuke dag voor je! Veel plezier, geniet er van! ;)

Hier even een rustig dagje, ga alle kaartjes inplakken die ik voor de zwangerschap en mijn verlof heb gekregen en verder wat wasjes doen. Ook nog even een kadootjes regelen voor mijn mams die is morgen jarig.
    Vannacht 2 uur lang wakker gelegen :(, lekker liggen piekeren. Over mijn schoonouders/zus nog wel! Ze kopen steeds kleertjes die niet mijn smaak zijn en ik vind dat zo zonde van het geld! En vaak zeg ik ook wat wel mijn smaak is maar toch doen ze het, ook zijn ze nu al bezig met na de bevalling, dat we ze wel gelijk moeten bellen (mijn schoonvader vroeg zelfs of er geen familiekamer in het ziekenhuis is waar ze kunnen wachten tijdens de bevalling, dat idee heb ik gelijk van tafel geschoven!!) en dat ze gelijk komen en kleertjes kopen pff ik ga er zowat tegen op zien. Maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken, iemand tips?

Fijne dag meiden! x

3. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi!

Rianne, hihi ik moet er ook niet aan denken dat mijn (schoon)familie in de wachtkamer zit. Echt van z'n lang zal ze leven dat dat niet gaat gebeuren. Ik heb hier op het forum ook wel eens gelezen dat er spoedkeizersnedes waren en dat de fam het kleintje al stond te bewonderen, voordat de moeder het fatsoenlijk heeft gezien omdat ze haar nog aan het dichtnaaien zijn, etc... Denk niet dat een dergelijke situatie bij mij in goede aarde zou vallen..

Wij hebben afgesproken dat enkelen de aankondiging krijgen dat de bevalling begonnen is (middels een belletje of sms) en als ons mannetje er is en wij er klaar voor zijn wordt er gebeld dat ze langs mogen komen. Afhankelijk van de bevalling zal dit wel n half uur/uur na de geboorte zijn. Eer dat ze er dan ook daadwerkelijk zijn, hebben we nog wat langer met z'n 3tjes van elkaar kunnen genieten en dan mogen de opa's en oma's de kleine helemaal platknuffelen.

En smaakverschil is inderdaad erg lastig. Manlief en ik hebben sowieso al een uitgesproken smaak, als je de lading kleertjes ziet liggen die ik gekregen heb en dat vergelijkt met de berg die ik zelf heb aangeschaft... Maar goed, ik zorg er gewoon voor dat die outfits in ieder geval 1x gedragen worden als we bij de gevers van de kleertjes op bezoek komen :).
    Tips? Misschien aangeven dat je het heel erg leuk vind om te wachten met kleertjes, omdat je graag seksgebonden oufits wilt. Dat kan tenslotte nu niet. En dan stel je voor hoe gezellig het je lijkt om samen met je ukje en hen straks op jacht te gaan. Dan ben je er in ieder geval bij om te sturen... (zo van, ohhh dat is leuk, maar misschien is dit een nog betere match.. of, zoiets heeft ukje denk ik al, misschien dit?) ;)

Manlief was overigens iets later dan verwacht (verrassend ;)), maar hij had wel een Snickers Crunchy voor me meegenomen (slijmbal). Ik was van plan flink te gaan mopperen tegen hem, maar dat lukte daardoor niet meer zo goed ;).
    Ik snap ook niet waarom het zo lastig is thuis te komen op een afgesproken tijd. Als hij zegt dat hij om half 8 thuis is en ik daar rekening mee hou voor het eten, dan is het eigenlijk altijd 19.40 (of later), maar nooitttt 19.20. Terwijl als ik om half 8 op het station aankom, dan is hij er eigenlijk altijd te vroeg, of komt hij precies aanrijden als ik uit de trein stap... Nu snap ik wel waar het verschil zit, maar toch vind ik het fascinerend.
    Mannen ;)! Maar goed, als dat het ergste is he ;).

X

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ik reageer even niet perse persoonlijk, moest drie pagina's bijlezen :p

@bevalling, Ik kijk er vreemd genoeg juist wel naar uit. Misschien omdat ik het al een keer eerder gedaan heb en nu een heel duidelijk idee heb van wat ik wel en niet wil. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat dit keer en of ik het aan kan zonder ruggeprik en hoe lang het dit keer duurt. Ik ga nu dus de Tens proberen en ben echt heel nieuwsgierig. Op de een of andere manier voel ik me nu ook echt voorbereid, omdat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten… Kom maar op! Ben ook heel nieuwsgierig naar wanneer het begint, bij Dave was ik er echt helemaal zat van rond deze tijd en helemaal vanaf 37 weken, maar dat valt nu mee, omdat ik naast mn bekken eigenlijk nergens last van heb. En het gaat idd snel, nog maar 7 weken, maximaal 8 voor mij!

@weegschaal, Hij wou weer meewerken vanochtend! Gister nog +9 kilo bij de vk, vanochtend 7,8 kilo. Apart wat dan zo’n dag minder eten omdat je ziek bent met je doet.

@geboortehotel, Die hebben we hier in deze uithoek ook niet ;) Gewoon normaal ziekenhuis, en ook maar 1 echt in de buurt. Maar dat maakt me niet zoveel uit, ik vind het geen straf dat ik naar het ziekenhuis moet op zich, enige wat ik nog steeds jammer vind en jammer zal blijven vinden is dat ik nooit mijn droom van een badbevalling waar zal kunnen maken….

@controle, Beeb ligt nog met hoofd beneden maar is nog niet aan het indalen, maar dat is bij een tweede sowieso vaak later, dat kan nog op het laatste moment. Zolang ze maar niet weer omdraait vind ik het prima! Ook even geboorteplan besproken en ik had geen onredelijke eisen zei ze, als alles goed gaat moet het prima uit te voeren zijn.

@geboorteplan, Het is niet verplicht en niet elke vk geeft het aan. Ik heb zelf aangegeven dat ik geen fijne eerste bevalling had en daarom had ze opgeschreven dat we rond deze tijd de bevalling even zouden bespreken. Ik had de eerste keer ook een geboorteplan, maar ook uit mezelf, toen hadden ze er ook niks van gezegd.

@striae, Haha gelukkig heb ik er nooit zo zwaar aan getild, ben toch al niet echt een bikini persoon en heb er wat moois voor terug! En ml heeft het er maar mee te doen, hij heeft het toch al mega gemakkelijk als het op kids krijgen aan komt. En geloof me meiden, ik ben echt een zebra! Maar moet wel eerlijk zeggen, doordat ik 13 kilo was afgevallen voor de zwangerschap heb ik er nu bij de tweede nog niet 1 streepje bij gekregen! Niet dat ik me er echt druk om kan maken, maar dan zou ik echt geen streeploos stukje huid meer hebben :p Het is idd zo, hoe jonger je bent, hoe sneller je er last van hebt. Flauw he :p Komt omdat de huid als je ouder bent al wat slapper is… En het is gedeeltelijk erfelijk. Dus vaak als je moeder het had, krijg jij het ook.

@rianne, Ja hoor, een hele goede tip. Niet bellen! Dus niet bellen als de bevalling begint en ook niet direct na de bevalling. Eerst lekker genieten met zn drietjes, zeker dat eerste uur en daarna langzaam mensen in gaan lichten. Eventueel met de uitdrukkelijke instructie dat jullie pas bezoek willen als je thuis bent uit het ziekenhuis. Het is jouw bevalling en als je ze niet inlicht, weten ze ook niet dat je aan het bevallen bent. Wat betreft de kleren, lastig. Maar misschien toch gewoon zeggen dat je liever hebt dat ze geen kleren meer kopen. Eventueel erbij zeggen dat je nu echt wel genoeg hebt en het ook zonde zou zijn als de beeb straks eruit is gegroeid voordat ie het aan heeft gehad?

@ego, Heb zo gelachen gisteren!! Ik lag dus ziek op de bank, hoge koorts enzo, dus heb echt de hele dag op de bank gelegen en eigenlijk niks gedaan. Ml was gelukkig vrij, dus die deed Dave en bediende mij een beetje. Zegt ie op den duur ineens, ja wat is het hier een zootje! Ik zeg ja, dat is zo… Zegt ie, jij bent echt ziek he, anders had je me allang aan mn hoofd gezeurd dat ik moet stofzuigen. Tjah… Maar het zou idd wel fijn zijn als je nog even wil stofzuigen vandaag, zodat ik morgen niet zoveel op hoef te ruimen. Want Dave had ondertussen ook een behoorlijk zootje ervan met overal speelgoed. Dus hij liep een beetje te mopperen. Dus ik zeg, ja nu zie je eens wat ik eigenlijk doe op een dag he! Het is meestal niet zo’n zootje als jij van je werk komt…. Zit ie later met zn moeder aan de telefoon, zegt ie, ja ik ga ophangen want moet nog even stofzuigen enzo, het is hier nogal een zootje. Ik merk nu pas wat Chantal dan eigenlijk altijd doet de hele dag als ik aan het werk ben!!!! :D

Ik voel me vandaag een stuk beter gelukkig. Kan wel merken dat ik goed ziek was gister, want ik heb vannacht voor het eerst in maanden in 1 ruk doorgeslapen tot 6uur!! Dat heeft zeker geholpen om me beter te laten voelen. De pijn in mn rug en ribben is weg, en de koorts ook. Alleen nog moe, ondanks de goede nacht en hoesten/keelpijn. Maar verder voel ik me echt stukken beter. Vanochtend lekker lang op bed gelegen, want ml heeft Dave even naar de gastouder gebracht vanochtend. Daarna beneden opgeruimd en schoongemaakt en daarna lekker gedoucht en een broodje gegeten. Nu lekker op de bank, want ben nog niet helemaal fit weer natuurlijk.

5. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Ohh het zal je gebeuren inderdaad na een keizersnede dat je zelf het kindje nog niet hebt gezien en de fam er al is! Horror!!! Ik geloof zelfs dat hier in het ziekenhuis het beleid is dat de baby de eerste dag alleen door papa en mama vastgehouden mag worden ivm de binding. Nouja we gaan het ervaren haha ;)

Helaas snapt mijn schoonzus niet dat je beter kunt wachten met seksgebonden pakjes tot het geboren is, heb nu namelijk al 2 pakjes voor een jongetje van haar gekregen (alhoewel, ik vind het pyama's haha) en 1 voor een meisje. Wij hebben inderdaad ook wel een uitgesproken smaak en had me inderdaad voorgenomen iets aan te trekken bij ukkie als we daar zijn, maarja als het zo doorgaat word dat nog lastig haha! Perongeluk maar vlekken erin maken ofzo :p? Haha!

Wat lief dat ml een snickers crunchy had meegenomen, hij had zich dus goed voorbereid haha! Sneaky he :p En die tijden, tja heb zelfs vl een horloge ooit gegeven en toch werkt het niet haha. Maar inderdaad zolang het daar bij blijft ;)

Hoe was de bingo?

@ego, net eindelijk het nachtje weg geboekt :) komende zondag gaan we lekker 1 nachtje, dan gaan we maandag zwemmen zodat vl mooie schone handen dinsdag heeft voor de fotoshoot, over nagedacht dacht ik zo hihi :D gister nog goed nieuws gehad van de diabetesverpleegkundige :D
    Normaal moest ik wekelijks mijn waardes doormailen maar omdat mijn waardes er steeds prima uit zien mag ik nu eens in de 2 weken mailen :D Wel wekelijks prikken maargoed vond het zelf toch wel positief! Maar oh wat kijk ik uit als ik bevallen ben, heb nog steeds zo'n zin in bon bon bloc haha!

fijne dag! x

6. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Wij hebben trouwens bij Dave ook niemand gebeld oid dat de bevalling begonnen was. Alleen mn beste vriendin, omdat die bij de bevalling is. En we hebben na de bevalling mn andere goede vriendin gesmst en manlief heeft zijn ouders gebeld. Ik lag binnen 20min op de ok omdat ik bleef bloeden en mn placenta er per direct uit moest. En toen ik na 2 uur terug kwam, zaten mn schoonouders en mn vriendin en haar vriend in de kraamkamer, die hadden Dave al gezien toen ik nog op de ok lag, ik kreeg hem pas weer te zien toen ik op de IC lag na de operatie, voordat ik naar de kraamkamer mocht. Op zich vond ik dat niet zo erg, ml was best wel beetje in de stress omdat ik direct naar de ok moest en het niet zo goed ging, dus had ie wel steun aan zn ouders. Maar dit keer wil ik eerst met ml even de baby goed bewonderen, dan laten we Dave komen om kennis te maken en pas daarna gaan we ouders bellen.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, ik lees even niet mee, en er is weer een pagina bij :p. Ik zal proberen te reageren, maar heb niet alles onthouden en aangezien ml even iets wil doen, heb ik gezegd even snel wat de willen typen hihi.

@Chantal, Fijn dat het weer wat beter gaat. Ook fijn dat ml even ingezien heeft wat jij op een dag doet. Hopelijk kan hij dit even vasthouden. Vervelend dat die kleine nog niet ingedaald is. Hopelijk blijft hij lekker met zijn hoofdje naar beneden.

@Wencke, leuk die kibbelende oudjes. Zo maak je nog eens iets mee :p. Wat betreft ml. Fijn he, mannen die zich aan de tijd houden. Hier is het precies hetzelfde. En vaak komt ie zelfs een uur later. Ik heb deze week al 2x gehad dat ik op ml moest wachten voor we naar een afspraak konde en we dus flink konden haasten. Hadden zelfs bijna de rondleiding in het ziekenhuis gemist. Veel plezier met je vriendin.

@Rianne, jij ook al 2 uur wakker gelegen :p???? Hier nog 1. En dat na nachten redelijk goed slapen. Vervelend van je schoonouders. Ik kan je maar weinig tips geven. Zeker omdat ik er zelf geen heb en dus geen ervaring heb. Soms wel jammer, maar hetheeft zeker zijn voordelen. Misschien is het inderdaad een idee dat je wil afwachten tot na de bevalling.

@Bevallen. Wat betreft de badbevalling. Ik kan ervoor kiezen. Lijkt mij heel bijzonder, maar twijfel nog over hoe ik wil bevallen aangezien ik veel rugklachten heb. Ik ga me hier nog verder op orienteren. Ik kan in ieder geval alles wast ik maar wil in het ziekenhuis.

@Voor/tijdens/na bevalling, mijn ouders luisteren naar onze wens. Ze krijgen waarschijnlijk wel te horen dat het begonnen is. Verder horen ze wanneer de kleine geboren is. Het eerste uur is voor ons saampjes, want dan ligt ie op mijn borst ;). Nee, dat stukje zien we dan wel. Betreffende zo'n voorval na een keizersnee. Dat gaat hier niet gebeuren. De kleine wordt alshet even kan ook na een keizersnee, meteen bij moeder op de borst gelegd. Natuurlijk is dit niet mogelijk wanneer je volledig onder narcose moet, maar dan moet ml dat maar tegenhouden.

@rondleiding ziekenhuis, ik kwam nog een vraag over. Alles is nu helemaal duidelijk en we zijn er helemaal klaar voor.

@ego, heb gister heerlijk gezwommen. Eenmaal thuis heb ik met ml nog gegeind over het feit dat hij zo a-romantisch is. Vanacht dus wat minder geslapen, en vanochtend ben ik flink aan het strijken geweest. Heb het bedje net opgemaakt. Moest toch wel even huilen....Net kwam ml aan dat hij dus even wat wilde doen. Hij is aan het ruimen in de schuur, maar vroeg of ik nog iets wilde. nou laten we dan maar even de klossen voor onder het bed halen. Daarna ga ik even een kort dutje doen.

Fijne dag allemaal!!!

8. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavandave: Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest. Gelukkig gaat het vandaag iets beter. Lekker rustig aan doen :) Vl ziet eindelijk in wat je allemaal doet :) Altijd fijn.

Kipje: Jeeej dat is goed nieuws. Fijn dat je waardes zo goed zijn!
    Dat mag idd gevierd worden met een nachtje weg. Lekker weekend voor de boeg. Geniet ervan en erg leuk nog een fotoshoot!

Suzanne: Heel veel plezier vandaag met de bingo, uit eten gaan en de stad in gaan. Zeker gezelligheid :).

Bevalling: Ook ik heb ervoor gekozen om niemand te laten weten dat de bevalling begonnen is. Pas als de kleine geboren is sturen we smsjes naar de naaste familie. Eerst even quality time :)

Ik heb vanavond een informatieavond in het zkh over bevallen, dus ben erg benieuwd.

Meiden!! Nog maar een paar weekjes en dan is ons leven voor altijd veranderd! Ben echt zoooo nieuwsgierig! Op sommige momenten dringt het echt goed door dat ze er bijna is. En OMG ik moet nog steeds de babykamer in orde maken!

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi!

Chantal, ahh wat fijn om te horen dat manlief op zo'n moment even duidelijk ziet hoeveel je normaal doet. Ze doen het niet expres, maar soms vinden ze het maar lastig in te zien hoeveel werk je al verzet hebt he.
    Fijn dat je een goede nacht had!

Rianne, ja inderdaad, als dit het ergste is ;). Het is zooo mannen eigen geloof ik :). Superleuk dat jullie het nachtje weg nu geboekt hebben, heerlijk! Waar gaan jullie heen?
    Wat fijn dat de diabetesverpleegkundige zo tevreden is over je waardes, dat moet ook best een geruststelling zijn of niet?

Maartje, hihi ook bij jou traantjes :). Het komt allemaal ook echt dichtbij he en alles ervaar ik zo intens. Enerzijds kan ik niet wachten tot ik ons ukje kan zien en kan leren kennen en tegelijk vind ik het zoooo gek om te bedenken dat we straks mama's zijn. Als ik ook langs de stapel gestreken was loop of andere spulletjes raak ik het stiekem ook even liefdevol aan.
    Fijn dat het zwemmen zo fijn was :).

Duo, hoe was je infoavond gisteren? Beviel het? Hier ook die babykamer die nog in orde moet worden gemaakt, maar jij loopt nog n weekje op ons voor ;).

Gisteren had ik 's middags pas de bingo. Hilariteit alom, want er werd weer lekker tegen elkaar gesnauwd. Hihi, moet echt mijn best doen om niet heel hard te lachen. 's Avond lekker gaan eten met een vriendinnetje en daarna nog even de kroeg ingedoken.

Btw, een van die omaatjes was zooo lief. Ze had bingo en mocht dus een prijs uitzoeken. Ze liep direct naar een knuffel en kwam die vervolgens naar mij brengen.. Voor de baby!!! zegt ze heel enthousiast. Zoooooo lief! Vond het echt een beetje ontroerend :).

Verder merkte ik gisteravond wel dat ik doodop was. Mijn hoofd zegt 'yeey, leuke dingen doen!!', maar mijn lichaam zei om 10uur toch echt dat het genoeg geweest was. Hebben jullie dat ook? Ik vind het best lastig te accepteren moet ik zeggen. Ik heb natuurlijk verschillende kwaaltjes, maar gisteravond voelde ik me gewoon goed.. Waarom moet ik dan toch zo vroeg afhaken?
    Ik overleef het wel, maar vind het gewoon echt een rare gewaarwording.. Moet er denk ik maar aan wennen ;).

Hebben jullie nog leuke plannen?

Kus

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @wencke, haha fijn dat de bingo leuk was en idd heel lief!!

@ego, Vannacht weer slecht geslapen, nog erger dan normaal verdorie! Elke twee uur wakker en toen was Dave ook nog eens om half zeven al wakker!!!! Als ik nou de rest van de nacht goed heb geslapen kan ik dat nog wel hebben, maar als ik al zo'n slechte nacht heb... en heb al geen energie door de griep, moet nog steeds hoesten enzo en voel me zo slapjes! Wel teken dat ik nog niet helemaal beter ben!

Net even gewinkeld en dat ging ook al zo goed, maar niet heus. Waarom dan toch gegaan? Nou ja, Dave had echt nieuwe pyjama's nodig en op zondag als ml mee kan, zijn de winkels dicht. Maar ik heb zo weinig energie, dat de winkelstraat op en neer al te veel was eigenlijk en in de winkel kon ik niet eens fatsoenlijk de kleertjes bekijken op de rekken boven mn hoofd, dat was gewoon te zwaar.... En het hangt sowieso al zo lekker overzichtelijk bij de Wibra en Zeeman, die uiteraard ook elk aan 1 kant van de winkelstraat zitten. Sowieso is lopen echt heel moeilijk... Ging bijna van mn stokje uiteindelijk, hartkloppingen, gewoon totaal energieloos, zo slap. Dus uiteindelijk maar even gelaten voor wat het is, ik had uiteindelijk waarvoor ik kwam.

Had ook nog een boxkleed bij de wibra. Ik heb dezelfde in blauw/grijs, van Dave en heb m nu ook in roze/grijs. Moest nog 1 broekje en 1 shirtje voor de baby en eigenlijk nog stuk of twee vestjes, maar de vestjes komen later wel, voor shirtje en broekje ben ik geslaagd en heb nog een schattig jurkje voor de zomer. Nu maar even op de bank liggen.... Dan kan ik straks nog even aardappels schillen en dan Dave weer ophalen!

Sorry voor het geklaag :p

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Dikke knuffel meissie! Het valt ook allemaal niet mee.

Kun je niet online wat dingen bestellen? Ik heb eigenlijk al mijn kleertjes online besteld, omdat ik niet veel kan lopen door de verweking bij het schaambot (althans daar heb ik de pijn er van). Ik heb eigenlijk alles wat ik leuk vond in mijn mandje gegooid en daarna met manlief er naar gekeken en zijn mening gevraagd. Dan pas de bestelling er uit gegooid.

Ik heb bergen kleertjes besteld bij ikenmijnkind.nl. De kwaliteit is top en het is goedkoop.

Sterkte meissie!

Ik loop serieus nog steeds rond in mijn badjas... Hoezo nog niets nuttigs gedaan? Zo maar even mijn enorme to do list voor komend weekend er bij pakken en wie weet motiveert dat een beetje :D.

X

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Nou, kinderkleding online vind ik meestal alsnog duur :p en wou heel graag in elk geval nog even 1 keer bij de Wibra en Zeeman langs. Sowieso voor Dave zn pyjama's, die zijn daar gewoon heel goedkoop. En vind het ook wel leuk om de kleertjes vast te houden voor ik ze koop ;) maar dit was absoluut de laatste keer, want ik red het gewoon niet meer, al ben ik nu natuurlijk vooral heel energieloos en slapjes door de griep, maar ook het lopen was echt heel zwaar.

Gelukkig heb ik nu eigenlijk gewoon alles ;) dus hoef er ook niet meer uit tot de bevalling om echt te winkelen. Eventueel wat kleine dingetjes, zoals een pyjama oid voor in het ziekenhuis kan ik wel online halen. Ik zal die website eens bekijken ;)

Ik moet ook eigenlijk nog echt wat dingen doen. Sowieso mn wazo aanvraag op de bus doen, wil de luiertas alvast in orde maken, dan weet ik of alles er echt in past of dat ik toch een andere tas moet :p En de vluchttas moet ik maar eens een lijstje voor gaan maken...

13. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Trouwens, geniet er maar lekker van dat je nu nog in je badjas loopt! Ik lag gister dus tot half elf op bed, omdat ml Dave naar de gastouder had gebracht, zodat ik kon blijven liggen omdat ik nog wat grieperig ben. Overigens moest ik vanochtend gewoon zelf weer aan de bak ;)

Maar ik lag dus in bed en dacht... Oooo dit deed ik dus voor Dave er was! Zo voelde dat dus! Lekker lui tot half elf in bed liggen! :p Dat voelde heel dubbel. Aan de ene kant, jammer dat dit gewoon nooit meer gebeurd, ik ben tegenwoordig eigenlijk nooit later dan hooguit negen uur uit bed, en dan heb ik heel erg mazzel, normaal is rond 8 uur. Aan de andere kant merkte ik ook, dat een kind je een reden geeft om je bed uit te komen 's ochtends en dat dit eigenlijk ook wel weer heel fijn is...

Ik ga even vier handen op 1 buik kijken, ben heel benieuwd... :p

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, lijkt me best lachen met die oudjes. En sommige zijn inderdaad zo lief. Fijn dat het gister nog gezellig was.

@chantal, je mag klagen hoor. Je ebt al wel pijn en dan krijg je er ook nog de griep overheen. Is er helemaal niemand die eventueel met hè mee kan? Hier is het soms ook lastig, maar dan wacht ik liever een dagje. Sterkte en let op jezelf.

@zwaarder worden, ik heb er ook last van dat alles nu echt zwaarder wordt. Om deze reden probeer ik ook echt
    Elke middag een plat te gaan liggen. Om 22.00u vallen vervolgens mijn ogen weer dicht. En slapen wordt steeds lastiger. Ben in de nacht zo onrustig. Het verweken van de schaambotjes zorgt hier ook voor ongemakken. Af en toe zo'n lekkere pijnscheut.

@voorbereidingen bevalling, weet niet of ik het gister al vertelt had maar we zijn gisteren bij de thuiszorgwinkel geweest. Klossen voor onder het bed en i.p.v. Een plastic voor over het matras heb uk een onderleggen gehaald die kinderen op hun bed krijgen tijdens het zinnelijk worden. Ml heeft vandaag het bed op klossen gezet. We zijn gelukkig lang, maar hebben nu echt een hoogslaper. Wanneer ml lastig is mag hij onder het bed liggen :p. Ook kregen we een po mee voor al mocht ik toch onverhoopt thuis bevallen. Doen ze hier als voorzorgsmaatregel.

@ego, na een niet zo'n beste nacht heb ik lekker lang in bedje gelegen. Vervolgens ben ik met ml de stad in gegaan om de laatste kleertjes te halen. Heb een kei stoer rood shirt met bink erop gekocht :). Verder hebben we samen gelunched en hebben we samen de basis boodschappen gedaan. Nu ben ik erg moe, maar ml moet de
    middenpoot van het bed nog stevig neerzetten voor ik plat kan. Vanavond ga ik met wat vrienden naar de bios. Naar een lekkere nutteloze film. O ja, over de baby uitzet. Ik heb nu alles alleen bleek gister dat ik 2 lakentjes te groot gekocht had. Deze moet ik dus nog halen, maar dat is zo gedaan.

@weekend, morgen gaan we misschien samen wat bezoekers afleggen, misschien in België. Zondagmiddag hebben we een verjaardag en verder doen we lekker rustig aan.

Bye bye !!!
    Have a nice day!!!

15. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hey meiden!

Chantal, wat balen meis van de slechte nachten :( Juist nu je niet fit bent wil je extra slapen! Hopelijk gaat het gauw weer beter met je! Je hebt tenslotte al genoeg met je bekken te stellen! Vervelend zeg die pijn maar wel fijn dat je nu alles hebt wat je wilde hebben. Hopelijk kun je nu je rust pakken en ga je je gauw beter voelen. Aftellen naar de bevalling maar he?

Maartje, fijn dat het zwemmen weer lekker was. Oh en die tranen pff ze zitten hoog he.. Het gaat nu ook zo hard, nog maar even en dan hebben we allemaal onze ukkies in onze armen! Ben zo nieuwsgierig zowel naar ons eigen ukkie als naar de ukkies van jullie allemaal! Wat goed zeg dat jullie al klossen en dergelijke hebben gehaald! Zal inderdaad wel gek zijn om zo'n hoog bed te hebben, ons bed is al hoog dus ben heel benieuwd hoe het met klossen/bierkratjes is.. Straks liggen we tegen het plafond haha :p Wat leuk dat jullie nog even hebben geshopt! Had je dat shirt toevallig bij de V&D? Mijn collega's zoontje heeft dat shirt ook, leuk is ie :D! Veel plezier vanavond bij de film! Welke film word het? En leuk weekend ook voor de boeg, geniet ervan ;)

Duo, wat vond je van de info avond? Leuk hè die fotopresentatie haha :p

Wencke, wat superlief van dat omaatje! Ik geloof graag dat je heel wat beleefd daar haha! En dat niet kunnen accepteren ken ik heel goed, vind het maar wat lastig om mijn grenzen te beperken, wil nog zo graag van alles maar inderdaad we zijn toch wel hoog zwanger ondertussen.
    Heerlijk he om zo lang nog in je badjas te kunnen rondlopen, ik kan daar ook echt van genieten. Lekker rustig aan doen haha ;) En werkte het om je lijst er bij te pakken? Van het weekend nog leuke dingen op de planning staan?

Hier alle kleertjes vandaag gestreken en lekker in de kast opgehangen etc. Heerlijk! Ook 2 collega's om een koppie gehad, altijd gezellig :D Ideaal voor ze om in hun pauze langs te komen gezien ik maar 1 straat verder woon haha. Vanavond eerst op condoleance bij de oma van een vriendin en daarna naar mijn moeder die is jarig.
    Morgen nog weinig op de planning, lekker dat vl dan ook gewoon thuis is (tenminste tot nu toe haha) en zondag lekker weg!

Fijne dag nog meiden!

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dichterbij komen, het is allemaal toch wel spannend ja. Het komt ineens zo dichtbij al is het anderzijds nog zo ver weg.

@rianne, gezellig dat je collega's op de koffie zijn geweest. Ideaal dat jullie zo dichtbij wonen. Wel een gemengde bezigheid voor jullie vanavond. Suc6 en veel plezier. En dan zondag de overnachting, heerlijk hoor. Nu kun je samen nog weg. Om die reden gaan wij morgen nog naar België (Franse grens). Nu kunnen we nog makkelijker weg. Wij gaan vanavond trouwens naar i give it a year. Heerlijke romantische komedie. Lekker janken en lachen. Ml blijft thuis en vangt ons na de film hier op. O en het shirts komt idd van de v&d.

@ego, wilde nog zeggen dat ik er nu ook aan moet geloven. Ineens allemaal stromen op mijn buik en borsten. Ik naar ml... je houdt toch nog wel van mij wanneer ik lelijker wordt? Op zich weet ik dat het erbij hoor al ben ik wel echt een bikini mens. Je veranderd er helaas niks aan.
    Trouwens er zijn hier wild wild west praktijken gaande. Ik heb er nog niet veel van meegekregen, maar niet ver van hier is een man neergeschoten en er is nu een klopjacht bezig.

17. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal!

Ik leef nog en alles gaat goed, maar heb weinig puf om te reageren.
    Lees wel alles mee dus blijf op de hoogte!
    Nog een weekje werken en dan heb ik verlof, ik beloof plechtig dan weer meer te reageren!

Zo te lezen gebeuren er gelukkig geen gekke dingen, houden zo meiden!

Wij hebben een vrij druk weekend voor de boeg: zaterdag en zondag gaan we bij vrienden op bezoek, dus we zijn onder de pannen!
    Gisteren zijn we naar de partneravond geweest van de zwangerschapscursus, het viel ml gelukkig erg mee en toen hij ukkie hard voelde schoppen tijdens mijn ademhalingsoefeningen begon hij helemaal te stralen...:)

Fijn weekend allemaal!

18. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo voor zover ik gelezen heb, heeft iedereen wel een leuk/druk weekend voor de boeg :)
    Jullie hebben gelijk meiden, nu kan het nog! Geniet ervan.

Ikzelf heb het vanavond lekker rustig. Vl gaat de deur uit met vrienden dus ben alleen. Lekker vroeg me bed in denk ik..
    En voor zover ik weet, dit weekend niet echt iets op de planning dus kunnen mooi de laatste dingen in de woonkamer in orde maken.

De voorlichtingsavond in het zkh gisteravond was geslaagd. Heb de antwoorden op me vragen gekregen en ook vl vond het zinvol. Dus helemaal goed :)

Hier hou ik het even bij. Beetje last van me rug.
    Fijne avond dames!

Gisteravond

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen!!

Maartje, hoe was de film? Lekker kunnen genieten? Nog tissues nodig gehad? ;)
    Balen dat je ook striemen te pakken hebt :( erg hè? Ik ben inderdaad ook een bonino type dus hopelijk valt het mee straks! Mijn buik jeukt wel echt meer dan voorheen, heb jij dat ook? Hoe zijn de wild west praktijken afgelopen? Wat een sensatie!
    Veel plezier vandaag!

Monica, fijn dat alles goed gaat, op naar je verlof zodat je ook je welverdiende rust kan nemen! Mooi hè als de mannen zo trots kunnen kijken, zal wel helemaal zo zijn als ukkie er straks is! Leuk weekend hebben jullie dus voor de boeg, veel plezier!

Duo, fijn dat de rondleiding duidelijkheid heeft gegeven! Nu weet je in ieder geval waar je terecht komt.
    Was je nog lekker op tijd naar bed gegaan? Veel succes met de woonkamer in orde maken, maar dat komt vast goed :)

Hier is vl de ochtend varen en ga ik even langs de action enzo.. dan de kaartjes inplakken die we kregen voor de zw dan hebben we ruimte voor de volgende kaartjes.. wat zal het worden blauw of roze.. spannend!!
    Gister op condoleance geweest en ging die hele fam aan mij vragen hoe het gaat uhh.. voelde me wel een beetje opgelaten, zo zie je hoe het leven kan zijn. Er gaat een leven en er komt weer leven bij. Daarna op verjaardag geweest, hield het tot 0:00 toen ging het lichtje uit.
    Fijne dag lieve meiden! xx

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, veel plezier dit weekend. Fijn dat de avond meeviel ;)

@duo, fijn dat de rondleiding bij jullie allebei goed bevallen is.

@rianne, leven en dood liggen heel dicht bij elkaar. Wanneer iemand overlijd gaat het leven gewoon door, wat voor vreemde situaties kan zorgen. Fijn dat de verjaardag gezellig was. Mijn buik jeukt ook duidelijk meer en schrijnt. Niet fijn.

@ego, film zelf viel tegen, maar het was erg gezellig. Later hebben we hier nog wat gedronken. Om 1 uur ben ik naar bed gegaan, maar het slapen wilde niet echt vlotten. Pas toen ml om 3 uur al zuchtend en steunend te bed kwam kon ik slapen ( had een opmerking gemaakt dat ik het wel erg laat vond ). Nu eten en klaar maken voor een lange dag belgie. Hebber wel zin in, maar ml wil ook even iets laten zien net over de grens in Frankrijk.

Fijne dag allemaal!!!

Deel Deze Pagina