Meiden, even een wat onsmakelijke vraag. Net nadat ik naar de wc was geweest had ik bij het afvegen een stukje slijm op het papiertje. Leek ook wel heel klein beetje bruin bij te zitten maar niet echt duidelijk. Zou dit al een deeltje van de slijmprop zijn? Durf nu de deur niet uit maar morgen gaan we natuurlijk eigenlijk een nachtje weg en maandag zwemmen. Weet niet of ik nu nog wel mag zwemmen? Vind het ook zo lastig om te bellen gezien ik nu in het ziekenhuis loop, wat vinden jullie?
Hey meis, Ik heb dit twee weken terug gehad, alleen zat er toen echt rood bloed bij. Ik schrok er toen best wel van (was tijdens ons weekendje weg). Heb toen ook lopen googlen en heb toen zelf de conclusie getrokken dat het waarschijnlijk een deeltje van de slijmprop was (daarvan kon je kleine stukjes verliezen, maar dat was niet erg). Ik heb toen voor mezelf besloten dat als ik nog meer zou verliezen (met name vanwege het bloedaspect) ik de vk zou bellen, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Heb het de week er na wel verteld aan mijn vk en die zei ook dat het gewoon kon. Maar als je het niet vertrouwd sowieso gewoon bellen! Rest reageer ik later op . X
Wencke dankjewel voor je reactie! Toch wel fijn te horen dat het gewoon kan, zat er toch wel over in. Zwemmen zou dus ook gewoon nog kunnen? Donderdag moet ik naar de gynaecoloog en zal het dan inderdaad evengoed even aangeven. Verder houd ik het nu gewoon in de gaten ja en als ik het weer heb bel ik. Thnx meis!
Ja, ik heb daarna niets meer verloren. Maar mocht dat bij jou wel zo zijn zou ik dus wel even bellen. Gewoon het zekere voor het onzekere. Geen dank meis , daar zijn we toch voor! Dikke knuffel! X
Wat is het rustig vandaag haha. Gebeurt niet vaak. Heb je onderhand nog meer slijm verloren Kipje? Pfff hier echt niets gedaan vandaag. Vannacht paar uur wakker geweest en maar beetje series gekeken. Slapeloze nachten beginnen nu dan eindelijk te komen? Maar daarentegen wel tot half 3 smiddags geslapen! Dus slaap weer ingehaald. Misschien beetje rare vraag, maar ik heb nu al bijna 3 weken alleen maar diaree elke dag. Verder niet ziek ofzo. Herkennen jullie dit? Hoort dit bij het einde van de zwangerschap?
@rianne, snap dat je geschrokken bent. Wanneer je blijft twijfelen gewoon even bellen. @duo, ik herken het hebben van diarree niet. Hier verloopt de stoelgang juist steeds lastiger. @ego, lang maar gezellig dagje weg geweest, al zat het tot 2x toe flink tegen. In Frankrijk konden we de bestemming al niet vinden en terug ging het ook fout. We zijn vanavond pas laat terug uit belgie gereden en wilden onderweg iets eten. Overal waar we kwamen was het al dicht. Ml heeft zich beide keren niet kunnen inhouden en veel te hard gereden, waar ik best wel boos over ben/was. Verder zijn we met kennissen in België obcer een kermis gelopen. Dit ging verbazendwekkend goed. Nu vallen mijn ogen bijna dicht, maar probeer nog even wakker te blijven, zodat het eten van net nog even kan zakken. Oja, we kwamen thuis en blijkt mijn moeder de tuin flink bijgewerkt te hebben. Zo fijn!!!
Hey meiden, Duo, balen dat de slapeloze nachten beginnen bij je. De diarree herken ik ook niet, misschien toch een virusje maar heb je er verder weinig last van, goed blijven drinken zou ik zeggen.. Maartje, wat een lange dag voor je zeg! Maar fijn dat het wel gezellig was! Dat je het volhoud om zo laat nog te eten! Wat leuk een kermis, het weer was ook wel oké ervoor hè? Wat heerlijk dat je moeder de tuin gedaan heeft! Heb je vannacht nog wel goed kunnen slapen? Na zon drukke dag kan dat ook wel eens onrustig zijn. Nou hier twijfel ik nog steeds over het zwemmen, maar volgens mij heb je meer kans op infecties als de vliezen gebroken zijn toch? Heb nu nog wel meerdere keren wat slijm verlies maar denk eerder dat het weer gewoon afscheiding is wel wat waterig maar leek niet op het slijm wat ik gister vond. Als vl zo wakker is even overleggen of ik toch het zh even bel voor overleg. Heb namelijk zon zin om te zwemmen en nachtje weg te gaan. Vannacht wel wakker gelegen van de pijn in mijn onderrug.. pff heerlijk die onzekerheid en al dat wat nieuw is. hihi fijne zondag meiden!
Goedemorgen meiden! Rianne, wat fijn dat je alle kleertjes gestreken hebt, hoe cute zijn die he! En zo'n avond lijkt me inderdaad heel erg dubbel, maar naast een droevig aspect is het ook mooi. De slijmprop deels verliezen en gebroken vliezen is niet hetzelfde he.. Toch? Vruchtwater zou zoet moeten ruiken en is niet plakkerig in tegenstelling tot afscheiding (maar pin me dr als leek niet op vast ). Misschien sowieso handig als je toch even belt, al is het maar voor je eigen geruststelling. Ontzettend balen van je rugpijn! Hopelijk blijft die voorlopig ook weg . Hopelijk is alles gewoon in orde en kun je heerlijk gaan genieten van het zwemmen, jullie nachtje weg en morgen de shoot! Chantal, ja dat uitslapen (luieren) zal er niet echt meer inzitten als ukje er straks is. Echter ben ik vooralsnog van mening dat ukje ook heel goed af en toe kan logeren bij opa's en oma's en dan moeten we er op die momenten maar goed van genieten. (hihi, zul je uiteindelijk zien dat ik zo'n hysterisch type word zodra hij geboren is waarbij niemand m mag vast houden ) Maartje, fijn dat de klossen geregeld zijn! Ik krijg in week 37 het nieuwe bed en weet niet of dat hoog genoeg gaat zijn. De mevrouw heeft echter aangegeven dat een extra matras geen enkel probleem is, dus hier hoeven we geen klossen te halen. Btw, best spannend zo'n wild west spectakel in de buurt! Hier hebben we wel eens avonden dat ze rond blijven cirkelen met de politieheli en dat ik me ook afvraag wat er aan de hand is.. Gelukkig is het 9 van de 10x gewone controle. Wat een leuke dag gisteren, al klinkt het wel vermoeiend . Vooral dat het eten zo'n lastige opgave bleek te zijn. Ik kan er ook altijd zo van genieten als manlief en ik lekker de hort op gaan . En chapeau voor je mama! Monica, leuk dat de partneravond zo'n succes was! En jullie weekend klinkt erg gezellig. Nog maar n paar werkdagen en dan heb jij ook heerlijk verlof!!! Duo, mooi dat de infoavond zijn vruchten heeft afgeworpen . Wat betreft je darmen kan ik je helaas niet echt helpen. Zoals Rianne al aangaf zou ik zorgen dat je iig genoeg vocht binnenkrijgt. Misschien even nauwkeurig naar je voeding kijken? Als je te veel vezels binnen krijgt of juist te veel ongezonde dingen zou dat het kunnen verklaren. Hier weer een drukke dag voor de boeg. Straks naar Ikea + Baby-dump in Utrecht. Daarna naar de verjaardag van mijn man zijn zwager. Ik heb tegenwoordig serieus altijd zin in McDonalds (nr 1. pannenkoeken, nr 2. taco's en nr 3 McDonalds.. Nom nom nom), maar daar daar mag ik dus niet vaak aan toegeven. Volgens mij gaat dat alleen vandaag niet lukken, dus ik denk dat ik er ook nog een bezoekje aan de Mac aan vastplak (foei!). Ook hier blijft het slapen een crime. Ik vind naar de wc gaan zooo annoying en ben echt blij als ik daar vanaf ben. Gelukkig lukt het me wel echt steeds beter om weer snel in slaap te geraken. Voorheen bleef ik dan uren wakker en nu lukt het me 2 van de 3x om snel weer in slaap te vallen. Nou lieve meiden, geniet nog van jullie zondag! En Rianne, ik hoop echt dat je gewoon een nachtje kan genieten meis! X
dag lieve meiden, hier een weekendje alleen: manlief heeft een hele gave sollicitatie in het buitenland. best wel spannend om even alleen te zijn maar ik heb niet het gevoel dat ik vandaag ga bevallen hahahahaha. en dit was echt een offer he couldn't refuse dus wie weet gaan we weer verhuizen als de kleine geboren is... heb vandaag allemaal leuke baby dingetjes voor mezelf gepland om me te vermaken. kast gaat even opnieuw ingeruimd worden en ik ga marktplaats en heel internet afstruinen voor laatste mooie spulletjes. ook nog even de bekleding van onze bugaboo wassen zodat alles lekker fris is. @bellen voor bevalling. grappig: wij hebben dit zojuist deze week ook besproken. grappig om zo op 1 lijn met iedereen te zijn hier. Wij bellen bij eerste tekenen mijn moeder en mijn lief's moeder. zij moeten allebei uit het buitenland komen dus dit geeft hen de kans dit te plannen. betekend ook dat schoonmama blijft slapen enmisschien mijn eiegnmoeder ook dus dat is wel spannend maar ze blijven allebei maar 1 a 2 dagen. daarna lassen wij een week of 2 totale rust voor ons zelf in om te wennen aan dit nieuwe leven. Ik heb een vriendin hier die net bevallen is en zie bij hun ook dat dit echt nodig is! vrienden etc laten we wel weten als ze geboren is. ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen meteen in de auto springt om een paar uur heen en dan weer een paar uur terug te rijden dus wat dat betreft zal het wel rustig verlopen ons kraambezoek.... geen idee eigenlijk... en ja: wel natuurlijk meteen dit forum laten weten dat je gaat bevallen he hihihi geintje: woehooeeeee ik ben zo benieuwd wie van ons de eerste zal zijn!!!!! @emotioneel: ik ben de hele zwangerschap al zo emo! gisteren ook weer: niets aan de hand maar toch vol in tranen om dat manlief de hele tijd over niets anders dan zijn sollicitatie kan praten. het is echt ff bizar: we hebben ieder onze eigen obsessie momenteel. Hij is echt nog wel betrokken maar de baby is een beetje op de achtergrond door zijn zenuwen denk ik. en ik: dikke tranen daarom...tsja... @mamavandave: urgh ja die griep heb je dus toch nog even meegepikt. is de carnavalsgriep helemaal naar het noorden getrokken nu? gelukkig voel jeje beter! @ruzie makende omaatjes: hahahah hilarisch! ik weet toen mijn oma nog leefde was het ook zo'sn soap in de aanleunflat van haar, sommige zijn echt weer pubers. vooral als ze een beetje dementeren: alle remmen los dan en zeggen ze dingen die ze hun hele leven nooit durfden zeggen. ik vind dat echt superschattig... maarja ik heb dan ook echt een oma-fetish: ze kunnen bij mij nooit iets fout doen. zelfs niet die voorkruipen bij de kassa @kleertjes: ik heb wel tegen iedereen gezegt dat wij al echt belachelijk veel hebben. En dat Roze echt niet meer mag. ik ga nu toch een soort geboortelijst maken zoals ze dat hier in Belgie doen voor mensen die iets willen kopen wat wij echt nodig hebben. Gisteren wel een heeeeel leuk pakje gekocht van het merk kidz-art och och wat schattig is dat spul. blijkt nederlands te zijn maar hele gave kleuren en beetje ander design dan anders. verder was ik van de week even bij zara en hema: heeeerlijk die zomer collectie weer te zien: er zijn echt hele leuke dingen voor weinig te koop voor onze kiddies! @zware buik: jaaaa daar begin ik ook last van te krijgen; ik voel het erg drukken na 1 winkelstraatje gelopen te hebben en mijn buik wordt dan heel hard. het enige wat helpt is rusten. @misselijk: hey Wencke, hoe gaat het met jouw misselijkheid? bij mij is het van de ene op de andere dag verdwenene! helemaal gelukkig natuurlijk! Ik heb wel wat dingen drastisch aangepast en misschien is dat het maar weet het niet zeker: Ik drink heeel veel nu, had ook de hele dag dorst. en nee geen zwangerschaps diabetes. En ik eet mijn avond eten nu voor 17u, soms zelfs om 15u. dat helpt ook echt bij mij. hoop dat het jou ook beter gaat. dat wassie weer even nog een fijne zondag iedereen lieve groetjes
Rianne, de slijmprop is niet erg als je die verliest, gedeeltelijk of geheel en zegt niks over wel/niet mogen zwemmen, vrijen enzovoorts. Je kunt dus gewoon zwemmen!! Idd geldt dat ALLEEN als je vliezen zijn gebroken, dan mag je dus NIET zwemmen, vrijen enzovoorts. En idd, dat zijn twee verschillende dingen....
@wencke, Nou, het zou heel mooi zijn als het zo werkt, maar helaas. Sowieso ben ik geen voorstander van Dave wegbrengen als er geen aanleiding voor is. Ik mis hem dan meer dan dat ik er profijt van heb. Bovendien, hij heeft natuurlijk wel eens gelogeerd als wij wat hadden, ben ik toch alsnog gewoon vroeg wakker hoor, ook als Dave weg is. Dat zit er zo in En dan kan ik vaak toch ook niet meer slapen, omdat ik m dan graag weer op wil halen Hoop dat het jou beter af gaat als mij dan @Maartje, Jeetje wel vermoeiend zon dag!! @Duo, Het kan hoor, dat je diarree hebt en nergens last van hebt. Je darmen kunnen ook gewoon geirriteerd zijn omdat de baby er tegenaan zit. Ik heb het bij Dave ook gehad, een paar keer in de laatste periode. Idd genoeg drinken en als het echt lang aanhoudt dan zou ik het wel even melden, want je moet niet uitdrogen. @Eten, Haha hier niet echt iets waar ik heel erg zin in heb. Ja, hamburgers en frikandellen Maar verder niet echt, al klinken die tacos ook wel goed @Slapen. Zal ik het daar maar gewoon niet over hebben? afgezien van dus die nacht woensdagdat ik in 1 ruk tot 6uur heb geslapen, is het weer net zo bagger. Zon beetje elke twee uur wakker, moet elke nacht sowieso 1 keer naar de WC wat weer heel erg pijn doet Net als omdraaien in bed @ego, Nou, de griep is overgegaan in een heerlijke verkoudheid ahum Zit helemaal vol, snotterig en zon nare kriebelhoest. Slaap uiteraard net zo slecht als altijd, maar Dave heeft het ook weer op zn heupen de laatste dagen en is steeds weer om half zeven wakker! Hij is ook erg verkouden, snotterig en benauwd, en manlief heeft het ondertussen ook te pakken, dus gaat lekker! Mijn energie is nu ook echt helemaal verdwenen, ben al uitgeput als ik tien meter moet lopen, of Dave op bed moet leggen Maar, ga vanmiddag toch even met vriendinnen high tea doen! Ik wordt gereden, dus hoef verder niks te doen, dus dan moet het wel lukken! Heb er wel echt zin in, allemaal lekkere dingetjes! Neem voor de zekerheid wel even antagel mee, want ik heb echt ontzettend last van brandend maagzuur de laatste dagen, ook echt van die zure oprispingen! Nou, ik zal even pannenkoeken eten Lekker als lunch Fijne zondag nog meiden!
Hoi Allemaal, Ik reageer later wat uitgebreider. Kom net mijn bed pas uitrollen en kon nog wel langer blijven liggen. Wat heb ik goed geslapen vannacht. In het begin wel wat last van het late eten gehad, maar gelukkig later niet meer en kon ik gewoon heerlijk slapen (nu nog). @ianne, heb je al gebeld? Ben benieuwd. Voor iedereen, fijne zondag. Ik bericht vanavond wat uitgebreider! en anders morgenochtend .
Kipje: En gaat het zwemmen door? Zou erg jammer zijn als je niet kan gaan. Schmidt: Wat goed dat je hebt kunnen slapen! Mag ook wel na zo'n lange dag gisteren. Rust nog lekker uit en horen je vanavond wel. Chanti: wat spannend dat je ml een soll heeft in het buitenland. Zou je het niet vervelend vinden om te moeten verkassen? Heb je nog leuke spullen gevonden op MP? Suzanne: Oeh jij hebt ook een leuk dagje voor de boeg. Gewoon lekker kijken of moet je specifiek nog iets hebben? Ben benieuwd waar je mee thuis komt haha. Geniet lekker van je mac! Mamavandave: Gezellig een high tea met vriendinnen. Heel veel plezier en geniet van al het lekkers haha. Jeetje meid, alweer ziekjes! Zit je niet mee... Hopelijk knappen jullie snel op. Pannekoeken: Ik ga vandaag voor het eerst in me zw pannekoeken met banaan eten. Ben benieuwd wat de kleine uk ervan vind. En door de banenen word hopelijk me ontlasting wat beter. Nou hier weer een saaie dag. Blegh!. Vl ligt nog te slapen, had gisteren een verjaardag van een vriend en was laat geworden voor hem. Daarna gaat die zn velgen opknappen en naar een vent om een tattoo te bespreken die hij wilt laten zettenn als onze dochter geboren is. Zit dus denk ik weer de hele dag alleen.
@Duo, nee hoor we zijn het gewend en daarom weten we dat de kans er altijd in zit. Ik heb zelf ook veel in het buitenland gewerkt: toen ging hij met mij mee. Niet dat ik van plan ben om met een baby van 4 weken te gaan verhuizen naar een plek hier ver vandaan: we nemen daar wel de tijd voor maar we vinden het allebei een leuk avontuur steeds en zolang we dat zo vinden en ons kind(eren?) het trekken kijken we wel waar werk ons kan brengen. Heb altijd al een keertje naar Suriname gewild, ben veel in Latijns Amerika geweest... wie weet komt het er nog een keertje van en dan kom ik je opzoeken in je tweede huis
Nou, de high tea was leuk, helaas was degene die me zou ophalen echt faliekant verkeerd gereden en pas een half uur later op de afgesproken plek... En op de terugweg weer verkeerde afslag, dus ml heeft een kwartier staan wachten... Helaas stortte ik een beetje in toen de twee paracetamol uitgewerkt raakten, ben echt nog niet beter. Zo'n vervelende verkoudheidsgriep dit!! Zit echt helemaal vol en hoesten en zo half koorts, zo net wel/net niet... Maar goed, ml ligt nu heel zielig op bed, die krijgt het nu ook. Dave en ik hebben net patatje gegeten en heb Dave net naar bed gebracht en ga nu even lekker op de bank onder een dekentje obese kijken. Dave is net als ik echt mega verkouden enzo, dus wel beetje sneu ook!! Hopelijk slaapt ie morgen beetje uit, hij heeft vandaag overdag eigenlijk niet geslapen en is erg moe door de verkoudheid, dus ben benieuwd. Bedenk me alleen net dat ik vergeten ben om luuf op zn borst te smeren... Nou ja, misschien wordt ie nog wakker en dan maar even doen. Ik ga even tv kijken, fijne avond nog meiden!
Goedemorgen dames, Chanti, wow wat klinkt dat spannend zo'n mogelijke verhuizing (als de sollicitatieprocedure natuurlijk goed is verlopen). Ik vind het ook heerlijk om nieuwe omgevingen te ontdekken en andere landen/culturen. Nu uk er straks is wordt het wel iets lastiger, maar onze buitenlandplannen zijn er niet door verdwenen. En ja die oma's zijn echt hilarisch . Het is ook echt heel leuk om te doen en het houdt me van de straat he . Vooralsnog heb ik me voorgehouden om het nog 2 weken te doen en daarna lijkt het me verstandiger geen verplichtingen meer aan te gaan. Misselijkheid is helaas hier nog wel aanwezig. Er zijn dagen dat er echt niets is, maar meestal moet ik wel nog even richting wc rennen. De ene keer 's ochtends en de andere keer 's avonds vanwege het maagzuur wat de boel overhoop gooit. Echter zijn de dagen dat ik er echt dingen voor af moest zeggen op 1 hand te tellen, terwijl ik eerst niets kon dus ik ben er ontzettend blij mee (hihi, naja je snapt wat ik bedoel ). Chantal, hoe waren de pannenkoeken 's middags?? (kwijl!) En jammer dat je zo veel last had na de high tea! Vervelend dat je iedere 2 uur wakker bent. Dat heb ik ook, maar ik moet telkens plassen. Ik weet niet wat die kleine smurf doet 's nachts, maar ik moet er echt 3x uit om naar de wc te gaan. Vind het ook zo vervelend naar mijn man toe. Ik ben heden ten dagen echt een kamerolifantje. Omdraaien gaat heel schokkerig en om nou te zeggen dat ik met een enorme souplesse uit bed klim zodat hij geen last er van ondervind.... Lief en ik slapen altijd in elkaars armen, als de een draait, draait de ander mee. Dat vind ik heerlijk en stiekem ook wel romantisch. Hoop dat we dat over 50 jaar nog doen. Alleen nu voel ik me dus zo schuldig, want hij moet wel last van me hebben (hoe hard hij het ook ontkent). Hoe heeft de kleine geslapen en hoe is het met de man? Duo, ik moest nog kledinghangers kopen voor de kleine zijn kleertjes, verder niets dus gelukkig alleen maar even naar binnen en naar buiten wippen. Bij IKEA daarentegen was het TE druk voor woorden (wij gaan normaal alleen 's avonds doordeweeks en als het niet anders kan in het weekend zo laat mogelijk, om juist de drukke situaties te vermijden). Echter viel het me 100% mee. Ik ben er erg goed in om heel hard door die zaak te racen en mensen boze blikken toe te werpen dat ze aan de kant moeten als ik haast heb. Hoe waren jouw pannenkoekjes? En heb je je toch nog een beetje weten te vermaken gisteren?? Rianne, hoe is je nachtje weg geweest? En de shoot gegaan? Hoop dat alles verder goed gaat!! Gisteren was een prima dagje. Het weekend in z'n geheel had wat effectiever gemogen, maar vandaag heb ik niets gepland dus ik hoop heel wat schade te kunnen inhalen van de afgelopen dagen. Deze week ga ik 3x naar de oudjes en op wo krijg ik mijn echo om te zien of Ukkepuk inmiddels weer goedgedraaid is. Dat laatste was eerst zo duidelijk, maar nu weet ik het gewoon niet meer.. Vind het wel spannend worden, want kijk niet echt uit naar een eventuele draaipoging. Geniet van deze schitterende maandag lieve meiden! Kus
Ohh Maartje, jou vergeten . Jij inmiddels bijgekomen van je weekend?? En nog leuke plannen voor deze prachtige dag? X
Nou het is zeker een mooie zonnige maandag Heerlijk! Zo even naar buiten toe... Chanti: Hoe is de soll verlopen? Zeker een leuk avontuur. Ben benieuwd Hoop het voor jullie. Hahaha tegen die tijd ben je welkom in su hoor haha. Mamavandave: Hoe is het met de zieken? Fijn dat de hight tea wel leuk was. Suzanne: Oeh kledinghangers... Dat heb ik ook nog niet! Me pannekoeken waren heerlijk! Jammie. Niet veel gedaan gister, maar ben de dag goed doorgekomen. Spannend van je echo woensdag! Zal voor je duimen dat de kleine goed gedraaid is. Snap dat je een draaipoging niet ziet zitten. Verstandig van je dat je over 2 weken stopt bij de oudjes. Hoe gezellig het ook is... Nou ik ga even naar buiten
@wencke, Oe ik hoop dat de beeb is gedraaid!! Haha nou, ml merkt het hier idd niet zegt ie altijd, dat ik een paar keer wakker ben en minstens 1 keer met heel veel moeite uit bed kom om te plassen. Maar ook al herinnert hij het zich niet, ze hebben er idd wel last van, omdat ze natuurlijk toch minder goed slapen, want ze merken het wel. Overigens slapen wij allang niet meer in elkaars armen, ik lig het liefst op mn buik, dus dan slaapt dat niet lekker @Rianne, hoe is het gegaan met de fotoshoot enzo? @ego. Ml is wel naar zn werk gegaan en nog niet weer thuis, dus ben benieuwd. Hij heeft nog wel eens de neiging om dan op zn werk maar vol te houden en thuis vervolgens de hele avond te gaan klagen... Dave heeft goed geslapen, net als ik is hij nog wel verschrikkelijk verkouden. Zo irritant met eten, voor mezelf, maar ook voor Dave. Ik ben helemaal buiten adem na een hap Vanochtend om half zeven huilde hij even, toen heb ik m zn speen gegeven in de hoop dat ie verder zou slapen. Hij was toch wel wat wakker toen ml eruit ging om half acht, maar uiteindelijk kwam hij pas om half negen uit zn bedje!! Ik heb een lekker rustig dagje. Even stofzuiger erdoor gehaald vanochtend en was gedraaid en buiten opgehangen. Even wat geveegd in de tuin en tweede was zit in de machine. Ben wel erg moe, maar dat komt omdat ik gister erg last van mn darmen kreeg ineens toen ik op bed ging, ik kon de wc maar net bereiken, dus ben op de bank gaan liggen. Om drie uur wakker en toen durfde ik naar bed gaan wel weer aan. Apart, heb vandaag wel wat last van mn buik. Maar nergens last van verder, alhoewel de bewegingen van de baby wel aardig onprettig zijn op het moment. Bedenk me trouwens net dat de yoghurt die ik net heb gegeten met mn muesli al 5 dagen open stond, hopelijk wordt ik er niet ziek van, heb niks raars geproefd, maar ik proef natuurlijk sowieso nauwelijks iets door de verkoudheid Oh ja, de pannenkoeken waren lekker
Ik ben allemaal druk bezig en vervolgens ben ik te moe om uitgebreid te reageren . En dat terwijl ik de tijd aan mijn eigen heb. Gister nog een verjaardag gehad, korte wandeling gemaakt, gerust en in de avond bij de tegenoverburen op bezoek geweest. Was weer laat . Vanacht niet best geslapen en net ramen voor gelapt (buitenkant) kleertjes gewassen die nu in de zon hangen. Vitrages van voor zitten nu in de was en dan de binnenkant van de ramen lappen. Verder doe ik niks meer vandaag. Zelfs niet koken . Morgen zijn de ramen achter aan de beurt en de andere helft van de kleertjes. Strijken komt later deze week nog wel wanneer de zon niet meer schijnt. Ik hoop vanavond energie te hebben om even achter de laptop te kruipen en uitgebreid te reageren. Kreeg trouwens de vraag net van de tegenoverburen of het al zover was, omdat ik ondanks het voornemen vandaag niks te doen, toch weer druk bezig ben .... Niet alleen ik ben druk bezig, maar onze kleine man is ook weer mega druk na 3 vrij rustige dagen