April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Duo, vies hè dat drankje! Ik was ook bij het bloedprikken, zag wel een aantal zwangere zitten dus misschien jou ook wel haha! Fijn dat de woonkamer zo goed als klaar is. Inderdaad volgende week ben je al 37 weken! Hopelijk schiet het gauw op met het kamertje! Ben heel benieuwd wat eruit komt met de test! Zo vervelend nu voor je :( sterkte meis, maar het aftellen is begonnen!

2. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha o wat toevallig dat je ook vandaag moest. Heb je geen zwangere gezien met gigantische schoenen aan ahahaha.
    Ik was er rond 8 uur en pas rond kwart voor 11 kon ik weer naar huis. Gelukkig was mijn vriend mee om me beetje gezelschap te houden.

Jaaaa het aftellen is zeker begonnen :) Joeppie.
    Laat dr maar snel komen. Ben het zat haha.

Moet jij elke week 3x bloedprikken? Is dat altijd zo als je suiker hebt? Moet er niet aan denken....

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rianne, fijn om te horen dat alles goed is. Heerlijk. Het was trouwens leuk om die oude schoolvriendin weer eens te zien.

@Wencke, echt een super mooie foto zeg. Ik wil ml ook steeds een mooie foto laten maken, maar steeds wanneer ik het vraag heeft hij geen zin. Maar nu moet er eerdaags echt 1 gemaakt worden, voordat het dadelijk te laat is. Verder kan ik me voorstellen dat je vannacht niet best geslapen hebt. Het is niet niks. Wanneer hij niet uit zichzelf draait hoop ik zo voor jullie dat een draaipoging lukt. Worden spannende dagen/weken. Het zou ook zo fijn zijn wanneer je bij de vk kunt blijven. Zeker na alles wat je ermee opgebouwd hebt.

@Duo, balen al die onderzoeken, maar wel goed dat ze alles willen uitsluiten. Het lijkt me niet fijn om zo’n last van je voeten te hebben. Ik voel wel dat ze opgezet zijn en toen ik net wandelde voelde ik wel wat pijn, maar het valt tot op heden mee.

@ego, het was erg gezellig om even op mijn werk langs te gaan. Ik ben ook bijna iedereen tegengekomen warmee ik een goed contact heb. Eenmaal thuis heb ik een dutje gedaan en later heeft ml me bij mijn ouders afgezet (hij had iets verderop een afspraak). Ik ben op de elektrische fiets naar het dorp gefietst. Merkte wel dat mijn buik in de weg zat. Had nog wat kleine dingetjes nodig als een voedingsbeha en een thermometer. Bij mijn ouders hebben we weer lekker vis gegeten. Vervolgens zaten we nieuws te kijken en toen ontstond er een flinke discussie tussen papa, mama en ml. Ging gewoon over een maatschappelijk onderwerp, maar mijn moeder wil dan haar mening doordraven. Ik werd ondertussen helemaal gek (kan echt nog maar weinig hebben). Heb uiteindelijk mijn jas gepakt en ben met de hond een ronde gaan wandelen. En ja hoor, daar waren die traantjes weer. Weer een emmer vol :p. Eenmaal terug zijn we vrij snel naar huis gegaan. Heb momenteel echt een kort lontje. Ik doe hier thuis momenteel niet heel veel. Morgen naar de vk voor de liggingsecho. Eindelijk mogen wij na 15 weken ons mannetje weer zien. Aansluitend gaan we de bevalling doorspreken. Ben benieuwd. Later op de dag wil ik even op kadojacht. Hebben zaterdagavond en zondag een verjaardag.

Fijne avond allemaal!!!

4. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Duo, zat je in de hoek bij de boekjes en het speelgoed? Geen enorme schoenen gezien hahaha! Ik was er om ff voor half 10 was meteen aan de beurt en zo weer weg. Maar ik moet niet 3x in de week heen voor bloed prikken hoor. Moet 3x per week 5x per dag in mijn vinger prikken om mijn glucose gehalte te bepalen. Wel naar maar wel te doen :)
    Hopelijk komt er een goede uitslag voor je!

Maartje, dikke knuffel meis!! Goed dat je eruit ging met de hond, kun je jezelf gewoon even laten gaan. En inderdaad laat ml maar even een foto maken, word er nieuwsgierig van hihi. Fijn dat het wel gezellig was op je werk! Het kaartje helemaal kunnen afronden? Nu nog de juiste naam voor erop ;) Hopelijk heb je een goede nacht!
    Veel plezier morgen bij de echo, weer even extra genieten van jullie mannetje!

Hier komt morgen eindelijk de kraamorganisatie voor de intake, ben benieuwd :) Verder s middags even naar een vriendin en s avonds een house warming, hopelijk tussendoor tijd vinden om even te rusten. Merkte vandaag wel dat ik mezelf wel een beetje voorbij loop qua rust nemen. Slaap lekker meiden! x

5. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt:
    Jij bent nog lekker actief haha. Doe je goed!
    Lekker die tranen laten stromen.. Lucht toch wel vaak op he.
    Ik had het net ook even. Omdat ik vanmorgen zo vroeg op was zijn vl en ik daarna weer in slaap gevallen maar vl werd pas om 20:00uur wakker en toen hij beneden kwam vertelde die me dat die even wegmoest en hij had haast dus kon/mocht niet mee.
    Heb even flink een kwartier lopen huilen toen die weg was. Voel me net een aansteller maar kon er niets aan doen haha. Had geen zin om weer alleen te zijn. Is maar weinig voor nodig vandaag om in huilen uit te barsten.

Maar denk jij maar lekker aan morgen alvast en dat je de kleine weer te zien krijgt :). Daar word je vast vrolijk van!

6. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm er lagen wel boekjes, maar volgens mij geen speelgoed.
    Zat zo beetje voor het scherm, waar ze de nummers op laten zien. Denk dat ik met me rug naar je toe zat, maar mijn vriend is wel apart dus misschien herken je hem wel met zn lange paardenstaart.
    Heb je blond haar en had je iets roze aan? Want ik heb me 2 uur lang lopen vervelen dus heb iedere zwangere wel binnen zien komen volgens mij.

7. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik was te snel met verzenden.

Pff jeetje, 3x per week 5x in je vinger prikken. Respect.
    Nu hoop ik helemaal dat ik geen suiker heb!

Veel plezier met je drukke dag morgen en succes met de intake!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kom net terug van de vk. Onze kleine man ligt zo ver ingedaald dat het gezichtje niet zichtbaar was. Verder lag ie net helemaal stil. Hij wilde vandaag zijn geslacht niet tonen. Ze verwacht een flinke baby maar geen extreem zwaar en groot kind.
    1 teleurstelling. Mijn bloeddruk is aan de hoge kant. Ik moet dinsdag weer terugkomen. Ml kan dan net niet mee en later op de dag vliegt hij naar Bulgarije. Stom maar hier ben ik altijd bang voor geweest, dat er iets zal zijn wanneer hij weg is. Maar goed het zal wel meevallen. Ik moet me niet gek laten maken, maar zit vandaag al niet helemaal lekker.

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Maartje, superfijn dat hij al zo ver is ingedaald, maar op die hogere bloeddruk zit je dan niet te wachten he. Hoe lang gaat hij dit keer weg? Bulgarije is gelukkig niet het eind van de wereld en hij kan relatief snel terug zijn, maar ohhh ik zou het ook helemaal niets vinden (het objectieve deel van het verhaal lijkt dan totaal irrelevant aan het subjectieve deel). Levert toch onbewust extra stress op en dat werkt ook niet mee voor je bloeddruk.
    Leuk dat je gisteren op je werk al je leuke contacten tegenkwam :D en heel verstandig dat je tijdens de discussie gewoon even naar buiten bent gegaan om alles er even uit te gooien en een momentje voor jezelf te nemen. Die hormonen nemen ons flink in het ootje de laatste weken he :).

Rianne, jaaaa spannend hoe ze zullen zijn he :D. De echoscopiste deed bij mijn echo nog moeite om me leuke dingen te showen na het vervelende nieuws dus wij weten ook dat de kleine iig iets van haar heeft op zijn bolletje :). Vind het zo spannend allemaal! Dat is dan weer een van de weinige voordelen van de stuit. Mocht het draaien niet kunnen/lukken en we inderdaad onze keus op een keizersnede behouden, dan weet ik wanneer meneer gaat komen (en dat ik ook niet nog tot week 42 hoef te wachten :)).
    Hoe is het met de kraamzorg gegaan? Kreeg je een goed gevoel van ze?

Chanti, thanks babe voor de link. Ik ga er naar de lunch even naar kijken. Daar manlief destijds ook gedraaid is heb ik ook gewoon goede hoop dat zoonlief hetzelfde toelaat :). Ik heb alleen de placenta aan de voorzijde en hij ligt ook al redelijk diep met zijn kontje geloof ik, dat kunnen redenen zijn dat ze het niet willen proberen :(.
    Ga echt nu alles proberen wat ik kan om meneer te laten draaien, of het dan zweverig is of niet moet ik maar even doorheen ;).

Duo, fijn dat vriendlief in ieder geval mee kon naar het ziekenhuis! Hopelijk is er gewoon niets aan de hand verder :). Zou wel grappig zijn als jullie elkaar gewoon hebben gezien!
    Wat balen van je voetjes trouwens!! Misschien een idee om van die "nep" uggs te kopen, waarmee je wel naar buiten kan? Die kun je dan ook gewoon als sloffen gebruiken in huis. Ik weet niet hoe groot je normale maat is, maar in maat 45 rondlopen kan ook niet echt prettig zijn.

Chantal, hoe gaat het bij jou? Alweer aan de betere hand?

Ego, hier gisteren een druk dagje gehad. Het etentje de dag er voor (plus de dag daarvoor was ik ook al uit eten geweest met een vriendin) plus het te kort aan de slaap en mijn bezoekje aan de oudjes maakten dat ik gisteravond gesloopt was. Echter wilde ik ook nog graag naar de Megastores, voor o.a. een kant en klaar verduisterend rolgordijn met de juiste lengte (250cm lang hebben ze vaak niet, maar met die jaren 20 ramen moet je wel :)).
    Het was echt vreselijk! Mijn buik was continu hard en pijnlijk en thuis bleek ik ook wat druppels bloed te zijn verloren. Heb het even aangekeken, maar toen ik rust nam was alles weer koek en ei. Vandaag dus maar even iets rustiger aan doen ;).

Uk is wel nog steeds erg druk in mijn buik, terwijl het toch enigszins zou moeten af gaan zakken in deze termijn. Het geeft me hoop dat hij misschien nog draait uit zichzelf *fingers crossed*.

Bedankt nog voor jullie complimenten over de foto! Vind het ook echt leuk er zo zwanger uit te zien, heerlijk!!

Nog een fijne dag lieverds!

10. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hey ladies,

Duo, wel blond maar had blauw gestreept aan geen roze hihi. Maar ik was er supersnel weer weg. Heb niet zo heel goed opgelet, wel toevallig haha :) Lief dat vl bij je bleef! En het prikken valt mee :) Is maar klein prikje al voelt het wel vervelend natuurlijk, maar hoop inderdaad ook voor jou dat je het niet hoeft!

Maartje, wel fijn dat jullie mannetje al zo is ingedaald! Jammer dat je dan niet meer het gezichtje kon zien! Er past ook steeds minder op het scherm hihi. Ben heel benieuwd hoe groot jullie mannetje zal zijn uiteindelijk :) Balen van je bloeddruk! En dan ook nog ml die nog weggaat :( Snap dat je daar tegenop ziet. Hopelijk is je bloeddruk dinsdag gewoon weer goed :) En anders is vl inderdaad zo weer thuis, spannend meis

Wencke, inderdaad moet je de voordelen maar gaan zien dan he :) Dat doe ik ook met mijn diabetes. Toch hoop ik echt hard met je mee dat jullie mannetje gaat draaien! Streng blijven hihi ;)
    Wat een drukke dag inderdaad voor je! Goed dat je er zelf ook bewust van was en dat het met rust weer beter werd! Was het wel gelukt met de rolgordijnen? Goed rustig aan doen vandaag meis!

@ego, hier vanmorgen weer enorm slijmverlies, draden met bruin/roze sliertjes erin. (nu iedere keer bij het naar het wc gaan last ervan hmm..) Had het gister wel aangegeven bij de gynaecoloog maar die maakte zich er niet zo druk om. Hij zei ja het is kop of munt wanneer die ukkies komen en mocht het nu komen houden ze het toch niet meer tegen. Wel moet de kleine dan natuurlijk nog in de couveuze, dus ik ben streng tegen de kleine aan het praten dat hij/zij echt nog even 2 weken moet blijven zitten hihi. Helaas ook een zere onderrug erbij net als de vorige keer. Nou we wachten maar af.

Intake met de kraamzorg ging prima, alles duidelijk! Was een leuke vrouw en ze gaf meerdere keren complimenten over ons huis dus helemaal goed haha! Moet eigenlijk nog naar de winkel maar denk dat ik dat naar morgen verschuif en nu maar even rustig aan doe. Straks naar een vriendin en vanavond verjaardag dus druk genoeg.

Fijne dag meiden! x

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, het is soms zo moeilijk om aan die rem te trekken. Jij wilt net als mij veel te veel. Tot je lichaam echt ho, stop zegt. Vervelend dat je nu zo'n last van harde buiken hebt. En ik wil je niet ongerust maken, maar tijdens de rondleiding in het ziekenhuis werd gezegd dat je bij bloedverlies altijd meteen moet bellen. Waarschijnlijk is het niks, maar bel vanaf nu liever te vroeg dan te laat.

@ego, ml komt donderdagnacht alweer terug. Ik geloof zelf niet dat mijn bloeddruk om deze reden hoger is, want heb in het verleden zelfs hele heftige medicijnen geslikt (bloedverdunners) en zelf dit deed niks mijn mijn bloeddruk. En vanochtend kwam ik daar erg ontspannen aan. Het zal allemaal wel meevallen, maar toch heb ik zo'n vreemd idee dat ik dadelijk net wanneer ml er niet is voor controle naar het ziekenhuis moet. Ja, zie spoken op mijn. Ach ja, even lekker ontspannen en er verser niet aan proberen te denken. Wat komt dat komt. Net met ml lekker verse broodjes gehaald en in het zonnetje opgegeten. Heb mezel meteen op 2 bosjes tulpen getrakteerd. Ml had trouwens heel lief voor mij de stoelen in de tuin klaargezet. Nu is hij weg en ga ik lekker een dutje doen. Wanneer ik fit genoeg wakker word ga ik nog even op kadojacht en anders doe ik lekker helemaal niks!

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ik reageer later even uitgebreid, maar ben idd stukken beter. Nog wat hoesterig, maar dat is het ook. Vanochtend is mn vriendin langs geweest. Zij is vorig jaar naar Duitsland geëmigreerd, maar heeft net eind december de tweede hier gekregen, ze wil niet in Duitsland bevallen :p haar oudste dochter is precies 8 dagen ouder dan Dave, dus erg leuk. Helaas was dit dus de laatste keer, want ze gaat als het goed is komende week terug. Ze gaat weer met school daar beginnen. Dus dan duurt het weer even voor we elkaar zien, want ze komt waarschijnlijk pas eind mei weer, als het lukt gaan we dan samen naar de ouders natuurlijk beurs. Heb alvast een kadootje gekregen, voor de baby en voor Dave, die mag ik pas na de bevalling open maken :p hele opgave voor een nieuwsgierig aagje als ik!! Maar was wel druk, die twee kids door huis te razen en dan nog gezellig kletsen en heb de kleine nog even vast gehad... :) nu dus even uitrusten op de bank met een kopje thee!

13. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi!

Rianne, ohhh dat klinkt toch wel spannend al hoeft het inderdaad nog niet zo heel veel te zeggen. Hoop niet dat je ukje binnen nu en een week geboren wordt, want je wilt natuurlijk wel dat hij/zij direct mee naar huis komt he! Hihi, strenge woordjes dus voor onze ukjes :).
    Heb je je nog rustig gehouden of toch ook weer meer gedaan dan gepland?

Maartje, ja slecht he. We weten dat we rustig aan moeten doen, maar het ook daadwerkelijk doen ;)...
    Fijn dat hij niet te lang weg is en wat lief dat hij je vandaag in de watten heeft gelegd!
    Gelukkig wonen je ouders dichtbij voor het geval er toch iets is als hij weg is en je hebt altijd ons nog om je tegen te uiten (daadwerkelijk naar je toe racen wordt wat lastiger, maar je kunt iig je ei kwijt :)).

Chantal, fijn dat je je alweer een stuk beter voelt! En wat leuk met je vriendin :). Nu je dus even inhouden om de cadeautjes niet al eerder te openen :).

Fijne avond meiden!

X

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, slecht van mij...had je bericht hier niet gelezen. Jeetje wat spannend allemaal. Wat Wencke al zegt, het enige wat jammer is, is dat de kleine even in het ziekenhuis moet blijven. Suc6 ermee en houd ons op de hoogte.

@chantal, fijn om te horen dat het echt weer wat beter met je gaat.

@ego, net mama aan de tel. gehad. Ze waarna bij mijn schoonzus toen ze hoorde van mijn bloeddruk. Hun vinden dat ik dit weekend alles klaar moet zetten voor er geval dat. Zei nog, wil me geen drukte maken.... Ga ik ook niet doen ;). Ik ga er vanuit wanneer blijkt dat dinsdag mijn bloeddruk echt niet goed is in combi met het vocht waar ik echt steeds meer last van krijg de kleine niet voor vrijdag komt. We wachten af. Nu wat eten. Had mezelf laat in de middag op een swirl getrakteerd dus had nog geen ruimte. Ml is voorlopig nog niet thuis dus dadelijk languit op de bank.

15. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hey meiden,

Maartje wat lekker zeg broodjes in het zonnetje, hier is de zon gister amper verschenen. Had je nog genoeg fut gekregen om cadeautjes te gaan kopen? Weer een druk weekend dus voor de boeg? Dat spullen klaarzetten wat je moeder aangaf herken ik wel, heb zelf ook zoiets van ga het één en ander toch maar vast inpakken, beter mee verlegen dan om verlegen. Onze ukkies gaan het allemaal wel spannend maken voor ons hè.. pff! Ik kan zelf niet zo goed tegen die onzekerheid, wil altijd het liefst weten waar ik aan toe ben. We duimen allemaal dat de eigenwijsjes nog even 2 weken blijven zitten hè? Die swirl klinkt wel goed, jammie!!

Chantal, fijn dat het een stuk beter gaat. Leuk dat je vriendin nog kwam, spannend hè zon cadeautje! Nog even volhouden hihi!

Wencke, we worden nu al getest door die hummeltjes met het luisteren naar ons haha! Heb me gister wel redelijk rustig gehouden ja. Bij me vriendin hoefde ik alleen maar te zitten en na het eten nog even op bed gelegen. Daarna housewarming hield het tot 23:45 vol en toen wilde ik echt naar huis, was opeens weer bang dat de bevalling begon haha! Maar nee hoor uk zit nog en is nog druk aanwezig.

@Ego gister hele dag bruinverlies gehad, maakt me zo onzeker maarja de gyn.vond het niet iets om druk over te maken dus dat houd ik maar in me achterhoofd. Ook me rugpijn hield aan, zouden het oefenweeen zijn? Vannacht geen bruinverlies dus was helemaal blij, maar helaas na het opstaan kwam het weer volledig terug.. blijkbaar valt het in rust mee maar zodra ik rechtop ga begint het. We wachten maar af. Vandaag gelukkig weinig op de planning alleen even naar de winkel. Verder houd ik me rustig hopelijk werkt dat..

Fijne dag meiden!

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Maartje, ja wel verstandig misschien om al wat dingen bij elkaar te rapen. Als blijkt dat mijn bloeddruk nog steeds hoog is zo, moet ik dat misschien ook maar eens gaan doen.
    Heb je nog een goede nacht gehad met je nieuwe slaaptechniek?

Rianne, ohhh vind het spannend hoor en ook bij jou zou ik zeker al gaan inpakken! Heel goed dat je rustig aan hebt gedaan al is 23.45 nog best laat en je je vandaag ook een beetje stilletjes houdt :).

Om 11.15 moet ik weer bij de vk zijn voor mijn extra checkjes. Hopelijk is mijn bloeddruk (en de rest) dan weer goed en kan ik weer wekelijks op controle komen.

Hihi en wat betreft dat willen weten waar je aan toe bent... ZOOOO herkenbaar! Dat is op dit moment HET grote voordeel aan dat ukje in stuit ligt.. Als we daar niets aan kunnen veranderen zal hij gepland worden geboren (tenzij meneer zichzelf alsnog eerder aandient) en dat is dan een van die voordelen waar ik het gisteren over had :). Ik vraag me ook af hoe ik zal reageren als ik uiteindelijk in het ziekenhuis aankom op die geplande datum en ze zeggen --> nou mevrouw, de ks is van de baan, hij heeft zich blijkbaar gedraaid afgelopen nacht. Zou super zijn, maar volgens mij zou ik me ook een klein beetje genept voelen door uk ;).

Ik laat weten hoe het gegaan is meiden!

Liefs

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Wencke, ben heel benieuwd! Inderdaad is alles hopelijk weer goed bij je! Ja die ukjes zijn al echte boefjes in de dop! Succes meis!

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, idd hoe herkenbaar. Ik wil ook altijd weten hoed, wat, waar, wanneer :p. Wanneer je zo onzeker blijft gewoon weer bellen hij. Rugpijn kan idd op rugweeen duiden. En dat bruinverlies...meid doe rustig aan en bel liever iets teveel als te weinig.

@wencke, veel suc6 zo. Hopelijk is je bloeddruk gezakt. En anders even afwachten wat ze er van zeggen. Ik zal voor je duimen. Ik vind het knap dat je nu naar de voordelen van de stuitligging gaat kijken. Een keizersnede wordt dan idd gepland ;). Ieder voordeel heeft zijn nadeel en ieder nadeel heeft zijn voordeel.

@ego, heb 2 nachten weer echt minder geslapen. Afgelopen nacht was mijn neus de grootste oorzaak hihi. Kan kwa geur echt niks hebben en ml heeft gisteravond bij een vriend aan de sigaren gezeten. Toen hij uit bed was heb ik nog een flinke ruk geslapen. Mijn hoofdpijn blijft helaas wel aan en zo voel ik momenteel alles. Ach ja, kom goed. We zijn allemaal in goede handen. Vanavond hebben we een verjaardag. Eens kijken wat ml wil anders ga ik in ieder val een poging doen tot de kleinste maatjes strijken en wat spullen bij elkaar in de kast leggen, zodat iemand anders wanneer nodig de spullen kan pakken.

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Poeh meiden, wederom een leuke update *kuch*..

Bloeddruk is gestegen (onderdruk inmiddels 95) en zijn hartslag was weer te hoog (190 :(). Ik eet nu even snel wat en dan is het weer op naar het ziekenhuis. Daar weer een CTG en rest van de reutemeteut, maar nu ook een bloedonderzoek er bij.

Gezelligheid :S....

Maartje, balen van het slapen :(..

En beide thanks voor jullie berichten..

X

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, heel veel suc6. Hopelijk valt het mee.

Deel Deze Pagina