hoi welkom, gefeliciteerd. Leuk ik ben ook 20 april uitgerekend. Heb maandag de eerste echo en jij? Ik ken het gevoel wat je omschrijft.
scrc ik ben best bang dat het niet goed zit gister mvm gehad test gehad een duidelijke test maar had de test lijn donkerder verwachtmaar mijn urine was niet echt geconcentreerd zal daar wel door komen ? moest ochtend zijn maar mocht ook nacht zijn heb ik nacht gedaan denk uurtje na dat ik ging slapen , nou ja zal wel goed gaan toch ....... ik heb 4 september de eerste echo nog bij de ferti arts
Jeetje 1 dagje niet gelezen en moet 5 pagina's door lezen haha! helemaal leuk! Wij hadden gister een dag pfff... Was echt hollen en rennen sloeg nergens op... We zijn een nieuwe kast gaan halen bij de ikea... Voor op de slaapkamer.. Tussen door nog boodschappen doen... pff eenmaal thuis kast weer naar boven gesjouwd man wat was die zwaar... Uiteindelijk heb ik hem in mekaar gezet want je raad het al.. Vriendlief is er geen ster in en als het dan niet lukt vliegt die kast straks t raam uit... hihi Ben wel helemaal gesloopt nu.. Waren om half 1 klaar met weer opnieuw inruimen enzo en alles doet me pijn nu... Alle nieuwelingen GEFELICITEERD! en WELKOM @kipje en ann... Heel veel succes vandaag.. Laten jullie even weten hoe of wat?? @ukkie IK moet pas om half 5.. de laatste... Waar haal ik het geduld vandaan haha liefs
Vandaag een mindere dag misselijk moe hele pijnlijke tepels..... Het hoort erbij..... Maar word er niet vrolijk van!
ik kom zo binnen vallen dus ik lees vanaf nu probeer ik te reageren sorry heb best veel gelezen en meer vergeten sorry
Kipje... ben benieuwd hoe je echo is gegaan! Andora... welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Nog een paar daagjes wachten tot de echo, komt vast goed!!! Hier vanaf vanochtend stekende pijn in mijn linkerzij... oh jee.. wat zou dit nu weer zijn?!?!?! Weer super onzeker voelen...
dank je wel Ralin , had ik eergister ook dan gelijk weer onzeker ..... pffff word gek van die onzekerheid soms zeker met wisselende kwaaltjes ...... zal allemaal wel normaal zijn . kipje hoe was je echo ?
Haha... dat zet ik ook in mekaar haha! en t behangen enzo doen onze vaders... Dus hij heeft een makkie! En de kwaaltjes... Mijn borsten knallen vandaag of morgen uitmekaar denk... Tepels doen zeer,, kan er niet op liggen en borsten zijn ook super gevoelig,, pff! maar het is voor het goede doel.. en zolang het elke dag er nog is en erger word weet ik dat "het" er nog zit liefs...
haha roos dat geeft wel een smeurie hoor dus liever niet niet onzeker worden als de pijn ineens weg is he? heb ik ook gehad namelijk en net dat ik me zorgen maakte deed ineens de douchestraal er op zeer
Welkom nieuwe meiden! Heel veel succes en geluk gewenst bij de zwangerschappen! Hier GOED nieuws!!! Ben zo super blij!!! Vanmorgen onze eerste echo gehad en ze zag meteen het kindje en een kloppend hartje!! JOEPIEEE!!! Wat een opluchting, gelijk tranen over me wangen natuurlijk hihi. Ze vond het al een mooi kindje en we zijn waarschijnlijk iets verder dan gedacht. Ik zou eigenlijk 14 april zijn uitgerekend maar word nu 9 april! En over 2 weken mogen we weer, dan zijn we 10,2 weken. Maar ivm vakantie wilde de VK over 2 weken alweer! Iedereen die nog mag heel veel geluk, succes en plezier gewenst!! Ennuh succes met de kwaaltjes hihi. (voor het goede doel houden we dan maar in ons achterhoofd he) @Roos, mannen ook hè haha wel leuk nog even nieuwe dingen shoppen!
@kipje!! fantastisch meid! helemaal goed... ben blij voor je.. Lekker genieten en die tranen... pff maakt het uit...Hoort er ook bij! Shoppen is altijd leuk indd
Hi Andora, ik ben zelf op de 21e ongeveer uitgerekend (eigen schatting) leuk omzo dicht bij elkaar te zitten. en @kipje Je hebt al snel een echo gehad: lekker je positieve bericht te lezen! voor ons is het komende maandag. nog een paar daagjes wachten! spannendddd
Roos.. Half 5, phoe dat word een lange zware dag Kipje.. Gefeliciteerd meid.. Super.. Nu wij nog, daar gaan we allemaal voor duimen
Hi meiden... Ukkie: zeker een lange zware dag... Moet smorgens nog wel werken dus dat scheelt al wel.. Verder even een korte update.. Vanmorgen na mijn zoveelste wc bezoek ineens bloed... ik gelijk in alle staten terwijl ik weet dat het kan... Het was ook niet helder of veel maar wel duidelijk aanwezig... Pfff gelijk zh gebeld en gyn zei een bloeding kan.. Evt oud bloed of innesteling... Voor een spoedecho zaten ze helemaal vol... Op zijn vroegst dinsdag.. ( en ik ondertussen denken SHITTT!! dat ga ik nooit volhouden) ik toch nog even zeuren en ze ging overleggen met de dienstdoende arts op andere afdeling.. die heeft even snel mijn dossier van gyn gelezen en ik mocht gelijk komen vriendlief reed er 10 min over... (normaal 20/25) Eenmaal aangekomen mocht ik gelijk naar binnen en moest urine opvangen.. Met de echo gelukkig nog steeds ons boontje te zien.. MET een kloppend hartje!!! zo blij Dokter zei wel dat we waarschijnlijk geen 7 weken zijn maar iets minder als 6 nog.. Wat het dan weer bijzonder maakt om wel een hartje te zien dus hij wou over 2 weken weer een echo maken maar aangezien ik volgende week vrijdag er weer een heb vond die dat nog beter... je snapt... Ik zit nu heerlijk aan de truffelgebak om te vieren dat we een boontje met hartslag hebben gezien pfffhoe... wat een opluchting... liefs! Ps.. Sorry voor het lange ego-verhaal
Roos wat super om te horen!!! Heel fijn. Lekker genieten van het gebak hoor. Ennu egoberichten zijn helemaal niet erg. Iedereen heeft zijn berichten positief of negatief die gedeeld moeten worden. Je kan niet altijd op iedereen reageren
Gefeliciteerd wat kan bloed je onzeker maken hé... Zoals ik deert dat alle je sex hebt in je prille begin erf sprake is of kan van contact bloeding door je baarmoedermond . Nu haaf ik dat dus van de week en nu neg even test gedaan of ik nog wel zwanger ben ha ha..... Agh ja