April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wencke, fijn dat je wat rustiger bent geworden. Nu maar afwachten wanneer de grote dag zal zijn. Persoonlijk zou ik het niet erg hebben gevonden wanneer ze de kleine op mijn verjaardag wilden laten komen. Het zal nu toch wel al een soort combi verjaardag worden. komt bij ons in de familie meer voor. Al zouden ze nu zeggen dat hij pas op mijn verjaardag gehaald gaat worden, zal ik bos worden, want ik heb nu mijn zinnen op maandag of dinsdag gezet. Heb je verder ondanks de pijnklachten toch kunnen slapen? Het was gister natuurlijk weer een intensive dag voor jullie. Neem de rust waar je deze kunt krijgen, want jouw lichaam en geest krijgt wel erg veel te lijden. Doe rustig aan!!!

@Femm, ik had het al eerder gezegd, bel de vk altijd wanneer je het niet vertrouwd. Dus het is gewoon goed dat je dit gedaan hebt. Hopelijk reageerde ze ook zo, dat het goed is dat je gebelt hebt.

@Nor, leuk bedje.

@Ego, ik mag niet klagen over de nacht. Ben wel heel vaak wakker geweest, maar heb opgeteld toch ook weer heel wat uurtjes geslapen. Helaas zijn wij hier weer op gestaan in een witte wereld. Ben het zo beu he. Dacht even een klein rondje met mijn vader wandelen ofzo, maar helaas. Ml is vandaag toch nog maar een dagjes op pad gegaan om het 1 en ander te regelen. Heb gezegd, als je maar bereikbaar bent en het niet te laat maakt :p. Zeker omdat we gister een bericht kregen waarvan mijn bloeddruk volgens mij weer een opzodemieter heeft gehad. Gelukkig voelt het nu allemaal wel goed ;). Nu maar eens kijken wat deze dag allemaal brengen gaat. Denk dat ik eerst maar eens wat was ga vouwen. Ik vertik het om met mijn handen te strijken. En dan moet ik ml eerdaags weer even dwingen om te stofzuigen :p.

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, maar jouw probleem kan uiteindelijk ook uk zijn probleem worden ;). Al zal het allemaal wel loslopen.

3. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hihi, i know i know i know.

Mocht die pijn overigens nog veroorzaakt zijn door ukje, heb ik al besloten dat hij het eerste half jaar huisarrest heeft. Het kleine dondersteentje heeft nu genoeg veroorzaakt ;):D.

Ohhh en ik snap dat je flink sjaggo zal zijn als het nu opeens later in de week is. Je kijkt nu zo uit naar het begin van de week. Wanneer kreeg je nou ook alweer de precieze datum?

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, ja die kleine donderstenen ook. Ze zitten nu nog in je buik, maar kunnen al voor flinke slapeloze nachten zorgen.

Morgenochtend krijg ik de datum te horen. Alleen om dat het bij mij een inleiding betreft kan het zo zijn dat kleine UK pas 1 of 2 dagen later komt. Ligt er ook aan of ik dan al iets van ontsluiting heb. We zullen zien.

5. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai Schmidt,
    je kan violgensmij ook de kraamhulp eerder laten beginnen; dan kunnen zij toch lekker strijken etc? het moet wel medisch noodzakelijk zijn maar dat lijkt me toch niet zo moeilijk te regelen met jouw handen?

Sky: waarom kun je nu niet zemmen? ik ben er hier ook mee bezig maar bel zelf steeds af omdat het om 19.30u in de avond is. dan ben ik meestal wel afgewerkt en geen zin meer om aan en uit te kleden. het is wel heel lekker maar ik ben lui :)

Ik heb de echo nog niet gepland: moet ik eerst weer door de nl verzekering laten goed keuren ....zucht... maar ik zal jullie op de hoogte houden. ik heb al flink zitten googlen maar denk niet dat het iets van het kindje is: het beweegt anders en reageert niet als ik er op duw zoals de baby wel doet.. sja zelf dokteren is nooit verstandig en kan ook echt niets vinden op internet wat het wel kan zijn dus ik wil zelf eigenlijk heel graag een echo zodat ze gewoon kijken wat het is. nu is het even niet zo handig om niet in NL te zijn en niet zo maar ff het ziekenhuis in te kunnen rennen.
    ik ga zo maar eens de verloskundige mailen dat ik toch graag wil dat zij een brief schrijft voor de aanvraag, liever dan eerst een week wachten....

liefs fijne dag allemaal

Wencke: wat gebeuuurt er allemaal bij jou zeg! na de bevalling even een totale check-up misschien? of denk je dat eea met elkaar te maken heeft? Ik heb zelf ook het verjaardagsverhaal: ben de 18e uitgerekend en de 19e jarig. natuurlijk wordt ik tot op heden niet ingeleid ofzo maar vraag me ook al de hele tijd af of het nou zo leuk is tegelijk met je moeder jarig te zijn. maarja als het 1 dag later of vroeger is; hoe leuk is dat dan?
    Wel het mooiste verjaardagskado ever natuurlijk! fijn ook dat je nu wat kalmer bent

6. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier is het zwemmen altijd pas om 20.30!! Nou ja, vind het niet erg die ene dag in de week ;)

Wencke wat vervelend van die pijn! Idd toch maar wel even na laten kijken!

Fem, wat fijn dat het goed was allemaal!

Hier ook net de was opgevouwen, ik liep een beetje achter, maar het is nu weer allemaal opgevouwen. Dave is ook weer beter, vannacht heeft ie super geslapen en vanochtend was het weer half negen. Hij snottert nog wel heel erg, maar is niet meer hangerig en koortsig.

Vanavond eerst langs vriendin om tummy tub te halen, die leen ik van haar. Daarna naar andere vriendin om hun belastingaangifte te doen en ze willen mijn achterwaartse autostoel even proberen in hun auto, want ze gaan ook een achterwaartse stoel aanschaffen voor beide kids, waar ik erg blij mee ben natuurlijk.

7. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @chantii omdat ik nu nog geeneens een rondje om het huis kan lopen dan word ik al niet goed. Me man haald 2x per week alle boodschappen. Zit helaas de hele dag alleen maar op de bank en lig ook nog 2 uur op bed.
    En als ik wil zwemmen moet ik zoiezo met de fiets heen heb namelijk geen rijbewijs en me man kan me niet brengen omdat die kleine meid dan in bed ligt.
    Dus helaas. Maar maak het straks wel goed door lekker te gaan babyzwemmen met de kleine man.

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was al aan het typen, maar heb het zo te zien nog niet geplaatst.

@Chanti1, wat een gedoe, dat regelen van die echo, al kan ik me goed voorstellen dat je deze graag wil hebben. Hier in Nederland is een liggingsecho op dat termijn wel normaal. Betreffende kraamhulp. Ml werkt niet, dus hij kan gewoon strijken.

@Chantal, fijn dat het weer wat beter gaat met Dave.

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hellow ❤

Wencke was wel gezellig maar of het voor herhaling vatbaar is....... Haha fijn he al die dingen die e danevn niet meer weet!
    Balen dat de draai poging niet gelukt is! Lijkt e echt vreselijk pijnlijk al die draai pogingen! Wel spannend als jullie een datum prikken! Word het een maart kindje toch?
    Wel een mooie stoel! Leuk een wiegje waar jezelf in gelegen hebt!
    En die pijn indd maar na vragen, je kan beter te veel vragen dan te weinig!

Maartje fijn dat de haptomie geholpen heeft, en die korte tijd nog samen zeker van gaan genieten! Doen wij hier ook!
    Wel handig om een camera te hebben die iedereen daar kan gebruiken! Anders Heb je straks geen foto's!
    Ik zou precies het zelfde hebben met het zwemmen of wat dan ook, je hebt het gevoel dat je dan soort aanhangsel bent.

Chantal ik ga voor de indaling wat die krampen betreft! Hoe is het te dave? Nog steeds ziekjes, geef hem aar een dikke knuffel van me!

Femme mooi lijstje, geloof dat ik ook alles al ingepakt heb op me make-up telefoon na dan. Fijn dat alles goed was! Scheelt weer een hoop!

Nor vervelend dat je zo verkouden bent, moet zeggen dat ik sinds de zwangerschap ook wat gevoeliger ben voor koudjes.
    Mooi bedje trouwens super schattig!

Chanti zelf dokter is niet altijd fijn zeker niet als je van alles leest! Hoop dat je snel voor een echo mag!

Hier een rustig dagje, vanochtend gezellig met me kraamzuster/vriendin wezen shoppen. Nu wel erg moe ga zo even plat.
    Me ribben doen zon zeer lig loop sta niks lekker meer....
    Vanavond even borrelen met een paar meiden altijd gezellig.

10. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @flientje rust even lekker uit. Je heb nog een gezellig dagje voor de boeg.
    Dat bedje is van me dochter hihi zal wel even wat fototjes van zoontjes kamer
    Spammen...

Bekijk bijlage 313270

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Nor mooie meubels!

12. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
  13. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    We hebben de meubels zo van fam over kunnen nemen.
    Zodat ons meisje gewoon voorlopig der eigen bedje kan houden.
    En de eerste tijd ligt ie in de wieg op onze kamer tot ie niet meer komt snachts.

14. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moon: Gefeliciteerd met je zoon! Hoe doet die het nu? Ligt hij nog steeds aan de beademing? Wel schrikken zeg! Hopelijk mag hij snel naar huis.

Kipje: Ik heb in zkh gelegen van di tm afgelopen maandag. Dus kan best kloppen dat je me vriend voorbij heb zien gaan. Lang haar en getint, dus niet gauw te missen haha. Lag je daar ook dan?

Chanti: Heb je de liggingsecho al gehad?

Fem: Fijn dat alles goed is met de baby van je vriendin! Fjoew.

Flieentje: Ik heb nog steeds een hoge bloeddruk, maar heb ik nu medicijnen voor. Hopelijk slaat dat snel aan. Met de kleine is ook alles goed. Slaapt lekker door haha. Zou bijna vergeten dat ze er is.
    Fijn dat bij jouw controlle alles goed was.

Suzanne: Wat een mooi kamertje!
    Pfff jammer dat de draaipoging niet gelukt is en dat het een ks word. De Ks zelf valt mee, maar de dagen erna zul je wel last hebben. :(

Schmidt: En ben je nog wezen zwemmen? Vervelend he dat je je lichaam niet meer kunt vertrouwen...

Nor: Wow zeker een mooi kamertje!

Jeetje meiden, jullie kletsen nu wel veel hoor! Poeh poeh hahaha. Trouwens heel erg bedankt voor de complimenten over de babynaam :).

15. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi!

Poeh, weer 2,5uur in het ziekenhuis gezeten. Ben blij dat mijn zus mee was, want anders had ik me echt flink lopen vervelen. Ze konden niet direct zeggen of ik last heb van galstenen (ze hebben wel een echo gemaakt, maar niet bij de galblaas gekeken.. is ook niet hun expertise dus ik snap het wel), maar ik heb wel flink op mijn kop gekregen dat ik niet gebeld heb en al helemaal toen ik aangaf dat ik meerdere keren lag te creperen. Nu heb ik dus hardop moeten beloven direct te bellen als het weer terugkomt (duimen van niet, want ohhh vreselijk).
    Ze hebben toch besloten vandaag weer bloed af te nemen (fijn!), dus als ik dan vrijdag weer daar ben voor een CTG + afspraak met de gyn hebben we de nieuwe uitslagen en die bieden weer meer duidelijkheid.
    Ukje was weer de marathon aan het lopen, dus 1u45 min aan die machine gezeten :S.. Ik hou mijn hart vast wat voor belhamel er uit komt (hopelijk gewoon ontzettend sportief ;)).

Maartje, ja dat is waar ook, met inleiden blijft het afwachten hoe snel het gaat. Het kan binnen no time gepiept zijn, maar het ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe ver je lichaam zelf al is. Spannend zeg!
    En dit weer is inderdaad vreselijk irritant! Ik hoop dat het zichzelf gewoon opspaart, zodat als we over n paar weken allemaal bevallen zijn en onze ukjes helemaal klaar zijn om de wereld in te trekken, we prachtig lenteweer hebben :D!
    Ik heb overigens ook relatief goed geslapen. Ik werd wel wakker van de pijn, maar heb niet lopen piekeren en dat maakt echt een verschil. Daardoor heb ik ondanks de onderbrekingen nog wat uurtjes gemaakt. Fijn he!

Chanti, nog een gedoe voor zo'n echo. Het is toch fijn als je snel weet waar je aan toe bent! En juist als ze niet in stuit blijkt te liggen, wil je weten wat het dan wel is.
    Ja, ik ben gewoon een echte dramaqueen lijkt het he. En het rare is dat als ik normaal leef (dus niet 5 dagen in de week tot 6uur 's ochtends in de kroeg hang als student zijnde) ik echt nooit iets heb. Nu lijk ik de full monty over me heen te krijgen. Heb gelukkig wel al n paar dagen niet hoeven spugen, dus dat is dan weer een meevaller :D.
    Hihi en wat grappig dat jij ook rond je birthday bent uitgerekend. Maartje en ik zaten er wat verder vanaf, maar komen nu ook ontzettend dicht in de buurt en volgens mij was Roos ook een rammetje, dus zal het ook niet veel schelen :).

Chantal, ahhh fijn om te horen dat het wat beter gaat met de kleine! En lekker he die tummy tub, wat zijn die baby's daarin altijd cute. Wij hebben de onze ook al klaar staan :D.

Eef, ohhhh die draaipoging van gisteren was inderdaad echt heel erg pijnlijk. Vorige week was ook heel vervelend, maar beter te doen dan gisteren.
    Lekker dagje heb je voor de boeg :D, wat een gezelligheid zeg. Ik wil ook borrelen, maar die uk gooit continu roet in het eten, waardoor ik niets durf af te spreken nu.

Nor, wat een mooi kamertje! Erg stoer hoor! Heel mooi gestyled.

Duo, wat leuk een update! Hihi, ja de ks zelf maakt me ook niet uit, maar baal dat je daarna idd echt even uit de running bent. Hoe lang ben je precies gescheiden geweest van Romina?

Mijn zus en ik hebben nog even lekker samen gegeten en die is net weer naar huis gegaan. Lig nu even lekker in bed en ga misschien nog even een dutje doen :D.
    Fijne middag schatten!

X

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Nor fijn dat je het kon overnemen! En wel een lekker idee dat de kleine tijdelijk straks bij jullie op de kamer ligt!
    Weet niet of bij dat doen. We hebben geen wiegje en anders kunnen we opzich wel het ledikantje verschuiven. Misschien wel makkelijk voor de eerste week....

Duo hoop dat de medicatie snel aan slaat! Heerlijk dat ze n al door slaat! Ben benieuwd naar jullie meisje!

Heeft er iemand een fijne tip tegen mijn gigantische rib pijn!

17. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Zo net terug van de vk.
    Alles even doorgesproken en aangegeven dat ik het niet meer trek.
    Dus word doorgestuurd naar de gyn.
    Is even afwachten of ze me ook willen gaan inleiden.
    Heb moeten beloven dat ik bel als er iets is in de tussentijd.
    Dus hopelijk is de kleine man er volgende week.
    Neemt ook een stuk stres weg al ben ik best een beetje zenuwachtig

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Snap dat je best zenuwachtig bent. Snap ook dat je het zat bent. wel fijn dus dat ze je doorgestuurd hebben. En ook dat ze geluisterd hebben naar je klachten.
    hopelijk voor jou is de kleine man er volgende week.

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Paracetamol? En voor de rest geen idee. sorry!!

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nor: leuke mooie kamer hoor.

Suzanne: wat een lange tijd in het ziekenhuis zeg. Gelukkig was je zus mee. Lijkt me ook wel een stuk gezelliger.
    Die koliekpijnen lijken me echt verschrikkelijk. Hopelijk krijg je ze niet meer. Het klinkt mij ook als galstenen.
    Poe je krijgt wel een hoop voor je kiezen hoor

Deel Deze Pagina