April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ohhh maartje, ik denk aan je!!! Hoop dat alles goed gaat!

2. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @maartje hoop dat het goed heeft doorgezet. Misschien is jullie kleintje er al.
    Maar weet helaas uit ervaring dat het lang kan duren.
    Bij mij toen 22 uur.

Wat een heerlijk weertje!! Me schoonvader is lekker aan het wandelen
    Met me dochter kan ze er toch even uit. Hier rustig dagje misschien wat opruimen
    En avond eten voorbereiden.

3. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ha lieve lady's

@maartje heel veel succes vandaag meis en ml natuurlijk ook! Nog eventjes en dan is jullie kleine er! Super spannend! Hoop dat alles goed gaat! Denk aan jullie ❤❤❤❤❤

@nor ja had een leuke tijd kunnen worden samen. Helaas kom je in zulke tijden ook je echte vrienden tegen. Ik maak me er niet te druk om is slecht voor mezelf en al helemaal voor onze kleine meid!
    * hoop dat het bij je vriendin ook lukt! Lijkt me voor jou maar voor haar onwijs moeilijk zon situatie!
    * aan de ene kant niet omdat ik weet ho druk hun het hebben met de kids. Maar merkte aan ml en aan me moeder dat er iets niet klopte ze deden zo raar!
    * mooi dat het met de klein goed was! Word een super spannende tijd! Hoop dat het van zelf door moedertje natuur komt!

@rianne gek he dat mensen soms zo zijn! Als vriendin zijnde zou ik juist veel intressen en aandacht geven! Ook wel apart dat hun dan niks laten horen! En ik weet precies hoe zon spanning voelt helaas! Gelukkig heb je mensen om je heen die er wel voor jullie zijn!
    * ach hoop dat de spruw snel over gaat!

@chantal gaat het beter met je darmen? Lactulose helpt indd heel goed!

@wencke je combinatie klinkt heel apart!
    * jullie ventje is nu al eigenwijs! Echt een rammetje! Wel fijn dat de Ctg goed was!
    * was zeker heerlijk de zonnenbank! Ik zou er ook wel onder willen die warmte alleen al ❤ ben echt toe aan de lente/zomer!
    * wat een tegenvaller dat ml er niet bij af zijn ie 2nachten!

@mo niet meer dan logisch dat je Daan steeds moeilijker kan achter laten! Het liefst zou je hem mee willen hem baar huis! Fijn dat hij overgeplaatst word

@ego hier erg moe, slecht geslapen, zal wel door al dat gezeik komen.
    * onze Tuintafel is net bezorgd, bbq heeft ml gister in elkaar geflanst dus laat de zomer maar komen! En er zo aan toe een beetje warm weer met een zonnetje!
    * klein is flink druk. Die rommelt er binnen lekker op los.
    * af en toe flinke krampen bij me schaambot gebied.. Ook meer last vAn harde buiken. Moet meer rust nemen en meer aan mezelf denken.
    * voel me thuis net politie agente, onze vogel is flink irritant aan het doen. Zit overal aan te vreten, sloopt het verf van de muren, net een puber! Denk dat hij last heeft van de vogelpubertijd ofzo.

Fijne dag ❤❤

4. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt: Meid, heeeeel veel succes! Zometeen is jullie kleine er! :). Super hoor. Het is het allemaal waard!

Nor: Zouden ze jou ook niet eerder inleiden met 38 weken?

Zo ik ga even teruglezen hoor, maar bij deze wilde ik alvast Schmidje succes wensen. :)

5. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @duo loop nu ook bij de gyn. Ze willen eerst dat de boel goed verweekt is beneden. Hoef nog maar een klein stukje. Dan proberen ze donderdag te strippen als dat niks doet word ik volgende week ingeleid.
    Dus als het goed is weet ik donderdag de datum. Maarja liever thuis een paar dagen wachten met me moppie bij me dan 3 dagen in het zkh met een inleiding die niet lukt omdat het nog niet genoeg verweekt is. Dus met een weekje is ie er echt!

6. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nor: Spannende tijd ook voor jou. ook jij kan iig volg week je kleine verwachten lees ik :)

Lastig van je vriendin. Kan me voorstellen, een moeilijke situatie.

Fem: Lekker een midweekje weg hoor. Geniet er nog van! Jaloers!!

Flieentje: Awwww spruw. Sneu voor zo kleintje!
    Hopelijk doen de medicijnen snel zn werk.

Suzanne: Jij lekker vandaag naar de zonnebank. Pfff, kan ook wel wat zon gebruiken. Ben zo toe aan de lente!

Mamavandave: Is je man al weer beter?

update: met mij gaat t goed. za is de vk geweest en bd was 90/70, vandaar de duizeligheid dus ben nu gestopt met de bloeddrukverlagende medicijnen. voel me stukken beter en ook met de wond gaat het steeds beter. gister voor het eerst met vl even naar buiten geweest terwijl schoonmoeder even uurtje oppaste. De kleine had nog wat kleding nodig want alles was veel te groot.

Met kleine gaat t ook goed. Snachts spookt ze wel. Ze wil nl niet in haar bedje slapen, dus hebben wat vermoeiende nachten achter de rug. Ze wil snachts ook heel veel drinken en weet niet of dat echt bevordelijk is voor dr buikje. alles is nog nieuw en wennen...

7. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och heb een fout gemaakt zie ik. spruw natuurlijk het kindje van kipje. sorry sorry. (zal het slaapgebrek zijn natuurlijk haha)

8. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

Maartje hoe is het inmiddels? Moet de hele tijd aan je denken hoor. Hopelijk ben je nu gewoon hard bezig en is jullie mannetje er bijna!! Spannend hihi :D

Wencke, lukte het toch nog wel om naar het geboortehotel te kunnen gaan? Wat super dat jullie bed verkocht is. Scheelt toch weer ruimte ;) Wanneer komen ze hem ophalen? Heb je vannacht beter kunnen slapen?

Monica, is dat andere ziekenhuis dichter bij jullie in de buurt? Met hoeveel weken is Daan nu precies geboren? Snap wel dat je het steeds moeilijker vind! Dat Ferron nog op de couveuse afdeling lag ging ik ook steeds moeilijker weg en vaak met tranen in bed. En jij moet nog wel naar huis, ik was nog dichtbij hem! Hopelijk komt ie gauw naar huis. Dikke knuf meis!!

Nor, wat heerlijk dat je schoonvader jullie meisje nog even mee nam. Voor haar ook lekker om even uit te waaien!! Heerlijk he dat zonnetje, zo jammer van die ontzettende koude wind :(

Eef, inderdaad kom je er tijdens belangrijke momenten achter wie je echte vrienden zijn. Gelukkig kun jij het ook redelijk naast je neerleggen, al is het natuurlijk nooit leuk!
    Wat lekker zeg dat alles in de tuin straks paraat staat. Dus we kunnen straks met z'n alle bij je bbq-en :p haha!
    Oh wat irritant van je vogel hahaha! Hij voelt het misschien allemaal wel aan en gaat nu nog even zijn aandacht op eisen ;)

Duo, jeetje wat een lage bloeddruk! Goed dat je nu inderdaad van de medicatie af bent! Niet echt meer nodig. En zijn jullie geslaagd voor nieuwe kleren? Leuk he al die kleine kleertjes hihi :)
    Ja die nachten kunnen aardig vermoeiend zijn he! Kun je overdag nog wat slapen?

@ego, hier gisteravond een hele grote boef!! Heel hard huilen in zijn eigen wieg en als we bij hem kwamen was ie stil! Vl en ik afgesproken dat we hem even zouden laten huilen omdat ie het toch moet leren maar meneertje gaf niet op! En op slot wil je zelf toch ook echt wel slapen. Dus tot zijn fles lag hij bij me en daarna gauw zijn eigen bed in. Gelukkig heeft ie de rest van de nacht goed geslapen! Straks komt er een mevrouw van het consultatie bureau. Ben benieuwd of ie goed is aangekomen, heb zelf het idee van wel! Ook even tips vragen tegen het spugen, weet zelf wel van me werk het één en ander maar niet bij een pasgeborene hihi :)
    Ook komen mijn schoonouders nog even.

Fijne dag lieve meiden! x

9. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Rianne, spuugt ferron veel?? Dan zou ik het idd zeker even aangeven bij de controle van CB. Het hoeft niks te zijn, want eigenlijk spugen alle baby's altijd wel wat, maar het kan ook een teken zijn van iets anders, zoals reflux.

@iedereen, ik heb wel alles gelezen, maar echt even geen puf om persoonlijk te reageren, sorry!! Ik denk wel aan jullie en leef mee!!

@Maartje, wat spannend!!! Misschien is beeb er ondertussen al wel, echt spannend!

@ego, Ml is dus gewoon nog steeds ziek en het wordt ook niet beter. Vannacht wel redelijk goed geslapen, wel op de bank, maar had het me aardig knus gemaakt. Vandaag al twee keer de WC schoon gemaakt, want wij willen echt niet zo ziek worden, al hadden we het dan denk ik ondertussen al wel gehad.

Toch ben ik heel moe, want naast wat ik normaal doe, moet ik nu ook alles doen wat ml normaal doet, plus meer om alles schoon te houden, zoals de WC. En eigenlijk kan ik dat allemaal niet. Vanochtend vaatwasser uit en ingeruimd, keuken opgeruimd en schoongemaakt en stofzuiger door de kamer plus dus de WC en toen nog brood voor mezelf maken... Moest echt gaan zitten uiteindelijk. Zo'n pijn in mn buik.

Ik zit er ook echt wel aardig doorheen en was wel boos op ml. Ik snap dat ie ziek is en dat is heel sneu, maar hij kan in elk geval wel eens zeggen dat ie het ook vervelend vind voor mij, dat ik nu hoogzwanger en met mn bekken alles op mn bord krijg. Heb vandaag gezegd dat ie zn moeder maar moest bellen, zodat zij in elk geval de grote boodschappen kon doen, dan hoef ik niet elke keer naar de winkel. Sowieso red ik de grote boodschappen alleen met Dave doen niet. Dus mn schoonmoeder is nu naar de winkel.

Morgen weer naar de vk en dus ook bakker en groenteboer... En dan kan ik in elk geval donderdag gelukkig even Dave uit handen geven bij de gastouder, zodat ik een beetje kan bijtanken. Mn schoonmoeder wou dan ook wel even weer komen om te helpen. Maar even kijken of dat nodig is, of ml dan nog ziek is. Vind het zo raar dat het helemaal niet beter wordt, normaal is het toch met een dag of twee dat je wel wat beter begint te voelen, maar het is nog steeds niks.

Sorry voor al dit deprimerende nieuws... Hopelijk genieten jullie lekker van het zonnetje, ook al is het buiten wel fris met die wind!! Oh ja en zwemmen was wel erg gezellig gister!

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nicolo Alexander is vandaag om 14.00u geboren. Roepnaam Alexander. Gewicht 4350 gram.

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    AHHHHHHH, ik klik net op het juiste moment zp aan!!

Gefeliciteerd lieve meid! Leuke naam!! En het klinkt als een gezonde baby :).

Hopelijk maken jullie het allebei goed.

Dikke kus lieve schat en ga flink van hem genieten!!

12. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!
    Geniet van jullie ventje!

Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar rust lekker uit :)

13. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Jeej wat een goed nieuws!! Een flinke knul!
    Erg mooie naam!! ben ook erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.
    Maar eerst lekker genieten!!

Xxx

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Gefeliciteerd!!!!! Ben heel benieuwd naar je verhaal. Maar nu eerst lekker genieten van Alexander!!!

15. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Gefeliciteerd meis! Wat een mooie naam!!! Geniet ervan! ❤❤❤❤

16. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Gefeliciteerd Maartje, mooie naam idd!! En flinke jongen! :)

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Joepie!! Hij is er!!! Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Alexander! Lekkere jongen ;) hopelijk maken jullie het beide goed. Geniet lekker met zijn drietjes!

18. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Maartje, van harte gefeliciteerd! Lekker genieten meid!

Daan is vandaag verhuisd, ik mocht mee in de ambu. ZH is iets verder rijden, maar valt mee. Moet wel erg wennen aan de andere afdeling, de NICU was al zo vertrouwd en veilig, en dan nu een gewone couveuseafdeling...
    Zaalarts gaat gaf aan dat we er vanuit moeten gaan dat Daan pas op zijn uitgerekende datum met ontslag mag, alles wat eerder is, is dan mooi meegenomen zei ze... Dat zou 4 WEKEN zijn, hoop echt dat hij sneller leert drinken hoor, want ben elke keer zo verdrietig als ik bij hem weg ga...

Succes allemaal, ik lees nog wel regelmatig mee hoor!

19. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ moon fijn dat de reis naar het andere zkh goed is gegaan
    Jeetje nog 4 weken kan me voorstellen dat dat niet leuk is om te horen.
    Kleine man je kan het!! Goed gaan drinken! Dan kan je lekker mee naar huis!!
    Sterkte de komende tijd

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Mo ik hoop dat de weken snel gaan en dat hij eerder naar huis toe mag! Sterkte lieverd denk elke dag aan jullie ❤

Deel Deze Pagina