April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Mo wat een super goed nieuws!!!!!
    Ik ga heel hard voor jullie duimen dat hij lekker met jullie mee mag naar huis!!! Kan die eindelijk in zijn eigen bedje slapen en dan hoeven jullie niet meer zo heen en weer te reizen! Dan heb je hem straks gewoon heel de dag bij je!

2. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Wat een klote nacht! Heel de nacht last van harde buiken (in de tijden dat ik wakker ben) ook gezellig van die krampen erbij feestje was helemaal compleet! Is dat wel normaal joh zoveel harde buiken? Heb er pas sinds 2 dagen last van, en me huid word daardooruit elkaar getrokken :(

3. rsky

rsky Niet meer actief

Goedemorgen dames...

Hoe is het hier? hier een prut nacht gehad.. veel wakker.. grr en dan vl ernaast, die maakt een heel orkest terwijl die zijn oerwouden omzaagt... maarja. niks aan te doen...

@moon, super goed nieuws!! ga voor je duimen

@alle hoortesten en lekker slapers en drinkers... super!! ben blij voor jullie..

@alle nog zwangere.. succes met de laatste loodjes.. hoop dat onze baby's ook snel komen (spreek misschien meer uit eigen ervaring ;))

@vervelende vriendinnen... Heel ver en hoog boven staan... Snap dat ik dat makkelijk kan zeggen vanaf een afstand, want pijn doet het sowieso maar denk indd dat je beter af ben zonder... PRobeer er niks van aan te trekken, hoe moeilijk ook... Kwam deze toevallig tegen vanmorgen en vond hem al mooi, nu helemaal, ook voor jou ;)

Liefs!

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @moon, Yes!!!! Goed nieuws!!! Hoop dat jullie dit weekend lekker met zn drietjes thuis zijn!!!

@slapen, Vannacht goed geslapen. Sinds ik beneden slaap, slaap ik ook beter. Ben wel ineens echt serieus moe elke avond, geen enkel probleem met in slaap vallen! Vannacht zelfs geslapen van 12 tot 6! Het scheelt echt heel veel dat ik nu geen pijn/beurs gevoel in mn heup en been krijg als ik de hele nacht op 1 zij lig, omdat dit matras zachter is. En doordat ik dat niet heb, slaap ik rustiger en wordt niet wakker om met veel pijn en moeite om te draaien zodat het geen pijn meer doet. Het is rot dat we nu apart slapen, maar voor mijn nachtrust doet het wonderen! Toch hoop ik dat we snel weer samen kunnen slapen! En dicht bij Dave ook...

@ego, Zometeen even Dave naar de gastouder brengen en daarna naar de kapper. En dan wachten op onze nieuwe meegroeistoel voor Dave!!! :) Na veel vergelijken en tobben knoop doorgehakt en gister besteld, bij bol.com, dus die komt vandaag. Helemaal blij mee! :)

Ben wel beetje gespannen, hoop niet dat mn vliezen breken bij de kapper ofzo... Maar dat zal toch niet...

5. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Roos wat knap van ml dat hij snachts zon orkest maakt zal vast volle zalen trekken! Hier kan ml er ook wat van geef hem af en toe gewoon een trap dan is het even stil :)

Chantal succes bij de kapper, duim voor je dat je vliezen daar niet breken en zo wel dan hebben ze een water ballet daar :)
    Wat super dat je nu wel beter slaapt indd beetje jammer dat het dan wel apart slapen is nog eventjes en dan kunnen jullie weer samen slapen!

Roos super mooie tekst trouwens ❤

Vandag gaan we helemaal niks doen nou niks... Moet wat kleine bschappen halen voor me verjaardag morgen en een taart afmaken maar meer niet

x❤x

6. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Goeiemorgen meiden, ik ben morgen uitgerekend en nu heb ik sinds een paar dagen echt zulke zere borsten. Hebben jullie enig idee wat dit kan betekenen? Groetjes marloes

7. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moon: wat een goed nieuws! jullie ventje al bijna thuis dat moet je echt heel blij maken

@mamavandave: ik hoop ook niet dat je vliezen breken bij de kapper: dan moet je tussen die haren gaan liggen ;), thx voor de tip in ieder geval ik ga mijn telefoon iets meer bij de hand houden nu

@slecht slapen: goh we hebben er allemaal mee te maken nu, behalve mamavandave dan. ik heb vannacht wel goed geslapen ook weer een keer sinds dagen en gewoon uitgeput denk ik. mijn man krijgt gewoon een duw hoor als hij snurkt, dat kan ik er echt niet bij hebben!

@harde buiken: daar is toch een formule voor, je moet geloof ik even gaan liggen en dan moet het binnen een uur over zijn, en je mag het niet vaker dan 10x per dag hebben, mamavandave: weet jij daar iets van? het voelt idd of je huid te ver wordt opgerekt: ik heb er ook veel last van en vind mijn eiegn buik eigenlijk heel de dag best hard om eerlijk te zijn, het is gewoon te klein aan het worden daarbinnen urghh
    het kan in theorie nog bijna 4 weken duren dus daar probeer ik me op in te stellen maar gisteren avond had ik voor het eerst een serieus geduld verlies momentje bleh
    vandaag na het goede slapen weer helemaal prima gelukkig!

@marloes: ik heb geen precies idee maar heb mijn hele zwangerschap al gevoelige borsten, soms ook toeschietreflex en soms ook een beetje vocht/melk verlies. ik meen dat het niet zo veel kwaad kan

@mamavandave: misschien ook wel fijn dat iemand die ziek is niet jou even snel komt besmetten voordat je gaat bevallen toch? jammer van je date. ik heb al veel mensen gehoord die diarree hadden in NL dus het is misschien een naar virusje waar je lekker weg van wil blijven

fijne dag allemaal
    liefs

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @moon, dat is nog eens goed nieuws. Hopelijk gaat het werken en mag hij morgen of in het weekend naar huis.

@Chantal, ieder nadeel heeft zijn voordeel. Fijn dat je in het kraambed goed slaapt. Hopelijk geeft het je extra energie.

@eef, vervelend dat je zo'n last van harde buiken hebt en daardoor niet goed kunt slapen. Komen ze in regelmaat? Geniet van deze rustige dag.

@roos, heerlijk, zelf niet kunnen slapen en ml/Vl. Snurken. Hier ervaar ik nu elke nacht dat ml hele wouden omzaagt terwijl ik zit te voeden. 1 voordeel, hij heeft overdag energie om iets in huis te doen.

@Marloes, sorry, zegt me niks over gevoelige borsten. Hopelijk zet het snel door.

@ego, Alexander heeft vandaag gelukkig veel minder gespookt. Hij komt wel om de 3 uur, maar daarna viel hij vannacht vrij snel in slaap. Vandaag de eerste dag zonder bezoek van kraamzorg of de vk. Morgen komen ze van het consultatiebureau. Hopelijk wegen ze hem ook even, al denken wij dat hij goed aankomt. Hopelijk mag ik vandaag overdag wel wat slapen, want heb flink bij te tanken.

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Geen idee wat het kan zijn marloes ik heb het al heel mijn zwangerschap.

Chanti, okay hoop dat de formule werkt. Ik doe ook nog steeds te veel eigenlijk, kan niet zo goed stil zitten en niks doen.
    Mijn buik is niet heel de dag hard maar wel vaak. Hij word ook gewoon hard als de kleine binnen aan het draaien is.
    Ik ga ook uit van 4 weken ipv 3 dan valt het altijd mee!

Maartje heb er niet eens opgelet of ze regelmatig komen.
    Heerlijk dat hij na de voeding weer in slaap valt! Een daagje rust voor jullie in huis dus! Geniet ervan en neem je rust!

Ego, even bschappen gehaald heb nu wel weer genoeg gedaan voor vandaag ben er moe van!

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Jaaaa ik heb het overleefd!!! :D Hoefde niet tussen de haren te gaan liggen ;) Ook direct even bij de apotheek langs gegaan en nieuwe fles antagel gehaald. Heb zo'n last van brandend maagzuur nu mevrouw weer omhoog is gekropen.

@Slapen. Haha sorry lieverds, maar ben zo blij dat ik voor het eerst in maanden weer enigszins goed slaap! Het is nog niet helemaal top natuurlijk, maar ik doe het ervoor. Voor nu, met mn bekken, kan het niet beter! ;) Toch nog even beetje bij tanken voor de bevalling!

@Snurken, Hier idd ook altijd even een por of zeg tegen m dat ie op zn zij moet gaan liggen en dan is het snurken over.

@Harde buiken, Belangrijkste is dat ze niet regelmatig komen, geen pijn doen (of in elk geval niet heel erg veel pijn, kan wel onprettig zijn) en dat er redelijk wat tijd tussen zit. Meestal is het zo, dat als de tijd ertussen minder is dan 15 minuten en/of je hebt er meer dan 6 per uur, dat je even moet bellen. Bij twijfel altijd bellen! Overigens is er een redelijk gemakkelijke manier om te kijken of het voorweeën zijn. Als je onder de douche gaat en het neemt af, dan zijn het voorweeën, maar als het onder de douche heviger wordt, dan zijn het echte weeën.

@Eef, hopelijk heb je er wat aan ;) Lekker rustig aan vandaag, want morgen zal wel een druk dagje zijn!

@Chanti, Haha je mag nog wel even naar je telefoon lopen hoor ;) Maar stel het gebeurt in de supermarkt, dan mag je in elk geval niet meer naar huis lopen. Gelukkig is de kans heel klein dat je vliezen breken in de supermarkt ofzo. Toch raak ik er wel een beetje gespannen van als ik nu weg moet, zeker naar openbare dingen. Ik ga ook echt niet meer te ver weg nu, blijf mooi in Bolsward. Ook al weet ik dat de kans klein is dat dan net mn vliezen breken!

Idd ben ik blij dat ze thuis is gebleven en het niet hier heeft gebracht! ;) Er zijn hier nu echt veel mensen ziek, dit is nogal een hardnekkig buikgriepvirus wat rond gaat. Ik ben eraan ontkomen hopelijk, als ik het al niet heb gehad toen ml het had...

@Maartje. Super fijn dat Alexander vannacht lekker heeft geslapen. Wel even wennen denk ik, eerste dagje zonder kraamzorg! Is ml nog thuis? Lekker genieten nu zonder anderen erbij!! :)

@Ego, Nou, mn haar is dus weer geknipt! Helemaal blij, kan er weer even tegenaan. Nu wachten tot mn meegroeistoel komt... Ondertussen lekker niksen op de bank, heb vanochtend al gezogen, dus hoef verder ook lekker even helemaal niks nu.

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, altijd lekker een bezoek aan de kapper. Je hebt weer genoeg gedaan voor vandaag. Ml is hier idd nog gewoon thuis. Ieder nadeel heeft zijn voordeel ;).

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha ja, genoeg gedaan, maar straks nog wel even Dave ophalen.

Aaargh, ik haat postNL!! Al de tweede keer dat ik iets bij bol.com bestel, wat de volgende dag geleverd zou worden. Bol.com doet alles netjes zoals het moet, gister overgedragen aan postNl... En wanneer krijg ik mn meegroeistoel?? Morgen!!! Waarom houden ze dat pakketje in hemelsnaam een dag langer vast dan nodig??? Bol.com kan er ook niks aan doen, maar toch... ik bestel niet voor niks daar, zodat ik het de volgende dag nog in huis heb! :x

Heb even gegoogled, maar schijnt dus vaak voor te komen, want PostNL schijnt nogal problemen te hebben met de bezorging.... Nou, goh!!

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    PostNL levert sowieso tegenwoordig vaak later. Vaak ontvang ik de zaterdagpost pas op maandag..

@op pad gaan, laatste loodjes. Ik ben tijdens de eerste beginnende weeen nog in de stad wezen lunchen. Al zat ik niet heel lekker ;)

14. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha bikkel!!! ;) Ik zou met beginnende weeën op zich nog wel weg durven, als het dichtbij is, zoals Dave halen. Maar nu dus vanwege het risico met de navelstreng, omdat ze niet is ingedaald, en ik bij gebroken vliezen direct moet gaan liggen, ben ik toch een beetje banger om weg te gaan ;)

Overigens hier ook al vaker problemen met PostNL. Heb een proefabonnement op Grazia en al twee keer gewoon helemaal niet gehad, terwijl ik de donald duck wel gewoon kreeg en die komen normaal tegelijk. Al weet ik trouwens niet helemaal zeker of dat via postNL wordt bezorgd...

15. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieverds, ik kom even uit de meeleeshoek gekropen om te vertellen dat wij op 30-03-2013 super troste ouder zij geworden van een zoon die we Lucas genoemd hebben, hij is geboren met een geicht van 2940 gram op een termjn van 38+2

*duikt de meeleeshoek weer in *

16. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha hey!! Lang geleden! Wat leuk, gefeliciteerd!! Alles goed met jou en de kleine??

17. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi, kom even piepen. Lig op de bank met voorweeën. Net kwaad geweest op mn moeder :( belt ze op het spitsuur om iets van de mutualiteit...

18. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is alles goed, best een heftige bevalling (wil het bevallingsverhaal wel plaatsen hoor als er belangstelling is) maar nu is het geniete, al wil het fysiek minder snel dan dat ik het wil maar goed dat komt goed. Wat zijn er al een boel van de april club bevallen zeg.

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    hey meiden,

allereerst, Caro van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas, fijn ventje dus? Nog een maart baby hihi. Fijn dat jullie nu genieten met zijn viertjes! Veel geluk met elkaar!

Chantal, grr wat vervelend dat ze morgen pas bezorgen! Zo hinderlijk inderdaad! Fijn dat je nog even lekker naar de kapper bent geweest! Kun je goed de bevalling tegemoet ;)
    Fijn ook dat je zo goed slaapt, heerlijk zeg! Ik slaap juist de laatste dagen minder doordat ik enorm veel pijn aan mijn bekken heb :( Hopelijk gaat het snel over. Jammer zeg dat je minibabyshower niet door kon gaan. Hopelijk volgende week dan nog :)

Eef, is je taart gelukt? Lekker hoor cake pops! Jij bent morgen dus jarig? Fijn dat alles goed was bij de vk, wat betreft die huid heb ik geen idee haha. Ben niet zo ver gekomen in de zwangerschap :p
    Ohh en die ex vriendin, grrr wat een #$^%W#@, maar gauw vergeten zo'n iemand! dikke knuf meis!

Chanti, een lekker druk meisje dus, hopelijk kun je inderdaad nog een beetje je rust pakken voor de bevalling begint.

Maartje, hoe is jullie eerste dag zonder hulp? Fijn dat Alexander zo lekker heeft geslapen! Hij had het vast doorgegeven aan Ferron want die dacht gister van 23:00 tot 3:00 wakker te zijn, pff!! Gelukkig hebben we vanmorgen samen uitgeslapen.
    Van het bureau gaan ze inderdaad weer wegen :) Ben benieuwd of jullie mannetje weer zo goed is gegroeid, vast wel ;)

Monica, wat een super goed nieuws!! Ik hoop heel hard dat jullie mannetje lekker thuis is van het weekend! Dan kunnen jullie echt gaan genieten! Hebben ze bij jullie in het zh ook iets van video interactie op couveuse afdeling? Fijn dat Daan ook geslaagd was voor de gehoortest!

Roos, ohh wat kun je je er dan aan ergeren he als vl wel gewoon lekker slaapt. Hopelijk heb je vannacht een betere nacht!

Marloes, sorry heb ook geen idee. Bij twijfel je vk even bellen?

Grietje, veel succes! Hoop dat het doorzet.

Wencke, hoe gaat het bij jullie?

@ego, gister met Ferron naar het zh geweest. Werd ie eerst uit zijn slaap gehaald omdat hij gewogen moest worden in zijn blootje, eerst naar de verpleegkundige. Alles prima! Alleen leek het wel alsof ze mij iets wilde aanpraten. Ze vroeg wel 10x hoe het nou met mij ging. Dus ik zo ja goed. Ja maar je hebt zon heftige tijd meegemaakt, want ja je had natuurlijk niet verwacht dat het zo zou lopen. Dus ik nee niet echt maar gelukkig gaat alles goed en is Ferron lekker thuis. Ja zegt ze maar je had gehuild op de couveuse afdeling omdat je het zo heftig vond dat hij onder de lamp moest. Dus ik; ja wat zou u, als er eerst s morgens word vertelt dat hij waarschijnlijk bij je op de kamer mag en hij daarna toch niet bij je komt en onder de lamp moet. Je vriend moet naar huis, ik lig op een verschrikkelijke kraamafdeling waar ik amper verzorgd word en me mannetje ligt op de couveuse, dan mag je toch best even huilen. Ja zegt ze dat is ook wel zo. Maar als het niet gaat moet je het ook zeggen. Pff ben niet labiel ofzo! Dus ik zo ja prima maar ben erg blij dat we gewoon lekker thuis zijn.
    Daarna naar de kinderarts. Ze was erg tevreden over Ferron! Hij doet al dingen wat nog helemaal niet hoeft hihi. Nu moeten we weer terug al hij 6 mnd is, een jaar en met 18 mnd, gewoon voor de zekerheid omdat hij toch een ruime maand te vroeg was. Maar ze verwacht geen problemen.
    Door die gekke dag had Ferron een onrustige nacht, en wij dus ook! Gelukkig konden Ferron en ik lekker uitslapen! Vanavond gaan we met het hele gezin naar de kapper, ook Ferron gaat geknipt worden hihi, het groeit over zijn oren dus even bij punten hihi.

Sorry voor het enorme ego verhaal meiden! :)

Fijne middag/avond! xx

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Caro gefeliciteerd met jullie mannetje! Leuk om weer wat van je te horen!

Chantal, pfff post nl je hebt er niks aan! Ik heb een geboorte slinger pakket besteld komt morgen binnen ben benieuwd!
    En ik heb er wat aan de tips! Merk dat ik ook nog gewoon te veel doe me lichaam geeft nu een hoop tegen gaf. Moet meer met de beentjes omhoog zitten.

Vk voor de zekerheid gebeld die denkt misschien een blaasontsteking dus morgen even een sapje bij de dokter brengen. Kan me niet voorstellen dat ik een blaasontsteking heb aangezien dinsdag me urine nog goed was bij de vk. Ze hebben daar de zelfde test strips als de dokter.

Maartje lijkt me niet fijn zitten met weeën haha

Rianne mja is wel gelukt, maar of die smaakt.....??? Marsepein smaakte in elk geval prima!
    Fijne krAamtijd heb je gehad in het zh Not!
    Snap niet hoe ze zoiets durven te zeggen!
    Gelukkig ben je nu thuis met je mannetje!
    Wat super dat hij het zo goed doet! Wat doet hij zoal al wat nog niet hoeft dan?

Deel Deze Pagina