April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slapen? Wat is dat? Alexander heeft geel de nacht gespookt.

2. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @fem, Haha lekker op tijd!! Ik ben elke dag rond half zes/zes wakker om naar de WC te gaan. Helaas vannacht ook om half drie. Ik ben wel blij dat het nu echt maar drie meter naar de WC is.

Vandaag alweer veels te veel gedaan... ;) Vanochtend Dave aangekleed, broodjes gemaakt, gegeten, gezogen, was in de machine gedaan. Even naar de Hema, eventjes buiten gekrijt met Dave. Keukenkastjes aan de buitenkant afgenomen en de tegeltjes achter fornuis. Was opgehangen, nieuwe was erin, tafel opgeruimd, Dave zn speelgoed opgeruimd en Dave naar bed gebracht. Tv afgestoten, vensterbank afgenomen.... Nu met een tosti en kop thee op de bank... Hirsi nesteldrang :cool:

Morgen komt mn vriendin, die naar Nieuw-Zeeland is geweest. Heb even taart meegenomen van de hema, want ze is ook jarig geweest in Nieuw-Zeeland. Voel me beetje schuldig, want heb geen kadootje voor dr. Ik kon het niet opbrengen om te gaan winkelen, maar dat snapt ze hopelijk wel....

Vanochtend trouwens een bloedneus, tweede keer al deze zwangerschap. Heb ook behoorlijk last van mn onderrug laatste dagen. En sterretjes zien als ik sta en gebukt heb om iets op te pakken!! Had ik bij Dave ook op het eind. Zucht, Dave is duidelijk nog niet van plan om te gaan slapen zo te horen... En hij is wel moe, want hij was hangerig.... Nou ja, hopelijk valt ie zo in slaap :p Ik ga even op de bank hangen en van de zon genieten. Het is hier buiten in de zon 14graden!!! :)

Fijne dag meiden!!

Oh verdorie, Dave is uit bed gegaan... Zucht, zal maar weer naar boven om hem terug te leggen en hopelijk gaat ie nu wel slapen...

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @femm, heerlijk die kleine tegen je ribben. Ik hoop ook dat de nachtvorst nu wegblijft. En duim voor jullie dat die kleine volgende week komt. Idd een goede reden om niet meer op pad te hoeven. Al is het hoog zwanger zijn ook al een goede reden, vind ik.

@chantal, druk, druk, druk zo te horen. Blij wel naar je lichaam luisteren, niet dat je straks ineens op de grond ligt. Leuk dat je morgen eindelijk weerbaar die vriendin kunt en taart is ook al een leuk kado, gaat om het idee...toch???

@ego, hoezo moe??? En slapen dat ie nu doet. We zijn bet wel even naar de winkel gelopen met Alexander. Wil alles even ervaren hebben, want goed nieuws...... ml kan maandag aan het werk, al zal het voor mij even slikken zijn, zeker omdat hij vaak hele lange dagen moet maken. Ben wel erg blij dat hij weer aan de gang kan. Moet nu maandag wel alleen naar het ziekenhuis met Alexander voor die ECG.

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @roos, vooral klagen....

@wencke, ben benieuwd hoe het met je gaat.

5. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moon: Aaah wat fijn dat de kleine naar huis mag!
    Ann: Gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam ook!

Meiden, heb niet echt verder teruggelezen dan 2 pagina's, sorry.
    Maar ben echt op op dit moment. Romina is al de hele dag continu wakker en aan het huilen. Alles geprobeerd, denk dat het gewoon krampjes zijn. En ze is zoooo moe, maar elke keer voordat ze in slaap valt bijna word het weer hel. Weet niet meer wat ik eraan kan doen.
    Ze poept ook eigenlijk bijna niet moet ik zeggen. Vaak moet ik er helpen door haar te temperaturen en dan komt het eruit. Maar zeker niet elke dag, eerder om de dag. Is dit normaal?
    Poepen jullie baby;s wel elke dag?

6. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @duo, ze hoort wel elke dag te poepen ja. Warm kruikje op de buik, fietsen met de beentjes, vasthouden met de beentjes opgetrokken?

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @duo, weet zo niet of je bv of kv hebt. Hier met bv heeft hij bijna elke verschoning een poepluier. Wanneer je het niet vertrouwd gewoon bellen.

8. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Ann: Gefeliciteerd meid met de geboorte van Jaylinn! Genieten maar!

@poep: Hier met BV (vrijwel) elke verschoning poep, hier ook soms wat last van krampjes(?), in ieder geval moeilijke gezichten trekken en huilen. Hier helpt het om Daan op zijn buik op mijn arm te leggen, ik ga dan met mijn arm tussen zijn beentjes door en hij ligt dan zegt maar met zijn buik op mijn hand en mijn andere arm ondersteunt zijn hoofd. Hij ontspant dan snel...

Eerste nacht is vrij goed gegaan al zeg ik het zelf, om 2.00 en 5.00 voeding gegeven en verschoond en meneer sliep weer verder. Geef nu nog alle voedingen per fles, borst met tepelhoedje 1x geprobeerd maar hij moet dan zo hard werken en is snel moe... Per fles weet ik ook wat erin gaat en wat hij laat staan. Morgen maar eens met de kraamhulp overleggen en anders met de lactatiekundige. Gelukkig gaat het kolven makkelijk en snel, ik kolf nu in 2 of 3 beurten van 10-15 minuten genoeg melk voor alle 8 voedingen. Dat is natuurlijk wel mooi meegenomen!

Tot snel lieverds!

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vraagje aan de dames die al bevallen zijn. Blijft jullie schaambeen ook zo gevoelig, of zit ik gewoon te lang of loop teveel trap? Voelt aan als een kneuzing.

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @moon, fijn dat de voeding zo goed loopt. Snap je bezorgdheid over van de fv af te stappen op bv.

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi lieve meiden,

Na gistermiddag te zijn gestart en gisteravond de rest te hebben geschreven en mijn sessie bleek te zijn verlopen ;), gaan we nu voor driemaal is scheepsrecht :).

Sorry als ik niet op alles meer reageer, maar ik vrees dat ik dan weer afgekapt wordt (die drie keer is scheepsrecht is ook niet meer van toepassing, want dat heb ik vanmiddag een keer getypt) en het weer op niets uitloopt :). Ik scan nog even snel door alle berichtjes heen, want ondanks dat onze klein man droomnachten maakt ben ik alsnog erg moe.

Monica, ja ik heb nog wel even aan het tepelhoedje gedacht, maar in het geboortehotel wilde ze toch nog dat ik even zonder zou proberen. Inmiddels zijn de kloofjes helemaal weg, maar ik moet wel nog oppassen dat meneer op het einde niet zabbelend verder gaat om opeens weer aan te happen, want ik merkte vanochtend dat het toch alweer pijnlijk en hard begint te worden aan een kant.
    Maar wat een fantastisch nieuws dat jullie nu dus thuis zijn :), het is jullie ook zo gegund. Dergelijke starten wens je niemand, maar gelukkig gaat het nu helemaal de goede kant op! Kan me voorstellen dat het lastig voor de kleine man is om alles via de borst binnen te krijgen en voor jullie de onzekerheid hoeveel hij nou precies gehad heeft. Onze kleine man zuigt als een dolle en kan dan al buiten adem zijn, laat staan de kleine Daan die al zo hard heeft moeten knokken.

Roos, blegh pijn sucks he! Ik baalde ook zo van die pijn bij mijn schaambeen, echt afgrijselijk!
    Wel fijn dat je de CTG gehad hebt, wat een leuke ervaring is dat he (oke, ik was ze uiteindelijk helemaal zat, maar de eerste keer vond ik het heerlijk en daarnaast ook superfijn om te horen dat het hartje helemaal picobello was :), bij de vk blijven het tenslotte momentopnames).

Nor, poeh wel 4x op een nacht dat is echt vaak. Dat had ik de nachten dat ik heel stelselmatig moest bijvoeden in het ziekenhuis ook. Dat breekt enorm. Al is het knuffelen bij jullie in bed wel echt te heerlijk!!
    Hoe was vandaag je eerste dag zonder kraamhulp?

Eef, hoe is je verjaardag geweest gisteren? Lekker genoten van alle visite en gezelligheid? Ik heb nu ook wel zin in die taart :D. Wel flink balen van al die harde buiken :(, hoe gaat het daar nu mee?
    En wat betreft die vriendin... Sommige types! Daar zit je echt niet op te wachten. Niets meer van aantrekken en het is mooi haar verlies. Tis gewoon een kreng!

Duo, ohhh wat balen dat jullie meid jullie zo wakker weet te houden en wat ontzettend sneu van dr krampjes! Echt heel erg zielig!
    Wat betreft de poepluiers.. Bij ukje kwamen deze in het begin niet. De meconium was er uit, maar vervolgens bleef het dagen stil. Ze stelde me toen gerust dat het kan komen doordat borstvoeding zo'n goede stoffen bevat, dat deze niet direct worden omgezet in ontlasting en het daardoor lang kan duren. Echter heeft meneer inmiddels sinds enkele dagen poepluiers te over, dus ik denk dat het voorgaande alleen op het begin van toepassing is en als het eenmaal goed werkt ze met flinke regelmaat moeten komen.

Rianne, ahhh meissie toch. We zijn ook 9 maanden zwanger geweest en dan nog een bevalling plus vervolgens de zorg van onze ukjes. Ik vind het nog heel wat dat je gastvrouw hebt gespeeld tot 9uur 's avonds.
    Ik blijf het mens in het ziekenhuis raar vinden overigens. Volgens mij was je reactie niet meer dan normaal! Maar zoals je al aangaf heb je gelukkig toch niets meer te maken met het mens. Waarschijnlijk bedoelde ze het goed, alleen sommige mensen zijn geen 'mensen' mensen. Die hadden beter gewoon een bureaubaantje kunnen nemen, zonder te veel sociale contacten ;).
    En wat sneu dat de spruw nog steeds niet weg is, maar hopelijk is het na de kuur over :( en dat jij nog zo met je bekken zit. Dikke knuffel meis!

Chanti, mooie grap op 1 april! Hihi, fantastisch dat er nog zo veel mensen intrapte :) en fijn dat jullie uit de naam zijn. Dat is toch wel geruststellend lijkt me. Ach, anders was het ook wel goedgekomen gok ik ;). Het grote voordeel is dat je je in ieder geval niet eerder al kon verspreken, want daar heb ik echt nog wel op moeten letten bij ukje :D.

Chantal, ahhh meissie, wat ontzettend fijn dat je zo goed slaapt op het kraambed! Beetje jammer dat het ten koste gaat van het samen slapen met manlief en ver van Dave verwijderd zijn, maar wat moeten die goede nachten een verademing voor je zijn.
    Wat superleuk dat jullie meegroeistoel is gearriveerd!! Wij hebben de onze ook in elkaar gezet gisteren. We hebben de zwarte Stokke gekozen met babyset + newborn set, zodat hij ook de eerste 6 maanden al bij ons aan tafel kan zitten op gelijke hoogte. Ik twijfelde wel vanwege de prijs, maar nu waren ze in de aanbieding en het is onder meer een cadeau van opa dus toen zijn we overstag gegaan. Anders hadden we sowieso de Stokke + babyset gekocht.
    Weet je al wanneer de babyshower nu gehouden zal worden? Jammer dat hij meerdere malen verzet moest worden, maar beter het zekere voor het onzekere. Nu een virusje oplopen moet je al helemaal niet hebben.
    En hoera hoera voor pakjes openen! Wist je wel nog wat je allemaal besteld hebt? Ik vergeet steeds de helft en dan is het een groot feest als ik die dingen open maak :D.

Maartje, poeh meid wat een zware nachten nu Alexander zo spookt. Wel een toppertje dat hij geslaagd is voor de gehoortest! Hessel moet er woensdag voor naar het CB. Wat doen ze dan? Of stelt het eigenlijk weinig voor?
    Ohhh en toen ik las over die frikandel speciaal begon ik spontaan te kwijlen en heb ik manlief uiteindelijk friet laten halen :D. MJAM!
    Btw, die tranen zijn zoooo herkenbaar. Ik ben zo intens gelukkig met de kleine man en ons nieuwe gezinnetje, maar er hoeft maar even iets te zijn en dan sta ik me toch een partijtje te huilen ;).
    En kleine uk heeft hier papa al 3x onder geplast. Hij weet het echt perfect te timen. We leggen wel wat over hem heen, maar net als de luier uitgaat of hij het weghaalt om de luier te sluiten grijpt hij zijn kans. Baby's kunnen officieel niet lachen, maar de geluidjes die hij maakt klinken behoorlijk als een kraaiende baby. Hij heeft het zelfs al geflikt om een flinke natte scheet te laten en papa kon maar net op tijd wegspringen. Ik ging echt dood van de pijn bij mijn wond van het lachen, maar ik kon gewoon niet meer ophouden. Echt prachtig!
    Lekker genieten met jullie gezinnetje en geen kraamhulp is echt tha bomb he! Eindelijk even helemaal samen, fantastisch!
    Mijn schaambeen doet trouwens nu geen pijn meer, maar ik heb dan ook geen natuurlijke bevalling gehad. De afschuwelijke pijn die ik echter wel had voor de bevalling is helemaal verdwenen.

Ann, ohhhh meid en hoe gaat het nu met jullie kleine meid? Ik zei het toch dat 3 dagen scheepsrecht betekent ;), hier was dat in ieder geval ook het geval.
    Enorm genieten met z'n allen lieve meid!

Fem, ach meissie wat gun ik jou toch even een lekkere nacht slaap. Er komen nog genoeg slapeloze nachten aan en dan gun ik het je zo dat je vooraf nog even bij weet te tanken. Hihi en ben benieuwd naar al die pakjes. Heeerrrrlijk he die koopdrang (oke, minder heerlijk voor de bankrekening, maarrrr die pakjes openen is dan weer helemaal fantastisch!).
    En omg, de eendjes voeren! Als ik naar het ziekenhuis loop kom ik langs een park met veel eenden, ganzen en waterhoentjes. Ik kan gewoon niet wachten tot onze uk groot genoeg is om daar heen te gaan om ze te voeren :D. Zo leuk voor die kleintjes. Lars zal wel genoten hebben.

Zo, toch nog een giga verhaal (met 1000x saven ;)).

Hier gaat het hartstikke goed! Na de moeizame start met de borstvoeding is dat nu helemaal picobello in orde. Hessel drinkt als een malle en is een ontzettend tevreden mannetje. We kregen in het geboortehotel in nacht 1 al 6uur, maar vanaf de 2 nacht tot en met nu zitten we gewoon op standaard 7uur slaap (3 volle uren, dan luiercheck + voeding en dan weer 4 volle uren).
    Overdag kun je praktisch met hem jongleren en vind hij alles best, zolang hij dus maar wel zijn melk krijgt ;) (een echte kerel, liefde van de man gaat door de maag).

Vandaag is hij echter voor het eerst wat jengelig. De vraag is nu dus of dat komt door eventuele krampjes, dat we de regeldagen ingaan (het is nu immers precies dag 10) of dat hij eindelijk doorheeft dat hij mijn zoon is en in een totale terrorist aan het veranderen is ;). We hebben voor de zekerheid maar spul voor krampjes in huis gehaald. Het zal echter even afwachten zijn. Hij ligt nu in ieder geval alweer prinsheerlijk te slapen.

Vandaag was ook mijn laatste dag kraamzorg. Ze was een schat en heeft echt veel voor me gedaan. Ook manlief werd volledig in de watten gelegd en het huis was elke dag weer brandschoon. Echter was ik erg blij toen we haar uitzwaaide, want ik ben nu wel echt toe aan een momentje voor onszelf. Na 10 dagen hulp in het ziekenhuis, het geboortehotel en thuis zijn we er absoluut klaar voor om onszelf te gaan redden :D.

Met mij gaat het verder ook erg goed. Ik ben nog steeds erg slecht in mate houden, maar vandaag is echt een topdag voor me. Voor het eerst geen pijnstillers en ik kan weer lachen en niezen/hoesten zonder dubbel te klappen. Ik moet voorzichtig aan blijven doen de komende tijd, maar het is zo fijn dat ik steeds meer kan :).
    Komende woensdag hebben we dus een afspraak bij het CB en als dat goed gaat, mag ik van mezelf op donderdag een blokje om met de kleine en de wagen. Het is dan precies 2 weken na zijn geboorte en ik denk dat ik er dan wel aan toe ben.

Nog een fijne avond lieve schatten! Ik ga proberen weer iets meer te schrijven :).

Dikke kus

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Wencke, Ja, die nachten zijn echt heel fijn! Ik ben nu overdag wat minder moe en heb minder tijd nodig ’s ochtends om op te starten, omdat mn bekken minder te verduren hebben ’s nachts. Vannacht toevallig wel om half 3 weer wakker, omdat ik echt moest plassen. Maar anders slaap ik nu elke nacht van half twaalf tot zes. Heerlijk! Ik heb al maanden niet meer, meer dan 3 uur achter elkaar geslapen. Het vreemde is wel, dat ik de laatste dagen in eens echt bekaf ben ’s avonds. Nu ook weer, ben zooooo moe! Nou heb ik vandaag ook veel gedaan, maar toch. Ik heb het elke dag eigenlijk, ook als ik niet zo veel heb gedaan. Apart ;)

Wij hebben een tiamo meegroeistoel. Ik vind de stokke te duur, wij krijgen m niet cadeau. En dan zou ik er nog één en ander erbij moeten hebben, zodat we m ook voor de baby kunnen gebruiken als die kan zitten… En we hebben voor de baby in principe een stoeltje voor het eerste jaar vanaf dat ze kan zitten. En wij krijgen m ook niet gedeeltelijk cadeau. Het is ook echt voor Dave, omdat hij niet meer in zn gewone kinderstoel wil en op een gewone stoel zit ie nog te laag.

De babyshower is nu komende dinsdag. Ze gaan lekker voor me koken en nemen lekkere dingetjes mee! Ik wist nog wel wat ik besteld had ja ;) Nu even genoeg besteld ook eerst. Alles is nu in huis en meer. Dat merk ik wel, bij een tweede koop je eerder dingen die je bij de eerste ook wel wilde, maar waarvan je toch dacht; zoiets hebben wel al, dat hebben we niet echt nodig en/of dat is te duur.

Fijn dat het herstel van de keizersnee zo goed gaat! Het is toch niet niks zo’n keizersnee. Fijn dat de borstvoeding nu zo goed gaat, dat is vast genieten!! En heerlijk zonder kraamhulp, idd lekker moment voor jezelf! Hier was manlief vrij vanaf het moment dat de kraamzorg weg ging bij Dave. Heerlijk!! Wij hadden toen ook een hele fijne kraamzorg en heb nu gevraagd om dezelfde, dus als ze beschikbaar is, dan krijgen we haar weer. Echt mega fijn, hebben dr toen goed bedankt, doosje chocolade en drop en een kaartje. Maar het is ook wel fijn om je huis weer terug te hebben!! ;)

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wencke, fijn dat het zo goed gaat. Ben jaloers op jullie nachten. Hier komt ie vaak rond middernacht. En rond 3u, 6u en 9u. Ook lachen dat jullie vent ook zo goed is in ml onderplassen. Hihi. Fijn dat de dagen van hulp nu achter jullie ligt. Het cb stelde hier weinig voor, aardige mensen. Bij elke gemeente is het anders. Hier kwamen ze aan huis. De gehoortest stelt verder niks voor. In ieder geval suc6 ermee. Hopelijk vaat het ommetje donderdag lukken, maar dat zal toch wel. Je herstel verloopt volgens mij voorspoedig zat. Heerlijk.

@ego, net weer zijn huil 2 uurtjes achter de rug. Nu eten en zo badderen.

14. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Oh ja, de gehoortest doen ze zacht dingetje in zn oor en sturen geluid erdoor en aan hoe dat terugkaatst kunnen ze meten of het werkt. Als ik het me goed herinner...

15. rsky

rsky Niet meer actief

Goedemorgen dames...

Hoest hier?
    Suus, ben blij dat alles goed gaat met je... En indd volgende week lekker naar buiten! hopen dat het week net zo mooi is als vandaag... De zon schijnt!! word ik toch zo blij van...

Ego, sinds meneertje is ingedaald bijna geen last meer van me schaambeen *even afkloppen*
    :):):)

Gisteravond een verjaardag gehad van vriendje van mijn vriendinnetje... Was wel gezellig als zit je er toch een beetje ongemakkelijk.. Het idee alleen al dat mijn vliezen breken bij hun op de bank.. met allemaal mensen erbij, die ik niet ken... pfff maar nee boontje zit nog veilig binnen... :):(
    Over veilig gesproken, vl had hoofdpijn dus is niet mee geweest en vriendinnetje woont miss 10 min bij me vandaan... dus ben lopend naar huis gegaan, en gewoon gevallen!! ik!! dat is denk ik serieus 10 jaar geleden... broek kapot, knieen kapot.. Voelde me zo'n sukkel haha, gauw opgestaan, voor t geval iemand t zag... zit ik dus met me kapotte knietjes... lijk wel een kleuter hihi gelukkig verder niks aan de hand... :)

Verder vandaag een rustig dagje, stil en alleen want vl is ergens boos om... pff mannen!! ;)

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ gehoorstest, klopt wat Chantal zegt ;).

@roos, fijn dat je nu minder last hebt van je schaambeen. Hopelijk blijft dit zo. Fijn dat het gister gezellig was. Snap je angst voor het breken van je vliezen, maar volgens mij zorgt de natuur ervoor dat dit niet op deze momenten gebeurt. Over het vallen...balen. Ik begreep wel van vriendinnen dat ondanks ze niks opgelopen hadden de vk toch hadden moeten bellen.

@ego, wij hebben vannacht 2x 4u geen Alexander gehad die zich meldde (vanaf de avondvoeding). Tussendoor kwam hij wel na 2 u. Maar 4 uurtjes slaap was wel even lekker. Net een rondje gewandeld en begin van de avond even naar vrienden waarvan zl 2 wordt. We gaan bewust na de drukte en wil toch even autorijden voor wanneer ik morgen naar het zh moet.

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden!

Roos, ojee meis! Gevallen zomaar!! Schrok je niet heel erg? Ja die kapotte knietjes zijn wel wat voor kleutertjes haha :p Hopelijk geneest het snel anders lig je nog met je bevalling met kapotte knieën hihi :p Geloof graag dat je er wat ongemakkelijk bij zat, stel je voor inderdaad dat je vliezen daar breken!
    Fijn zeg dat de pijn nu zo goed als over is nu meneertje is ingedaald! Hopelijk blijft dat dan ook zo ;) Gezellig met ml dus, hopelijk draait ie gauw weer bij ;)

Maartje, hopelijk krijgen jullie snel betere nachten! Best vermoeiend natuurlijk zo! Kun je overdag wel nog een beetje slapen? Wat betreft dat schaambeen is hier afentoe ook nog aardig gevoelig. Net alsof je op een stang bent gevallen, zo beschrijf ik het haha. Mijn vk gaf aan dat dat tot 6 weken na je bevalling mag duren, anders toch weer bekkenfysio. Doe je wel bekkenoefeningen?
    Hopelijk zakt het gauw af, ik heb het nu sporadisch als ik inderdaad te veel gedaan heb :) En wat super zeg dat ml aan het werk kan! Zal inderdaad voor jou wel even slikken zijn maar wel echt fijn dat ie werk heeft! Wat gaat ie doen?

Wencke, wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat! Volop aan het genieten dus. Hier kwam het cb ook aan huis met de gehoortest. Wij moeten nu de 16e voor de eerste afspraak op het cb :) Wat lekker ook van jullie nachten. Dan kun je zelf ook mooi bijtanken. En wat zou het inderdaad lekker voor je zijn als je een blokje om kunt.
    Hier een jongetje die bij ons allebei plast! Had vorige week zelfs dat ie tegen het behang op zijn kamer aan pieste haha! Meestal gaat ie plassen zodra ie klaar is met poepen, want meestal gaat ie nog even verder poepen als wij hem verschonen! Inderdaad ook al eens de poep op me handen gekregen haha, dus ik leef met ml mee ;)
    Hopelijk vallen de krampjes mee bij Hessel, wat had je gehaald voor hem? Wij gebruiken voor Ferron infacol en dat werkt echt super hier! :D En inderdaad zou het ook heel goed een regeldagje kunnen zijn. Lekker veel knuffelen maar ;)

Monica, wat fijn dat de eerste nacht goed ging. Inderdaad ook wel prettig om te weten hoeveel Daan binnen krijgt. Wat lekker zeg dat je zo goed kan kolven! En gelijk voor 8 voedingen nog wel, super!

Duo, wat vervelend zeg, voor zowel jou als voor Romina :( Hier poept Ferron ook niet elke dag, maar hij krijgt fv dus dan kan dat. Meestal 1x per dag en als ie dan een keer niet heeft gehad een dag heeft ie de volgende ochtend een mega luier haha! Hopelijk gauw betere dagen voor jullie zodat jullie kunnen bij tanken!

Chantal, houd je wel goed rust voor jezelf? Inderdaad alweer veelste veel gedaan als ik dat zo lees! Ohh wat een boefje die Dave hihi. Ligt ie al in een groot bed of nog in een ledikant? Was ie wel weer verder gaan slapen? Goed om jezelf denken hoor meis :)

Fem, oh wat jammer dat langer slapen niet meer lukt. Zeker niet als je 2 mannen wel nog lekker slapen! Wanneer komt de grasmat? Ohh dat zou hilarisch zijn inderdaad, fijn voor je schoonouders :p Of dan willen ze blijven slapen hihi ;)

@ego, gisteravond met me sz Alles is familie gekeken. Die wilde ze aldoor al in de bios zien met me maar dat kwam er niet van. Vl was op verjaardag en kwam om 3:40 thuis :x Heb even laten merken dat ik niet zo blij was want hij zou de nachtvoeding doen, gezien ik die al de hele week doe. Maar helaas niet van gekomen dus en voor die tijd had ik nog niet geslapen want lag toch te wachten pff. Lekker nachtje dus, Ferron sliep wel gewoon lekker gelukkig! Zometeen lekker even wandelen, prachtig weer! En dan komen er vanmiddag nog vrienden voor de kraamvisite. Gister wel alle kaarten weggehaald en de cadeautjes opgeruimd, heerlijk weer ruimte!

Nou meiden geniet lekker van jullie dag! x

18. rsky

rsky Niet meer actief

Over het vallen, ja tuurlijk schrok ik.. Ik had ook wel een pijnscheut en een harde buik gelijk maar boontje daarna wel gevoelt.... Moet ik dan alsnog bellen met vk? en schmidt, wat fijn dat die door slaapt zo lekker die uurtjes... en lekker van het zonnetje genieten... autorijden is misschien wel slim... klinkt als een heerlijke dag...

En kip.. ja ruimte om je heen zorgt voor ruimte in je hoofd ;) lekker hoor!!

btw.. Hoe zit/zat het met jullie slijmprop? is iedereen die al kwijt? ik nog niet namelijk...

19. rsky

rsky Niet meer actief

pfff kip.. 3.40 is niet leuk! t is maar wat met die mannen he...;)

20. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Roos, Je bent niet op je buik gevallen neem ik aan? En als je harde buik weer wegzakte en je ukkie goed voelde zal het wel meevallen toch? Moet je van de week naar de vk? Dan kun je het alsnog aangeven? Pff tja mannen! Haha is de jouwe al bijgedraaid?
    Wat betreft de slijmprop, ik verloor al een gedeelte ruim een week voor mijn bevalling en de 2 dagen voor me bevalling de rest waarschijnlijk. Alhoewel ik de eerste keer had aangeven bij de gyn dat ik een deel kwijt was en hij toen aangaf dat dat nog niets hoefde te betekenen en dat de bevalling nog wel weken op zich kon laten wachten haha!

Nor, ik zag net een leuke advertentie in de Zondagskrant staan! :) Wat een schatje die Finn!

Deel Deze Pagina